loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 59 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
کاناوارو معتقد است ناپولی باید به پیروز شدن ایمان داشته باشد.

رئال کلاب - فابیو کاناوارو که سابقه بازی کردن در هر دو تیم ناپولی و رئال مادرید را دارد معتقد است دیدار برگشت این دو تیم در ناپل مسابقه ای هیجان انگیز خواهد بود.

کاناوارو در این خصوص به اسکای گفت:

ناپولی باید به پیروز شدن ایمان داشته باشد. آنها در سن پائولو بازی خواهند کرد.
رئال مادرید قطعا بهترین تیم جهان است. بازیکنان بزرگی دارد و این دیدار قطعا هیجان انگیز خواهد بود.
احسان احمدزاده بازدید : 29 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
آبی اناری‌ها در میان 16 تیم حاضر در دور حذفی، کمترین میزان دوندگی را داشته‌اند.

رئال کلاب - آمارها نشان می‌دهند بارسلونا با اختلافی حدود 75 کیلومتر نسبت به اتلتیکو مادرید، در میان 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تنبل ترین تیم به شمار می‌رود.

به گزارش marca، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته به پایان رسید. در این دور نتایج عجیب و جالبی رقم خورد و تکلیف تیم‌های صعود کننده تا حدود زیادی مشخص شد. مطابق انتظار پس از برگزاری این دور، آمارهایی برای تعیین بهترین و بدترین‌ها در هر پارامتر منتشر شد. اما شاید جالب باشد بدانید بارسلونا که با شکست 4-0 مقابل پاری سن ژرمن تا حدود زیادی امیدهایش برای صعود به جمع هشت تیم برتر را از دست داده، تنبل‌ترین تیم حاضر در این مرحله به شمار می‌رود.

آمارها می‌گویند از لحاظ میزان دوندگی، اتلتیکو مادرید با 821434 متر دوندگی، بهترین تیم کنونی رقابت‌هاست. جایی که بارسا با اختلافی 74332 متری نسبت به روخی بلانکوس، در رتبه شانزدهم قرار می‌گیرد. اختلافی قابل توجه که شاید یکی از دلایل باخت سنگین آبی اناری‌ها در پارک د پرنس هم باشد. پس از اتلتیکو، دورتموند و ناپولی قرار دارند و رئال مادرید نیز یازدهم است.

بارسا در زمینه مالکیت توپ نیز قافیه را به بایرن مونیخ باخته و با میانگین 61 درصد، در رتبه دوم جدول جای دارد. بایرن میانگین 68 درصد مالک توپ و میدان در هر بازی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

احسان احمدزاده بازدید : 45 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها یک بار دیگر در دقایقی پایانی با گل کریم بنزما از سد اسپورتینگ گذشتند؛ کاری که در آن تخصص دارند.

رئال نیوز - تاکنون و در مرحل گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری، رئال مادرید در 2 دیدار رفت و برگشت در برابر اسپوتینگ لیسبون و بازی مقابل لژیاورشو، موفق به گلزنی در دقایقق 85، 87 و 94 شده است.

در دیدار رفت برابر اسپورتینگ و در حالیکه شاگردان زیدان در آستانه شکست قرار داشتند، کریس رونالدو و آلوارو موراتا در دقایق 89 و 94 گلزنی کردند و شکست خانگی را تبدیل به پیروزی ساختند.

در دیدار در لهستان برابر لژیا ورشو، علیرغم گل لحظات ابتدایی و دیدنی گرت بیل، کهکشانی ها در آستانه شکست قرار داشتند اما گل دقیقه 85 متئو کواچیچ، مانع شکست رئال مادرید شد.

البته این روند در سالهای اخیر بارها از سوی رئال مادرید دیده شده است که شاید مهم ترین آن، گل لحظات پایانی سرخیو راموس در برابر اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان سال 2014 بوده است که باعث شد شاگردان آنچلوتی بعد از 12 سال قهرمان اروپا شوند.

بازی با اسپورتینگ نیز مانند بسیاری از دیدارهای سالهای اخیر، لوس بلانکوس توانست با گل دقایقی پایانی بنزما، با امتیازات کامل از جدال دشوار برابر اسپورتینگ به خانه بازگردد و شاید هیچ تیم دیگری در طول تاریخ به اندازه رئال در این زمینه تخصص نداشته است.

مبین احمدزاده بازدید : 45 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)
لیونل مسی با زدن دو گل به سلتیک، تعداد گل های خود در فاز گروهی لیگ قهرمانان را به 9 رساند.

رئال نیوز - مسی که بازی قبلی بارسا را به دلیل مشکلات گوارشی از دست داده بود، امشب از ابتدا در ترکیب بارسلونا مقابل سلتیک قرار گرفت و 2 گل وارد دروازه سلتیک کرد. این نهمین گل او در لیگ قهرمانان فصل جاری بود و حالا تنها سه گل با رسیدن به رکورد 11 گل زده رونالدو در دور گروهی لیگ قهرمانان، که فصل گذشته به ثبت رساند فاصله دارد. این پانزدهمین گل فصل مسی در 17 دیداری بود که برای بارسا انجام داده است.

احسان احمدزاده بازدید : 53 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
مدافع فرانسوی مقابل اسپورتینگ گلزنی کرد.

