loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 123 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
کاپیتان کهکشانی‌ها معتقد است باخت تیمش ناعادلانه می‌بود.

رئال نیوز - سرخیو راموس، مدافع ارزشمند رئال مادرید پس از تساوی تیمش مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو مدعی شد شکست میهمان عادلانه نبوده و صدرنشینی مقتدر رئال به دلیل کار خوب آن‌هاست.

به گزارش marca، راموس که در دقیقه 90 تیمش را از یک شکست تلخ نجات داد پس از بازی به خبرنگاران گفت:

باید امتیاز می‌گرفتیم. تیم تلاش زیادی در این بازی انجام داد و به نظر من، باخت ما به هیچ عنوان عادلانه نبود. گل من یک فرصت بود که روی سانتر عالی مودریچ به دست آمد. گل فوق العاده‌ای بود و از زدن آن خوشحالم. بازی بسیار دشواری بود. دو تیم خواهان مالکیت توپ بودند و ما در نیمه اول با وجود داشتن موقعیت‌های بیشتر، فاقد تاثیرگذاری لازم بودیم. در نهایت کار و تلاش ما تنها یک امتیاز به همراه داشت و بالاخره از هیچ، بهتر است.

راموس ادامه می‌دهد:

بازی پربرخوردی بود؟ طبیعی‌ست چون چنین دیدارهایی ریسکی هستند و هر توپ می‌تواند سرنوشت بازی را رقم بزند. چیزی که در این صحنه‌ها مهم است، حفظ روحیه ورزشکاری‌ست. صدرنشینی با شش امتیاز اختلاف ما حاصل کار و تلاش فوق العاده تیم از ابتدای لیگ بوده است. دیوانه نشوید چون هنوز بازی‌های زیادی از آن باقی مانده است. اما واضح است که تکیه بر نتایج خودمان بسیاربهتر از منتظر نتیجه دیگر تیم‌ها ماندن است.
احسان احمدزاده بازدید : 55 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)
دو بازیکن مهم رئال مادرید و بارسلونا تنها به یک اخطار نیاز دارند تا در ال کلاسیکوی هفته آتی غایب باشند.

رئال نیوز - سرخیو راموس، مدافع با تجریه رئال مادرید و نیمار، وینگر تاثیرگذار بارسلونا 4 اخطاره هستند و در صورت بی احتیاطی دیدار های ماقبل ال کلاسیکو می تواند برایشان گران تمامش ود.

به گزارش مارکا، راموس که طی 6 بازی این فصل لالیگا 4 کارت زرد دریافت کرده دیدار آینده رئال مادرید مقابل اسپورتینگ خیخون او را در خطر دریافت اخطار و محرومیت از ال کلاسیکو قرار داده است.

در سوی دیگر میدان، نیمار پر حاشیه ای قرار دارد که دیدار مشکلی در آنوئتا را پیش روی تیمش مقابل رئال سوسیداد می بیند. نقش او در حضور بارسلونا در بالای جدول لالیگا غیر قابل انکار بوده و باید بسیار مراقب باشد بازی مقابل رقیب اصلی را از دست ندهد.

ال کلاسیکوی رفت لالیگا میان بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ 3 دسامبر و در استادیوم نیوکمپ برگزار می شود.

احسان احمدزاده بازدید : 44 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
کاپیتان مادریدی ها به میادین برگشت.

رئال نیوز - سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید که در بازی برابر اسپورتینگ به میادین برگشت، پس از دیدار با AS مصاحبه کرد.

اسپورتینگ

یک تیم رقابتیست و از قبل می دانستیم همه بازی های لیگ قهرمانان دشوار است. در پایان با اینکه به زحمت افتادیم ولی برنده بیرون آمدیم.

چهره متفاوت تیم نسبت به کالدرون

شرایط مختلفی وجود دارد که تیم هم متفاوت بازی می کند. هدف 3 امتیاز بود که به آن رسیدیم.

