loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 79 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)
گرت بیل که به دلیل مصدومیت در بازی مقابل اسپورتینگ بین 2 تا 3 ماه قادر به همراهی رئال مادرید نخواهد بود، امروز پیغامی امیدوارکننده برای هوادارانش فرستاد.

رئال نیوز - مصدومیت بیل از ناحیه مچ پا باعث شده تا او خود را به دست جراحان بسپارد و قرار است سه شنبه آینده در لندن، دکتر جیمز کالدر، مچ پای بیل را جراحی کند. او حداقل 13 بازی رئال را از دست خواهد داد؛ از جمله ال کلاسیکو و جام جهانی باشگاه ها.

بیل امروز با انتشار عکس زیر در صفحات اجتماعی خود نوشت:

از پیغام های دلگرم کننده تان متشکرم. وضعیت مچ پایم خوب است و همه سعیم را می کنم تا زودتر از حد تصور به میادین بازگردم.
احسان احمدزاده بازدید : 44 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
هافبک آلمانی رئال مادرید در اینستاگرام 10 میلیون هوادار دارد.

رئال نیوز - تونی کروس، یکی از محبوب ترین بازیکنان باشگاه رئال مادرید و محبوب ترین آلمانی در اینستاگرام است. تعداد هواداران کروس امروز به 10 میلیون نفر رسید و وی در پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

افتخار می کنم که اولین آلمانی هستم که در اینستاگرام به رکورد ده میلیون نفر هوادار رسیده ام. از شما به خاطر حمایتتان در سال های اخیر متشکرم و امیدوارم همیشه کنار من بمانید.

تونی کروس در سال 2014 از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست و در حال حاضر در این تیم 12 میلیون یورو در سال، دستمزد می گیرد و طی دوران حضورش، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بوده است.

احسان احمدزاده بازدید : 49 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)
فوق ستاره پرتغالی خودش را برای دربی آماده می کند.

رئال نیوز - در آستانه دربی حساس مادرید، کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید تصویری از خود منتشر کرده است که وی را در باشگاه خانه اش در حال ورزش کردن در کنار پسرش نشان می دهد، پسری که به نظر می رسد خیلی دوست دارد جا پای پدرش بگذارد.

احسان احمدزاده بازدید : 32 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)
هافبک آلمانی مصدومیت شدیدی دارد.

رئال نیوز - هفته گذشته بود که خبر رسید تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید از ناحیه کف پا دچار شکستگی شده است و این مصدومیت در دیدار برابر لگانس رخ داده است و تست های پزشکی این موضوع را تایید کرده اند.

در همین راستا پیش بینی هایی در مورد میزان مصدومیت و مدت زمان ریکاوری وی انجام شد که به نظر می رسد تا پایان سال 2016 وی قادر به بازی کردن نیست و باید نزدیک به 2-3 ماه به درمان خود ادامه دهد. بر همین اساس روز گذشته وی تصویری در توئیتر رسمی اش منتشر کرد که پای راست او را در حال درمان نشان می داد. وی در توضیح این تصویر نوشت:

ریکاوری از امروز شروع شد!
احسان احمدزاده بازدید : 37 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
مدافعان فعلا مصدوم دو تیم در توئيتر سه امتیاز ال‌ کلاسیکوی پیش‌ رو را از آن خود کردند!

رئال نیوز - جرارد پیکه و سرخیو راموس، دو مدافع ملی‌پوش و ارزشمند بارسلونا و رئال مادرید که هر دو در حال حاضر مصدوم هستند و درحال ریکاوری‌اند، در فضای مجازی کری جالب و کوتاهی درباره ال‌کلاسیکوی پیش‌رو با یکدیگر داشتند.

به گزارش mundodeportivo، داستان از این قرار است که آندرس اینیستا، کاپیتان مصدوم بارسلونا در حساب رسمی توئیتر خود با انتشار تصویری از یک جنگل می نویسد:

پس از این که ماموریت با موفقیت انجام شد، هفته را با احساسی خوب به پایان می‌رسانم. همه‌چیز خوب است!!!

اما این آغازی بود بر کری پیکه و راموس. جایی که ابتدا سرخیو راموس در پاسخ به توئيت اینیستا نوشت:

آندرس اینیستا، پس با این حساب تو را در ال‌کلاسیکو خواهیم دید؟امیدوارم هر دو آن‌جا باشیم. من هنوز در حال ریکاوری هستم.