رئال نیوز - بدون شک یکی از بازیکنانی که در تیم رئال مادرید این فصل یشتر از حد انتظار به بازی گرفته شده است، رافائل واران فرانسوی می باشد مدافعی که با توجه به مصدومیت های طولانی مدت راموس و په په موفق شده است در بازی های زیادی در دفاع رئال بازی کند.

در همین مورد MARCA گزارش می دهد این بازیکن جوان و آینده دار نه تنها توانسته به خوبی جای آن ها را پر کند بلکه در زمینه های دیگری از جمله گلزنی هم موفق بوده است و در لیگ قهرمانان این فصل، با توجه به گلی که برابر اسپورتینگ زد 2 گله شد و تعداد گل هایش را رونالدو برابری می کند. وی که گل اول خود را در این تورنمنت در وستفالن برابر دورتموند به ثمر رساند، هم بازکننده قفل دروازه پاتریسیو بود و روی یک توپ ارسالی و در یک رفت و برگشت با پای چپ موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

باید دید با بازگشت په په آیا زیدان هنوز هم واران را به عنوان زوج راموس انتخاب می کند یا نه.

احسان احمدزاده بازدید : 43 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
رئال مادرید با پیروزی 2-1 مقابل اسپورتینگ لیسبون، صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان را قطعی کرد.

رئال نیوز - شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار چندان برتر از حریف نشان ندادند اما در نهایت از 10 نفره شدن حریف استفاده کردند و سه امتیاز شیرین این بازی را به دست آوردند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه رئال ایجاد کرد اما نتوانست از آن استفاده کند.

پس از آن رفته رفته رئالی ها بازی را در دست گرفتند و در مقابل بازیکنان اسپورتینگ به دنبال رسیدن به گل روی ضد حملات و با استفاده از سرعت ژلسون مارتینز بودند.

هر دو تیم موقعیت هایی داشتند تا اینکه سرانجام رئال روی یک ضربه آزاد به گل رسید. روی ارسال مودریچ و دخالت رونالدو، رافائل واران در موقعیت تک به تک با پاتریسیو قرار گرفت و با ضربه ای حساب شده، رئال را پیش انداخت.

بعد از اینکه تیم میزبان تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفت و می توانست در همان نیمه اول به گل مساوی برسد اما یکی دو موقعیتی که روی دروازه رئال ایجاد کردند، به جایی نرسید و این نیمه با همان یک گل تمام شد.

نیمه دوم را اسپورتینگ بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم می توانستند در دقیقه 51 به گل تساوی برسند اما ضربه برونو سزار، راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

در حالی که بازیکنان میزبان سخت به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، اخراج ژوائو پریرا در دقیقه 64، شرایط را برای این تیم دشوارتر کرد. خطای شدید پریرا روی کوواچیچ، باعث شد تا داور با کارت قرمز مستقیم، او را از بازی اخراج کند.

رئالی ها به لطف یک یار برتری، برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این اسپورتینگ بود که در دقیقه 80 به گل تساوی رسید.

خطای کوئنترائو روی بازیکن حریف، یک ضربه پنالتی نصیب اسپورتینگ کرد و آدرین سیلوا، آن را تبدیل به گل کرد.

رئالی ها که دوست نداشتند با تساوی لیسبون را ترک کنند، بار دیگر پیش کشیدند و در دقیقه 87، توسط کریم بنزما به گل برتری رسیدند. روی ارسال سرخیو راموس بود که بنزما با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد و بار دیگر رئال را پیش انداخت. در دقایق باقی مانده رئالی ها به خوبی اوضاع را کنترل کردند و توانستند به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 43 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
رئال مادرید هرگز موفق نشده در شهر لیسبون بر یک تیم پرتغالی غلبه کند و شاید امشب بتواند این طلسم را بشکند.

رئال نیوز - رئال مادرید تنها یک بار در لیسبون پیروز شده و آن هم به فینال لیگ قهرمانان دو سال پیش برابر اتلتیکو بر می گردد. کهکشانی ها هرگز در لیسبون مقابل بنفیکا و اسپورتینگ این شهر پیروز نشده اند.

آنها سال 1965 در زمین بنفیکا 5-1 شکست خوردند و سال 94 نیز 2-1 به اسپورتینگ باختند. سال 2000 نیز رئال در ورزشگاه آلوالاده برابر اسپورتینگ با تساوی 2-2 متوقف شد.

رئال در شرایطی امشب در زمین اسپورتینگ به میدان خواهد رفت که برای امیدوار ماندن به اول شدن در گروه، نیاز مبرم به پیروزی دارد. رئال در 25 بازی گذشته خود در دور گروهی لیگ قهرمانان، هرگز شکست نخورده و از این حیث رکورددار است. آخرین باخت رئال در این مرحله به اکتبر 2012 و در زمین دورتموند بر می گردد (1-2).

پیش از رئال، رکورد در اختیار بارسلونای پپ گواردیولا بود که بین سال های 2009 تا 2012، در 18 دیدار متوالی در دور گروهی لیگ قهرمانان متحمل شکست نشد.

احسان احمدزاده بازدید : 31 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
لوس بلانکوس امشب بنفش می پوشد.

رئال نیوز - دو تیم اسپورتینگ لیسبون و رئال مادرید در دیداری حساس امشب از ساعت 23:15 به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش مارکا، با وجود آنکه توافق شده بود تا قوهای سفید امشب با لباس های سفید به میدان بروند، اما میزبان تصمیم گرفته با لباس اصلی اش پا به میدان بگذارد. بنابراین رئال مادرید امشب بنفش پوش است.

