loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 107 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
هافبک خلاق رئال مادرید به نظر به بهبود کامل رسیده است.

رئال نیوز - سه هفته قبل بود که خبر رسید، تونی کروس-هافبک آلمانی رئال مادرید از ناحیه کف پا دچار شکستگی شده و طبق گفته پزشکان مادریدی با غیبتی 6 تا 8 هفته ای قادر نیست تیمش را تا پایان سال 2016 همراهی کند.

به گزارش آ اس، اما انگار اوضاع به نوعی دیگر است. کروس با بهبود دور از انتظار مصدومیتش و ریکاوری سریعی که داشت، تقریبا دو هفته زودتر به تمرینات رئال مادرید بازگشته و پابه پای سایرین خود را آماده همراهی لوس بلانکوس می کند.

این هافبک میانی 26 ساله اگرچه در جلسه تمرینی ظهر امروز بدون مشکل تمرین کرده اما بعید است با تیمش برای ال کلاسیکو به بارسلونا سفر کند. بنابراین دیدار چهارشنبه با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا می تواند فرصتی برای نخستین حضور وی در میدان پس از مصدومیتش باشد.

به جز کروس، آلوارو موراتا و دنیلو نیز در حال ریکاوری هستند.

http://s8.picofile.com/file/8276922176/cyqvb1xxcaam_qq.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 55 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
این دو بازیکن دوران ریکاوری را پشت سر می گذارند.

رئال نیوز - در جریان تمرینات امروز رئال مادرید، آلوارو موراتا و تونی کروس بار دیگر با توپ با یکدیگر کار کردند تا مشخص شود شرایط ریکاوری آن ها فراتر از زمانی که پیش بینی شده است، پیش می رود.

احسان احمدزاده بازدید : 49 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
تونی کروس گفته دوست داشت گرت بیل و لوکا مودریچ در تیم ملی آلمان هم همبازی اش بودند.

رئال نیوز - وقتی از تونی کروس، هافبک تاثیر گذار رئال مادرید، پرسیده شد اگر بخواهد تیم ملی آلمان را قوی تر کند کدام بازیکنان را به ترکیب تیم یواخیم لوو اضافه می کند، به نقل از کیکر، این گونه پاسخ داد:

می شود دو نفر انتخاب کنم؟ لوکا مودریچ و گرت بیل را انتخاب می کنم. بازی کردن کنار لوکا بسیار لذت بخش است. از همان روز اول، باهم اخت شدیم. دو نفر با شیوه بازی متفاوت، اما طرز تفکر یکسان هستیم. همدیگر را کامل می کنیم. گرت بیل باضربات سر، شوت های پای چپ و سرعت دیوانه وارش، یک سلاح قدرتمند به شمار می رود.

کروس در تیم ملی آلمان نسخه جام جهانی 2010، حاضر بود و با آن به مقام سوم دست پیدا کرد. او در قالب تیم قهرمان جهان در سال 2014، یکی از مهم ترین بازیکنان بود و در دیدار تاریخی آلمان-برزیل در نیمه نهایی جام جهانی، دو گل زد و در نهایت مشترکا به همراه خوان کوادرادو به عنوان بهترین پاسور رقابت های جام جهانی انتخاب شد.

کروس قهرمانی لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان را هم به همراه رئال مادرید به دست آورده و در پاسخ به این سوال که اگر تیم ملی آلمان و رئال مادرید مقابل هم قرار گیرند، کدام برنده خواهد شد، این گونه جواب داد:

بازی آلمان و رئال مادرید، خیلی جالب خواهد بود، ولی برای پیش بینی برنده، باید کمی فکر کنم (می خندد). مطمئنا از بهترین تیم های دنیا هستند، ولی اینکه اگر مقابل هم قرار بگیرند چه خواهد شد، هیچ نظری ندارم! فلسفه آنها متفاوت است، شخصیت تیمی شان فرق می کند و بازیکنانی با ویژگی های کاملا متفاوت دارند. فکر کردن به آن جالب است. تفاوت کیفیت کمی دارند. هر دو تیم های بسیار خوبی هسند.

