loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 59 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
کاناوارو معتقد است ناپولی باید به پیروز شدن ایمان داشته باشد.

رئال کلاب - فابیو کاناوارو که سابقه بازی کردن در هر دو تیم ناپولی و رئال مادرید را دارد معتقد است دیدار برگشت این دو تیم در ناپل مسابقه ای هیجان انگیز خواهد بود.

کاناوارو در این خصوص به اسکای گفت:

ناپولی باید به پیروز شدن ایمان داشته باشد. آنها در سن پائولو بازی خواهند کرد.
رئال مادرید قطعا بهترین تیم جهان است. بازیکنان بزرگی دارد و این دیدار قطعا هیجان انگیز خواهد بود.
احسان احمدزاده بازدید : 95 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
روبرتو کارلوس معتقد است رونالدو هنوز هم بهترین بازیکن جهان است.

رئال نیوز - روبرتو کارلوس بازیکن سابق تیم رئال مادرید بر این باور است کریستیانو رونالدو هنوز هم بهترین بازیکن جهان است و شایسته کسب توپ طلا است.

به گزارش Fourfourtwo روبرتو کارلوس که در خصوص دیدار حساس بارسلونا و رئال مادرید صحبت می کرد بر این باور است رونالدو هنوز هم بهترین بازیکن جهان است.

صحبت کردن در خصوص رونالدو بسیار راحت است. او بهترین بازیکن جهان است.

او واقعا یک بازیکن بزرگ است و همه معتقدند او به گلزنی هایش ادامه خواهد داد.

کارلوس در خصوص عملکرد فصل پیش رونالدو نیز گفت:

رونالدو فصل پیش همه کار کرد. در حال حاضر او سزاوار کسب توپ طلا است. او اوج توانایی خود را برای رئال مادرید و تیم ملی انجام داده است. فکر می کنم او همچنان چیزهای بیشتری را خواهد برد زیرا بازیکنی پر شور است. او طی چند سال اخیر سطحی متفاوت را به نمایش گذاشته است. کریستیانو یکی از بهترین های تمام دوران است.
احسان احمدزاده بازدید : 86 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
مهاجمان اسبق رئال مادرید و بارسلونا منتظر ال کلاسیکو هستند.

رئال نیوز - از هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا، دو تیم بالای جدولی بارسلونا و رئال مادرید ال کلاسیکوی دویست و شصت و پنجم خود را از ساعت 18:45 دقیقه در استادیوم نیوکمپ برگزار می کنند.

رائول گونزالس و داوید ویا مهاجمان شماره 7 و اسپانیایی سال های نه چندان دور رئال مادرید و بارسلونا، گفتگویی توئیتری و کوتاه در خصوص ال کلاسیکوی پیش رو داشتند.

رائول که از مدیران لالیگا در نیویورک است روز گذشته دیداری با ویا، بازیکن باشگاه نیویورک سیتی داشت و ضمن تبریک تولد 34 سالگی وی نظر ال گواخه را درباره دیدار حساس امروز جویا شد.

رائول با منشن کردن ویا در صفحه خود نوشت:

در انتظار ال کلاسیکو با ویا در نیویورک. من تصور می کنم بازی پر گلی شود! تو چگونه فکر می کنی گواخه؟

ویا هم پاسخ داد:

البته رائول، من هم معتقدم بازی پر گل و تماشایی می شود و این بارسلوناست که در نهایت پیروزش می شود.
احسان احمدزاده بازدید : 45 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
بازیکن سابق رئال مادرید از دربی مادرید می گوید.

رئال نیوز - دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در چارچوب دربی شهر مادرید به مصاف هم رفتند و در نهایت رئال مادرید با هتریک رونالدو حریف را 3 بر 0 شکست داد.

به نقل از AS، امیلیو بوتراگوئنو، بازیگن سابق رئال مادرید در مورد این دربی صحبت کرده است.

در نیمه اول بازی کاملا احساسی بود و ما بهتر بودیم. در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، اتلتیکو مادرید بازی را در اختیار گرفت و خوب کار کرد. آن ها فشار می آوردند اما فکر می کنم گل دوم بازی را آسان تر کرد. در این بازی سخت مقابل یک حریف در کلاس جهانی خوب بودیم.
این پیروزی با سه گل همراه شد با خوشحالی از هتریک کریستیانو. او بازیکن تعیین کننده ای است. بسیار خوشحالم. امشب تیم خوب بازی کرد. همه در سطح بالایی ظاهر شدند. واران نیز در کار های هوایی عالی بود.
در چنین بازی هایی دو تیم معمولا در بسیاری از جنبه ها برابر اند و این بحث روانی است که تاثیر فراوانی دارد. آن ها در نیمه دوم خوب بودند اما گل دوم ما فاصله از لحاظ بحث روانی را زیاد کرد.
چنین نمایش خیره کننده و زدن سه گل در یک بازی تنها از بازیکنانی بزرگ همچون کریستیانو بر می آید. او همیشه بازیکن خطرناکی است. رونالدو بار دیگر قابلیت هایش را نشان داد. روحیه رقابت جویانه او تغییری نکرده است. او حتی قادر بود گل چهارم خود را هم به ثمر برساند. این باعث افتخار است که او در تیم ما توپ می زند.
احسان احمدزاده بازدید : 65 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)
کاپیتان سابق کهکشانی ها از شماره 7 این تیم گفته است.

