loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 107 دوشنبه 09 اسفند 1395 نظرات (0)
رئال مادرید با یک کامبک رویایی بازی 2-0 باخته را با 3-2 عوض کرد.

رئال کلاب - از چارچوب رقابت های لالیگا اسپانیا، ویارئال از ساعت 23:15 میزبان رئال مادرید بود. ترکیب ابتدایی دو تیم را اینجا ببینید.

بازی تا دقیقه 10 آرام دنبال می شد و دو تیم موقعیت چندانی روی دروازه ها نداشتند. در دقیقه 10 گاسپار برای ویارئال از گوشه محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد. ضربه خوب او را ناواس با یک واکنش سریع دفع کرد. در دقیقه 15 مودریچ توپ را با جاگذاشتن چند بازیکن حریف به محوطه جریمه رساند و رونالدو را صاحب موقعیت کرد. رونالدو می رفت تا به توپ در شرایطی خطرناک ضربه بزند اما مدافعان ویارئال از راه رسیدند و اجازه کار را ندادند. در دقیقه 22 آدرین لوپز با یک حرکت بسیار خوب به درون محوطه جریمه رئال مادرید نفوذ کرد و توپ خطرناکی را روی دروازه ارسال کرد اما راموس موفق شد توپ را پیش از سایر بازیکنان به کرنر بفرستند. در دقیقه 25 در موقعیتی بسیار خطرناک مارسلو توپ را روی دروازه ویارئال ارسال کرد. بنزما و رویز روی هوا بلند شدند. رویز به اشتباه توپ را به سمت دروازه خودی زد و آسنخو به سختی مانع از ورود توپ به دروازه شد.

در دقیقه 28کاستیخو با یک حرکت تکنیکی عالی به درون محوطه جریمه رئال مادرید وارد شد و پاس کات بک به مرکز محوطه جریمه ارسال کرد. توپ در بازگشت به دوس سانتوس رسید. ضربه بسیار خطرناک این بازیکن مکزیکی با برخورد به مدافعان به کرنر رفت. یک دقیقه بعد یک موقعیت صد در صد گل برای ویارئال به وجود آمد. سانتر ارسالی از سمت راست در یک قدمی دروازه به کاستیخو رسید اما این بازیکن نتوانست توپ را وارد دروازه کند.

ویارئال در این دقایق فشار زیادی به دروازه مهمان وارد کرده بود. در دقیقه 32 باکامبو با یک حرکت زیبا در درون محوطه جریمه با یک ضربه پای چپ دروازه ناواس را مورد هدف قرار داد اما ناواس به خوبی توپ را دفع کرد. سرخیو آسنخو دروازه بان ویارئال به دلیل مصدومیت جای خود را به فرناندز داد. در ادامه نیمه اول دو تیم بازی پر اشتباهی را ارائه دادند و پاس های اشتباه باعث شده بود تیم ها موفق به خلق موقعیت نشوند. ویارئال در نیمه اول بازی بسیار شجاعانه ای ارائه داد و در حالی که 55 درصد مالکیت توپ را در دست داشت، موقعیت های بیشتری نیز خلق کرد.

با شروع نیمه دوم در دقیقه 47 رئال مادرید به اولین موقعیتش در این نیمه رسید. گرت بیل با یک حرکت بسیار خوب از سمت راست نفوذ کرد و با یک پاس خوب توپ را در محوطه جریمه به بنزما سپرد. ضربه مهاجم فرانسوی می توانست بهتر باشد و به راحتی در اختیار فرناندز قرار گرفت. در دقیقه 50 این تیم میزبان بود که به گل رسید. پس از چندین پاس بسیار خوب، ویارئال خود را به محوطه جریمه رئال مادرید نزدیک کرد و تریگوئروس موفق شد با پاس کاستیخو، با یک ضربه چکشی دروازه رئال مادرید را باز کند. تنها 5 دقیقه بعد، میزبان در عین ناباوری به گل دوم هم رسید. برونو سوریانو با یک پاس عمقی باکامبو را صاحب توپ کرد و این مهاجم خطرناک دروازه را برای بار دوم باز کرد.

