loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
انتقال ایسکو در این تابستان به بارسلونا امکان پذیر نخواهد بود.

رئال کلاب - قرارداد ایسکو آلارکون با رئال مادرید در تابستان سال 2018 به پایان می رسد و این هافبک 24 ساله اسپانیایی به خاطر عدم حضور در ترکیب ثابت تیم زیدان، تمایلی به امضای قرارداد جدید با مادریدی ها ندارد.

در حالی که طی روز های گذشته عنوان شد که ایسکو قصد دارد با انتقال به بارسلونا و درخشش دوباره، به حضور در جام جهانی روسیه نزدیک شود، اما اکنون گفته می شود که ایسکو بنا به یک دلیل حائز اهمیت نمی تواند تا پیش از جام جهانی 2018، آبی و اناری پوش شود.

بنا به گزارش موندو دپورتیوو، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در برگه قرارداد سال 2013 ایسکو، به مانند سایر بازیکنان رئال مادرید بند ضد انتقال به بارسلونا گنجانده تا بدون صورت گرفتن هیچ گونه خیانتی، ترانسفری مستقیم از رئال مادرید به بارسلونا انجام نشود.

با این حال، ایسکو چاره ای ندارد که گزینه انتقال به بارسلونا را در تابستان پیش رو فراموش کند. البته او می تواند در پایان قراردادش با مادریدی ها به بارسلونا انتقال یابد اما اصرار وی به جدایی زودهنگام، او را به مشتری انگلیسی اش یعنی منچسترسیتی نزدیک می کند.

در بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو از کسانی است که ایسکو را به شدت دوست دارد و مثل جوردی آلبا موافق حضور این هافبک تکنیکی در نیوکمپ است.

احسان احمدزاده بازدید : 31 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
کهکشانی‌ها در وضعیت عجیبی برای تعیین تکلیف هافبک اسپانیایی خود به سر می‌برند.

رئال کلاب - ایسکو، هافبک اسپانیایی و ملی‌پوش رئال مادرید، آینده‌ای نامشخص دارد. ظاهرا تیم‌های خواهان وی با توجه به مدت زمان باقی مانده از قراردادش، قصد پرداخت مبالغ بالا برای به خدمت گرفتن وی را ندارند.

به گزارش mundodeportivo، ایسکو که اخیرا اعلام کرد نمی‌داند آینده‌اش چگونه خواهد بود، در این روزها به کانون شایعات نقل و انتقالاتی اروپا تبدیل شده است. او که زیرنظر زیدان به یک نیمکت نشین صرف و گاهی حتی به عنوان گزینه دوم یا سوم تعویضی تبدیل شده است، برای از دست ندادن جام جهانی 2018 روسیه به احتمال فراوان در تابستان پیش رو برنابئو را ترک خواهد کرد.

اما مسئله به این آسانی‌ها نیست. گفته می‌شود چلسی، یوونتوس و منچسترسیتی که از جمله مشتریان ایسکو به شمار می‌روند، قصد ندارند پولی برای جذب این بازیکن پرداخت کنند. آن هم زمانی که می دانند می‌توان تابستان بعد بدون هیچ هزینه‌ای او را جذب کرد. در این قضیه البته چند حالت وجود دارد. اصلی‌ترین قضیه به تمدید قرارداد ایسکو برمی‌گردد که تاکنون رخ نداده و شواهد حاکی از آن است که از این پس هم خبری از تمدید نخواهد بود.

در چنین قابی، رئال مادرید برای جلوگیری از جدایی رایگان ایسکو مجبور به فروش او در همین تابستان است. حال اینکه باشگاه‌های دیگر با توجه به مدت قرارداد این بازیکن قطعا حاضر به پرداخت مبلغ درخواستی پرز نخواهند بود. این یعنی یا رئال مادرید باید به فروش ایسکو با قیمتی پایین‌تر از حد انتظار راضی شود، یا او را برای یکسال دیگر هم حفظ کند و پس از آن با فروش رایگان وی موافقت کند یا اینکه قراردادی به این بازیکن پیشنهاد بدهد که ایسکو را مجاب به تمدید کند.

کادنا سر امروز گزارش داد که پرز آینده ایسکو را به دستان زیدان سپرده است. اگر زیزو مشکلی با جدایی ایسکو نداشته باشد، مادرید به پیشنهادی رسیده گوش خواهد داد و چنانچه زیدان به این بازیکن اعلام نیاز کند، ایسکو حفظ می‌شود و باشگاه یک بار دیگر برای تمدید قرارداد وی تلاش خواهد کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 49 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
جوردی آلبا، مدافع کناری بارسلونا از شایعات انتقال ایسکو، ستاره خط میانی رئال مادرید به بارسلونا استقبال کرد.​​​​​​​

رئال کلاب - ایسکو در سال 2013 و از مالاگا به رئال ملحق شد و قرارداد وی نیز در سال 2018 به اتمام می رسد. با توجه به اینکه هنوز قرارداد وی تمدید نشده و خود او نیز بارها در مورد احتمال جدایی صحبت کرده است، بسیاری بارسلونا را مقصد بعدی این ستاره خلاق می دانند.

آلبا گفت:

ما از پیوستن از هر بازیکن باکیفیتی به بارسلونا خوشحال شده و استقبال می کنیم. ایسکو را از زمانی که در والنسیا عضویت داشت به خوبی می شناسم و به نظر من وی بازیکن بزرگ و قابل احترامی است.
اما در حال حاضر وظیفه ما تمرکز بر روی داشته ها و بازیکنانی است که در ترکیب حاضر هستند اما از انتقال ایسکو به بارسا نیز استقبال می کنم.
احسان احمدزاده بازدید : 33 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
آینده ایسکو در رئال مادرید به یکی از معضلات این روزهای مدیران رئال تبدیل شده است.

