loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
حالا فرصت بیشتری در اختیار په په برای بازی کردن قرار خواهد گرفت.

رئال کلاب - در بازی برابر والنسیا ، تلخی شکست برای مدافع رئال مادرید، رافائل واران، زمانی بیشتر شد که در نیمه دوم به دلیل مصدومیت مجبور شد جای خود را به ناچو بدهد.

حالا با گذشت چند روز و پس از تست های پزشکی که بر روی پای وی انجام شده است، باشگاه رئال مادرید در وبسایت رسمی اش بیانیه ای منتشر کرد و مشخص شده که مدافع فرانسوی از ناحیه عضله دوسر ران دچار آسیب دیدگی درجه 2 شده است و به همین دلیل به چند هفته ریکاوری و تمرین برای بازگشت دوباره به میادین نیاز دارد. البته باشگاه هنوز خبری در مورد میزان دوری وی از میادین منتشر نکرده است اما AS احتمال داده که این نوع مصدومیت برای ریکاوری دوباره و بدست آوردن شرایط مسابقه به 4 تا 6 هفته زمان احتیاج دارد.

گفتنی‌ست در صورت صعود رئال مادرید به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا واران احتمالاً می تواند در آن مرحله برای مادریدی ها به میدان برود.

احسان احمدزاده بازدید : 152 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)
ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید، با موفقیت عمل جراحی پایش را به اتمام رسانده است.

رئال نیوز - گرت بیل، فوق ستاره باشگاه رئال مادرید که در دیدار برابر اسپورتینگ لیسبون در رقابت های چمپیونزلیگ دچار مصدومیت شده بود، در لندن پایش را به تیغ جراحان سپرده که این عمل با موفقیت انجام شده است.

به نقل از ESPN بیل که از ناحیه تاندون های نازک نی قوزک پایش دچار مصدومیت شده بود پس از عمل جراحی در بیمارستان کینگ ادوارد در لندن آماده است تا دوران نقاهت را پشت سر بگذارد؛ این در حالیست که وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید هیچگونه اظهار نظری نسبت به مدت دور بودن او از میادین نکرده است، هر چند رسانه های مختلف گمانه زنی های زیادی داشته اند که می شود گفت چیزی حدود 3 ماه یا حتی بیشتر، زیدان نمی تواند از ستاره ولزی خود در ترکیب تیمش بهره بگیرد.

در یک بیانیه رسمی از سوی باشگاه رئال مادرید می خوانیم:

عمل جراحی گرت بیل توسط دکتر جیمز کالدر و مایکل آرامبری و زیرنظر دکتر ژسوس اُلمو، رییس دپارتمان پزشکی باشگاه رئال مادرید اسپانیا در بیمارستان کینگ ادوارد هفتم لندن با موفقیت به اتمام رسیده است.

به این ترتیب گرت بیل بازی های زیادی را در ترکیب تیم رئال مادرید و تیم ملی ولز از دست خواهد داد که از مهم ترین آنها می توان به الکلاسیکوی روز شنبه، جدال حساس برابر دورتموند، در لیگ قهرمانان اروپا، کل رقابت های جام باشگاه های جهان ژاپن و همچنین جدال حساس تیم ملی کشورش برابر ایرلند جنوبی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 اشاره کرد.

مبین احمدزاده بازدید : 146 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
این روزها باشگاه رئال مادرید فعالیت زیادی در خبرهای مربوط به مصدومین دارد.

رئال نیوز - کمتر از 5 روز به یکی از دیدارهای حساس اروپا باقی مانده است و دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در حالی برای این دیدار آماده می شوند که در مورد مصدومین و غیر مصدومین این دو تیم تردیدهای زیادی وجود دارد.

به گزارش AS، در همین مورد رادیو اسپانیایی کادناسر در خبری امروز عصر مدعی شد که کریستیانو رونالدو در پایان بازی با خیخون احساس مصدومیت کرده است و با درد این بازی را به پایان رسانده است.

به گفته این منبع رونالدو در ناحیه ماهیچه های مربوط به ران احساس ناراحتی داشته است ولی به نظر نمی رسد مشکل وی خیلی جدی باشد و برای ال کلاسیکو این بازیکن گلزن اماده خواهد بود.

بر همین اساس تصاویر دوربین های تلویزیونی نشان می دهد که رونالدو پس از سوت پایان بازی برابر خیخون لنگ لنگان راه می رود و در پاسخ به سوال زیدان که آیا مصدومیت دارد پاسخ می دهد "مشکلی نیست". این در حالیست که تمرین امروز شاگردان زیدان پشت درهای بسته در حال برگزاریست و هیچ خبری تا به الان از حاضرین و غایبین منتشر نشده است.

احسان احمدزاده بازدید : 51 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
انتظار ی می رود زودتر از زمان اعلام شده وی به میادین بازگردد.

رئال نیوز - در تمرین رئال مادرید آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی مادریدی ها در حالی دیده شد که در کنار تونی کروس به دویدن مشغول بود، موضوعی که می تواند برای زیدان بسیار خوشحال کننده باشد چرا که ممکن است موراتا برای رقابت های جام باشگاه های جهان آماده شود.

احسان احمدزاده بازدید : 38 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)
فوق ستاره ولزی تصمیم خود را گرفته است.

رئال نیوز - گرت بیل، فوق ستاره ولزی رئال مادرید تصمیم خود را گرفته و ترجیح می‌دهد به جای پذیرفتن ریسک مصدومیت دوباره، مچ پای خود را به تیغ جراحان بسپارد. او بدین ترتیب حداقل دو ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش marca، بیل که در دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال مصدوم شده بود، با اعلام رسمی کادر پزشکی رئال، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت تقریبا شدید شده و قطعا ال‌کلاسیکو را از دست داده است. اما نکته اصلی این بود که بیل ترجیح می‌دهد سه تا چهار هفته ریکاوری کند و یا مچ پای خود را به تیغ جراحان بسپارد که فوق ستاره ولزی گزینه دوم را انتخاب کرده است.

