loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 76 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
پس از مدت ها ممکن است مثلث هجومی رئال مادرید کار را از ابتدا شروع کند.

رئال کلاب - پس از ماه ها سرانجام گرت بیل موفق شد در دیدار برابر اسپانیول به میادین برگردد و در بازی که رئال مادرید میزبان بود با گل به میادین برگشت. در دیدار بعد برابر والنسیا هم کهکشانی ها از دقیقه 60 از بیل استفاده کردند و به نظر می رسد وی دیگر برای بازی کردن کاملا آماده است.

به گزارش MARCA زین الدین زیدان معمولا عادت دارد به بازیکنانش که از مصدومیت برمی گردند بیشتر از زمان مورد نیاز استراحت دهد تا از سلامت آن ها مطمئن شود و در دو دیدار قبلی برابر اسپانیول و والنسیا این مورد درباره بیل رعایت شد و پیش بینی می شود در دیدار یکشنبه در ورزشگاه ال مادریگال مثلث خط حمله رئال مادرید یعنی BBC با حضور گرت بیل از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد.

البته این در حالی ست که برخی کارشناسان پیش بینی متفاوتی دارند و می گویند که در این دیدار هم رئال مادرید بازی را بدون بیل شروع خواهد کرد و در اواسط بازی فوق ستاره ولزی به میدان خواهد آمد.

مبین احمدزاده بازدید : 119 یکشنبه 14 آذر 1395 نظرات (0)
فوق ستاره ولزی که امروز در نیوکمپ غایب بود، حمایت خود را از کاپیتان تیم اعلام کرد.

رئال نیوز -  رئال مادرید امروز عصر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف بارسلونا رفت که در پایان با گل دقایق آخر سرخیو راموس شکست را با تساوی عوض کرد. در همین راستا به گزارش MARCA، بعد از این مسابقه گرت بیل فوق ستاره ولزی مادریدی ها که به دلیل مصدومیت در بازی امروز غایب بود در توئیتر رسمی اش نوشت:

همیشه می توانید روی سرجی حساب باز کنید!
http://s8.picofile.com/file/8277168918/14807885141111.jpg

این در حالیست که در سال های اخیر سرخیو راموس گل های مهم و حیاتی برای رئال مادرید به ثمر رسانده است

احسان احمدزاده بازدید : 52 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)
مدت دوری فوق ستاره ولزی بیشتر از چیزی خواهد بود که در ابتدا انتظار می‌رفت.

رئال نیوز - گرت بیل، فوق ستاره ولزی رئال مادرید که دو روز پیش مچ پایش را به تیغ جراحان سپرد، تا ماه آوریل قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و این یعنی او را تا 25 بازی بعدی رئال در میدان نخواهیم دید!

بنابر ادعای AS، بیل که در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون مصدوم و تعویض شد، پس از انجام آزمایش‌های پزشکی قصد داشت با ریکاوری و فیزیوتراپی نهایتا پس از سه هفته به میادین بازگردد اما با مشاهده بدتر شدن اوضاع مچ پایش و با مشورت با پزشکان مورد اعتماد خود ترجیح داد مچ پای خود را به تیغ جراحان بسپارد. در ابتدا تصور بر این بود که او نهایتا بین دو تا سه ماه از میادین به دور خواهد بود اما بدترین حالت ممکن برای بیل پیش آمده است.

منبع ادعا می‌کند وضعیت نه‌چندان مناسب مچ پای بیل حتی پس از عمل جراحی موفقیت‌آمیزش در لندن، تا ماه آوریل او را بیرون از زمین نگه خواهد داشت. این یعنی دوری بیل از دو ماه به چهار ماه افزایش پیدا خواهد کرد و بدین ترتیب، فوق ستاره ولزی احتمالا نخواهد توانست در 25 بازی آتی رئال، این تیم را همراهی کند!

در واقع در صورتی که این ادعا درست باشد، بیل علاوه بر از دست دادن ال‌کلاسیکو، 14 بازی دیگر لالیگا را نیز از دست می‌دهد، به جام جهانی باشگاه‌ها نمی‌رسد، مرحله بعد چمپیونزلیگ و مراحل بعدی کوپادل‌ری را از دست می‌دهد و تنها در صورتی می‌تواند بار دیگر در این رقابت‌ به میدان برود که رئال فینالیست شود!

البته هنوز چیزی درباره این ادعا ثابت نشده است.

احسان احمدزاده بازدید : 152 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)
ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید، با موفقیت عمل جراحی پایش را به اتمام رسانده است.

رئال نیوز - گرت بیل، فوق ستاره باشگاه رئال مادرید که در دیدار برابر اسپورتینگ لیسبون در رقابت های چمپیونزلیگ دچار مصدومیت شده بود، در لندن پایش را به تیغ جراحان سپرده که این عمل با موفقیت انجام شده است.

به نقل از ESPN بیل که از ناحیه تاندون های نازک نی قوزک پایش دچار مصدومیت شده بود پس از عمل جراحی در بیمارستان کینگ ادوارد در لندن آماده است تا دوران نقاهت را پشت سر بگذارد؛ این در حالیست که وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید هیچگونه اظهار نظری نسبت به مدت دور بودن او از میادین نکرده است، هر چند رسانه های مختلف گمانه زنی های زیادی داشته اند که می شود گفت چیزی حدود 3 ماه یا حتی بیشتر، زیدان نمی تواند از ستاره ولزی خود در ترکیب تیمش بهره بگیرد.

در یک بیانیه رسمی از سوی باشگاه رئال مادرید می خوانیم:

عمل جراحی گرت بیل توسط دکتر جیمز کالدر و مایکل آرامبری و زیرنظر دکتر ژسوس اُلمو، رییس دپارتمان پزشکی باشگاه رئال مادرید اسپانیا در بیمارستان کینگ ادوارد هفتم لندن با موفقیت به اتمام رسیده است.

