loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 58 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
رئیس فدراسیون می‌گوید کریم اگر روی فرم باشد، هیچ منعی برای بازگشت او به تیم ملی وجود نخواهد داشت.

رئال کلاب - نوئل لگارئت، رئيس فدراسیون فوتبال فرانسه مدعی شد این فدراسیون هیچ منعی برای بازگشت کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید به تیم ملی فرانسه ندارد و سرنوشت کریم در دستان دیدیه دشان است.

به گزارش as، کریم بنزما که از مدت‌ها پیش از یورو 2016 به دلیل اتهام در پرونده اخاذی از والبوئنا قادر به همراهی خروس‌ها در هیچ دیداری نبوده و حتی یورو را نیز به همین خاطر از دست داد، حالا و با توجه به صحبت‌های امروز رئيس فدراسیون فوتبال این کشور، هیچ منعی برای حضور در تیم ملی ندارد و این یعنی از حالا به بعد این دشان است که درباره حضور بنزما در تیم ملی فرانسه تصمیم خواهد گرفت. لگرائت امروز در جمع خبرنگاران گفت:

کریم اگر خوب بازی کند، روزی به تیم ملی بازخواهد گشت. در واقع این دیگر تصمیم دشان است که او را دعوت کند یا خیر. این مسائل مسئولیت مربی‌ست و از سوی ما هیچ منع یا فشاری برای عدم دعوت از بنزما وجود ندارد. کریم مهاجم بزرگی‌ست که گل‌های زیادی برای فرانسه به ثمر رسانده و در تیم بزرگی چون رئال مادرید بازی می‌کند. کاری که انجامش اصلا آسان نیست. معتقدم به لحاظ کیفی هیچ تردیدی درباره بنزما وجود ندارد. امیدوارم پرونده بنزما در دادگاه هر چه زودتر مختومه اعلام شود چون کمی بیش از اندازه کند پیش رفته است.

اگر مسائل دادگاهی را کنار بگذاریم، بنزما با توجه به فرم اخیر خود، کار سختی برای بازگشت به جمع خروس‌ها خواهد داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 41 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی خروس ها در مورد مهاجم رئال مادرید صحبت کرده است.

رئال نیوز - با وجود گذشت چندین ماه، هنوز تبعات پرونده پرحاشیه کریم بنزما برای وی ادامه دارد و این روزها هم او به دلیل حواشی که داشت به تیم ملی دعوت نمی شود، موضوعی که به نظر می رسد کم کم در حال تغییر کردن است. در همین مورد به گزارش MARCA، دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فرانسه در مصاحبه ای با اکیپ در مورد کریم بنزما گفته است:

او نقش مهمی برای تیم ملی داشت اما اتفاقاتی افتاد که من سعی کردم تصمیماتی به نفع تیم بگیرم. من نمی توانم به شما بگویم که شرایط در 2، 4 ماه یا سال آینده همین گونه میماند.

گفتنیست بنزما آخرین بار در اکتبر سال 2015 برای حضور در تیم ملی فرانسه فرا خوانده شد.

احسان احمدزاده بازدید : 57 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)
مدافع فرانسوی از حضور در مادرید خوشحال است.

رئال نیوز - رافائل واران که این روزها در اردوی تیم ملی فرانسه حضور دارد، در مصاحبه ای با Le Figaro در مورد شرایطش در مادرید و علاقه وی به حضور یا عدم حضور برای سال های آینده در ترکیب کهکشانی ها گفت:

چرا که نه؟ همه چیز در فوتبال سریع پیش می رود ولی در حال حاضر پاسخ من مثبت است. من هیچ دلیل برای ترک مادرید ندارم و همه چیز در این تیم خوب پیش می رود برای من. می خواهم برای سال های زیاد در این تیم بمانم و این برنامه من است. می خواهم زمان زیادی بازی کنم و عناوین زیادی ببرم.

وی همچنین در مورد زیدان سرمربی فرانسوی رئال اضافه کرده است:

او یک مربی جوان است که همین حالا قهرمان لیگ قهرمانان شده است و توانایی هدایت تیم ملی فرانسه را نیز دارد. این موقعیت در تیم برای من مناسب است چرا که می خواهم در تمامی ویژگی ها پیشرفت کنم. این چیزیست که به من انگیزه می دهد و من را به کار کردن و حس مسئولیت پذیری بیشتر تشویق می کند.
احسان احمدزاده بازدید : 55 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)
مدافع رئال مادرید روز به روز در حال پیشرفت است.

رئال نیوز - تیم ملی فرانسه پس از اینکه در دیدار برابر سوئد موفق شد حریف را با نتیجه 2-1 شکست دهد، در دیداری دوستانه باید به مصاف ساحل عاج برود و این دیداریست که رافائل واران بازیکن جوان کهکشانی ها برای بار دیگر کاپیتان خروس ها می شود.

به گفته مارکا، این در حالیست که پیش از این صحبت هایی در مورد کاپیتانی واران در سال های جدید برای فرانسه زده شده بود و دیدار امشب هم نشانه دیگری برای این موضوع می باشد، مدافعی که تازه در سن 23 سالگیست و سال های زیادی را برای کاپیتانی در تیم ملی فرصت دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 35 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)
فوق ستاره پرتغالی برابر لتونی 2 گل زد.