مطابق گزارشات، بیل روز سه شنبه در لندن توسط دکتر جیمز کالدر جراحی خواهد شد و بدین ترتیب، در بهترین حالت، دو ماه از میادین دور خواهد بود. با این حساب، جام جهانی باشگاه‌ها نیز درست مانند ال‌کلاسیکو و بازی با دورتموند برای بیل تمام شد و او از حالا با سال 2016 وداع می‌کند.

احسان احمدزاده بازدید : 48 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
گزارش کادر پزشکی رئال این موضوع را تایید کرد.

رئال نیوز - گرت بیل، فوق ستاره ولزی رئال مادرید که در دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال مصدوم شده بود، مطابق گزارش کادر پزشکی این باشگاه، ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.

به گزارش marca، بیانیه کادر پزشکی رئال که دقایقی پیش منتشر شد بدین شرح است:

پس از تست‌هایی که بازیکن ما گرت بیل در بیمارستان انجام داد، مشخص شد که تاندون مچ پای راست او بر اثر ضربه وارده، کمی جابه‌جا شده است. او از هم‌اکنون ریکاوری خود را شروع کرده است.

بدین ترتیب بیل اولین ال‌کلاسیکوی فصل را از دست داد و اینکه چه بازی‌های دیگری را نیز از دست بدهد، هنوز مشخص نیست.

احسان احمدزاده بازدید : 48 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
در دیدار مقابل اسپورتینگ مدافع برزیلی احساس درد می کرد.

رئال نیوز - در جریان دیدار رئال مادرید و اسپورتینگ، پیش از این که گرت بیل ستاره ولزی کهکشانی ها مصدوم شود، مارسلو در صحنه ای از این مسابقه دچار مصدومیت شد و با احساس درد بر روی زمین افتاد.

این اتفاق که در دقیقه 46 بازی رخ داد، باعث شد تا کادر پزشکی وی بالای سر وی حاضر شوند و پس از مداوای وی او را دوباره راهی بازی کنند و مشخص شود که مشکل او خیلی جدی نیست ولی همین چند دقیقه برای هواداران رئال بسیار سنگین سپری شد.

با این حال به نظر زیدان مارسلو 90 دقیقه کامل بازی نکرد و کوئنترائو به جای وی به بازی آمد که بلافاصله با برخورد توپ به دست وی یک پنالتی برای حریف گرفته شد.

احسان احمدزاده بازدید : 50 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
ستاره ولزی رئال مادرید مصدوم شد.

رئال نیوز - شاگردان زیدان در حالی در خانه تیم اسپورتینگ موفق شدند به برتری برسند که یکی از ستاره های این تیم یعنی گرت بیل دچار مصدومیت شد و این می تواند خبر بد دیگری برای زیدان باشد.

به گزارش MARCA ، رئال که این روزها کروس، موراتا، په په و کاسمیرو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، در دقیقه 57 بازی امشب شاهد این بود که گرت بیل از ناحیه مچ پا احاس درد می کند و نمی تواند بازی را ادامه دهد. همین موضوع باعث شد تا وی از زمین خارج شود و آسنسیو جای وی را در زمین بگیرد.

هنوز خبر بیشتری در مورد این مصدومیت منتشر شده است ولی چیزی که روشن است این است که در مادرید تست های بیشتر روی پای این بازیکن انجام خواهد شد و آن زمان مشخص خواهد شد که وی به ال کلاسیکو خواهد رسید یا خیر.

احسان احمدزاده بازدید : 41 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
این بازیکن جوان یک ماه دور از میادین است.

رئال نیوز - روز گذشته بود که خبر رسید آلوارو موراتا مهاجم جوان رئال مادرید از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است و 1 ماه از میادین دور خواهد بود و دو دیدار حساس برابر اتلتیکومادرید و بارسلونا را از دست خواهد دارد.

در همین راستا مارکا گزارش داده است که مسئولین باشگاه رئال مادرید از این اتفاق بسیار خشمگین هستند چرا که عقیده دارند این بازیکن در دیدار باربر مقدونیه مصدوم شد و بازی را ترک کرد اما پس از آن مسابقه هیچ تست و بررسی روی مصدومیت وی انجام نشده است. جدا از این موضوع با توجه به مصدومیت وی چرا موراتا در بازی باربر انگلستان که یک دیدار دوستانه بود به بازی گرفته شد تا این چنین مصدوم شود و 1 ماه از میادین دور باشد.

این در حالیست که پزشکان و کادر فنی تیم ملی اسپانیا عقیده دارند موراتا با سلامت کامل در ومبلی به میدان رفته است و مصدومیت وی هیچ ارتباطی به مصدومیتش در دیدار برابر مقدونیه ندارد.

احسان احمدزاده بازدید : 43 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
گلزن‌ترین مهاجم رئال‌مادرید مصدوم شد و مهمترین بازی‌های تیمش در نیم فصل نخست لالیگا را از دست داد.

رئال نیوز - باشگاه رئال‌مادرید با انتشار بیانیه‌ای در سایت خود اعلام کرد که آلوارو موراتا، مهاجم ملی‌پوش این تیم به دلیل مصدومیتی که در بازی اخیر ماتادورها برابر انگلیس دچارش شد، یک ماه خانه‌نشین خواهد بود و به این ترتیب بازی حساس روز شنبه کهکشانی‌ها مقابل اتلتیکومادرید و همچنین بارسلونا که سه هفته دیگر برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.

ظاهراً موراتا در تساوی 2 بر 2 سه‌شنبه ماتادورها برابر انگلیس در ورزشگاه ومبلی دچار مصدومیت عضلانی شده است و به سبب این مصدومیت نه تنها بازی شنبه هفته پیش روی تیمش برابر اتلتیکو در ورزشگاه ویسنته کالدرون بلکه ال‌کلاسیکوی اول فصل که سه هفته دیگر در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود را از دست می‌دهد.

با مصدومیت موراتا که این فصل با وجود ایفای نقش بازیکن تعویضی در اکثر بازی‌های رئال، گلزن‌ترین بازیکن این تیم بوده است، زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها باید روی کریم بنزمایی حساب کند که هنوز 100 درصد آماده نیست و این روزها به صورت انفرادی تمریناتش را انجام می‌دهد و این یعنی ضربه‌ای بزرگ به برنامه‌های زیزو برای سخت‌ترین مقطع نیم فصل.

