loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 91 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
پدیده فوتبال فرانسه با رونالدو عکس یادگاری دارد.

رئال کلاب - کیلیان امباپه، پدیده 18 ساله باشگاه فوتبال موناکو در 14 سالگی با حضور در والدیباس در کنار کریستیانو رونالدو عکسی به یادگار گرفته است.

به گزارش مارکا، امباپه که اغلب با تیری آنری مقایسه می شود پس از کریم بنزما دومین گلزن جوان فرانسوی تاریخ لیگ قهرمانان است. وی در 14 سالگی به حضور در والدیباس از کمپ تمرینی رئال مادرید بازدید کرد و عکسی هم در کنار اسطوره پرتغالی گرفت. امباپه هفته گذشته در شکست 5-3 موناکو برابر منچسترسیتی یکی از گل های تیم فرانسوی را در اتحاد وارد دروازه سیتیزن ها کرد.

مارکا و اکیپ پیش از این مدعی شده اند که زین الدین زیدان و رئال مادرید به امباپه علاقه دارند.

احسان احمدزاده بازدید : 37 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
فوق ستاره پرتغالی از باخت تیمش عصبانی شده و البته جملاتی هم بر زبان آورده است.

رئال کلاب - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید از شکست تیمش مقابل والنسیا بسیار شاکی بوده و از عملکرد هم تیمی‌هایش در این بازی انتقاد کرده است.

به گزارش as، رئال مادرید شب گذشته در حالی که می‌توانست با پیروزی برابر والنسیا اختلافش با دیگر رقبا را افزایش داده و گام بلندی برای قهرمانی بردارد، در همان ده دقیقه ابتدایی بازی دو گل دریافت کرد تا گل نیمه اول رونالدو نیز نتواند امتیازی برای کهکشانی‌ها به همراه داشته باشد. فوق ستاره پرتغالی به نظر از این شکست بسیار شاکی بوده و پس از بازی سر خود را چند ثانیه‌ای بالا آورده و می‌گوید:

من گل زدم؛ شما چکار کردید؟

البته تصاویر تلویزیونی دقیقا نشان نمی‌‌دهد خطاب رونالدو دقیقا به کیست.

احسان احمدزاده بازدید : 125 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
رونالدو از کفش های سبز و سیاه نایکی برای این الکلاسیکو استفاده میکند.

رئال نیوز - از هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا، دو تیم بالای جدولی بارسلونا و رئال مادرید ال کلاسیکوی دویست و شصت و پنجم خود را از ساعت 18:45 دقیقه امشب در استادیوم نیوکمپ برگزار می کنند.

http://s8.picofile.com/file/8277055000/1381043504884738541.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 99 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی اسبق کهکشانی‌ها علی‌رغم اینکه رونالدو را شایسته‌ترین فرد برای توپ طلای امسال می‌داند، او را به دلایلی از بهترین‌های تاریخ نمی‌بیند.

رئال نیوز - کابیو کاپلو، سرمربی اسبق رئال مادرید در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شد رسیدن توپ طلای امسال به کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید از واضحات است اما این بازیکن به دلایلی درمثلث بهترین بازیکنان تاریخ قرار نمی‌گیرد.

به گزارش AS، کاپلو چند هفته پیش گفت که پله، مارادونا و مسی بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند. اظهارنظری که چندان به مذاق هواداران رئال خوش نیامد. واقعا چرا کریستیانو از این جمع خارج است؟

این خیلی ساده است. کریستیانو گلزن قهاری‌ست اما برخلاف مسی، نابغه نیست.

از چه نظر؟

مسی از همان 17 - 18 سالگی یک نابغه بود. کریستیانو هم بازیکن خوبی بود که با تلاش و اراده خود را ساخت و به یک فوق ستاره تبدیل شد. او خوب نیست، عالی‌ست و به احترامش کلاهم را از سر برمی دارم اما او نبوغ و خلاقیت را در بازی خود ندارد و متاسفانه این چیزی نیست که بتوان آن را به دست آورد. این تفاوت مسی و رونالدوست.

بنابراین شما معتقدید مسی یک استعداد ذاتی‌ست اما رونالدو بازیکنی خودساخته است؟

دقیقا! این توصیف وضعیت این دوست. مسی همانند یک کودک است. یک استعداد خدادادی... در حالی که کریستیانو با گذرزمان به این سطح رسیده است.

در سال 2016 به نظر شما رونالدو لایق توپ طلاست؟

پرواضح است! یعنی امسال غیر از او چه کسی باید برنده شود؟ او پرتغال را قهرمان یورو کرد و با رئال هم قهرمان اروپا شد. او لایق‌تر از هر بازیکن دیگری‌‌ست. اما اگر درباره نابغه‌ها صحبت می‌کنیم، نظر من چیز دیگری‌ست.

آنچلوتی گفت که نیمار و دیبالا می‌توانند وارث رونالدو و مسی در سالیان آتی باشند. موافقید؟

این دو بازیکن خصوصیات متفاوتی دارند. با این حال، معتقدم رسانه کار خود را خواهد کرد. اگرچه هر دو بازیکنانی فوق العاده‌اند که من سبک بازی آن‌ها را می‌پسندم.

رئال زیدان را چگونه می‌بینید. آیا آن‌ها می‌توانند لالیگا را فتح کنند؟

زیدان کار بزرگی در رئال انجام می‌دهد و تیمش نیز هم‌اکنون صدرنشین لالیگاست. در این بین بازی‌هایی چون تساوی 3-3 با لژیا ورشو هم وجود داشت که البته پیش می‌آید و تقصیر مربی نیست و این بازیکنان هستند که بازی را بسیار ساده فرض می کنند. نتایج را آمادگی فیزیکی تیم‌ها در بهار مشخص می‌کند. خودم دو فینال لیگ قهرمانان اروپا را به دلیل مصدومیت‌ها از دست دادم. آماده و سالم بودن بازیکنان در چنین مقطعی، تفاوت‌ها را رقم می‌زند.
احسان احمدزاده بازدید : 95 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
روبرتو کارلوس معتقد است رونالدو هنوز هم بهترین بازیکن جهان است.

رئال نیوز - روبرتو کارلوس بازیکن سابق تیم رئال مادرید بر این باور است کریستیانو رونالدو هنوز هم بهترین بازیکن جهان است و شایسته کسب توپ طلا است.

به گزارش Fourfourtwo روبرتو کارلوس که در خصوص دیدار حساس بارسلونا و رئال مادرید صحبت می کرد بر این باور است رونالدو هنوز هم بهترین بازیکن جهان است.

صحبت کردن در خصوص رونالدو بسیار راحت است. او بهترین بازیکن جهان است.

او واقعا یک بازیکن بزرگ است و همه معتقدند او به گلزنی هایش ادامه خواهد داد.

کارلوس در خصوص عملکرد فصل پیش رونالدو نیز گفت:

رونالدو فصل پیش همه کار کرد. در حال حاضر او سزاوار کسب توپ طلا است. او اوج توانایی خود را برای رئال مادرید و تیم ملی انجام داده است. فکر می کنم او همچنان چیزهای بیشتری را خواهد برد زیرا بازیکنی پر شور است. او طی چند سال اخیر سطحی متفاوت را به نمایش گذاشته است. کریستیانو یکی از بهترین های تمام دوران است.
احسان احمدزاده بازدید : 101 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
پرونده فساد مالیاتی برخی از ورزشکاران وارد فاز جدیدی شد.

رئال نیوز - در حالی که ادعاهای اولیه فرار مالیاتی موکلان خورخه مندس، مدیر برنامه مشهور دنیای فوتبال، با واکنش شرکت وی روبرو بود، از دقایقی قبل، داستان وارد فاز کاملا جدی شد.

گروه تحقیقاتی و فرانسوی mediapart که پیش از این از رسوایی های سیاسی مهمی همچون داستان قذافی-سارکوزی در جهان رونمایی کرده است، لحظاتی قبل در بخش ورزشی خود، جزییات کامل پرونده فرار مالیاتی کریستیانو رونالدو و برخی از موکلان مدیر برنامه پرتغالی را منتشر کرد. اطلاعاتی که احتمالا به زودی در اختیار مقامات قضایی اسپانیا و انگلیس قرار خواهد گرفت.

بر خلاف گزارشات اولیه، این گروه فاش کرده است که رونالدو از سال ۲۰۰۸، با استفاده از شرکت هایی که در سوییس و جزیره ویرجین ثبت شده اند، مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو درآمد را از مقامات مخفی کرده و چیزی در حدود ۳۱ میلیون یورو، فرار مالیاتی داشته است. مندس، در مجموع به موکلانش کمک کرده است که چیزی در حدود ۱۸۰ میلیون یورو را از مقامات مخفی کنند. به جز دو کشور ذکر شده، شرکت هایی در پاناما هم در این راستا فعالیت داشته اند.