در دقیقه 60 رئال مادرید توسط رونالدو به یک موقعیت فوق العاده دست یافت. دفع ناقص مدافعان ویارئال توپ را در مقابل دروازه به رونالدو رسید و او با یک ضربه پای چپ سر ضرب شانسش را امتحان کرد. ضربه او با بدشانسی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد. در حالی که رئال مادرید با تمام توان به هجوم روی آورده بود، ویارئال در ضدحملات خطرناک به نظر می رسید. بالاخره حملات رئال مادرید ادامه داشت تا در نهایت در دقیقه 64 با ارسال کارواخال و ضربه سر گرت بیل توانست یکی از دو گل را جبران کند. در دقیقه 72 توپ در محوطه جریمه ویارئال با دست سوریانو برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. کریستیانو رونالدو پشت توپ ایستاد و توپ را وارد دروازه کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. با وجود موراتا به جای بنزما رئال مادرید آهنگ تهاجمی تری به خود گرفت. در دقیقه 83 مارسلو از سمت چپ حرکت کرد و توپ را روی دروازه ارسال کرد و آلوارو موراتا با یک ضربه سر زیبا دروازه را باز کرد تا باز هم نقش موثر خود را در نتایج مادریدی ها اثبات کند. در دقیقه 88 کرنر ارسالی رئال مادرید می توانست به گل چهارم منجر شود اما ضربه سر خطرناک سرخیو راموس با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 94 کارواخال توپ را روی دروازه ارسال کرد و موراتا در موقعیت طلایی در مقابل دروازه توپش را به بیرون زد تا بازی با نتیجه 3-2 به پایان برسد.

شرح گل ها

در دقیقه 50 آدرین لوپز توپ را از سمت راست روی دروازه رئال مادرید ارسال کرد. کاستیخو با یک ضربه سر توپ را برای تریگوئروس کاشت و این بازیکن با ضربه چکشی زیبا از مقابل دروازه، توپ را دور از دستان ناواس وارد دروازه کرد.

در دقیقه 55 روی یک حمله سریع، برونو سوریانو در میانه های میدان با یک پاس عمقی بسیار زیبا باکامبو را صاحب موقعیت کرد. باکامبو در حالی که راموس را در کنارش داشت، با یک ضربه دقیقه در جهت موافق، دروازه ناواس را باز کرد.

در دقیقه 64 کارواخال از سمت راست توپ را روی دروازه ویارئال ارسال کرد و گرت بیل با یک پرش بلند بالاتر از مدافعان ویارئال توپ را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه کرد.

در دقیقه 72 با برخورد توپ به دست سوریانو، داور نقطه پنالتی را نشان داد و کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی توپ را وارد دروازه فرناندز کرد.

در دقیقه 83 مارسلو با یک فرار خوب از سمت چپ توپ را روی دروازه ویارئال فرستاد و موراتا به موقع خودش را رساند و با یک ضربه سر دروازه را باز کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 56 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
هفته ای که گذشت برای رئال مادرید خیلی خوب و راضی کننده دنبال نشد.

رئال کلاب - رئال مادرید در این فصل باز هم راهی رقابت های جام باشگاه های جهان شد، رقابت هایی که پس از قهرمانی در آن کار برای رئال مادرید سخت تر شده است و تعداد شکست های آن ها در سال 2017 بیشتر از تمامی شکست ها در سال 2016 بوده است.

در همین مورد MARCA گزارش می دهد که با این شکستی که مادریدی ها در بازی آخر خود برابر والنسیا متقبل شدند باعث شد تا بارسلونا به عنوان نزدیک ترین تیم به رئال مادرید، 3 امتیاز به کهکشانی ها نزدیک تر شود تا هم رقابت در صدرجدول بیشتر شود و هم فشار بر روی زیدان و شاگردانش بیشتر شود. در این هفته نیز مادریدی ها میهمان ویارئال هستند که دیداری دشواری برای آن هاست و از سوی دیگر بارسلونا در مادرید به مصاف اتلتیکو خواهد رفت و سویا در دیداری حساس به مصاف بتیس می رود.

در هر صورت و با هر نتیجه ای که در این دیدارها بدست بیاید چیزی که مشخص است بازی های اخیر و نتایجی که رئال بدست آورده است باعث شده فشار بر روی آن ها بیشتر شود و حالا با یک بازی بیشتر تنها یک امتیاز از بارسلونا رده دومی بیشتر داشته باشند و همین موضوع سختی کار را در ادامه برای سفیدپوشان بیشتر کند.

احسان احمدزاده بازدید : 50 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
راهیابی سلتا به دور بعد لیگ اروپا، اتفاق خوشایندی برای رئال مادرید صدر جدولی در لالیگا محسوب نمی شود.

رئال کلاب - طبق آخرین برنامه ها قرار بود جدال معوقه سلتاویگو برابر رئال مادرید از هفته بیست و یکم رقابت های لالیگا در تاریخ 14 مارس (24 اسفند) برگزار شود، اما صعود شب گذشته سلتاویگو به مرحله بعد لیگ اروپا، برنامه بازی دو تیم را بار دیگر دست خوش تغییر کرد.

به گزارش آ اس، این بازی که به میزبانی سلتاویگو قرار بود سر زمان معین برگزار شود، به دلیل شرایط جوی نامناسب و خراب شدن بخشی از استادیوم بالایدوس به آینده ای نزدیک موکول شد. با این حال صعود سخت سلتا به دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا با گذر از سد شاختار، برنامه جدید بازی دو تیم را یک بار دیگر بر هم زد تا با در نظر گرفتن برخی اوضاع، از حالا دیدار دو تیم به هفته ما قبل پایانی لالیگای فصل جاری منتقل شود.