رئال نیوز - پس از بازی با اسپانیول بود که ایسکو مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از آینده نامعلوم خود در رئال سخن گفت.

ایسکو دوست دارد بیشتر از گذشته برای رئال بازی کند و تداوم حضور در ترکیب اصلی، برای وی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در حالی که او در 4 فصل اخیر هرگز نتوانسته جایگاه ثابتی در رئال مادرید پیدا کند. ستاره اهل مالاگای رئال، در مصاحبه خود همه چیز را به انتهای فصل موکول کرد. او تا ژوئن 2018 با رئال قرارداد دارد و اگر راضی به تمدید قراردادش نشود، مدیران رئال چاره ای جز فروش وی در تابستان آتی نخواهند داشت.

بسیاری از رسانه های اسپانیا از مصاحبه ایسکو اینگونه تعبیر کرده اند که او قصد ماندن در رئال و پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد را ندارد.

در حوزه مدیریتی رئال نیز برداشت ها اینگونه بوده است و طبق ادعای مارکا، مدیران رئال از این مصاحبه ایسکو در حالی که رئال شرایط حساسی را سپری می کند، بسیار ناراضی هستند.

آنها معتقدند که در چنین مقطع حساسی از فصل که رئال در دو جبهه لالیگا و لیگ قهرمانان بازی های حساسی پیش رو دارد، صحبت کردن ایسکو از آینده یک کار غیرعاقلانه بوده و تاثیر منفی روی فضای کلی تیم گذاشته است.

احسان احمدزاده بازدید : 55 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
کاتالان‌ ها هم‌ چنان شرایط هافبک ملی‌ پوش مادریدی‌ ها را زیرنظر دارند و قصد دارند در صورت مهیاشدن شرایط، او را به خدمت بگیرند.

رئال نیوز - ایسکو آلارکون، هافبک 24 ساله اسپانیایی و ملی‌پوش رئال مادرید که تردیدها پیرامون ماندنش در جمع کهکشانی‌ها بالا گرفته، مورد توجه باشگاه رقیب قرار دارد و می‌تواند به فیگوی جدید تبدیل شود.

به گزارش mundodeportivo، لیونل مسی تنها بازیکنی نیست که قراردادش سال 2018 به پایان می‌رسد و هنوز هم با باشگاهش تمدید نکرده است. دقیقا همین شرایط را ایسکو در رئال مادرید دارد. هافبک ملی‌پوشی که تقریبا از دو سال پیش به یک نیمکت‌نشین در رئال تبدیل شده - اگر چند بازی اخیر را فاکتور بگیریم - و بارها و بارها شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی‌اش از جمع شاگردان زیدان به گوش رسیده و می‌رسد. باشگاه‌های بزرگ زیادی نیز بدون شک برای خرید او اقدام خواهند کرد که یکی از آن‌ها بنابر ادعای منبع، بارسلونا خواهد بود.

کاتالان‌ها به خوبی ایسکو را می‌شناسند چون پیش از پیوستن او به رئال در سال 2013، کاملا به جذب این بازیکن از مالاگا نزدیک بودند. ایسکو بازیکنی باکیفیت، با شرایط سنی و اقتصادی بسیار مناسب است. بدین نحو که اگر او حتی تصمیم بگیرد تا پایان قراردادش در رئال بماند، می‌تواند دو سال بعد به صورت رایگان به تیمی دیگر بپیوندد.

علاوه بر این، ایسکو بازیکن مورد علاقه رئیس بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو نیز هست و او بدش نمی‌آید با خرید ایسکو و جبران تقریبی قضیه فیگو،  نامش را برای همیشه در تاریخ رقابت میان بارسا و رئال جاودانه کند. البته میزان علاقه کادر فنی فعلی بارسا به ایسکو مشخص نیست اما کمتر مربی در دنیا پیدا می‌شود که پیشنهاد خرید چنین بازیکنی را رد کند.

البته که انتقال مستقیم از رئال به بارسا بسیار دشوار است و گفته می‌شود این دو باشگاه از زمان فیگو دیگر به یکدیگر بازیکن نخواهند داد اما کیست که نداند رئال در همین تابستان برای خرید نیمار چقدر تلاش کرد. به گواه بسیاری از خبرنگارانی که رابطه نزدیکی با فلورنیتنو پرز، رئيس رئال را دارند، او بارها برای جذب نیمار پیش از تمدید قراردادش با بارسلونا تلاش کرد.

دیگر دلیل تلاش بارسا برای خرید ایسکو، سن مناسب او همزمان با بالارفتن سن آندرس اینیستاست. ایسکو تا سال 2018، 26 ساله خواهد بود و اینیستای 34 ساله آخرین بازی های دوران فوتبالش را در آن زمان پشت سر می‌گذارد.

ایسکو و اطرافیانش که مطابق گزارشات رسیده، هیچ دری را به روی خود نبسته‌اند، سه راه را پیش روی خود می‌بینند: اول اینکه قراردادشان با رئال را با حقوقی نجومی (10 میلیون یورو سالیانه) تمدید کنند. دوم اینکه در تابستان آتی و پیش از اینکه به صورت رایگان از رئال جدا شوند، توسط پرزبه تیم متمول دیگری فروخته شوند. ترجیحا از لیگ برتر. و سومین حالت هم این است که تا پایان به قرارداشان با کهکشانی‌ها پایبند بمانند و پس از آن برای آینده تصمیم‌گیری کنند.