به این ترتیب گرت بیل بازی های زیادی را در ترکیب تیم رئال مادرید و تیم ملی ولز از دست خواهد داد که از مهم ترین آنها می توان به الکلاسیکوی روز شنبه، جدال حساس برابر دورتموند، در لیگ قهرمانان اروپا، کل رقابت های جام باشگاه های جهان ژاپن و همچنین جدال حساس تیم ملی کشورش برابر ایرلند جنوبی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 اشاره کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 50 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (1)
فوق ستاره ولزی این روزها در دوران مصدومیت است.

رئال نیوز - همانطور که پیش تر گفته شد، گرت بیل امروز در لندن حضور دارد تا مچ پای خود را به جراحان بسپارد. وبسایت مارکا یک تصویر اختصاصی از وی در هنگام ورود به بیمارستان منتشر کرده است.

احسان احمدزاده بازدید : 41 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
ستاره ولزی رئال مادرید برای چندماه دور از میادین است.

رئال نیوز - پس از دیدار برابر اسپورتینگ بود خبر رسید گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید به دلیل مصدومیت در ناحیه مچ پا برای چند ماه و شاید تا پایان سال 2016 از میادین دور خواهد بود.

در همین راستا AS گزارش می دهد که پس از این که مشخص شد گرت بیل باید برای بهبودی پای خود را به تیغ جراحان بسپارد، امروز اعلام شد که این بازیکن برای جراحی خود راهی لندن شده است تا زیر نظر دکتر جیمز کالدر در بیمارستان King Edward VII عمل جراحی خود را انجام دهد. گفته می شود از کادر پزشکی رئال مادرید دکتر خسوس المو و کیمل آرامبری روند انجام این جراحی را بررسی خواهند کرد.

شایان ذکر است مادریدی ها با بسیاری از صاحب نظران این رشته برای جراحی یا عدم جراخی بیل مشورت کردند که در پایان تصمیم بر این شد تا انجام شود. گفتنیست انتظار می رود شماره 11 رئال مادرید تا پایان سال 2016 دور از میادین باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 79 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)
گرت بیل که به دلیل مصدومیت در بازی مقابل اسپورتینگ بین 2 تا 3 ماه قادر به همراهی رئال مادرید نخواهد بود، امروز پیغامی امیدوارکننده برای هوادارانش فرستاد.

رئال نیوز - مصدومیت بیل از ناحیه مچ پا باعث شده تا او خود را به دست جراحان بسپارد و قرار است سه شنبه آینده در لندن، دکتر جیمز کالدر، مچ پای بیل را جراحی کند. او حداقل 13 بازی رئال را از دست خواهد داد؛ از جمله ال کلاسیکو و جام جهانی باشگاه ها.

بیل امروز با انتشار عکس زیر در صفحات اجتماعی خود نوشت:

از پیغام های دلگرم کننده تان متشکرم. وضعیت مچ پایم خوب است و همه سعیم را می کنم تا زودتر از حد تصور به میادین بازگردم.
احسان احمدزاده بازدید : 38 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)
فوق ستاره ولزی تصمیم خود را گرفته است.

رئال نیوز - گرت بیل، فوق ستاره ولزی رئال مادرید تصمیم خود را گرفته و ترجیح می‌دهد به جای پذیرفتن ریسک مصدومیت دوباره، مچ پای خود را به تیغ جراحان بسپارد. او بدین ترتیب حداقل دو ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش marca، بیل که در دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال مصدوم شده بود، با اعلام رسمی کادر پزشکی رئال، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت تقریبا شدید شده و قطعا ال‌کلاسیکو را از دست داده است. اما نکته اصلی این بود که بیل ترجیح می‌دهد سه تا چهار هفته ریکاوری کند و یا مچ پای خود را به تیغ جراحان بسپارد که فوق ستاره ولزی گزینه دوم را انتخاب کرده است.

مطابق گزارشات، بیل روز سه شنبه در لندن توسط دکتر جیمز کالدر جراحی خواهد شد و بدین ترتیب، در بهترین حالت، دو ماه از میادین دور خواهد بود. با این حساب، جام جهانی باشگاه‌ها نیز درست مانند ال‌کلاسیکو و بازی با دورتموند برای بیل تمام شد و او از حالا با سال 2016 وداع می‌کند.

احسان احمدزاده بازدید : 42 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
بیانیه مبهم کادر پزشکی رئال باعث برداشت‌های متفاوت رسانه‌ها از میزان مصدومیت فوق ستاره ولزی شده است.

رئال نیوز - گرت بیل، فوق ستاره ولزی رئال مادرید که در دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال مصدوم شده بود، با اعلام کادر پزشکی این باشگاه، تاندون مچ پای راستش کمی جابجا شده است.

اما همین بیانیه باعث ایجاد اختلاف‌نظر در رسانه‌های اسپانیایی شده است. مارکا ضمن اینکه غیبت بیل در ال‌کلاسیکو را قطعی می‌داند، مدعی شده احتمال دارد بیل زیر تیغ جراحان برود.

آ اس اما گزارش کامل‌تری منتشر کرده است. این نشریه در گفتگو با یک پزشک متخصص ادعا می‌کند که بیل حداقل سه تا چهار هفته از میادین به دور خواهد بود اما نیازی به جراحی ندارد. مطابق این ادعا بیل بازی حساس با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست خواهد داد و حضور او در جام جهانی باشگاه‌ها نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

علاوه بر این دو نشریه نزدیک به رئال مادرید، تمام منابع دیگر نیز غیبت بیل در ال‌کلاسیکو را تایید کرده‌اند اما بحث‌ها روی اینکه آیا این بازیکن به جراحی نیاز خواهد داشت یا خیر، ادامه دارد. این را نیز باید گفت که بیل در صورت سپردن مچ پایش به تیغ جراحان، سال 2016 را از حالا تمام‌شده خواهد دید. البته، نیاز بیل به عمل جراحی پس از گذشت سه هفته و با توجه به روند ریکاوری وی مشخص خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 48 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
گزارش کادر پزشکی رئال این موضوع را تایید کرد.