در همین راستا، رونالدو تنها نیست. ژوزه مورینیو با کمک مندس، توانسته از پرداخت مبلغ ۴.۴ میلیون یورو فرار کند. همچنین پای فالکائو، ستاره سابق اتلتیکو مادرید و کنونی موناکو هم به این پرونده باز شده است(۵.۶ میلیون یورو فرار مالیاتی). گروه تحقیقاتی و فرانسوی mediapart، شامل همکاری ۱۲ نشریه مشهور در اروپاست که ۶۰ خبرنگار در سرتاسر قاره، بر روی ۱۸ میلیون سند کار کرده اند.

این گروه می گوید تا دو هفته آینده، اخبار جدیدی در این باره منتشر خواهد کرد. برخی از اطلاعات mediapart تنها برای مشترکین ویژه این شرکت در دسترس است که به محض انتشار آنها، آن را در طرفداری با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

احسان احمدزاده بازدید : 73 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید بار دیگر از سوی مجله معتبر World Soccer به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد.

رئال نیوز - رونالدو که پیشتر در سال‌های 2008، 2013 و 2014 موفق به دریافت این عنوان شده بود، حال با کسب آن برای بار چهارم با رکورد مسی برابری کرد. ستاره پرتغالی در فصل گذشته موفق شد جام قهرمانی چمپیونزلیگ و یورو 2016 را بالای سر ببرد و از همین رو موفق ترین سال فوتبالی اش را پشت سر گذاشت.

با وجود این درخشش در سال 2016، مسی با اختلاف نسبتا کمی با او در رده ی دوم قرار گرفت. ستاره بارسا نیز موفق شده بود قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری را کسب کند و به همراه آرژانتین به فینال کوپا آمه‌ریکا صعود کند. پس از این دو آنتوان گریزمان قرار گرفته که موفق شد عنوان آقای گلی یورو 2016 را به دست آورد و درخشش فوق العاده ای با اتلتیکو داشت.

لیست 30 نفر برتر به شرح زیر است:

1- کریستیانو رونالدو
2- لیونل مسی
3- آنتوان گریزمان
4- لوئیس سوارز
5- گرت بیل
6- نیمار
7- ریاض محرز
8- روبرت لواندوفسکی
9- ان گولو کانته
10- جیمی واردی
11- مانوئل نویر
12- په‌په
13- آندرس اینیستا
13- تونی کروس
15- کوین دی‌بروین
15-الکسیس سانچز
17- لوکا مودریچ
18- پیر امریک اوبامیانگ
19- جیانلوئیجی بوفون
19- پل پوگبا
21- سرخیو آگوئرو
22- لئوناردو بونوچی
23-گونسالو ایگواین
24- دیمیتری پایت
25- آرتورو ویدال
26- روی پاتریسیو
27- ادن هازارد
28- مسوت اوزیل
29- جروم بواتنگ
29- زلاتان ابراهیموویچ

احسان احمدزاده بازدید : 41 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (1)
کریستیانو رونالدو با ثبت یک شرکت در جمهوری ایرلند، در چند سال گذشته روشی مناسب برای دور زدن مالیت ها پیدا کرده است.

رئال نیوز - اسناد منتشر شده از سوی وبسایت جنجالی فوتبال لیکس که امروز در ال کنفیدنسیال بازتاب داشته، نشان می دهند که کریستیانو رونالدو در جمهوری ایرلند شرکتی با نام "MIM Limited" تاسیس کرده و خود را به عنوان مدیر این شرکت معرفی کرده است.

بر این اساس او مالیاتی کمتر از حد معمول از درآمدهای تبلیغاتی خود( نایکی، KFC، کونامی و تویوتا) پرداخت کرده است.

ایرلند کشوری است که در آن، شرکت ها در مقایسه با کشورهای دیگر اروپایی کمترین مالیات بر درآمد را پرداخت می کنند. به طور مثال 12.5 درصد کمتر از کشوری مثل اسپانیا.

اداره مالیات می تواند در این زمینه بازرسی کرده و حتی این امکان وجود دارد که در صورت پیدا شدن آمار و اسناد قلابی، رونالدو تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و جرایم سنگین مالی شامل حالش شود.

احسان احمدزاده بازدید : 39 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)
آمار نشان می دهد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید همیشه نمایش خوبی در نوکمپ داشته است.

رئال نیوز - علیرغم تئوری عدم درخشش رونالدو در بازی های بزرگ، او از زمان پیوستن به رئال مادرید آمار خیره کننده ای در برابر رقیب سنتی به ثبت رسانده و در 12 دیدار در نوکمپ موفق به زدن 10 گل شده است.

در واقع رونالدو از زمان پیوستن به جمع کهکشانی ها، تنها 3 بار در لالیگا و 1 بار در جریان بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2011 موفق به گشودن دروازه بارسا در نوکمپ نشده و در دیگر دیدارها موفق به این امر نشده است.

نکته جالب اینجاست که در این بازه زمانی، لیونل مسی تنها 5 گل برابر رئال مادرید در خانه به ثمر رسانده که 3 تا در سوپرکاپ اسپانیا و تنها 2 گل در لالیگا بوده است.

رونالدو تا به حال 2 بار در نوکمپ دبل کرده است که یکی در دیدار رفت لالیگا سال 2013 و دیگری در بازی برگشت کوپا دل ری در همان سال بوده است.

با به ثمر رساندن 8 گل در 4 بازی گذشته، رونالدو بسیار مصمم است تا آمار خیره کننده خود در لالیگا و همچنین در خانه بارسلونا را بهبود بخشد.

احسان احمدزاده بازدید : 59 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)
بوفون و کریستیانو رونالدو، در همه لیست های فیفا برای انتخاب برترین تیم، حضور داشته اند.

رئال نیوز - پس از اعلام نامزد های تیم منتخب فیفا در سال 2016 و غیبت رونی، حال جانلوییجی بوفون و کریستیانو رونالدو تبدیل به تنها بازیکنانی شدند که همیشه در این لیست حضور داشته اند.

در این لیست، نام اوبامیانگ و وین رونی دیده نمی شود. این اولین بار از سال 2005 به این طرف است که وین رونی در این لیست حضور ندارد اما تداوم حضور رونالدو و بوفون، آن ها را از این نظر با بقیه متمایز کرده است.

احسان احمدزاده بازدید : 49 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)
شانس گلزنی مهاجم چهارم بارسلونا در ال کلاسیکو بیشتر از فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید پیشبینی شده است.

رئال نیوز - تنها سه روز دیگر به رقابت جذاب بارسلونا و رئال مادرید باقی مانده و همانطور که روز گذشته نیز اشاره شد این ال کلاسیکو برای بنگاه های شرط بندی به دلیل افزایش 25 درصدی سود آن، چالش اقتصادی ای فراتر از یک رویداد ورزشی است.

طبق گزارش آ اس، یکی از نکات جالب توجه این شرط بندی ها بیشتر دانستن احتمال گلزنی پاکو آلکاسر، مهاجم چهارم بارسلونا نسبت به کریستیانو رونالدوست. آلکاسر که تابستان اخیر با انتقالی به ارزش 32 میلیون یورو از والنسیا به بارسلونا پیوسته طی 9 بازی هنوز موفق به گلزنی نشده با این حال شانس گلزنی او را نسبت به یکی از برترین گلزنان رئال مادرید در ال کلاسیکو ها 1.5 به 1.6 می دانند.

شانس هتریک آندرس اینیستا نسبت به سایر هافبک ها و گلزنی سرخیو راموس از بین مدافعین از دیگر شروط عجیب قابل ملاحظه بود. همچنین با تغییر وضعیت اخیر و نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی، اکنون ترازوی پیشبینی برد در ال کلاسیکو به سود بارسلونا سنگینی می کند.

بارسلونا و رئال مادرید شنبه هفته آتی از دور رفت رقابت های لالیگا در استادیوم نیوکمپ مقابل هم قرار می گیرند.

احسان احمدزاده بازدید : 67 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
مهاجم اسبق رئال مادرید، کریستیانو رونالدو را مهاجمی بهتر از کریم بنزما برای پیکان خط حمله تیم زیدان توصیف می کند.

رئال نیوز - فرناندو مورینتس، مهاجم اسبق رئال مادرید به عنوان سفیر لالیگا امروز مصاحبه ای انجام داد و در خصوص ال کلاسیکو صحبت کرد.