پس از توئيت راموس، پیکه هم وارد شد و در پاسخ به توئيت راموس نوشت:

پس از قرار معلوم هر سه در این بازی خواهیم بود. به امید برد بهترین تیم!!!

راموس نیز در پاسخ به توئيت پیکه نوشت:

جرارد پیکه، شما هم خواهی بود. در مورد قسمت دوم بله. سه امتیاز برای ماست!!
احسان احمدزاده بازدید : 32 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک آلمانی دچار مصدومیت شده است.

چند روز پیش بود که خبر رسید تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید دچار مصدومیت شدیدی شده است و تا پایان سال 2016 احتمالا قادر به بازی کردن نخواهد بود.

در همین راستا به گزارش MARCA پس از این اتفاق بود که واکنش های زیادی نسبت به این خبر دیده شد و هواداران رئال مادرید و تیم ملی آلمان با ارسال پیام هایی با وی هم دردی کردند. کروس نیز این اتفاقات را بی پاسخ نگذاشت و در تویئتر رسمی اش نوشت:

زندگی ادامه دارد. متشکرم بابت همه پیام هایتان و در سریع ترین زمان ممکن برخواهم گشت.
احسان احمدزاده بازدید : 35 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فوق ستاره پرتغالی قراردادش را برای دومین بار تمدید کرد.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید امروز در سانتیاگو برنابئو حاضر شد و رسما قراردادش را با باشگاه خود یعنی رئال مادرید تا سال 2021 تمدید کرد. به گزارش مارکا در همین مورد سرخیو راموس کاپیتان کهکشانی ها با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی اش نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. وی در توضیح تصویر زیر خطاب به رونالدو نوشت:

تبریک می گویم کریستیانو. تو شایسته این اتفاق بودی!
احسان احمدزاده بازدید : 53 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - هافبک کروات روز گذشته جراحی شد.

به گزارش MARCA پس از این که روز گذشته خبر رسید لوکا مودریچ ستاره شماره 19 رئال مادرید زانوی خودرا به تیغ جراحان سپرده است، این بازیکن محبوب پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و با هوادارانش صحبت کرد:

عمل جراحی با موفقیت انجام شد و هه چیز طبق برنامه پیش می رود. خیلی متشککرم از دکتر لایس و دکتر آرامبیئو و همچنین تیم پزشکی باشگاه رئال مادرید برای اهمیت و مراقبت خیلی خوبشان. همچنین تیم توانبخشی که همه کار می کنند تا من هر چه سریعتر آماده بازگشت به میادین شوم. همچنین ممنونم از هم تیمی هایم و هواداران برای پیغام ها و حمایت هایی که از من کردند. Hala Madrid و fuerza Croatia

http://s9.picofile.com/file/8269524534/14754450190710.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 58 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک سابق رئال مادرید بار دیگر جنجال‌ ساز شده است.

گوتی، بازیکن محبوب سال های پیش رئال مادرید که در حال حاضر در تیم های پایه این باشگاه مشغول مربیگری‌ است، در جدیدترین توئيت خود، جنجال جدیدی را به راه انداخته است.

به گزارش mundodeportivo، بارسلونا شب گذشته مانند فصل پیش شکست سنگینی را در خانه سلتاویگو متحمل شد. این شکست تنها ساعتی پس از تساوی نا امیدکننده رئال در برنابئو مقابل ایبار رقم خورد و باعث شد تا گوتی، فرصت را برای کنایه به هواداران بارسلونا که نتیجه کهکشانی‌ ها را به تمسخر گرفته بودند، غنیمت بشمارد و در حساب رسمی خود در توئيتر بنویسد:

از تبریک‌ هایتان برای یک امتیازی که رئال امروز کسب کرد متشکرم. متاسفم که نمیتوانم همین تبریک را به شما بگویم!!

کنایه گوتی به این نکته است که رئال اگرچه نتیجه نا امیدکننده‌ ای گرفت اما حداقل امتیاز را کسب کرد و این در حالیست که بارسا با دست خالی به خانه بازخواهد گشت. گفتنیست، مطابق انتظار این توئيت با حمایت هواداران رئال و با واکنش‌ های تند کاتالان ها همراه شد.

احسان احمدزاده بازدید : 89 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بنزما پس از بازی بسیار ضعیفی که مقابل دورتموند انجام داد مورد انتقاد هواداران رئال قرار گرفت اما به نظر می رسد که خودش موافق این حرفها نیست.