رئال نیوز - گرت بیل، فوق ستاره ولزی رئال مادرید که در دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال مصدوم شده بود، مطابق گزارش کادر پزشکی این باشگاه، ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.

به گزارش marca، بیانیه کادر پزشکی رئال که دقایقی پیش منتشر شد بدین شرح است:

پس از تست‌هایی که بازیکن ما گرت بیل در بیمارستان انجام داد، مشخص شد که تاندون مچ پای راست او بر اثر ضربه وارده، کمی جابه‌جا شده است. او از هم‌اکنون ریکاوری خود را شروع کرده است.

بدین ترتیب بیل اولین ال‌کلاسیکوی فصل را از دست داد و اینکه چه بازی‌های دیگری را نیز از دست بدهد، هنوز مشخص نیست.

احسان احمدزاده بازدید : 50 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
ستاره ولزی رئال مادرید مصدوم شد.

رئال نیوز - شاگردان زیدان در حالی در خانه تیم اسپورتینگ موفق شدند به برتری برسند که یکی از ستاره های این تیم یعنی گرت بیل دچار مصدومیت شد و این می تواند خبر بد دیگری برای زیدان باشد.

به گزارش MARCA ، رئال که این روزها کروس، موراتا، په په و کاسمیرو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، در دقیقه 57 بازی امشب شاهد این بود که گرت بیل از ناحیه مچ پا احاس درد می کند و نمی تواند بازی را ادامه دهد. همین موضوع باعث شد تا وی از زمین خارج شود و آسنسیو جای وی را در زمین بگیرد.

هنوز خبر بیشتری در مورد این مصدومیت منتشر شده است ولی چیزی که روشن است این است که در مادرید تست های بیشتر روی پای این بازیکن انجام خواهد شد و آن زمان مشخص خواهد شد که وی به ال کلاسیکو خواهد رسید یا خیر.

احسان احمدزاده بازدید : 50 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (1)
یوفا لیست نامزدهای بهترین بازیکن فصل اروپا را منتشر کرد و از امروز رای گیری آغاز شد.

رئال نیوز - کاربران یوفا از امروز می توانند لیست منتخب سال یوفا را انتخاب کنند. یوفا لحظاتی قبل لیست کامل نامزدها را منتشر کرد که به صورت زیر است:

مهاجمان:

1-لوییز سوارز (بارسلونا - اروگوئه)

2- زلاتان ابراهیموویچ (منچستریونایتد / پاریسن ژرمن - سوئد)

3- گرت بیل (رئال مادرید - ولز)

4- نیمار (بارسلونا - برزیل)

5- پیر امریک اوبامیانگ (دورتموند - گابن)

6- روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ - لهستان)

7- کریستیانو رونالدو (رئال مادرید - پرتغال)

8- لیونل مسی (بارسلونا - آرژانتین)

9- الکسیس سانچز (آرسنال - شیلی)

10- سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی - آرژانتین)

11- آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید - فرانسه)

12- گونزالو هیگواین (یوونتوس / ناپولی - آرژانتین)

احسان احمدزاده بازدید : 47 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (0)
فوق ستاره ولزی از توپ طلا می گوید.

رئال نیوز - گرت بیل یکی از بازیکنانیست که فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی به همراه رئال مادریدو تیم ملی ولز داشت و امسال یکی از گزینه های حضور در لیست نهایی توپ طلا می باشد. در همین مورد وی در مصاحبه ای با AS در مورد کسب توپ طلا گفته است:

کاندیدای توپ طلا شدن یک افتخار بزرگ برای من است. این نشان می دهد که شما خوب کار کرده اید و در سال های اخیر چقدر تلاش کرده اید. حالا من باید بیشتر کار کنم و تمرین کنم و هدفم این است که با تیم های به عناوین بیشتری برسم، یعنی رئال مادرید و تیم ملی ولز و جوایز فردی که خودشان در آینده از راه خواهند رسید.

بیل ادامه می دهد:

بزرگی و اعتبار چیزی نیست که در یک مدت کوتاه بدست بیاید، چیزیست که زمان می برد تا به آن برسید. زمانی بدست می آید که شما تمام و قت هایتان را برای این بازی بگذارید.
احسان احمدزاده بازدید : 37 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
فوق ستاره رئال مادرید از کاپیتان سابق یونایتد می گوید.

رئال نیوز - گرت بیل که این روزها به عنوان تک ستاره کشور ولز در دنیای فوتبال نامی برای خود دست و پا کرده است، در مصاحبه ای در پاسخ به این سئوال که بهترین هم بازی وی چه کسی بوده است، گفت:

رایان گیگز. برای من گیگز بهترین بازیکن است و من در دوران نوجوانی و زمانی که درحال بزرگ شدن بودم به عنوان قهرمانم در دنیای فوتبال و همینطور ولز می شناختم.

این در حالیست که گرت بیل و رایان گیگز تنها دو مسابقه در تیم ملی ولز کنار هم بازی کردند و پس از آن گیگز در سال 2007 از دنیای فوتبال ملی خداحافظی کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 43 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
مرد رئال مادرید تک ستاره تیم ملی اش است.

رئال نیوز - شب گذشته تیم ملی ولز در حالی برابر صربستان با نتیجه 1-1 به تساوی رسید که گرت بیل ستاره رئال مادرید موفق شد باز هم برای این تیم گلزنی کند و نشان داد که همیشه امید اول کریس کلمن برای گلزنی در رقابت های مهم است.

به گزارش MARCA، در همین مورد آمار نشان می دهد که بیل در 10 روز گذشته موفق شده است 4 بار گل بزند و 1 پا گل بدهد تا نشان از فرم فوق العاده وی دارد. وی موفق شد برابر لژیا 1 گل بزند و 2 بار لگانس را مغلوب کند و پس در بازی دیشب گل اول بازی را برابر صربستان زد.  پیش از این هم مشخص بود که بیل در تیم ملی هم مسئولیت های خیلی مهمی دارد و علاوه بر اینکه در 14 بازی برای رئال مادرید 7 گل زده است، در تیم ملی هم در 3 بازی 4 گل زده است و رکورد یازده گل در 17 بازی را ثبت کرده است.