اشتباه و پنالتی دادن کوئنترائو

من هرگز کسی را سرزنش نمی کنم. اشتباه ها تیمی هستند و باید با سر بالا برای آینده تلاش کرد.

رقابت برای صدرنشینی برابر دورتموند

ما می خواهیم تیم اول باشیم ولی می دانیم که رقیبمان هم تیمی مثل دورتموند است.
احسان احمدزاده بازدید : 52 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
یوفا لیست نامزدهای بهترین بازیکن فصل اروپا را منتشر کرد و از امروز رای گیری آغاز شد.

رئال نیوز - کاربران یوفا از امروز می توانند لیست منتخب سال یوفا را انتخاب کنند. یوفا لحظاتی قبل لیست کامل نامزدها را منتشر کرد که به صورت زیر است:

مدافعان:

1- یاشوا کیمیش(بایرن مونیخ - آلمان)

2- توبی آلدرورلد (تاتنهام هاتسپر - بلژیک)

3- دنی کارواخال (رئال مادرید - اسپانیا)

4- جرارد پیکه (بارسلونا - اسپانیا)

5- دیگو گودین (اتلتیکو مادرید - اروگوئه)

6- سرخیو راموس (رئال مادرید - اسپانیا)

7- خوانفران (اتلتیکو مادرید - اسپانیا)

8- په په (رئال مادرید - پرتغال)

9- جروم بواتنگ (بایرن مونیخ - آلمان)

10- لئوناردو بونوچی (یوونتوس - ایتالیا)

11- رافائل گوئررو (دورتموند / لورین- پرتغال)

12- لورن کوسیلنی (آرسنال - فرانسه)

احسان احمدزاده بازدید : 39 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)
این بازیکن همچنان با اسپانسر خود به مشکل برخورده است.

رئال نیوز - چندی پیش بود که خبر رسید سرخیو راموس مدافع اسپانیایی رئال مادرید با کمپانی تولید کننده کفش هایش یعنی نایکی که ساخت آمریکاست به مشکل خورده است و توافقاتی بین دو طرف صورت نگرفته است.

در همین مورد به گزارش MARCA، سرخیو راموس نیز یکی از ستاره های دنیای فوتبال است که بسیار مورد توجه رسانه هاست و نزدیک به 10 سال است که از محصولات نایکی استفاده می کند ولی به نظر می رسد در این چند ماه وی از شرایطش راضی نیست و تصمیم دارد پس از اتمام قراردادش از این کمپانی جدا شود. مارکا در یک گزارش اختصاصی اما اعلام کرده است که راموس درخواست سالیانه 2 میلیون یورو کرده است و با عدم توافق آن ها، این مدافع جنگنده برای چندین ماه است که کفش های کاملا مشکی این کمپانی را می پوشد تا تبلیغی برای آن ها نشود، اتفاقی که به نظر می رسد در دربی مادرید هم بیفتد.

طبق پیش بینی ها تنها کمپانی که می تواند راموس را به جدایی از نایکی وسوسه کند، غول آلمانی آدیداس است و باید دید که آلمانی ها با این موضوع موافقت می کنند یا نه.

احسان احمدزاده بازدید : 39 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)
کاپیتان کهکشانی ها آماده بازگشت است.

رئال نیوز - بدون شک دیدارهای ملی فرصت خوبی بود تا مصدومین رئال مادرید روند ریکاوری خود را در پیش بگیرند و بتوانند برای بازی های مهم این تیم در هفته های آینده آماده شوند.

به گزارش MARCA یکی از این بازیکنان سرخیو راموس کاپیتان تیم می باشد که در دیدار تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت شد و در هفته های اخیر رئال مادرید در نبود وی در دفاع ضعیف ظاهر شد و حالا خبر می رسد این بازیکن در حالی در تمرینات رئال مادرید حاضر شده است که به تمرینات گروهی برگشته است و شرایط لازم را برای حضور در میادین دارد و می تواند بازوبند کاپیتانی را در دربی مادرید ببندد.