لوس بلانکوس چندان بدش نمی آید پیراهن بنفش را بپوشد زیرا در این فصل با این پیراهن نتایج بسیار خوبی گرفته است. پیروزی 6-1 مقابل بتیس و 7-1 مقابل لئونزا در کوپا دل ری با این پیراهن برای رئال مادرید رقم خورده است.

امشب همچنین استقبال بسیار خوبی در سطح جهان از این بازی به عمل آمده است. 50 هزار نفر گنجایش ورزشگاه لیسبون مدت ها پیش پر شده و 1500 نفر از هواداران رئال مادرید در ورزشگاه حضور خواهند داشت. بیش از 60 کشور، این مسابقه را برای پخش تلویزیونی خریداری کرده اند.

امشب در لیسبون 26 گزارشگر به طور زنده این بازی را از نزدیک گزارش می کنند. 64 عکاس و 221 خبرنگار نیز در ورزشگاه حاضر خواهند بود. رئال مادرید با یک تساوی می تواند صعودش را به مرحله بعد قطعی کند اما این دیدار از این بابت که بازگشت رونالدو به شهر و باشگاه اولش به حساب می آید نیز جالب توجه است.

احسان احمدزاده بازدید : 39 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها امشب در آخرین بازی خارج از خانه گروهی به میدان می روند.

رئال نیوز - همانطور که پیش تر به طور مفصل در جریان قرار گرفته اید، امشب از ساعت 23:15 در ورزشگاه خوزه آلوالاده شهر لیسبون، تیم های رئال مادریدو اسپورتینگ به مصاف هم خواهند رفت.

در همین مورد وبسایت رسمی رئال مادرید خبری منتشر کرده است که طی آن کهکشانی ها در صورتی که در دیدار امشب برابر اسپورتینگ شکست نخورند، به رکورد 4 سال شکست ناپذیری رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهند رسید، رکوردی که توسط مربیانی همچون مورینیو، آنچلوتی، بنیتز و زیدان ثبت شده است و کماکان ادامه دارد.

آخرین شکست رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به اکتبر سال 2012 برمی گردد و از آن زمان تاکنون کهکشانی ها با تیم هایی همچون یوونتوس، منچسترسیتی، دورتموند، لیورپول و پی اس جی روبرو شده است و در خانه آن ها نباخته است. گفتنیست رئال مادرید در صورت کسب تساوی یا پیروزی در بازی امشب صعوش به دور بعد قطعی خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 37 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها امشب در پرتغال بازی دارند.

رئال نیوز - همانطور که پیش تر گفته شد، تیم فوتبال رئال مادرید امشب از ساعت 23:15 در لیسبون به مصاف تیم اسپورتینگ خواهدرفت، دیداری که برای کریستیانو رونالدو می تواند بسیار خاص و ویژه باشد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، در این دیدار رئال مادردی برای اولین بار در طول تاریخش در این ورزشگاه به میدان می رود چرا که آخرین رویارویی دو تیم به سال 2000 برمی گردد و این ورزشگاه در سال 2004 برای رقابت های یورو 2004 افتتاح شد. خوزه آلوالاده نام یکی از موسسین باشگاه پرتغالی می باشد و به همین منظور نام وی را روی این ورزشگاه گذاشته اند.

شایان ذکر است در طول برگزاری رقابت های یورو 2004، 5 مسابقه در این ورزشگاه انجام شد، ورزشگاهی که ظرفیت 55000 نفری دارد و دارای بالاترین استانداردهای یوفا نیز می باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 45 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها بدون استراحت باید برای دیدار بعدی آماده شوند.

رئال نیوز - دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا این هفته پیگیری خواهد شد و رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی باید در شهر لیسبون به مصاف اسپورتینگ برود در همین راستا یوفا اسامی داوران این مسابقه را اعلام کرد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، ویلیام کالوم داور اهل اسکاتلند برای قضاوت این مسابقه انتخاب شده است و این دومین بار است که این داور برای کهکشانی ها قضاوت می کند. دیدار قبلی که فصل 14-2013 برمی گردد که رئال مادرید در خانه میزبان گالاتاسارای بود و بازی با نتیجه 4-1 به سود کهکشانی ها به پایان رسید.

دیدار رئال و لیسبون روز 3 شنبه از ساعت 23:15 برگزار خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 45 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم فرانسوی 4 شنبه شب نیز گلزنی کرد.

رئال مادرید و زیدان 4 شنبه شب برای پیگیری رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا راهی ورشو شدند و برابر تیم لژیا ورشو به میدان رفتند که بازی در پایان 3-3 مساوی شد و کریم بنزما گل دوم کهکشانی ها را در این دیدار به ثمر رساند.

به گزارش وبسایت رسمی این باشگاه، این گل در حالی به ثمر رسید که سی و پنجمین گل مهاجم فرانسوی برای رئال در رقابت های اروپایی بود و او را با رکورد 35 گل زده فرانس پوشکاش برای رئال در اروپا برابر کرد. بنزما که این تعداد گل را در 67 بازی برای مادریدی ها به ثمر رساند، اولین گل اروپایی خود را در ترکیب لوس بلانکو در فصل 2009 برابر میلان به ثمر رساند.