البته سازمان برگزاری مسابقات این نظریه را نیز در سر دارد که در صورت کنار رفتن سلتاویگو یا رئال مادرید از مسابقات اروپایی خود، برنامه ای زودتر از زمان پایان فصل را برای بازی حساس دو تیم طراحی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 58 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
بازیکن برزیلی در آخرین دیدار تیمش در مستایا هم موفق به دادن پاس گل شد.

رئال کلاب -  نفوذها و تکنیک بالای مدافع برزیلی رئال مادرید، مارسلو، کمک شایانی به امر گل‌زنی رئال مادرید کرده است.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، دیدار برابر والنسیا که چهارشنبه شب در مستایا برگزار شد، باز هم فرصتی شد تا این بازیکن روی یکی از ارسال های خود تک گل کریستیانو رونالدو را در این دیدار بسازد. وی که پیش از این در بسیاری از گل های رئال مادرید نقش مستقیم و غیرمسقیم داشته است، با این پاس موفق شده است در این فصل 5 پاس گل بدهد و بالاتر از دیگر مدافعین فوتبال در لیگ اسپانیا، این آمار را به نام خود ثبت کند.

بعد از مارسلو، میشل ماکدو مدافع لاس پالماس با 4 پاس گل، جوردی آلبا از بارسلونا، خوانفران از دیپورتیوو، ایسما لوپز از اسپورتینگ خیخون و سرجی روبرتو از بارسلونا با 3 پاس گل در رده های بعدی قرار گرفته اند.

احسان احمدزاده بازدید : 30 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
کسب فقط سه عنوان قهرمانی در 10 سال گذشته نشان می دهد که رئال مادرید تا چه اندازه برای قهرمانی در یک رقابت طولانی و سنگین مثل لالیگا با دشواری روبه رو است.

رئال نیوز - آخرین قهرمانی رئال در لالیگا به سال 2012 و با هدایت مورینیو بر می گردد. در آن سال رئال تمام رکوردهای ممکن را جابه جا کرد از جمله کسب بیشترین امتیاز ممکن(100) و بیشترین گل زده تاریخ لالیگا(127 گل)؛ ولی کهکشانی ها نتوانستند فصل بعد از قهرمانی خود دفاع کنند و برابر بارسلونای تیتو ویلانووا حرفی برای گفتن نداشتند.

به آمار بارسا اگر نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که این تیم در 10 سال گذشته 6 بار قهرمان شده است و در 4 سال اخیر نیز سه بار این عنوان به آنها رسیده است. ثبات و تمرکز کافی، از مهمترین عوامل قهرمانی بارسا در چند سال اخیر بوده است.

در دو فصل گذشته بارسلونا در شرایطی قهرمان شده که از اکثر بازی های بزرگ و سرنوشت ساز فصل توانسته امتیازات کامل کسب کند. دو سال پیش رئال تا ماه فوریه صدرنشین بود و پس از یکی دو شکست صدر را در اختیار بارسلونایی قرار داد که در ابتدای ژانویه بحران زده به نظر می رسید. بارسا پس از رسیدن به صدر تنها 4 امتیاز از دست داد و توانست یک بار دیگر قهرمان لالیگا شود.

فصل گذشته نیز تقریبا چنین شرایطی حکمفرما بود با این تفاوت که این بار بارسا از هفته ها زودتر صدر را در اختیار داشت. آبی اناری ها با وجود یک افت مقطعی که باعث شد فاصله آنها با رئال به 1 امتیاز کاهش یابد، با پیروزی در هر 5 مسابقه انتهای فصل خود قهرمانی شماره 24 در لالیگا را جشن گرفتند و اما فصل جاری.

رئال بازهم همچون دو سال پیش در ماه فوریه صدرنشین است و با یک بازی عقب افتاده، یک امتیاز هم بیشتر از بارسا دارد. کهکشانی ها کمتر از دو ماه پیش این فرصت را داشتند تا با برتری بر سویا فاصله خود با بارسا را افزایش دهند ولی 2-1 مغلوب شدند. مشابه این اتفاق شب گذشته رخ داد و درست زمانی که هواداران این تیم تصور یک پیروزی دیگر را داشتند و افزایش 4 امتیازی با بارسا، رئال مغلوب والنسیا شد تا امیدها به اردوی بارسلونای بحران زده برگردد.

در واقع رئال دقیقا زمانی که باید فاصله خود را افزایش داده و استارت یک فرار بزرگ را بزند، همه را ناامید می کند. دو شکست برابر سویا و والنسیا، یک بار دیگر این فرضیه را که مجموعه رئال توان تحمل فشار صدرنشینی را ندارد و ثبات لازم برای حفظ صدر در این تیم دیده نمی شود، قوت بخشیده است.