رئال نیوز - دیدار تیم های پرتغال و لتونی در حالی با برتری قهرمان اروپا به پایان رسید که کریستیانو رونالدو با وجود یک پنالتی که در این بازی خراب کرد، موفق شد 2 گل دیگر برای تیمش بزند و خود را به صورت کاملا مقتدرانه به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی پرتغال معرفی کند.

در همین مورد fourfourtwo گزارش داده است با این 2 گلی که شماره 7 رئال مادرید در این بازی زد، تعداد گل های ملی وی به عدد 68 رسید و باعث شد تا وی به عنوان چهارمین گلزن برتر تیم های ملی اروپایی خودش را معرفی کنید. او در این رتبه با گرد مولر افسانه ای از آلمان و رابی کین از ایرلند در کنار هم هستند. بالاتر از آنها فرانس پوشکاش پدیده مجارستانی با 84 گل، ساندرو کوسیچ باز هم از مجارستان با 75 گل و میروسلاو کلوزه از آلمان با 71 گل قرار گرفته است.

گفتنیست با این حال این رکورد در جهان متعلق به علی دایی می باشد که در 13 سال حضور در تیم ملی موفق به زدن 109 گل شده است.

احسان احمدزاده بازدید : 32 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
مدافع رئال مادرید از حضور در ویمبلی هیجان زده است.

رئال نیوز - دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید که شب گذشته در دیدار برابر مقدونیه در ترکیب فیکس لاروخا قرار گرفته بود، در رابطه با شرایط تیم و بازی دوستان با سه شیرها با مارکا صحبت کرده است:

حریف های قدرتمندی پیش رویمان است. ما باید با رژیم صهیونیستی بازی کنیم و هیچ جایی برای اشتباه وجود ندارد. ما تا بازی برابر ایتالیا باید همه بازی ها را ببریم و حضور در جام جهانی بسیار مهم خواهد بود.

وی در مورد بازی با انگلستان در ویمبلی می گوید:

ورزشگاه فوق العاده ایس می باشد اگرچه یک بازی دوستانه است. من تا به حال در این زمین بازی نکرده ام و دوست دارم قبل بازنشستگی حتما آن جا بازی کنم.
احسان احمدزاده بازدید : 43 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
مرد رئال مادرید تک ستاره تیم ملی اش است.

رئال نیوز - شب گذشته تیم ملی ولز در حالی برابر صربستان با نتیجه 1-1 به تساوی رسید که گرت بیل ستاره رئال مادرید موفق شد باز هم برای این تیم گلزنی کند و نشان داد که همیشه امید اول کریس کلمن برای گلزنی در رقابت های مهم است.

به گزارش MARCA، در همین مورد آمار نشان می دهد که بیل در 10 روز گذشته موفق شده است 4 بار گل بزند و 1 پا گل بدهد تا نشان از فرم فوق العاده وی دارد. وی موفق شد برابر لژیا 1 گل بزند و 2 بار لگانس را مغلوب کند و پس در بازی دیشب گل اول بازی را برابر صربستان زد.  پیش از این هم مشخص بود که بیل در تیم ملی هم مسئولیت های خیلی مهمی دارد و علاوه بر اینکه در 14 بازی برای رئال مادرید 7 گل زده است، در تیم ملی هم در 3 بازی 4 گل زده است و رکورد یازده گل در 17 بازی را ثبت کرده است.

گفتنیست طبق این آمار بیل در طول بازی های ملی موفق به زدن 26 گل شده است و تنها 2 گل با یان راش آقای گل تاریخ تیم ملی ولز فاصله دارد، رکوردی که به نظر می رسد به زودی توسط فوق ستاره کهکشانی ها شکسته شود.

احسان احمدزاده بازدید : 55 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
هافبک دیگر مادریدی ها ضربه شدیدی خورد.

رئال نیوز - تیم ملی کرواسی برابر ایسلند بود که صحبت هایی مبنی بر مصدومیتی متئو کواچیچ در بازی برابر لگانس و احتمال بازی نکردن وی برای تیم ملی کرواسی به گوش می رسید، موضوع که با اعلام ترکیب اولیه این تیم رد شد.

در همین راستا MARCA گزارش می دهد کواچیچ که بازی را بین دو نیمه ترک کرد و جای خود را به مودریچ داد، در نیمه نخست این دیدار یک ضربه از طرف بازیکنان ایسلند به پایش خورد که باعث شد وی بازی را با احساس درد ترک کند. در همین مورد هنوز خبری در مورد این ضربه منتشر نشده است اما طبق برنامه قبلی وی به همراه مودریچ اردوی تیم ملی کرواسی را ترک می کنند و به مادرید برمی گردند چرا که قرار نیست در بازی دوستانه برابر ایرلند به میدان بروند.

باید صبر کرد و دید شرایط هافبک سابق نراتزوی در آستانه دربی مادرید چگونه خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 48 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
شماره 11 ولز از نتیجه ناامید است.

