loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
مبین احمدزاده بازدید : 111 یکشنبه 14 آذر 1395 نظرات (0)
هافبک کروات در ال کلاسیکو هم از بهترین های میدان بود.

رئال نیوز - یکی از حساس ترین دیدارهای فصل رئال مادرید امروز در حالی با تساوی به پایان رسید، که لوکا مودریچ هافبک کروات این تیم باز هم از بهترین ها بود و توانست یک پاس گل نیز بدهد. در همین راستا پدراگ میاتوویچ مهاجم صربستانی و سابق رئال مادرید به El Larguero گفته است:

زمانی که مورینیو مربی رئال مادرید بود، من مودریچ را به وی توصیه و پیشنهاد کردم. آن ها در پایان وی را جذب کردند. سال های زیادیست که من لوکا را می شناسم و از زمانیکه در دیناموزاگرب بازی می کرد او را دنبال می کردم. او را به عنوان یک بازیکن خیلی دوست دارم اگرچه در ابتدای رسیدنش به مادرید تردیدهایی در مورد فیزیک وی برای خط هافبک وجود داشت.
احسان احمدزاده بازدید : 47 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
یوفا لیست نامزدهای بهترین بازیکن فصل اروپا را منتشر کرد و از امروز رای گیری آغاز شد.

رئال نیوز - کاربران یوفا از امروز می توانند لیست منتخب سال یوفا را انتخاب کنند. یوفا لحظاتی قبل لیست کامل نامزدها را منتشر کرد که به صورت زیر است:

هافبک ها:

1- پل پوگبا (منچستریونایتد / یوونتوس - فرانسه)

2- آرون رمزی (آرسنال - ولز)

3- انگولو کانته (چلسی / لسترسیتی - فرانسه)

4- آندرس اینیستا (بارسلونا - اسپانیا)

5- کوین دی بروین (منچسترسیتی - بلژیک)

6- تونی کروس (رئال مادرید - آلمان)

7- ریاض محرز (لسترسیتی - الجزایر)

8- گرگوژ کریچوویاک (پاریسن ژرمن / سویا - لهستان)

9- لوکا مودریچ (رئال مادرید - کرواسی)

10- جو آلن (استوک سیتی / لیورپول- ولز)

11- دمیتری پایه (وست هم - فرانسه)

12- یانیک کاراسکو (اتلتیکو مادرید - بلژیک)

احسان احمدزاده بازدید : 33 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)
بازیکن اتلتیکومادرید از دربی پیش رو گفته است.

رئال نیوز - شنبه هفته آینده تیم های رئال مادرید و اتلتیکومادرید در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لالیگا به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که برای هر دو تیم بسیار حساس خواهد بود. در همین راستا به گزارش AS سائول نیگز صحبت هایی در مورد این دیدار کرده است:

دربی

بعد از صعود به همراه تیم زیر 21 سالهای اسپانیا، اکنون زمان فکرکردن به دربی است. این یک بازی حیاتی برای ماست و زمان این است که به تیم بپیوندم و سخت تمرین کنم.

مدعی دربی

هیچ تیمی در دربی مدعی نیست!

مصدومیت گریزمان

من فکر می کنم او به دربی می رسد می تواند درد را کنترل کند. او می داند این دیدار برای ما چه معنایی دارد و قصد دارد سخت کار کند تا آماده شود.

بهترین بازیکن رئال مادرید

من هم مثل گابی فکر میکنم، مودریچ بهترین بازیکن رئال مادرید است. می دانیم که بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار دیگر یهم در این تیم هستند به مانند کریستیانو که می توانند تفاوتایجاد کنند.
احسان احمدزاده بازدید : 49 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)
هافبک کروات یکشنبه به مادرید بازگشت.

رئال نیوز - به گزارش MARCA پس از این که لوکا مودریچ هافبک و کاپیتان تیم ملی کرواسی در برابر ایسلند 45 دقیقه به میدان رفت، تصمیم بر این شد تا این بازیکن در بازی دوستانه برابر ایرلند به میدان نرود و به مادرید برگردد. در همین مورد وی در مصاحبه ای کوتاه در فرودگاه باراخاس مادرید گفت:

برای دربی آماده هستم.