گفتنیست طبق این آمار بیل در طول بازی های ملی موفق به زدن 26 گل شده است و تنها 2 گل با یان راش آقای گل تاریخ تیم ملی ولز فاصله دارد، رکوردی که به نظر می رسد به زودی توسط فوق ستاره کهکشانی ها شکسته شود.

احسان احمدزاده بازدید : 48 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
شماره 11 ولز از نتیجه ناامید است.

رئال نیوز - پس از این که شاگردان کریس کلمن موفق نشدند بازی 1-0 برده برابر صربستان را حفظ کنند و در نهایت بازی به تساوی کشید، گرت بیل زننده تک گل ولزی ها در پایان این دیدار به BBC Sport گفت:

در حال حاضر خیلی ناراحت هستیم. در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما در ادامه انرژی و طراوتمان را از دست دادیم. ما غافلگیر شدیم در پایان. این یکی از چیزهاییست که بعضی اوقات پیش می آید شما تا پایان امیدوار هستید اما آن ها به گل می رسند.

ستاره رئال مادرید ادامه می دهد:

ایمان داریم که می توانیم به هدفمان برسیم و فقط نیاز داریم که کار کنیم. در خانه همیشه اعتماد به نفس خوبی داریم و 85 دقیقه 1-0 جبو بودیم که در پایان 2 امتیاز از دست دادیم.
احسان احمدزاده بازدید : 53 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
فوق ستاره ولزی در دیدار دیشب گلزنی کرد.

رئال نیوز - تیم ملی ولز در خانه برابر صربستان با نتیجه 1-1 متوقف شد که این دیدار پنجاهمین بازی گرت بیل در تورنمنت های معتبر بوده است. وی طبق آمار 19 بازی در مقدماتی های جام جهانی، 25 بازی در مقدماتی های یورو و 6 بازی در مرحله نهایی یورو 2016 کرده است و در مجموع این دیدارها 23 گل برای کشورش زده است.

* این آمار جدا از آمار وی در بازی های دوستانه و متفرقه می باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 37 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)
فوق ستاره ولزی در آخرین بازی هم 2 گل زد.

رئال نیوز - رئال مادرید در حالی ستارگانش را راهی مسابقات ملی کرد که در آخرین دیدار پیش از این روزها، برابر لگانس قرار گرفت و در آن مسابقه نیز گرت بیل 2 گل برای رئال مادرید زد و باعث پیروزی تیمش شد

در همین مورد وبسایت رسمی رئال مادرید گزارشی منتشر کرده است که طی آن  طبق آمار این بازیکن ولزی از زمان پیوستن به رئال مادرید، در 1 بازی موفق به زدن 4 گل شده است، 3 بار هت تریک کرده است و در 9 دیدار هم موفق به زدن 2 گل شده است و بدین ترتیب در 12 مسابقه 2 گل یا بیشتر برای کهکشانی ها زده است.

گفتنیت از این 12 مسابقه، 8 مسابقه در برنابئو بوده است و 4 مسابقه در دیگر ورزشگاه ها بوده است. همچنین 11 دیدار آن به لالیگا مربوط می شود و 1 مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

احسان احمدزاده بازدید : 53 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - گرت بیل برای چهارمین بار پیاپی به عنوان بهترین بازیکن سال ولز رسید.

این مراسم سه شنبه شب توسط اتحادیه فوتبال ولز برگزار شد و مهاجم رئال مادرید به راحتی این عنوان را به خود اختصاصی داد.

به گزارش Sky Sports، بیل اولین بازیکنی است که از سال 2004 تا به حال موفق شده در هر سه بازی گروهی رقابت های اروپایی گلزنی کند. اگر او سه گل دیگر برای ولز بزند به رکورد 28گله یان راش خواهد رسید.

کریس کولمن، سرمربی تیم ملی ولز هم برنده جایزه ویژه اتحادیه فوتبال ولز شد. او موفق شد تیم ملی ولز را به نیمه نهایی یورو 2016 برساند.

جو آلن، هافبک استوک سیتی هم برنده جایزه "بهترین بازیکن بازیکنان" و "بهترین بازیکن از نظر طرفداران" شد. اتان امپادو، بازیکن 15ساله و مستعد ولز هم که در حال حاضر در تیم ملی زیر17ساله های ولز بازی می کند، جایزه بهترین بازیکن جوان سال را به خود اختصاص داد.

احسان احمدزاده بازدید : 41 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فوق ستاره ولزی دبل کرد.

رئال مادرید در حالی برابر لگانس در سانتیاگو برنابئو به برتری رسید که گرت بیل ستاره ولزی این تیم موفق شد 2 گل اول تیمش را به ثمر برساند و دروازه حریف را باز کند.

در همین مورد به گزارش MARCA، گل اول این دیدار که بیل روی پاس فوق العاده ایسکو به ثمر رساند در حالی زده شد که  صدوپنجاهمین گل دوران فوتبالی این بازیکن ولزی بود. وی که در سال 2014 راهی رئال مادرید شد، پیش از این 5 گل برای ساوتهمپتون، 55 گل برای تاتنهام، 65 گل برای رئال مادرید و 25 گل برای تیم ملی ولز به ثمر رسانده بود.

گفتنیست همچنین این بازیکن گلزد در این فصل لالیگا 5 گل زده است و 2 گل دیگر هم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا زده است.

احسان احمدزاده بازدید : 34 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - گرت بیل، ستاره رئال مادرید پس از تساوی 3-3 تیمش مقابل لژیا ورشو مدعی شد که رئال باید در دفاع و حمله عملکرد بهتری داشته باشد.

