loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
حالا فرصت بیشتری در اختیار په په برای بازی کردن قرار خواهد گرفت.

رئال کلاب - در بازی برابر والنسیا ، تلخی شکست برای مدافع رئال مادرید، رافائل واران، زمانی بیشتر شد که در نیمه دوم به دلیل مصدومیت مجبور شد جای خود را به ناچو بدهد.

حالا با گذشت چند روز و پس از تست های پزشکی که بر روی پای وی انجام شده است، باشگاه رئال مادرید در وبسایت رسمی اش بیانیه ای منتشر کرد و مشخص شده که مدافع فرانسوی از ناحیه عضله دوسر ران دچار آسیب دیدگی درجه 2 شده است و به همین دلیل به چند هفته ریکاوری و تمرین برای بازگشت دوباره به میادین نیاز دارد. البته باشگاه هنوز خبری در مورد میزان دوری وی از میادین منتشر نکرده است اما AS احتمال داده که این نوع مصدومیت برای ریکاوری دوباره و بدست آوردن شرایط مسابقه به 4 تا 6 هفته زمان احتیاج دارد.

گفتنی‌ست در صورت صعود رئال مادرید به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا واران احتمالاً می تواند در آن مرحله برای مادریدی ها به میدان برود.

احسان احمدزاده بازدید : 54 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
مدافع فرانسوی مقابل اسپورتینگ گلزنی کرد.

رئال نیوز - بدون شک یکی از بازیکنانی که در تیم رئال مادرید این فصل یشتر از حد انتظار به بازی گرفته شده است، رافائل واران فرانسوی می باشد مدافعی که با توجه به مصدومیت های طولانی مدت راموس و په په موفق شده است در بازی های زیادی در دفاع رئال بازی کند.

در همین مورد MARCA گزارش می دهد این بازیکن جوان و آینده دار نه تنها توانسته به خوبی جای آن ها را پر کند بلکه در زمینه های دیگری از جمله گلزنی هم موفق بوده است و در لیگ قهرمانان این فصل، با توجه به گلی که برابر اسپورتینگ زد 2 گله شد و تعداد گل هایش را رونالدو برابری می کند. وی که گل اول خود را در این تورنمنت در وستفالن برابر دورتموند به ثمر رساند، هم بازکننده قفل دروازه پاتریسیو بود و روی یک توپ ارسالی و در یک رفت و برگشت با پای چپ موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

باید دید با بازگشت په په آیا زیدان هنوز هم واران را به عنوان زوج راموس انتخاب می کند یا نه.

احسان احمدزاده بازدید : 57 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)
مدافع فرانسوی از حضور در مادرید خوشحال است.

رئال نیوز - رافائل واران که این روزها در اردوی تیم ملی فرانسه حضور دارد، در مصاحبه ای با Le Figaro در مورد شرایطش در مادرید و علاقه وی به حضور یا عدم حضور برای سال های آینده در ترکیب کهکشانی ها گفت:

چرا که نه؟ همه چیز در فوتبال سریع پیش می رود ولی در حال حاضر پاسخ من مثبت است. من هیچ دلیل برای ترک مادرید ندارم و همه چیز در این تیم خوب پیش می رود برای من. می خواهم برای سال های زیاد در این تیم بمانم و این برنامه من است. می خواهم زمان زیادی بازی کنم و عناوین زیادی ببرم.

وی همچنین در مورد زیدان سرمربی فرانسوی رئال اضافه کرده است:

او یک مربی جوان است که همین حالا قهرمان لیگ قهرمانان شده است و توانایی هدایت تیم ملی فرانسه را نیز دارد. این موقعیت در تیم برای من مناسب است چرا که می خواهم در تمامی ویژگی ها پیشرفت کنم. این چیزیست که به من انگیزه می دهد و من را به کار کردن و حس مسئولیت پذیری بیشتر تشویق می کند.
احسان احمدزاده بازدید : 55 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)
مدافع رئال مادرید روز به روز در حال پیشرفت است.