طبق ادعای باشگاه رئال‌مادرید موراتا در حالی برابر انگلیس به میدان فرستاده شده است که او در بازی سه روز قبل از آن برابر مقدونیه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 مصدوم شده بود و به این ترتیب مصدومیتش عود کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 40 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
به نظر می رسد بحران مصدومیت در فصل جاری همچنان گریبان گیر مادریدی ها است و شرایط این تیم را دشوار ساخته است.

از ابتدای فصل بارها خبر مصدومیت ستارگان مختلف رئال مادرید شنیده شده است و این تیم هرگز با ترکیب کامل خود به میدان نرفته است. اما در آستانه جدال حساس برابر اتلتیکومادرید، رئال مادرید هر 2 مهاجم خود را در اختیار ندارد.

در حالیکه تنها 2 روز تا دربی مادرید باقی مانده، کریم بنزما هنوز در تمرینات گروهی لوس بلانکوس شرکت نکرده است و به صورت انفرادی تمرین می کند. آلوارو موراتا هم که در دیدارهای ملی اسپانیا مصدوم شد و حداقل 1 ماه از میادین دور خواهد بود؛ به این ترتیب، زیدان هر 2 مهاجم خود را برای این دیدار از دست داده است.

به نظر می رسد بحران شدید مصدومیت خط میانی ابتدای فصل، حالا به خط حمله نیز انتقال یافته و شرایط را برای سرمربی جوان فرانسوی بسیار دشوار ساخته است.

مبین احمدزاده بازدید : 42 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
این مهاجم جوان نزدیک به 1 ماه دور از میادین است.

رئال نیوز - ساعاتی پیش خبر رسید که بازی های ملی یک مصدوم دیگر روی دست مادریدی ها گذاشته است و آلوارو موراتا، مهاجم ارزشمند و ملی‌پوش رئال مادرید به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست، دربی حساس روز شنبه مقابل اتلتیکومادرید و دیدار مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو را از دست داد و احتمال دارد یک ماه از میادین به دور باشد.

در همین راستا بلافاصله صحبت هایی به وجود امد مبنی بر این که طبق خبرها این بازیکن در دیدار برابر مقدونیه مصدوم شده بود و دلیل مصدومیت جدی وی به بازی دادن او در بازی دوستانه با انگلستان برمی گردد که باعث شده است مصدومیت وی تشدید شود و یک دوری 1 ماهه روی دست رئالی ها بگذارد، رئالی که این روزها یکی از پرمصدوم ترین تیم های جهان است.

این در حالیست که نشریه مارکا در خبری که رسمی نیست اعلام کرده است این مصدومیت وی هیچ ربطی به مصدومیت بازی برابر مقدونیه ندارد و هیچ ریسکی روی وی با بازی دادن در ومبلی انجام نشده است و او در برابر انگلستان ضربه خورده است.

احسان احمدزاده بازدید : 32 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)
هافبک آلمانی مصدومیت شدیدی دارد.

رئال نیوز - هفته گذشته بود که خبر رسید تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید از ناحیه کف پا دچار شکستگی شده است و این مصدومیت در دیدار برابر لگانس رخ داده است و تست های پزشکی این موضوع را تایید کرده اند.

در همین راستا پیش بینی هایی در مورد میزان مصدومیت و مدت زمان ریکاوری وی انجام شد که به نظر می رسد تا پایان سال 2016 وی قادر به بازی کردن نیست و باید نزدیک به 2-3 ماه به درمان خود ادامه دهد. بر همین اساس روز گذشته وی تصویری در توئیتر رسمی اش منتشر کرد که پای راست او را در حال درمان نشان می داد. وی در توضیح این تصویر نوشت:

ریکاوری از امروز شروع شد!
احسان احمدزاده بازدید : 52 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)
5 روز تا دربی مادرید بین رئال و اتلتیکو، کهکشانی ها چند بازیکن خود را همچنان مصدوم می بینند.

رئال نیوز - شنبه آتی در ویسنته کالدرون، تیم های اتلتیکو و رئال به مصاف هم خواهند رفت. در اردوی اتلتیکو مصدوم چندان مهمی دیده نمی شود؛ ولی رئالی ها هنوز نمی دانند که قادر به استفاده از چند بازیکن تاثیرگذار خود خواهند بود یا خیر.

مودریچ پس از هفته ها مصدومیت، در بازی با لگانس به میدان رفت و نشان داد مصدومتش را به دست فراموشی سپرده است. او تیم ملی کرواسی را برابر ایسلند نیز همراهی کرد و سپس به مادرید بازگشت. ستاره کروات مشکلی برای دربی نخواهد داشت.

راموس دیگر مصدوم رئال است که این روزها انفرادی تمرین می کند. او در بازی تیم ملی اسپانیا و آلبانی که ماه گذشته برگزار شد، دچار مصدومیت شد و حالا وارد فاز نهایی بهبودی شده است. او که کار با توپ را نیز شروع کرده، احتمالا به دربی خواهد رسید.

بنزما در بازی برگشت با لژیا ورشو مصدوم شد و بازی مقابل لگانس را از دست داد؛ اما مصدومیت او نیز بهبود یافته و برابر اتلتیکو حاضر خواهد بود.

کواچیچ، هافبک کروات رئال که در غیاب مودریچ توانسته بود جای ثابتی در ترکیب کهکشانی ها به دست بیاورد، در بازی با لگانس مصدوم شد با این وجود به اردوی تیم ملی کشورش رفت. او دقیقه 20 بازی با ایسلند دوباره احساس درد کرد و تعویض شد. 5 روز به دربی، به نظر می رسد که زمان لازم برای بهبود مصدومیت او وجود دارد.

کاسمیرو، دو ماه پیش مقابل اسپانیول به شدت مصدوم شد و این روزها وارد فاز نهایی بهبودی خود شده است. هنوز مشخص نیست که او به بازی با اتلتیکو خواهد رسید یا خیر و همه چیز به آخرین آزمایشات که روز شنبه انجام خواهد گرفت و نظر تیم پزشکی رئال بستگی دارد.