از میان این سه حالت، گزینه دو بسیار محتمل‌تر به نظر می‌رسد. چون پرز قطعا سالیانه 10 میلیون یورو به ایسکو نخواهد داد تا او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیمش تبدیل کند و از طرف دیگر، قطعا اجازه نخواهد داد او به صورت رایگان از تیمش جدا شود. البته به احتمال فراوان اگر پرز ایسکو را به تیم دیگری بفروشد، مانند دی‌ماریا بندی ضد بارسلونا در قرار داد او خواهد گنجاند تا جایی که ممکن است، از پیوستن این بازیکن به رقیب همیشگی جلوگیری کند.

در پایان، این تنها ادعای نشریه نزدیک به بارسلوناست و این احتمالات در صورتی به حساب خواهند آمد که ایسکو واقعا قصد جدایی از رئال را داشته باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 39 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
ایسکو علاقه مند به ماندن در مادرید است.

رئال نیوز - ایسکو از زندگی در مادرید راضی است و علاقه مند است تا قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند.

به گزارش Fourfourtwo پس از سپری کردن مقطعی سخت اکنون شرایط برای ایسکو در مادرید بهتر پیش می رود و این بازیکن نیز آماده است تا قرارداد خود را با پایتخت نشینان تمدید کند.

ایسکو در این خصوص گفت:

هنوز یک سال و نیم دیگر از قرارداد من با رئال باقی مانده است اما هم من و هم باشگاه علاقه مند هستیم تا قرارداد را تمدید کنیم. امیدوارم بتوانیم شرایط را مهیا کنیم. من در حال حاضر به طور مرتب برای تیم بازی می کنم و خوشحالم که قادر به کمک کردن به تیم هستم.

ایسکو در این فصل در 9 بازی در لالیگا برای رئال به میدان رفته است و این در حال است که او در 6 بازی اخیر از ابتدا در ترکیب تیم زیدان قرار داشته است. همچنین او در این فصل 2 گل نیز به ثمر رسانده است.

احسان احمدزاده بازدید : 53 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
ایسکو در مقابل اسپورتینگ لیسبون فیکس بود.

رئال نیوز - پس از درخشش در دربی مادرید، هم زیدان به ایسکو اعتماد کرد و او را در ترکیب اولیه برابر لیسبون قرار داد. پس از مسابقه این بازیکن با AS این چنین مصاحبه کرد.

احساس

بازی بسیار مهمی برای ما بود و می دانستیم برای صدرنشینی به پیروزی در آن نیاز داریم و خوشبختانه نتیجه را کسب کردیم.

بازی کلیدی برابر دورتموند

بازی مهمی برای ماست برابر تیمی که خوب فوتبال بازی می کند. کلید بازی همانند بازی در دربی است. با صبر خوب دفاع کنیم و از تیم به خوبی حمایت کنیم.

احساس قدرت می کنی؟

بله و می خواهم این مسیر را ادامه دهم و با تداوم این شرایط به تیم کمک کنم.
احسان احمدزاده بازدید : 65 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
به نظر می رسد باید به زودی شاهد جدایی ایسکو، هافبک خلاق رئال مادرید از این تیم باشیم.

رئال نیوز - به گزارش سان، ادعا می کند که ایسکو در زمستان امسال از رئال مادرید جدا خواهد شد و لیگ برتر مقصد بعدی این بازیکن جوان خواهد بود.

منچستریونایتد و مورینیو به شدت به دنبال تقویت خط میانی خود در زمستان هستند و با توجه به خروج احتمالی میخیتاریان و بازگشت او به دورتموند، ایسکو می تواند در دسترس ترین گزینه کهکشانی ها باشد. مورینیو قصد دارد از ایسکو در پست شماره 10 و پشت سر زلاتان استفاده کند.

همچنین مائوریتسیو پوچتینو و تاتنهام نیز پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای جذب ایسکو در تابستان ارائه دادند که مورد توجه پرز قرار نگرفت و حالا قصد دارند دوبتاره در زمستان برای جذب ایسکو وارد عمل شوند.

ایسکو در فصل جاری خیلی مورد توجه زیدان قرار نگرفته اما نمایش خوب او در هفته جاری برابر اتلتیکو ممکن است شرایط  را برای ماندن هافبک سابق مالاگا فراهم کند.

احسان احمدزاده بازدید : 53 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
ایسکو، هافبک ارزشمند رئال مادرید، قراردادش 2 سال دیگر به اتمام می رسد و با وجود پیشنهاد رئال، هنوز برای تمدید متقاعد نشده است.

رئال نیوز - ماه گذشته او در مصاحبه با مارکا صراحتا گفت که اگر نیمکت نشینی هایش در رئال ادامه دار باشد، به صورت جدی به ترک این تیم فکر خواهد کرد. البته ایسکو عنوان کرد که اگر نه با آنچلوتی و نه با مربیان بعدی رئال نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب کهکشانی ها پیدا کند، مقصر اصلی خود اوست.

شرایط برای ایسکو در هفته های اخیر بسیار بهتر شده و به لطف مصدومیت هافبک های رئال، حالا ایسکو تبدیل به بازیکن ثابت این تیم شده است. او از 17 بازی این فصل رئال در 8 بازی از ابتدا به میدان رفته و در بازی مقابل اتلتیکو که شنبه برگزار شد نیز ستاره تیمش بود.