شایان ذکر است در این لیست، تنها سه بازیکن به نام های کریستیانو رونالدو، رائول و دی استفانو بالاتر از مهاجم فرانسوی قرار دارند.

احسان احمدزاده بازدید : 29 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - نتایج و پیش‌ بینی‌ ها به وضوح نشان می‌ دهند برای رئال مادرید، دوم شدن بسیار بهتر از سرگروه شدن است.

پس از گذشت چهار هفته از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا و البته با پیش‌ بینی نتایج احتمالی دو هفته باقی مانده، به وضوح می‌ توان دریافت که برای رئال مادرید، قرار گرفتن در رده دوم گروه بسیار بهتر از صدرنشینی‌ است.

به گزارش marca، رئال مادرید شب گذشته در مقابل لژیا ورشو لهستان با تساوی 3 -3 متوقف شد تا با توجه به پیروزی دورتموند در برابر اسپورتینگ لیسبون، حالا کهکشانی‌ها برای صدرنشینی در این گروه، محکوم به کسب پیروزی در برنابئو مقابل زنبورها باشند. اما واقعا چه نیازی به صدرنشینیست؟

برای بهتر روشن شدن قضیه بیایید یک بار دیگر نگاهی به جدول گروه‌ ها بیندازیم. در حال حاضر و در پایان هفته چهارم، تیم‌ های آرسنال، ناپولی، بارسلونا، اتلتیکومادرید، موناکو، بروسیا دورتموند، لسترسیتی و سویا صدرنشین گروه‌ های هشت‌ گانه هستند که در میان آن‌ها نام سه تیم اسپانیایی به چشم می‌خورد. حالا این نکته را نیز یادآوری کنیم که تیم‌های یک لیگ و تیم‌ های هم‌گروه، در مرحله بعد به یکدیگر برخورد نخواهند کرد. این یعنی رئال مادرید اگر به عنوان تیم دوم گروهش به مرحله بعد صعود کند، به یکی از تیم‌ های ناپولی، لسترسیتی، موناکو و آرسنال برخور خواهد کرد.

حالا روی دیگر سکه را نیز بررسی می‌کنیم. در حال حاضر تیم‌های پاریسن‌ژرمن، بنفیکا، منچسترسیتی، بایرن مونیخ، لورکوزن، رئال مادرید، پورتو و یوونتوس تیم‌های دوم گروه‌های هشت‌گانه هستند. این یعنی اگر در پایان مرحله گروهی هم این رتبه‌ها حفظ شوند، رئال در صورت صدرنشینی به یکی از این تیم‌ها برخورد خواهد کرد. یا به بیان دقیق‌تر، به احتمال 50٪ به یکی از چهارتیم سیتی، بایرن، یووه و پاریسن‌ژرمن برخورد می‌کند!

البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که تمام این برآیندها در صورتی معتبر است که سه تیم دیگر اسپانیایی در پایان مرحله گروهی صدرنشین باشند. به این معنا که اتلتیکو مادرید آیندهوون را ببرد و در آلیانز آره‌نا شکست نخورد و یا شکستی با حداقل اختلاف به همراه گل متحمل شود (نتایجی مانند 2 -1، 3 -2 و ...). و بارسلونا از دو بازی مقابل سلتیک در خانه حریف و مونشن‌گلادباخ در نیوکمپ چهار امتیاز کسب کند. یا سویا لیون را ببرد و به یوونتوس نبازد. ضمن اینکه هنوز هم تیم‌های دیگری به جز تیم‌ های فوق، شانس صعود به مرحله حذفی را دارند. اگرچه احتمال آن پایین پیش‌بینی می‌شود.

احتمال تحقق شروط فوق بالاست و باید گفت در برخی مواقع دوم شدن بهتر از صدرنشین شدن است. زیدان و رئال باید به این قضیه کمی بهتر فکر کنند. هم چنان که برخی منابع از وجود چنین تفکری در رختکن رئال خبر داده‌اند.

احسان احمدزاده بازدید : 33 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - وی در بازی دیشب به جای بنزما به بازی آمد.

پس از تساوی رئال مادرید برابر لژیا ورشو، لوکاس وازکز در مصاحبه با وبسایت رسمی رئال مادرید گفت:

این نتیجه باعث خجالت است چون 2 امتیاز از دستمان در رفت و باید از آن درس بگیریم. نتوانستیم در بازی امشب برتری خودمان را حفظ کنیم و یک بازی عجیب و غریب رقم خورد و سخت است آن را آنالیز کنیم، ولی باید از اشتباهاتمان درس بگیریم.
احسان احمدزاده بازدید : 35 چهارشنبه 12 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این دو تیم در صدر گروه قرار گرفته اند.

دیدارهای این هفته لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته آغاز شد و امشب در ادامه این رقابت ها، در گروه F رئال مادرید در خانه لژیا ورشو تیم آخر گروه به میدان می رود و زردهای دورتموند نیز میزبان لیسبون می باشند.

در همین راستا طبق آمار  و امتیازات این گروه، این دو تیم با 7 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و پس از آن ها اسپورتینگ به 3 امتیاز در رده 3 قرار گرفته است و لژیا بدون امتیاز آخر است. با این وجود به گفته AS در صورتی که این دوتیم در بازی های امشب موفق به برتری شوند صعودشان به دور بعد قطعی خواهد بود و فقط برای تعیین صدرنشین باید منتظر بازی برابر همشان در سانتیاگوبرنابئو ماند.