آسنسیو نیز در بازی جوانان اسپانیا و اتریش مصدوم شد ولی مشکلی برای دربی نخواهد داشت. در میان مصدومان رئال، تنها په په و کروس هستند که به طور حتم غایب دربی مادرید خواهند بود.

احسان احمدزاده بازدید : 42 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
مهاجم اسپانایی هم به لیست مصدومین پیوست.

رئال نیوز - تیم ملی اسپانیا در حالی شب گذشته برابر مقدونیه به برتری رسید، که آلوارو موراتا مهاجم جوان رئال مادرید از ابتدا در ترکیب تیم لوپتگی به میدان رفت و موفق نشد گلی برابر حریفش به ثمر برساند.

به گزارش MARCA اما این مهاجم اسپانیایی نیز در این بازی در دقیقه 59 بازی ضربه ای توسط بازیکن حریف خورد و جای خود را به آدوریز داد، موضوعی بار دیگر باعث نگرانی رئال مادرید و هوادارانش شد. با این حال خبر مهمی در مورد این مصدومیت هنوز وی منتشر نشده است و به نظر می رسد مصدومیت خیلی مهمی برای وی رخ نداده باشد و مشکل جدی برای بازی های بعدی در ترکیب رئال مادرید نداشته باشد.

گفتنیست شنبه آینده مادریدی ها باید به مصاف اتلتیکومادرید بروند و این در حالیست که بنزما هنوز دچار مصدومیت است.

احسان احمدزاده بازدید : 55 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
هافبک دیگر مادریدی ها ضربه شدیدی خورد.

رئال نیوز - تیم ملی کرواسی برابر ایسلند بود که صحبت هایی مبنی بر مصدومیتی متئو کواچیچ در بازی برابر لگانس و احتمال بازی نکردن وی برای تیم ملی کرواسی به گوش می رسید، موضوع که با اعلام ترکیب اولیه این تیم رد شد.

در همین راستا MARCA گزارش می دهد کواچیچ که بازی را بین دو نیمه ترک کرد و جای خود را به مودریچ داد، در نیمه نخست این دیدار یک ضربه از طرف بازیکنان ایسلند به پایش خورد که باعث شد وی بازی را با احساس درد ترک کند. در همین مورد هنوز خبری در مورد این ضربه منتشر نشده است اما طبق برنامه قبلی وی به همراه مودریچ اردوی تیم ملی کرواسی را ترک می کنند و به مادرید برمی گردند چرا که قرار نیست در بازی دوستانه برابر ایرلند به میدان بروند.

باید صبر کرد و دید شرایط هافبک سابق نراتزوی در آستانه دربی مادرید چگونه خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 48 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (1)
ستاره فرانسوی رئال مادرید می تواند این تیم را در دربی 29 آبان برابر اتلتیکو همراهی کند.

رئال نیوز - بنزما که در بازی برگشت برابر لژیا دچار مصدومیت شده بود، در چند روز گذشته زیر نظر  فیزیوتراپ های رئال قرار داشت و از امروز توانست به تمرینات برگردد.

او بدون مشکل به کار با توپ پرداخت و نشان داد که برای حضور برابر اتلتیکو مشکلی نخواهد داشت.

تمرین امروز رئال در غیاب ملی پوشان این تیم خلوت تر از همیشه و با حضور چند بازیکن از تیم دوم باشگاه به انجام رسید. دیگر مصدومان رئال یعنی راموس، کاسیمیرو و په په، به صورت انفرادی به تمرین مشغول بودند و هنوز مشخص نیست وضعیتشان برای دربی چگونه خواهد بود.

تونی کروس از میان مصدومان رئال که به تازگی مراحل درمانی خود را شروع کرده، در تمرین امروز حضور نداشت.

احسان احمدزاده بازدید : 45 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک برزیلی آماده نشده است.

کارلوس کاسمیرو هافبک جنگنده رئال مادرید یکی از بازیکنانیست که این روزها مصدوم است و دوران ریکاوری را پشت سر می گذارد. وی که چند هفته ایست به دلیل شکستگی استخاون نازک نی از میادین دور است، در ابتدا پیش بینی می شد که به دربی مادرید خواهد رسید اما حالا AS گزارش داده است که این بازیکن به موقع اماده نخواهد شد ودر این این بازی سنگین حاضر نخواهد بود.

انتظار می رود مودریچ و کواچیچ دو گزینه اصلی زیدان در پست هافبک دفاعی رئال مادرید در ویسنته کالدرون باشند.  این در حالیست که تونی کروس نیز به دلیل مصدومیت تا 2 ماه از میادین دور می باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 36 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره آلمانی مصدومیت شدیدی دارد.

خبر رسید تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید دچار مصدومیت شده است و احتمالا تا آخر سال 2016 از میادین دور خواهد بود. در همین مورد نشریه MARCA به بررسی دیدارهایی که این بازیکن به دلیل غیبت حضور ندارد، پرداخته است.

طبق گفته این منبع، اگر کروس طبق گفته منابع خبری برای مصدومیتش به زمانی نزدیک به 2-3 ماه نیاز داشته باشد، حدود 8 الی 10 مسابقه را در ادامه از دست می دهد که در بین این دیدارها رقابت های مهمی برای رئال مادرید وجود دارد. او ابتدا در دربی مادرید غایب خواهد بود و سپس نزدیک به 4 هفته دیگر ال کلاسیکو دور رفت امسال در نیوکمپ را از دست می دهد، دو رقابتی که می تواند در جایگاه رئال مادرید برای آخر فصل بسیار تاثیر گذار باشد.

همچنین در اروپا وی دیدار برابر دورتموند در مادرید را از دست خواهد داد و در ژانویه نمی تواند به همراه مادریدی ها به ژاپن سفر کند و در رقابت های جام باشگاه های جهان غایب خواهد بود. باید منتظر ماند و دید اندیشه زیدان برای پر کردن جایگاه این بازیکن فوق العاده موثرش چه خواهد بود و کدام بازیکن به جای وی برای مادریدی ها به میدان خواهد رفت.

احسان احمدزاده بازدید : 48 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کاپیتان کهکشانی ها آماده دیدار حساس خواهد شد.

