loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 53 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
ایسکو، هافبک ارزشمند رئال مادرید، قراردادش 2 سال دیگر به اتمام می رسد و با وجود پیشنهاد رئال، هنوز برای تمدید متقاعد نشده است.

رئال نیوز - ماه گذشته او در مصاحبه با مارکا صراحتا گفت که اگر نیمکت نشینی هایش در رئال ادامه دار باشد، به صورت جدی به ترک این تیم فکر خواهد کرد. البته ایسکو عنوان کرد که اگر نه با آنچلوتی و نه با مربیان بعدی رئال نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب کهکشانی ها پیدا کند، مقصر اصلی خود اوست.

شرایط برای ایسکو در هفته های اخیر بسیار بهتر شده و به لطف مصدومیت هافبک های رئال، حالا ایسکو تبدیل به بازیکن ثابت این تیم شده است. او از 17 بازی این فصل رئال در 8 بازی از ابتدا به میدان رفته و در بازی مقابل اتلتیکو که شنبه برگزار شد نیز ستاره تیمش بود.

پس از بازی درخشان او در پیروزی 3-0 رئال مقابل اتلتیکو، مسئولان رئال به وی پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند اما به ادعای کادنا سر، ایسکو اعلام کرده است که فعلا عجله ای برای این کار ندارد و باید بیشتر فکر کند. ایسکو هنوز در مورد اینکه جایگاهش در ترکیب ثابت رئال تا چه حد تثبیت شده است، تردیدهایی جدی دارد و در انتهای فصل تصمیم خود برای تمدید قرارداد را خواهد گرفت.

در رئال مادرید تنها ایسکو، روبن ینیز، و په په هستند که قراردادشان پیش از 2019 به اتمام می رسد.

احسان احمدزاده بازدید : 41 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
در دربی مادرید ایسکو یکی از بهترین ها بود.

رئال نیوز - دربی مادرید یکی از بهترین بازی هایی بود که از ایسکو هافبک اسپانیایی رئال مادرید در ترکیب این تیم دیده بودیم، بازیکنی که او هم برای رسیدن به ترکیب اصلی تیمش رقابت بسیاری کرد و سراجام توانست جلوتر از خامس به ترکیب فیکس تیم برسد.

در همین راستا به گزارش AS، طبق گفته منابع نزدیک به باشگاه مادریدی، مسئولین تیم از همین حالا برنامه های خود را برای تمدید قرارداد با این بازیکن خوش تکنیک شروع کرده اند. گفته می شود در این تمدید قرارداد مشکلی در مورد موضوعات اقتصادی وجود ندارد و تنها میزان بازی کردن وی و نقش ایسکو در تیم است که این مسئله را کمی پیچیده کرده است.

در همین مورد پدر این بازیکن مسئول شده است تا مذاکرات را با باشگاه رئال مادرید انجام دهد و با مشخص شدن خواسته های دو طرف، توافق نهایی برای تمدید قرارداد این بازیکن جوان که قرارداد فعلی اش تا سال 2018 اعتبار دارد، بدست بیاید.

احسان احمدزاده بازدید : 65 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)
کاپیتان سابق کهکشانی ها از شماره 7 این تیم گفته است.

رئال نیوز - ایکر کاسیاس کاپیتان سابق رئال مادرید که این فصل هم برای تیم پورتو به میدان می رود، در جدیدترین مصاحبه اش با Europa Press در مورد کریستیانو رونالدو و رئال مادرید گفته است:

او یک بازیکن فوق العاده است که تمام تلاشش را برای رئال مادرید می کند. تمدید قرارداد با وی به وضوح نشان داد چه هواداران و چه باشگاه هنوز هم روی او حساب می کنند. سطح انتظارات هواداران بالاست و آن ها همیشه انتظار دارند رونالدو تا آخر و با تمام توان در این تیم بماند.

سن ایکر در ادامه در مورد دربی پیش رو گفت:

مشخصا امیدوارم رئال مادرید برنده باشد. با این حال اما این یک دیداریست که روی آن مانور زیادی داده می شود و برای اتلتیکو بسیار حیاتی می باشد چرا که در صورت پیروزنشدن آسیب زیادی به آن ها برای رقابت بردن لالیگا وارد می شود. اما اگر پیروز شوند می توانند اختلاف را با تیم صدرنشین یعنی رئال مادرید کم کنند.
احسان احمدزاده بازدید : 67 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
مدفع پرتغالی این فصل قراردادش را تمدید می کند.

رئال نیوز - در هفته های اخیر ستاره های زیادی قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کرده اند که در بین آن ها ستاره های بزرگ تیم دیده می شوند و به نظر می رسد مشکلی از این بابت برای مدیران تیم نباشد.