به گزارش آ اس، مورینتس پیشبینی خود از دیدار پیش روی بارسلونا و رئال مادرید و همچنین اینکه چه بازیکنی بهتر است مهاجم نوک رئال در ال کلاسیکو باشد در گفتگو با اسپانسر جدید لیگ اسپانیا (kiko) اظهار داشت:

ال کلاسیکوی پیش رو بازی متفاوتی است از این جهت که اختلاف امتیازی میان دو رقیب وجود دارد. قلب و ذهن من می گوید رئال مادرید با نتیجه 2-1 پیروز ال کلاسیکوی آتی می شود. من فکر می کنم با توجه به قدرت هجومی دو تیم، از سوی هر دو، گلزنی را شاهد خواهیم بود. رئال مادرید کمی نسبت به حریفش برتری دارد اما این قطعی نیست و تنها گام مهمی برایش به حساب می آید. این برتری علاوه بر شانس، مسئولیت آن ها را نیز برای کسب برد بیشتر می کند.
علاقه مند هستم کریستیانو را در خط حمله رئال ببینم. در غیاب موراتا مقابل اسپورتینگ خیخون شاهد حضور بنزما و رونالدو بودیم اما اگر از کریستیانو نیز در خط حمله به تنهایی استفاده شود اتفاق چندانی رخ نمی دهد. او مهاجمی تمام عیار است. بنزما بازیکنی حرفه ای است و تمام آنچه که باید راجع به شماره 9 رئال بداند را مطلع است. با این حال، او در بهترین فرم خود نیست، اما چیزی که حائز اهمیت است اعتماد مربی است. بدون کمک مربی نمی توان از شرایط بد رهایی یافت. اکنون که موراتا مصدوم است، بازی نکردن بنزما می تواند اتفاقی منفی باشد و به او ضربه روحی جدی وارد کند.
احسان احمدزاده بازدید : 47 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
کریستیانو پیش از سفر به نیوکمپ می خواهد در فرم بسیار خوب خود باشد.

رئال نیوز - کریستیانو رونالدو، مهاجم 31 ساله و پرتغالی رئال مادرید در بازی سه روز قبل مقابل اسپورتینگ خیخون با مصدومیتی هر چند جزئی مواجه شد و تا پایان بازی را ادامه داد.

آ اس در گزارشی با انتشار یک ویدئو از CR7 به تمرینات سخت و فشرده و البته انفرادی او برای کسب حداکثر آمادگی برای مسابقه با بارسلونا اشاره داشته و اضافه کرده کریستیانو می خواهد پیش از سفر به نیوکمپ در اوج آمادگی باشد.

دیدار ال کلاسیکوی رفت این فصل لالیگا، شنبه هفته آتی (13 آذر) در استادیوم خانگی بارسلونا برگزار می شود.

احسان احمدزاده بازدید : 45 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
فوق ستاره پرتغالی مشکل خاصی ندارد.

رئال نیوز - روز گذشته بود که خبر رسید کریستیانو رونالدو  بازی برابر خیخون را با درد به پایان رسانده است و به همین دلیل نگرانی هایی در مورد حضور وی در ال کلاسیکو به وجود آمد.

به گزارش AS، با اینکه در همان زمان انتشار خبر ادعا شده بود که این مصدومیت خیلی جدی نیست و رونالدو مشکلی برای حضور برابر بارسلونا ندارد؛ اما تصاویر تمرین امروز و دیروز تمرینات رئال مادرید این موضوع را تایید که وی مشکل چندان خاصی ندارد و بدون درد و مشکل به همراه سایر هم تیمی هایش تمرین کرده است.

علیرضا درویشی بازدید : 57 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی فرانسوی رئال مادرید، خود را برای دیدار جام حذفی و پس از آن ال کلاسیکوی رفت لالیگا آماده می کند

رئال نیوز - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید فرداشب تیمش را در دیدار برگشت کوپا دل ری به مصاف لئونسا می فرستد. در همین راستا وی ساعاتی پیش در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد موضوعات مختلفی صحبت نمود که وبسایت AS این صحبت ها را چنین پوشش داده است:

پیش از شروع کنفرانس خبری، من می خواهم به نمایندگی از همه باشگاه همین جا پیام حمایتی و تاسف خودم را برای تمام بازماندگان حادثه هوایی چاپه کوئنسه اعلام کنم.

 

دیدار فردا

این برای اولین بار است که در کوپا در خانه به میدان می رویم و می داینم که باید خوب باشیم. ما باید برای تمامی کسانی که به اینجا می آیند تلاش کنیم و به پیروزی برسیم.

 

کاسمیرو

خواهیم دید چه می شود. فردا دقایقی را بازی خواهد کرد و برای شنبه شب باید ببینیم شرایط چگونه می شود. او همین الان هم با گروه کار می کند و آماده بازی کردن است.

 

ترخو، اودگارد و انزو

این سه نفر هم برای بازی فردا در دسترس هستند و باید ببینیم که چگونه شرایط پیش می رود. در هر شکل آن ها در دیدار فردا در کنار تیم خواهند بود.

 

قضاوت کلوس گومز در ال کلاسیکو

من فکر می کنم که داوران همیشه تمام تلاششان را در بازی ها می کنند و در چنین بازی من معتقدم که باید با این فکر راهی مسابقه شویم و نباید به این فکر کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من به حرف هایی که گفته می شود اعتقادی ندارم و مردم می آیند که یک بازی خوب ببینید.

 

آیا رئال مادرید نگران قضاوت گومز است؟

نه اصلا، چیزی که برای من مهم است این است که تیم را خوب آماده کنم و روی کار خودم تمرکز کنم.

 

فکر کردن به ال کلاسیکو از الان

نه ما یک مسابقه فردا داریم و برای حریف احترام قائلیم و مردمی هم می آیند که این مسابقه را ببینند. بازی شنبه یک روز دیگر است و برای آن جداگانه فکر خواهیم کرد.

 

کریستیانو رونالدو

این یک روز برای دیگر بازیکنان است و او فردا بازی نخواهد کرد.

 

کوئنترائو و خامس

فابیو یک مشکل کوچک داشت و نتوانست با ما تمرین کند و در دسترس نخواهد بود. خامس اما خواهد بود و همانند دیگران آماده است. این بازی فرصتیست برای کسانیکه کمتر زمان برای بازی دارند.

مبین احمدزاده بازدید : 145 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
این روزها باشگاه رئال مادرید فعالیت زیادی در خبرهای مربوط به مصدومین دارد.

رئال نیوز - کمتر از 5 روز به یکی از دیدارهای حساس اروپا باقی مانده است و دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در حالی برای این دیدار آماده می شوند که در مورد مصدومین و غیر مصدومین این دو تیم تردیدهای زیادی وجود دارد.

به گزارش AS، در همین مورد رادیو اسپانیایی کادناسر در خبری امروز عصر مدعی شد که کریستیانو رونالدو در پایان بازی با خیخون احساس مصدومیت کرده است و با درد این بازی را به پایان رسانده است.

به گفته این منبع رونالدو در ناحیه ماهیچه های مربوط به ران احساس ناراحتی داشته است ولی به نظر نمی رسد مشکل وی خیلی جدی باشد و برای ال کلاسیکو این بازیکن گلزن اماده خواهد بود.

بر همین اساس تصاویر دوربین های تلویزیونی نشان می دهد که رونالدو پس از سوت پایان بازی برابر خیخون لنگ لنگان راه می رود و در پاسخ به سوال زیدان که آیا مصدومیت دارد پاسخ می دهد "مشکلی نیست". این در حالیست که تمرین امروز شاگردان زیدان پشت درهای بسته در حال برگزاریست و هیچ خبری تا به الان از حاضرین و غایبین منتشر نشده است.

احسان احمدزاده بازدید : 49 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (0)
مدیر باشگاه رئال مادرید به تمجید از بهترین بازیکن و مربی تیمش پرداخت.

رئال نیوز - فلورنتینو پرز، روز گذشته و طی مراسمی در جمع اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید  فرصت را مهیا دید و کریستیانو رونالدو و زین الدین زیدان را ستود.

به گزارش as.com، رئیس رئال مادرید در آستانه مراسم توپ طلای سال جهان، در ستایش کریستیانو رونالدو گفت:

او در روز های آینده چهارمین توپ طلایش را خواهد برد.

پرز همچنین در خصوص مهاجم پرتغالی تیمش ادامه داد:

کریستیانو رونالدو در حال حاضر یکی از بزرگترین اسطوره های ماست. بهترین گلزن تاریخ ما و جانشین آلفردو دی استفانوی دوست داشتنی ست. او رهبری تیمی را در اختیار دارد که تا ابد در ذهن هواداران رئال مادرید خواهد ماند.