این روزها زیدان تمرینات رئال مادرید را در حالی تعطیل کرده است که 15 بازیکن از ترکیب کهکشانی ها راهی اردو های ملی خود شده اند و این فرصت خوبیست تا بازیکنان مصدوم در والدبباس تمرینات ریکاوری خودشان را ادامه دهند و برای هفته های پیش رو آماده شوند.

به گزارش MARCA یکی از این بازیکنان راموس کاپیتان تیم است که چند روزیست تمرینات سبک را شروع کرده و کادر پزشکی رئال مادرید حتم دارد این بازیکن هیچ مشکلی برای حضور در دربی 19 نوامبر نخواهد داشت و زیدان می تواند از وی در کنار واران استفاده کند. اما مشکل اصلی مادریدی ها مربوط به 3 بازیکن مصدوم دیگر یعنی کاسمیرو، بنزما و په په می باشد. کاسمیرو که در دیدار برابر اسپانیول دچار شکستگی نازک نی شد هنوز تمرینات ریکاوری را نجام می دهد و وارد زمین چمن نشده است، از سویی دیگر په په و بنزما نیز هر دو هنوز در ابتدای دوران ریکاوری شان هستند و مشخص نیست چه زمانی اماده بازگشت شوند.

در همین راستا به گفته این منبع حضور این 3 بازیکن در دربی در هاله ای از ابهام است و به نظر می رسد زیدان باید برنامه های خود در این دیدار را در نبود این 3 بازیکن پایه ریزی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 49 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هواداران رئال مادرید در بهت و حیرت فرو رفته اند.

در حالی که در چند روز اخیر هیچ خبری مبنی بر مصدومیت تونی کروس منتشر نشده بود، به یک باره وبسایت رسمی رئال مادرید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این بازیکن از ناحیه کف پا دچار شکستگی شده است. این مصدومیت در دیدار برابر لگانس رخ داده است و امروز تست های پزشکی این موضوع را تایید کرده اند.

نشریه AS پیش بینی کرده است کروس برای بازگشت به میادین به 6 تا 8 هفته استراحت و ریکاوری نیاز دارد و بدین ترتیب وی دو دیدار حساس در دربی و ال کلاسیکو را از دست خواهد داد. از سویی دیگر نشریه مهم اسپانیا یهنی مارکا پیش بینی کرده است که سال 2016 با این مصدومیت برای کروس به اتمام رسیده است.

احسان احمدزاده بازدید : 37 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این بازیکن هم به تیم ملی کرواسی دعوت شده است.

تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته موفق شد برابر لگانس با 3 گل به برتری برسد و متئو کواچیچ یکی از بازیکنانی بود که در این دیدار فیکس بود و سپس جای خودرا به لوکا مودریچ داد.

در همین مورد اما نشریه AS گزارش داده است این بازیکن در این مسابقه دچار مصدومیتی در ناحیه قوزک پای خود شده است و به همین دلیل جای خود را به لوکا مودریچ داد و ممکن است در صورت جدی بودن مصدومیتش سفر وی به کرواسی برای حضور در اردوی تیم ملی لغو شود و وی در مادرید به ریکاوری خود بپردازد. به گفته این منبع با این حال امروز (2شنبه) تست های بیشتر روی پای وی انجام خواهد شد و میزان مصدومیتش اعلام خواهد شد. در همین مورد زیدان پس زا بازی دیروزی گفت:

متئو کارش را عالی انجام می دهد و شاید زمان زیادی بازی نکند اما این معنی خاصی نمی دهد و او از کار خود و شرایط در مادرید و تیم راضیست. با این حال او مصدومیتی را در دیدار امروز داشت که امیدواریم خیلی جدی نباشد.
احسان احمدزاده بازدید : 52 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک رئال مادرید همچنان دور از میادین است.

در هفته های آتی تیم ملی برزیل باید در دو دیدار حساس به مصاف تیم ملی آرژانتین و پرو برود و بر همین اساس تیته سرمربی این تیم باید بازیکنان منتخب خود را برای این دیدار اعلام می کرد.

در همین راستابه گزارش Marca طبق بیانیه ای که وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال برزیل منتشر کرده است در مورد کاسمیرو چنین می گوید:

این بازیکن نتوانست سر وقت ریکاوری خود را به اتمام برسد و به همین منظور تیته یک بازیکن دیگر را جایگزین وی کرد.

گفتنیست این اتفاق در حالیست که نماینده تیم ملی برزیل پس از حضور در والدبباس این موضوع را تایید کرد و انتظار می رود این بازیکن 3 هفته دیگر آماده حضور در میادین شود.

احسان احمدزاده بازدید : 55 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک کلمبیایی مصدومیتی جزئی داشت و نتوانست چهارشنبه شب به میدان برود.

رئال مادرید در حالی در دیدار اروپایی خود برابر لژیا به میدان رفت که خامس رودریگز را به دلیل مصدومیتی جزئی که داشت در این سفر همراه خود نداشت. در مورد این بازیکن امروز مصاحبه ای با وبسایت کلمبیایی RCN انجام داده است:

من خوب هستم و مصدومیتم چیزی نبود که خیلی در مورد آن صحبت کنیم. موضوع کوچکی بود. الان دوباره به تمرینات برگشته ام و خوب هستم و می خواستم در لیگ قهرمانان هم بازی کنم اما بعضی مواقع باید باهوش بود و ریسک نکرد. بعضی اوقات باید فکر کرد و کاری را که اشتباه است انجام نداد. در همین مورد با کادر فنی صحبت کردم و قرار شد یک استراحت کوچک بکنم.
احسان احمدزاده بازدید : 50 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بر خلاف آنچه در رسانه های اسپانیا و کلمبیا مطرح شده، خامس رودریگس دچار مصدومیت نشده و می تواند رئال و تیم ملی کلمبیا را در دیدارهای آینده همراهی کند.

یک ماه پیش بود که خامس به دلیل مصدومیت، بازی های ملی را از دست داد.