بدون شک این می تواند خبر خوبی برای زیدان باشد، چرا که با مصدومیت په په حالا در کنار واران، راموس می تواند با رد قلب خط دفاعی کهکشانی ها به کمک این تیم بیاید.

احسان احمدزاده بازدید : 37 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
مدافعان فعلا مصدوم دو تیم در توئيتر سه امتیاز ال‌ کلاسیکوی پیش‌ رو را از آن خود کردند!

رئال نیوز - جرارد پیکه و سرخیو راموس، دو مدافع ملی‌پوش و ارزشمند بارسلونا و رئال مادرید که هر دو در حال حاضر مصدوم هستند و درحال ریکاوری‌اند، در فضای مجازی کری جالب و کوتاهی درباره ال‌کلاسیکوی پیش‌رو با یکدیگر داشتند.

به گزارش mundodeportivo، داستان از این قرار است که آندرس اینیستا، کاپیتان مصدوم بارسلونا در حساب رسمی توئیتر خود با انتشار تصویری از یک جنگل می نویسد:

پس از این که ماموریت با موفقیت انجام شد، هفته را با احساسی خوب به پایان می‌رسانم. همه‌چیز خوب است!!!

اما این آغازی بود بر کری پیکه و راموس. جایی که ابتدا سرخیو راموس در پاسخ به توئيت اینیستا نوشت:

آندرس اینیستا، پس با این حساب تو را در ال‌کلاسیکو خواهیم دید؟امیدوارم هر دو آن‌جا باشیم. من هنوز در حال ریکاوری هستم.

پس از توئيت راموس، پیکه هم وارد شد و در پاسخ به توئيت راموس نوشت:

پس از قرار معلوم هر سه در این بازی خواهیم بود. به امید برد بهترین تیم!!!

راموس نیز در پاسخ به توئيت پیکه نوشت:

جرارد پیکه، شما هم خواهی بود. در مورد قسمت دوم بله. سه امتیاز برای ماست!!
احسان احمدزاده بازدید : 45 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ژکو در مورد سرسخت ترین بازیکنی که مقابلش قرار گرفته صحبت کرد.

مهاجم گلزن و بوسنیایی جالوروسی در مصاحبه ای با وبسایت رسمی باشگاه رم گفت:

سوال سختی است، مقابل مدافعان خوب زیادی بازی کرده ام، گاهی اوقات بازی مقابل تیم های کوچک سخت تر بود، مقابل مدافعانی که زیاد شناخته شده نبودند، پس ایده ای در مورد سرسخت ترین مدافع ندارم اما اگر بخواهم اسم مدافعی را ببرم آن سرخیو راموس خواهد بود. هم در سیتی و رم جلو او بازی کرده ام و او [راموس] یکی از بهترین ها است.
احسان احمدزاده بازدید : 39 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سرخیو راموس، مدافع باتجربه رئال مادرید در تلاش است تا خود را برای دیدار حساس برابر اتلتیکومادرید آماده کند.

بعد از پایان تعطیلات ملی، دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم خواهند رفت. راموس در روزهای اخیر تمرینات خود را در کمپ تمرینی رئال به شدت پیگیری می کند و با ادامه این روند امکان دارد بتواند در این دیدار حساس به میدان برود.

زیدان بسیار امیدوار است تا با بازگشت راموس، کمی از بحران مصدومیت این تیم کاسته شود. اخبار حاکی از آن است که کاسمیرو بعید است تا آن زمان شرایط لازم برای بازی کردن را داشته باشد و پپه نیز اوضاع چندان مناسبی ندارد.

مصدومیت شدید تونی کروس و دوری چند هفته ای او، شرایط زیدان برای چینش ترکیب مورد نظر خود را بسیار دشوار کرده است و بازگشت راموس می تواند اوضاع نه چندان مساعد خط دفاعی رئال مادرید در هفته های اخیر را بهبود بخشد.

احسان احمدزاده بازدید : 48 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کاپیتان کهکشانی ها آماده دیدار حساس خواهد شد.