سپس در خصوص زین الدین، پرز اظهار داشت:

ما مربی روی نیمکت خود داریم که جز افسانه های رئال مادرید است. من همواره گفته ام زین الدین زیدان با آمدنش به رئال مادرید به عنوان بازیکن توانست تاریخ باشگاه را تغییر دهد. به عنوان بازیکن، دستیار مربی و سرمربی وی موفق شد با رئال فاتح اروپا شود. زیدان نماد پیراهن رئال مادرید است.

نظر او همچنین در خصوص اوضاع فعلی تیم صدرنشین لالیگا این گونه بود:

ما صاحب یک تیم استثنایی هستیم. یکی از بهترین تیم های تاریخ رئال مادرید که ثابت کرده توانایی غلبه بر موانع و مشکلات را جهت کسب موفقیت ها دارد.
احسان احمدزاده بازدید : 65 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
با پنالتی ای که کریستیانو رونالدو در بازی امروز رئال مادرید و خیخون تبدیل به گل کرد، تعداد گل هایی که او بدین طریق به ثمر رسانده به 55 رسید.

رئال نیوز - رئال مادرید دقایقی پیش به زحمت و به لطف دو گلی که رونالدو به ثمر رساند، 2-1 بر خیخون غلبه کرد تا صدرنشینی اش را تداوم ببخشد. گل اول این بازی را رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا به یک قدمی هوگو سانچز مکزیکی برسد.

رونالدو تاکنون در 246 بازی، 270 گل در لالیگا به ثمر رسانده که 55 تای آنها از روی نقطه پنالتی بوده است. هوگو سانچز در 12 فصل حضورش در لالیگا و با پیراهن رایو، اتلتیکو و رئال توانسته بود 56 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

سانچز در 374 بازی خود در لالیگا، 234 گل به ثمر رساند(134 گل با پیراهن رئال).

احسان احمدزاده بازدید : 47 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
مرد پرتغالی در دربی مادرید هم یک گل به همین شکل زد.

رئال نیوز - کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنان نادریست که اززمان وردوش به فوتبال اسپانیا امار و ارقام زیازی را به نام خودش ثبت کرده است و بسیاری از رکوردها را جابجا کرده است.

در همین مورد به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، رونالدو که در آخرین دیدار لالیگایی کهکشانی ها یعنی دربی مادرید موفق به گل زدن از روی ضربات کاشته شده است، تا به اینجای کار درلالیگا 20 گل از روی ضربات کاشته زده است و بهترین آمار را در این مورد به نام خودش ثبت کرده است. پس از رونالدو نوبت به ستاره آرژانتینی یعنی لیونل مسی می رسد که 17 گل زده است و در رده های بعدی بنیات، پارخو و دودا قرار گرفته اند.

گفتنیست اولین گل رونالدو از روی این ضربات در دیدار برابر ویارئال در اولین فصل حضورش به ثمر رسید.

احسان احمدزاده بازدید : 49 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)
مهاجم فرانسوی اتلتیکو احترام زیادی برای همتای پرتغالی اش قائل است.

رئال نیوز - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید اخیرا ماجرایی را در خصوص رابطه اش با آنتوان گریزمان فاش کرد که مهاجم 25 ساله اتلتیکو به دلیل ناکامی در دو فینال از وی نفرت دارد.

به گزارش AS، گریزمان در واکنش به این صحبت رونالدو طی مصاحبه ای با اکیپ آن را شوخی توصیف کرد و مهاجم 31 ساله رئال مادرید را مستحق کسب توپ طلای سال جاری نامید:

ما در یک رستوران به شکل کاملا تصادفی و شگفت انگیز با هم روبه رو شدیم. رونالدو در کنار دوستانش بود. من برای ملاقات با او به سمتش رفتم و برای قهرمانی های پرتغال در یورو و رئال مادرید در لیگ قهرمانان به وی تبریک و همچنین به شوخی به او گفتم به دلیل عدم هضم دو شکست در دو فینال اخیر از تو متنفر هستم.
صادقانه بخواهم بگویم برای کریستیانو احترام زیادی قائلم و او را به دلیل فتح دو جام مهم امسال و همچنین هتریک در دربی مادرید مستحق کسب توپ طلا می دانم. شاید اگر من هم می توانستم با تیم ملی کشورم قهرمان یورو شوم، به این عنوان فردی فکر می کردم.
مبین احمدزاده بازدید : 49 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)
بازیکن اسبق اتلتیکو مادرید و تیم ملی پرتغال ادعا می کند که رونالدو در پرتغال دشمنان زیادی دارد.

رئال نیوز - پائولو فوتره، بازیکن اسبق اتلتیکو مادرید و کارشناس یک شبکه تلویزیونی در پرتغال، در مصاحبه با شبکه رادیویی اسپانیایی ال لارگوئرو بیان کرده است که رونالدو با وجود فداکاری هایش برای رسیدن تیم ملی پرتغال به قهرمانی یورو 2016، هنوز مخالفان زیادی در این کشور دارد.به نقل از AS، فوتره، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ در مصاحبه با این شبکه گفت:

رونالدو یک پرتغالی واقعی است. او بیشترین افتخارات را کسب کرده است. او به قهرمانی اروپا رسیده است، ولی هنوز دشمنان زیادی در پرتغال دارد.

فوتره عنوان کرد که علت اصلی این که رونالدو در پرتغال دشمنان زیادی دارد این است که او رفتار هایی است که او در داخل یا خارج از زمین انجام می دهد. او بیان کرد:

به این خاطر است که او رفتار و کردار خاصی دارد. او قاطع است و به همین خاطر است که در کشور خودش دشمنان زیادی دارد. بدون شک افراد زیادی در پرتغال هستند که دوست دارند مسی جایزه توپ طلا را ببرد. رونالدو تندمزاج است. بارها شده بود که من شنیدم بعضی از هواداران پرتغال نام مسی را صدا می زنند. حتی کمی پیش از آن که او با تیم ملی پرتغال به هتلی در پرتغال برسد، افراد زیادی آنجا بودند که نام مسی را صدا می زدند و او را تشویق می کردند و این مایه شرم است.
مبین احمدزاده بازدید : 45 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)
لیونل مسی با زدن دو گل به سلتیک، تعداد گل های خود در فاز گروهی لیگ قهرمانان را به 9 رساند.

رئال نیوز - مسی که بازی قبلی بارسا را به دلیل مشکلات گوارشی از دست داده بود، امشب از ابتدا در ترکیب بارسلونا مقابل سلتیک قرار گرفت و 2 گل وارد دروازه سلتیک کرد. این نهمین گل او در لیگ قهرمانان فصل جاری بود و حالا تنها سه گل با رسیدن به رکورد 11 گل زده رونالدو در دور گروهی لیگ قهرمانان، که فصل گذشته به ثبت رساند فاصله دارد. این پانزدهمین گل فصل مسی در 17 دیداری بود که برای بارسا انجام داده است.

مبین احمدزاده بازدید : 31 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
فوق ستاره پرتغالی سابقه بازی در اسپورتینگ را دارد.

رئال نیوز -  دو تیم فوتبال اسپورتنیگ لیسبون و رئال مادرید در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. رونالدو از آکادمی اسپورتینگ به جهان معرفی شد.

به نقل از فور فور تو، این باشگاه پرتغالی میزبان رئال مادرید خواهد بود و سران این تیم می خواهند استقبال گرمی از کریستیانو رونالدو بکنند و از او تقدیر کنند. برونو دی کاروالیو، رییس باشگاه به این موضوع اشاره کرده است.

ما برای استقبال ار کریستیانو آماده می شویم اما باید منتطر بمانیم و ببینیم که این کار را با توجه به قوانین یوفا چگونه می توان انجام داد. او مرد اسپورتینگ است و هر زمان که به اینجا باز گردد حمایت ما را همراه خودش خواهد داشت. به نظرم این کار زیبایی خواهد بود و مردم به این تصمیم که برای یکی از خودمان است، احترام خواهند گذاشت.
کریستیانو به مانند فرزند ما می ماند. امیدواریم او در این بازی گل نزند.

رونالدو در بازی رفت دروازه این تیم را گشوده بود. او درسال 2003 این تیم پرتغالی را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 47 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
مصاحبه مفصل رونالدو با فرانس فوتبال بالاخره منتشر شد که در ادامه قسمت دوم و آخر آن را ملاحظه می‌کنید.

رئال نیوز - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در مصاحبه مفصل خود با فرانس فوتبال که مطابق برنامه‌ریز انجام‌شده امروز منتشر شد، به تشریح کامل جزئیات فینال یورو 2016 پرداخته و البته درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا، توپ طلا و مسائل دیگر نیز اظهارنظر کرده است. آن‌چه در ادامه ملاحظه می‌کنید، قسمت دوم و آخر این مصاحبه به نقل از marca است.