رئال نیوز - ایکر کاسیاس کاپیتان سابق رئال مادرید که این فصل هم برای تیم پورتو به میدان می رود، در جدیدترین مصاحبه اش با Europa Press در مورد کریستیانو رونالدو و رئال مادرید گفته است:

او یک بازیکن فوق العاده است که تمام تلاشش را برای رئال مادرید می کند. تمدید قرارداد با وی به وضوح نشان داد چه هواداران و چه باشگاه هنوز هم روی او حساب می کنند. سطح انتظارات هواداران بالاست و آن ها همیشه انتظار دارند رونالدو تا آخر و با تمام توان در این تیم بماند.

سن ایکر در ادامه در مورد دربی پیش رو گفت:

مشخصا امیدوارم رئال مادرید برنده باشد. با این حال اما این یک دیداریست که روی آن مانور زیادی داده می شود و برای اتلتیکو بسیار حیاتی می باشد چرا که در صورت پیروزنشدن آسیب زیادی به آن ها برای رقابت بردن لالیگا وارد می شود. اما اگر پیروز شوند می توانند اختلاف را با تیم صدرنشین یعنی رئال مادرید کم کنند.
احسان احمدزاده بازدید : 40 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (0)
اسطوره کهکشانی ها، دربی مادرید را مهم ترین بازی فصل دو تیم تا اینجای کار می داند.

رئال نیوز - فردا شب در حالی تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در استادیوم ویسنته کالدرون به مصاف هم می روند که شاگردان زین الدین زیدان با شش امتیاز اختلاف با دیگو سیمئونه و شاگردانش در رتبه نخست جدول حضور دارند. دو شکست در سه بازی آخر سبب شده که اتلتیکو کمی از  رئال،  بارسا و حتی ویارئال عقب بیفتد.

در این خصوص، فرناندو مورینتس به AS گفت:

فکر می کنم این بازی برای اتلتیکو مهم تر باشد. دو تیم بازی های زیادی انجام داده اند اما رئال مادرید هنوز شکست نخورده است... اگر آن ها برنده شوند، فاصله زیاد می شود. این مهم ترین بازی دو تیم تا اینجای کار خواهد بود. زیدان و سیمئونه برای ترکیب ابتدایی، کارهایی که در طول بازی باید انجام شود، تعویض ها و شیوه بازی، برنامه خواهند داشت.
احسان احمدزاده بازدید : 41 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
روز شنبه، جدال حساس دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید، در ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد.

رئال نیوز - روبرتو کارلوس، مدافع چپ اسطوره ای باشگاه رئال مادرید و تیم ملی برزیل، در آستانه دربی حساس شهر مادرید، استرس شکست در این بازی را با استرس فینال جام جهانی برابر خواند!

به نقل از fourfourtwo، روبرتو کارلوس که سابقه ای یازده ساله و بازی های فراوان با لباس سفید کهکشانی ها را در کارنامه اش دارد، بارها و بارها در دربی شهر مادرید به میدان رفته است؛ در مورد بازی روز شنبه این دو تیم می گوید:

آماده سازی برای الکلاسیکو یا دربی هیچ تفاوتی با بازی های دیگر ندارد و قبل از بازی برای آماده شدن برای این بازی کاری به جز تمرین ندارید؛ ولی همه چیز از زمان شروع بازی آغاز یم شود و اتفاقاتی که درون ذهن بازیکنان رخ می دهد.

روبرتو کارلوس، یکی از برترین مدافع چپ های تاریخ فوتبال که سابقه چهار مرتبه قهرمانی لالیگا با لباس رئال مادرید را در کارنامه اش دارد، در مورد دربی شهر مادرید افزود:

همه چیز در زمان شروع مسابقه است و بازیکنان به این فکر می کنند که در زمان شروع مسابقه چه چیزی پیش روی آنها است و هواداران چه استقبالی از آنها و این بازی هیجان انگیز خواهند داشت.

کارلوس افزود:

اما همه چیز به اینجا ختم می شود که اگر بازی را به حریفتان واگذار کنید، همه چیز سخت خواهد شد چرا که شکست در الکلاسیکو یا دربی به این بزرگی، می تواند به سختی شکست در فینال جام جهانی سخت و دردناک باشد!
احسان احمدزاده بازدید : 40 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)
روبرتو کارلوس، اسطوره باشگاه رئال مادرید مدعی شد که خامس برای اثبات کیفیتش به محبت نیاز دارد.

رئال نیوز - ستاره کلمبیایی تحت هدایت زیدان نتوانسته به کیفیت سابق خود بازگردد و عملکرد خوبش در فصل 15-2014 را تکرار کند. حال کارلوس که 4 قهرمانی لالیگا و 3 قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال به دست آورده مدعی شد که خامس به محبت نیاز دارد تا به اوج برگردد.

او گفت:

اگر خامس آنطور که بعضی مردم می‌گویند ضعیف بود، کاپیتان تیم ملی کلمبیا نمی‌شد. مردم می‌توانند راجع به عملکرد او بحث کنند ولی او در بهترین تیم دنیا بازی می‌کند. او به محبت نیاز دارد، من هم در دوره ای نیاز دشتم. او باید به وجوهی که می‌تواند در آنها پیشرفت کند فکر کند. باید به خودش اطمینان کند. او بازیکن فوق العاده ای است. گاهی زیدان از او استفاده می‌کند و گاهی ایسکو. این به تصمیم او بستگی دارد ولی چیزی که من در تمرینات از او دیدم فوق العاده بوده است.
احسان احمدزاده بازدید : 36 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)
روبرتو کارلوس، اسطوره فوتبال برزیل مدعی شد که مارسلو، مدافع فعلی رئال مادرید، بهترین مدافع چپ جهان است.