این روزها زیدان تمرینات رئال مادرید را در حالی تعطیل کرده است که 15 بازیکن از ترکیب کهکشانی ها راهی اردو های ملی خود شده اند و این فرصت خوبیست تا بازیکنان مصدوم در والدبباس تمرینات ریکاوری خودشان را ادامه دهند و برای هفته های پیش رو آماده شوند.

به گزارش MARCA یکی از این بازیکنان راموس کاپیتان تیم است که چند روزیست تمرینات سبک را شروع کرده و کادر پزشکی رئال مادرید حتم دارد این بازیکن هیچ مشکلی برای حضور در دربی 19 نوامبر نخواهد داشت و زیدان می تواند از وی در کنار واران استفاده کند. اما مشکل اصلی مادریدی ها مربوط به 3 بازیکن مصدوم دیگر یعنی کاسمیرو، بنزما و په په می باشد. کاسمیرو که در دیدار برابر اسپانیول دچار شکستگی نازک نی شد هنوز تمرینات ریکاوری را نجام می دهد و وارد زمین چمن نشده است، از سویی دیگر په په و بنزما نیز هر دو هنوز در ابتدای دوران ریکاوری شان هستند و مشخص نیست چه زمانی اماده بازگشت شوند.

در همین راستا به گفته این منبع حضور این 3 بازیکن در دربی در هاله ای از ابهام است و به نظر می رسد زیدان باید برنامه های خود در این دیدار را در نبود این 3 بازیکن پایه ریزی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 35 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فوق ستاره پرتغالی قراردادش را برای دومین بار تمدید کرد.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید امروز در سانتیاگو برنابئو حاضر شد و رسما قراردادش را با باشگاه خود یعنی رئال مادرید تا سال 2021 تمدید کرد. به گزارش مارکا در همین مورد سرخیو راموس کاپیتان کهکشانی ها با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی اش نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. وی در توضیح تصویر زیر خطاب به رونالدو نوشت:

تبریک می گویم کریستیانو. تو شایسته این اتفاق بودی!
احسان احمدزاده بازدید : 60 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کاپیتان مادریدی ها در حال ریکاوریست.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید این روزها یک قدم دیگر به بازگشت نزدیک تر شده است و دویدن سبک را روی چمن آغاز کرده است و این می تواند خبر خوبی برای دفاع نه چندان مطمئن این روزهای رئال مادرید باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 70 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - کاپیتان کهکشانی ها به بازگشت نزدیک تر شد.

تمرین امروز رئال مادرید شاهد کار کردن دوباره سرخیو راموس با توپ بود، بازیکنی که به دلیل مصدومیت زانو چند هفته ایست از بازی ها دور است و به ریکاوری مشغول است.

احسان احمدزاده بازدید : 53 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سرمربی فرانسوی سفید پوشان مادریدی به مدافع اسپانیایی و هافبک کروات خود در تقابل با ایبار استراحت می‌ دهد.

در حالی که تیم فوتبال رئال مادرید عصر فردا (یکشنبه) در هفته هفتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید پذیرای ایبار است که زین‌ الدین زیدان قصد ندارد از دو بازیکن کلیدی خود در این دیدار استفاده کند.

در تمرینات امروز (شنبه) رئال مادرید، سرخیو راموس و لوکا مودریچ حضور نداشتند و زیدان که قصد دارد از ترکیب چرخشی برای این بازی استفاده کند، تصمیم گرفته تا به این دو بازیکن برای بازی فردا مقابل ایبار استراحت بدهد. فابیو کوئنترائو، مدافع پرتغالی کهکشانی‌ ها نیز که امروز در تمرینات غایب بود، بازی فردا را از دست خواهد داد.

در نبود راموس، رایزنی‌ های رسانه‌های اسپانیایی این است که په‌ په به همراه رافائل واران در بازی با ایبار در قلب خط دفاعی رئال مادرید ایفای نقش خواهند کرد. همچنین در نبود مودریچ، ایسکو می‌ تواند فرصت قرار گرفتن در ترکیب اصلی را پیدا کند.