وی همچنین در مورد بازگشت کواچیچ و شرایطش اضافه کرد:

کواچیچ هم خوب است و فردا به مادرید بازمی گردد.

گفتنیست رئالی ها باید خود را برای بازی حساس شنبه شب برابر اتلتیکو در کالدرون آماده کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 29 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)
مادریدی ها برای یک دیدار دشوار آماده می شوند.

رئال نیوز - تیم فوتبال رئال مادرید در حالی این روزها ستارگانش را به اردوهای ملی داده است که باید نزدیک به 8 روز دیگر در یکی از بازی های مهم فصل برابر اتلتیکومادرید دربی پایتخت را برگزار کند، دیداری که در ورزشگاه حریف برگزار خواهد شد.

در همین راستا به گزارش مارکا، صبح امروز بود که خبر رسید مارسلو به دلیل دریافت کارت زرد در بازی برابر آرژانتین، دیدار برابر پرو را از دست داده است و می تواند زودتر به مادرید بازگردد و برای آن بازی حساس استراحت کند. در همین مورد حالا AS خبر داده است مودریچ هم دیگر بازیکنیست که در اردوی تیم ملی کرواسی در بازی اول این تیم در راه رسیدن به جام جهانی برابر ایسلند به میدان خواهد رفت و در دیدار دوستانه میانه هفته برابر ایرلند بازی نخواهد کرد تا شماره 19 مادریدی ها نیز برای بازی تقابل اتلتیکو زمان کافی برای استراحت داشته باشد.

این خبرها در حالیست که این روزها راموس، بنزما، کاسمیرو و په په در تمرینات کهکشانی ها پا به توپ شده اند و ممکن است از بین آن ها 2 یا 3 بازیکن به بازی برابر اتلتیکو برسد.

احسان احمدزاده بازدید : 43 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)
کاپیتان کرواسی از پزشکان تیم ملی می گوید.

رئال نیوز - لوکا مودریچ که پس از یک ماه دوری بار دیگر به میادین برگشته است و این روزها در اردوی تیم ملی کرواسی حضور دارد، در مصاحبه ای با مارکا در مورد دوران مصدومیت و پزشکان مورد نظرش می گوید:

من دو بار برای مصدومیت هایم به اینجا آمده ام و اینجا بهترین کارشناسان را دارد و حتی پزشکان رئال مادرید هم به نظر پزشکان اینجا احترام می گذارند. صادقانه بخواهم بگویم، زمانیکه مصدوم می شوم اول با پزشکان اینجا تماس می گیرم چون به آن ها ایمان دارم.

گفتنیست پیش از این خبرهای زیادی در مورد اعتماد نداشتن بازیکنان رئال مادرید به دکتر المو پزشک این باشگاه منتشر شده بود که این صحبت های مودریچ نیز شک و شبهات را در این باب بیشتر می کند.

احسان احمدزاده بازدید : 41 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - صحبت ها در مورد کاپیتان کرواسی زیاد است.

تیم ملی کرواسی در حالی این روزها خود را برای دو دیدار برابر ایسلند و ایرلند اماده می کند که کاپیتان این تیم لوکا مودریچ به تازگی از مصدومیت برگشته است ولی به تیم ملی دعوت شده است. همین موضوع باعث شد تا صخبت هایی مبنی بر درخواست رئال مادرید از فدراسیون این کشور برای بازی ندیدان به مودریچ برابر ایسلند مطرح شود که حالا آنته چاچیچ سرمربی این تیم این موضوع را رد می کند.

به گزارش AS وی در این باره گفته است:

مادرید از ما درخواست استراحت یا درمان خاصی برای مودریچ نکرده است. او به خوبی ریکاوری کرده است و بدون مشکل هم بازی کرده و بنظر می رسد می تواند ما را در دیدار برابر ایسلند همراهی کند.
بازیکنان دیگر هم همین شرایط را دارند و همانند مودریچ و راکیتیچ در باشگاه هایشان بازی کرده اند و ممکن است به استراحت نیاز داشته باشند.
احسان احمدزاده بازدید : 37 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک کروات در میان تشویق پرشور هواداران وارد زمین شد.