هنوز 14 هفته تا انتهای لالیگا باقی مانده و رئال با توجه به بازی عقب افتاده خود با سلتا، 15 مسابقه دیگر پیش رو دارد( از جمله بازی دشوار یکشنبه آتی در زمین ویارئال). 15 بازی سنگین که کهکشانی ها باید ثابت کنند که فرضیه ها در موردشان غلط است و اینکه می توانند به کابوس دوری 5 ساله از قهرمانی لالیگا همین امسال پایان دهند.

احسان احمدزاده بازدید : 77 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)
رئيس لالیگا درباره مهم‌ترین دیدار نیم فصل این لیگ صحبت کرده است.

رئال نیوز - خاویر تباس، رئيس لالیگا در مراسم امضای قرارداد همکاری این لیگ با کمپانی مایکروسافت درباره ال‌کلاسیکوی پیش رو هم صحبت کرد و به بیان اهمیت همکاری با این کمپانی عظیم پرداخت.

به گزارش marca، امروز با برگزاری مراسمی، کمپانی مایکروسافت در جهت توسعه هر چه بیشتر برند این لیگ در دنیا، قراردادی همکاری با سازمان لیگ اسپانیا امضا کرد. تباس پس از این مراسم گفت:

ما بهترین لیگ دنیا در شبکه‌های اجتماعی هستیم. در این قرارداد هیچ‌گونه هدف مالی وجود ندارد و برای ما محبوبیت بیشتر از هر چیز دیگری ارزش دارد. قطعا همکاری با چنین کمپانی‌هایی به این هدف کمک شایانی خواهد کرد.

تباس در ادامه در پاسخ به سوالی درباره ال‌کلاسیکوی روز شنبه هم گفت:

امیدوارم بازی معرکه‌ای از آب درآید تا لالیگا از سود ببرد. برنده این بازی در جدول تاثیرگذار خواهد بود و اگرچه امروز جای گفتن این که من دوست دارم چه تیمی برنده شود نیست اما تاکنون در چندین مصاحبه گفته‌ام و شما می‌دانید هوادار کدام تیم هستم.

گفتنی‌ست تباس از هواداران رئال مادرید به شمار می‌رود.

احسان احمدزاده بازدید : 53 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
مدافع رئال مادرید به تکرار واقعه سال گذشته در نیوکمپ امیدوار است.

رئال نیوز - ناچو فرناندز همراه با لوکاس وازکز، دیگر بازیکن رئال مادرید روز گذشته در رویدادی تبلیغاتی در آدیداس شرکت کرد و پس از رونمایی از کفش های جدید این کمپانی برای ال کلاسیکو در مورد مسابقه شنبه هفته آتی حرف زد.

به گزارش آ اس، ناچو با تمجید از سرمربی تیم خود، زین الدین زیدان از ادامه روند لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا گفت:

تیم خوبی که داریم، همین کلید موفقیت ماست. مربی توانسته مجموعه مهمی بسازد و با دادن اعتماد به نفس، به ما حس مهم بودن تزریق کند. اطلاعی از آینده و بازی های پیش رو نداریم، اما می خواهیم فاتح لالیگا شویم. زیدان، مربی و مسئول این تیم است و نقش مهمی در مسیری که طی می کنیم دارد. ما مجموعه و گروه خوبی داریم، چیزی که شاید خیلی وقت بود مشابه اش را ندیده بودیم.
نسبت به گذشته اکنون شرایط فرق دارد. روحیه و انرژی که در حال حاضر داریم در قیاس با قبل از ال کلاسیکوی برگشت پارسال در نیوکمپ بسیار متفاوت است. تنها به پیروزی و شکست ناپذیری فکر می کنیم و می خواهیم به آرامی و با وسواس پیش برویم. در خصوص چمپیونز لیگ هم به همین گونه است، کسب قهرمانی هر ساله در آن تحت هیچ شرایطی آسان نیست. با این حال در آنجا ابتدا هدفمان برنده شدن مقابل دورتموند و اول شدن در گروه است.
علیرضا درویشی بازدید : 58 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی فرانسوی رئال مادرید، خود را برای دیدار جام حذفی و پس از آن ال کلاسیکوی رفت لالیگا آماده می کند

رئال نیوز - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید فرداشب تیمش را در دیدار برگشت کوپا دل ری به مصاف لئونسا می فرستد. در همین راستا وی ساعاتی پیش در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد موضوعات مختلفی صحبت نمود که وبسایت AS این صحبت ها را چنین پوشش داده است:

پیش از شروع کنفرانس خبری، من می خواهم به نمایندگی از همه باشگاه همین جا پیام حمایتی و تاسف خودم را برای تمام بازماندگان حادثه هوایی چاپه کوئنسه اعلام کنم.