رئال نیوز - مارسلو سال 2007 پس از جدایی کارلوس از رئال به عنوان مدافع چپ فیکس رئال به کار گرفته شد و خیلی سریع توانست جایگاه فیکس خود را در این تیم پیدا کند. حال با گذشت حدود 10 سال از حضور او در رئال، او به خوبی توانسته خود را در جمع بهترین مدافعین کناری جای دهد و کارلوس معتقد است که مارسلو حتی از خود او نیز بهتر است.

ستاره سابق رئال گفت:

من به همراه کافو، راهی جدید برای حمله کردن ایجاد کردیم. امروزه برزیل مارسلو و فیلیپه (لوئیس) را در اختیار دارد. مارسلو بهترین مدافع چپ جهان است که فوتبال را زنده کند ولی این انتقاد از فیلیپه نیز مطرح است.امیدوارم مارسلو بهتر از من نباشد ولی او خیلی خوب کار کرده است. کمی نیاز به بررسی هست ولی او در حال حاضر بهترین مدافع چپ جهان است. او از لحاظ تکنیکی او بهتر از من است، من بیشتر قدرتی بودم.
احسان احمدزاده بازدید : 37 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)
وی به عنوان کاپیتان کالدرون را فتح کرده است.

رئال نیوز - آمانسیو آمارو یکی دیگر از بازیکنان افسانه های رئال مادرید است که سابقه قهرمانی در کوپادل ری در به عنوان کاپیتان را دارد. وی نیز در مورد این دیدار و خاطراتش به مارکا گفته است:

بهترین دوران من در این دربی بود زمانی بود که در فینال کوپا در پنالتی قهرمان شدیم. می توانم به شما بگویم بسیار لذت بردم چون خیلی سختی کشیدیم و در نهایت برنده آن دیدار شدیم. یکی دیگر از خاطرات خوب هم پیروزی 3-0 برابر اتلتیکو بود که در آن بازی بوتراگوئنو هم بسیار درخشید. در آن بازی دو گل زدم و به علاوه در آن مسابقه گل هایی زدم که باعث شد به من برای بردن پیچیچی کمک کند.
احسان احمدزاده بازدید : 35 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کاپیتان سابق پرتغال از جانشینش می گوید.

لوئیس فیگو کاپیتان و شماره 7 سابق تیم ملی پرتغال که این سال ها جای خود را به کریستیانو رونالدو داده است، در مصاحبه ای با برنامه El Partidazo در رادیو کوپه در مورد وی گفت:

کریستیانو قصد دارد توپ طلا را ببرد و من به این وضوع ایمان دارم و هیچ شکی به آن ندارم. کریستیانو همیشه خوب بوده است و چیزی که است این است که شما هر بازی نمی توانید 3 گل بزنید. او در فرم خوبی است. شاید شما او را بر اساس گل هایش یا نوع بازی اش آنالیز کنید ولی در هر صورت او یک بازیکن بنیادی است. اگر او در هر بازی چند گل نزند، همه می گویند که او بد بازی کرده است.

فیگو ادامه می دهد:

من فکر نمی کنم کریستیانو نگران باشد. یک مهاجم همیشه تحت فشار است اما کریستیانو با کیفیتی که دارد دلیل برای نگرانی نمی بیند.

شماره 10 سابق کهکشانی ها ادامه می دهد:

رونالدو قرارداد خود را با رئال تمدید کرد چون در این تیم خوشحال است و در طرف مقابل باشگاه هم راضی است. در فوتبال همیشه انتقادها وجود دارد و باید آماده رویارویی با آن ها باشید اما دستاورهای کریستیانو در سال های اخیر فوق العاده بوده است.
احسان احمدزاده بازدید : 43 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - اسطوره رئال مادرید از هم وطنش می گوید.

در دوران ابتدایی کهکشانی های 1 بود که روبرتو کارلوس سال های زیادی را به عنوان مدافع چپ رئال مادرید بازی کرد و حالا در این دوران مارسلو هم وطن می برای سال های دیگری در همان پست به میدان می رود. در همین مورد نشریه MARCA به سراغ کارلوس رفته است و از وی در مورد بازیکن هموطنش و کاپیتان دوم کهکشانی ها پرسیده است:

مارسلو شما یک است و فوتبالش هیچ حد و حدودی ندارد. بازی کردن وی در پست من، و اقرار به بهترین بودن وی برای من باعث لذت است و به آن افتخار می کنم. من خوشحالم که برای 6 یا 7 ماه در کنار وی در زمین حضور داشتم.

وی ادامه می دهد:

زمانی که او بازی می کند، رئال مادرید نمی بازد و بنابراین مردم راضی هستند.

کارلوس در ادامه در مورد احتمال جذب کوتینیو توسط رئال می گوید:

تصمیم جذب بازیکنان به عهده سران باشگاه است و چیزی که من می بینیم این است که ما همیشه قوی ترین تیم را داشته ایم.
احسان احمدزاده بازدید : 34 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رائول موفق شد ماراتن نیویورک را به پایان برساند.