گفتنی است تونی کروس و تیم ملی آلمان در راه صعود به جام جهانی، با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تیم های بعدی، جمهوری ایرلند و آذربایجان، صدرنشین گروه سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه است. کرواسی هم با وجود مصدومیت لوکا مودریچ در برخی بازی ها، بالاتر از اوکراین و ایسلند، در رده اول گروه نهم رقابت ها قرار دارد. با این حال، گرت بیل و دوستانش در تیم ملی ولز، کار سختی پیش رو دارند، چون در گروه چهارم رقابت ها، بعد از جمهوری ایرلند  و صربستان، در رده سوم قرار گرفته اند.

احسان احمدزاده بازدید : 47 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
هافبک آلمانی رئال مادرید از روزهای ریکاوری اش استفاده کرده است و مصاحبه ای با نشریه آلمانی کیکر کرده است.

رئال نیوز - تونی کروس هافبک خلاق و آلمانی رئال مادرید که این روزها به واسطه مصدومیت کف پای خود از میادین دور است، مصاحبه ای با نشریه آلمانی Kicker انجام داده است و در آن از موضوعات مختلف فوتبالش در مادرید گفته است.

وی که به تازگی قراردادش را با کهکشانی ها تا سال 2022 تمدید کرده است در مورد ادامه فوتبالش می گوید:

تا پایان قراردادم با رئال مادرید من 3-32 ساله خواهم بود و نمی توانم متصور شوم که تا 9-38 سالگی فوتبال بازی کنم. در 32 سالگی شما تمامی سال های خوب فوتبالتان را بازی کرده اید و با توجه به شرایط بدنی فکر می کنم زمان خوبی برای خداحافظی از فوتبال است. من کاملا آگاهانه با رئال مادرید تمدید کردم و می خواهم در این تیم بازنشست شوم.

وی ادامه می دهد:

چیزی که هست این است که نمی خواهم در مورد آینده خودم در این 6 سال پیش بینی کنم ولی مطئمئنم هیچوقت به رقیب اصلی تیم یعنی بارسلونا نخواهم رفت. یک سری اتفاقات است که امکان رخ دادن آن ها هرگز وجود ندارد مثل رفتن به بارسلونا. دلیل این موضوع هم به دلیل احترامیست که به سنت و هوادران تیم خودم می گذارم.

وی در پایان در مورد تیم فعلی اش می گوید:

رئال مادرید باشگاه من است و در طول 2 سال و نیم گذشته از لحاظ شخصیتی و ورزشی بسیار رشد کرده ام. از همان روزهای اول بسیاری نشانه های مثبت از هم تیمی هایم، هواداران و کادرفنی و مدیریتی باشگاه دریافت کردم.
احسان احمدزاده بازدید : 57 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
تونی کروس، هافبک المانی رئال مادرید در مصاحبه با کیکر گفت که در سن 32 سالگی شاید از فوتبال بازنشسته شود یعنی زمان پایان قراردادش با رئال.

رئال نیوز - وی اظهار داشت:

تا 32 سالگی قرارداد دارم. به بازی کردن تا 38-39 سالگی قکر نمی کنم. در سن 32 سالگی بهترین بازیم را می توانم ارائه بدهم. از نظر سنی برای بازنشستگی سن مناسبی خواهد بود. مدت قراردادم را آگاهانه انتخاب کردم. البته نمی گویم که تا شش سال آینده نظرم عوض نخواهد شد. ممکن است که برخی تغییرات ایجاد شود. البته طبیعتا به بارسلونا نمی روم چرا که به هواداران رئال و سنت ها احترام می گذارم.

وی در مورد رفتار رئال با خودش بیان کرد:

رئال باشگاه من است. در دو سال و نیم اخیر از نظر ورزشی و شخصی پیشرفت کردم. از اولی نروز واکنش مثبتی از جانب هم تیمی ها، هواداران و مدیران دریافت کردم.
احسان احمدزاده بازدید : 37 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
هافبک آلمانی رئال مادرید دوران ریکاوری را پشت سر می گذارد.