رئال نیوز - پس از این که شاگردان کریس کلمن موفق نشدند بازی 1-0 برده برابر صربستان را حفظ کنند و در نهایت بازی به تساوی کشید، گرت بیل زننده تک گل ولزی ها در پایان این دیدار به BBC Sport گفت:

در حال حاضر خیلی ناراحت هستیم. در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما در ادامه انرژی و طراوتمان را از دست دادیم. ما غافلگیر شدیم در پایان. این یکی از چیزهاییست که بعضی اوقات پیش می آید شما تا پایان امیدوار هستید اما آن ها به گل می رسند.

ستاره رئال مادرید ادامه می دهد:

ایمان داریم که می توانیم به هدفمان برسیم و فقط نیاز داریم که کار کنیم. در خانه همیشه اعتماد به نفس خوبی داریم و 85 دقیقه 1-0 جبو بودیم که در پایان 2 امتیاز از دست دادیم.
احسان احمدزاده بازدید : 53 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
فوق ستاره ولزی در دیدار دیشب گلزنی کرد.

رئال نیوز - تیم ملی ولز در خانه برابر صربستان با نتیجه 1-1 متوقف شد که این دیدار پنجاهمین بازی گرت بیل در تورنمنت های معتبر بوده است. وی طبق آمار 19 بازی در مقدماتی های جام جهانی، 25 بازی در مقدماتی های یورو و 6 بازی در مرحله نهایی یورو 2016 کرده است و در مجموع این دیدارها 23 گل برای کشورش زده است.

* این آمار جدا از آمار وی در بازی های دوستانه و متفرقه می باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 39 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)
مدافع رئال مادرید بامداد امروز فیکس بازی کرد.

رئال نیوز - تیم ملی برزیل بامداد جمعه در حالی موفق شد با 3 گل برابر تیم ملی آرژانتین در سوپرکلاسیکو به برتری برسد که مارسلو مدافع چپ کهکشانی ها در ترکیب این تیم حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد.

در همین مورد مارکا گزارش می دهد که این بازیکن در جریان این دیدار بعد از خطایی که بر روی سرخیو آگوئرو انجام داد یک کارت زرد دریافت کرد و همین موضوع باعث شد تا وی از بازی بعدی سلسائو برابر پرو محروم شود و این فرصت را به کاپیتان دوم کهکشانی ها بدند تا رودتر از سایرین به مادرید برگردد و خود را برای بازی حساس تیمش در لالیگا برابر اتلتیکومادرید آماده کند.

احسان احمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - تعطیلات کهکشانی ها این روزها خلوت تر است.

بازیکنان تیم های اروپایی این روزها راهی اردهای ملی شده اند و رئال مادرید نیز یکی از تیم هاییست که در این بین آمار بازیکنان ملی اش زیاد است با وجود تعدادی بازیکن مصدوم، ولی باز هم بازیکنان زیادی اردوی این تیم را ترک کرده اند.

در همین موورد به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید؛ طبق آمار منتشر شده در 2 هفته پیش رو، 14 بازیکن رئال مادرید در رقابت های ملی به میدان می روند که این بازی ها را با هم مرور می کنیم. هامس رودریگز به همراه تیم ملی کلمبیا 32 بازی دشوار برابر شیلی و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی خواهد داشت. مارسلو نیز همراه سلسائو برابر آرژانتین و پرو بازی خواهد کرد. واران نیز به همراه خروس ها برابر سوئد و ساحل عاج بازی خواهد کرد. کیلور ناواس نیز برابر ترنیداد و توباگو و آمریکا به میدان می رود. مودریچ و کواچیچ هم به همراه تیم ملی کرواسی برابر ایسلند و ایرلند شمالی بازی خواهند کرد.

اما اسپانیایی های ملی پوش رئال زیاد هستند و ایسکو، ناچو، کارواخال، وازکز و موراتا برای لاروخا برابر مقدونیه و انگلستان بازی خواهند کرد. گرت بیل به همراه ولز مقابل صربستان قرار می گیرد. پرتغال نیز به عنوان قهرمان اروپا و با رونالدو برابر لیتوانی قرار خواهد گرفت.

گفتنیست در رده جوانان نیز آسنسیو به همراه اسپانیا در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف اتریش می رود.

احسان احمدزاده بازدید : 53 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - گرت بیل برای چهارمین بار پیاپی به عنوان بهترین بازیکن سال ولز رسید.

این مراسم سه شنبه شب توسط اتحادیه فوتبال ولز برگزار شد و مهاجم رئال مادرید به راحتی این عنوان را به خود اختصاصی داد.

به گزارش Sky Sports، بیل اولین بازیکنی است که از سال 2004 تا به حال موفق شده در هر سه بازی گروهی رقابت های اروپایی گلزنی کند. اگر او سه گل دیگر برای ولز بزند به رکورد 28گله یان راش خواهد رسید.

کریس کولمن، سرمربی تیم ملی ولز هم برنده جایزه ویژه اتحادیه فوتبال ولز شد. او موفق شد تیم ملی ولز را به نیمه نهایی یورو 2016 برساند.