پس از نزدیک به 5 هفته دوری از میادین و انجام یک عمل جراحی، لوکا مودریچ در دیدار برابر لگانس به میدان رفت و در حالی که مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفته بود، جایگزین متئو کواچیچ شد. در همین مورد وی پس از مسابقه گفت:

پیروزی مهمی بود چون بازی را خوب شروع نکردیم ولی کم کم شرایطمان در بازی بهتر شد. موفق شدیم 3 گل بزنیم اما می توانستیم یک یا دو گل دیگر بزنیم اما از پیروزی راضی هستیم و در صدر جدول قرار داریم. از بازگشت به میادین خوشحالم و حالا باید سخت کار کنم تا شرایط فیزیکی را دوباره بدست بیاوریم.

لوکیتا همچنین در مورد تشویق پرشور هواداران هنگام ورود وی به زمین گفت:

می خواهم از همه آن ها به خاطر چنین خوشامدگویی زیبایی تشکر کنم. این باعث می شود حس خوب در زمین داشته باشید و من فکر می کنم بازگشت پس از یک ماه مهم ترین چیز این بود که احساس خوبی داشتم و هیچ مشکلی را در زمین حس نکردم.
احسان احمدزاده بازدید : 39 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره رئال مادرید راهی اردوی ملی خواهد شد.

پس از این که لوکا مودریچ به اردوی تیم ملی کرواسی دعوت شد وی در مصاحبه ای با روزنامج کروات Spotske novosti در مورد شرایطش صحبت کرده است که وبسایت AS این صحبت ها را چنین منتشر کرده است:

خیلی خوشحالم چون هیچ دردی احساس نکردم و زانوی من خوب است و بدون مشکل بازی کردم. شرایط زانوی من باثبات است و شرایطم همانند قبل مصدومیت است.

وی ادامه می دهد:

مطمئنا با توجه به 1 ماه دوری از میادین، طبیعیست که به چند بازی برای بازگشت به شرایط طبیعی نیاز دارم. در حال حاضر من یک قدم به جلو گذاشته ام و آرام آرام به شرایط آمادگی 100 درصد نزدیک می شوم.
احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - لوکا مودریچ که تصور می رفت تا 29 آبان فرصت حضور در میادین را پیدا نکند، یکشنبه آتی می تواند دقایقی برای رئال مقابل لگانس به میدان برود.

مودریچ 45 روز پیش در بازی مقابل اسپانیول با خطای دیوپ دچار مصدومیت شد و طبق اعلام تیم پزشکی رئال، تا دو ماه قادر به حضور در میادین نبود؛ اما تلاش و ممارست فراوان این ستاره کروات باعث شد تا او زودتر از موعد مقرر، مصدومیت را پشت سر بگذارد.

مودریچ روز گذشته همراه با خامس و مارسلو، بدون هیچ مشکلی تمرین کرد و اگر اتفاق خاصی تا دو روز دیگر نیفتد، می تواند در بازی مقابل لگانس روی نیمکت نشسته و نیمه دوم برای دقایقی به میدان برود. هدف او رسیدن به مرز آمادگی 100 درصد برای بازی 29 آبان مقابل اتلتیکو مادرید است.

همچنین مودریچ برای بازی 22 آبان ماه برابر ایسلند به تیم ملی کرواسی نیز دعوت شده است.

احسان احمدزاده بازدید : 47 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این دو بازیکن امروز جایزه شان رادریافت کردند.

در  تمرین امروز رئال مادرید که با بازگشت ستاره کروات رئال مادرید به تمرینات گروهی همراه بود، بهترین بازیکنان 3 ماه اخیر این تیم جایزه شان را دریافت کردند.

به گزارش realmadrid.com، این جایزه که از طرف یکی از اسپانسرهای رئال مادرید به نام Mahou داده می شود، برای ماه های آگوست و سپتامبر به لوکا مودریچ اهدا شد و برای ماه قبل یعنی اکتبر را آلوارو موراتای جوان دریافت کرد.

لازم بذکر است برنده این جایزه از طرف هواداران و در شبکه های اجتماعی انتخاب می شود.