رئال با گل استثنایی بیل در ثانیه 57 از حریف پیش افتاد و بیل با این گل رکورد پوشکاش را در به ثمر رساندن سریع‌ترین گل تاریخ باشگاه در چمپیونزلیگ شکست. سپس بنزما اختلاف را به دو گل رساند ولی لژیا موفق شد هر دو گل را جبران کند و در حالی که 7 دقیقه به پایان مانده بود از رئال پیش بیفتد که کواچیچ در دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاند. پس از بازی بیل مدعی شد که تیمش هم در دفاع و هم در حمله باید عملکرد بهتری داشته باشد.

او گفت:

از نتیجه راضی نیستیم. باید از این بازی ها درس بگیریم و قدرتمندتر از قبل برگردیم. وقتی بازی 2-0 بود کنترل آن دست ما بود ولی تمرکزمان را از دست دادیم. در این سطح از بازی وقتی چنین اتفاقی بیفتد، مجازات خواهید شد. باید در دفاع بهتر باشیم و همینطور از موقعیت‌ها‌یمان بهتر استفاده کنیم. باید از اشتباهات درس بگیریم.
احسان احمدزاده بازدید : 33 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، با گلزنی در ثانیه 57 دیدار امشب تیمش مقابل لژیا ورشو، سریعترین گل تاریخ این باشگاه در لیگ قهرمانان را به نام خود ثبت کرد.

هنوز یک دقیقه از بازی سپری نشده بود که روی یک ارسال از سمت چپ و دخالت کریس رونالدو، توپ به بیل رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

این گل که به گل زین الدین زیدان به لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان 2002 هم شباهت داشت، مطمئنا می تواند در بین نامزدهای بهترین گل فصل چمپیونزلیگ قرار بگیرد. سریع ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان را روی ماکای هلندی، مهاجم سابق بایرن مونیخ، در ثانیه 10 به ثمر رساند.

احسان احمدزاده بازدید : 242 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کادنا کوپه مدعی شد که رئال مادرید با رونالدو، گرت بیل و کیلور ناواس به توافق رسیده تا قراردادشان را تمدید کند.

طبق ادعای این روزنامه، کار تمدید قرارداد این سه بازیکن تقریبا تمام شده و امضای نهایی و رسمی شدن آن باقی مانده است؛ همچنین تونی کروس و لوکا مودریچ نیز به تمدید قراردادشان بسیار نزدیک هستند و قرارداد په‌په که در پایان فصل به پایان می‌رسد، نیز پس از بازگشت از اردوی پرتغال تمدید خواهد شد.

در کنار اتلتیکو، رئال نیز قادر به خرید بازیکن نیست و از سوی فیفا از حضور در نقل و انتقالات محروم شده است و از همین رو سیاست باشگاه به این شکل بوده که ستاره‌های خود را حفظ کند؛ همچنین دنی کارواخال و لوکاس واسکز نیز در لیست تمدید قرارداد رئال حضور دارند و پس از تمدید با ستاره‌های نام برده، روند مذاکرات با این دو بازیکن اسپانیایی نیز آغاز خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 81 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - شرایط مهاجم ولزی پیچیده شده است.

این روزها گرت بیل ستاره مادریدی تیم ملی ولز در اردوی تیم ملی این کشور حضور دارد و علی رغم شرایط خوبی که بیل در تمرینات از خود نشان می دهد، موارد حاشیه ای برای او دردسرساز شده است.

به گزارش AS، در هفته های اخیر خبر رسید که پدر همسر گرت بیل به دلیل کلاهبرداری هایی که کرده است به 6 سال زندان محکوم شده است و همین موضوع باعث سروصدای زیادی شد. پس از این مبود که خبرهایی در مورد خشم تعدادی از افراد در این مورد مخابره شد و حتی خبر حمله و آتش زدن خانه پدر همسر بیل منتشر شد. در همین راستا باشگاه رئال مادرید و تیم ملی ولز نسبت به شرایط ستاره خود نگران هستند و حتی باشگاه مادریدی در سفر تیمش به لاس پالماس تعداد محافظین این بازیکن را بیشتر کردند. امروز نیز از ولز خبر رسید که مسئولین تیم ملی این کشور تصمیم دارند تا با چند برابر کردن محافظین تیم ملی و گرت بیل شرایط را برای این مهاجم ولزی فراهم کنند تا هیچ گونه خطری وی را تهدید نکند.

احسان احمدزاده بازدید : 66 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سرمربی ولز معتقد است با وجود دو لیگ قهرمانان در سه سال اخیر، گرت بیل پاسخ اعتماد مادریدی ها را داده است.

تیم ملی ولز با اسطوره هایی مانند گری اسپید و جان توشاک، پیشینه خوبی دارد اما بدون شک در حال حاضر ستاره این تیم گرت بیل، مهاجم رئال مادرید است. کریس کولمن سرمربی ولز در گفتگو با اکسپرس گفت:

فکر نمی کنم او نیاز داشته باشد باز هم همراه با رئال مادرید قهرمان اروپا شود. او همین الان هم پاسخ اعتماد رئال مادرید را داده است. لیگ قهرمانان برای رئال مادرید از هر چیزی مهم تر است و آنها در سه سال اخیر، دو بار آن را فتح کرده اند. کسب این عناوین معانی زیادی برای او و باشگاهش دارد و فینال کاردیف می تواند حتی او را به چیزهای بیشتری برساند.
احسان احمدزاده بازدید : 49 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - گرت بیل تبدیل به سی امین بازیکن تاریخ رئال شد که توانسته در لالیگا به رکورد 50 گل دست یابد.

تیم فوتبال رئال مادرید امروز در حالی به چهارمین تساوی پیاپی خود در دو هفته اخیر رسید که تک گل کهکشانی ها را گرت بیل در این دیدار روی پاس رونالدو به ثمر رسید.