رئال نیوز - چند هفته پیش بود که خبر رسید تونی کروس به دلیل مصدومیت کف پا برای چند ماه نمی تواند در میادین حاضر شود و باید دوران ریکاوری خود را پشت سر بگذارد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید در همین مورد در تمرین امروز و دیروز کهکشانی ها این هافبک آلمانی در تمرینات انفرادی دیده شد و به نظر می رسد در مسیر خوبی برای بازگشت قرار دارد. وی در این تمرینات به دویدن سبک و کار کردن با توپ پرداخته است.

http://s8.picofile.com/file/8276156292/_3am8882.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 47 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)
تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید یک مرحله به بازگشت به میادین نزدیک تر شد

رئال نیوز - کروس در تمرینات امروز رئال مادرید پا به توپ شد تا شانس حضورش در جام جهانی باشگاه ها بیشتر شود.کروس به علت مصدومیت ال کلاسیکو و بازی حساس مقابل دورتموند را از دست می دهد اما به نظر می رسد که ظرف سه هفته آینده به طور کامل از مصدومیت ریکاوری کند.

از سویی کاسمیرو و په په امروز بدون مشکل با رئال مادرید تمرین کردند و می توانند مقابل اسپورتینگ گیخون بازی کنند. بیل و موراتا هم به ریکاوری از مصدومیت هایشان پرداختند.

احسان احمدزاده بازدید : 43 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
هافبک آلمانی رئال مادرید در اینستاگرام 10 میلیون هوادار دارد.

رئال نیوز - تونی کروس، یکی از محبوب ترین بازیکنان باشگاه رئال مادرید و محبوب ترین آلمانی در اینستاگرام است. تعداد هواداران کروس امروز به 10 میلیون نفر رسید و وی در پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

افتخار می کنم که اولین آلمانی هستم که در اینستاگرام به رکورد ده میلیون نفر هوادار رسیده ام. از شما به خاطر حمایتتان در سال های اخیر متشکرم و امیدوارم همیشه کنار من بمانید.

تونی کروس در سال 2014 از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست و در حال حاضر در این تیم 12 میلیون یورو در سال، دستمزد می گیرد و طی دوران حضورش، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بوده است.

احسان احمدزاده بازدید : 47 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
یوفا لیست نامزدهای بهترین بازیکن فصل اروپا را منتشر کرد و از امروز رای گیری آغاز شد.

رئال نیوز - کاربران یوفا از امروز می توانند لیست منتخب سال یوفا را انتخاب کنند. یوفا لحظاتی قبل لیست کامل نامزدها را منتشر کرد که به صورت زیر است:

هافبک ها:

1- پل پوگبا (منچستریونایتد / یوونتوس - فرانسه)

2- آرون رمزی (آرسنال - ولز)

3- انگولو کانته (چلسی / لسترسیتی - فرانسه)

4- آندرس اینیستا (بارسلونا - اسپانیا)

5- کوین دی بروین (منچسترسیتی - بلژیک)

6- تونی کروس (رئال مادرید - آلمان)

7- ریاض محرز (لسترسیتی - الجزایر)

8- گرگوژ کریچوویاک (پاریسن ژرمن / سویا - لهستان)

9- لوکا مودریچ (رئال مادرید - کرواسی)

10- جو آلن (استوک سیتی / لیورپول- ولز)

11- دمیتری پایه (وست هم - فرانسه)

12- یانیک کاراسکو (اتلتیکو مادرید - بلژیک)

احسان احمدزاده بازدید : 31 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)
هافبک آلمانی مصدومیت شدیدی دارد.

رئال نیوز - هفته گذشته بود که خبر رسید تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید از ناحیه کف پا دچار شکستگی شده است و این مصدومیت در دیدار برابر لگانس رخ داده است و تست های پزشکی این موضوع را تایید کرده اند.

در همین راستا پیش بینی هایی در مورد میزان مصدومیت و مدت زمان ریکاوری وی انجام شد که به نظر می رسد تا پایان سال 2016 وی قادر به بازی کردن نیست و باید نزدیک به 2-3 ماه به درمان خود ادامه دهد. بر همین اساس روز گذشته وی تصویری در توئیتر رسمی اش منتشر کرد که پای راست او را در حال درمان نشان می داد. وی در توضیح این تصویر نوشت:

ریکاوری از امروز شروع شد!
احسان احمدزاده بازدید : 31 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک آلمانی دچار مصدومیت شده است.