احسان احمدزاده بازدید : 41 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - کادر پزشکی تیم فوتبال رئال مادرید در تلاش است هافبک مصدوم این تیم را به دیدار حساس مقابل اتلتیکو مادرید برساند.

لوکا مودریچ به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم فوتبال رئال مادرید حضور ندارد و شاگردان زین‌ الدین زیدان در غیاب او روزهای خوبی را پشت سر نمی‌ گذارند.

هافبک 31 ساله کهکشانی‌ ها حدود یک ماه پیش پس از بازی مقابل دورتموند به دلیل مصدومیت زانو زیر تیغ جراحی رفت و حالا تمرینات ریکاوری خود را دنبال می‌ کند تا بتواند خود را به دربی مادرید برساند.

چند روزی است مودریچ کار با توپ را آغاز کرده است و کادر پزشکی تیم فوتبال رئال مادرید در تلاش است او را به دیدار حساس مقابل اتلتیکو مادرید برساند.

احسان احمدزاده بازدید : 41 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این بازیکن هنوز به میادین بر نگشته است.

لوکا مودریچ یکی از بازیکنانیست که این روزها به دلیل مصدومیت در تیم زیدان حاضر نیستو این موضوع و تاثیرش به وضوح در عملکرد کهکشانی ها دیده می شود.

به گزارش مارکا این بازیکن که نزدیک به یک ماه پیش پس از بازی برابر دورتموند بود که این بازیکن کروات به دلیل مصدومیت زانو زیر تیغ جراحی رفت و از آن زمان تاکنون تمرینات ریکاوری خودرا به شدت انجام می دهد تا به دیدار حساس رئال مادرید در دربی مادرید برسد. در همین رابطه این بازیکن که چند روزیست کار با توپ را شروع کرده و به بازگشت نزدیک تر می شود، تا چند ساعت دیگر به صورت رسمی از سوی تیم ملی کرواسی برای دیدار برابر ایسلند و ایرلند شمالی دعوت خواهد شد و همین کار را برای وی و و مادریدی ها پیچیده می کند.

به گفته این منبع وی از 2 اکتبر تا به امروز در میادین دیده نشده است و کادرپزشکی رئال مادرید در این چند روز تماس هایی با کرواسی داشته است تا اصرار آن ها برای رفتن وی به زاگرب را بررسی کند و در صورت سفر وی، او برای هیچ یکی از بازی های پیش رو در نظر گرفته نشود و به ادامه دادن ریکاوری اش در زاگرب بپردازد.

احسان احمدزاده بازدید : 53 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - هافبک کروات روز گذشته جراحی شد.

به گزارش MARCA پس از این که روز گذشته خبر رسید لوکا مودریچ ستاره شماره 19 رئال مادرید زانوی خودرا به تیغ جراحان سپرده است، این بازیکن محبوب پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و با هوادارانش صحبت کرد:

عمل جراحی با موفقیت انجام شد و هه چیز طبق برنامه پیش می رود. خیلی متشککرم از دکتر لایس و دکتر آرامبیئو و همچنین تیم پزشکی باشگاه رئال مادرید برای اهمیت و مراقبت خیلی خوبشان. همچنین تیم توانبخشی که همه کار می کنند تا من هر چه سریعتر آماده بازگشت به میادین شوم. همچنین ممنونم از هم تیمی هایم و هواداران برای پیغام ها و حمایت هایی که از من کردند. Hala Madrid و fuerza Croatia

http://s9.picofile.com/file/8269524534/14754450190710.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 63 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - به نظر می رسد این هافبک طراح بیشتر از مدت اعلام شده غایب است.

روز گذشته بود که خبر رسید لوکا مودریچ هم در لیست بازی برابر ایبار حضور نخواهد داشت و به دلیل مصدومیتی که داشته است برای مدت 3 تا 4 هفته غایب است.

در همین مورد اما امروز نشریه های اسپانیایی نظیر مارکا و آس خبر دادند که زانوی مودریچ امروز صبح زیر تیغ جراحی رفته است و انتظار می رود برای مدت بیش از 1 ماه از میادین دور خواهد بود. دکتر لایس که روی پای مودریچ جرتحی کرده است می گوید:

بازیکن ما لوکا مودریچ امروز با موفقیت عمل جراحی آرتروسکوپی زانوی خود را پشت سرگذاشت و یک قسمت غضروفی اضافی که در زانوی چپ پای وی بود از پایش خارج شد.