رئال مادرید از ساعت 17:45 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) از ایبار میزبانی می‌ کند.

احسان احمدزاده بازدید : 65 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زین الدین زیدان قصد دارد به سرخیو راموس در بازی یکشنبه مقابل ایبار استراحت بدهد.

رئال مادرید پس از سه تساوی متوالی در لالیگا و لیگ قهرمانان (ویارئال، لاس پالماس و دورتموند) یکشنبه در برنابئو میزبان ایبار است. دیداری که کهکشانی ها در آن، نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز دارند.

به ادعای مارکا، زیدان قصد دارد در این بازی به کاپیتان خود سرخیو راموس استراحت بدهد. راموس تنها بازیکنی است که در تمام 6 دیدار قبلی رئال در لالیگا به صورت ثابت به میدان رفته است.

راموس همچنین در دو بازی رئال در لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اروپا و نیز دو بازی تیم ملی اسپانیا برابر بلژیک و لیختن اشتاین نیز 90 دقیقه ثابت بازی کرده بود و به همین دلیل سرمربی رئال برای اولین بار در این فصل به وی استراحت خواهد داد تا پایانی باشد بر 1020 دقیقه بازی متوالی راموس.

بدین ترتیب زوج دفاعی رئال مقابل ایبار را واران و په په تشکیل خواهند داد. همچنین با اضافه شدن موراتا و مودریچ به تمرین رئال، به نظر نمی رسد که این دو مشکلی برای بازی برابر ایبار داشته باشند.

احسان احمدزاده بازدید : 56 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - وی در دیدار امشب کاپیتان کهکشانی هاست.

کمتر از 24 ساعت به دیدار حساس و تماشایی رئال مادرید و بروسیا دورتموند باقی مانده است و شاگردان زیدان اخرین تمرین خودشان را امشب در ورزشگاه حریف برگزار کردند. در همین راستا سرخیو راموس کاپیتان مادریدی ها در توئیتر رسمی اش با انتشار تصویری گفت:

وستفالن افسانه ای؛ می خواهیم زرد را سفید کنیم!

http://s9.picofile.com/file/8268810934/898.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 62 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - منچستریونایتد که فصل گذشته در جذب راموس ناتوان بود، هنوز امیدوار است که بتواند کاپیتان رئال را برای بهبود وضعیت دفاعی خود به خدمت بگیرد.

تابستان 2015 بود که منچستریونایتد تلاش وسیعی به خرج داد تا بتواند راموس را به خدمت بگیرد. کاپیتان رئال بعدها فاش ساخت که تا آستانه پیوستن به یونایتد نیز پیش رفته بود اما در نهایت تصمیم گرفت که با رئال تمدید قرارداد کند. راموس که از 2005 در رئال حضور دارد، در حال حاضر 10.5 میلیون یورو از رئال حقوق دریافت می کند.

به ادعای نشریه میرور، ژوزه مورینیو که تابستان امسال هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفته، با وجود اینکه در دوران حضورش در رئال با راموس رابطه چندان خوبی نداشت، به مسئولان یونایتد توصیه کرده است که هر کاری لازم است برای جذب این بازیکن انجام داده و راموس را برای جدایی از رئال در فصل آینده متقاعد کنند.

به گزارش این منبع معتبر انگلیسی، یونایتد ها حتی حاضرند رقم 50 میلیون یورو برای جذب راموس هزینه کنند که برای یک مدافع 31 ساله، مبلغ بالایی محسوب می شود.

ماموریتی که در حال حاضر غیرممکن به نظر می رسد چون راموس تا 2020 با رئال قرارداد دارد و این احتمال که قرارداد او بار دیگر تمدید شود نیز وجود دارد. راموس چندی پیش ابراز امیدواری کرده بود که با پیراهن رئال از فوتبال خداجافظی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 47 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کاپیتان کهکشانی ها سال های زیادیست که سفید پوش است.