شایان ذکر است در حال حاضر با توجه به تفاضل گل هر دو تیم، این دورتموند است که با گل های زیادی که به لژیا زد در صدر جدول قرار گرفته است.

احسان احمدزاده بازدید : 51 چهارشنبه 12 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها امشب برابر لژیا قرار می گیرند.

تیم فوتبال رئال مادرید امشب در حالی برابر تیم لژیا ورشوو قرار می گیرد که هواداران این تیم به دلیل اتفاقات دیدار برابر دورتموند از حضور در ورزشگاه محروم هستند و ورزشگاه خالی از تماشاگر می باشد.

در همین راستا به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، این ورزشگاه که در سال 1930 ساخته شده است و در سال 2012 نیز بازسازی شده است، برای اولین بار است که از کهکشانی ها پذیرایی می کند. البته پیش از این رئال مادرید یک بار در سال 2014 برای بازی دوستانه برابر فیورنتیا به ورشو آمده بود ولی آن مسابقه در ورزشگاه ملی لهستان برگزار شد و مادریدی ها راهی ورزشگاه ارتش نشدند.

احسان احمدزاده بازدید : 191 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - به علت تغییرات عظیم در یوفا، احتمال برگزار شدن بازی‌ های چمپیونزلیگ در شنبه شب‌ ها وجود دارد.

باشگاه‌ های بزرگ اروپایی نگران هستند. یوفا به خاطر بالا بردن تماشاگران چمپیونزلیگ در نظر دارد بازی‌ ها را در آخر هفته برگزار کند تا کارمندانی که در سه‌ شنبه شب‌ ها و چهار شنبه شب‌ ها نمی‌‌ توانند، بازی‌ ها را تماشا کنند، بتوانند از فوتبال‌ های اروپایی لذت ببرند و حالا باشگاه‌های بزرگ از این تصمیم راضی‌ نیستند.

به گزارش دیلی میل، نیل دانکستر، رئیس اتحادیه فوتبال اسکاتلند این تصمیم را بسیار مخرب می‌‌ داند و می‌‌ گوید اتحادیه‌ های مختلف فوتبال اروپا باید مقابل آن به سختی بیاستند. گفتنیست باشگاه‌ های انگلیسی مخالف این تصمیم هستند و دوید گیل، مدیر منچستر یونایتد هم در این مخالفت نقش اساسی‌ داشته است. باشگاه‌ های انگلیسی می‌‌ گویند این تصمیم خط‌ قرمزی است که آنها به هیچ عنوان به آن تن نخواهد داد.

گفته می‌‌ شود بارسلونا موافق این تصمیم است و بایرن مونیخ هم آن را در نظر خواهد گرفت. بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس و بایرن مونیخ 4 تیم بزرگ اروپایی هستند که به دنبال تغییرات عظیم در این تورنمنت هستند.

احسان احمدزاده بازدید : 93 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال در رتبه اول رده بندی یوفا.

رئال مادرید با پایان هفته دوم چمپیونزلیگ صدرنشین رنکینگ یوفا ماند. در حال حاضر بایرن مونیخ، بارسلونا و اتلتیکو مادرید در رده های 2 تا 4 قرار گرفته اند.

احسان احمدزاده بازدید : 67 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - پس از گذشت دو هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، آمار میزان دوندگی 32 تیم حاضر در این رقابت‌ ها منتشر شد.

 شاگردان زین‌الدین زیدان کمتر از هر تیمی در لیگ قهرمانان اروپای این فصل در زمین بازی دویده‌اند. چیزی که کاملا متضاد با خواسته سرمربی فرانسوی از بازیکنانش است.

به گزارش mundodeportivo، زیدان بارها روی میزان دوندگی بازیکنانش تاکید ویژه‌ای دارد و این مسئله را بارها در کنفرانس مطبوعاتی‌های خود می گوید. اما آمار حرف دیگری می‌زنند. مطابق آمار جامعی که وب‌سایت مارکا منتشر کرده است، کهکشانی‌ها در دو بازی مقابل اسپورتینگ و دورتموند، تنها 176 کیلومتر دویده‌اند که به صورت میانگین یعنی هر بازیکن رئال، 8 کیلومتر در زمین بازی دوندگی داشته است. اعدادی که در مقایسه با تاتنهام - که با 233.932 کیلومتر در صدر این لیست قرار دارد - بسیار پایین جلوه می کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 59 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - به دلیل اتفاقات بازی برابر دورتموند این حکم در نظر گرفته شده است.

دقایقی پیش یوفا رسما اعلام کرد دیدار بعدی تیم لژیا ورشو در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید که در شهر ورشو برگزار خواهد شد، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گفته کمیته اخلاق و انضباط یوفا، علاوه بر این حکم که به دلیل اتفاقات بازی دورتموند و لژیا اتخاذ شده است، این باشگاه لهستانی باید مبلغ 80 هزار یورو جریمه بپردازد.گفتنیست بازی دو تیم روز 2 نوامبر  برگزار خواهد شد که البته پیش از ان تیم لستانی باید در سومین دیدار بازی رفت در سانتیاگوبرنابئو میهمان رئال مادرید باشد. مدیران باشگاه لهستانی اعلام کرده اند که به این تصمیم اعترضا خواهند کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 73 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - با اتمام هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی، ترکیب منتخب هفته نخست این لیگ از نگاه وبسایت آماری هواسکورد اعلام شد.