چند روز پیش بود که خبر رسید تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید دچار مصدومیت شدیدی شده است و تا پایان سال 2016 احتمالا قادر به بازی کردن نخواهد بود.

در همین راستا به گزارش MARCA پس از این اتفاق بود که واکنش های زیادی نسبت به این خبر دیده شد و هواداران رئال مادرید و تیم ملی آلمان با ارسال پیام هایی با وی هم دردی کردند. کروس نیز این اتفاقات را بی پاسخ نگذاشت و در تویئتر رسمی اش نوشت:

زندگی ادامه دارد. متشکرم بابت همه پیام هایتان و در سریع ترین زمان ممکن برخواهم گشت.
احسان احمدزاده بازدید : 37 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک آلمانی رئال مادرید مصدوم شده است.

خبر رسید تونی کروس هافبک رئال مادرید به دلیل مصدومیت و شکستگی استخوان کف پای چپ خود قادر نیست تا نزدیک به 2 ماه در میادین حاضر شود و همین موضوع در کنار غیبت کاسمیرو در خط میانی کهکشانی ها، کار را برای زیدان در بازی های پیش رو سخت می کند.

به گزارش MARCA اما زیدان تا زمانی که برگردد چند ترکیب می تواند در خط میانی تیمش داشته باشد، که قصد داریم به مرور آن ها را بررسی کنیم.

مودریچ - ایسکو - کواچیچ (محتمل ترین ترکیب)
این ترکیب محتمل ترین ترکیب است که زیدان می تواند در بازی های پیش رو استفاده کند. با بازگشت مودریچ، زیدان می تواند او را در کنار هم وطنش قرار دهد و جلوتر از این 2 بازیکن ایسکو به عنوان یک شماره 10 آزادی بیشتری داشته باشد.

مودریچ - کواچیچ - وازکز (یک ترکیب جدید)
به عنوان یک وینگر، لوکاس وازکز از خود توانایی های زیادی در حمل توپ و سرعت دادن به بازی نشان داده است و ممکن است زیدان این ریسک را بکند و وی را در میانه زمین به کار بگیرد.

مودریچ - خامس - ایسکو/آسنسیو (هجومی ترین ترکیب)
بعد از تجربه ناموفق بازی کردن همزمان موراتا و بی بی سی برابر لژیا، شاید این ترکیب شانس کمی برای حضور در خط میانی رئال داشته باشد و زیدان این بار ریسک نکند و بازیکنان هجومی خود را به یک بار در ترکیب قرار ندهد.

احسان احمدزاده بازدید : 35 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک آلمانی رئال مادرید به علت مصدومیت نمی‌تواند مانشافت را در دیدارهای پیش رو همراهی کند.

تونی کروس به دلیل ترک خوردگی استخوان میانی پای راستش باید تحت معالجه قرار گیرد و به این ترتیب در دیدار جمعه شب تیم ملی آلمان مقابل سن مارینو در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 و دیدار دوستانه سه‌شنبه آتی مقابل تیم ملی ایتالیا غایب خواهد بود.

به گزارش Bild، او که تا کنون 74 بازی ملی برای ژرمن‌ها انجام داده، باید برای ثبت هفتاد و پنجمین حضورش منتظر بماند زیرا در دیدار رئال مادرید مقابل سی دی لگانس دچار مصدومیت شده است. فدراسیون فوتبال آلمان این خبر را به نقل از دکتر هانس ویلهلم مولر وولفارت اعلام کرد و افزود فعلا به مدت ده روز باید معاینات لازم روی این بازیکن انجام شود. گمانه‌زنی‌های رسانه‌های اسپانیایی حاکی از این است که او در حدود سه ماه باید به استراحت بپردازد و از حضور در میادین فوتبال دوری کند.

گفتنی است پیش از کروس، عدم حضور ژروم بواتنگ و مسوت اوزیل نیز در دو بازی آتی مانشافت اعلام شده بود.

احسان احمدزاده بازدید : 35 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره آلمانی مصدومیت شدیدی دارد.