بدون شک سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید یکی از بازیکنانیست که به دلیل حضور زیاد در این تیم و درخششی که در این دوران داشته است، از محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه است.

به گزارش وبسایت رسمی، در کنار این محبوبیت سرخیو راموس شب گذشته برابر اسپانیول موفق شد 341 ـمین بازی خود را با پیراهن رئال در لالیگا انجام دهد و در این رکورد به امیلیو بوتراگوئنو برسد. او در این لیست پانزدهمین بازیکنیست که بیشترین بازی را با پیراهن رئال در لالیگا انجام داده اند و از مجموع 341 بازی به 237 برد، 47 باخت و 57 مساوی رسیده است.

آمار بیشترین بازی لالیگایی  بازیکنان رئال بدین شرح است:

http://s9.picofile.com/file/8268004018/45555.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 62 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کاپیتان اسپانیایی تیم فوتبال رئال‌مادرید از لحاظ تعدادی بازی برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا، به رکورد ستاره پیشین این تیم رسید.

سرخیو راموس شب گذشته (یکشنبه) در بازی چهارم رئال‌ مادرید در فصل جدید لالیگا در خانه اسپانیول به میدان رفت که این سیصد‌ و‌ چهل‌ و‌ یکمین بازی‌ اش برای کهکشانی‌‌ ها بود و او را یک پله دیگر در جدول رکورد داران بازی در ترکیب سفید پوشان پایتخت اسپانیا بالا برد. راموس که به تیمش برای کسب چهارمین برد متوالی خود در این فصل از لالیگا کمک کرد، حالا در رده پانزدهم بازیکنانی است که بیشترین بازی را برای رئال مادرید انجام داده‌ اند و از این نظر با امیلیو بوتراگنیو، مهاجم پیشین کهکشانی‌ها (1984 تا 1995) که اکنون به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه فعالیت دارد، برابر شد. بوتراگئنیو در 341 بازی‌ اش برای کهکشانی‌ ها 123 گل در لالیگا به ثمر رساند.

راموس 30 ساله از این به بعد به فکر رسیدن به رکورد فرانسیسکو بویو و آمانسیو آمارو است که به ترتیب 343 و 344 بازی برایرئال‌مادرید انجام داده‌ اند. بالاتر از آنها روبرتو کارلوس، دفاع چپ برزیلی پیشین کهکشانی‌ ها با 370 بازی قرار دارد که او نیز خودش از گوتی با 387 بازی، یک رده پایین‌ تر ایستاده است. راموس که سال 2005 از سویا به رئال‌ مادرید ملحق شد، سپتامبر همان سال اولین بازی‌ اش را برای تیم اول شهر مادرید برابر سلتاویگو انجام داد.

احسان احمدزاده بازدید : 45 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - بازی امشب برابر اسپانیول برای سرخیو راموس یک بازی ویژه است و او می تواند به رکورد 341 بازی در لالیگا برای رئال برسد.

راموس در 19 سالگی از سویا به رئال مادرید پیوست و در حال حاضر نه تنها کاپیتان و سمبل این تیم است که هیچ هواداری نمی تواند رئال را بدون او تصور کند. تقریبا در هیچ فصلی نیست که او کمتر از 2000 دقیقه برای رئال بازی کند و تاکنون 29 گل نیز در لالیگا برای رئال به ثمر رسانده است. راموس که حالا وارد 30 سالگی شده، امشب می تواند با حضور در مقابل اسپانیول تعداد بازی های خود برای رئال را به 341 بازی رسانده و به رکورد امیلیو بوتراگنیو برسد.