کلمبیایی ها ادعای مصدومیت او را باور نکرده و وی را به اردوی تیم ملی دعوت کردند؛ این در حالی بود که تیم پزشکی رئال، مصدومیت خامس را تایید کرده بود. خامس به کلمبیا رفت و مشخص شد که به دلیل مصدومیت، توانایی حضور در میدان را ندارد. او مسافرتی 9 هزار کیلومتری را بدون اینکه یک دقیقه بازی کند، تجربه کرد.

پس از غیبت خامس در بازی برگشت مقابل لژیا، گفته شد که وی دچار مصدومیت شده و به همین دلیل به لهستان سفر نکرده است.

خامس در همین رابطه به RCN گفت:

من مصدوم نیستم و شرایط خوبی دارم. مشکل خیلی کوچکی داشتم و به همین دلیل به لهستان نرفتم. به کسانی که نگرانم هستند می گویم که خیالشان راحت باشد و هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارم.

خامس در یک ماه گذشته، تنها 163 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

احسان احمدزاده بازدید : 42 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این بازیکن هنوز به میادین بر نگشته است.

لوکا مودریچ یکی از بازیکنانیست که این روزها به دلیل مصدومیت در تیم زیدان حاضر نیستو این موضوع و تاثیرش به وضوح در عملکرد کهکشانی ها دیده می شود.

به گزارش مارکا این بازیکن که نزدیک به یک ماه پیش پس از بازی برابر دورتموند بود که این بازیکن کروات به دلیل مصدومیت زانو زیر تیغ جراحی رفت و از آن زمان تاکنون تمرینات ریکاوری خودرا به شدت انجام می دهد تا به دیدار حساس رئال مادرید در دربی مادرید برسد. در همین رابطه این بازیکن که چند روزیست کار با توپ را شروع کرده و به بازگشت نزدیک تر می شود، تا چند ساعت دیگر به صورت رسمی از سوی تیم ملی کرواسی برای دیدار برابر ایسلند و ایرلند شمالی دعوت خواهد شد و همین کار را برای وی و و مادریدی ها پیچیده می کند.

به گفته این منبع وی از 2 اکتبر تا به امروز در میادین دیده نشده است و کادرپزشکی رئال مادرید در این چند روز تماس هایی با کرواسی داشته است تا اصرار آن ها برای رفتن وی به زاگرب را بررسی کند و در صورت سفر وی، او برای هیچ یکی از بازی های پیش رو در نظر گرفته نشود و به ادامه دادن ریکاوری اش در زاگرب بپردازد.

احسان احمدزاده بازدید : 57 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک کلمبیایی مصدوم می باشد.

روز گذشته بود که رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برابر ایبار به میدان رفت، دیداری که در آستانه آن خبر رسید خامس رودریگز هافبک شماره 10 کهکشانی ها به دلیل مصدومیت هنگام گرم کردن نمی تواند در آن به میدان برود.

در همین راستا نشریه AS اقدام به بررسی میزان مصدومیت و دوری وی از میادین کرده است. به گفته این منبع در حال حاضر که بازیکنان راهی اردوهای ملی می شوند، خامس نیز قرار بود برابر پاراگوئه و اروگوئه به میدان برود که با توجه به این مصدومیت وی در این بازی های حاضر نخواهد شد و در مادرید به ریکاوری اش ادامه خواهد داد. اما AS اعلام کرده است که پس از گذشته این بازی های ملی وی می تواند بار دیگر به میادین برگردد و در بازی بعدی کهکشانی ها در لالیگا برابر بتیس که روز 15 اکتبر در سویا برگزار خواهد شد به میدان برود و مشکلی برای آن دیدار نخواهد داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 71 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - شماره 10 کهکشانی ها دیشب غایب بود.

همانطور که پیش تر گفته شد زین الدین زیدان امروز در آخرین لحظات قبل از بازی برابر ایبار خبر بدی را شنید و آن هم مصدومیت خامس رودریگز ستاره شماره 10 رئال مادرید در جریان تمرین های پیش از بازی بود.

در همین راستا وبسایت رسمی رئال مادرید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که رودریگز از ناحیه ماهیچه پشت پای چپ خود دچار آسیب عضلانی درجه 1 شده است و باید با بررسی های بیشتر در مورد زمان بازگشت وی نظر داده شود. گفتنیست خامس در بازی امروز در کنار واران و بنزما از مصدومین کهکشانی ها بودند.

احسان احمدزاده بازدید : 270 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - خامس هم مصدوم شد.

زین الدین زیدان امروز در آخرین لحظات قبل از بازی برابر ایبار خبر بدی را شنید و آن هم مصدومیت خامس رودریگز ستاره شماره 10 رئال مادرید در جریان تمرین های پیش از بازی بود.

به گزارش AS، طبق تصمیم مربی فرانسوی قرار بود خامس در کنار ایسکو و کروس در خط میانی رئال بازی کنند ولی مصدومیت خامس پیش از بازی تمامی برنامه های رئال مادرید را به هم ریخت و با مصدومیت خامس، ایسکو جای وی را در بازی گرفت.

گفتنیست هنوز هیچ بیانیه ای رسمی در مورد مصدومیت خامس منتشر نشده است.

احسان احمدزاده بازدید : 63 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - به نظر می رسد این هافبک طراح بیشتر از مدت اعلام شده غایب است.

روز گذشته بود که خبر رسید لوکا مودریچ هم در لیست بازی برابر ایبار حضور نخواهد داشت و به دلیل مصدومیتی که داشته است برای مدت 3 تا 4 هفته غایب است.

در همین مورد اما امروز نشریه های اسپانیایی نظیر مارکا و آس خبر دادند که زانوی مودریچ امروز صبح زیر تیغ جراحی رفته است و انتظار می رود برای مدت بیش از 1 ماه از میادین دور خواهد بود. دکتر لایس که روی پای مودریچ جرتحی کرده است می گوید:

بازیکن ما لوکا مودریچ امروز با موفقیت عمل جراحی آرتروسکوپی زانوی خود را پشت سرگذاشت و یک قسمت غضروفی اضافی که در زانوی چپ پای وی بود از پایش خارج شد.

گفتنیست طبق اخبار از فردا مودریچ تمرینات توانبخشی زانوی خود را آغاز خواهد کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 43 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - باشگاه رئال مادرید وضعیت مصدومیت هافبک کروات خود را تشریح کرد.

