loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 47 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
دروازه بان کاستاریکایی در این فصل خیلی مطمئن نشان نداده است و همین موضوع باعث نگرانی شده است.

رئال کلاب - بدون شک یکی از نگران کننده ترین موضوعات برای هواداران رئال مادرید در این فصل، موضوع دروازه بان و اطمینان آن ها از شرایط کیلور ناواس است، کسی که عملکردش نسبت به فصل پیش افت محسوسی داشته است و همین موضوع باعث شده است تا تردیدها در مورد وی بیشتر شود.

در همین مورد وبسایت AS، یک نظر سنجی ترتیب داده و از هواداران رئال مادرید در مورد انتخابشان برای دروازه بان شماره یک نظر خواسته اند که طبق آمار 67 درصد آن ها رای به نیمکت نشین شدن ناواس و فیکس شدن کیکو کاسیا داده اند. این در حالیست که دروازه بان کاستاریکایی در دیدارهای اخیر  روی چندگل مقصر بوده است و باعث واکنش هواداران شده است.

طبق آمار کیکو کاسیا و کیلور ناواس در تمامی رقابت های این فصل 44 گل در 38 دیدار خورده اند و این در حالیست که فصل پیش در 52 مسابقه ای که مادریدی ها انجام دادند تنها 41 گل خورده اند و این نشان از شرایط خیلی نگران کننده ای برای مادریدی ها دارد. این موضوعات در حالیست که دروازه بان هایی نظیر داوید دخیا و تیبو کورتوا در ماه های اخیر به مادریدی ها لینک شده اند.

احسان احمدزاده بازدید : 43 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)
دروازه بان مالاگا تحلیلی از دو دروازه بان بارسلونا و رئال مادرید داشت.

رئال نیوز - در آستانه ال کلاسیکو، کارلوس کامنی، از دروازه بان های خوب لالیگا تحلیلی داشته از دو دروازه بان اصلی بارسلونا و رئال مادرید که علیرغم تمجید در انتها به ضعف مشترک میان آن ها اشاره می کند.

سنگربان 33 ساله و کامرونی مالاگا در خصوص مارک آندره تراشتگن و کیلور ناواس به نقل از اسپورت می گوید:

تراشتگن متخصص بازی با پاست و در انتقال توپ تبحر بالایی دارد. از این حیث او مطمئن ترین دروازه بان است و به کار تیمی مثل بارسلونا با توجه به سبک بازی آن ها می آید. او در تک به تک گیری و تشخیص اینکه مهاجم رو به رویش تا آخرین لحظه قرار است چه حرکتی انجام دهد هم خوب، تند و تیز و چابک است.
ناواس در برابر تراشتگن از رفلس قابل توجه ای سود می برد. اکثر واکنش های او به سبب تصمیم گیری سریع در سخت ترین شرایط است. او جایگیری های خوبی دارد و در مقابله با ضربات آزاد و شوت هایی که به سمت دروازه اش می آید، آسان تسلیم نمی شود.
اما ضعفی که هر دو دروازه بان دارند به اعتقاد من در یک مهارت است که نیاز به بهتر شدن دارند. هر دو دروازه بان آلمانی و کاستاریکایی روی ارسال ها چه زمینی و چه هوایی مشکل دارند که عدم تسلط آن ها به خصوص روی سانتر های هوایی برای خود و تیمشان دردسر ساز می شود. با این حال ناواس در خط دفاع بازیکنانی را جلوی خود دارد که به نسبت مدافعین بارسلونا سرزن تر هستند.
احسان احمدزاده بازدید : 64 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
دروازه بان رئال مادرید پیش دیدار این تیم با اسپورتینگ لیسبون مصاحبه کرد.

رئال نیوز - رئال مادرید باید از چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان فردا شب به مصاف اسپورتینگ لیسبون پرتغال برود و این بازی در شهر لیسبون برگزار می شود. رئال مادرید این فصل خط دفاع چندان مطمئنی نداشته و البته بخش مهم آن به خاطر مصدومیت دو مدافع اصلی این تیم، په په و سرخیو راموس است و این تیم تنها 2 کلین شیت به دست آورده است. به گزارش مارکا، دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید در کنفرانس پیش از مسابقه به خبرنگاران در این مورد گفت:

من همیشه عقیده راسخ دارم که در بازی های نزدیک می توانیم با کسب کلین شیت پیروز باشیم. گل نخوردن در یک بازی، تنها به دروازه بان بستگی ندارد بلکه کل تیم باید برای این کار تلاش کنند.