 

دیدار فردا

این برای اولین بار است که در کوپا در خانه به میدان می رویم و می داینم که باید خوب باشیم. ما باید برای تمامی کسانی که به اینجا می آیند تلاش کنیم و به پیروزی برسیم.

 

کاسمیرو

خواهیم دید چه می شود. فردا دقایقی را بازی خواهد کرد و برای شنبه شب باید ببینیم شرایط چگونه می شود. او همین الان هم با گروه کار می کند و آماده بازی کردن است.

 

ترخو، اودگارد و انزو

این سه نفر هم برای بازی فردا در دسترس هستند و باید ببینیم که چگونه شرایط پیش می رود. در هر شکل آن ها در دیدار فردا در کنار تیم خواهند بود.

 

قضاوت کلوس گومز در ال کلاسیکو

من فکر می کنم که داوران همیشه تمام تلاششان را در بازی ها می کنند و در چنین بازی من معتقدم که باید با این فکر راهی مسابقه شویم و نباید به این فکر کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من به حرف هایی که گفته می شود اعتقادی ندارم و مردم می آیند که یک بازی خوب ببینید.

 

آیا رئال مادرید نگران قضاوت گومز است؟

نه اصلا، چیزی که برای من مهم است این است که تیم را خوب آماده کنم و روی کار خودم تمرکز کنم.

 

فکر کردن به ال کلاسیکو از الان

نه ما یک مسابقه فردا داریم و برای حریف احترام قائلیم و مردمی هم می آیند که این مسابقه را ببینند. بازی شنبه یک روز دیگر است و برای آن جداگانه فکر خواهیم کرد.

 

کریستیانو رونالدو

این یک روز برای دیگر بازیکنان است و او فردا بازی نخواهد کرد.

 

کوئنترائو و خامس

فابیو یک مشکل کوچک داشت و نتوانست با ما تمرین کند و در دسترس نخواهد بود. خامس اما خواهد بود و همانند دیگران آماده است. این بازی فرصتیست برای کسانیکه کمتر زمان برای بازی دارند.

احسان احمدزاده بازدید : 52 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (1)
کریستیانو رونالدو، با 10 گل، آقای گل لالیگا.

رئال نیوز - رونالدو بهترین بازیکن حال حاضر جهان با 2 گلی که به گیخون زد در جدول گلزنان لالیگا 10 گله شد و بالاتر از سوارز و مسی قرار گرفت.

بازیکنان بارسلونا فردا در مقابل سوسیداد به میدان خواهند رفت و باید دید در پایان این هفته از لالیگا چه کسی آقای گل است.

احسان احمدزاده بازدید : 62 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
فوق ستاره پرتغالی شب گذشته دوباره مرد اول میدان بود.

رئال نیوز - شب گذشته دیدارهای هفته دوازدهم لالیگا در حالی پیگیری شد که رئال مادرید در یکی از سخت ترین مسابقات این فصل خود موفق شد با 3 گل کریستیانو رونالدو برابر حریف قدیمی اش به برتری برسد و بارسلونا در غیاب مسی و سوارز در خانه برابر مالاگا بدون گل متوقف شود.

به گزارش AS، با پایان یافتن دیدارهای این هفته لالیگا، جدول گلزنان این رقابت ها هم دستخوش تغییراتی شد که مهم ترین آن ها بازگشت کریستیانو رونالدو به صدر جدول بهترین گلزنان لالیگا بود. وی که پیش از دیدار دیشب 5 گل زده بود، به لطف هت تریکش در این مسابقه 8 گله شد و در کنار مسی و سوارز در حال حاضر بهترین گلزنان فصل لالیگا می باشند.

گفتنیست پس از این سه نفر، یاگو آسپاس از سلتا، ویلیان خوزه از لاس پالماس و آنتوان گریزمان با 6 گل در رده های بعدی قرار دارند، عنوانی که به نظر می رسد در پایان هم به یکی از 3 نفر اول تا به اینجای کار برسد.

احسان احمدزاده بازدید : 54 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها این فصل در ساخت گل متنوع تر عمل می کنند.

تیم زین الدین زیدان پس از این که در این فصل آمار جالبی در تعداد گلزنانش ثبت کرده است، هم اکنون به عنوان تیمی که تا به اینجای فصل در لالیگا 10 پاس گل دهنده مختلف داشته است در صدر تیم های لالیگا قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید؛ هیچ تیمی در فصل جاری لالیگا این تعداد بازیکن پاس گل دهنده نداشت است. در این لیست برای مادریدی ها تونی کروس با 5 پاس گل در صدر لیست قرار دارد و پس از وی رونالدو، هامس، وازکز و مارسلو با 2 پاس گل در رده  بعدی قرار گرفته اند. همچنین بیل، واران، کارواخال، ایسکو و پپه نیز تا به اینجاب کار در لالیگا 1 پاس گل برای کهکشانی ها داده اند.