گفتنیست طبق اخبار از فردا مودریچ تمرینات توانبخشی زانوی خود را آغاز خواهد کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 43 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - باشگاه رئال مادرید وضعیت مصدومیت هافبک کروات خود را تشریح کرد.

باشگاه رئال مادرید با انتشاری بیانیه ای کوتاه در سایت رسمی خود در تشریح وضعیت مصدومیت هافبک کرواتش اعلام کرد:

پس از انجام آزمایش و بررسی‌ های لازم در بیمارستان دانشگاه ساینتس لامورالخا بر روی لوکا مودریچ، وجود ضایعه‌ ای غضروفی در زانوی چپ او تشخیص داده شد. باشگاه رئال‌ مادرید نتایج تکمیلی در این مورد را متعاقباً اعلام خوهد کرد.

تیم فوتبال رئال مادرید در حالی عصر فردا (یکشنبه) در هفته هفتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید به مصاف ایبار می‌ رود که زین‌ الدین زیدان در این بازی از سرخیو راموس و لوکا مودریچ استفاده نخواهد کرد. این دو بازیکن در تمرینات امروز صبح کهکشانی‌ ها غایب بودند.

رئال‌ مادرید در حال حاضر با 14 امتیاز صدرنشین لالیگاست و نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش بارسلونای 13 امتیازی است.

احسان احمدزاده بازدید : 53 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سرمربی فرانسوی سفید پوشان مادریدی به مدافع اسپانیایی و هافبک کروات خود در تقابل با ایبار استراحت می‌ دهد.

در حالی که تیم فوتبال رئال مادرید عصر فردا (یکشنبه) در هفته هفتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید پذیرای ایبار است که زین‌ الدین زیدان قصد ندارد از دو بازیکن کلیدی خود در این دیدار استفاده کند.

در تمرینات امروز (شنبه) رئال مادرید، سرخیو راموس و لوکا مودریچ حضور نداشتند و زیدان که قصد دارد از ترکیب چرخشی برای این بازی استفاده کند، تصمیم گرفته تا به این دو بازیکن برای بازی فردا مقابل ایبار استراحت بدهد. فابیو کوئنترائو، مدافع پرتغالی کهکشانی‌ ها نیز که امروز در تمرینات غایب بود، بازی فردا را از دست خواهد داد.

در نبود راموس، رایزنی‌ های رسانه‌های اسپانیایی این است که په‌ په به همراه رافائل واران در بازی با ایبار در قلب خط دفاعی رئال مادرید ایفای نقش خواهند کرد. همچنین در نبود مودریچ، ایسکو می‌ تواند فرصت قرار گرفتن در ترکیب اصلی را پیدا کند.

رئال مادرید از ساعت 17:45 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) از ایبار میزبانی می‌ کند.

احسان احمدزاده بازدید : 57 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بخشی دیگر از صحبت های آلونسو را مرور می کنیم.

پیش از این بخش هایی از مصاحبه مفصل ژابی آلونسو با نشریه مارکا را با هم خواندیم. حالا در بخشی دیگر وی به صحبت در مورد لوکا مودریچ و تونی کروس دو هافبک بازیساز رئال مادرید پرداخته است:

توانایی های مودریچ از من بیشتر بود. او یک بازیکن کلیدی برای تیم بود و است که وقتی در زمین است تاثیرش مشخص می شود. او همه کار را خوب انجام میدهد؛ پاس دادن، یارگیری، دریبل و ... همه چیز! از زمانی که وی به مادرید آمده است کاملا تاثیرش در تیم مشخص است.

ژابی در ادامه در مورد تونی کروس هافبک دیگر مادریدی ها می گوید:

کروس یک سبک شیک است. او توپ را می گیرد و با کنترل زیاد آن را به گردش در می آورد.
احسان احمدزاده بازدید : 55 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این صحبت ها در پایان بازی رد و بدل شد.