رائول گونزالس اسطوره باشگاه رئال مادرید که در ماراتن نیویورک شرکت کرده بود موفق شد این رقابت سخت را به پایان برساند.

به گزارش elespanol رائول گونزالس کاپیتان سابق رئال مادرید که یکی از افراد سرشناسی بود که در ماراتن نیویورک شرکت کرد و در کمال تعجب موفق شد از خط پایان این مسابقه نیز عبور کند. این در حالی است که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای این رشته موفق به این کار نشدند. رائول موفق شد مسیر 42 کیلومتری مسابقه را در زمان 3 ساعت و 24 دقیقه طی کند.

مارتن نیویورک از جمله مهمترین مارتن های دنیا است و از سال 1976 هر ساله در ماه نوامبر برگزار می شود.

احسان احمدزاده بازدید : 38 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بازیکن سابق رئال مادرید از فوق ستاره پرتغالی می گوید.

کریستیانو رونالدو موفق شد جایزه آلفردو دی استفانو را به عنوان بهترین بازیکن لالیگا در فصل گذشته کسب کند، امیلیو بوتراگوئنو ستاره سابق مادریدی ها و یکی از مدیران فعلی باشگاه به وبسایت رسمی رئال مادرید گفت:

احتمالا بعد از دی استفانو، رونالدو مهم ترین بازیکن رئال مادرید است. این یک افتخار است که او در لیگ ما حضور دارد و این باعث غرور ماست که وی برای رئال مادرید بازی می کند. من امیدوارم او این روند را برای سال های زیادی ادامه دهد و در کنار ما بماند.
احسان احمدزاده بازدید : 36 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دروازه‌بان اسطوره‌ای سفیدپوشان اعتراف کرد علی‌رغم کناره‌گیری‌اش از بازی‌های ملی، اگر بار دیگر به اردوی اسپانیا دعوت شود، پیراهن کشورش را بر تن خواهد کرد.

ایکر کاسیاس، اسطوره رئال مادرید و دروازه‌بان فعلی پورتو که سال‌های سال در برنابئو توپ می‌زد، در تازه‌ترین مصاحبه خود مدعی شد اگر به اردوی اسپانیا دعوت شود، به تیم ملی بازخواهدگشت. کاسیاس از رئال هم به عنوان مهم‌ترین باشگاه دنیا نام برد.

به گزارش marca، کاسیاس که برای برگزاری مراسمی تبلیغاتی در مادرید حضور دارد، در گفتگو با خبرنگاران از موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح این صحبت‌ها را در ادامه ملاحظه می‌کنید.

تیم ملی

تیم لوپتگی احساس خوبی به من منتقل می‌کند. اسپانیا حالا فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد. لوپتگی در تیمش از بازیکنان جوان زیادی استفاده می‌کند و به شخصه از این رویکرد استقبال می‌کنم.

بازگشت به تیم ملی

من هنوز از بازی در تیم ملی تسلیم نشده‌ام. اگر مربی مرا دعوت کند، خوشحال می‌شوم و آن را خواهم پذیرفت. اگرچه این درست است که من از تیم ملی کناره‌گیری کرده‌ام. او (لوپتگی) تصمیم گرفته از دخیا استفاده کند که تصمیم بسیار عاقلانه و هوشمندانه‌ای‌ست. به عنوان یک اسپانیایی دوست دارم تیم ملی کشورم همواره خوببازی کند و قهرمانی‌های زیادی هم کسب کند.

لالیگا

بسیار نزدیک و فشرده دنبال می‌شود. تفاوت میان تیم‌ها بسیار ناچیز است و دربی پس از بازی‌های ملی نیز هیجان‌انگیز خواهد بود. امیدوارم این رقابت در بالای جدول تا بهار ادامه داشته باشد چون پیامدهای بسیارخوبی برای فوتبال اسپانیا در پی خواهد داشت.

رئال مادرید

رئال شرایط خوبی دارد.در چند قسمت خواندم که انتقادهایی به آن وارد شده که طبیعی‌ست. اما واقعیت این است که رئال در مسیر درستی حرکت می‌کند. رئال مادرید مهم‌ترین باشگاه دنیاست. تیمی که پنج ماه پیش یازدهمین قهرمانی خود در اروپا را کسب کرد اما این جام حالا ارزشی ندارد. اگر آن‌ها جام جهانی باشگاه‌ها را فتح کنند، خوب خواهد شد در غیر این صورت باید منتظر انتقادهای تازه بود.

زیدان

مربی‌گری در رئال بسیار دشوار است حتی برای کسی مثل زیدان که اعتبار فراوانی در میان هواداران دارد. با این حال، فوتبال در حال معنا می‌شود و افتخارات گذشته هیچ ارزشی ندارند. پس قهرمانی چند ماه پیش چیزی را عوض نمی‌کند و آن‌چه اهمیت دارد، عملکرد تیم در پایان هر فصل است نه فصول گذشته.

پورتو

بازی با بنفیکا بازی تعیین‌کننده‌ای بود. ناراحت بودم چون دو امتیاز مهم را از دست دادیم اما چنین بازی‌هایی به بلوغ بیشتر تیم کمک می کند چون ما بازیکنان بسیار جوانی در ترکیب خود داریم.
احسان احمدزاده بازدید : 44 چهارشنبه 12 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کاپیتان سابق رئال هم سابقه چنین دیدارهایی را داشته است.