جو آلن، هافبک استوک سیتی هم برنده جایزه "بهترین بازیکن بازیکنان" و "بهترین بازیکن از نظر طرفداران" شد. اتان امپادو، بازیکن 15ساله و مستعد ولز هم که در حال حاضر در تیم ملی زیر17ساله های ولز بازی می کند، جایزه بهترین بازیکن جوان سال را به خود اختصاص داد.

احسان احمدزاده بازدید : 36 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک آلمانی رئال مادرید به علت مصدومیت نمی‌تواند مانشافت را در دیدارهای پیش رو همراهی کند.

تونی کروس به دلیل ترک خوردگی استخوان میانی پای راستش باید تحت معالجه قرار گیرد و به این ترتیب در دیدار جمعه شب تیم ملی آلمان مقابل سن مارینو در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 و دیدار دوستانه سه‌شنبه آتی مقابل تیم ملی ایتالیا غایب خواهد بود.

به گزارش Bild، او که تا کنون 74 بازی ملی برای ژرمن‌ها انجام داده، باید برای ثبت هفتاد و پنجمین حضورش منتظر بماند زیرا در دیدار رئال مادرید مقابل سی دی لگانس دچار مصدومیت شده است. فدراسیون فوتبال آلمان این خبر را به نقل از دکتر هانس ویلهلم مولر وولفارت اعلام کرد و افزود فعلا به مدت ده روز باید معاینات لازم روی این بازیکن انجام شود. گمانه‌زنی‌های رسانه‌های اسپانیایی حاکی از این است که او در حدود سه ماه باید به استراحت بپردازد و از حضور در میادین فوتبال دوری کند.

گفتنی است پیش از کروس، عدم حضور ژروم بواتنگ و مسوت اوزیل نیز در دو بازی آتی مانشافت اعلام شده بود.

احسان احمدزاده بازدید : 42 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - صحبت ها در مورد کاپیتان کرواسی زیاد است.

تیم ملی کرواسی در حالی این روزها خود را برای دو دیدار برابر ایسلند و ایرلند اماده می کند که کاپیتان این تیم لوکا مودریچ به تازگی از مصدومیت برگشته است ولی به تیم ملی دعوت شده است. همین موضوع باعث شد تا صخبت هایی مبنی بر درخواست رئال مادرید از فدراسیون این کشور برای بازی ندیدان به مودریچ برابر ایسلند مطرح شود که حالا آنته چاچیچ سرمربی این تیم این موضوع را رد می کند.

به گزارش AS وی در این باره گفته است:

مادرید از ما درخواست استراحت یا درمان خاصی برای مودریچ نکرده است. او به خوبی ریکاوری کرده است و بدون مشکل هم بازی کرده و بنظر می رسد می تواند ما را در دیدار برابر ایسلند همراهی کند.
بازیکنان دیگر هم همین شرایط را دارند و همانند مودریچ و راکیتیچ در باشگاه هایشان بازی کرده اند و ممکن است به استراحت نیاز داشته باشند.
احسان احمدزاده بازدید : 52 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک رئال مادرید همچنان دور از میادین است.

در هفته های آتی تیم ملی برزیل باید در دو دیدار حساس به مصاف تیم ملی آرژانتین و پرو برود و بر همین اساس تیته سرمربی این تیم باید بازیکنان منتخب خود را برای این دیدار اعلام می کرد.

در همین راستابه گزارش Marca طبق بیانیه ای که وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال برزیل منتشر کرده است در مورد کاسمیرو چنین می گوید:

این بازیکن نتوانست سر وقت ریکاوری خود را به اتمام برسد و به همین منظور تیته یک بازیکن دیگر را جایگزین وی کرد.

گفتنیست این اتفاق در حالیست که نماینده تیم ملی برزیل پس از حضور در والدبباس این موضوع را تایید کرد و انتظار می رود این بازیکن 3 هفته دیگر آماده حضور در میادین شود.

احسان احمدزاده بازدید : 81 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - متئو کواچیچ هافبک کروات رئال مادرید از اینکه باید در بازی های ملی جانشین لوکا مودریچ شود صحبت کرده است.

متئو کواچیچ که به ملاقات لوکا مودریچ - هم وطن و هم باشگاهی خود - رفته بود، از این دیدار و صحبت های رد و بدل شده با هم تیمش اش صحبت کرده است.

به گزارش سایت AS، با مصدومیت لوکا مودریچ، آنته کاکیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی قصد دارد تا از متئو کواچیچ به عنوان جانشین مودریچ در مسابقات پیش روی این تیم مقابل کوزوو و فنلاند استفاده کند. روز گذشته متئو کواچیچ در نشست مطبوعاتی به خبرنگاران گفت:

بعد از مصدومیت مودریچ به ملاقات او رفتم و گفتم که حاضرم این مسئولیت را قبول کنم و جانشین تو بشوم. البته جانشینی مودریچ کار بسیار سختی است زیرا او در فوتبال کارهایی می‌کند که انجام دادن آنها بسیار سخت است.

کواچیچ که فصل گذشته توسط رافائل بنیتز به رئال مادرید آمده بود درباره ادامه حضورش در مادرید گفت:

بسیار خوشحالم که سال دومم را در رئال تجربه می‌کنم. در این فصل بیشتر به میدان می‌روم و همه چیز آنطور است که باید باشد.