به گزارش MARCA، با این گل فوق ستاره ولزی به 50 گل در لالیگا رسید و موفق شد در 87 بازی به این تعداد بازی برسد. این در حالیست هم تیمی وی رونالدو در 51 بازی موفق شد به 50 گل در لالیگا برسد و بهترین آمار را از این حیث در مادرید داشته باشد. در کنار این دو بازیکن ستاره هایی نظیر پوشکاش، دی استفانو، سانچز و نازاریو هم آمار خوبی برای رسیدن به 50 گل دارند.

گفتنیست هم تیمی بیل یعنی بنزما نیز در 109 بازی به این تعداد گل رسید. شایان ذکر است در این مدت بیل موفق به دادن 32 پاس گل شده است.

احسان احمدزاده بازدید : 48 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - گرت بیل، ستاره رئال مادرید معتقد است که این باشگاه برای کسب نتایج بهتر به ثبات بیشتری نیاز دارد.

رئال در 12 بازی آخر خود در فصل گذشته به برتری رسید ولی این برتری ها برای رسیدن به امتیازات بارسلونا کافی نبود و این آبی اناری‌ها بودند که جام لالیگا را بالای سر بردند. حال ستاره ولزی مدعی شد که تیمش باید ثبات بیشتری داشته باشد تا نتایج بهتری کسب کند.

او گفت:

ما باید بیشتر ثبات داشته باشیم. فصل گذشته پایان خیلی خوبی داشتیم ولی باید در شروع فصل و در اواسطش بهتر باشیم. در مجموع، ثبات است که قهرمانی لیگ را برای تیم به ارمغان می‌آورد. فصل گذشته خیلی به قهرمانی نزدیک شدیم ولی کافی نبود ولی حالا سخت تلاش می‌ کنیم. امیدواریم که در پایان فصل جام را بالای سر ببریم. از جهتی خوشحالم که از من انتقاد شد زیرا باعث شد قویتر شوم. وقتی اوضاع خوب نیست چیزهای زیادی یاد می‌ گیرید. من از این موضوع خیلی سود بردم. به عنوان یک فوتبالیست سعی می‌ کنم بهتر و بهتر شوم. مهم‌ ترین چیز برای من این بود که خودم را رو به جلو حرکت دهم و بهتر و بهتر شوم.
احسان احمدزاده بازدید : 75 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - با توجه به چند نتیجه ضعیف و روند نه چندان مثبت کهکشانی ها در هفته های اخیر، این تیم نیز مبرمی به نتیجه دیدار برابر دورتموند در خانه حریف دارد.

علیرغم آمار خوب کریس رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما در فصول اخیر، هنوز این سه بازیکن موفق به حضوری تاثیرگذار در لحظات حساس مادریدی ها در فصل جاری نشده اند.

اگرچه این سه بازیکن اردوهای پیش فصل منظمی را سپری نکرده اند و هر کدام به دلایلی آن را از دست دادند، اما BBC تنها موفق به زدن 5 گل در 8 مسابقه ابتدایی کهکشانی ها شده اند که این آمار در زمان مشابه فصل قبل 18 گل و در دو سال قبل 14 گل بوده است.

با این تفاسیر و با توجه به نتایج فوق العاده دورتموند در روزهای اخیر و بیان این نکته که همیشه و در سال های گذشته، زنبورها رقیب قدرتمندی برای رئال محسوب شده اند، استفاده از بازیکنان جانشین مانند آلوارو موراتا می تواند از گزینه های پیش روی زیدان باشد.

اگر رئال مادرید قصد دارد تا تبدیل به اولین تیمی شود که دو سال متوالی فاتح لیگ قهرمانان شده است، باید از همین ابتدای راه، قدرت خود را به رخ حریفان بکشد.

احسان احمدزاده بازدید : 54 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - گرت بیل، ستاره رئال مادرید پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل لاس پالماس مدعی شد که او و هم تیمی‌هایش بدشانس بوده اند.

شاگردان زیدان شب گذشته به مصاف لاس پالماس رفتند که در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. در ابتدا آسنسیو رئال را پیش انداخت ولی تانا کار را به تساوی کشاند. در ادامه بنزما که به عنوان جانشین به میدان آمده بود موفق شد گل دوم را به ثمر برساند ولی آرائوخو گل تساوی را در دقیقه 85 به ثمر رساند. رئال با وجود این مساوی صدرنشین باقی ماند و بیل عامل اصلی امتیاز از دست دادن تیمش را بدشانسی دانست.

او گفت:

ناراحتم از اینکه پیروز نشدیم. هنوز در لیگ شکست ناپذیر هستیم ولی مهم ترین چیز کسب سه امتیاز بود. ما بدشانس بودیم زیرا موقعیت های خوبی داشتیم ولی حالا باید با دورتموند روبرو شویم و سعی کنیم به روند پیروزی بازگردیم. بدشانس بودیم ولی فوتبال همین است.
احسان احمدزاده بازدید : 68 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - خبرگزاری Gol Diario مدعی شد که گرت بیل قصد دارد رئال مادرید را ترک کند.

طبق ادعای این خبرگزاری بیل از سرمربی تیم زیدان و رئیس باشگاه، پرز دلخور است. دلخوری او از پرز به علت عدم تمدید قرارداد او تا به حال است زیرا پرز فصل گذشته قول تمدید قرارداد به او داده بود. دلخوری بیل از زیدان هم به این علت است که گفته می‌ شد سرمربی فرانسوی به بیل در زمین آزادی عمل بیشتری خواهد داد و کم کم او را به ستاره اصلی تیم تبدیل خواهد کرد.

مقابل ویارئال بیل در دقیقه 70 تعویض شد و لوکاس واسکز به جای او به میدان رفت. در نهایت بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید و بیل از تعویض شدنش بسیار ناراحت بود. او این تعویض را درک نکرده و معتقد است که بیش از رونالدو و بنزما شایسته بازی کردن است ولی باز هم قربانی آنها شد. حال باید دید آیا پرز و زیدان می‌ توانند با فوق ستاره ولزی کنار بیایند و درخواست‌ هایش را عملی کنند یا او راهی تیم دیگری خواهد شد. جدی ترین گزینه او منچستریونایتد است و تمایل بیل نیز به پیوستن به شیاطین سرخ است.