باشگاه رئال مادرید با انتشاری بیانیه ای کوتاه در سایت رسمی خود در تشریح وضعیت مصدومیت هافبک کرواتش اعلام کرد:

پس از انجام آزمایش و بررسی‌ های لازم در بیمارستان دانشگاه ساینتس لامورالخا بر روی لوکا مودریچ، وجود ضایعه‌ ای غضروفی در زانوی چپ او تشخیص داده شد. باشگاه رئال‌ مادرید نتایج تکمیلی در این مورد را متعاقباً اعلام خوهد کرد.

تیم فوتبال رئال مادرید در حالی عصر فردا (یکشنبه) در هفته هفتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید به مصاف ایبار می‌ رود که زین‌ الدین زیدان در این بازی از سرخیو راموس و لوکا مودریچ استفاده نخواهد کرد. این دو بازیکن در تمرینات امروز صبح کهکشانی‌ ها غایب بودند.

رئال‌ مادرید در حال حاضر با 14 امتیاز صدرنشین لالیگاست و نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش بارسلونای 13 امتیازی است.

احسان احمدزاده بازدید : 55 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دو مهره ملی پوش باشگاه رئال مادرید مصدوم هستند.

تیته، سرمربی برزیل نام مارسلو و کاسمیرو را به دلیل آسیب دیدگی از فهرست تیم ملی جهت دو بازی آینده سلسائو در راه مقدماتی جام جهانی 2018 خط زده است.

به گزارش سامبافوت، پس از خط خوردن این دو بازیکن، وندل، مدافع چپ جوان لورکوزن و رافائل کاریوکا، هافبک تدافعی اتلتیک مینی یرو به تیم ملی فراخوانده شدند تا برزیل را برای بازی برابر بولیوی و ونزوئلا همراهی کنند.

گفتنی است جانشین داگلاس کوستا، دیگر مصدوم ملی پوش هنوز اعلام نشده است.

احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - روز گذشته خبر از مصدومیت کاسمیرو آمد.

در دیدار برابر اسپانیول بود که خبر رسید کاسمیرو هافبک جنگنده رئال مادرید دچار شکستگی در استخوان نازکی نی شده است و نزدیک به 1ماه نمی تواند برای رئال مادرید به میدان برود.

در همین راستا نشریه MARCA به گزینه های پیش روی سرمربی فرانسوی رئال مادرید پرداخته است. به گفته این روزنامه سه بازیکنی که بیشترین شانس را برای بازی دارند عبارتند از خامس رودریگز، ایسکو و متئو کواچیچ. شماره 10 کلمبیایی یکی از بازیکنانیست که که شانس زیادی دارد چرا که با توجه به حضور طولانی مدتش در بازی های اخیر به نظر می رسد شانس بازی زیدای برای وی وجود دارد. از سوی دیگر کواچیچ می تواند در کنار هموطنش مودریچ به بازی گرفته شود و در این صورت کروس می تواند در پست شماره 10 به کار گرفته شود.

ایسکو هم یکی از بازیکنانیست که می تواند با توجه به حضور دوباره کروس در کنار مودریچ، برای مادریدی ها به زمین بیاید و پشت مثلث هجومی رئال مادرید بازی کند. بدون شک این انتخاب برای زیدان بسیار اساسی خواهد بود، چرا که با توجه به شرایط تیمش، روی آینده این بازیکنان در مادرید نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت

احسان احمدزاده بازدید : 76 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع برزیلی هم به لیست مصدومین پیوست.

این روزها خبرهای زیادی از مصدومیت ستاره های رئال مادرید به گوش می رسد و جدیدترین آن ها مارسلو کاپیتان دوم کهکشانی ها می باشد که در دیدار برابر ویارئال مصدوم شد و جای خود را به کارواخال داد.

در همین راستا به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید؛ این بازیکن در کلینیک سانیتاس تست های پزشکی را داده است و مشخص شده است که در ناحیه ماهیچه پشت پای راست دچار مصدومیت درجه 2 شده است. رسانه های اسپانیایی پیش بینی کرده اند که وی به دلیل این مصدومیت حداقل 2 هفته از میادین دور خواهد بود و بدین ترتیب دیدار برابر تیم های لاس پالماس، دورتموند و ایبار و همچنین بازیهای ملی را از دست خواهد داد.

احسان احمدزاده بازدید : 89 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زین الدین زیدان کار سختی در غیاب کاسمیرو دارد و تصمیم گیری دشواری پیش روی اوست.

کاسمیرو در طی مدت زمان حضور زیدان به یکی از کلیدی ترین بازیکنان رئال تبدیل شد و نقش مهمی در خط میانی این تیم ایفا می‌کرد. همچنین رئال در طول تابستان جانشینی برای او به خدمت نگرفت و نگرانی هایی از این بابت وجود داشت. حال این نگرانی ها به واقعیت تبدیل شد و پای کاسمیرو دچار شکستگی شد و او برای از ترکیب رئال به دور خواهد بود.حال زیدان با چالشی دشوار روبرو است. او باید از بین خامس رودریگس، ایسکو و متئو کواچیچ انتخاب داشته باشد.

ستاره کلمبیایی کم کم جایش را در ترکیب زیدان پیدا کرده است. او مقابل اسپانیول و ویارئال فیکس بود و پاسخ خوبی به اعتماد مربی اش داد. در سوی دیگر کواچیچ که از حالا به عنوان جانشین مودریچ شناخته می‌شود و در بیشتر بازی‌ ها به عنوان تعویضی به جای او به میدان می‌آید نیز می‌تواند در خط میانی و در پست هافبک دفاعی بازی کند و همینطور به خط حمله اضافه شود و در حمله ها نیز شرکت کند.

با بهبود عملکرد خامس، ایسکو کمی از مرکز توجهات دور شده است، هر چند با بدشانسی که کاسمیرو با آن روبرو شد، شانس ایسکو برای بازی کردن بیشتر خواهد شد. اینکه مصدومیت کاسمیرو چه تاثیری در ترکیب رئال خواهد داشت، در دیدار مقابل لاس پالماس مشخص خواهد شد و اینکه زیدان قصد دارد با کدام یک از این 3 بازیکن، جای خالی هافبک برزیلی را پر کند.