در همین مورد به گزارش MARCA اما یکی از بازیکنانی که موضوع قراردادش کمی سخت جلو می رود، په په مدافع باتجربه تیم است که در سال های اخیر نمایش بسیار خوبی در تیم داشته است اما تردیدهای عجیبی در مورد تمدید قرارداد وی دیده می شود. در همین راستا گفته می شود په په در مورد تمدید قراردادش هیچ درخواست مالی ندارد و فقط می خواهد قراردادش برای 2 سال تمدید شود، موضوعی که بنظر می رسد مادریدی ها مخالف وی هستند وی می خواهند قراردادش را 1 سال تمدید کند و در صورت رضایت از عملکرد وی 1 سال دیگر تمدید کنند.

با این حال با وجود اینکه قرارداد این بازیکن در پایان فصل تمام می شود، هر باشگاهی می تواند از روز 1 ژانویه با وی پیش قرارداد ببندد و همین موضوع می تواند زنگ خطری برای کهکشانی ها باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 51 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رئیس باشگاه مادریدی از فوق ستاره اش می گوید.

روز گذشته در جریان مراسم تمدید قرارداد کریستیانو رونالدو با رئال مادرید، فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه نیز دقایقی را به صحبت کردن و پرداخت و از CR7 گفت. به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، پرز این چنین شروع کرد:

در طول 114 سال تاریخ باشگاه با نشانه هایی به شما از رسمیت تیم نشان دایم. بزرگانی همانند دی استفانو و خنتو را به باشگاه آوردیم و با افتخار این نماد ها را ادامه دادیم. رونالدو جانشین بزرگ آن هاست.

وی در ادامه خطاب به رونالدو گفت:

تو یک نماد فوق العاده از باشگاهی با 11 قهرمانی اروپا هستی. یک سمبل از بهترین باشگاه تاریخ فوتبال. تو در مادرید همه چیز را فتح کرده ای و بهترین گلزن و اسطوره باشگاه هستی. تو یک بازیکن فراموش نشدنی هستی و من فکر می کنم پس از موفقیت های اخیرت، حالا نوبت کسب چهارمین توپ طلای توست.

مهندس اسپانیایی ادامه می دهد:

در سال 2009 ما می دانستیم تو سیری ناپذیر هستی و از پیروزی خسته نمی شوی و برای همین است که مادرید می خواهد تو برای همیشه در این تیم بمانی. جاه طلبی تو جاه طلبی ماست و برای همین موفقیت های زیادی پیش روی ماست. همیشه قبل و بعد وجود دارد اما تو تا ابد با ما هستی کریس. از تو ممنونم و به تو تبریک می گویم.
احسان احمدزاده بازدید : 49 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - به مرور کنفرانس او پرداخته ایم.

کریستیانو رونالدو ستاره جهان فوتبال و البته تیم رئال مادرید امروز در نهایت پس از صحبت های فراوان قراردادش را با این تیم تمدید کرد. این قرارداد به مدت 5 سال ارزش دارد و این یعنی کریستیانو تا سال 2021 در رئال می ماند.

به نقل از AS، این قرارداد ارزشی 500 هزار پوندی در هفته دارد. رونالدو خود در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است اما امیدوار است برای یک دهه دیگر در رئال مادرید توپ بزند.

ظهر بخیر، می خواهم از رییس باشگاه، خود باشگاه و تمامی هم تیمی هایم که که به من کمک کردند تا به این درجه برسم تشکر کنم. امروز روز بسیار مهمی برای من است. روز بسیار مهم در مورد رابطه و حضورم در باشگاه رئال مادرید. من بار ها گفته ام که این باشگاه عضوی از من است و عشق آن همیشه در قلب من است.
این باشگاه به مانند خانه من است و احساس خاصی دارم. برای 5 سال دیگر در رئال مادرید خواهم بود. این آخرین قرارداد من نخواهد بود اما این لحظات بسیار برای من خاص هستند. افکارم این است که همچنان با قدرت به پیشرفت ادامه دهم. رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا است و این برای من مهمترین چیز است. می خواهم به تاریخ سازی ادامه دهم و در 5 سال آینده به مانند قبل عمل خواهم کرد. بنابراین بسیار از خانواده ام، تیمم و تمام کسانی که با من و رئال مادرید همکاری کرده اند، تشکر می کنم.

احساست چیست؟

بسیار خوشحالم. رویایم تحقق یافته است، تمدید قرارداد با رئال مادرید بسیار خاص است. آنچه من می خواهم تاریخ سازی برای بهترین باشگاه جهان است.

در مورد آینده نظرت چیست؟

باید منتظر آینده بود. هیچکس از آینده خبر ندارد. می خواهم در رئال مادرید به کارم پایان دهم اما زمانش و سن خودم را نمی دانم. امیدوارم مدت زیادی اینجا باشم. اینکه باشگاه دوباره با من قراداد امضا کرده است، بسیار خاص است.

در مورد رائول و دی استفانو بگو

می خواهم تا 41 سالگی به بازی کردن ادامه دهم. من اینجا با آلفردو دی استفانو دیدار کردم او به من گفت:" همینگونه به مسیرت ادامه بده قهرمان، تو فرد بزرگی هستی." دی استفانو و رائول برای رئال مادرید بازی کرده اند و من می خواهم به روند گلزنی ادامه دهم.