خبر رسید تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید دچار مصدومیت شده است و احتمالا تا آخر سال 2016 از میادین دور خواهد بود. در همین مورد نشریه MARCA به بررسی دیدارهایی که این بازیکن به دلیل غیبت حضور ندارد، پرداخته است.

طبق گفته این منبع، اگر کروس طبق گفته منابع خبری برای مصدومیتش به زمانی نزدیک به 2-3 ماه نیاز داشته باشد، حدود 8 الی 10 مسابقه را در ادامه از دست می دهد که در بین این دیدارها رقابت های مهمی برای رئال مادرید وجود دارد. او ابتدا در دربی مادرید غایب خواهد بود و سپس نزدیک به 4 هفته دیگر ال کلاسیکو دور رفت امسال در نیوکمپ را از دست می دهد، دو رقابتی که می تواند در جایگاه رئال مادرید برای آخر فصل بسیار تاثیر گذار باشد.

همچنین در اروپا وی دیدار برابر دورتموند در مادرید را از دست خواهد داد و در ژانویه نمی تواند به همراه مادریدی ها به ژاپن سفر کند و در رقابت های جام باشگاه های جهان غایب خواهد بود. باید منتظر ماند و دید اندیشه زیدان برای پر کردن جایگاه این بازیکن فوق العاده موثرش چه خواهد بود و کدام بازیکن به جای وی برای مادریدی ها به میدان خواهد رفت.

احسان احمدزاده بازدید : 49 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هواداران رئال مادرید در بهت و حیرت فرو رفته اند.

در حالی که در چند روز اخیر هیچ خبری مبنی بر مصدومیت تونی کروس منتشر نشده بود، به یک باره وبسایت رسمی رئال مادرید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این بازیکن از ناحیه کف پا دچار شکستگی شده است. این مصدومیت در دیدار برابر لگانس رخ داده است و امروز تست های پزشکی این موضوع را تایید کرده اند.

نشریه AS پیش بینی کرده است کروس برای بازگشت به میادین به 6 تا 8 هفته استراحت و ریکاوری نیاز دارد و بدین ترتیب وی دو دیدار حساس در دربی و ال کلاسیکو را از دست خواهد داد. از سویی دیگر نشریه مهم اسپانیا یهنی مارکا پیش بینی کرده است که سال 2016 با این مصدومیت برای کروس به اتمام رسیده است.

احسان احمدزاده بازدید : 33 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این بازیکن بی حاشیه یک کارت دریافت کرد.

پیروزی رئال مادرید برابر لگانس در حالی رخ داد که تونی کروس هافبک آلمانی کهکشانی ها که معمولا کم کارت می گیرد، روی اولین خطای خود در ابزی توسط متئو لاهوز جریمه شد و یک کارت زرد گرفت.

به گزارش MARCA همین کارت زرد کافی بود تا تعداد کارت های وی را در این فصل به عدد 4 برساند تا در صورت گرفتن یک اخطار در بازی دو هفته دیگر رئال برابر خیخون وی 5 کارته شود و دیدار برابر بارسلونا را در نیوکمپ از دست بدهد. این در حالیت که به احتمال فراوان کروس در دربی مادرید کارت زرد بگیرد تا در دیدار برابر خیخون محروم شود و برای بازی برابر بارسلونا مشکلی نداشته باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 53 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک آلمانی این فصل بیش از همه به میدان رفته است.

دیدارهای لالیگا امروز وارد هفته یازدهم خود می شود و در لیگ قهرمانان اروپا نیز 4 هفته از رقابت ها گذشته است و در همین مورد وبسایت مرکا نگاهی با دقایق بازی بازیکنان رئال مادرید در این فصل کرده است.

به گفته MARCA تا با اینجای کار که 16 بازی رسمی در مسابقات اروپایی برای کهکشانی ها انجام شده است، تونی کروس بیش از هر بازیکن دیگری برای لوس بلانکوس به میدان رفته است و مصدومیت طولانی مودریچ و کاسمیرو شرایط و فشار را روی وی بیشتر کرده است به طوریکه در 10 بازی آخر رئال مادرید که از مصدومیت کاسمیرو می گذرد، او در تک تک دقیقه ها به میدان رفته است، موضوعی که طبق گفته زیدان بنابه خواسته خود بازیکن است و درخواست استراحت زیدان نیز توسط خود کروس رد شده است.