وی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:

به کسانی نگاه می کنم که از من متنفر هستند. وقتی نسبت به من احساس تنفر می کنید باعث می شود که سخت تر کار کنم. هر چقدر از من متنفر باشید برایم بهتر است.

http://s9.picofile.com/file/8269037542/1475087875_866668_1475088102_noticia_normal.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 62 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - پس از اتمام دیدار شب گذشته دورتموند و رئال، کریستیانو رونالدو و پیر امریک اوبامیانگ پیراهن های خود را با یکدیگر تعویض کردند.

مهاجم گابنی دورتموند که هرگز علاقه اش به رئال را پنهان نکرده، پیراهن رونالدو را به پسر کوچکش هدیه داد. اوبامیانگ با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود از خوشحالی زیاد پسرش به خاطر دریافت پیراهن رونالدو خبر داد.

احسان احمدزاده بازدید : 54 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - امره مور، ستاره ترکیه ای این فصل بروسیا دورتموند که شب گذشته فرصت بازی مقابل الگویش کریس رونالدو نصیبش شد، از فوق ستاره پرتغالی قدردانی کرد.

امره مور 19 ساله، نیمه دوم دیدار شب گذشته برای دورتموند وارد زمین شد و نمایش خوبی نیز از خود ارائه داد. او ساعاتی پس از اتمام بازی در اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت:

رویایی زندگی نکن، رویایت را زندگی کن. ممنون که هر روز انگیزه من هستی کریستیانو. ممنون از همه هواداران دورتموند که امشب حمایت بی نظیری از ما داشتند.

http://s8.picofile.com/file/8268958450/01146205.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 70 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - داگلاس کوستا وینگر بایرن مونیخ شب گذشته با هر گل رئال مادرید در مقابل بروسیا دورتموند به خوشحالی پرداخت.

بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند طی سالیان اخیر به دو رقیب سرسخت بدل شده اند و داگلاس کوستا وینگر بایرن مونیخ نیز از دیدن گل های خورده بروسیا دورتموند خوشحال می شود.

به گزارش Marca، دیدار شب گذشته رئال مادرید و بروسیا دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه مساوی 2-2 خاتمه یافت. داگلاس کوستا در توئیترش پس از گل های رئال مادرید که توسط کریستیانو رونالدو و رافائل واران به ثمر رسید، اینگونه واکنش نشان داد.

http://s8.picofile.com/file/8268950884/douglas_costa_enjoys_borussia_dortmund_conceding_to_real_madrid.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 79 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید که این روزها مصدوم است، از خانه تماشاگر جدال هم تیمی هایش مقابل دورتموند بود.

کاسمیرو که در بازی مقابل اسپانیول آسیب دید و یک ماه به دور از میادین خواهد ماند، با انتشار عکس زیر در اینستاگرام، ضمن ابراز تاسف از عدم همراهی رئال در این بازی، برای رئال در برابر دورتموند آرزوی موفقیت کرد. این دیدار در نهایت 2-2 به اتمام رسید.

http://s8.picofile.com/file/8268919600/01146031.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 56 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - وی در دیدار امشب کاپیتان کهکشانی هاست.

کمتر از 24 ساعت به دیدار حساس و تماشایی رئال مادرید و بروسیا دورتموند باقی مانده است و شاگردان زیدان اخرین تمرین خودشان را امشب در ورزشگاه حریف برگزار کردند. در همین راستا سرخیو راموس کاپیتان مادریدی ها در توئیتر رسمی اش با انتشار تصویری گفت:

وستفالن افسانه ای؛ می خواهیم زرد را سفید کنیم!

http://s9.picofile.com/file/8268810934/898.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 50 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دورتموند و رئال مادرید روز سه شنبه در چارچوب رقابت‌ های لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت.

بار دیگر وستفالن میزبان برگزاری دیدار کلاسیک اروپا خواهد بود، سه‌ شنبه در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا بروسیا دورتموند میزبان رئال مادرید.

ماریو گوتسه که پیش‌ تر سابقه بازی مقابل رئال مادرید با پیراهن دورتموند و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد، با تصویری از خودش در شهر دورتموند و تیتر آرامش پیش از طوفان به استقبال این دیدار رفته است. 

احسان احمدزاده بازدید : 74 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (2)
رئال نیوز - باشگاه دورتموند با پست جالبی در صفحه توئیترش، به استقبال دیدار سه شنبه شب مقابل رئال مادرید رفت.