رویاهایت

من همیشه رویا پردازی می کنم و رویاهای زیادی دارم اما رسیدن به آن ها چیز متفاوتی است. آمار و اعداد فوق العاده اند. من در این بازه انتظار چنین آمار و ارقامی را نداشتم. اما تلاش من و تیم رئال مادرید باعث به وجود آمدن این ارقام شده است. ما باید به تاریخ سازیمان ادامه دهیم. 5 سال پیش روی من است و این زمان زیادی است. در بهترین و بدترین زمان ها، بهترین خودم را به نمایش خواهم گذاشت. من همیشه می خواهم یاد بگیرم و می خواهم با بهترین تیم دنیا برنده شوم.

زدن 500 گل برای رئال مادرید

من هیچگاه فکر نمی کردم بتوانم رکورد رائول را بکشنم اما این اتفاق رخ داد. رسیدن به 500 گل ممکن است. اما این هدف مرا آزار نمی دهد و تمرکزم را از بین نمی برد. من میخواهم با جاه طلبی به تلاش و پیشرفتم ادامه دهم. بهترین ها در راه اند.

چهارمین توپ طلایت

من لیگ قهرمانان را برده ام، قهرمان یورو شده ام و قراردادم را با رئال مادرید تمدید کرده ام. این چیزی است که می توانم به شما بگویم و از آنچه در فصل گذشته ام انجام دادم، راضی و خوشنودم. در نهایت من خونسرد هستم و چون این ربطی به من ندارد.

حمایت هایی که از تو شده است

خانواده من همیشه در بهترین و بدترین شرایط حامی من بوده اند.

روند کریستیانو

من به عنوان یک بازیکن و یک انسان پیشرفت کرده ام و می خواهم به یادگیری ادامه دهم. با بعضی از خواسته ها چیزی هایی از دست می روند اما من احساس خوبی دارم. من علاقه مردم را به صورت کلی حس می کنم و بسیار راحت و خوشحالم. به عنوان یک بازیکن حرفه ای می خواهم لذت ببرم. هنوز فرصتی زیادی دارم و 10 سال باقی مانده است.

بهترین خاطره یا گل یا شادیت

نمی توانم از یک شب خاص نام ببرم اما بردن لیگ قهرمانان با رئال مادرید، یورو 2016 با پرتغال و این تمدید قرارداد عالی بودند و فصل پیش، فصل رویایی بود.

رابطه ات با هواداران

من احساس خوشی دارم. لحظات خوب و بد وجود دارند و این جزوی از زندگی است و شما باید آن ها را قبول کنید. ما در صدر جدول لیگا هستیم، در لیگ قهرمانان بازی می کنیم و در جام جهانی باشگاه ها به میدان خواهیم رفت و می خواهیم برنده باشیم. زندگی بسیار خوب است.
احسان احمدزاده بازدید : 51 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که کریس رونالدو، ستاره پرتغالی این باشگاه، فردا در مراسمی ویژه، قراردادش را تمدید خواهد کرد.

بعد از بحث و گمانه زنی های فراوان در مورد تمدید قرارداد رونالدو، سرانجام طرفین به توافق رسیدند.

باشگاه رئال مادرید رسما اعلام کرد که با رونالدو برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است. قرارداد رونالدو در سال 2018 به پایان می رسید و بر اساس اعلام باشگاه، رونالدو تا سال 2021 در رئال مادرید باقی خواهد ماند.

در بیانیه رسمی باشگاه آمده است:

فردا، روز دوشنبه در تاریخ 7 نوامبر در ساعت 13:30 دقیقه به وقت محلی، قرارداد کریس رونالدو در جایگاه ویژه ورزشگاه سانتیگوبرنابئو به شکل رسمی تمدید خواهد شد. بر اساس قرارداد جدید، کریس رونالدو تا تاریخ 30 ژوئن سال 2021 در این باشگاه خواهد ماند که این اتفاق با حضور فلورنتینو پرز و کریس رونالدو فردا شکل رسمی خواهد گرفت.

رونالدو که در سال 2009 به جمع کهکشانی ها پیوست، سالهای فوق العاده ای را در لباس این باشگاه گذراند و انواع و اقسام افتخارات فردی و تیمی را به دست آورد و امسال نیز در آستانه فتح چارمین توپ طلای دوران بازیگری خود قرار گرفته است.

احسان احمدزاده بازدید : 49 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - به نظر می‌‌رسد یکی‌ دیگر از سوپر استار‌های رئال مادرید راضی‌ به تمدید قرارداد خود شده است.

روزنامه مارکا امروز ادعا می‌‌کند که قرارداد کریستیانو رونالدو امروز یا فردا توسط باشگاه رئال مادرید تمدید خواهد شد.

همچنین روزنامه AS نوشته است که رونالدو تا سال ۲۰۲۱ تمدید خواهد کرد و در چند ساعت اخیر این قضیه رسمی‌ خواهد شد. گفتنیست رونالدو همچنان در صدر لیست دستمزد‌های باشگاه قرار خواهد گرفت.