در این 10 بازی که کروس در تمامی دقایق بازی کرده است، 6 بازی در لالیگا، 3 بازی در لیگ قهرمانان اروپا و 1 بازی در کوپا دل ری بوده است. شایان ذکر است کروس با 1301 دقیقه بازی کردن بالاتر از واران، کارواخال، بیل و رونالدو در جدول بیشترین دقایق بازی قرار گرفته است. لیست کلی بدین شرح است:

http://s9.picofile.com/file/8273511900/1_45.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 59 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو، قصد دارند تا برای جذب تونی کروس، ستاره آلمانی خط میانی رئال مادرید وارد عمل شوند.

به نظر می رسد در آینده ای نزدیک، دربی منچستر این بار در بازار نقل و انتقالات و برای جذب تونی کروس شکل خواهد گرفت.

البته بعید به نظر می رسد رئال مادرید به همین راحتی قصد فروش تونی کروس را داشته باشد و شایعاتی در رابطه با تمدید قرارداد احتمالی کروس با کهکشانی ها تا سال 2020 شنیده شده است.

با توجه به محرومیت رئال مادرید از خرید بازیکن در دو بازار نقل و انتقالات، سران متمول دو تیم شهر منچستر کار سختی برای جذب ستاره خط میانی تیم ملی آلمان و رئال مادرید خواهند داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 57 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بخشی دیگر از صحبت های آلونسو را مرور می کنیم.

پیش از این بخش هایی از مصاحبه مفصل ژابی آلونسو با نشریه مارکا را با هم خواندیم. حالا در بخشی دیگر وی به صحبت در مورد لوکا مودریچ و تونی کروس دو هافبک بازیساز رئال مادرید پرداخته است:

توانایی های مودریچ از من بیشتر بود. او یک بازیکن کلیدی برای تیم بود و است که وقتی در زمین است تاثیرش مشخص می شود. او همه کار را خوب انجام میدهد؛ پاس دادن، یارگیری، دریبل و ... همه چیز! از زمانی که وی به مادرید آمده است کاملا تاثیرش در تیم مشخص است.

ژابی در ادامه در مورد تونی کروس هافبک دیگر مادریدی ها می گوید:

کروس یک سبک شیک است. او توپ را می گیرد و با کنترل زیاد آن را به گردش در می آورد.
احسان احمدزاده بازدید : 57 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک آلمانی برابر هم زبانانش قرار گرفت.

 در آستانه دیدار حساس و دیدنی رئال مادرید برابر دورتموند در آلمان، تونی کروس ساعاتی پیش به همراه زیدان در کنفرانس خبری شرکت کرد و در مورد موضوعات مختلفی صحبت نمود. وب در ابتدای صحبتش به رونالدو و تعویضش پرداخت که مارکا این صحبت ها را چنین پوشش داده است:

این برای یک بازیکن غیرممکن است که در 60 بازی یک فصل به میدان برود. این مربی تیم است که تصمیمی می گیرد چه کسی 90 دقیقه کامل بازی کند یا تعویض شود ولی کریستیانو به خوبی تمرین کرده است و برای بازی فردا آماده است.
ما می دانیم که این بازی یکی از سخت ترین بازی های فصل ماست. آن ها به خوبی بازی می کنند و گل های زیادی هم زده اند ولی ما برنامه مان عوض نمی شود. ایده ما این است که گل نخوریم و این کار سختیست. به وضوح دورتموند و تفکر مربی اش روشن است و مشخص است که آن ها هجومی بازی خواهند کرد. این چیزیست که آن ها می خواهند. آن ها می خواهند فشار بیاورند و این بازی این تماشاگران و این ورزشگاه یک آزمایش خوب برای ماست که ببینیم می توانیم از پس موانع بربیاییم یا نه.
درست است ما برابر وولفسبورگ و شالکه شکست خوردیم ولی در پایان قهرمان شدیم. بازی بین تیم های اسپانیایی و آلمانی همیشه کیفیت بالایی داشته است و ما در کنار لیگ جزیره بهترین لیگ هستیم گرچه فکر می کنم لالیگا بالاتر می باشد.
احسان احمدزاده بازدید : 55 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این دو نفر امروز در کنفرانس خبری لیگ قهرمانان حاضر شدند.