پس از بازی دیشب دو تیم رئال مادرید و لاس پالماس بود که کیکه ستین سرمربی تیم زرد پوش که از خوشحالی به دلیل کسب امتیاز برابر رئال در پوست خود نمی گنجید به سمت لوکا مودریچ دوید و با او شروع به خوش و بش کرد. به گزارش MARCA وی بعد از این اتفاق در مورد صحبت هایش خطاب به هافبک کروات گفت:

مودریچ بسیار با اصالت فوتبال بازی می کند. او یک بازیکن همه کاره است که درک بالایی از اتفاقات وسط زمین دارد. کنترل و تسلط او روی توپ و بازی همیشه مرا هیجان زده می کند.

وی در مورد صحبت های درگوشی اش هم گفت:

من به او گفتم که لوکا تو یک پدیده هستی. من دیدن بازی تو را واقعا دوست دارم و از آن لذت می برم!
احسان احمدزاده بازدید : 53 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، امشب به صلاحدید زیدان در بازی مقابل ویارئال استراحت خواهد کرد.

رئال مادرید امشب در جدالی حساس در برنابئو میزبان ویارئال است. زیدان در نشست خبری روز گذشته خود فاش ساخت که به مودریچ استراحت خواهد داد و او برابر ویارئال به میدان نخواهد رفت. بدین ترتیب مودریچ پس از حضور 90 دقیقه ای مقابل اسپانیول و اسپورتینگ، فرصتی برای استراحت کردن خواهد داشت.

نگاهی به نتایج رئال در غیاب مودریچ نشان می دهد که کهکشانی ها یک چهارم بازی های خود بدون این ستاره کروات را بدون برد به پایان رسانده اند. مودریچ در 5 فصل اخیر، 57 بازی رئال را از دست داده و این تیم در 14 بازی موفق به کسب پیروزی نشده است. حاصل کار رئال در غیاب مودریچ، 7 باخت، 7 تساوی و 43 پیروزی بوده است.

با حضور مودریچ، رئال 178 بازی انجام داده و در 70 درصد آنها موفق به کسب پیروزی شده است: 125 برد، 28 تساوی و 25 شکست. در لالیگا رئال با حضور مودریچ در 13.5 درصد بازی ها شکست خورده و در لیگ قهرمانان نیز آمار 14.36 درصد شکست با مودریچ برای رئال به ثبت رسیده است.

آمارهای فوق نشان می دهند که مودریچ تا چه اندازه یک بازیکن مهم و کلیدی برای رئال محسوب می شود و غیبت او، خطر باخت یا تساوی رئال را افزایش می دهد.

احسان احمدزاده بازدید : 61 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - احتمال دارد تابستان سال آینده منچستریونایتد از بین دو هافبک بازی‌ساز رئال مادرید، یکی را در اختیار بگیرد.

روزنامه سان در گزارشی که امروز منتشر کرد بحث خرید احتمالی تونی کروس و لوکا مودریچ را مطرح کرده است.
گزارشگر این نشریه نوشت در چند روز گذشته موضوع ورود هافبک بازی‌ساز و متفکر که قادر باشد بازیکنان را دیگر را به حرکت وادار کند، نزد یونایتد‌ها مطرح شده است.

در این مورد حتی بزرگانی همچون پل اسکولز خواهان حضور بازیکنانی با مشخصات کروس یا مودریچ در مرکز خط میانی تیم شده‌اند. پس احتمال این که تابستان سال آینده تیم تحت امر ژوزه مورینیو برای به خدمت‌گیری چنین هافبک‌های بازی‌سازی وارد عمل شود،‌وجود دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 63 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - پل اسکولز معتقد است که بازیکنان کناری پوگبا در منچستریونایتد نمی توانند به پیشرفت سطح بازی او کمک کنند.