احسان احمدزاده بازدید : 51 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - قرارداد جدید رونالدو نشان خواهد داد که مسئولان مادرید چه اندازه به ستاره 31 ساله خود ایمان دارند. شماره 7 رئال مادرید در ابتدای فصل در روند ضعیفی گام برداشت، اما او با هتریک خود برابر دپورتیوو آلاوز در آخرین بازی‌اش در لالیگا انتقادات را ساکت کرد.

قرارداد کنونی رونالدو ژوئن 2018 به پایان می‌ رسد.
رئال‌ مادرید آماده است تا قرارداد خود را با جادوگرش کریستیانو رونالدو تمدید کند. قرارداد کنونی سوپر استار پرتغالی با این باشگاه تابستان 2018 به پایان خواهد رسید.

این فوق‌ ستاره 31 ساله در حال حاضر 16.5 میلیون پوند در سال دریافت می‌ کند و احتمالاً افزایش قابل‌توجهی در قرارداد جدید او به چشم نخورد. کهکشانی‌ ها علاقمند به حفظ بازیکنان کلیدی خود هستند و تاکنون قرارداد لوکا مودریچ، تونی کروس، مارکو آسنسیو، کیلور ناواس، لوکاس وازکوئز و گرت بیل را تمدید کرده‌اند.

گرت بیل رونالدو را تحت‌ الشعاع خود قرار داده چرا که در تمدید قرارداد جدید او که بیل را تا سال 2022 در سنتیاگو برنابئو نگه می‌ دارد، او بالاترین دستمزد را در رئال‌ مادرید می‌ گیرد. به وضوح مشخص است که رئال‌ مادرید قصد دارد برنامه‌ اش را حول بازیکن ولزی خود بسازد.

این مهاجم پرتغالی در سال 2009 با رقم 80 میلیون پوند که رکورد انتقال در آن زمان بود، از منچستریونایتد به جمع کهکشانی‌ها پیوست. دارنده 3 توپ طلای فوتبال در 357 حضورش برای این باشگاه به صورت باورنکردنی 371 گل به ثمر رسانده و 118 پاس گل داده است.
تأثیر فوق‌ العاده رونالدو برای باشگاه و کشورش در فصل گذشته او را یکی از مدعیان دریافت توپ طلای امسال کرده چرا که او به رئال‌ مادرید کمک کرد تا فاتح لیگ قهرمانان شود و پرتغال را نیز به اولین جام ملی خود با قهرمانی در یورو 2016 فرانسه رساند.

رئال‌ مادرید همچنین در تلاش است تا قرارداد پپه، دنی کارواخال و ایسکو را تمدید کند. قرارداد فعلی په په تا پایان این فصل اعتبار دارد و او از باشگاه‌ های دیگر پیشنهاداتی دارد. زین‌الدین زیدان سرمربی رئال‌ مادرید در این فصل به ایسکو بیشتر میدان داده و این بازیکن 24 ساله احتمالا آینده خود را در این باشگاه ببیند.

قهرمان 11 دوره اروپا در کنار اتلتیکو مادرید توسط فیفا از جذب بازیکن جدید تا ژانویه 2018 محروم شده است. این موضوع قطعاً باعث خواهد شد تا مسئولان رئال‌ مادرید تمام تلاش خود را انجام دهند تا ستاره‌ های تیمشان را حفظ کنند و پیشنهادات از سایر تیم‌ های اروپایی به خصوص لیگ جزیره را رد کنند.
گفتنی است رئال‌ مادرید اکنون با 24 امتیاز از 10 بازی و 2 امتیاز بالاتر از بارسلونا در صدر جدول لالیگا جای دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 45 چهارشنبه 12 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - در روزهای اخیر خبرهایی در مورد این بازیکن منتشر شد.

چند روز پیش بود که خبر رسید په په مدافع پرتغالی رئال مادرید برای تمدید قراردادش هنوز با کهکشانی ها به توافق نرسیده است و همین موضوع آینده او را در مادرید کمی پیچیده کرده و تیم هایی نظیر یوونتوس را به وی علاقه مند کرده است.

در همین مورد امروز مارکا، گزارشی چاپ کرده است و در آن اعلام کرده است به گفته منابع وی در باشگاه، هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید با په په برای تمدید قراردادش سرانجام به توافق رسیده اند و با این موضوع کوافقیت کرده اند. به گفته آن ها خود بازیکن تصمیمش برا این است که قراردادش 2 سال تمدید شود ولی باشگاه در نظر دارد یک سال دیگر با توجه به عملکردش در طول این دو سال به قراردادش اضافه کند.

گفتنیست در هر صورت به نظر می رسد این قرارداد را هم باید توافق شده دانست و مسئولین مادریدی منتظرند تا در فرصت مناسب در این روند تمدید قراردادهایشان نوبت په په بشود و قرارداد جدید با او امضا کنند.

پیش از این ستاره های رئال مادرید به ترتیب کاسمیرو، تونی کروس، لوکا مودریچ، لوکاس وازکز و گرت بیل تا به امروز قراردادهایشان را تمدید کرده اند.