رئال مادرید امشب باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر به میدان برود و در همین رابطه مانولو سانچز کاپیتان سابق رئال مادرید که در سال 1987 برابر ناپولی چنین شرایطی را تجربه کرده است به مارکا گفته است:

آن دیدار تنها مسابقه ای بود که این اتفاق برای من افتاد. زمانی که رختکن را ترک کردیم من شوکه شدم. حتی یادم است یکی از خبرنگاران اسم من را صدا زد و من به راحتی صدای او را شنیدم.

وی ادامه می دهد:

هنگامی که داور را سوت را زد شما تازه می فهمید که این یک دیدار دیگر است. مادرید لازم نیست نگران باشد چرا که شرایط بازی برابر 90 هزار نفر یا 50 نفر به یک شکل است تفاوتی ندارد.
احسان احمدزاده بازدید : 58 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک سابق رئال مادرید بار دیگر جنجال‌ ساز شده است.

گوتی، بازیکن محبوب سال های پیش رئال مادرید که در حال حاضر در تیم های پایه این باشگاه مشغول مربیگری‌ است، در جدیدترین توئيت خود، جنجال جدیدی را به راه انداخته است.

به گزارش mundodeportivo، بارسلونا شب گذشته مانند فصل پیش شکست سنگینی را در خانه سلتاویگو متحمل شد. این شکست تنها ساعتی پس از تساوی نا امیدکننده رئال در برنابئو مقابل ایبار رقم خورد و باعث شد تا گوتی، فرصت را برای کنایه به هواداران بارسلونا که نتیجه کهکشانی‌ ها را به تمسخر گرفته بودند، غنیمت بشمارد و در حساب رسمی خود در توئيتر بنویسد:

از تبریک‌ هایتان برای یک امتیازی که رئال امروز کسب کرد متشکرم. متاسفم که نمیتوانم همین تبریک را به شما بگویم!!

کنایه گوتی به این نکته است که رئال اگرچه نتیجه نا امیدکننده‌ ای گرفت اما حداقل امتیاز را کسب کرد و این در حالیست که بارسا با دست خالی به خانه بازخواهد گشت. گفتنیست، مطابق انتظار این توئيت با حمایت هواداران رئال و با واکنش‌ های تند کاتالان ها همراه شد.

احسان احمدزاده بازدید : 62 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - آنتوان گریزمان ستاره اتلتیکو مادرید از علاقه اش به دیوید بکهام ستاره سابق رئال مادرید و منچستر یونایتد صحبت می کند.

 آنتوان گریزمان در مصاحبه با Onda Cero در خصوص مسائل حاشیه ای از جمله لباس های آستین بلندش و مدل موهایش صحبت کرد. وی گفت:

من همیشه با لباس آستین بلند بازی می کنم، زیرا الگوی من دیوید بکهام نیز اینگونه بازی می کرد. در ابتدا می خواستم تمامی مدل موهایم شبیه او باشد، اما سپس او موهایش را بلند کرد و شش ماه طول می کشید تا رشد موهایم به او برسد. من با رنگ کردن موهایم کمی آرامش پیدا کردم، اما دوست دارم به طور منظم آن را تغییر دهم.
احسان احمدزاده بازدید : 69 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - گلزن سابق سلسائو این روزها مشغول گلف بازی کردن است.

رونالدو نازاریو دلیما ستاره سابق دنیای فوتبال که سال ها در تیم های بزرگ باشگاهی به بازی کردن مشغول بود، این روزها در یک مسابقات خیریه گلف شرکت کرده است. در همین راستا وی مصاحبه ای کوتاه با MARCA در مورد اتفاقات روز فوتبال کرده است. ال فنومنو در رابطه با زیدان و حضورش روی نیمکت کهکشانی ها گفته است:

زیدان همیشه یک دید خاص و منحصر به فرد در فوتبال داشت. من چند بار برای او پیغام فرستاده ام ولی او سرش بسیار شلوغ بوده است اگرچه می داند هر زمان که بخواهد می تواند روی کمک من حساب کند.

تساوی رئال برابر ویارئال

اگر به آن لغزش بگوییم یک فشار است بر روی تیم. من فکر می کنم تیم زیر نظر زیزو خوب کار می کند و همیشه صحبت کردن در کنفرانس خبری های زیاد و کنترل کردن و مدیریت چنین تیمی کارسختی می باشد ولی غیرممکن نیست.

چه بازیکنی باید در پشت شماره  بازی کند؟ موراتا یا رونالدو؟

چیزی که فوق العاده است این است که هر دوی آن ها خوب هستند.

تاثیر غیبت مسی در بارسا به دلیل مصدومیت

بارسا صدمه خیلی زیادی از غیبت وی نخواهد دید چون تیم فوق العاده ای دارد.
احسان احمدزاده بازدید : 41 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - خرگوش چاق برزیلی دوباره به مادرید آمده بود.