رئال نیوز - تیم ملی فرانسه پس از اینکه در دیدار برابر سوئد موفق شد حریف را با نتیجه 2-1 شکست دهد، در دیداری دوستانه باید به مصاف ساحل عاج برود و این دیداریست که رافائل واران بازیکن جوان کهکشانی ها برای بار دیگر کاپیتان خروس ها می شود.

به گفته مارکا، این در حالیست که پیش از این صحبت هایی در مورد کاپیتانی واران در سال های جدید برای فرانسه زده شده بود و دیدار امشب هم نشانه دیگری برای این موضوع می باشد، مدافعی که تازه در سن 23 سالگیست و سال های زیادی را برای کاپیتانی در تیم ملی فرصت دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 42 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - وی به یک رکورد شخصی رسید.

همانطور که پیش تر گفته شد، رافائل واران امروز موفق شد برای رئال مادرید صدمین دیدار لالیگایی اش را برگزار کند و از همین حیث به یک رکورد شخصی برسد. در همین مورد وی پس از این مسابقه به وبسایت رسمی رئال مادرید گفت:

خوشحالم که به صدمین بازی خودم در لالیگا رسیدم. زمانیکه به این جا آمدم 18 سال داشتم و فکر نمی کردم هیچگاه این اتفاق بیفتد. اما با تلاش و صبر به آن رسیدم. خوشحالم و این موضوع باعث افتخار من است و امیدوارم بازی های بیشتری را برای رئال مادرید به میدان بروم.
احسان احمدزاده بازدید : 43 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع فرانسوی توسط مورینیو راهی رئال مادرید شد.

تیم فوتبال رئال مادرید امروز در حالی در خانه به مصاف لگانس رفت که رافائل واران در غیاب راموس و پپه در دفاع رئال مادرید حضور داشت و برای چندمین بازی پیاپی در این فصل در ترکیب ثابت کهکشانی ها قرار گرفت.

در همین مورد به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، این دیدار صدمین مسابقه ای بود که این مدافع جوان برای رئال مادرید در لالیگا انجام داد. وی که در 18 سالگی فرانسه را ترک کرد و راهی اسپانیا شد، اولین بازی خود برای رئال مادرید در لالیگا را رد سال 2011 برابر ریسینگ سانتاندر انجام داد که این بازی در پایان بدون گل مساوی شد. گفتنیست از این 100 بازی، 54 بازی در خانه بوده و 46 بازی نیز خارج از خانه بوده است.

احسان احمدزاده بازدید : 42 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع فرانسوی از بازی در لهستان می گوید.

پس از این که رئال مادرید شب گذشته برابر لژیا ورشو لهستان متوقف شد، رافائل واران در گفتگو با خبرنگاران در مورد این بازی صحبت کرد که MARCA صحبت های وی را چنین پوشش داده است:

امشب شب ما نبود و در در دفاع و حمله خوب نبودیم و احتیاج داریم کار کنیم. پیامی بود تا برای آینده یاد بگیریم ودر بازی تمرکز و شدتمان را از دست ندهیم. بهترین بازی های ما زمانیست که همه تیم در دفاع خوب کار می کنند. نباید زنگ خطر را بزنیم ولی باید از کاری که انجام دادیم آگاه باشیم.

گفتنیست واران در این بازی در کنار ناچو زوج خط دفاعی رئال را تشکیل می دادند.

احسان احمدزاده بازدید : 73 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - با اتمام هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی، ترکیب منتخب هفته نخست این لیگ از نگاه وبسایت آماری هواسکورد اعلام شد.

16 بازی که از هفته دوم لیگ قهرمانان در روز سه شنبه و چهارشنبه برگزار شد به اتمام یافت. تئو ولکات و الکسیس سانچز از آرسنال و فدریکو سانتاندر از کپنهاگن، بالاترین نمره یعنی 9.1 را از وبسایت هواسکورد دریافت کردند.

http://s8.picofile.com/file/8269058100/3232.png

احسان احمدزاده بازدید : 38 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فقط در خط‌ حمله نیست که زین الدین زیدان با سردرد روبرو است.