گفتنی است که کواچیچ در پایان فصل قبل به عنوان یکی از خروجی های احتمالی رئال مادرید نام برده می‌ شد، اما وی در این فصل با انجام تعهدات خود نسبت به باشگاه (از جمله کوتاه کردن تعطیلات) توانست زیدان را متقاعد کند تا او را در تیم نگه دارد. او در این فصل 453 دقیقه به میدان رفته است، یعنی 48% کل دقایق بازی تیمش.

احسان احمدزاده بازدید : 82 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، اعلام کرد که کریس رونالدو الهام بخش بازیکنان جوان این تیم است.

پرتغال امشب در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل آندورا قرار خواهد گرفت و کریس رونالدو برای اولین بار بعد از فینال یورو 2016، برای سلسائو به میدان خواهد رفت.

در آستانه این دیدار سانتوس تاکید کرد که موفقیت های کاپیتان تیمش در دوران بازی، از جمله سه قهرمانی در چمپیونزلیگ، باعث افزایش انگیزه ستاره های جوان پرتغال است.

او به خبرنگاران گفت:

وقتی بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارید، فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟ رونالدو، رونالدو است. البته او همیشه می خواهد برای تیم ملی بازی کند و ارزش زیادی برای ما دارد. نه تنها به خاطر کیفیتی که دارد، بلکه به خاطر اهمیتی که برای بازیکنان جوان ما دارد.
او بازیکنی است که جام های زیادی برده است و همیشه می خواهد به موفقیت های بیشتر و بیشتری برسد و در این تیم، این خیلی مهم است زیرا بازیکنان جوان زیادی در تیم هستند که در حال برداشتن گام های اول شان هستند.
خیلی هم یک جام مهم برده اند اما در دوران حرفه ای شان جام های زیادی نداشتند. می دانید که یک بازیکن با جام های زیادی چقدر مهم است زیرا به آنها قدرت می دهد. همانطور که گفتم، حضور رونالدو برای تیم ارزش زیادی دارد.
احسان احمدزاده بازدید : 77 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - نوئل لی گرات موضع خود را تغییر داده است.

نوئل لیگرات یکی از کسانی بود که در مورد پرونده کریم بنزما همیشه جبهه می گرفت و با بازی کردن وی بای تیم ملی مخالف بود. وی که رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه می باشد در جدیدترین مصاحبه اش با اکیپ گفته است:

امروز کریم دیگر مشکلی برای حضور در تیم ملی ندارد و در دسترس است. من هیچ وقت نمی خواهم کسی را مجازات کنم. پرونده هنوز در جریان است و من فکر می کنم که زمان ببرد اما این قانون است. دشام نیز همیشه از بنزما حمایت کرده است حتی زمانی که عملکرد فوق العاده ای نداشته است.

شایان ذکر است که بنزما به دلیل مصدومیتی که داشت این روزها در تمرینات رئال مادرید حضور دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 66 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سرمربی ولز معتقد است با وجود دو لیگ قهرمانان در سه سال اخیر، گرت بیل پاسخ اعتماد مادریدی ها را داده است.

تیم ملی ولز با اسطوره هایی مانند گری اسپید و جان توشاک، پیشینه خوبی دارد اما بدون شک در حال حاضر ستاره این تیم گرت بیل، مهاجم رئال مادرید است. کریس کولمن سرمربی ولز در گفتگو با اکسپرس گفت:

فکر نمی کنم او نیاز داشته باشد باز هم همراه با رئال مادرید قهرمان اروپا شود. او همین الان هم پاسخ اعتماد رئال مادرید را داده است. لیگ قهرمانان برای رئال مادرید از هر چیزی مهم تر است و آنها در سه سال اخیر، دو بار آن را فتح کرده اند. کسب این عناوین معانی زیادی برای او و باشگاهش دارد و فینال کاردیف می تواند حتی او را به چیزهای بیشتری برساند.
احسان احمدزاده بازدید : 66 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بازیکن کلمبیایی راهی تیم ملی شده است.

این روزها بازی های باشگاهی باردیگر تعطیل شده است و بازیکنان راهی اردوهای ملی شده اند و یکی از بازیکنانی که شرایطش کمی پیچیده است، خامس رودریگز کاپیتان تیم ملی کلمبیا می باشد.

در همین راستا به گزارش MARCA، خامس رودریگز این روزها با وجود مصدومیتی که پیش از بازی با ایبار برایش رخ داد در اردوی تیم ملی کلمبیا حضور دارد و قرار است زبر نظر پزشکان این تیم تست دهد. گفته می شود می به طور قطع بازی اول برابر پاراگوئه را از دست خواهد داد ولی پکرمن و کادر فنی اش امیدوارند هر طور که شده وی را برای بازی بعدی با اروپوئه اماده کنند و به میدان بفرستند.

گفته می شود مسئولین رئال مادرید نیز از این تصمیم سران تیم ملی کلمبیا رضایت ندارند.

احسان احمدزاده بازدید : 54 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی های زیادی راهی کشورشان شده اند.