احسان احمدزاده بازدید : 67 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

پیش بینی های متفاوت مارکا و آ اس از مدت زمان دوری وی

رئال نیوز - هافبک جنگنده برزیلی مصدوم شده است.

همانطور که در جریان هستید کارلوس کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید در جریان دیدار ابتدای هفته این تیم برابر اسپانیول مصدوم شد و در دیدار دیشب برابر ویارئال نیز غایب بود.

در همین راستا امروز وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای در مورد نوع مصدومی وی توضیح داده است:

بعد از تست های انجام شده روی پای کاسمیرو در کلینیک سانیتاس باشگاه رئال مادرید، مشخص شد که وی در قسمت استخوان نازک نی خود دچار شکستگی شده است و مراحل ریکاوری وی ادامه خواهد داشت.

پس از این موضوع بود که نشریه های معتبر مارکا و آ اس در مورد مدت زمان دوری وی از میادین اخباری را دادند که در نوع خود جالب بود. در ابتدا نشریه AS اعلام کرد که کاسمیرو به دلیل این مصدومیت برای مدت زمان 1 تا 2 ماه از میادین دور است و زیدان وی را در اختیار نخواهد داشت. اما دقایقی بعد نوبت MARCA رسید که در مورد این مصدومیت خبر بدهد و در کمال تعجب میزان زمان مورد نظر بسیار متفاوت بود. به گفته این منبع مدت زمان دوری وی از میادین 3 هفته می باشد و بعد از آن در دسترس خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 62 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع کناری مادریدی ها دیشب مصدوم شد.

 رئال مادرید دیشب در سانتیاگوبرنابئو شب سختی را پشت سر گذاشت و جدا از دو امتیازی که برابر ویارئال از دست داد، یکی از بازیکنان بدون جایگزین خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش MARCA، در این دیدار مارسلو همانند بازی های قبل در ترکیب قابت رئال مادرید قرار گرفت که در جریان بازی پس از صحنه ای اعلام کرد که مشکل مصدومیت دارد و نمی تواند بازی را ادامه دهد. همین موضوع باعث شد تا کارواخال به بازی بیاید و در پست دفاع راست بازی کند و دنیلو به سمت چپ برود و جای مارسلو بگیرد.

به هر شکل مصدومیت مارسلو می تواند خبر بدی برای زیدان باشد چرا که با توجه به مصدومیت کوئنترائو و آماده نبودنش وی تنها بازیکن تخصصی ان پست بود. هنوز هم هیچ خبری در مورد مصدومیت وی منتشر نشده است و گفته می شود در دیدار برابر لاس پالماس وی قطعا غایب خواهد بود. مارسلو فردا تست پزشکی می دهد.

احسان احمدزاده بازدید : 45 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید آماده حضور در مسابقات است اما زیدان نمی خواهد برای حضور او در زمین ریسک کند.

امشب تیم رئال مادرید در چارچوب هفته پنجم رقابت های لالیگا به مصاف ویارئال خواهد رفت و علی رغم اینکه کیلور ناواس به نظر آماده بازی است، در ترکیب لوس بلانکوس حضور ندارد و هنوز تاریخ مشخصی برای حضور او در زمین ارائه نشده است.

به گزارش AS، کیلور ناواس از ناحیه آشیل پایش دچار مشکل شده بود و در ماه ژوئن مورد عمل قرار گرفت و حالا با چراغ سبز کادر پزشکی رئال مادرید وی باید با تیم همراه شود.  وی در تاریخ 23 آگوست تمریناتش را شروع کرده بود. احتمال دارد بازی مقابل ایبار و یا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، اولین دیدار کیلور ناواس در ترکیب فصل جدید رئال مادرید باشد.

با توجه به نمایش خوب کاسیا در ترکیب مادریدی ها، احتمالا دو دروازه بان برای حضور در ترکیب اصلی این تیم رقابت خواهند کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 44 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زیدان برای نبرد با زیردریایی های زرد دو بازیکن خود را ندارد.

همانطور که پیش تر گفته شد، رئال مادرید و زیدان امروز آخرین جلسه تمرینی خودرا برای بازی فرداشب برگزار کردند که در این تمرین دو بازیکن جنگنده این تیم یعنی په په و کاسمیرو غایب بودند و همراه دیگران تمرین نکدند.

به گزارش MARCA، در این تمرین که پشت درب های بسته برگزار شد، کارلوس کاسمیرو به دلیل ضربه ای که در بازی برابر اسپانیول به پشت پایش وارد شد و په په به دلیل مصدومیت زانویی که در تمرین دیروز برایش اتفاق افتاد در تمرین امروز حاضر نبودند و در سالن بدنسازی به ریکاوری پرداختند و بدین ترتیب انتظار می رود این دو در دیدار فرداشب غایب باشند.

از سویی دیگر رونالدو و بیل که در بازی پیشین غایب بودند در تمرین این دو روز بدون مشکل حاضر شدند و فردا به میدان می روند.

احسان احمدزاده بازدید : 64 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دو ستاره مصدوم رئال مادرید به تمرینات برگشتند و در دیدار مقابل ویارئال حضور خواهند داشت.

کریستیانو رونالدو و گرت بیل دو ستاره مصدوم کهکشانی‌ها به تمرینات رئال مادرید برگشتند و برای دیدار برابر ویارئال آماده خواهند بود.

روزنامه مارکا اسپانیا نوشت:

گرت بیل در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون مصدوم شده بود و رونالدو نیز به خاطر سرماخوردگی کسالت داشت. این دو ستاره که در بازی هفته گذشته رئال برابر اسپانیول حضور نداشتند به تمرینات برگشتند.

این روزنامه مادریدی در ادامه خبر داد:

رونالدو و بیل برای بازی چهارشنبه مقابل ویارئال آماده خواهند بود زیرا امروز در تمرینات جمعی قوهای سفید حضور پیدا کردند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 346
  • بازدید ماه : 821
  • بازدید سال : 13,057
  • بازدید کلی : 205,192