ناواس در ابتدای فصل مصدوم بود اما با بازگشت به میادین دوباره خود را به ترکیب ثابت لوس بلانکوس رساند و اخیرا نیز در فهرست چهار دروازه بان برتر سال 2016 یوفا قرار گرفت. وی ادامه داد:

احساس خوبی دارم و این خیلی مهم است زیرا وقتی از بابت بدنی مشکلی نداشته باشید می توانید خوب کار کنید. تیم هم خیلی خوب کار می کند. برای من یک انگیزه مهم است که با بزرگترین دروازه بان ها مقایسه شوم. من تمام این ها را با تواضع و فروتنی به دست آورده ام. هر روز باید بیشتر پیشرفت کنم تا به مرز آمادگی صد در صد برسم.

وی در مورد رویارویی کریس رونالدو با تیم سابقش اسپورتینگ گفت:

خیلی خوب است که به خانه بازگردید و این یک بازی خاص برای او خواهد بود اما او همیشه با انگیزه و تلاش همیشگی اش کار خواهد کرد. او در عین اینکه بازیکن حرفه ای و بزرگی است، احساساتی هم هست. اما در سطح حرفه ای او در این بازی هم مثل تمام بازی ها تلاش خواهد کرد.
احسان احمدزاده بازدید : 53 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
یوفا لیست نامزدهای بهترین بازیکن فصل اروپا را منتشر کرد و از امروز رای گیری آغاز شد.

رئال نیوز - کاربران یوفا از امروز می توانند لیست منتخب سال یوفا را انتخاب کنند. یوفا لحظاتی قبل لیست کامل نامزدها را منتشر کرد که به صورت زیر است:

دروازه بان:

1-جانلوییجی بوفون (یوونتوس - ایتالیا)

2- کیلور ناواس (رئال مادرید - کاستاریکا)

3- یان اوبلاک (اتلتیکو مادرید - اسلوونی)

4- روی پاتریشیو (اسپورتینگ - پرتغال)

احسان احمدزاده بازدید : 46 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
سنگربان کاستاریکایی شب گذشته شماره 1 مادریدی ها بود.

رئال نیوز - شب گذشته با پیروزی رئال مادرید برابر اتلتیکومادرید، یکی از بازیکنان کهکشانی ها موفق شد برای اولین بار در این دیدار حساس به پیروزی برسد و  آن هم کیلور ناواس سنگربانکاستاریکایی کهکشانی ها بود.

به گزارش MARCA ، این اولین بار بود که ناواس موفق می شود در دربی برابر اتلتیکو به برتری برسد. وی فصل پیش در بازی رفت لالیگا 1-1 به تساوی رسید و در بازی برگشت 1-0 شکست خورد. فینال میلان نیز در پایان وقت های عادی بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. وی پس از این دیدار در وبسایت رسمی اش نوشت:

بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و توانسیتم با یک بازی موثر به برتری برسد و به مسیر رشد کردنمان ادامه دهیم. این چیزییست که به ما اعتماد به نفس می دهد.
احسان احمدزاده بازدید : 32 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سنگربان کاستاریکایی موفق شد کلین شیت کند.

تیم فوتبال رئال مادرید در حالی برابر تیم لگانس موفق شد به برتری برسد، که کیلور ناواس موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد و گلی نخورد. در همین مورد در مصاحبه ای با وبسایت رسمی رئال مادرید گفت:

من همیشه دوست دارم کلین شیت کنم و این موضوعیست که در بازی های اخیر هم برای رسیدن به آن تلاش می کردم. ما موفق شدیم با تلاشمان امروز 3 امتیاز را بدست بیاوریم. آن ها موقعیت های زیادی نداشتند ولی من خوشحالم که همان چند موقعیت ان ها را مهار کردم.