اسطوره منچستریونایتد که از شکست تیمش برابر سیتی همچنان آزرده خاطر است، نقش پل پوگبا در یونایتد را بیش از حد دفاعی می داند و معتقد است که به این ستاره فرانسوی که گران ترین بازیکن حال حاضر  دنیاست به خوبی توپ رسانی نمی شود و این عملا باعث شده تا پوگبا دست به کارهای انفرادی در زمین بزند. به عقیده اسکولز، اشنایدرلین بازیکنی نیست که بتواند به بالاتر رفتن سطح بازی پوگبا کمک کند. اسکولز عقیده دارد که مورینیو باید در نقل و انتقالات فصل بعد به دنبال بازیکنی برود که باعث آزادی عمل پوگبا در زمین شوند:

معتقدم که مورینیو در نقل و انتقالات سال آینده باید یکی دو خرید خوب در خط میانی انجام دهد چون به هافبک هایی که بتوانند با پوگبا بهتر هماهنگ شوند نیاز دارد. مودریچ و کروس از جمله این بازیکنان هستند و فکر می کنم در دسترس نیز خواهند بود. پوگبا در کنار این دو بازیکن سطح بالا، بسیار بهتر از این خواهد شد.
احسان احمدزاده بازدید : 49 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فرناندز بوربالان قضاوت قابل قبولی در بازی رئال و اوساسونا داشت.

او بازی خشن اوساسونا را با دو کارت زرد متوقف کرد. در دقیقه پنج به درستی روی گل اول رئال آفساید نگرفت. بیل در زمان دریافت پاس در آفساید نبود و توپ هم بدون مشکل به رونالدو رسید.
در دقیقه 25 راموس در محوطه جریمه حریف به زمین افتاد اما پنالتی در کار نبود. در دقیقه 42 هم نائوزت مرتکب پنالتی در برخورد با بیل نشد. در نیمه دوم صحنه های مشکوک دیگری وجود داشت. اشتباه اصلی بوربالان مربوط به گل پنجم رئال در دقیقه 62 بود که موراتا پیش از دادن پاس گل در آفساید بود و گل مودریچ باید مردود می شد.
در دقیقه 71 هم صحنه مشکلی وجود داشت. راموس روی هایمه مرتکب پنالتی شد اما داور باید آوانتآژ می داد و به جای پنالتی، گل را سالم اعلام می کرد. اگر پنالتی به گل تبدیل نمی شد ، بازیکنان اوساسونا می توانستند به داور اعتراض کنند.
فرناندز بوربالان

احسان احمدزاده بازدید : 43 یکشنبه 21 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مودریچ در خصوص بازگشت رونالدو صحبت کرده است.

لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید معتقد است بازگشت رونالدو روند این تیم را بهتر خواهد کرد.

در جریان پیروزی 5-2 رئال مادرید در برابر اوساسونا کریستیانو رونالدو پس از دو هفته غیبت اولین بازی خود در فصل جدید برای رئال مادرید را انجام داد و موفق به زدن یک گل برای تیمش نیز شد. اتفاقی که لوکا مودریچ به خاطر آن خوشحال به نظر می رسد.

مودریچ در این خصوص به وب سایت رسمی رئال مادرید گفت:
"رونالدو بازیکن بزرگی است و قدرت رهبری بالایی در زمین دارد. من اطمینان دارم او هر چه بیشتر بازی کند بهتر نیز خواهد شد. از نظر من رونالدو بهترین بازیکن جهان است. علاقه ای به مقایسه کردن ندارم و معتقد هستم فقط باید از دیدن بازی رونالدو و مسی لذت برد. "


رئال مادرید با برد برابر اوساسونا 9 امتیازی شد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به سویا در صدر جدول قرار گرفته است. مودریچ در این خصوص گفت:
"ما تیمی فوق العاده داریم که در هر پست دو یا سه بازیکن خوب در آن وجود دارد که باعث خوشحالی است. فقط باید سعی کنیم که بازی خود را بهبود ببخشیم و به سطح بالاتری برسیم."

احسان احمدزاده بازدید : 43 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال امشب موفق شد در برنابئو با 5 گل بر اوساسونا غلبه کرده و سومین برد متوالی فصل خود را جشن بگیرد. رونالدو، دانیلو، راموس، په په و مودریچ زنندگان گل رئال بودند.

ستاره این بازی زیبا کسی نبود جز لوکا مودریچ که در میانه زمین رئال همه کاره بود. او دقیقه 65 مزد بازی موثرش را با یک گل گرفت و کمی بعد جای خود را به آسنسیو داد. مودریچ که روز گذشته 31 ساله شد، به هنگام خروج از زمین به شدت از سوی هواداران رئال مورد تشویق قرار گرفت. رئالی ها بدین وسیله هم از بازی زیبای مودریچ تقدیر کردند و هم تولد وی را به او تبریک گفتند.