16 بازی که از هفته دوم لیگ قهرمانان در روز سه شنبه و چهارشنبه برگزار شد به اتمام یافت. تئو ولکات و الکسیس سانچز از آرسنال و فدریکو سانتاندر از کپنهاگن، بالاترین نمره یعنی 9.1 را از وبسایت هواسکورد دریافت کردند.

http://s8.picofile.com/file/8269058100/3232.png

احسان احمدزاده بازدید : 57 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - وی در دیدار سه شنبه شب هم گلزنی کرد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، در دیدار سه شنبه شب رئال مادرید برابر بروسیا دورتموند باز هم کریستیانو رونالدو مرد اول کهکشانی ها بود و موفق شد گل اول تیمش را در وستفالن به ثمر برساند.

در همین راستا، طبق آماری که مادریدی ها داده اند این هشتمین بار بود که رونالدو با پیراهن رئال مادرید موفق می شود در زمین تیم های آلمانی گلزنی کند و از این حیث به بهترین گلزن سفیدها در خاک آلمان تبدیل شده است. وی در 3 حضور قبلی خود در وستفالن سه بار گل زده است و همچنین 3 بار دروازه شالکه را باز کرده است و 2 بار هم در آلیانز آرنا برابر بایرن مونیخ گلزنی کرده است. البته فاصله نفر دوم با وی بسیار زیادی می باشد، جرا که نفر دوم روبرتو کارلوس مدافع برزیلی رئال می باشد که 3 بار در آلمان با پیراهن رئال گل زده است.

احسان احمدزاده بازدید : 55 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک جوان دورتموند به عملکردی که تیمش مقابل رئال مادرید ارائه کرد افتخار می‌کند.

در ادامه مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه‌ های اروپا شب گذشته بروسیا دورتموند در زمین خود مقابل رئال مادرید به تساوی 2-2 دست یافت.

به گزارش bvb.de، بعد از این مسابقه یولیان وایگل گفت:

احساسات متناقضی دارم. از یک طرف می‌توانیم از اینکه دو بار نتیجه را برگرداندیم و عقب افتادگی‌مان را جبران کردیم خوشحال باشیم؛ اما از طرفی دیگر ما واقعا خوب بازی کردیم، درصد بالایی از مالکیت توپ را در اختیار خود داشتیم و حملات خطرناکی ترتیب دادیم. رئال مادرید در حقیقت موقعیت چندانی نداشت اما همان فرصت‌های کمش را به گل تبدیل کرد. تیم ما شجاعانه بازی کرد و نشان داد که با ترکیب جوانی که در اختیار دارد قادر است پا به پای بزرگترین تیم‌ها مبارزه کند.
احسان احمدزاده بازدید : 73 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دروازه‌ بان دورتموند معتقد است تیمش در مقابل حریف بزرگ خود شجاعانه بازی کرد.

در ادامه مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه‌ های اروپا شب گذشته بروسیا دورتموند در زمین خود مقابل رئال مادرید به تساوی 2-2 دست یافت.

به گزارش bvb.de، بعد از این مسابقه رومن بورکی گفت:

ما فرصت‌های خوبی داشتیم و شوت‌های متعددی به سمت دروازه حریف زدیم که بلوکه شدند. با ترکیب خوب و مناسبی به زمین رفته بودیم و نه تنها ترسی از حریف نداشتیم بلکه شجاعانه رو به جلو کار کردیم و دفاع رئال را به زحمت انداخته بودیم. اگر چه دو بار عقب افتادیم اما با حمایت تماشاگران روحیه‌مان را حفظ کردیم و به مبارزه ادامه دادیم. در مجموع می‌توانیم از نتیجه راضی باشیم. بازی کردن مقابل بازیکنانی در آن سطح که هر کدام به تنهایی یک تیم هستند تجربه بزرگ و خاصی بود.
احسان احمدزاده بازدید : 81 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زننده گل دوم دورتموند به رئال، از احساس فوق العاده خود بعد از باز کردن دروازه مدافع عنوان قهرمانی صحبت کرد.

به نقل از کیکر، حساس‌ ترین دیدار سه شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا با تساوی دو تیم بروسیا دورتموند و رئال مادرید به پایان رسید. آندره شورله مهاجم ملی پوش دورتموند در این بازی توانست گل دوم دورتموند را وارد دروازه رئال کند و تیمش را به یک امتیاز از این دیدار حساس برساند.

آندره شورله بعد از گلزنی در این بازی گفت:

باید از این نتیجه راضی باشیم. برابر تیم قهرمان دوره قبل بازی می کردیم و طبیعی است دیدار سختی برابر این تیم داشته باشیم. دو بار از حریف خود عقب افتادیم ولی هر دو بار به بازی برگشتیم و توانستیم یک امتیاز کسب کنیم. به همین خاطر در کل راضی هستیم. در رختکن هم بازیکنان از تساوی برابر رئال ناراحت نبودند.