احسان احمدزاده بازدید : 241 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کادنا کوپه مدعی شد که رئال مادرید با رونالدو، گرت بیل و کیلور ناواس به توافق رسیده تا قراردادشان را تمدید کند.

طبق ادعای این روزنامه، کار تمدید قرارداد این سه بازیکن تقریبا تمام شده و امضای نهایی و رسمی شدن آن باقی مانده است؛ همچنین تونی کروس و لوکا مودریچ نیز به تمدید قراردادشان بسیار نزدیک هستند و قرارداد په‌په که در پایان فصل به پایان می‌رسد، نیز پس از بازگشت از اردوی پرتغال تمدید خواهد شد.

در کنار اتلتیکو، رئال نیز قادر به خرید بازیکن نیست و از سوی فیفا از حضور در نقل و انتقالات محروم شده است و از همین رو سیاست باشگاه به این شکل بوده که ستاره‌های خود را حفظ کند؛ همچنین دنی کارواخال و لوکاس واسکز نیز در لیست تمدید قرارداد رئال حضور دارند و پس از تمدید با ستاره‌های نام برده، روند مذاکرات با این دو بازیکن اسپانیایی نیز آغاز خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 45 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع با تجربه رئال مادرید ممکن است از این تیم جدا شود.

میلان می خواهد برای مدافع تنومند رئال مادرید پیشنهادی ارسال کند تا به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گیرد. کهکشانی ها نمی خواهند قرارداد این مدافع پرتغالی را تمدید کنند. این مرد 33 ساله که مهره ای کلیدی در قهرمانی پرتغال در یورو 2016 بود، با مادریدی ها موفق به کسب همه عناوین شده است.

به گزارش نشریه اسپانیایی AS، قوهای سفید حاضر نیستند قراردادی جدید به این بازیکن ارائه کنند، بدین صورت وی بازیکن آزاد خواهد شد و روسونری از این فرصت طلایی استفاده خواهد کرد تا په په را برای فصل بعد، به تیم خود اضافه کند.

گفتنی است وینچنزو مونتلا، مدافعی با تجربه می خواهد تا در کنار رومانیولی، ستاره جوان این روزهای فوتبال اروپا، زوج خط دفاعی را تشکیل دهد. پیشنهاد میلان دو ساله به ارزش 4 میلیون در سال خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 63 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - باشگاه رئال مادرید قصد تمدید قرارداد مدافع میانی پرتغالی‌ اش را ندارد و او به‌ عنوان بازیکن آزاد می‌ تواند از کهکشانی‌ها جدا شود.

نشریه AS اسپانیا نوشته است که باشگاه رئال مادرید نسبت به تمدید قرارداد په په تمایلی نشان نمی‌ دهد و این در حالی است که مهلت طرفین برای توافق جهت عقد یک قرارداد جدید روز به‌ روز کمتر می‌ شود. در واقع قرارداد په په در ماه ژوئن سال 2017 به پایان می‌ رسد و اگر در مدت زمان باقیمانده تا پایان پایان سال 2016، باشگاه رئال مادرید اقدامی جهت تمدید این قرارداد انجام ندهد، په په در ماه ژانویه سال آینده می‌ تواند به‌عنوان بازیکن آزاد، با یک باشگاه دیگر وارد مذاکره شود.

جدایی از کهکشانی‌ ها اما گزینه اول په په نیست و او همان‌ طور که در مصاحبه‌ ماه گذشته‌ اش با نشریه لاگروی اسپانیا اعلام کرد، قصد دارد تا آخرین ثانیه‌ ای که فرصت دارد منتظر پیشنهاد جدید کهکشانی‌ ها بماند، اما اگر قراردادش تمدید نشود، امکان دارد به آویزان کردن کفش‌ هایش فکر کند.

په په که سال 2007 در دوران ریاست رامون کالدرون با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از پورتو به رئال مادرید پیوست تا کنون دو بار قراردادش را با کهکشانی‌ ها تمدید کرده است. او سال 2011 قراردادش را تا سال 2016 تمدید کرد و سال گذشته یک سال دیگر به مدت این قرارداد افزوده شد.

به نوشته این منبع، دلیل بی‌ میلی رئالی‌ ها نسبت به مذاکره با په په 33 ساله برای تمدید قراردادش، ابهام در آینده اوست. زین‌ الدین زیدان، سرمربی تیم معتقد است که واران گزینه بهتری برای تبدیل شدن به زوج سرخیو راموس در مرکز خط دفاعی است، ضمن اینکه او به مسئولان باشگاه گفته دیگو یورنته، مدافع میانی‌شان را که به مالاگا قرض داده‌ اند، از این تیم پس بگیرد. یورنته بازیکنی 23 ساله است که زیدان برای مدت طولانی‌ تری می‌ تواند روی او حساب کند.