بار دیگر بازی های باشگاهی در اروپا متوقف شد و تیم های ملی اردوهایشان را برای دیدارهای ملی آغاز کرده اند و در این بین باشگاه رئال مادرید به عنوان قهرمان اروپا سهم زیادی در این بازی های ملی دارد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، کهکشانی ها که بازیکنانی نظیر مارسلو، کاسمیرو، مودریچ، کوئنترائو و بنزما را به دلایل مصدومیت به اردوهای ملی نمی فرستند، 15 بازیکن دیگر خودرا راهی اردوهای ملی خواهند کرد. طبق گفته این منبع کواچیچ، راموس، ناچو، ایسکو، وازکز، موراتا، رونالدو، په په، واران، کروس، کواچیچ، بیل، ناواس، آسنسیو (زیر 21 ساله های اسپانیا) و هامس بازیکنانی هستند که مادرید ترک کرده اند و راهی کشورهایشان شده اند.

گفتنیست بازی بعدی رئال مادرید روز 15 اکتبر در سویا برابر بتیس خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 72 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - مسابقات یورو 2016، باز هم دیدیه دشان، سرمربی فرانسوی این تیم نام مهاجم رئال مادرید را در لیست دعوت شدگان قرار نداد.

چند ماه قبل از شروع مسابقات یورو، بنزما به علت مشکلات اخلاقی و اتفاقاتی که در مورد والبوئنا، هم تیمی وی در فرانسه رخ داده بود، از حضور در لیست نهایی تیم ملی فرانسه باز ماند. دیگر تصمیم بحث برانگیز دشان، دعوت از آمریک لاپورته بود.

دشان در رابطه با عدم دعوت از بنزما به اختصار گفت:

تمام تصمیماتی که می گیرم، به نفع تیم ملی فرانسه است.

دشان همچنین دلیل دعوت کردن لاپورته را جلوگیری از حضور او در تیم ملی اسپانیا ندانست و گفت:

اگر من تصمیم بگیرم لاپورته برای تیم ملی فرانسه بازی کند، این اتفاق رخ خواهد داد. من او را به این دلیل دعوت نکردم که از حضور در تیم دیگری جلوگیری کنم.
احسان احمدزاده بازدید : 80 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - در فهرست جدید تیم ملی اسپانیا برای مصاف با ایتالیا و آلبانی، نام 6 بازیکن رئال دیده می شوند که 4 تای آنها معمولا در این تیم نیمکت نشین هستند.

ژولن لوپتگی، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا، در توجیه این سوال که چرا از بازیکنانی چون ناچو، لوکاس، ایسکو و موراتا که در رئال نیمکت نشین هستند، دعوت به عمل آورده گفت:

بله، می دانم که ایسکو تنها 57 دقیقه در لالیگا بازی کرده و این مساله نگران کننده است؛ اما به او اعتقاد دارم و فکر نمی کنم حتی با وجود چنین شرایطی، ایسکو نتواند به تیم ملی کمک کند. در مورد سه بازیکن دیگر هم باید بگویم نیمکت نشینی در رئال با سایر تیم ها فرق دارد؛ چون سطح رقابت و انتظارات در این تیم بسیار بالاست و یک بازیکن شاید نتواند در همه بازی ها به صورت ثابت بازی کند.

لوپتگی در مورد دعوت شدن لاپورته (مدافع بیلبائو) به تیم ملی فرانسه گفت:

او هیچگاه یکی از گزینه های من نبود و فکر نمی کنم با وجود مدافعانی که داریم، او می توانست شانس دعوت به تیم ملی را داشته باشد.

اینیستا:

بازگشت اینیستا به تیم ملی یک خبر خوب برای همه ماست.

شایعه حضور پویول در کادر فنی:

با او صبحانه خوردم و در مورد خیلی مسائل حرف زدیم؛ اما فقط همین. با او رابطه بسیار خوبی دارم.
احسان احمدزاده بازدید : 55 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دو مهره ملی پوش باشگاه رئال مادرید مصدوم هستند.

تیته، سرمربی برزیل نام مارسلو و کاسمیرو را به دلیل آسیب دیدگی از فهرست تیم ملی جهت دو بازی آینده سلسائو در راه مقدماتی جام جهانی 2018 خط زده است.

به گزارش سامبافوت، پس از خط خوردن این دو بازیکن، وندل، مدافع چپ جوان لورکوزن و رافائل کاریوکا، هافبک تدافعی اتلتیک مینی یرو به تیم ملی فراخوانده شدند تا برزیل را برای بازی برابر بولیوی و ونزوئلا همراهی کنند.

گفتنی است جانشین داگلاس کوستا، دیگر مصدوم ملی پوش هنوز اعلام نشده است.

احسان احمدزاده بازدید : 79 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این دو بازیکن مصدوم هستند.

در هفته ای که گذشت خبر های زیادی از مصدومیت دو بازیکن برزیلی رئال مادرید یعنی مارسلو و کاسمیرو منتشر شد و انتظار می رود مدافع برزیلی برای 2 هفته و کاسمیرو برای 1 ماه از میادین دور باشند.