رونالدو نازاریو دلیما، مهاجم سابق تیم ملی‌ برزیل و باشگاه رئال مادرید بازی این باشگاه برابر اسپورتینگ لیسبون را از نزدیک تماشا کرد.
رونالدو چندی پیش به دعوت فلورنتینو پرز سفیر بین الملل باشگاه شده بود و همچنین پست مشاور رئیس باشگاه را هم بر عهده خواهد داشت. او در سال 2002 با مبلغ 36.3 میلیون پوند از اینتر به مادرید آمد.
او آمار گلزنی درخشانی در رئال مادرید دارد. رونالدو در 177 بازی برای رئال مادرید، 104 گل زد و برای برزیل هم 105 بازی ملی‌ انجام داد.

احسان احمدزاده بازدید : 48 چهارشنبه 24 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - پیش از بازی رئال مادرید و اسپورتینگ لیسبون، لویس فیگو اسطوره هر دو این باشگاه‌ ها با AS مصاحبه کرده است.

لویس فیگو ستاره سابق پرتغالی باشگاه‌های اسپورتینگ لیسبون، بارسلونا و رئال مادرید پیش از دیدار تیم پرتغالی با تیم مادریدی با روزنامه as به شکل مفصل مصاحبه کرده است که آن را با هم می‌‌خوانیم:

زمان بازیت در اسپورتینگ را چطور به یاد می‌‌آوری؟
"بهترین خاطرات ممکن را دارم. از 12 سالگی تا 22 سالگی آنجا بودم که خیلی‌ چیزها یاد گرفتم. از بابی رابسون و کارلوس کیروش و فرانک ریکارد چیز‌های زیادی یاد گرفتم. همیشه پرورش استعداد جوان خوب است. می‌‌ توان با آژاکس مقایسه کرد با یک فلسفه متفاوت. باشگاهی است که جوانان زیادی تربیت می‌‌ کند. وقتی‌ من آنجا بودم فقط پائولو فوتره بزرگ بود. بعد از من سیمائو، کریستیانو و نانی معرفی‌ شدند."

به کریستیانو اشاره کردی. نظرات در مورد او چیست؟
"او را ستایش می‌‌کنم و از موفقیت‌های او لذت می‌‌برم. او هر سال بهتر می‌‌شود. در حال تاریخ سازی است."

او را در مقابل اوزبیو چطور مقایسه می‌‌کنی‌؟
"بازی اوزبیو را ندیدم اما به خاطر تمام کار‌ های که انجام داده است و عشقی‌ که به من نشان می‌‌ داد و رفاقتی که با من داشت، من او را شماره یک می‌‌ دانم. خیلی‌‌ ها می‌‌گویند که من به خاطر چه و چه او را نفر اول می‌‌ دانم اما در آخر همه اینها به احترام ما نسبت به آن بازیکن بر می‌‌ گردد. هر کس در زمان خودش تاریخ سازی می‌‌ کند. "

بعد از ترک اسپورتینگ به بارسلونا رفتی‌. از زمان جدایی خود چه خاطراتی داری؟
"شما هیچگاه از من در مورد بارسلونا حرف بدی نشنیده اید. به جز در مورد نحوه برخورد آنها زمان رفتنم. زمان فوق العاده‌ای برای من بود که به من در تبدیل شدن به بازیکن بهتر کمک کرد. 5 سال آنجا لذت بردم و از آن پشیمان نیستم. به من کمک کرد که آن بازیکن حرفه‌ ای که می‌‌ خواهم باشم. من فقط در مورد آنها به خوبی‌ حرف زدم. خیلی‌ خیلی‌ خوش شانس بودم که یوهان کرایوف را دیدم."

گواردیولا نسبت به کرایوف چه تفاوتی دارد؟
"گواردیولا هم مثل کرایوف ایده آل گراست. حتی در زمان بازیگری‌اش مشخص بود که می‌‌خواهد مربی‌ شود. عاشق بردن بود."

با ویسنته دل بوسکه چطور کنار آمدی؟
"خیلی‌ خوش شانس بودم که وقتی‌ به مادرید آمدم ویسنته دل بوسکه مربی‌ بود. یک عامل تعادل عالی‌ در تیم بود. می‌‌دانست با هر نفر چطور برخورد کند. ما به خوبی‌ با هم کنار آمدیم. یک آدم خوب که برای مادرید فوق العاده بود. زیر و بم باشگاه را می‌‌ شناخت."

آیا در بین کهکشانی‌ها حسادتی هم بود؟
"بین بازیکنان هیچ حسادتی نبود. اگر بود اینطور خوب با هم بازی نمی‌‌کردیم. با رائول و مورینتس بسیار خوب بودیم. مورینتس عالی‌ بود. هیرو هم همینطور. همیشه سرش داد می‌‌ زدم چون به من پاس نمی‌‌ داد."

کی‌ شرایط برای فلورنتینو بد پیش رفت؟
"فلورنتینو اولویت را به مسائل تبلیغاتی فوتبال داده بود تا مسائل فوتبالی. وقتی‌ ما شروع به انجام تور ابتدای فصل در کشور‌های دور کردیم، به ما اصلا کمک نکرد."

آیا هم تیمی سابقت زیدان به عنوان مربی‌ تو را شگفت زده کرد؟
"زیدان یک کار عالی‌ انجام داده است. آسان نیست تیم را وسط فصل بگیرید و قهرمان اروپا کنید. او بهتر از هر مربی‌ دیگری کار کرده است."