ناواس در مورد رونالدو نیز گفت:

بازی خوبی داشت و توانست به هم تیمی هایش پاس بدهد و به خوبی همکاری کند. تنها چیزی که نتوانست به آن برسد گل بود که مهم کسب 3 امتیاز از این دیدار بود.
احسان احمدزاده بازدید : 46 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دروازه بان کاستاریکایی به تازگی از مصدومیت برگشته است.

تیم فوتبال رئال مادرید آخرین دیدار خود را برابر لژیا ورشو برگزار کرد و در آن دیدار برابر حریف نه چندان مطرح خود 3 گل دریافت کرد تا علاوه بر مشخص شدن شرایط نه چندان خوب خط دفاعیش، مشخص شود درون دروازه هم همانند فصل قبل مادریدی ها بدون مشکل نیستند.

در همین مرود طبق گزارشی که وبسایت AS منتشر کرده است، ناواس در این فصل از مجموع توپ هایی که به سمت دروازه اش آمده است، تنها 67 درصدشان را دریافت کرده است، این در حالیست که در فصل پیش در 45 مسابقه، او بطور میانگین در کل فصل 79 درصد توپ ها را به سمت دروازه اش مهار کرده بود. همچنین فصل پیش رئال مادرید از هر 4.9 شوت یک گل دریافت کرده است و در این فصل از هر 3.1 شوت یک گل دریافت کرده است تا مشخص شود آمار دروازه بانان رئال هم همانند دفاع این تیم خیلی قابل توجه نیست.

گفتنیست سنگربان کاستاریکایی از زمانی که از مصدومیت برگشته است، در 8 بازی 13 گل خورده است.

احسان احمدزاده بازدید : 42 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - عملکرد ضعیف کیلور ناواس، گلر کاستاریکایی رئال پس از بازگشت از مصدومیت باعث شده تا هواداران رئال خواستار نیمکت نشین شدن او شوند.

ناواس سومین فصل حضورش در رئال را تجربه می کند. او فصل اول، نیمکت نشین کاسیاس بود اما فصل گذشته با جدایی کاسیاس، او به گلر ثابت کهکشانی ها بدل شد و بازی های درخشانی نیز برای رئال به نمایش گذاشت؛ اما اوضاع برای وی در فصل جاری خوب پیش نمی رود.

ناواس که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی سه ماهه به میادین بازگشته، در 7 بازی اخیر 10 گل دریافت کرده است؛ یعنی متوسط 1.5 گل در هر مسابقه. او در 4 بازی لالیگا 4 گل و در 3 بازی لیگ قهرمانان نیز 6 گل دریافت کرده است. فصل گذشته او در 4 بازی اولش در لالیگا و سه بازی اولش در لیگ قهرمانان، هیچ گلی دریافت نکرده بود.

ناواس فصل گذشته متوسط 0.75 گل در هر بازی دریافت کرد و در زمره بهترین های لالیگا قرار گرفت. او همچنین در چند گل از 10 گلی که دریافت کرده مقصر اصلی بوده؛ به طور مثال شب گذشته روی گل دوم لژیا می توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

پیش از بازگشت ناواس به میادین، کیکو کاسیا به عنوان دروازه بان رئال به میدان می رفت و عملکرد تقریبا خوبی داشت. حداقل از لحاظ آماری او وضعیت بهتری از ناواس دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 242 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کادنا کوپه مدعی شد که رئال مادرید با رونالدو، گرت بیل و کیلور ناواس به توافق رسیده تا قراردادشان را تمدید کند.

طبق ادعای این روزنامه، کار تمدید قرارداد این سه بازیکن تقریبا تمام شده و امضای نهایی و رسمی شدن آن باقی مانده است؛ همچنین تونی کروس و لوکا مودریچ نیز به تمدید قراردادشان بسیار نزدیک هستند و قرارداد په‌په که در پایان فصل به پایان می‌رسد، نیز پس از بازگشت از اردوی پرتغال تمدید خواهد شد.