دست دادن با بازیکنان فرانسه پس از پخش‌شدن سرود

(ابتدا کمی جا خورد از سوال!) خب اگر بخواهم صادق باشم زمانی که برای گرم کردن به زمین آمدیم کمی متوجه آرامش فرانسوی‌ها شدیم که البته حق هم داشتند. همه آن‌ها یک قهرمانی راحت را برای خودشان متصور بودند. البته قبل از بازی. و این یک امتیاز برای ما بود که به سرعت برای هم‌تیمی‌هایم گفتم:« بچه‌ها، فرانسه فکر می کند فینال را خواهد برد. آن‌ها فکر می‌کنند به راحتی بر ما غلبه خواهند کرد . اما این‌طور نیست. این فینال، متعلق به ماست. به زمین می‌رویم تا این را به دنیا نشان دهیم و بگوییم: هی! پرتغال، پیچیده‌تر از این حرف‌هاست.» و دقیقا همین‌طور هم شد. حتی ژست فرانسوی‌ها نیز قهرمانانه بود و من به عنوان کاپیتان از آن استفاده کردم.

پایه و مصدومیت

اول فکر کردم مانند همیشه تنها یک ضربه کوچک است اما وقتی شروع به دویدن کردم، فهمیدم که زانویم ورم کرده است. کمی در زمین راه رفتم و زانویم را تکان دادم و باز هم به کنار زمین بازگشتم. همان زمان بود که فهمیدم کارم تمام است. نمی‌توانستم به مسابقه برگردم. نمی توانستم حتی زانویم را خم کنم، راه بروم و بدوم چون زانویم نابود شده بود. این فینالی نبود که رویایش را داشتم. از اینکه پس از آن همه تلاش، نمی‌توانستم بازی کنم، بغض کرده بودم.

بدترین لحظه دوران فوتبالت

آن زمان، بدترین و ناراحت‌کننده‌ترین لحظه‌ای بود که تاکنون تجربه کرده بودم چون واقعا می‌خواستم بازی کنم. اما زانویم نمی گذاشت. تصور کنید در چنین دیداری در میانه بازی به رختکن بروید! در رختکن پزشکان یک تشخیص اولیه دادند. حالم اصلا خوب نبود. گریه می‌کردم. چون فکر می‌کردم قرار است از این هم بدتر بشود. فکر می‌کردم لیگامنت پایم به کل پاره شده است. پزشکان به من دلداری می دادند. اما نمی‌توانستم جلوی گریه و ناراحتی‌ام را بگیرم. پس از گذشت مدتی تلویزیون را روشن کردم و بازی را تماشا کردم. بعد تصمیم گرفتم به زمین برگردم و روی نیمکت بنشینم. اما نتوانستم. نیمه دوم را هم در رختکن دیدم. اصلا نمی‌توانستم بنشینم. با آن زانو، بالا و پایین می‌پریدم. وقت‌های اضفی که رسید، دیگر نتوانستم تحمل کنم و به زمین رفتم.

صحبت در وقت استراحت

بله. سخنرانی کردم و به آن‌ها گفتم که حالم خوب است. تلاش می‌کردم تا آن‌ها را قانع کنم که می‌توانند بازی را ببرند. در آن زمان هیچ صحبتی درباره زانوی من نشد. زانویم بانداژ شده بود اما دور تا دور رختکن راه می‌رفتم وصحبت می‌کردم. می‌خواستم نکات مثبت را منتقل کنم. هیچ دردی احساس نمی‌کردم. تاسف زیادی به همراه خودم داشتم اما واقعا احساس می‌کردم در زمین بازی هستم. شما هم این را دیدید که در وقت‌های اضافی چگونه بالا و پایین می‌پریدم. از یک طرف باید مراقب زانویم می‌بودم اما از طرف دیگر استرس ناشی از داشتن شانس قهرمانی نمی‌گذاشت آرام و قرار بگیرم. فرانسه بد بازی نمی‌کرد اما تسلطی هم روی ما نداشت و ما خسته نبودیم.

وقت‌های اضافی چگونه گذشت

آرام بودن در آن لحظات بسیار دشوار و طاقت‌فرسا بود. اماسخت‌تر از این نبود که در رختکن بنشینم و بازی ببینم. واقعیت این است که من مرزها را رد کردم (منطقه مخصوص مربیان) تا به هم‌تیمی‌هایم شجاعت و انگیزه تزریق کنم. درست مثل یک مربی. اما می‌دانستم این کارم تاثیرگذار خواهد بود چون بازیکنان پرتغال به من احترام می‌گذاشتند.

گل ادر

مثل انفجار یک بمب بود. اتفاقی فوق تصور که نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم. هر کاری در آن لحظه کردم، غیرارادی بود و واقعا متوجه درد و مصدومیتم نبودم. همه‌چیز در هم مخلوط شده بود! چیزهایی به مربی گفتم اما واقعا الان نمی‌دانم چه گفتم!اما می دانستم که باید در کنار او باشم چون او تنها بود.

مقایسه احساسات فینال میلان و پاریس

وقتی شما به همراه رئال چمپیونزلیگ را آغاز می‌کنید، می‌دانید که توانایی بردن آن را دارید اما با پرتغال ابدا! حداقل پنج یا شش تیم بهتر از ما هستند. قهرمان آلمان بود، نشد، فرانسه، باز هم نشد یک تیم دیگر اما پرتغال؟ نه.

شب پس از فینال

ساعت هفت شب به رخت خواب رفتم و یخ روی زانویم بود. ساعت نه باید بیدار می‌شدم. واقعا خواب درستی نداشتم.

فوتبال

اینجا باید اعتراف کنم که زندگی‌ام بدون فوتبال، بسیار ناگوار می‌بود. به هیچ چیزی مثل فوتبال علاقه و احساس نداشتم و وقتی از توپ دور بودم، کسل و خسته می‌شدم.

توپ طلا

هدفم این است که هر سال آن را ببرم. سال پیش موفق نشدم اما دو فصل قبل از آن چرا. امیدوارم امسال دوباره آن را ببرم.

شانس اول توپ طلا با قهرمانی‌ها

منطقی‌ست. واقعیت این است که رئال درنیم‌فصل سال گذشته تقریبا مرده بود اما در نیمه دوم فصل بیدار شد و تحسین‌برانگیز بود. پس از آن با پرتغال سناریوی تقریبا مشابهی را تجربه کردیم. این نشان می دهد که فوتبال مثل دوی سرعت نیست که یک دوی ماراتن است و برنده در پایان فصل مشخص می‌شود.

گریزمان

واقعا برای همسایه‌ام ناراحت بودم (رونالدو وگریزمان در یک منطقه زندگی می‌کنند). فصل گذشته او بسیار بسیار خوب بود و دو فینال را تجربه کرد. در هر دو نیز مقابل من شکست خورد. او انسان فوق العاده‌ای‌ست. امیدوارم در همین مسیر به فوتبال خود ادامه دهد. او جوان است و به رشد و پیشرفت ادامه خواهد داد. خنده‌دار است اما پس از مدت کوتاهی بعد از فینال یورو او را در میامی دیدم. در یک رستوران بود. با نامزدش. او برای سلام و احوال‌پرسی به سمت من آمد و با حالت طنزآمیزی به من گفت:« کریستیانو، متنفرم ازت».
احسان احمدزاده بازدید : 45 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
مصاحبه مفصل رونالدو با فرانس فوتبال بالاخره منتشر شد که در ادامه قسمت اول آن را ملاحظه می‌کنید.

رئال نیوز - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در مصاحبه مفصل خود با فرانس فوتبال که مطابق برنامه‌ریز انجام‌شده امروز منتشر شد، به تشریح کامل جزئیات فینال یورو 2016 پرداخته و البته درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا، توپ طلا و مسائل دیگر نیز اظهارنظر کرده است. آن‌چه در ادامه ملاحظه می‌کنید، قسمت اول این مصاحبه به نقل از marca است.

شب قبل از فینال یورو را چگونه گذراندید؟

من همواره خواب خوبی دارم و هیچ‌گاه هم با فکر فوتبال نمی‌خوابم. وقتی روز فینال از خواب بیدار شدم، سه بلوند در کنارم بودند (می‌خندد). خارج از شوخی، با علم به اینکه روز خاصی‌ست بیدار شدم. قرار بود فینال یورو را در مقابل فرانسه و در فرانسه برگزار کنیم. 8 ساعت خوابیدم. می‌توانستم به خاطر دلواپسی و استرس ناشی از این باشی در نیمه‌های شب از خواب بیدار شوم اما این کار را نکردم. وقتی به میز صبحانه رسیدم خیلی زود متوجه اتمسفر مثبت تیم شدم.

آئين و رسومات مذهبی هم انجام دادید؟!