در همین مورد تیته سرمربی تیم ملی برزیل به زودی اسامی بازیکنانش برای دیدار برابر بولیوی و ونزوئلا را اعلام خواهد کرد. وی در مورد غیبت 3 بازیکن مهمش یعنی مارسلو، کاسمیرو و داگلاس کوستا به TV Globo گفته است:

به دلیل مصدومیت حضور ندارند و من همین الان هم جانشینان آن ها را انتخاب کرده ام و به زودی اسامی آن ها را در لیست اعلام شده خواهد دید.

گفتنیست برزیل در حال حاضر از 8 بازی مقدماتی جام جهانی به 15 امتیاز رسیده است و در رده 2 قرار دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 52 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها می توانند نفس راحتی بکشند.

بدون شک بازی های ملی برای تیم های باشگاهی همیشه ترسناک بوده است چرا که ممکن است ستاره های تیم بدون مشکل راهی کشورهایشان شوند و با مصدومیت های طولانی مدت به تمرینات برگردند.

به گزارش MARCA، رئال مادرید نیز همیشه از باشگاه هایی بوده است که از این موضوع صدمه دیده است ولی به تازگی خبرهای خوبی به گوش زیدان رسیده است و آن هم این است که 14 بازیکن این تیم که به کشورهایشان سفر کرده بودند؛ بدون مشکل مصدومیت به مادرید بازگشتند. این اتفاق در حالی بود که در این مدت که بازی های ملی برگزار شد بازیکنانی نظیر  رونالدو و بنزما هم به تمرینات برگشتند و این می تواند خبر خیلی خوبی برای زیزو باشد.

شایان ذکر است در بازی های ملی اخیر بازیکنانی نظیر راموس، بیل، مودریچ، کروس، کاسمیرو و ... در بازی های ملی حاضر بودند.

احسان احمدزاده بازدید : 56 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - خامس در تیم ملی 50 تایی شد.

خامس رودریگز در بازی کلمبیا و برزیل به رکورد 50 گل ملی رسید. خامس در بازیهای ملی خود 17 گل زده و 14 پاس گل داده است. این بازیکن فقط در دو بازی نیمکت نشین بوده و در بقیه بازیها به عنوان یار فیکس به میدان رفته است.

احسان احمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - كاسميرو رهبر کنسرت برزیل است.

كاسميرو هافبک برزیلی باشگاه رئال مادرید در تبریک تیم ملی‌ دوباره جان گرفته است.
به گزارش AS دونگا آنچنان اعتمادی به كاسميرو نداشت اما از زمان آمدن تیته، او دل خبرنگاران برزیل را به دست آورده است و با بازی مقابل کلمبیا در دیدار دیشب، خود را باز هم ثابت کرد.

خبرنگار Esporte Inteativo به سمت كاسميرو دوید تا به او بگوید که مانند یک "دیوار" محکم است. کاربران اینترنت در برزیل به او نمره 8 دادند که دومین بازیکن برتر برزیل بود بعد از نیمار با نمره 8.5.

یک دیوار واقعی‌، اگر مدافعان کار زیادی برای بازی نداشتند به خاطر كاسميرو بود. این ها چیزی بود که Esporte Inteativo در گزارش خود آورده بود.
كاسميرو در 20 سالگی، مدت‌ها قبل از رفتن به اسپانیا اولین بازی ملی‌ خود را کرد اما اسکولاری و دونگا هیچ اعتقادی به او نداشتند. حالا او هم مقابل اکوادور فیکس بوده است و هم مقابل کلمبیا.

احسان احمدزاده بازدید : 49 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دیگو کوستا در 10 بازی زیر نظر دل بوسکه تنها یک گل زد.

آلوارو موراتا مهاجم اسپانیا باشگاه رئال مادرید می‌‌گوید که رقابت او با دیگو کوستا در لاروخا بسیار خوب است. به گزارش مارکا، بازگشت دیگو کوستا به فرم خوب خود هیچکس را اندازه موراتا خوشحال نکرده است. کوستا دائما در حال خوشحال کردن جولن لوپتگی است.

حالا موراتا می‌‌گوید:"هر چه رقابت بیشتر باشد برای فوتبال اسپانیا بهتر است. باید ادامه بدهیم و به خودمان ایمان داشته باشیم. او یکی‌ از گل‌ های خود را به من تقدیم کرد پس چرا باید مشکلی‌ بین ما باشد. منتقدان می‌‌ گفتند که مهاجمان گل نمی‌‌ زنند و حالا ما دو تا 4 گل زدیم."

لوپتگی قبلا از بازیکنان خود اعلام رضایت کرده بود و پیروزی 8-0  اسپانیا برابر لیختن اشتاین این حرف را ثابت می‌‌ کند.

احسان احمدزاده بازدید : 64 سه شنبه 16 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - تیم ملی ولز شب گذشته کار خود در راه صعود به جام جهانی روسیه را با برد 4-0 مقابل مولداوی شروع کرد.

درخشش ولزی ها به یورو 2016 محدود نشده و آنها نشان دادند که برای رسیدن به دومین جام جهانی خود عزمی راسخ دارند. ولز که در یورو 2016 با رسیدن به نیمه نهایی تاریخ ساز شده بود، شب گذشته با برتری 4-0 برابر مولداوی، گام اول برای رسیدن به جام جهانی 2018 را محکم برداشت.