در کنار اتلتیکو، رئال نیز قادر به خرید بازیکن نیست و از سوی فیفا از حضور در نقل و انتقالات محروم شده است و از همین رو سیاست باشگاه به این شکل بوده که ستاره‌های خود را حفظ کند؛ همچنین دنی کارواخال و لوکاس واسکز نیز در لیست تمدید قرارداد رئال حضور دارند و پس از تمدید با ستاره‌های نام برده، روند مذاکرات با این دو بازیکن اسپانیایی نیز آغاز خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 51 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال مادرید امشب در حالیکه در خانه میزبان ایبار بود برابر این تیم به تساوی 1-1 دست یافت تا راه برای صدرنشینی احتمالی بارسلونا را هموار کند.

شاگردان زیدان به سیاق سه دیدار قبلی، بازی را خوب شروع نکردند و دقیقه 3 از ایبار عقب افتادند اما سپس با گل گرت بیل، کار به تساوی کشیده شد. عجیب اینکه این نتیجه دیگر تغییر نکرد تا چهارمین تساوی متوالی کهکشانی ها ثبت شود.

کیلور ناواس، گلر رئال در پایان بازی گفت:

مساوی در خانه پذیرفتنی نیست. واضح است که برای بهتر شدن خیلی کار داریم. باید بیشتر تلاش و تمرین کنیم. این تساوی برای ما تلخ و دردناک بود. اگر می خواهیم به اهدافمان برسیم باید بیشتر سعی کنیم. امروز تلاش زیادی برای پیروزی کردیم اما نشد. امتیازات زیادی را از دست داده ایم و این به ضرر ما تمام خواهد شد.

ناواس در مورد سوت های اعتراضی حاضران در ورزشگاه در پایان بازی گفت:" هواداران به ورزشگاه می آیند تا برد تیم را ببینند؛ همانطور که در بازی های خارج از خانه چنین توقعی دارند. وقتی در خانه مساوی می کنیم باید به هوادار حق داد که ناراحت و آزرده شود."

احسان احمدزاده بازدید : 63 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زیزو به کیلور اعتماد بیشتری دارد.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال کاملا به کیلور ناواس اعتماد دارد و اشتباه دروازه بان کاستاریکایی مقابل دورتموند هم نظرش را عوض نخواهد کرد.

کیلور در بازی مقابل ایبار هم در ترکیب اصلی رئال می ماند چرا که زیدان به وی کاملا اعتماد دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 79 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید اشتباه خود سر گل اول دورتموند را قبول دارد.

شب گذشته و از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در خانه بروسیا دورتموند به تساوی 2-2 دست یافت.

به نقل از AS، کیلور ناواس، سنگربان رئال مادرید که پس از چند ماه مصدومیت برای اولین بار در این فصل برای شاگردان زیدان به میدان می رفت با وجود اشتباه روی گل اول حریف اما روی هم رفته نمایش خوبی داشت و در پایان به گفتگو با خبرنگاران پرداخت:

دوست داشتم برنده شویم. حقیقتا دید مناسبی روی گل اول دورتموند نداشتم و از اینکه توپ به سمت من می آید شوکه شدم. اشتباه خود را می پذیرم و سعی می کنم بیشتر از این به تیم ام در درون دروازه کمک کنم. گل دوم ضربه محکم و خوبی زده شد که مهارش بسیار دشوار بود. مدت زمان زیادی بود از میادین دور بودم با این حال احساس آرامش می کردم و قصد دارم برای بیشتر بازی کردن بجنگم. ذهنیت من تغییری نکرده است و تلاش می کنم در اختیار تیم باشم، در زمان غیبتم کاسیا عملکرد خوبی داشت.
احسان احمدزاده بازدید : 72 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - پس از بازگشت از مصدومیت مقابل لاس پالماس، کیلور ناواس زیدان را قانع کرده که مصدومیتش به طور کامل رفع شده و آماده بازی کردن مقابل دورتموند در چمپیونزلیگ است ولی زیدان هنوز تصمیم قطعی بین این دو نگرفته است.