در همین حال نشریه آس نوشته است که قرارداد سه بازیکن دیگر رئال‌ مادرید، کریستیانو رونالدو، مودریچ و ایسکو سال 2018 به پایان می‌ رسد و باشگاه رئال‌ مادرید قصد دارد قرارداد آنها را برای دو فصل دیگر تمدید کند و به این ترتیب انتظار می‌ رود که مذاکرات برای انجام این کار در سال جاری صورت بگیرد. همچنین باشگاه رئال مادرید قصد دارد قرارداد گرت بیل را تا سال 2021 تمدید کند.

احسان احمدزاده بازدید : 53 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فوق ستاره ولزی در مادرید ماندنیست.

چند هفته ایست که خبرهای موثقی از تمدید قرارداد گرت بیل با رئال مادرید به گوش می رسد و منابع زیادی از این موضوع با اطمینان خبرداده اند. در همین راسjا امروز نشریه بریتانیایی گاردین در گزارشی مدعی شد که خبرهای جدیدی از این قرارداد جدید دارد.
به گفته این منبع جاناتان برنات مدیربرنامه های بیل چندماهیست در حال مذاکره است. در این قرارداد جدید که به زودی رسمی می شود رقم آزادسازی شماره 11 رئال مادرید 500 میلیون یورو خواهد بود یعنی نصف رقم آزادسازی کریستیانو رونالدو (1 میلیارد یورو). همچنین از سوی دیگر قرار است دستمزد بیل نیز افزایش باید و از 9 میلیون یورویی که وی در هر سال می گیرد به 20 میلیون یورو در سال افزایش پیدا کند.
گفتنیست قرارداد فعلی بیل تا سال 2019 اعتبار دارد و مادریدی ها درنظر دارند تا سال 2021 آن را تمدید کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 41 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع پرتغالی رئال مادرید در یک برنامه رادیویی حاضر شد و در مورد تمدید قراردادش صحبت کرد.

قرارداد په په با رئال مادرید در پایان فصل جاری به پایان می رسد. وی شب گذشته در برنامه رادیویی Cadena SER حاضر شد و در مورد بعضی موضوعات صحبت کرد.

- قصد ندارید از مسابقات ملی خداحافظی کنید؟
"خیر. فکر می کنم هنوز می توانم از پیراهن پرتغال دفاع کنم. این مسئولیت باعث می شود هر روز سخت کار کنیم."

بازی های لیگ قهرمانان؟
"خیلی ویژه است. هواداران منتظر آن هستند. ما هم همینطور. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود."

قراردادت با رئال مادرید؟
"هنوز یک فصل قرارداد دارم و خوشحالم. من انسان مثبت اندیشی هستم. سعی می کنم بهترین ها را انجام دهم تا بهترین ها اتفاق بیفتد. اگر خوب کار کنم باشگاه این را می بیند و برای تمدید به من پیشنهاد می دهد."

گلت مقابل اوساسونا؟
"همسرم ویدئوی آن را برایم ارسال کرد. خوشحالم که به تیم کمک کردم. بازی سختی بود و هوا گرم بود. باید خوب نتیجه می گرفتیم. اوساسونا حریف سختی بود. آنها با همه انگیزه شان به برنابئو آمده بودند."

زیدان و مورینیو؟
"آنها متفاوت هستند. حتی می شود گفت متضاد هستند. یکی از آنها پسر خوبی است و دیگری پسر بدی است (می خندد). مورینیو به عنوان مربی، تجربه زیادی دارد و بازیکنان بزرگی را مربیگری کرده است. زیدان تازه فصل گذشته کارش را به طور جدی شروع کرد. بنابراین تجربه آنها را نمی توان با هم مقایسه کرد. با این حال زیدان یک بازیکن بزرگ بوده است و می داند بازیکنان چه نیازی دارند. او فکر ما را می فهمد. اینکه بازیکنی را در تابستان نخرید، نشانه اعتمادش به بازیکنانش است."

نظرت راجع به صحبت رونالدو در مورد ژاوی چیست؟
"برای من کریستیانو بهترین است زیرا او را می شناسم. از وقتی اینجا بوده، این را ثابت کرده است و همیشه گلزنی کرده است. او به ما و تیم ملی کمک می کند."

آیا رونالدو از اینکه کسی نام مسی را بیاورد، عصبانی می شود؟
"نه. او به اندازه کافی با تجربه است که با این قضیه کنار بیاید. وقتی ژاوی چنین حرفی زد، فراموش کرد که رونالدو طرفداران زیادی دارد. مردم زیادی در پرتغال و چین عاشق او هستند. من با ژاوی موافق نیستم اما به نظرش احترام می گذارم. "

آیا در مادرید بازنشسته می شوی؟
"بله. خیلی دوست دارم اینگونه بشود."

آیا تمدید قرارداد یک ساله را قبول می کنی؟
"بله قبول می کنم. مشکلی نیست. من در مادرید خوشحالم. دخترم اینجا درس می خواند. برای ماندن در مادرید برای من این یک انتخاب ساده است."