بدین ترتیب او پانزدهمین بازیکن باسابقه رئال در لالیگا خواهد شد. راموس با 4 بازی دیگر رکورد آمانسیو را نیز خواهد شکست و در جایگاه سیزدهم خواهد ایستاد و اگر تا انتهای فصل، 24 بازی دیگر انجام دهد، از چندو نیز پیشی خواهد گرفت. در حال حاضر رائول با 550 بازی، مانولو سانچیس با 523 بازی و کاسیاس با 510 بازی در لالیگا، باسابقه ترین های رئال مادرید در لیگ فوتبال اسپانیا هستند. امشب همچنین بازی شماره 366 مارسلو برای رئال مادرید محسوب می شود.

احسان احمدزاده بازدید : 53 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - کاپیتان مادریدی ها در لالیگا مجموعا 43 گل زده است.

اختصاصی | به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، سرخیو راموس همیشه ثابت کرده است که به عنوان مدافع مرکزی در امر گلزنی موفق بوده است. راموس در این فصل 2 گل به ثمر رسانده: یکی در سوپرجام اروپا به سویا و دیگری در لالیگا به اوساسونا. راموس با گلزنی در مقابل اوساسونا، توانسته در تمام فصول برای رئال گلزنی کند.

اولین گل راموس مقابل مالاگا در سال 2005 بود. بعد از آن، او 42 بار موفق به گلزنی شده. راموس در یک فصل، 5 گل به ثمر رسانده که یک شاهکار است
 
اولین گل خود را در این رقابت ها در سال 2005 مقابل مالاگا بود. از آن پس، او 43 بار موفق به گلزنی شده. بالاترین رکورد خود را در یک فصل 5 گل می باشد که در سال 2006/7 و 2007/8. او 60 گل برای رئال مادرید در مجموع رقابت ها به ثمر رسانده است که مهمترین گل هایش ، دیسما و اوندسیما را به ارمغان آورده است.

احسان احمدزاده بازدید : 39 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این روزها تبلیغات در فوتبال حرف اول را می زند.

رقابت بین کمپانی های نایکی و آدیداس سال های زیادیست که در فوتبال و دیگر ورزش ها دیده می شود و از همین رو ستاره های زیادی از این رقابت پول های هنگفتی به جیب زده اند.
به گزارش MARCA، سرخیو راموس نیز یکی از ستاره های دنیای فوتبال است که بسیار مورد توجه رسانه هاست و نزدیک به 10 سال است که از محصولات نایکی استفاده می کند ولی به نظر می رسد در این چند ماه وی از شرایطش راضی نیست و تصمیم دارد پس از اتمام قراردادش از این کمپانی جدا شود. در همین راستا در چند بازی آخر رئال مادرید دیده شده است که راموس از کفش های کاملا مشکی نایکی که هیچ لوگویی از این کمپانی روی آن نیست استفاده می کند تا اعتراضش را این گونه نشان دهد و منتظر است تا قراردادش تمام شود.

طبق پیش بینی ها تنها کمپانی که می تواند راموس را به جدایی از نایکی وسوسه کند، غول آلمانی آدیداس است و دیگر کمپانی ها نظیر پوما، Joma و نیو بالانس توانایی قرارداد بستن با وی را ندارند.

احسان احمدزاده بازدید : 38 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سرخیو راموس از پیروزی تیمش خوشحال است اما معتقد است آنها باید هر چه بیشتر پیشرفت کنند.

رئال مادرید عصر امروز توانست اوساسونا را در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 5-2 شکست دهد. سرخیو راموس پس از بازی، در گفتگو با AS گفت:
"هوا بسیار گرم بود و کمی رو کار دفاعی ما تاثیر گذاشت. با این حال با گل هایی که به ثمر رساندیم توانستیم 3 امتیاز مهم این دیدار را کسب کنیم. با این حال ما باید باز هم پیشرفت کنیم. مخصوصا در میانه زمین خودمان باید بهتر کار کنیم تا هر چه ممکن است قوی تر شویم. بازی خوبی بود. هوا گرم بود و شرایط بدنی را سخت می کرد. درست است که چند سال است در لیگ قهرمان نشده ایم اما ما برای تمام عناوین ممکن تلاش می کنیم."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 805
  • بازدید سال : 13,041
  • بازدید کلی : 205,176