پس از بازی درخشان او در پیروزی 3-0 رئال مقابل اتلتیکو، مسئولان رئال به وی پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند اما به ادعای کادنا سر، ایسکو اعلام کرده است که فعلا عجله ای برای این کار ندارد و باید بیشتر فکر کند. ایسکو هنوز در مورد اینکه جایگاهش در ترکیب ثابت رئال تا چه حد تثبیت شده است، تردیدهایی جدی دارد و در انتهای فصل تصمیم خود برای تمدید قرارداد را خواهد گرفت.

در رئال مادرید تنها ایسکو، روبن ینیز، و په په هستند که قراردادشان پیش از 2019 به اتمام می رسد.

احسان احمدزاده بازدید : 43 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
این بازیکن جوان بار دیگر به فرم ایده آل برگشته است.

رئال نیوز - بدون شک این دو هفته اخیر روزهای خوبی برای ایسکو بازیکن آینده دار رئال مادرید بوده است چرا که وی در بازی های ملی برابر انگستان گل تساوی تیمش را زد و در دربی مادرید نیز یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و نمایش خیلی خوبی داشت.

به گزارش MARCA در همین مورد بررسی سیستم و سبک بازی رئال مادرید در دیدار شنبه نشان می دهد که کهکشانی ها با ترکیبی به میدان رفتند که ایسکو نقش یک بازیکن شماره 10 را پشت سر دو مهاجم یعنی بیل و رونالدو ایفا کرد و توانست به خوبی موقعیت سازی های برای تیمش بکند. آمار نشان می دهد او در این بازی دقت پس 91 درصد داشت و بارها توانست بازیکنان تیمش را در موقعیت های خوبی قرار داد که نمونه بارز آن روی گل سوم بود که بیل رو پاس ایسکو توانست فرار رو به جلوی خوبی انجام دهد.

انتظار می رود در بازی امشب نیز ایسکو در ترکیب ثابت بازی کند و باید دید که در صورت بازگشت بنزما نقش او در تیم همانگونه خواهد بود یا نه.

احسان احمدزاده بازدید : 41 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
در دربی مادرید ایسکو یکی از بهترین ها بود.

رئال نیوز - دربی مادرید یکی از بهترین بازی هایی بود که از ایسکو هافبک اسپانیایی رئال مادرید در ترکیب این تیم دیده بودیم، بازیکنی که او هم برای رسیدن به ترکیب اصلی تیمش رقابت بسیاری کرد و سراجام توانست جلوتر از خامس به ترکیب فیکس تیم برسد.

در همین راستا به گزارش AS، طبق گفته منابع نزدیک به باشگاه مادریدی، مسئولین تیم از همین حالا برنامه های خود را برای تمدید قرارداد با این بازیکن خوش تکنیک شروع کرده اند. گفته می شود در این تمدید قرارداد مشکلی در مورد موضوعات اقتصادی وجود ندارد و تنها میزان بازی کردن وی و نقش ایسکو در تیم است که این مسئله را کمی پیچیده کرده است.

در همین مورد پدر این بازیکن مسئول شده است تا مذاکرات را با باشگاه رئال مادرید انجام دهد و با مشخص شدن خواسته های دو طرف، توافق نهایی برای تمدید قرارداد این بازیکن جوان که قرارداد فعلی اش تا سال 2018 اعتبار دارد، بدست بیاید.

احسان احمدزاده بازدید : 49 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
ایسکو از پیروزی در دربی مادرید می گوید.

رئال نیوز - رئال مادرید در حالی موفق شد به پیروزی ارزشمند در دربی مادرید برسد که ایسکو هافبک این تیم تاکید می کند این تیم در طول هفته سخت برای این برد کار کرده است.

ایسکو در این خصوص به Fourfourtwo گفت:

در طول هفته روی این سیستم کار کردیم و در نهایت به خوبی آن را انجام دادیم. تیم در لحظات خاص به خوبی تلاش کرد و بسیار از این برد خوشحالیم. من از کار کردن با رئال مادرید خوشحالم. پیروزی 3-0 در اینجا بسیار سخت است. بعد از گل اول کمی عقب نشینی کردیم اما می دانستیم که باید چه کاری انجام دهیم.
هنوز زمان زیادی از لیگ باقی مانده است و ما باید از تجربیات سال های قبل استفاده کنیم و باید سعی کنیم در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم.
احسان احمدزاده بازدید : 41 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)
او یکی از امیدهای زیدان در غایب پرشمار مصدومین است.

رئال نیوز - همانطور که در جریان هستید دیدار شنبه شب رئال مادرید و اتلتیکومادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل لالیگا می باشد، دیداری که شرایط برای مربی رئال مادرید یعنی زیدان با وجود غیبت کروس و کاسمیرو در انتخاب خط میانی کمی دشوار شده است.

به گزارش MARCA بر همین اساس، سرمربی فرانسوی برای این دیدار چند گزینه دارد به نام ایسکو، خامس، آسنسیو وازکز که به نظر می رسد ایسکو شانس اصلی بازی در کنار کواچیچ و مودریچ باشد. به گفته این منبع پیش از این ایسکو خاطرات خوبی از بازی برابر اتلتیکومادرید در فینال ها دارد و در دو فینال لیسبون و میلان وقتی که به صورت تعویضی به میدان آمد توانست خودش را به خوبی نشان دهد و نه تنها در حرکات هجومی تیمش موثر واقع شود، بلکه در تعادل خط میانی کهکشانی ها نیز بسیار خوب عمل کرد.