همانطور که گفته شد تیم فوتبال رئال مادرید فرداشب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند خواهد رفت و به همین منظور صبح امروز اسپانیا را به مقصد آلمان ترک کرده است.

وبسایت رسمی باشگاه نیز خبری را منتشر کرده است که طی آن تونی کروس هافبک خلاق کهکشانی ها امروز در کنار زین الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از این دیدار شرکت خواهد کرد. پیش بینی می شود دلیل این انتخاب این باشد که به دلیل حضور خبرنگاران آلمانی در کنفرانس، زیزو بازیکن آلمانی خودش را انتخاب کرده است تا راحت تر بین طرفین ارتباط برقرار شود.

احسان احمدزاده بازدید : 61 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - احتمال دارد تابستان سال آینده منچستریونایتد از بین دو هافبک بازی‌ساز رئال مادرید، یکی را در اختیار بگیرد.

روزنامه سان در گزارشی که امروز منتشر کرد بحث خرید احتمالی تونی کروس و لوکا مودریچ را مطرح کرده است.
گزارشگر این نشریه نوشت در چند روز گذشته موضوع ورود هافبک بازی‌ساز و متفکر که قادر باشد بازیکنان را دیگر را به حرکت وادار کند، نزد یونایتد‌ها مطرح شده است.

در این مورد حتی بزرگانی همچون پل اسکولز خواهان حضور بازیکنانی با مشخصات کروس یا مودریچ در مرکز خط میانی تیم شده‌اند. پس احتمال این که تابستان سال آینده تیم تحت امر ژوزه مورینیو برای به خدمت‌گیری چنین هافبک‌های بازی‌سازی وارد عمل شود،‌وجود دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 63 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - پل اسکولز معتقد است که بازیکنان کناری پوگبا در منچستریونایتد نمی توانند به پیشرفت سطح بازی او کمک کنند.

اسطوره منچستریونایتد که از شکست تیمش برابر سیتی همچنان آزرده خاطر است، نقش پل پوگبا در یونایتد را بیش از حد دفاعی می داند و معتقد است که به این ستاره فرانسوی که گران ترین بازیکن حال حاضر  دنیاست به خوبی توپ رسانی نمی شود و این عملا باعث شده تا پوگبا دست به کارهای انفرادی در زمین بزند. به عقیده اسکولز، اشنایدرلین بازیکنی نیست که بتواند به بالاتر رفتن سطح بازی پوگبا کمک کند. اسکولز عقیده دارد که مورینیو باید در نقل و انتقالات فصل بعد به دنبال بازیکنی برود که باعث آزادی عمل پوگبا در زمین شوند:

معتقدم که مورینیو در نقل و انتقالات سال آینده باید یکی دو خرید خوب در خط میانی انجام دهد چون به هافبک هایی که بتوانند با پوگبا بهتر هماهنگ شوند نیاز دارد. مودریچ و کروس از جمله این بازیکنان هستند و فکر می کنم در دسترس نیز خواهند بود. پوگبا در کنار این دو بازیکن سطح بالا، بسیار بهتر از این خواهد شد.
احسان احمدزاده بازدید : 69 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها در فکر حفظ ستاره های خود هستند.

در هفته های اخیر منابع زیادی خبر از تمدید ستاره های گرانقیمت رئال مادرید دادند و گفتند که به محض بازگشت این بازیکنان از اردوی های ملی قرارداد آن ها تمدید می شود. در همین راستا اما امروز AS به نقل از Radio Cadena Ser اعلام کرده است که ماه جاری میلادی یعنی ماه سپتامبر ماهیست که 4 ستاره رئال مادرید یعنی کریستیانو رونالدو، لوکا مودریچ، گرت بیل و تونی کروس قراردادهایشان را تمدید می کنند.