برای این بازی هم مانند تمام بازی‌های دیگر آماده شدم اما متوجهم که هر بازی نمی‌تواند فینال یورو باشد! اتفاقی که من در 18 سالگی یک بار آن را تجربه کرده بودم. آن روز هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم اما به خوبی می‌دانستم که در سن 31 سالگی، شانس دوباره‌ای نصیبم شده است.

تفاوت دو فینال یورو

بله. البته که تفاوت زیاد بود. تفاوت اصلی هم در میزان مسئولیت بود. در فینال اول کمی احساس مسئولیت می‌کردم اما نه مانند فینال دوم که تمام نگاه‌ها به من باشد. در سال 2004 بالاتر از هر چیزی دوست داشتم چنین بازی‌ای را تجربه کنم و لذت ببرم و واضح است که چنین احساسی با بار سنگین ناشی از اینکه یک بازی آخرین شانس دوران فوتبال شما و احتمالا یک نسل خواهد بود، تفاوت بسیاری دارد.

فرمول کاهش فشار چند ساعت مانده به بازی

خیلی با خانواده‌ام صحبت می‌کردم. اتاقم بسیار ساکت بود. مهم‌ترین چیز این است که ریلکس باشید. به عنوان کاپیتان و یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان تیم، باید این احساس را به دیگر بازیکنان مخصوصا جوانان انتقال می‌دادم. احساس آرامش. اینکه ما می‌توانیم ببریم. اما نباید استرسی در کار باشد که نبود. کاملا متقاعد شده بودم که کلید پیروزی در این بازی، حفظ آرامش خواهد بود. ما یک امتیاز بزرگ داشتیم ‌آن هم این بود که شانس اول پیروزی نبودیم. فرانسه فکر می‌کرد به راحتی قهرمان خواهد شد یا حداقل ما که این‌گونه از فضای این کشور برداشت می‌کردیم. همه‌چیز در روز پیش از فینال این را به ما نشان می‌داد که فرانسه قهرمان خواهد شد.

فینال پاریس و فینال میلان

وقتی به استادو فرانس رسیدم می‌دانستم که این اولین فینالی نیست که تجربه می‌کنم و به همین دلیل فشار چندانی مخصوصا نسبت به فینال یک و نیم ماه پیش از آن در میلان احساس نکردم. نکته مثبت این بود که در هر حال، پرتغال چیزی برای از دست دادن نداشت. ما شانس اول پیروزی و قهرمانی نبودیم. اما موفقیت ما به این دلیل بود که باتجربه‌های تیم، اعتماد و اطمینان خود را به جوانان تیم انتقال دادند. مادرید، مادرید است و همواره محکوم به پیروزی. اما داستان پرتغال زمین تا آسمان با رئال متفاوت بود. تیمی که هیچ جامی نبرده بود. من هم‌چنین به فرناندو سانتوس اعتماد زیادی داشتم. او آنقدر اراده و اعتقاد داشت که نمی‌توانستیم از او پیروی نکنیم. صحبت‌های او کاملا درست بود. اینکه فرانسه بیش از 50 بار به سمت دروازه ما خواهد آمد و ما بایستی از خودمان دفاع کنیم اما ما نیز شانس‌های خود را خواهیم داشت و باید از آن‌ها استفاده کنیم.

شانس پرتغال

قبل از تورنمنت می‌دانستم که شانس چندانی نداریم چون علاوه بر بسیاری از دلایل دیگر، تیم بسیار جوانی داشتیم اما با شروع مسابقات، متوجه شدم که می‌توانیم قهرمان شویم.

تماس با فرانسوی‌های رئال، واران و بنزما

از شروع تورنمنت دیگر با هیچ‌کدام صحبت نکردم. در رختکن رئال اما بله. شوخی‌های زیادی مخصوصا با ما پرتغالی‌ها می‌شد. هم‌تیمی‌هایم به من می‌گفتند:« کریستیانو، چه تعطیلات درازی در پیش داری» افراد کمی بودند که اعتقاد داشتند پرتغال تا فینال پیش خواهد رفت. با کروس و اسپانیایی‌ها جوک‌های زیادی درباره یورو گفتیم اما با بنزما و واران نه. واران که مصدوم بود و شرایط کریم را نیز که خودتان بهتر می‌دانید. هر دو زمان سختی را پشت سر می‌گذاشتند.

سخنرانی او پیش از ورود به استادو فرانس

در یورو قاعدتا باید چهار یا پنج بار برای هم‌تیمی‌هایم صحبت می‌کردم اما همان‌طور که گفتم، صحبت‌های سانتوس به حدی کامل و شنیدنی بود که نیازی به سخنرانی من احساس نمی‌شد. می‌دانستم که در میان بازیکنان نفوذ و برش دارم و بنابراین با تک تک آن‌ها صحبت کردم. هدفم این بود که با یک پیام مناسب، فشار را از روی آن‌ها بردارم. به عنوان مثال به پپه که یکی از باتجربه‌های تیم بود گفتم که به جوانان انگیزه و شجاعت بدهد و در زمین هم آن‌ها را راهنمایی کند. رناتو ساچس خیلی آرام بود و وظیفه‌اش این بود که بلافاصله پس از از دست دادن توپ برای بازگیری آن تلاش کند.
احسان احمدزاده بازدید : 51 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
بخشی از صحبت های وی را پیش تر خوانده بودیم.

رئال نیوز - همانطور که پیش از این در رئال نیوز خوانده بودید کریستیانو رونالدو ستاره این روزهای رئال مادرید در مورد توپ طلا صحبت هایی را با Téléfoot کرده بود. حالا در بخشی دیگر از این صحبت ها شماره 7 کهکشانی ها در مورد سرمربی تیم یعنی زین الدین زیدان گفته است:

رابطه فوق العاده ای با زیدان دارم. از زمانی که او بازی می کرد هوادارش بودم و حالا که مربیست بیشتر هوادارش شده ام. او یک شخصیت عالی دارد و یک انسان خوب است و در این مسیر می تواند چیزهای بیشتری یاد بگیرد.

رونالدو همچنین در مورد بازنشستگی در مادرید می گوید:

زندگی حرفه ای من به عنوان یک بازیکن به رئال مادرید گره خورده است. بعدا خواهیم دید چه اتفاقی می افتد و به دنیای مربیگری وارد می شوم یا چیز دیگری. در حال حاضر نسبت به آن موضوع نگرانی ندارم و همه چیز به آینده مربوط است.
احسان احمدزاده بازدید : 41 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
ستاره پرتغالی از ماه های اخیر می گوید.

رئال نیوز - کریستیانو رونالدو که این روزها با درخشش برابر اتلتیکومادرید در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل بار دیگر خودرا در اوج نشان داده است، در مصاحبه ای با نشریه France Football در مورد رویاروی اش با آنتوان گریزمان گفت:

یکی از خاطره های جالب ما این است؛ در تابستان و تعطیلات در میامی بودم و که با گریزمان در یک رستوران روبرو شدم. او به همراه نامزدش آمده بود. در همین حال او بر سر میز من آمد و به من گفت: از تو متنفرم!

وی در مورد مصدومیتش در فینال یورو 2016 اضافه کرد:

نمی توانستم حتی زانوی خود را خم کنم و پس از آن بود که فهمیدم این فینال را از دست داده ام و نمی توانستم ادامه دهم.
احسان احمدزاده بازدید : 33 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی ایتالیایی به اظهارنظر درباره دو فوق ستاره دنیای فوتبال پرداخته است.

رئال نیوز - فابیو کاپلو، سرمربی نام‌‌آشنای ایتالیایی در جدیدترین مصاحبه خود اذعان کرد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید شایسته فتح توپ طلای امسال است اما در مجموع، او لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا را ترجیح می‌دهد.

به گزارش AS، رونالدو در فصل گذشته به همراه رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و با تیم ملی کشورش، تاریخ‌سازی کرد و قهرمان یورو 2016 شد و از همین رو، بسیاری از حالا توپ طلای سال 2016 را متعلق به او می دانند. از سوی دیگر، لیونل مسی نیز به همراه بارسلونا موفق به فتح دوگانه شد و آمار فردی فوق العاده‌ای از خود بر جای گذاشته است.

مطابق معمول و با نزدیک‌شدن به زمان اعلام برنده توپ طلا، مقایسه‌ها و بحث‌ها به اوج خود می‌رسد و افراد نام آشنای دنیای فوتبال نیز به بیان نظرات خود می‌پردازند. فابیو کاپلو هم امروز درباره برنده توپ طلای 2016 به خبرنگاران گفت:

کریستیانو رونالدو امسال شایسته فتح توپ طلاست. او بهترین بازیکن رئال مادرید و تیم ملی پرتغال است، همه عناوین را برده، گل‌های زیادی هم به ثمر رسانده و شحصیت بالایی نیز از خود به نمایش گذاشته است.