در همین مورد دیدار فردا هم یک فینال دیگر و یک شانس مجدد دیگر برای ایسکو است، دیداری ها با تجربه های قبلی است و نه تنها در لیگ قهرمانان اروپا نیست، بلکه در خانه حریف است و شرایط بازی و تیم رئال مادرید بسیار متفاوت است و زیدان امید دارد تا ستاره سابق مالاگا با انعطافی که در بازی اش دارد، نقش مهمی در دیدار فرداشب در دربی مادرید داشته باشد. این در حالیست که گزینه های آماده ای همانند خامس و آسنسیو و وازکز می توانند خطری برای وی باشند.

احسان احمدزاده بازدید : 37 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - خبرهای رسیده حاکی از آن است که کارلو آنچلوتی به دنبال کشاندن هافبک خوش نقش رئال مادرید به آلیانس آره نا است.

ظاهرا کارلو آنچلوتی مایل است ایسکو آلارکون که در طی زمان مربیگری او در رئال مادرید بهترین دورانش را سپری کرد به بایرن ببرد.

به گزارش Abendzeitung.de، این دو از سال 2013 تا 2015 در رئال با هم همکاری داشتند اما از وقتی که زین الدین زیدان سکان هدایت کهکشانی‌ها را در دست گرفته، ایسکو را نیمکت‌نشین کرده است. حال Daily Express ادعا کرده بایرن مونیخ نام این بازیکن را برای جذب در نقل و انتقالات زمستان پیش رو مد نظر دارد. چندی پیش پاکو آلارکون ،پدر و مدیر برنامه‌های ایسکو، در مصاحبه با calciomercato گفته بود:

می‌توانم تضمین بدهم که تا تابستان بعدی هیچ پیشنهادی از باشگاه‌های دیگر را مورد بررسی قرار نخواهیم داد.

گفتنی است بایرن باید در مسیر جذب ایسکو که قراردادش با رئال تا سال 2018 معتبر است و ارزشش در بازار نقل و انتقالات 35 میلیون یورو براورد می‌شود، با باشگاه تاتنهام هاتسپر انگلیس رقابت کند.

احسان احمدزاده بازدید : 83 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - آنتوان گریزمان، تنها ستاره ای نیست که به منچستریونایتد لینک می شود. از ایسکو به عنوان جدیدترین گزینه ژوزه مورینیو برای تقویت تیمش نام برده می شود.

رسانه های اسپانیایی خبر داده اند که ژوزه مورینیو ممکن است فشار بیشتری را به مسئولان منچستریونایتد برای جذب ایسکو - هافبک رئال مادرید - بیاورد. مورینیو در هفته های اخیر کاپیتان تیمش - وین رونی - را از ترکیب اصلی خارج کرده است.

به گزارش سایت AS، در حالی که گفته می شود "آقای خاص"، ایسکو را به عنوان جایگزین وین رونی در ترکیب اصلی تیمش شناسایی کرده است، این امر می تواند  مشکلات وین رونی در منچستریونایتد را وارد فازی جدی تر نیز بکند. ایسکو در برنامه های اصلی زین الدین برای رئال مادرید نقش پر رنگی ندارد، اما از ژوزه مورینیو به عنوان یکی از ستایش کنندگان این بازیکن 24 ساله یاد می شود.

رونی اخیرا درباره وضعیتش در منچستریونایتد، مصاحبه ای طولانی و بی پرده را انجام داده بود. او در این مصاحبه اذعان کرد که در بازی با واتفورد عملکرد بدی را داشته است و نیمکت نشین شدنش از سوی مورینیو را درک می کند.

گفتنیست از آنتوان گریزمان به عنوان یکی دیگر از گزینه های اصلی منچستریونایتد در فصل های نقل و انتقالات پیش رو یاد می شود.

احسان احمدزاده بازدید : 267 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ایسکو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید در مقام دفاع از بهترین دوست خود برآمده است و سگ خود را طرفدار پر و پا قرض رئال مادرید دانسته است.

انتخاب نام سگ ایسکو به اسم مشابه فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، همیشه حاشیه های فراوانی را به همراه داشته است و حالا ایسکو، معتقد است که این حیوان طرفدار رئال مادرید است.

زمانی که ایسکو بازیکن مالاگا بود، عنوان کرد که چون مسی در دنیا بهترین است، به همین دلیل او نام سگ خود را اینگونه برگزیده است و بعدها گفت که هرگز نمی تواند با این حیوان به پیاده روی برود؛ زیرا صدا کردن نام وی در خیابان غیرممکن است.

ایسکو در این مصاحبه، ضمن اینکه اعلام داشت دو سگ دیگر وی، بابو و جونیور، طرفدار رئال هستند، تاکید کرد که مسی از بدو تولد از هواداران رئال مادرید به شمار می آمده است.

احسان احمدزاده بازدید : 73 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ایسکو با 127 دقیقه بازی در این فصل برای رئال، پس از کوئنترائو و ماریانو، کمتر از دیگر بازیکنان فرصت حضور در میادین را پیدا کرده است.

 او که با وجود نیمکت نشینی در باشگاهش، به تیم ملی اسپانیا دعوت شده، در مصاحبه روز گذشته خود تایید کرد که ادامه این روند باعث جدایی احتمالی او از رئال مادرید خواهد شد.

رئالی ها فعلا تمایلی برای تمدید قرارداد این بازیکن نیز نشان نداده اند. او که سال 2013 از مالاگا به باشگاه مادریدی پیوست، به سرعت تبدیل به بازیکنی محبوب بین هواداران شد اما افت شدید او باعث شد تا در بازی روز یکشنبه مقابل ایبار، در میان سوت های اعتراض زمین را ترک کند.