احسان احمدزاده بازدید : 63 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ئال در چهار بازی اخیرش دوازده گل زده است یعنی فقط یکی کمتر از بارسلونا. خط حمله رئال با هوشمندی و اثرگذاری بازی می کند.

امروز رونالدو و بیل بر می گردند تا قوای هجومی تقویت شوند و ترکیب رئال نسبت به کورنیا بهتر شود. سرعت تیم بیشتر خواهد بود و حرکات غیرمنتظره بیشتری دیده خواهد شد. رئال برای غلبه بر آسنخو توانمندی های بیشتری خواهد داشت. با حضور بی بی سی ویارئال خط حمله رئال تقویت می شود.

خبر خوب برای رئال این است که موراتا به خوبی با بی بی سی تقویت شده است. محصول آکادمی رئال می تواند جای هر کدام از این سه را بگیرد. موراتا یا بنزما هر کدام بازی کنند می توانند اثر خود را بگذارند. موراتا نقش خود را پذیرفته و هر زمان بازی کند  به دنبال گلزنی است. او متواضع است و اعتماد هم تیمی ها را حس کند. امروز نگاه ها روی بی بی سی است اما رئال قوای تهاجمی دیگری هم دارد و دوازده گل این را نشان می دهد.

پدرو سن مارتین

احسان احمدزاده بازدید : 56 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - درخشش MSN و مصدومیت BBC موجب شده تا در همین ابتدای فصل، فاصله گلزنی زیادی بین مثلث تهاجمی بارسلونا و رئال مادرید ایجاد شود.

مقایسه عملکرد مثلث تهاجمی رئال مادرید و بارسلونا طی فصول اخیر، یکی از خوراک های خبری رسانه هاست و اکنون مثلث تهاجمی بلوگرانا عملکرد فوق العاده ای داشته است.

به گزارش Marca، مثلث MSN تا اینجای فصل موفق به زدن 17 گل شده است و لیونل مسی با 8 گل و لوئیس سوارز با به ثمر رساندن 7 گل نقش بسزایی در این آمار فوق العاده داشته اند. این در حالیست که مثلث BBC فقط موفق به زدن 5 گل در فصل جاری شده است.

البته دلایل زیادی برای این اختلاف گل وجود دارد. گرت بیل فقط 321 دقیقه از 540 دقیقه ممکن را در ترکیب لوس بلانکوس به میدان رفته است و آمار کمتر از 60درصد حضور در ترکیب را به جای گذاشته است. این در حالیست که بنزما 41 درصد ممکن در ترکیب بوده است ولی زمان حضور کریس رونالدو به 30 درصد هم نمی رسد.

با این حال، بارسلونا نیز به دلیل حضور نیمار در مسابقات المپیک و مصدومیت لیونل مسی در این راه مشکلاتی داشته است.

احسان احمدزاده بازدید : 59 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مثلث حمله رئال مادرید در مجموع 300 گل به ثمر رسانده که رونالدو 165 گل ، بنزما 75 گل و بیل 60 گل به ثمر رسانده اند.

اختصاصی | گلی که دیشب بنزما وارد دروازه اسپانیول کرد، 300امین گل مثلث خط حمله رئال مادرید معروف به BBC بود . این سه نفر به طور متوسط 98.3 گل در هر فصل به ثمر رسانده اند که رونالدو آمار فوق العاده ای دارد.

آمار گلزنی BBC در 3 فصل اخیر :

2013/14 : 97 گل

2014/15 : 100 گل

2015/16 : 98 گل

2016/17 : 5 گل ( تا هفته چهارم )

221 گل در لالیگا، 67 گل در لیگ قهرمانان اروپا، 7 گل در کوپادل ری، 3 گل در جام باشگاه های جهان و 2 گل در سوپر جام اروپا.

احسان احمدزاده بازدید : 64 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دو ستاره مصدوم رئال مادرید به تمرینات برگشتند و در دیدار مقابل ویارئال حضور خواهند داشت.

کریستیانو رونالدو و گرت بیل دو ستاره مصدوم کهکشانی‌ها به تمرینات رئال مادرید برگشتند و برای دیدار برابر ویارئال آماده خواهند بود.

روزنامه مارکا اسپانیا نوشت:

گرت بیل در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون مصدوم شده بود و رونالدو نیز به خاطر سرماخوردگی کسالت داشت. این دو ستاره که در بازی هفته گذشته رئال برابر اسپانیول حضور نداشتند به تمرینات برگشتند.

این روزنامه مادریدی در ادامه خبر داد:

رونالدو و بیل برای بازی چهارشنبه مقابل ویارئال آماده خواهند بود زیرا امروز در تمرینات جمعی قوهای سفید حضور پیدا کردند.
احسان احمدزاده بازدید : 74 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - باشگاه رئال مادرید مطلع شده است که مدیران منچستر یونایتد قصد دارند گرت بیل را از تمدید کردن قراردادش منصرف کنند.

مورینیو بسیار علاقمند است تا گرت بیل را در اختیار داشته باشد و به مدیران یونایتد نیز توصیه کرده است تا هر راهی که ممکن است را برای کشاندن بیل به اولدترافورد امتحان کنند.
اواسط ماه می بود که رسانه های اسپانیایی خبر از پیشرفت مذاکرات بین باشگاه رئال و گرت بیل برای تمدید قرارداد دادند و ماه گذشته نیز اعلام شد که این مذاکرات نهایی شده است با این حال منابع انگلیسی ادعا می کنند که یونایتدها در این راه مزاحمت هایی را برای بیل ایجاد کرده و قصد منصرف کردن او از تمدید با رئال را دارند تا تابستان آینده بتوانند او را به خدمت بگیرند.
امروز نشریه گاردین مدعی شد که در پی توافق مدیر برنامه های بیل با مدیران رئال، قرار شده است که رقم فسخ قرارداد این بازیکن به 500 میلیون یورو افزایش یابد تا هیچ باشگاهی قادر نباشد با پرداخت رقم فسخ قرارداد بیل، او را به خدمت بگیرد که این واکنشی است به علاقمندی باشگاه منچستریونایتد به فوق ستاره ولزی.
رئالی ها بدین شکل هشدار داده اند که گرت بیل تحت هیچ شرایطی فروشی نخواهد بود. جالب اینکه رقم فسخ قرارداد مسی با بارسلونا 250 میلیون و رونالدو با رئال، 1 میلیارد یورو است.

