loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
علیرضا درویشی بازدید : 58 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی فرانسوی رئال مادرید، خود را برای دیدار جام حذفی و پس از آن ال کلاسیکوی رفت لالیگا آماده می کند

رئال نیوز - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید فرداشب تیمش را در دیدار برگشت کوپا دل ری به مصاف لئونسا می فرستد. در همین راستا وی ساعاتی پیش در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد موضوعات مختلفی صحبت نمود که وبسایت AS این صحبت ها را چنین پوشش داده است:

پیش از شروع کنفرانس خبری، من می خواهم به نمایندگی از همه باشگاه همین جا پیام حمایتی و تاسف خودم را برای تمام بازماندگان حادثه هوایی چاپه کوئنسه اعلام کنم.

 

دیدار فردا

این برای اولین بار است که در کوپا در خانه به میدان می رویم و می داینم که باید خوب باشیم. ما باید برای تمامی کسانی که به اینجا می آیند تلاش کنیم و به پیروزی برسیم.

 

کاسمیرو

خواهیم دید چه می شود. فردا دقایقی را بازی خواهد کرد و برای شنبه شب باید ببینیم شرایط چگونه می شود. او همین الان هم با گروه کار می کند و آماده بازی کردن است.

 

ترخو، اودگارد و انزو

این سه نفر هم برای بازی فردا در دسترس هستند و باید ببینیم که چگونه شرایط پیش می رود. در هر شکل آن ها در دیدار فردا در کنار تیم خواهند بود.

 

قضاوت کلوس گومز در ال کلاسیکو

من فکر می کنم که داوران همیشه تمام تلاششان را در بازی ها می کنند و در چنین بازی من معتقدم که باید با این فکر راهی مسابقه شویم و نباید به این فکر کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من به حرف هایی که گفته می شود اعتقادی ندارم و مردم می آیند که یک بازی خوب ببینید.

 

آیا رئال مادرید نگران قضاوت گومز است؟

نه اصلا، چیزی که برای من مهم است این است که تیم را خوب آماده کنم و روی کار خودم تمرکز کنم.

 

فکر کردن به ال کلاسیکو از الان

نه ما یک مسابقه فردا داریم و برای حریف احترام قائلیم و مردمی هم می آیند که این مسابقه را ببینند. بازی شنبه یک روز دیگر است و برای آن جداگانه فکر خواهیم کرد.

 

کریستیانو رونالدو

این یک روز برای دیگر بازیکنان است و او فردا بازی نخواهد کرد.

 

کوئنترائو و خامس

فابیو یک مشکل کوچک داشت و نتوانست با ما تمرین کند و در دسترس نخواهد بود. خامس اما خواهد بود و همانند دیگران آماده است. این بازی فرصتیست برای کسانیکه کمتر زمان برای بازی دارند.

علیرضا درویشی بازدید : 53 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
بازیکنان دعوت شده به بازی لئونسا در کوپا دل ری.

رئال نیوز - رئال مادرید فرداشب به مصاف لئونسا در قالب بازی های جام حدفی خواهد رفت که بازیکنان کلیدی مثل راموس و مودریچ و رونالدو و ... بخاطر الکلاسیکوی شنبه شب استراحت خواهند کرد.

گفتنیست بازی رفت دو تیم در ورزشگاه لئونسا 7-1 به نفع کهکشانی ها تمام شد.

علیرضا درویشی بازدید : 41 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
هواپیمای تیم چاپه کوئنسه با 72 مسافر سقوط کرد

رئال نیوز- صبح امروز بود خبر رسید اعضای تیم چاپه کوئنسه، تیمی از لیگ سری A فوتبال برزیل که برای دیدار نهایی مسابقات کوپا سود آمریکانا با هواپیمای Lamia BAE-146 در حال سفر به منطقه آنتونیوکویای کلمبیا بودند، در شهر مدلین این کشور سقوط کردند.

در همین راستا باشگاه رئال مادرید در وبسایت سسمی اش با انتشار بیانیه ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد:

باشگاه رئال مادرید غم و اندوه فراوان خود را به مناسبت سانحه هوایی هواپیمای چاپه کوئنسه ابراز می کند و به این باشگاه برزیلی، بازماندگان و نزدیکان اعضای آن تسلیت می گوید. در همین حال آرزوی بهبودی هرچه سریعتر برای صدمه دیدگان این حادثه دارد.

علیرضا درویشی بازدید : 40 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (2)
ستاره اتلتیکو در مصاحبه جدید خود عنوان کرد که هرگز به رئال نخواهد رفت ولی احتمال پیوستنش به بارسا را رد نکرد

رئال نیوز - آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، امسال یکی از شانس ها کسب توپ طلا است؛ هرچند که خودش چندان به این مساله امیدوار نیست.

او با وجود پیشنهادات خوبی که تابستان امسال داشت، تصمیم گرفت که به حضورش در اتلتیکو ادامه دهد. گریزمان بهترین گلزن روخی بلانکوس ها در دو فصل اخیر بوده است.

گریزمان در مورد احتمال جدائیش از اتلتیکو گفت: "در اتلتیکو شرایط خوبی دارم. تیمی داریم که می تواند مدعی قهرمانی در همه جام ها باشد.

واضح است که دوست دارم قهرمانی های بیشتری کسب کنم و شاید در تیمی دیگر، شانس رسیدن به اهداف بزرگ، بیشتر باشد؛ ولی نمی توانم به دلیل رقابت بین اتلتیکو و رئال، راهی رئال مادرید شوم. بین دو باشگاه توافقی نانوشته نیز برای عدم یارگیری از یکدیگر وجود دارد."

بارسلونا؟ "چنین توافقی وجود ندارد و شاید در آینده به این تیم بروم (با خنده). در مورد پاری سن ژرمن هم باید بگویم که فعلا قصد حضور در لیگ کشورم را ندارم."

توپ طلا: "رونالدو به دلیل افتخارات مهمی که سال 2016 کسب کرد، شانس اول است. مسی هم به درخشش خود ادامه داده و روند گلزنی خوبی در این فصل دارد. با وجود اینکه به توپ طلا فکر می کنم؛ ولی با وجود رونالدو و مسی، کسب آن بسیار دشوار است."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 828
  • بازدید سال : 13,064
  • بازدید کلی : 205,199