همین حالا 6 باشگاه منتظرند تا ایسکو به آنها چراغ سبز نشان داده تا برای جذبش اقدام کنند. به ادعای AS، یوونتوس، بیشترین اشتیاق را برای جذب این بازیکن دارد و حاضر است تا 50 میلیون یورو نیز برای به خدمت گرفتن او هزینه کند. طبق همین گزارش، مالاگا، میلان، تاتنهام، آرسنال و منچستریونایتد، دیگر باشگاه های خواهان ایسکو هستند.

احسان احمدزاده بازدید : 73 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ایسکو، هافبک رئال مادرید، مدعی شد که شاید در پایان فصل، رئال مادرید را ترک کند و به تیم دیگری بپیوندد.

هافبک 24 ساله در طول 4 فصل حضورش در رئال بیش از 150 بازی برای این تیم انجام داده؛ ولی هیچگاه نتوانسته جایگاه فیکسی برای خود دست و پا کند. او که این فصل را نیز به عنوان یار جانشین تا به اینجا سپری کرده مدعی شد که شاید در پایان فصل، رئال را ترک کند.

او گفت:

جدا شدن از تیم در ژانویه در برنامه ام نیست. به این سادگی ها تسلیم نمی‌شوم؛ ولی شاید در پایان فصل اگر ببینم که زیاد به من بازی نرسیده به دیگر گزینه ها هم فکر کنم. من 24 ساله هستم و اگر نتوانم فیکس شوم، از رئال جدا خواهم شد.
من در مادرید خوشحال هستم؛ ولی چیزی که فوتبالیست‌ها می‌خواهند، پیشرفت است و اگر نتوانم اینجا پیشرفت کنم، برایم جدا شدن از تیم مشکل بزرگی نخواهد بود.
احسان احمدزاده بازدید : 69 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک اسپانیایی رئال مادرید در یک گفتگو با مارکا شرکت کرد.

ایسکو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید در گفتگو با مارکا، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

فکر می کنم از اینکه به تیم ملی اسپانیا بازگشتید، خوشحال هستید؟

بله. همه ما دوست داریم این پیراهن را بپوشیم. خیلی خوشحالم که اینجا هستم و از موقعیتی که مربی در اختیار من گذاشته تشکر می کنم. این نشان می دهد که او به من اعتماد دارد.

با آنکه در باشگاهت ثابت بازی نمی کنی اما به تیم ملی دعوت شدی و مربی می گوید به تو اعتماد دارد. چه احساسی داری؟

برای من خیلی معنی می دهد. او مرا از تیم ملی زیر 21 و 19 سال می شناسد. هیچ چیزی به اندازه بازی برای تیم ملی کشورم به من انگیزه نمی دهد. امیدوارم پاسخ اعتمادشان را بدهم.

از مصدومیتت کاملا بازگشته ای؟

از اینکه بازی کنم کمی ترس داشتم زیرا اگر وضعیتم خوب نمی شد نیاز به عمل جراحی داشتم. بنابراین سعی کردم مراعات کنم و حالا کاملا خوب و آماده هستم.

آیا بازی کردن زیر نظر لوپتگی به تو انگیزه بیشتری از دل بوسکه می دهد؟

شاید. من لوپتگی را سال هاست که می شناسم. در رده های پایه زیر 19، 20 و 21 ساله ها با او کار کرده ام. ارتباط خوبی با او دارم.

الان 24 ساله هستی، و به هر دلیلی در فرم ایده آلت به سر نمی بری. فکر می کنی باید بیشتر کار کنی؟

نمی دانم. من در مالاگا یک ستاره بودم و بعد به رئال مادرید آمدم. اینجا برخلاف تصور مردم زیاد بازی کرده ام. حدود 150 بازی انجام داده ام اما هنوز یک ستاره به حساب نمی آیم. فکر می کنم به دلیل رقابتی که وجود دارد، خیلی سخت است. اما تسلیم نمی شوم. هر روز کار می کنم تا کیفیتم را ثابت کنم.

فکر می کنی اگر در تیم دیگری بودی برای بازی کردن کار آسان تری داشتی؟

بله. ما داریم راجع به بهترین بازیکنان جهان صحبت می کنیم. در رئال مادرید رقابت و قرار گرفتن در ترکیب اصلی بسیار سخت است. احتمالا در یک تیم دیگر، بازی های بیشتری انجام می دادم.

بیا در مورد تابستان صحبت کنیم. به خروج از باشگاه فکر می کردی؟

واقعا نه. من دو سال با باشگاه قرارداد دارم. باشگاه چیزی نگفت و من هرگز فکر جدایی نبودم.

در تمرینات پیش فصل با زیدان راجع به نقشت در تیم صحبت کردی؟

بله با او صحبت کردم و می دانستم که راه یافتن به ترکیب اصلی سخت خواهد بود اما این چالش را قبول کردم. می خواهم سخت تمرین کنم و نشان دهم می توانم در ترکیب اصلی باشم.

قراردادت در سال 2018 به پایان می رسد. می خواهی تمدید کنی؟

نمی دانم. واقعیت این است که هنوز به آن فکر نکرده ام. همچنین آنها هم از من نخواسته اند که تمدید کنم. بنابراین آرام هستم و روز به روز جلو می روم. مهم همین است.

عجیب است که رئال مادرید در این مورد با تو صحبتی نداشته. تمام بازیکنان قرارداد بلند مدت دارند و تازه تمدید کرده اند. به جز په په.

بله کمی عجیب است اما کاری نمی توانم بکنم. اگر آنها نخواهند با من تمدید کنند من هم از آنها نمی خواهم. این چیزی است که باشگاه باید تصمیم بگیرد نه من.