به گفته این منبع اولویت اول با رونالدوست که قراردادش تا سال آینده اعتبار دارد و پیش از این هم از علاقه اش به ادامه حضور در مادرید گفته بود. پس از وی گرت بیل که قراردادش تا سال 2019 اعتبار دارد تمدید می کند. مودریچ نیز تا 2018 قرارداد و به واسطه نقش زیادش در ترکیب تیم قراردادش به زودی تمدید خواهد شد. تنها نکته کمی دشوار در این بین قرارداد تونی کروس است که فعلا تا 2020 معتبر است و مذاکره ها میان مدیرورزشی باشگاه و ایجنت وی آغاز شده است و امید بر این است که قرارداد او هم تا 2022 یا 2023 تمدید شود.

احسان احمدزاده بازدید : 71 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - تونی کروس، هافبک رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد با این باشگاه است.

کروس که به شدت مدنظر گواردیولا برای سیتی بود،‌ در نهایت در مادرید ماندنی شد و حال باشگاه رئال قصد تمدید قرارداد او را دارد. قرارداد فعلی او تا سال 2020 اعتبار دارد و رئال می‌ خواهد اعتبار آن را تا سال 2022 یا 2023 افزایش دهد و او را به جمع پردرآمدترین بازیکنان رئال اضافه کند.
گفته می‌ شود مذاکرات بین دو طرف آغاز شده و به نظر می‌ رسد توافقاتی نیز بین دو طرف صورت گرفته است. با بازگشت بازیکنان از اردوی تیم‌های ملی، رئال برای تمدید قرارداد چند ستاره خود اقدام خواهد کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 65 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - تونی کروس بازیکن بعدی رئال مادرید است که قراردادش تمدید خواهد شد. مسئولان رئال مادرید می خواهند قرارداد بازیکن آلماین را تمدید کنند و او را حفظ کنند.

رئال هفته آینده مذاکرات را برای تمدید قرارداد کروس آغاز خواهد کرد. قرارداد کروس با رئال تا 2022 اعتبار دارد اما رئال در مقابل تهدید باشگاه هایی نظیر گواردیولا و سیتی در نظر دارد که قراردادش را برای دو یا سه فصل دیگر تمدید کند و دستمزدش را افزایش دهد.
کروس روز به روز با باشگاه هماهنگ تر می شود و نقشی محوری تر پیدا می کند. کروس در حال حاضر سالانه 5.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد اما با قرارداد جدید دستمزدش بیشتر می شود.
رئال برای تمدید قرارداد رونالدو، بیل و مودریچ هم به توافق رسیده است و به نظر می رسد که سیاست جدید رئال حفظ بازیکنان کلیدی فعلی باشد..

احسان احمدزاده بازدید : 141 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره آلمانی در ترکیب مادریدی ها عالی بوده است.

بدون شک تونی کروس هم به مانند لوکا مودریچ یکی از بازیکنان اصلی و مهم ترکیب رئال مادرید به شما می رود، بازیکنی که به سختی می توان برای وی جایگزین پیدا کرد و از همین رو زیدان از اهمیت ان بازیکن کلیدی در تیمش خبر دار است.
به گزارش مارکا در همین مورد پس از این که خبر از تمدید قراردادهای رونالدو و بیل و مودریچ رسید، امروز این نشریه اسپانیایی اعلام کرده است که مادریدی ها از علاقه پپ گواردیولا و سیتی به این بازیکن خبر دارند و جدیدترین برنامه شان این است تا قرار داد وی را تمدید کنند. قرارداد فعلی کروس تا سال 2020 اعتبار دارد و پرز خواستار این است تا قرار داد وی تا 2022 یا 2023 تمدید شود و خیال مادریدی ها از حضور از بازیکن 26 ساله در تیمشان کاملا راحت شود.
به گفته این منبع طبق تمدیدهای قبلی همانند رونالدو وبیل و راموس، کروس هم به مانند مودریچ دستمزدش افزایش خواهد یافت. گفته می شود پس از تعطیلات ملی مدیریت کهکشانی ها دست به کار می شود و قرارداد ستاره هایش را تمدید می کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 922
  • بازدید سال : 13,158
  • بازدید کلی : 205,293