شورله ادامه داد:

شجاع بودیم و نشان دادیم توانایی بازی برابر تیم های برتر را داریم و چیزی از رئال کم نداشتیم. طبیعی است از گلزنی برابر این تیم خوشحال باشم. احساس فوق‌العاده‌ای بود. هم به این خاطر که دروازه رئال را باز کردم و هم به این خاطر که تیمم را به امتیاز رساندم. هدف ما صعود به عنوان تیم نخست گروه است. می توانیم تا بازی پایانی رئال مادرید را به چالش بکشیم.
احسان احمدزاده بازدید : 99 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زین الدین زیدان از تساوی به دست آمده در مقابل دورتموند رضایت ندارد و پیروزی در بازی دیشب را حق بازیکنان تیمش می داند.

با گل دیرهنگام آندره شورله که موجب تساوی 2-2 تیم های بروسیا دورتموند و رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد، شاگردان زین الدین زیدان برای سومین بازی متوالی متوقف شدند و همچنین نتوانستند اولین پیروزی تاریخشان در استادیوم وستفالن (سیگنال ایدونا پارکِ جدید) را حفظ کنند.

به گزارش سایت Sky Sports، رئال مادرید - مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا - دیشب میهمان بروسیا دورتموند بود و در حالی که تا دقیقه 87 با گل های کریستیانو رونالدو و رافائل واران از حریف پیش بود، گل زیبایی را از آندره شورله دریافت کرد. این گل موجب به تساوی کشیدن دوباره بازی شد تا مادریدی ها بار دیگر از کسب 3 امتیاز در وستفالن باز مانند. پس از پایان این دیدار، زین الدین زیدان درباره بازی تیمش و نتیجه دیدار گفت:

من برای بازیکنانم ناراحت هستم، ما شایسته این [دریافت گل دیر هنگام و از دست دادن پیروزی] نبودیم. تساوی خارج از خانه مقابل دورتموند نتیجه بدی نیست، اما با توجه به عملکردمان، نتیجه ای ناراحت کننده است. ما و شخص خودِ من از این نتیجه کلافه هستیم. در فاز هجومی و تدافعی خوب بازی کردیم و همه بازیکنان عملکرد خوبی را ارائه دادند. ما همان عملکردی را ارائه دادیم که از پیش در نظر داشتیم. در نهایت، باز هم به همان منوال اخیر، برای سومین بازی پیاپی برنده نشدیم. من برای بازیکنانم ناراحت هستم، زیرا چنین نتایجی با عملکرد آن ها همخوانی ندارد. این نتیجه بدی نیست، اما با توجه به عملکردمان و اینکه تا 3 دقیقه مانده به انتهای بازی با نتیجه 1-2 از حریف پیش بودیم، این نتیجه ... [حرفش را ناتمام باقی می گذارد].
ما از دقیقه اول تا پایان بازی خوب عمل کردیم. آن ها در آخرین دقیقه بازی گلزنی کردند... گاهی اوقات در فوتبال وارد یک روند بد می شوید. ما این روند را پشت سر خواهیم گذاشت. نکته سخت ماجرا در اینجاست که به بازیکنان بگویید که شایسته بیشتر از این ها بوده اند. با توجه به تلاش های آن ها در داخل زمین، سخت است که کلمات مناسب را برای آن ها پیدا کنید. اما آن ها با استعداد هستند. ما کمی استراحت خواهیم کرد، برای بازی بعد آماده خواهیم شد و این روند را تغییر خواهیم داد.

زیدان همچنین به ستایش از کیلور ناواس - دروازه بان تیمش - پرداخت. ناواس که 4 ماه به دلیل مصدومیت از میادین فوتبال دور بود، در بازی مقابل دورتموند به دروازه تیمش بازگشت و چندین بار با واکنش های خوبش مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. زیدان درباره دروازه بان کاستاریکایی تیمش گفت:

ناواس 4 ماه دور از میادین فوتبال بوده و من فکر می کنم که او در این بازی خوب کار کرد. او توانایی بازی کردن در هر استادیومی را دارد و عملکرد خوبی را در این بازی از خود به نمایش گذاشت. دریافت گل با بدشانسی همراه بود و این اتفاق ها رخ می دهند. من از عملکرد او رضایت دارم.

در پایان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید درباره 3 تساوی اخیر تیمش اظهار داشت:

در بازی مقابل لاس پالماس، ما فاقد تمرکز بودیم، اما این مساله در بازی با دورتموند صادق نبود. ما از دقیقه 1 تا 90 همان کاری را انجام دادیم که می بایست انجام می دادیم. در نیمه اول، فشار آن ها کمی ما را به دردسر انداخت، اما چنین چیزی در چنین استادیومی طبیعی است. ما به کارمان ادامه خواهیم داد و قصد داریم که این روند را تغییر دهیم.
احسان احمدزاده بازدید : 97 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال مادرید در دومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در خانه بروسیا دورتموند به تساوی 2-2 رسید.

در این دیدار زردها نمایش بهتری از شاگردان زین الدین زیدان ارائه دادند و در نهایت دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

دورتموند بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، چند بار تا آستانه باز کردن دروازه رئال مادرید پیش رفتند اما واکنش های خوب کیلور ناواس و کم دقتی در زدن ضربات آخر، باعث شد تا دروازه رئال بسته بماند.