آیا به خاطر شکل رفتنت از مادرید نا امید شدی؟
"برای من گذشته‌ها گذشته است اما مشخص است که دوست داشتم باشگاه را به شکل دیگری ترک کنم. می‌‌ دانم چرا رفتم. بازی نمی‌‌ کردم و می‌‌ دانستم که چرا بازی نمی‌‌کنم. از آن لحظه به بعد می‌‌ خواستم خوشحال باشم و دنبال خوشحال بودن بودم. می‌‌توانستم بشینم و پول بگیرم اما می‌‌ خواستم که در رده بالا هنوز بازی کنم. من اولین کهکشانی بودم پس باید اولین خروجی‌ آن هم باشم. سرنوشت همین است."

احسان احمدزاده بازدید : 50 چهارشنبه 24 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره پرتغالی در تازه ترین مصاحبه اش می گوید که چرا بارسلونا را به مقصد رئال مادرید ترک کرده است.

برای بسیاری از طرفداران بارسلونا، لوئیس فیگو یک خائن محسوب می شود.
در سال 2000 بود که ستاره پرتغالی با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو بارسلونا را به مقصد رئال مادرید ترک کرد. در حالی که بسیاری از هواداران بارسلونا معتقد هستند فیگو تنها به خاطر پول از نیوکمپ خارج شده اما خود فیگو در گفتگو با نشریه AS دلیل انتقال اش را فوتبالی توصیف می کند:
"من سال های بسیار خوبی در بارسلونا داشتم و از بازی در این باشگاه لذت می بردم چرا که در مسیر پیشرفت قرار داشتم مثل سال های حضورم در رئال مادرید. اما در بارسلونا احساس کردم مورد بی توجهی قرار می گیرم و سعی کردم با بله گفتن به پیشنهاد رئال مادرید قدم مهمی را در زندگی ام بردارم. هدف من از ترک بارسا و پیوستن به مادرید کسب افتخارات و قهرمانی بود."

احسان احمدزاده بازدید : 53 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک دانمارکی سابق بارسلونا و رئال مادرید درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

مایکل لادروپ، بازیکن دانمارکی سابق بارسلونا و رئال مادرید، از میان مسی و رونالدو، فوق ستاره آرژانتینی را انتخاب می‌ کند، چندین تیم را شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپای این فصل می داند، از شکست بارسلونا برابر آلاوز حیرت‌ زده شده و به انتخاب از میان هافبک‌ های دو غول فوتبال اسپانیا پرداخته است.

به گزارش mundodeportivo، لادروپ در ابتدا در مورد مقایسه دو ابر ستاره چند سال اخیر دنیای فوتبال گفت:
"کریستیانو بازیکن کاملی‌ ست اما دیدی که مسی به بازی دارد را ندارد. مسی یک استعداد خالص است. دقیقا مانند مارادونا در عصر بازیگری من. هر دوی این بازیکنان در هشت سال اخیر بهترین‌ های دنیای فوتبال بوده‌ اند اما با توجه به سبک فوتبالی که به آن علاقمندم، انتخاب من، مسی خواهد بود. به خاطر همان دید وسیع نسبت به بازی."

لادروپ معتقد است رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بارسا برای قهرمانی در اروپا ندارد و چندین تیم را از شانس‌ های قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا می داند:
"فکر نمی‌کنم رئال از بارسا شانس بیشتری داشته باشد. هر دو تیم در یک سطح هستند. به جز آن‌ ها، اتلتیکو مادرید، بایرن و یوونتوس هم از شانس‌ های قهرمانی امسال هستند. یووه در نقل و انتقالات بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و قطعا حرف‌ های زیادی برای گفتن خواهد داشت. سیتی با گواردیولا؟ از نمایش آن‌ ها در دربی منچستر لذت بردم اما باید دید در اروپا چگونه کار خواهند کرد. پاریسن ژرمن را نیز کم و بیش می‌توان به این لیست اضافه کرد. آن‌ ها لیگ فرانسه را قبضه کرده‌ اند اما هنوز در اروپا جای پیشرفت زیادی دارند."

بارسا روز شنبه در نیوکمپ در دیداری عجیب، مقابل آلاوز تازه صعود کرده به لالیگا شکست خورد. لادروپ می‌گوید از این نتیجه حیرت‌زده شده و فکر می کند یک جای کار در بارسا می‌لنگد:
"مادرید ترکیب کاملی دارد که من ضعفی در آن نمی‌ بینم. علاوه بر آن، نیمکتی سطح بالا نیز در اختیار دارد. با این حال، باخت بارسا مقابل آلاوز مرا سوپرایز کرد. این درست است که بازی‌ های پس از فیفا دی دشوار است اما معمولا این دشواری مربوط به بازی‌ های خارج از خانه می‌ شود. وقتی حتی بدون مسی و سوارز هم نتوانید تیمی چون آلاوز را ببرید، قطعا مشکلی در تیم وجود دارد."

لادروپ در پایان گفت که اگر به عنوان یک مربی بخواهد دو هافبک از دو غول اسپانیایی به خدمت بگیرد، انتخاب‌ های او، اینیستا و مودریچ خواهند بود.

احسان احمدزاده بازدید : 63 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - لوییس فیگو، ستاره سالهای نه چندان دور بارسا و رئال مادرید معتقد است که امسال کریس رونالدو برنده جایزه توپ طلا خواهد شد.