دو تیم رئال مادرید و دورتموند باید از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان، سه شنبه شب به مصاف یکدیگر بروند. رئال مادرید در شرایطی پای به این دیدار می گذارد که در دو دیدار اخیرش در رقابت های لالیگا مقابل لاس پالماس و ویارئال که هر دو زردپوش هستند، به تساوی دست یافته است. صفحه رسمی توئیتر باشگاه دورتموند، صفحه انگلیسی رئال مادرید را خطاب قرار داد و نوشت:

آیا در مقابله با تیم های زردپوش با مشکل مواجه می شوید؟

پس از آن توییتر رسمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون نیز در پاسخ به این توییت نوشت:

همچنین در مقابل تیم های سبز پوش... برای هر دوی شما آرزوی موفقیت داریم.
احسان احمدزاده بازدید : 233 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در پیغامی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از شدت نگرانی هوادارانش در رابطه با مصدومیت جدید خود کاست.

رونالدو و گرت بیل، دو ضلع از سه ضلع هجومی رئال مادرید جدال امشب تیمشان برابر اسپانیول را از دست خواهند داد. کریس رونالدو با بیان عبارت " احساس بهتری دارم" و همچنین انتشار عکسی از تمرینات خود در باشگاه بدنسازی تیم رئال مادرید، تاکید کرد که مصدومیت او موضوع نگران کننده ای نیست و این بازیکن به زودی به میادین باز می گردد.

غیبت رونالدو در برابر اسپانیول، باعث شد تا او در همین ابتدای فصل چهارمین بازی تیمش را نیز از دست بدهد و به نظر می رسد علیرغم گلزنی در دیدارهای هفته گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان، ممکن است کمی زمان لازم باشد که فوق ستاره 31 ساله کهکشانی ها به شرایط آرمانی بازگردد.

احسان احمدزاده بازدید : 50 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره پرتغالی رئال مادرید در دنیا مجازی بسیار محبوب است.

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید محبوب‌ترین ورزشکار در شبکه‌های اجتماعی است.
به گزارش AS و به نقل از تحقیقات Apple Tree Communications, کریستیانو رونالدو تنها مرد حاضر در لیست 5 نفر محبوب در شبکه‌ های اجتماعی است و تنها تیلور آلیسون سوئیفت در مجموع از او محبوب تر است.
رونالدو در مجموع در فیسبوک، توییتر و اینستاگرام 238 میلیون نفر دنبال کننده دارد که 4 نفر دیگر محبوب‌های اینترنت همگی‌ زن هستند. این تحقیقات نشان می‌‌دهد که همگی‌ این ۴ نفر دیگر محبوب در سه‌ چیز مشترک هستند. آنها زن، جوان و آمریکایی‌ هستند.
تیلور آلیسون سوئیفت با 246 میلیون، کتی پری با 219میلیون، سلنا گومز با 205میلیون و ریحانا با 190 میلیون دنبال کننده در مجموع در این سه‌ شبکه اجتماعی، در کنار رونالدو محبوب‌ترین چهره‌های معروف هستند.
در لیست 20 نفر اول محبوب‌ترین چهره‌های معروف در شبکه‌های اجتماعی، 60% زن و 65% از آنها در آمریکا به دنیا آمده اند. در اسپانیا اما قضیه کاملا متفاوت است. 4 نفر از 5 نفر اول اسپانیا مرد هستند و آنها بدین شرح هستند: آندرس اینیستا، سرجیو راموس، جرارد پیکه و ایکر کاسیاس.

احسان احمدزاده بازدید : 93 سه شنبه 16 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، با انتشار عکسی در اینستاگرامش، خوشحالی اش را از بازگشت به تمرینات تیمش ابراز کرد.

او که به دلیل آسیب دیدگی در فینال یورو 2016، هنوز نتوانست در رقابت های این فصل برای رئال به میدان برود، با انتشار این عکس، نوشت:" اولین تمرین با تیم، خیلی خوشحالم!!!! عکس رو حال کنید!"

http://s7.picofile.com/file/8266438434/photo_2016_09_05_22_26_21.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 95 شنبه 13 شهریور 1395 نظرات (0)

رئال نیوز - دانیلا اوسپینا، همسر خامس رودریگز، بازیکن کلمبیایی رئال پیغامی امید بخش در اینستاگرام منتشر کرد.
وی نوشت:” در سکوت سخت تلاش کن و اجازه بده که موفقیت تو همه سر و صدا را به خود اختصاصی دهد.”

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 385
  • بازدید ماه : 860
  • بازدید سال : 13,096
  • بازدید کلی : 205,231