گرت بیل که دو گل از 4 گل ولز را به ثمر رساند، در مصاجبه با اسکای اسپورتس گفت:"می دانستیم که بازی آسانی نخواهیم داشت چون مولداوی بسته و دفاعی بازی می کرد و پیدا کردن فضاهای خالی دشوار بود با این حال به بازی با چنین تیم هایی عادت کرده ایم.
همانند یورو 2016، تیمی متحد و منسجم نشان دادیم و قصد داریم به همین روند خوب ادامه دهیم. آنچه در یورو گذشت، تاریخی بود اما دیگر موضوعی مربوط به گذشته است. حالا وقت تاریخ سازی در جام جهانی رسیده است."

احسان احمدزاده بازدید : 49 سه شنبه 16 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - موراتا که شب گذشته بازی اسپانیا برابر لیختن اشتاین را از روی نیمکت آغاز کرد، نیمه دوم به جای کاستا وارد زمین شد و دبل کرد.

ستاره جوان رئال مادرید که در یورو 2016 مهاجم اول اسپانیا بود، شب گذشته در برتری 8 گله لاروخا برابر لیختن اشتاین موفق شد در دقایق 81 و 82، دو بار گلزنی کند. فاصله بین این دو گل تنها 75 ثانیه بود و بدین ترتیب او موفق شد رکورد سریعترین دبل تاریخ فوتبال ملی اسپانیا را به ثبت برساند.

این رکورد پیش از این در اختیار آنتونیو ماچدا بود که 21 دسامبر 1983 در بازی برابر مالت ثبت شده بود. او گل های ششم و هفتم اسپانیا را به فاصله 82 ثانیه به ثمر رسانده بود.

پس از موراتا و ماچدا، رکورد در اختیار دنی گیزا است که سال 2009 در دیدار رده بندی جام کنفدراسیون ها دو گل به فاصله 89 ثانیه وارد دروازه آفریقای جنوبی کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 64 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - نوئل لو گرائه، رئیس فدراسیون فرانسه مدعی شد که بنزما منع قانونی برای بازگشت به تیم ملی فرانسه ندارد و تصمیم گیرنده نهایی در این مورد دیدیه دشان، سرمربی فرانسه است.

بنزما به جرم اخاذی از والبئونا توسط دادگاه متهم شده بود و همین موضوع باعث شد تا او نتواند تیم ملی فرانسه را در یورو 2016 همراهی کند. حال لو گرائه مدعی شد که منع قانونی برای حضور بنزما در تیم ملی فرانسه وجود ندارد و تنها دشان در این مورد تصمیم می‌گیرد.
او گفت: "من مخالف محرومیت مادام العمر هستم. بنزما باید در داگاه حاضر می‌شد و ما هم قصد ریسک کردن در این مورد نداشتیم. هنوز پروسه دادگاه حل نشده ولی او مشکلی برای حضور در تیم ملی فرانسه ندارد. روزی که کار دادگاه تمام شود، تنها دیدیه دشان است که در مورد حضور یا عدم حضور او تصمیم گیری خواهد کرد."

هنوز دادگاه زمانی برای رسیدگی به پرونده بنزما مشخص نکرده است. همچنین مهاجم رئال به دلیل مصدومیت تا به حال نتوانسته این تیم را در فصل جدید در لالیگا همراهی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 51 شنبه 13 شهریور 1395 نظرات (0)

رئال نیوز - مدافع تیم ملی فرانسه می‌گوید جایگاهش را در تیم ملی این کشور از دست نخواهد داد.رافائل واران مدافع تیم ملی فرانسه به دلیل مصدومیت در یورو 2016 غایب بود و نتوانست در این رقابت‌ها حاضر باشد. این بازیکن خود را به بازی دوستانه با ایتالیا رساند و در این بازی بعد از مدت‌ها برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.
واران درباره حضور مجدد در تیم ملی فرانسه به اکیپ گفت:" از دست دادن یورو 2016 برای من بسیار دردناک بود. دیدن یورو از تلویزیون خیلی سخت بود و الان خیلی خوشحالم که به تیم ملی بازگشتم. نمی‌خواهم جایگاهم را در تیم ملی از دست بدهم.
به خوبی از این موضوع آگاه هستم که باید در بهترین شرایط باشم تا برای تیم ملی کشورم به میدان بروم. در تیم ملی با کوشیلنی خیلی راحتم و هماهنگی خوبی با او دارم. عادل رامی هم هست که با او نیز راحتم. برابر ایتالیا جو خوبی در ورزشگاه بود و هواداران خیلی از من استقبال کردند."
دیدیه دشان در بازی برابر ایتالیا واران را غافلگیر کرد و بازوبند تیم ملی فرانسه را به او داد. این در حالی بود که بازیکنانی چون ماتئوئیدی و مانداندا نیز در زمین بودند و در غیاب لوریس، دروازه‌ بان تیم، باید بازوبند را به ترتیب اولویت بر بازو می‌بستند.
واران درباره این اتفاق گفت:" شگفت زده شدم. دشان اعتماد به نفس من را بالا برد. بازی با بازوبند تیم ملی فرانسه لذت بخش بود."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 386
  • بازدید ماه : 861
  • بازدید سال : 13,097
  • بازدید کلی : 205,232