گفتنیست پس از رئال در لالیگا، بارسلونا 9 پاس گل دهنده و اتلتیکو 8 پاس گل دهنده دارند.

احسان احمدزاده بازدید : 62 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها با لاس پالماس مساوی کردند تا باز هم در بازی های خارج از خانه شکست ناپذیر بمانند.

رئال مادرید هفته را خوب شروع نکرد و در ادامه روند مساوی هایش برابر لاس پالماس به تساوی رسید و با نتیجه 2-2 متوقف شد. در همین راستا وبسایت رسمی این باشگاه خبری منتشر کرده است که طی آن رئال مادرید تا به اینجای کار هنوز خارج از خانه شکستی را متحمل نشده است.

در این فصل طبق امار به غیر از بازی برابر لاس پالماس برابر سوسیه داد و اسپانیول نیز خارج از خانه بازی کرد و آن 2 بازی را پیروزی شد و 2 روز پیش هم که مساوی کرد و بدین ترتیب تیم زیدان هنوز در این فصل خارج از حانه خود شکست نخورده است.

احسان احمدزاده بازدید : 59 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - اگر امشب مادریدی ها پیروز شوند، دهمین برد پیاپی خارج از خانه شان را به دست خواهند آورد.

رئال امشب می خواهد دهمین برد پیاپی خود در خارج از خانه در لالیگا را ثبت کند. رئال 9 بازی قبلی خود در خارج از خانه در لالیگا را با برد تمام کرده است.

احسان احمدزاده بازدید : 59 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بارسلونا شانس اول قهرمانی است.

رئال تا پایان هفته پنجم لالیگا بخت دوم قهرمانی است. شانس بارسلونا 1 به 1.80 است ، شانس رئال مادرید 1 به 2.25 و شانس اتلتیکو 1 به 12. شایان ذکر است رئال در هشت سال اخیر فقط یک لالیگا برده است.

احسان احمدزاده بازدید : 67 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال مادرید نتوانست رکورد پیروزی های متوالی خود در لالیگا را جاودانه کند و همچنان در این زمینه با بارسلونا شریک است.

در ادامه مسابقات لالیگا، شب گذشته دیدار رئال مادرید و ویارئال با تساوی 1-1 خاتمه یافت. این تساوی موجب شد، تا رکورد 17 پیروزی متوالی توسط رئال مادرید رقم نخورد و این تیم در عدد 16 متوقف شود.

بدین ترتیب رئال مادرید تحت هدایت زین الدین زیدان در کنار بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا، تنها تیم های تاریخ لالیگا هستند که موفق به کسب 16 پیروزی متوالی در این مسابقات می شوند و به صورت مشترک در این زمینه رکورددار هستند.

احسان احمدزاده بازدید : 66 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زیدان تا به امروز در تمام بازی های برنده بوده است.

رئال مادرید یکشنبه شب وفق شد در چهارمین بازی فصل خود برابر اسپانیول به برتری برسد و از این حیث به رکورد پیروزی در تمام بازی های این فصل برسد و زیدان به شانزدهمین پیروزی پیاپی خود در لالیگا برسد.

به گزارش MARCA، این پیروزی ششمین پیروزی پیاپی رئال در بازی های اول فصل بود و در تاریخ رئال مادرید هم رکورد بهتری در فصل های 1958/59، 1977/78 و 1987/88 هم رخ داده بود و مادریدی ها شش بازی پشت سر هم را در ابتدای فصل برده بودند. اما این سه فصل بهترین آمار کهکشانی ها نبوده است و بهترین آمار به فصل های 1961/62 و 1968/69 برمی گردد که مادرید در 11 بازی اول فصل همه بازی ها را برد و زیدان برای رسیدن به این آمار و بهترین شروع در تاریخ رئال مادرید باید 5 بازی آینده این تیم را در همه تورنمنت ها برنده از زمین بیرون بیاید.

با این حال دیدار برابر ویارئال، اگر مادرید برنده شود نه تنها رکورد پیروزی پیاپی در لالیگا را به نام خود ثبت می کند، بلکه به هفتمین پیروزی متوالی در بازی های ابتدایی این فصل می رسد.

احسان احمدزاده بازدید : 61 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مادریدی ها هم اکنون در صدر جدول هستند.

تیم فوتبال رئال مادرید فرداشب در حالی وارد هفته پنجم لالیگا می شود که تنها تیم این لیگ است همه بازی ها را برده است و با 16 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است.

به گزارش MARCA، آخرین قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا در سال 2012 به زمان ژوزه مورینیو مربوط می شد که این تیم با 100 امتیاز قهرمان لالیگا شد و جلوتر از بارسای پپ گواردیولا تیم اول لیگ شد. از همین رو در این فصل نیز زیدان الگوی همان فصل را هدف قرار داده است و از همین ابتدا قصد دارد به بهترین شکل ممکن امتیازات را به دست بیاورد تا در صورت از دست دادن امتیازات اوسط بارسا و اتلتیکومادرید فاصله را در صدر بیشتر کند.