کاپلو در ادامه درباره مقایسه کلی مسی و رونالدو هم گفت:

رونالدو نبوغ مسی را ندارد اما ورزشکار فوق العاده‌ای‌ست. من به شخصه مسی را ترجیح می‌دهم اما توپ طلای امسال شایسته رونالدوست.
احسان احمدزاده بازدید : 49 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (1)
یوفا لیست نامزدهای بهترین بازیکن فصل اروپا را منتشر کرد و از امروز رای گیری آغاز شد.

رئال نیوز - کاربران یوفا از امروز می توانند لیست منتخب سال یوفا را انتخاب کنند. یوفا لحظاتی قبل لیست کامل نامزدها را منتشر کرد که به صورت زیر است:

مهاجمان:

1-لوییز سوارز (بارسلونا - اروگوئه)

2- زلاتان ابراهیموویچ (منچستریونایتد / پاریسن ژرمن - سوئد)

3- گرت بیل (رئال مادرید - ولز)

4- نیمار (بارسلونا - برزیل)

5- پیر امریک اوبامیانگ (دورتموند - گابن)

6- روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ - لهستان)

7- کریستیانو رونالدو (رئال مادرید - پرتغال)

8- لیونل مسی (بارسلونا - آرژانتین)

9- الکسیس سانچز (آرسنال - شیلی)

10- سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی - آرژانتین)

11- آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید - فرانسه)

12- گونزالو هیگواین (یوونتوس / ناپولی - آرژانتین)

احسان احمدزاده بازدید : 47 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
بازی فردای رئال در زمین اسپورتینگ لیسبون، برای کریستیانو یک بازی ویژه محسوب می شود.

رئال نیوز - رئال مادرید پس از تساوی در زمین لژیا، کارش برای صعود به عنوان تیم اول گروه F لیگ قهرمانان به یک هشتم نهایی را دشوارتر کرد.

این تیم با دو امتیاز اختلاف از دورتموند، در رده دوم جای دارد و فردا در ورزشگاه ژوزه آوالاده شهر لیسبون، میهمان اسپورتینگ است؛ ورزشگاهی که رونالدو، فوتبال حرفه ای خود را در آنجا شروع کرد و همواره از علاقه قلبی خود به اسپورتینگ حرف زده است.

او در بازی رفت که رئال 2-1 پیروز شد، یک گل تماشایی در دقیقه 89 به ثمر رساند و اقدام به شادی گل هم نکرد.

کریستیانو فردا به دنبال ثبت دو رکورد ویژه برابر تیم سابق خود است. او تاکنون 498 گل باشگاهی با پیراهن اسپورتینگ (5)، یونایتد (118) و رئال مادرید (375) به ثمر رسانده و با زدن 2 گل دیگر می تواند به رکورد 500 گل زده در رقابت های باشگاهی دست یابد.

او همچنین با زدن دو گل به اسپورتینگ، می تواند به اولین بازیکنی تبدیل شود که در لیگ قهرمانان به رکورد 100 گل زده رسیده است.

احسان احمدزاده بازدید : 49 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
کريستيانو رونالدو و کوکه در ديدار شنبه شب تيم هايشان با يکديگر درگير شدند و با لب خواني مشخص شد که صحبت هاي زشتي ميان اين دو بازيکن رد و بدل شده است.

رئال نیوز - تيم هاي رئال مادريد و اتلتيکو مادريد شنبه شب به مصاف يکديگر رفتند که اين مسابقه با نتيجه 3 بر 0 به سود رئال پايان يافت. کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد در اين مسابقه هر 3 گل تيمش را به ثمر رساند.

اما نکته اي که توجه رسانه هاي اسپانيايي را به خود جلب کرد، درگيري رونالدو و کوکه در اين مسابقه بود. راديو اسپانيا در اين باره بيان کرده است که با استفاده از کمک متخصصان لب خواني متوجه شده که اين 2 بازيکن، حرف هاي زشتي را به هم زده بودند.

اين راديو ادعا کرده که کوکه رونالدو را " همجنسباز" خطاب کرده و پاس رونالدو به اين اتهام به اين شرح بوده است :"‌شايد همجنسباز باشم اما يک همجنسباز پولدارم." سپس رونالدو ناسزايي را نيز خطاب به اين بازيکن بيان کرده که قابل نشر نيست.

به اين ترتيب شايد جريمه و محروميت در انتظار اين دو بازيکن باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 59 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو بخت اول توپ طلای 2016 محسوب می شود و درخشش شب گذشته او، مهر تایید دیگری بر توانایی ها و شایستگی های او برای کسب این عنوان زد.

رئال نیوز - رونالدو فصل گذشته با رئال فاتح لیگ قهرمانان شد و کمک کرد پرتغال برای اولین بار در تاریخ خود قهرمان جام ملت های اروپا شود.

او با 16 گل، توانست عنوان آقای گلی چمپیونزلیگ را کسب کند و در 48 بازی در همه رقابت ها 51 گل نیز برای رئال به ثمر رساند. نزدیک ترین تعقیب کننده او مسی است؛ اما پیش بینی می شود که او چهارمین توپ طلایش را تا کمتر از یک ماه دیگر کسب کند.

رونالدو در همین رابطه به تله فوت گفت:

برای کسب توپ طلا هر کار که لازم بوده انجام داده ام؛ فتح لیگ قهرمانان با رئال و یورو 2016 با پرتغال.
من تعیین کننده برنده نهایی نیستم و وسواس خاصی هم به این مساله ندارم؛ اما اگر از من در مورد توپ طلا سوال کنید، به شما خواهم گفت که بله، دوست دارم برنده این جایزه شوم. سال 2016 برای من سال فوق العاده ای بود. بهترین فصلی بود که پشت سر گذاشتم و در این هیچ شکی نیست.

لازم به ذکر است که برنده نهایی روز 13 دسامبر اعلام خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 39 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو با زدن سه گل به اتلتیکو مادرید توانست از رکورد 17 گل زده دی استفانو در دربی های مادرید پیشی بگیرد.

رئال نیوز - رونالدو در نیمه اول و دقیقه 23 روی یک ضربه کاشته موفق شد اولین گل بازی را وارد دروازه اتلتیکو کند و در دقیقه 72 نیز از روی ضربه پنالتی موفق شد خود و رئال را دو گله کند. او دقیقه 77 نیز هت تریک خود را کامل کرد.

این هجدهمین گل رونالدو در دربی مادرید بود و بدین ترتیب او حالا بالاتر از دی استفانو، رکورد گلزنی دربی شهر مادرید را در اختیار دارد.
رونالدو در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان به اتلتیکو گل زده و تنها در سوپرکاپ اسپانیا موفق به انجام این کار نشده است. او بیشترین گل های خود را در دربی های لالیگایی به اتلتیکو زده است.

رونالدو در 13 دربی لالیگایی، 11 گل به اتلتیکو زده و بهترین خاطره اش به فصل 2011-2012 و هت تریک او در ویسنته کالدرون در پیروزی 4-1 رئال بر اتلتیکو بر می گردد.

او در کوپا دل ری نیز در 7 بازی موفق به زدن 6 گل به اتلتیکو شده و بهترین خاطره او به دبل در ویسنته کالدرون در بازی برگشت نیمه نهایی فصل 2013-2014 بر می گردد.

در لیگ قهرمانان نیز او در فینال سال 2014 لیسبون، گل چهارم رئال را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه اتلتیکو کرد؛ ضمن اینکه در فینال امسال نیز آخرین ضربه پنالتی رئال را به گل تبدیل کرد تا کهکشانی ها برای یازدهمین بار قهرمان اروپا شوند.

احسان احمدزاده بازدید : 61 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)
در آستانه دربی شهر مادرید مهاجم پرتغالی رئال تکلی خشن روی پای هم‌تیمی‌اش رفت که می‌توانست او را به شدت مصدوم کند.

رئال نیوز - زین‌الدین زیدان سرمربی رئال‌مادرید در نبود چند مهره کلیدی تیمش از جمله تونی کروس و آلوارو موراتا، کاسمیرو و پپه و ناآمادگی کریم بنزما، دغدغه‌های زیادی رای بازی امروز (شنبه) تیمش در دربی مقابل اتلتیکو دارد.

دغدغه‌های او روز گذشته با مصدومیت لوکاس وازکوئز می‌‌توانست دوچندان شود اما خوش شانس بود که این مهاجم اسپانیایی فرصت بازی در دربی را از دست نداد.