رافائل واران مدافع فرانسوی و په په مدافعان پرتغالی باشگاه رئال مادرید، هر دو برای بازی برابر اوساسونا آماده هستند و حالا زین الدین زیدان باید یک تصمیم دشوار بگیرد.

به گزارش مارکا، یکی‌ از سخت‌ ترین تصمیمات زین الدین زیدان در رئال مادرید انتخاب بین په په و رافائل واران است.تا قبل از مسابقات ملی‌ په په به خاطر مصدومیت یورو خود از میادین دور بود و حالا دوباره به میادین بازگشته است و برای پرتغال هم گلزنی کرد. در همین حال، زمانی‌ که بازیکن پرتغالی قهرمان یورو می‌‌شد، هم تیمی فرانسوی وی از مصدومیت خود ریکاوری می‌‌ کرد. این باعث شد که واران بازی‌های اول فصل رئال مادرید را فیکس باشد.
پس از 12 ماه دشوار برای واران، حالا هم وطن او باید در موردش تصمیم بگیرد. واران با رد کردن پیشنهاد منچستریونایتد فقط می‌‌خواهد فیکس باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 64 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع فرانسوی رئال مادرید، دلیل نرفتنش به منچستر یونایتد را پروژه رئال مادرید می داند.

تابستانی که گذشت، منچستر یونایتد همراه با ژوزه مورینیو سعی کرد رافائل واران را به خدمت بگیرد اما مادریدی ها به هیچ عنوان حاضر به فروش مدافعشان نشدند.

واران در گفتگو با Canal Plus گفت: "سخت است به ژوزه مورینیو نه بگویید اما هر کس باید شرایط و علایق خود را بسنجد. ما انسان هستیم و باید تصمیم بگیریم. منچستر یونایتد باشگاه بزرگی است اما من در رئال مادرید خوشحالم و پروژه این باشگاه را دوست دارم."

پیش از این نیز زیدان گفته بود که واران نقش کلیدی در ترکیب تیمش خواهد داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 51 شنبه 13 شهریور 1395 نظرات (0)

رئال نیوز - مدافع تیم ملی فرانسه می‌گوید جایگاهش را در تیم ملی این کشور از دست نخواهد داد.رافائل واران مدافع تیم ملی فرانسه به دلیل مصدومیت در یورو 2016 غایب بود و نتوانست در این رقابت‌ها حاضر باشد. این بازیکن خود را به بازی دوستانه با ایتالیا رساند و در این بازی بعد از مدت‌ها برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.
واران درباره حضور مجدد در تیم ملی فرانسه به اکیپ گفت:" از دست دادن یورو 2016 برای من بسیار دردناک بود. دیدن یورو از تلویزیون خیلی سخت بود و الان خیلی خوشحالم که به تیم ملی بازگشتم. نمی‌خواهم جایگاهم را در تیم ملی از دست بدهم.
به خوبی از این موضوع آگاه هستم که باید در بهترین شرایط باشم تا برای تیم ملی کشورم به میدان بروم. در تیم ملی با کوشیلنی خیلی راحتم و هماهنگی خوبی با او دارم. عادل رامی هم هست که با او نیز راحتم. برابر ایتالیا جو خوبی در ورزشگاه بود و هواداران خیلی از من استقبال کردند."
دیدیه دشان در بازی برابر ایتالیا واران را غافلگیر کرد و بازوبند تیم ملی فرانسه را به او داد. این در حالی بود که بازیکنانی چون ماتئوئیدی و مانداندا نیز در زمین بودند و در غیاب لوریس، دروازه‌ بان تیم، باید بازوبند را به ترتیب اولویت بر بازو می‌بستند.
واران درباره این اتفاق گفت:" شگفت زده شدم. دشان اعتماد به نفس من را بالا برد. بازی با بازوبند تیم ملی فرانسه لذت بخش بود."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 403
  • بازدید ماه : 878
  • بازدید سال : 13,114
  • بازدید کلی : 205,249