در سال های اخیر رفتارت پخته تر شده است.
"بله. آخرین کارت قرمزی که گرفتم به پنج سال پیش باز می گردد. همسر و مادرم از مشکلاتم در زمین ناراحت می شدند. در نبردهای 50-50 یک مدافع باید پیروز باشد. من برای توپ می رفتم ولی متوقف نمی شدم. خشن روی توپ می رفتم. مقابل ختافه بد شانسی آوردم. نمی دانم چه شد. من اشتباهاتم را فهمیده ام اما مردم قبول نمی کنند. وقتی سن شما بیشتر می شود بهتر فکر می کنید و با این مسائل بهتر کنار می آیید. "

احسان احمدزاده بازدید : 37 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع پرتغالی آماده تمدید است.

این روزها اخبار تمدید بازیکنان رئال مادرید داغ است و هر روز خبر از تمدید یک ستاره می رسد و نشریه مارکا در شماره امروز خبر از تمدید قریب الوقوع قرارداد په په مدافع پرتغالی رئال مادرید با کهکشانی ها داده است.
به گزارش این منبع قرارداد فعلی رئال مادرید با په په تا انتهای فصل آینده یعنی سال 2017 می باشد و با توجه به محرومیت های پیش روی رئال، پرز تصمیم گرفته مدافع درخشان خود را تا سال 2019 در ترکیب رئال مادردی ماندگار کند. از سوی دیگر  خود بازیکن در طول فصل بارها از علاقه اش برای ادامه حضور در ترکیب رئال مادرید برای سال های بیشتری داده است و به نظر می رسد حضور 10 ساله او در ترکیب لوس بلانکوس نشان از رابطه و شرایط خوب او در تیم طی سال های اخیر دارد.
په په همچنین رابطه خوبی با زیدان و پرز مدیر باشگاه رئال مادرید دارد و این کار را برای تمدید ساده تر می کند.

احسان احمدزاده بازدید : 69 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها در فکر حفظ ستاره های خود هستند.

در هفته های اخیر منابع زیادی خبر از تمدید ستاره های گرانقیمت رئال مادرید دادند و گفتند که به محض بازگشت این بازیکنان از اردوی های ملی قرارداد آن ها تمدید می شود. در همین راستا اما امروز AS به نقل از Radio Cadena Ser اعلام کرده است که ماه جاری میلادی یعنی ماه سپتامبر ماهیست که 4 ستاره رئال مادرید یعنی کریستیانو رونالدو، لوکا مودریچ، گرت بیل و تونی کروس قراردادهایشان را تمدید می کنند.

به گفته این منبع اولویت اول با رونالدوست که قراردادش تا سال آینده اعتبار دارد و پیش از این هم از علاقه اش به ادامه حضور در مادرید گفته بود. پس از وی گرت بیل که قراردادش تا سال 2019 اعتبار دارد تمدید می کند. مودریچ نیز تا 2018 قرارداد و به واسطه نقش زیادش در ترکیب تیم قراردادش به زودی تمدید خواهد شد. تنها نکته کمی دشوار در این بین قرارداد تونی کروس است که فعلا تا 2020 معتبر است و مذاکره ها میان مدیرورزشی باشگاه و ایجنت وی آغاز شده است و امید بر این است که قرارداد او هم تا 2022 یا 2023 تمدید شود.

احسان احمدزاده بازدید : 71 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - تونی کروس، هافبک رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد با این باشگاه است.

کروس که به شدت مدنظر گواردیولا برای سیتی بود،‌ در نهایت در مادرید ماندنی شد و حال باشگاه رئال قصد تمدید قرارداد او را دارد. قرارداد فعلی او تا سال 2020 اعتبار دارد و رئال می‌ خواهد اعتبار آن را تا سال 2022 یا 2023 افزایش دهد و او را به جمع پردرآمدترین بازیکنان رئال اضافه کند.
گفته می‌ شود مذاکرات بین دو طرف آغاز شده و به نظر می‌ رسد توافقاتی نیز بین دو طرف صورت گرفته است. با بازگشت بازیکنان از اردوی تیم‌های ملی، رئال برای تمدید قرارداد چند ستاره خود اقدام خواهد کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 63 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع فرانسوی رئال مادرید، دلیل نرفتنش به منچستر یونایتد را پروژه رئال مادرید می داند.

تابستانی که گذشت، منچستر یونایتد همراه با ژوزه مورینیو سعی کرد رافائل واران را به خدمت بگیرد اما مادریدی ها به هیچ عنوان حاضر به فروش مدافعشان نشدند.

واران در گفتگو با Canal Plus گفت: "سخت است به ژوزه مورینیو نه بگویید اما هر کس باید شرایط و علایق خود را بسنجد. ما انسان هستیم و باید تصمیم بگیریم. منچستر یونایتد باشگاه بزرگی است اما من در رئال مادرید خوشحالم و پروژه این باشگاه را دوست دارم."

پیش از این نیز زیدان گفته بود که واران نقش کلیدی در ترکیب تیمش خواهد داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 73 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رسانه‌‌ های انگلیسی می‌‌ گویند گرت بیل برای 6 فصل دیگر قراردادش را با رئال مادرید تمدید خواهد کرد.