در جریان تمرینات روز گذشته رئال‌مادرید در زمین تمرینی والدبباس، کریستیانو رونالدو روی پای هم‌تیمی اسپانیایی‌اش تکل خشنی رفت و ساق پای او را زد. وازکوئز  25 ساله بر اثر تکل هم‌‌‌تیمش نقش بر زمین شد هرچند واکنش رونالدو طوری بود که انگار باور نداشت که قوزک هم‌تیمی‌اش را زده چون تلاش زیادی برای دلجویی از او انجام نداد.

نشریه اسپورت اسپانیا تکل رونالدو روی پای وازکوئز را انتقام‌گیری احتمالی این بازیکن پرتغالی از هم تیمی اسپانیایی‌اش دانسته و آن را به کری‌خوانی آنها برای یکدیگر در فضای مجازی ربط داده است. رونالدو اخیراً در فضای مجازی به اعضای تیم ملی اسپانیا به خاطر شیوه اجرای چالش مانکن در رختکن‌شان طعنه زده و وازکوئز و هم‌تیمی‌هایش را به تقلید کردن از ژست بازیکنان تیم پرتغال متهم کرده است. وازکوئز هم در پاسخ به کاپیتان تیم ملی پرتغال در توئیترش نوشت: هاهاها... نمی‌دانستم که تو این چالش را اختراع کرده‌ای کریستیانو!

به هر صورت زیزو خوش‌شانس بود که وازکوئزبه موقع پای خود را جمع کرد وگرنه یک نفر دیگر هم به فهرست بازیکنان مصدوم تیم او برای دربی مادرید اضافه می‌شد.

او در کنفرانس خبری قبل از بازی درباره اتفاقی که میان رونالدو و وازکوئز رخ داد گفت:

بین آنها درگیری رخ نداده است. رونالدو همیشه همینطور بوده است. انرژی رونالدو واگیردار است. من همیشه می‌خواهم که او اینطور باشد. برای لوکاس وازکوئز هم مشکلی رخ نداده و هیچ آسیبی به پای وی وارد نیامده است.
احسان احمدزاده بازدید : 65 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)
کاپیتان سابق کهکشانی ها از شماره 7 این تیم گفته است.

رئال نیوز - ایکر کاسیاس کاپیتان سابق رئال مادرید که این فصل هم برای تیم پورتو به میدان می رود، در جدیدترین مصاحبه اش با Europa Press در مورد کریستیانو رونالدو و رئال مادرید گفته است:

او یک بازیکن فوق العاده است که تمام تلاشش را برای رئال مادرید می کند. تمدید قرارداد با وی به وضوح نشان داد چه هواداران و چه باشگاه هنوز هم روی او حساب می کنند. سطح انتظارات هواداران بالاست و آن ها همیشه انتظار دارند رونالدو تا آخر و با تمام توان در این تیم بماند.

سن ایکر در ادامه در مورد دربی پیش رو گفت:

مشخصا امیدوارم رئال مادرید برنده باشد. با این حال اما این یک دیداریست که روی آن مانور زیادی داده می شود و برای اتلتیکو بسیار حیاتی می باشد چرا که در صورت پیروزنشدن آسیب زیادی به آن ها برای رقابت بردن لالیگا وارد می شود. اما اگر پیروز شوند می توانند اختلاف را با تیم صدرنشین یعنی رئال مادرید کم کنند.
احسان احمدزاده بازدید : 49 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)
فوق ستاره پرتغالی خودش را برای دربی آماده می کند.

رئال نیوز - در آستانه دربی حساس مادرید، کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید تصویری از خود منتشر کرده است که وی را در باشگاه خانه اش در حال ورزش کردن در کنار پسرش نشان می دهد، پسری که به نظر می رسد خیلی دوست دارد جا پای پدرش بگذارد.

احسان احمدزاده بازدید : 47 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
کریس رونالدو در چند بازی اخیر در ورزشگاه خانگی اتلتیکومادرید ناکام بوده است و قصد دارد این روند بد را به اتمام برساند.

رئال نیوز - روز شنبه و در جدالی بسیار مهم، اتلتیکومادرید و رئال مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم خواهند رفت.

کریستیانو در 5 سفر اخیر کهکشانی ها به کالدرون موفق به باز کردن دروازه این تیم نشده است و این در حالیست که تا قبل از این شرایط، رونالدو آمار بسیار خوبی در خانه رقیب همشهری داشت و در 10 بازی موفق به زدن 7 گل شده بود. حالا رونالدو امیدوار است در دیدار روز شنبه با گلزنی از ادامه روند 349 دقیقه گل نزدن در خانه اتلتیکو جلوگیری کند.

گلزنی رونالدو از آن جهت برای هواداران رئال مادرید حائز اهمیت است که در 5 سفر قبلی این تیم به ویسنته کالدرون که رونالدو گلی به ثمر نرسانده، رئال مادرید نیز موفق به کسب پیروزی نشده و 3 تساوی و 2 شکست حاصل تلاش این تیم بوده است.

احسان احمدزاده بازدید : 41 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
مهاجم پرتغالی در چند فصل اخیر در این ورزشگاه ناموفق بوده است.

رئال نیوز - تیم فوتبال رئال مادرید شنبه شب در حالی در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت که در چند فصل اخیر در دیدارهای خارج از خانه شرایط سختی را برابر این تیم داشته است و یکی از دلایل آن عدم موفقیت کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی کهکشانی ها می باشد.

به گزارش MARCA، طبق آمار ثبت شده در 5 دیدار اخیر که رئال مادرید به مصاف رقیب همشهری خود رفته است، کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی در ورزشگاه ویسنته کالدرون نشده است. پیش از این آمار رونالدو در این ورزشگاه خیلی خوب بود و رونالدو در 10 مسابقه موفق به زدن 7 گل شده بود. این در حالیست که رونالدو در حالی شنبه راهی این دیدار می شود که امیدوار است طلسم این ورزشگاه را بشکند و بتواند برابر حریف گلزنی کند.

گفتنیست در 5 بازی قبلی که رونالدو در این دیدارهای در زمین حریف موفق به گل زنی نشده است، رئال هم به مشکل خوده است و 3 تساوی و 2 باخت برای لوس بلانکوس در زمین حریف ثبت شده است.

احسان احمدزاده بازدید : 53 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (1)
گایزکا مندیتا، هافبک سابق بارسلونا معتقد است که کریستیانو رونالدو دیگر قادر نیست 5 حریف را پشت سر بگذارد و گلزنی کند.

رئال نیوز - رونالدو 31 ساله در دوران جوانی گل‌های انفرادی زیادی به ثمر می‌رساند ولی با پا به سن گذاشتن، رفته رفته بیشتر در محوطه جریمه حضور یافت و گل‌هایش نیز از فواصل نزدیک بوده است. حال مندیتا مدعی شد که رونالدو دیگر کیفیت سابق در دریبل زنی را ندارد.

اوگفت:

کریستیانو نشان داده که دیگر آنطور نیست که توپ را از وسط زمین بردارد، 5 حریف را پشت سر بگذارد و گلزنی کند. پست او عوض شده و بیشتر روی این کار می‌کند که تیم چه زمانی او را در محوطه جریمه نیاز دارد. او بیشتر به یک گلزن تبدیل شده. آمارش فوق العاده است. او در 4 سال اخیر در هر فصل بیش از 50 گل به ثمر رسانده است.
احسان احمدزاده بازدید : 47 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
بازیکن سابق پارما به انتقاد از رونالدو پرداخته است.

رئال نیوز - این فصل هم خامس رودریگز شرایط خیلی خوبی در تیم باشگاهی اش یعنی رئال مادرید ندارد و او یکی از بازیکنان نیمکت نشین تیم است در تیم ملی نیز با شکست برابر آرژانتین شرایط این تیم برای صعود به جام جهانی هنوز مشخص نیست. در همین مورد فاستینو آسپریا مهاجم سابق کلمبیا در گفتگویی با ESPN گفت:

من خامس را خیلی دوست دارم و برای او احترام زیادی قائلم اما دوستی او با رونالدودر حال آسیب رساندن به وی می باشد. او هم همانند رونالدو وقتی در تیم ملی پاسی دریافت نمی کند همان ژست ها را می گیرد. کریستیانو هم به کسی پاس نمی دهد و بقیه را مدیریت می کند و این اتفاق برای خامس هم افتاده است.

او ادامه می دهد:

نبرد با حریف و صحبت با داور یک چیز طبیعی است ولی اعتراض و اخلاق بد با هم تیمی ها بدترین چیزیست که یک فوتبالیست می تواند داشته باشد. او این چیزها را از رونالدو یاد گرفته است چون هر 8 روز این کار را می کند.

گفتنیست آسپریا معتبرترین باشگاه اروپایی که آسپریا در آن بازی کرده است نیوکاسل می باشد و همچنین وی 57 بازی ملی نیز دارد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 917
  • بازدید سال : 13,153
  • بازدید کلی : 205,288