احسان احمدزاده بازدید : 45 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - گرت بیل و کریستیانو رونالدو، دو غایب بزرگ تمرین گروهی امروز رئال مادرید بودند.

رئال مادرید پس از برتری 2-1 برابر اسپورتینگ در لیگ قهرمانان، خود را برای بازی روز یکشنبه در زمین اسپانیول آماده می کند. رئالی ها پس از یک روز استراحت، از امروز به تمرینات برگشتند درحالی که گرت بیل و رونالدو در این تمرین حضور نداشتند.
بیل که در بازی برابر اسپورتینگ لیسبون از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بود، به احتمال فراوان به بازی با اسپانیول نخواهد رسید در حالیکه رونالدو که امروز در سالن بدنسازی مشغول ریکاوری بود، مشکل خاصی برای همراهی کهکشانی ها نخواهد داشت.
در تمرین امروز همچنین فابیو کوئنترائو نیز پس از مدت ها مصدومیت توانست تمرین را بدون مشکل به اتمام برساند و احتمالا در فهرست 18 نفره زیدان قرار خواهد گرفت. پیش بینی می شود که زیزو در بازی برابر اسپانیول، از لوکاس واسکز و خامس در ترکیب ثابت استفاده کند.
رئال در بازی روز یکشنبه دو هدف مهم خواهد داشت و قصد دارد با کسب پیروزی، هم صدرنشینی خود را حفظ کند و هم روند بردهای متوالی خود در لالیگا را به 16 رسانده و با رکورد بارسلونای پپ گواردیولا برابری کند.

احسان احمدزاده بازدید : 37 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره ولزی دیشب مصدوم شد.

در جریان دیدار دیشب رئال مادرید برابر اسپورتینگ لیسبون، در  دقایق پایانی نیمه اول گرت بیل بود که روی تکل خشن بازیکن اسپورتینگ ضربه شدیدی خورد و روی زمین افتاد و پس از ورود پزشکان و مداوا به سختی درون زمین راه می رفت.
به شروع نیمه دوم اما او وارد زمین شد و 20 دقیقه هم بازی کرد و سپس جایش را به وازکز داد. با این حال MARCA گزارش داده است که طبق گفته شاهدین وی در هنگام خروج از ورزشگاه لنگ می زده است و از همین رو مشخص نیست که برای دیدار یکشنبه شب برابر اسپانیول آماده باشد. باید صبر کرد و دید که آیا وی تا روز بازی در تمرینات رئال حاضر می شود یا باید زیدان بازیکن دیگری را جایگزین وی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 53 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - طی گزارشاتی که در دست است به نظر می رسد مصدومیت گرت بیل زیاد جدی نیست ولی احتمالا دیدار مقابل اسپانیول را از دست می دهد.

دیشب تیم رئال مادرید در چارچوب رقابت های دور اول لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و بازی با نتیجه 1-2 به نفع رئال مادرید به اتمام رسید.
اما چیزی که شیرینی این برد را از هواداران رئال مادرید گرفت مصدومیت گرت بیل در حین بازی شد که طی تصمیمی که زیدان گرفت او را به دلیل شرایط بد مصدومیتش به بیرون آوردند و وازکز را جایگزین او کردند.
در همین رابطه مارکا اعلام کرده است که شانس این بازیکن برای قرارگیری در ترکیب رئال مادرید برای دیدار کهکشانی ها مقابل اسپانیول صفر است و او باید بازی را از تلویزیون ببیند.
بیل باید تست های پزشکی باشگاه را پشت سر بگذراند تا مشخص شود میزان مصدومیت او در چه حدی است و آیا می تواند این هفته مقابل اسپانیول بازی کند یا نه؟
اما واران در همین رابطه عنوان کرده است:
"این فقط یک ضربه دیدگی ساده است و چیز مهمی نیست. خوشبختانه او در بازی این هفته ما را همراهی می کند و او برای ما بسیار مهم است و کمک زیادی به ما می کند."
اما مارکا تمامی ادعا های رافائل واران را کذب دانست و عنوان کرده است این بازیکن 100 درصد دیدار مقابل اسپانیول را از دست می دهد.

احسان احمدزاده بازدید : 53 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فوق ستاره ولزی در مادرید ماندنیست.

چند هفته ایست که خبرهای موثقی از تمدید قرارداد گرت بیل با رئال مادرید به گوش می رسد و منابع زیادی از این موضوع با اطمینان خبرداده اند. در همین راسjا امروز نشریه بریتانیایی گاردین در گزارشی مدعی شد که خبرهای جدیدی از این قرارداد جدید دارد.
به گفته این منبع جاناتان برنات مدیربرنامه های بیل چندماهیست در حال مذاکره است. در این قرارداد جدید که به زودی رسمی می شود رقم آزادسازی شماره 11 رئال مادرید 500 میلیون یورو خواهد بود یعنی نصف رقم آزادسازی کریستیانو رونالدو (1 میلیارد یورو). همچنین از سوی دیگر قرار است دستمزد بیل نیز افزایش باید و از 9 میلیون یورویی که وی در هر سال می گیرد به 20 میلیون یورو در سال افزایش پیدا کند.
گفتنیست قرارداد فعلی بیل تا سال 2019 اعتبار دارد و مادریدی ها درنظر دارند تا سال 2021 آن را تمدید کنند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 382
  • بازدید ماه : 857
  • بازدید سال : 13,093
  • بازدید کلی : 205,228