احسان احمدزاده بازدید : 33 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - لوکا مودریچ امروز 31 ساله شد.

لوکا مودریچ هافبک کروات باشگاه رئال مادرید امروز سی و یک ساله شد. مودریچ که کار خود را با باشگاه دینامو زاگرب کشورش آغاز کرد، در سال های عضویتش در این باشگاه بطور قرضی به دو باشگاه زرینسکی موستار و اینتر زاپاریسک انتقال یافت. بعد از درخشش مودریچ در یورو 2008  نظر سران تاتنهام و چندین باشگاه دیگر نسبت به وی جلب شد که سرانجام مودریچ در سال 2008 با قراردادی معادل 20 میلیون یورو به جمع سفیدپوشان تاتنهام پیوست و به گران ترین بازیکن تاریخ کرواسی تبدیل شد. در سال 2012 که ژوزه مورینیو آخرین فصل حضور خود را در رئال شاهد بود مودریچ با قراردادی معادل ۳۰ میلیون پوند عازم اسپانیا شد. در اولین فصل خود در رئال شاهد نیمکت نشینی های پی در پی بود و بسیار کم مورینیو از او استفاده میکرد تا زمانی که کارلو آنچلوتی ایتالیایی هدایت رئالی هارا بر عهده گرفت و مودریچ به یکی از عناصر مهم خط هافبک رئال تبدیل شد و از ارکان اصلی کسب لیگ قهرمانان اروپا و کوپادل ری بود. مودریچ در همین سالها در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

احسان احمدزاده بازدید : 69 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مودریچ امروز 31 ساله شد.

اکانت رسمی فیفا در توئیتر به رسم هر روز تولد بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال را تبریک می گفت اما امروز در روز تولد لوکا مودریچ ستاره رئال مادرید اشتباهی عجیب مرتکب شد.

به گزارش AS در پست امروز فیفا بازیکنانی نظیر مودریچ و اسکار و دونادونی حضور داشتند که تولدشان تبریک گفته شده بود یک اشتباه عجیب رخ داده بود و آن هم اکانتی برای مودریچ در پست قرارداده شده بود که هیچ ربطی به وی نداشته است و کاملا تقلبی می باشد. نکته جالب اینجاست که توئیتر رسمی رئال مادرید هم این اشتباه را انجام داد اما بلافاصله آن را تصحیح کرد.

http://s7.picofile.com/file/8266810368/1473408976_645436_1473409744_sumario_normal.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 69 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها در فکر حفظ ستاره های خود هستند.

در هفته های اخیر منابع زیادی خبر از تمدید ستاره های گرانقیمت رئال مادرید دادند و گفتند که به محض بازگشت این بازیکنان از اردوی های ملی قرارداد آن ها تمدید می شود. در همین راستا اما امروز AS به نقل از Radio Cadena Ser اعلام کرده است که ماه جاری میلادی یعنی ماه سپتامبر ماهیست که 4 ستاره رئال مادرید یعنی کریستیانو رونالدو، لوکا مودریچ، گرت بیل و تونی کروس قراردادهایشان را تمدید می کنند.

به گفته این منبع اولویت اول با رونالدوست که قراردادش تا سال آینده اعتبار دارد و پیش از این هم از علاقه اش به ادامه حضور در مادرید گفته بود. پس از وی گرت بیل که قراردادش تا سال 2019 اعتبار دارد تمدید می کند. مودریچ نیز تا 2018 قرارداد و به واسطه نقش زیادش در ترکیب تیم قراردادش به زودی تمدید خواهد شد. تنها نکته کمی دشوار در این بین قرارداد تونی کروس است که فعلا تا 2020 معتبر است و مذاکره ها میان مدیرورزشی باشگاه و ایجنت وی آغاز شده است و امید بر این است که قرارداد او هم تا 2022 یا 2023 تمدید شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 892
  • بازدید سال : 13,128
  • بازدید کلی : 205,263