گلر کاستاریکایی در تمرینات روز جمعه با آمادگی کامل حاضر شد و در تلاش بود به زیدان ثابت کند که دیگر زمان بازی دادن به او فرا رسیده است.  منطق می‌گوید که با نمایش‌های خوب کیکو کاسیا در درون دروازه رئال، ناواس باید مدت زمان بیشتری نیمکت نشین بماند ولی گلر سابق لوانته 4 ماه است که بازی نکرده و تشنه رقابت است.

زیدان پیش از بازی با لوانته عنوان کرد که آماده ایجاد تغییرات در درون دروازه تیمش است. او مشخص نکرد که این تغییرات کی آغاز خواهد شد ولی با ابراز این صحبت‌ها مشخص شد که او به هر دو گلرش اطمینان دارد. حال پیش از دیدار با دورتموند، موقع انتخاب سرمربی فرانسوی است. در یک سو کیلور ناواس با 120 روز دوری از میادین و در سوی دیگر،‌کیکو کاسیا که در بازی‌های اخیر رئال عملکرد خبوی داشته است.

احسان احمدزاده بازدید : 81 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سنگربان مادرید این روزها آرایشگری هم می کند.

امروز متئو کواچیچ هافبک کروات رئال مادرید با انتشار پستی خبر از کوتاه کردن موهایش داد. اما موضوع جالب این بود که این کار را کیلور ناواس سنگربان شماره 1 رئال انجام داده بود. ناواس پیش از این در ویدئویی موهای ایسکو را نیز کوتاه کرده بود.

http://s9.picofile.com/file/8268703292/13774657_1122097387885506_364329959_n.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 65 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سنگربان کاستاریکایی برگشته است.

دقایقی پیش زیدان در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که دروازه بان اصلی تیمش از مصدومیت کاملا ریکاوری کرده است و اسم او پس از 118 روز در لیست قرار خواهد گرفت. گفتنیست ناواس در ابتدای تابستان پای خود را به تیغ جراحان سپرده بود.

احسان احمدزاده بازدید : 45 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید آماده حضور در مسابقات است اما زیدان نمی خواهد برای حضور او در زمین ریسک کند.

امشب تیم رئال مادرید در چارچوب هفته پنجم رقابت های لالیگا به مصاف ویارئال خواهد رفت و علی رغم اینکه کیلور ناواس به نظر آماده بازی است، در ترکیب لوس بلانکوس حضور ندارد و هنوز تاریخ مشخصی برای حضور او در زمین ارائه نشده است.

به گزارش AS، کیلور ناواس از ناحیه آشیل پایش دچار مشکل شده بود و در ماه ژوئن مورد عمل قرار گرفت و حالا با چراغ سبز کادر پزشکی رئال مادرید وی باید با تیم همراه شود.  وی در تاریخ 23 آگوست تمریناتش را شروع کرده بود. احتمال دارد بازی مقابل ایبار و یا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، اولین دیدار کیلور ناواس در ترکیب فصل جدید رئال مادرید باشد.

با توجه به نمایش خوب کاسیا در ترکیب مادریدی ها، احتمالا دو دروازه بان برای حضور در ترکیب اصلی این تیم رقابت خواهند کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 40 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سنگربان کاستاریکایی هنوز تمرین می کند.

درست امروز 100 روز از عمل جراحی که کیلور ناواس روی پای خود در تابستان انجام داد می گذرد و هنوز این دروازه بان نتوانسته خود را برای رسیدن به مسابقات آماده کند.

به گزارش مارکا، در آن زمان دکتر فن دیک هلندی که این جراحی را انجام داد اعلام کرد که این عمل موفق آمیز بوده است و انتظار می رفت در اسرع وقت این بازیکن شرایط بازی را پیدا کند. با این حال اما هنوز 100 روز از روز جراحی گذشته است و زیدان در کنفرانس خود اعلام کرد که ناواس رو به پیشرفت است ولی نمی توان زمان دقیقی برای بازگشت وی اعلام کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 72 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی باشگاه رئال مادرید بعد از سه هفته به تمرینات بر میگردد.

ناواس که در آغاز تابستان از ناحیه زانو مورد عمل جراحی قرار گرفته بود ، حداقل سه هفته دیگر از میادین دور خواهد بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 405
  • بازدید ماه : 880
  • بازدید سال : 13,116
  • بازدید کلی : 205,251