در فصول پیش رئال مادرید به این آمار نزدیک شده است و توانسته 90، 92، 94 و 96 امتیاز بدست آورد ولی نتوانسته با این اما بارسلونا را شکست بدهد و از همین رو رسیدن به رکورد 100 امتیاز با 121 گل زده هدف اول کهکشانی ها در این فصل خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 53 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ساعت و تاریخ بازی با بیلبائو مشخص شد.

رئال مادرید و بیلبائودر هفته نهم لالیگا مقابل همدیگر قرار می گیرند. بازی رئال و بیلبائو یکشنبه دوم آبان ساعت 23:15 مقابل هم قرار می گیرند.

احسان احمدزاده بازدید : 66 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - نگاهی به آمار زیدان و گواردیولا نشان می دهد که سرمربی فرانسوی رئال، شروعی بهتر از سرمربی حال حاضر سیتی داشته است.

زیدان کار خود به عنوان مربی رئال را از هفته 19 فصل گذشته آغاز کرد و در 259 روز گذشته، 33 بار روی نیکمت کهکشانی ها نشسته است. آمار او تاکنون 27 پیروزی، 4 تساوی و دو شکست بوده، یک لیگ قهرمانان و یک سوپرکاپ اروپا را نیز برای رئال به ارمغان آورده است. او همچنین توانسته به رکورد 16 برد متوالی در لالیگا نیز دست یابد و تیمش هم اکنون صدرنشین لالیگا است.

زیدان با برد دیشب رئال بر اسپانیول، توانست با رکورد بارسلونای پپ گواردیولا از حیث بردهای متوالی در لالیگا برابری کند و این فرصت را دارد تا با برتری بر ویارئال در بازی روز چهارشنبه، این رکورد را به تنهایی از آن خود کند.. زیزو تاکنون 24 بار هدایت رئال در لالیگا را بر عهده داشته و در مقایسه با پپ عملکرد او بهتر بوده است.

رئال با زیدان در 24 بازی لالیگا، 21 پیروزی، دو تساوی و تنها یک شکست کسب کرده درحالیکه گواردیولا فصل 2008-2009 و در 24 بازی اولی که هدایت بارسا را در لالیگا بر عهده داشت، 19 برد، سه تساوی و 2 شکست کسب کرد. نکته جالب اینکه حریف شماره 24 هر دو نیز اسپانیول بود با این تفاوت که رئال زیدان توانست اسپانیول را مغلوب کند(2-0) اما بارسای پپ مقابل این تیم مغلوب شد.

گواردیولا که بر خلاف زیدان از ابتدای فصل هدایت بارسا را بر عهده گرفته بود، توانست در آن مقطع همه جام های ممکن را به دست بیاورد. زیدان اما لالیگا را به بارسا واگذار کرد اما لیگ قهرمانان را به ویترین افتخارات رئال افزود.

احسان احمدزاده بازدید : 98 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فردا شب تیم زیدان راهی بندر بارسلون می شود.

تاریخ: یکشنبه 28 شهریور 95

زمان: ساعت 23:15 به وقت ایران

مکان: ورزشگاه RCDE

داور: آقای هرناندز هرناندز

پیش بازی
فرداشب دو تیم رئال مادرید و اسپانیول در هفته 4 لالیگا برابر هم صف آرایی می کنند دیداری که بین تیم اول جدول و تیم شانزدهم جدول برگزار می شود و انتظار می رود زیدان به همراه شاگردانش برای کسب پیروزی به میدان بروند و از همین رو با وجود غایبینی که دارند یک بازی کاملا تهاجمی را به نمایش بگذارند.
طبق اخبار رسیده در این دیدار رئال مادرید دو فوق ستاره خودش به نام های رونالدو و بیل را در اختیار ندارد و همین موضوع شاید کار را برای کهکشانی ها سخت کند ولی با توجه به رقابتی که در صدر جدول وجود دارد باز هم مادریدی ها برای برد به میدان بروند. اسپانیول نیز تیم 16 جدول است و در این فصل به دو تساوی و یک شکست رسیده است و می داند میزبانی از رئال مادرید یکی از سخت ترین بازی های فصل خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

http://s9.picofile.com/file/8267712468/4545_0.jpg

غایبین دو تیم در این دیدار
برای رئال مادرید بیل، ناواس و کوئنترائو به دلیل مصدومیت و رونالدو به دلیل بیماری غایب هستند.
اسپانیول نیز در این بازی فوئگو را به دلیل محرومیت ندارد.