در صورتیکه کریس رونالدو امسال برنده این جایزه شود، برای چهارمین بار این اتفاق رخ داده است و کریس رونالدو می تواند بعد از لیونل مسی با کسب پنج توپ طلا، با 4 بار کسب این عنوان، دومین بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال از این حیث لقب بگیرد.
فیگو گفت:"کریستیانو رونالدو فاتح توپ طلای سال جاری خواهد بود. برای اثبات این موضوع کافیست نگاهی به افتخارات کسب شده توسط او در این فصل بیندازید. من معتقدم که امسال، سال کریستیانو بود. البته هنوز رای گیری این مراسم آغاز نشده است و کسی از آینده خبر ندارد اما به نظر من، او مرد برگزیده این رای گیری خواهد بود."

احسان احمدزاده بازدید : 45 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - اسطوره مادریدی های از روزهای اخیر می گوید.

چند روز پیش بود که خبر رسید رائول گونزالس ستاره سابق و کاپیتان رئال مادرید در مراسم افتتاح شعبه بارسلونا در شهر نیویورک حضور داشت.  اسطوره باشگاه رئال مادرید و سفیر بین الملل لالیگا در آمریکا به مرکز منهتن رفت و در مراسم گشایش شعبه جدید بارسلونا در این شهر حضور داشت و باعث شد واکنش هواداران مادریدی را در پی داشته باشد. در همین رابطه وی به در مصاحبه ای به MARCA گفته است:
"تمام مادرید ها باید من را درک کنند که این کار من است وقتی یک باشگاه در نیویورک دفتری باز می کند من باید آنجا حضور داشته باشم. من برای افتتاح این دفتر رفتم و باید این کار را می کردم. هیچ شکی ندارم که رفتن من به آن جا درست بود چرا که این مسئولیت را دارم اگرچه یک مادریدی هستم و همیشه عقیده داشته ام باید به همه باشگاه ها احترام گذاشت. من همیشه منعطف بودم و از این موضوع خوشحالم. "

وی در ادامه در مورد اتفاقات هفته اخیر لالیگا اضافه کرد:
"مادرید در نیمه اول کمی به سختی مسطل شد بر بازی اما آن ها شوق پیروزی داشتند و به آن رسیدند. آلاوز را هم به دلیل بازی کاملی که کرد تبریک می گویم. تغییرات بارسلونا هم به نظر من با توجه با بازی های ملی لازم بود."

احسان احمدزاده بازدید : 42 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بازگشت مرد دوست داشتنی به خانه ...

در جریان پیروزی امروز رئال مادرید برابر اوساسونا در برنابئو، رائول گونزالس برای اولین بار به همراه خورخه والدانو به عنوان کارشناس شبکه ورزشی BeIn  در این ورزشگاه حضور یافت.

احسان احمدزاده بازدید : 58 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)

واکنش اسطوره به دلخوری هواداران رئال مادرید

رئال نیوز - اسطوره فوتبال مادرید در واکنش به دلخوری هواداران رئال مادرید به خاطر حضور در دفتر بارسلونا گفت: "من سفیر لالیگا در آمریکا شمالی و جنوبی هستم، دلیلی برای دلخوری وجود ندارد."

رائول گونزالس کاپیتان پیشین تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا تصریح کرد: "اگر در دفتر باشگاه بارسلونا در شهر نیویورک حضور پیدا کرده‌ ام، به خاطر شغل و وظیفه محول شده است، من بدون هدف وارد دفتر بارسلونا نشده‌ ام، تصور کنید در شهر نیویورک به عنوان سفیر جهانی لالیگا چرا نباید به دفتر بزرگ و مهم باشگاه بارسلونا نروم؟ این برای من یک افتخار بزرگ است که یکی از باشگاه‌ های بزرگ کشورم در نیویورک شعبه داشته باشد و برای کشورم سودآوری کند."

رائول ادامه داد: "در قلب منهتن، در نیویورک بزرگترین اتفاقات ورزشی رخ می‌دهد و اسپانیا به خاطر دو باشگاه بزرگ رئال مادرید و بارسلونا همیشه بیشترین سهم را دارد، این برای من یک افتخار بزرگ است و هر کاری از دستم بر بیاید برای دو تیم رئال مادرید و بارسلونا انجام خواهم داد."

احسان احمدزاده بازدید : 53 سه شنبه 16 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - لوئیس فیگو، اسطوره باشگاه رئال مادرید مدعی شد که احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به بارسلونا وجود دارد.

سال 2000 رئال با پرداخت رقم فسخ فیگو به مبلغ 37.5 میلیون پوند موفق به جذب او شد. در حال حاضر بند فسخ رونالدو با رئال 1.25 میلیارد پوند است که به نظر هیچ باشگاهی حتی خیال فعال کردن آن را در ذهن نخواهد داشت. با این حال فیگو مدعی شد که هر چیزی در فوتبال امروز ممکن است.

او گفت: "ما در یک بازار آزاد هستیم. اگر چیزی به نام رقم فسخ قرارداد وجود داشته باشد، هر اتفاقی ممکن است."

فیگو درباره انتقالش به رئال از بارسا گفت"اولین دلیل انتقالم به رئال، شناختم از رئیس باشگاه بود. اوضاع جدی تر شد و من پیشنهادی دریافت کردم و به بارسلونا اطلاع دادم تا قراردادم را بهبود ببخشند."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 858
  • بازدید سال : 13,094
  • بازدید کلی : 205,229