فصل گذشته برایت سخت بود؟ همراه با رافا بنیتز و پس از او زیدان و تو کمتر بازی می کردی.

بله سخت بود. در زمان آنچلوتی من اکثرا بازی می کردم و اگر هم در ترکیب اصلی نبودم، تعویض اول بودم. پس از یک فصل، این تغییرات سخت بود اما فوتبال همین است. بالا و پایین زیاد دارد اما من تسلیم نمی شوم. تا آخر می جنگم تا نشان دهم شایسته حضور در رئال مادرید هستم.

حالا در مسابقات بیشتر می دوی؟

بله. خواسته ها زیاد است و من پس از هر مسابقه ضعیف می شوم. زمانی که مجبورید بیشتر بدوید بازی کردن سخت است و تمرکز کمتری در حمله دارید.

این چیزی بود که مقابل ایبار اتفاق افتاد؟

بله. بازی کردن پس از دو ماه و اینکه می دانید آماده اید اما مربی به شما بازی نمی دهد سخت است. شرایط پیچیده است اما مقصر من هستم.

منظورت چیست؟

در نهایت زمانی که تحت هدایت آنچلوتی، بنیتز و زیدان من یک ستاره نبوده ام و کم بازی کرده ام، نشان می دهد که مشکل از جای دیگر نیست و مقصر خودم هستم. باید پیشرفت کنم و بیشتر کار کنم.
احسان احمدزاده بازدید : 47 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ایسکو آلارکون ، بازیکن مالاگایی رئال مادرید تبدیل به هافبک هفتم تیم زیدان شده و عملا حتی از چرخه سیستم چرخشی هم خارج شده است.

در حقیقت کروس، مودریچ ، خامس، کواچیچ ، کاسمیرو و آسنسیو بالاتر از او هستند و زیدان هیچ اعتمادی به وی ندارد.

با مصدومیت کاسمیرو هم درها روی وی باز نشده و در بازیهای اخیر خامس و آسنسیو فیکس بودند و کواچیچ به عنوان یار تعویضی به میدان آمد.

احسان احمدزاده بازدید : 61 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زیدان اعتقاد زیادی به ایسکو ندارد.

ایسکو در روز پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی علیرغم پیشنهادات مالاگا و تاتنهام در رئال مادرید ماند. ایسکو در وستفالن حتی یک دقیقه هم بازی نکرد تا مشخص شود که در تونل مانده و شرایط براسی عوض نمی شود. بازیکن مالاگایی تا روزهای روشن خود فاصله دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - روز گذشته خبر از مصدومیت کاسمیرو آمد.

در دیدار برابر اسپانیول بود که خبر رسید کاسمیرو هافبک جنگنده رئال مادرید دچار شکستگی در استخوان نازکی نی شده است و نزدیک به 1ماه نمی تواند برای رئال مادرید به میدان برود.

در همین راستا نشریه MARCA به گزینه های پیش روی سرمربی فرانسوی رئال مادرید پرداخته است. به گفته این روزنامه سه بازیکنی که بیشترین شانس را برای بازی دارند عبارتند از خامس رودریگز، ایسکو و متئو کواچیچ. شماره 10 کلمبیایی یکی از بازیکنانیست که که شانس زیادی دارد چرا که با توجه به حضور طولانی مدتش در بازی های اخیر به نظر می رسد شانس بازی زیدای برای وی وجود دارد. از سوی دیگر کواچیچ می تواند در کنار هموطنش مودریچ به بازی گرفته شود و در این صورت کروس می تواند در پست شماره 10 به کار گرفته شود.

ایسکو هم یکی از بازیکنانیست که می تواند با توجه به حضور دوباره کروس در کنار مودریچ، برای مادریدی ها به زمین بیاید و پشت مثلث هجومی رئال مادرید بازی کند. بدون شک این انتخاب برای زیدان بسیار اساسی خواهد بود، چرا که با توجه به شرایط تیمش، روی آینده این بازیکنان در مادرید نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت

احسان احمدزاده بازدید : 81 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - ایسکو از نظر مورینیو به گزینه جانشینی وین رونی تبدیل شده است.

اختصاصی | به گزارش AS اسپانیا، منچستریونایتد و میلان به دنبال ایسکو، بازیکن نیمکت نشین لوس بلانکوس هستند. به گزارش رسانه های بریتانیا، میلان به شدت میخواهد ایسکو را جذب کند. ایسکو در این فصل، 3 بازی برای رئال انجام داده ؛ در مجموع، 111 دقیقه (با درنظر گرفتن سوپرجام اروپا).

در بازی با ویارئال، ایسکو نیمکت نشین بود و حتی با نبودن کاسمیرو و مودریچ در لیست هم بازی نکرد! مورینیو هم به بازی ایسکو علاقه مند شده و میخواهد او را جانشین رونی کند.

باشگاه میلان پس از خرید باشگاه توسط شرکت چینی، میخواهد دوباره به بزرگان اروپا بپیوندد و اولویت سیاه و قرمز پوشان، هافبک 24 ساله رئال است.

احسان احمدزاده بازدید : 53 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - منچستریونایتد در فکر خرید هافبک جوان تکنیکی رئال مادرید میباشد و مورینیو قصد دارد این پلیمیکر اسپانیایی را به اولدترافورد بیاورد.

دیلی میرر گزارش می دهد که ایسکو برای مورینیو به هدف در دسترس در وسط فصل تبدیل شده است. او در این فصل نتوانسته در ترکیب رئال خودش را اثبات کند و فقط موفق شده 45 دقیقه در مسابقات این فقل لالیگا بازی کند.