گرت بیل هافبک باشگاه رئال مادرید به زودی قراردادش را با لوس بلانکوس تمدید می‌‌کند.
به گزارش AS طبق گزارش رسانه‌‌ های انگلیسی وینگر ولزی هفته 417 هزار یورو از رئال مادرید دستمزد خواهد گرفت. با وجود شایعات، بیل در مادرید خوشحال است و حالا در آن شهر سر و سامان گرفته است. رئال مادرید از نتایج تیم ملی‌ ولز و عملکرد گرت بیل بسیار خوشحال است و حالا آنها مطمئن هستند که بیل باز هم بهتر خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 65 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - تونی کروس بازیکن بعدی رئال مادرید است که قراردادش تمدید خواهد شد. مسئولان رئال مادرید می خواهند قرارداد بازیکن آلماین را تمدید کنند و او را حفظ کنند.

رئال هفته آینده مذاکرات را برای تمدید قرارداد کروس آغاز خواهد کرد. قرارداد کروس با رئال تا 2022 اعتبار دارد اما رئال در مقابل تهدید باشگاه هایی نظیر گواردیولا و سیتی در نظر دارد که قراردادش را برای دو یا سه فصل دیگر تمدید کند و دستمزدش را افزایش دهد.
کروس روز به روز با باشگاه هماهنگ تر می شود و نقشی محوری تر پیدا می کند. کروس در حال حاضر سالانه 5.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد اما با قرارداد جدید دستمزدش بیشتر می شود.
رئال برای تمدید قرارداد رونالدو، بیل و مودریچ هم به توافق رسیده است و به نظر می رسد که سیاست جدید رئال حفظ بازیکنان کلیدی فعلی باشد..

احسان احمدزاده بازدید : 75 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - چندی پیش رسانه های اسپانیایی گزارش دادند که کار تمدید قرارداد گرت بیل با رئال مادرید تمام شده و خبر رسمی آن به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش ساندی اکسپرس، گرت بیل سال 2013 با رقم 100 میلیون یورو از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و در سه فصل گذشته یکی از مهره های بی جانشین در ترکیب کهکشانی ها بوده است. او در حال حاضر پس از رونالدو بیشترین حقوق را در رئال دریافت می کند.
پس از اتمام یورو 2016 بود که اعلام شد باشگاه رئال مادرید قصد تمدید قرارداد با بیل را دارد و اینکه فوق ستاره ولزی نیز با این مساله موافق است.
در حالیکه گفته می شد منچستر یونایتد قصد دارد بیل را از تمدید با رئال منصرف کند اما ساندی اکسپرس امروز فاش ساخت که بیل قصد بازگشت به لیگ برتر را ندارد و بر اساس قرارداد جدید، سالانه 20 میلیون یورو از رئال دریافت خواهد کرد به عبارتی حقوق هفتگی او 417 هزار یورو خواهد بود. قرارداد او نیز تا 2022 تمدید خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 141 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره آلمانی در ترکیب مادریدی ها عالی بوده است.

بدون شک تونی کروس هم به مانند لوکا مودریچ یکی از بازیکنان اصلی و مهم ترکیب رئال مادرید به شما می رود، بازیکنی که به سختی می توان برای وی جایگزین پیدا کرد و از همین رو زیدان از اهمیت ان بازیکن کلیدی در تیمش خبر دار است.
به گزارش مارکا در همین مورد پس از این که خبر از تمدید قراردادهای رونالدو و بیل و مودریچ رسید، امروز این نشریه اسپانیایی اعلام کرده است که مادریدی ها از علاقه پپ گواردیولا و سیتی به این بازیکن خبر دارند و جدیدترین برنامه شان این است تا قرار داد وی را تمدید کنند. قرارداد فعلی کروس تا سال 2020 اعتبار دارد و پرز خواستار این است تا قرار داد وی تا 2022 یا 2023 تمدید شود و خیال مادریدی ها از حضور از بازیکن 26 ساله در تیمشان کاملا راحت شود.
به گفته این منبع طبق تمدیدهای قبلی همانند رونالدو وبیل و راموس، کروس هم به مانند مودریچ دستمزدش افزایش خواهد یافت. گفته می شود پس از تعطیلات ملی مدیریت کهکشانی ها دست به کار می شود و قرارداد ستاره هایش را تمدید می کند.

احسان احمدزاده بازدید : 75 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

رئال نیوز - مسوت اوزیل هافبک آلمانی آرسنال از مذاکراتش برای تمدید قرارداد با آرسنال خبر می دهد.
اوزیل ستاره سابق رئال مادرید که در طول فصل نقل و انتقالات به حضور در تیم سابقش لینک شده بود، از تمدید قرارداد با آرسنال صحبت می کند. به گزارش Sky Sports، اوزیل گفت:
"من تا سال 2018 قرارداد دارم. ما مذاکراتی داشته ایم، اما به دلیل مسابقات جام ملت های اروپا متوقف شد. من در آن زمان تنها می خواستم بر روی مسابقات ملی تمرکز کنم. اکنون ما می توانیم مذاکرات را ادامه دهیم."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 889
  • بازدید سال : 13,125
  • بازدید کلی : 205,260