رویارویی های پیشین دو تیم
در 6 بازی آخری که این دو تیم به مصاف هم رفته اند تیم کاتالانی هیچ حرفی برای گفتن نداشته است و در همه 6 بازی بازنده بوده است. در این 6 بازی سهم رئال 23 گل بوده است و اسپانیول تنها 2 گل زده است. فصل پیش نیز بازی دو تیم با نتایج 6-0 و 6-0 به سود مادرید تمام شد.

پیش بینی نتیجه این دیدار توسط هواسکورد
اسپانیول 1-2 رئال مادرید

احسان احمدزاده بازدید : 55 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مادریدی ها در آستانه تاریخ سازی هستند.

پیروزی برابر اوساسونا بود که باعث شد زیدان به همراه تیمش در این باشگاه رکوردسازی کنند و با بدست آوردن پانزدهمین پیروزی پیاپی با رئال میگل مونیوز برابری کنند.

رکوردی که از آن زمان تاکنون دست نخورده باقی مانده بود. از سوی دیگر این رکورد در لالیگا به بارسلونای فصل 2010-2011 اختصاص دارد که 16 پیروزی پیاپی به همراه گواردیولا در لالیگا به بدست آورد و این رکورد را به نام خودش ثبت کرد. زیدان برای رسیدن به این رکورد باید در خانه اسپانیول به برتری برسد. دیداری که فرداشب در بارسلون برگزار می شود و زیدان بدون ستار هایی نظیر رونالدو و بیل باید برابر این حریف به برتری برسند تا با رکورد آن تیم گواردیولا برابری کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 49 یکشنبه 21 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - از آخرین باری که رئال به تنهایی در صدر جدول لالیگا تکیه زده بود 558 روز می گذشت.

رئال مادرید به لطف پیروزی 5-2 شب گذشته برابر اوساسونا و باخت بارسلونا و لاس پالماس، به صدر جدول لالیگا در پایان هفته سوم رسید.
آخرین باری که رئال به صدر لالیگا رسیده بود به هفته دهم فصل گذشته بر می گردد. رئال با هدایت بنیتس به طور مشترک با بارسا و کسب 24 امتیاز در صدر قرار داشت اما در هفته یازدهم با شکست از سویا این عنوان را از دست داد.
آخرین باری که رئال به تنهایی صدرنشین لالیگا بود نیز به 558 روز قبل بر می گردد. رئال تا پایان هفته 25 لالیگای فصل 2014-2015، با دو امتیاز بالاتر از بارسا در صدر قرار داشت اما با شکست از بیلبائو در هفته 26، جای خود را به بارسا داد و آبی اناری ها دیگر صدر را از دست ندادند.

احسان احمدزاده بازدید : 59 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - موج جدید گرما در اسپانیا به آن معنا است که بازی‌های این هفته لالیگا با مراقبت‌ های ویژه همراه خواهد بود.

باشگاه‌ های حاضر در لیگ اسپانیا، این هفته به خاطر گرمای شدید این کشور زیر تدابیر ویژه خواهند بود.

به گزارش مارکا، چند گزینه جایگزین برای گرما در نظر گرفته شده است که یکی از آنها شامل تغییر ساعت است اما با توجه به برنامه ریزی‌ ها خیلی‌ دشوار است که بازی‌های تیم‌ های مختلف در ساعت متفاوتی برگزار شود.

خاویر تباس رئیس لالیگا می‌‌گوید: "اگر ما به دمای‌ 38 درجه رسیدیم، مطمئنا بازی را لغو می‌‌ کنیم اما بازی در دمای‌ 32 یا 33 امکان پذیر است."

رئال مادرید برابر اوساسونا، مالاگا برابر ویارئال و سویا برابر لاس پالماس از بازی‌ های است که بالاترین ریسک گرمائی را دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 78 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید در دو بازی اول لالیگای امسال به علت مصدومیت حضور نداشت.

نکته جالب این است که او پارسال هم در دو بازی اول گل نزد آن هم در حالی که مقابل بتیس و گیخون بازی نکرده بود. کریستیانو در هفته سوم پارسال پنج گل به اسپانیول زد و امسال هم می خواهد با هفته سوم گلزنی را شروع کند.

احسان احمدزاده بازدید : 71 شنبه 13 شهریور 1395 نظرات (0)

رئال نیوز -  اتلتیکو مادرید آماده پذیرایی از رئال مادرید است.
باشگاه اتلتیکو مادرید برای آخرین بار در ورزشگاه ویسنته کالدرون در روز 20 نوامبر میزبان رئال مادرید خواهد بود و حالا هواداران این باشگاه به سرعت بلیت این بازی را خریداری کردند.
به گزارش مارکا، تقریبا تمام صندلی‌‌های این بازی ظرف یک ساعت خریداری شد و حالا هواداران اتلتیکو می‌‌ خواهند آخرین دربی در ویسنته کالدرون را از دست ندهند.
ارزنترین بلیت 65 یورو و گران‌ترین آن 700 یورو است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 381
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 13,092
  • بازدید کلی : 205,227