او تا به حال توانسته دو بار با رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ شود و او به هدف منچستریونایتد تبدیل شده و با قیمت 25 میلیون پوند در دسترس خواهد بود.‌‌ منچستریونایتد در این فصل با وجود عملکرد بی ثبات کاپیتان خود، وین رونی در پست 10 به فکر خرید تازه ای برای بازی در این پست میباشد.
بسیاری از منابع نیز همچنین خبر از احتمال فروش وین رونی در تابستان آینده داده اند و عملکرد ضعیف او برابر واتفورد هواداران را کمی دلسرد کرده است.

به گزارش سان ، وین رونی میتواند در تابستان پیش رو منچستر را ترک کند ، او از ترکیب منچستریونایتد برای بازی با لستر سیتی در لیگ هم کنار گذاشته شده است.

احسان احمدزاده بازدید : 65 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - یوونتوس قصد دارد برای تقویت خط هافبک تیمش دست به خرید هافبک اسپانیایی رئال مادرید بزند.

به گزارش کالچو مرکاتو رئال مادرید با توجه به ترافیک خط هافبکش و اینکه ایسکو کمتر در ترکیب این تیم قرار می گیرد، قصد دارد وی  را در بازار ژانویه به فروش برساند.

یوونتوس بسیار مشتاق است تا هافبک 24 ساله تکنیکی لوس بلانکوس را در ژانویه خریداری کند و به احتمال فراوان پیشنهاد خود را ارسال خواهد کرد اما در این راه باید با تاتنهام رقابت کند. زیرا به نظر می رسد تیم لندنی نیز بسیار مشتاق خرید ایسکو است.

احسان احمدزاده بازدید : 85 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - اخبار حاکی از تمایل رئال مادرید به فروش ایسکو، ستاره جوان و خلاق خط میانی خود در بازار زمستانی است.

از تاتنهام به عنوان جدی ترین مشتری ایسکو نام برده شده است. ایسکو در تابستان نیز در آستانه انتقال به لیگ برتر در روزهای پایانی بود، اما در نهایت تصمیم گرفت در رئال ماندگار شده و برای تصاحب جایگاهی ثابت در خط میانی تلاش کند. پوچتینو بارها ابراز تمایل کرده تا ایسکو را به خدمت بگیرد و تاتنهام می تواند مقصد بعدی این هافبک جوان باشد.

دیلی میل ادعا می کند که آرسنال و منچستریونایتد نیز از دیگر گزینه های ایسکو برای جدایی از رئال هستند. به نظر می رسد زیدان حتی متئو کواچیچ جوان را نیز به ایسکو ترجیح می دهد و دقایق کوتاه حضور ایسکو در زمین، او را مصمم به جدایی از رئال کرده است. البته ایسکو در دیدار چهارشنبه برابر اسپورتینگ به علت مصدومیت غایب بود اما آنچه مشخص است، عدم تمایل زیدان به استفاده از او به عنوان انتخاب اول است.

احسان احمدزاده بازدید : 63 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - هافبک مالاگایی کهکشانی ها آماده بازی است.

ایسکو آلارکون، هافبک مالاگایی به لیست رئال برگشته و فرصت دارد تا مقابل اسپانیول پس از چهار هفته بازی کند. ایسکو بازیهای ملی و بازی مقابل سلتا و اوساسونا را به علت مصدومیت از دست داد و با نظر زیدان از لیست بازی با اسپورتینگ خط خورد اما امشب می تواند مقابل اسپانیول بازی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 39 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ایسکو و کوئنترائو امروز به صورت انفرادی تمرین کردند.

ایسکو و کوئنت رائو غایبان تمرین گروهی امروز رئال مادرید بودند. رئال آخرین جلسه تمرینی را با فکر بازی مقابل اوساسونا برگزار کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 105 سه شنبه 16 شهریور 1395 نظرات (0)
اختصاصی رئال نیوز - ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید هفته سوم لالیگا یعنی بازی برابر اوساسونا را به علت مصدومیت از دست داد.

به احتمال زیاد، ایسکو بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون را هم از دست خواهد داد.

احسان احمدزاده بازدید : 77 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - چینی ها مایل هستند خامس یا ایسکو را به میلان بیاورند.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید که با نیمکن نشین کردن ایسکو و خامس نشان داده است تا به اینجای فصل اعتقادی به این ستاره ها ندارد. اکنون که حساب میلانی ها پر شده است و می توانند هزینه سنگینی انجام دهند و خامس و ایسکو جزو گزینه های آن ها هستند.
به گزارش گاتزتا دلو اسپورت و Okdiario، رئال مادرید هافبک های بسیاری دارد و خامس و ایسکو فرصت بازی پیدا نمی کنند با توجه به اینکه مارکو آسنسیو هم عملکرد خیره کننده ای داشته است. حال با 85 میلیون یورویی که قرار است به حساب میلان واریز شود چینی ها می خواهند یکی از بین خامس یا ایسکو را برای میلان جذب کنند. زیدان ترجیح می دهد خامس به فروش برسد اما از طرفی پرز هم ترجیح می دهد ایسکو اسپانیایی را بفروشد.
بعضی از باشگاه های اروپایی از جمله میلان خواهان این دو بازیکن هستند که روسونری به دلیل منابعی مالی هنگفتی که دارد در جذب آن ها پیش قدم است. گفتنی است چینی ها قول داده اند 350  میلیون یورو طی سه سال در نقل و انتقالات میلان هزینه کنند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 894
  • بازدید سال : 13,130
  • بازدید کلی : 205,265