در حالی که  زردها به شدت به دنبال زدن گل اول بودند، این رئال بود که در دقیقه 17 به گل اول بازی رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که گرت بیل با پشت پا کریس رونالدو را صاحب موقعیت کرد  و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بار دیگر دورتموندی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت خطرناک روی دروازه رئال ایجاد کردند اما باز هم در باز کردن دروازه ناواس توفیقی نداشتند؛ از جمله در دقیقه 29 که ضربه اوبامیانگ به تیر دروازه برخورد کرد؛ هرچند داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

برتری دورتموندی ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 43، قفل دروازه رئال باز شد. روی یک ضربه آزاد بود که ضربه مشت ناواس به واران برخورد کرد و به سمت دروازه برگشت. در حالی که توپ در آستانه ورود به دروازه بود، اوبامیانگ با یک ضربه نوک پا، گل را به نام خود ثبت کرد.

در ثانیه های پایانی این نیمه، رونالدو بار دیگر دروازه دورتموند را باز کرد اما این گل هم به دلیل آفساید پذیرفته نشد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را هم دورتموند بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی صاحب یک موقعیت خوب شدند اما اوبامیانگ نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل تر شد تا اینکه در دقیقه 68، بار دیگر رئال پیش افتاد. روی ارسال رونالدو به مقابل دروازه دورتموند، کریم بنزما با ضربه ای دیدنی تیر دروازه را به لرزه درآورد و ضربه برگشتی را رافائل واران تبدیل به گل کرد.

دورتموندی ها که بار دیگر همه چیز را از دست رفته می دیدند، بار دیگر حملات پردامنه شان را از سر گرفتند و چند بار تا آستانه رسیدن به گل تساوی پیش رفتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 87، آندره شورله حساب کار را 2-2 کرد. روی یک ارسال بلند به تیر دوم بود که آندره شورله با یک ضربه والی بی نقص، توپ را به سقف دروازه کوبید.

در دقیقا پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند اما در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

احسان احمدزاده بازدید : 75 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - با توجه به چند نتیجه ضعیف و روند نه چندان مثبت کهکشانی ها در هفته های اخیر، این تیم نیز مبرمی به نتیجه دیدار برابر دورتموند در خانه حریف دارد.

علیرغم آمار خوب کریس رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما در فصول اخیر، هنوز این سه بازیکن موفق به حضوری تاثیرگذار در لحظات حساس مادریدی ها در فصل جاری نشده اند.

اگرچه این سه بازیکن اردوهای پیش فصل منظمی را سپری نکرده اند و هر کدام به دلایلی آن را از دست دادند، اما BBC تنها موفق به زدن 5 گل در 8 مسابقه ابتدایی کهکشانی ها شده اند که این آمار در زمان مشابه فصل قبل 18 گل و در دو سال قبل 14 گل بوده است.

با این تفاسیر و با توجه به نتایج فوق العاده دورتموند در روزهای اخیر و بیان این نکته که همیشه و در سال های گذشته، زنبورها رقیب قدرتمندی برای رئال محسوب شده اند، استفاده از بازیکنان جانشین مانند آلوارو موراتا می تواند از گزینه های پیش روی زیدان باشد.

اگر رئال مادرید قصد دارد تا تبدیل به اولین تیمی شود که دو سال متوالی فاتح لیگ قهرمانان شده است، باید از همین ابتدای راه، قدرت خود را به رخ حریفان بکشد.

احسان احمدزاده بازدید : 93 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بروسیا دورتموند و رئال مادرید در حالی با یکدیگر هم گروه هستند که تا حال هیچ یک از آن‌ ها موفق به شکست دیگری در بازی خارج از خانه نشده است.

تیم‌ های بروسیا دورتموند و رئال مادرید در دومین بازی از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا تا ساعاتی دیگر به مصاف هم خواهند رفت. به همین بهانه وبسایت رسمی باشگاه دورتموند به بررسی نکات آماری و ویژه این دیدار پرداخته است:

✓ رئال مادرید کماکان موفق به کسب پیروزی در دورتموند نشده است. دو تساوی در دو دیدار اول و سه شکست در بازی‌ های بعدی حاصل 5 حضور رئال مادرید در دورتموند بوده.

✓ آخرین تقابل دو تیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از فصل 2013/14 باز می‌ گردد، جایی که رئال مادرید به برتری 3-2 در مجموع دو دیدار راهی دور نیمه نهایی و در نهایت کسب مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شد.

✓ در دور گروهی لیگ قهرمانان از فصل 2012/13، بروسیا دورتموند و رئال مادرید هم گروه بودند. دورتموند در وستفالن با گل‌ های لواندوفسکی و اشملتسر رئال مادرید را با حساب 2-1 شکست داد، تک گل رئال را رونالدو به ثمر رساند. در مادرید دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند.

✓ دورتموند و رئال مادرید در دور نیمه نهایی همان فصل (2012/13) باز هم رودرروی هم قرار گرفتند. دورتموند به لطف چهار گل روبرت لواندوفسکی لوس بلانکوس را شکست داد تا دو گل بنزما و راموس در پیروزی 2-0 رئال مادرید برای صعود کهکشانی‌ها به فینال کافی نباشد.

✓ رومن وایدنفلر تنها بازیکنی از دورتموند می‌ باشد که از زمان هم گروه شدن بروسیا دورتموند و رئال مادرید در فصل 2002/03 اروپا کماکان برای دورتموند بازی می‌ کند. رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو 2-1 پیروز شد و بازی برگشت در دورتموند با تساوی 1-1 به پایان رسید. زین الدین زیدان در هر دو بازی برای رئال مادرید به میدان رفت.

✓ دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 1997/98 شاهد رویارویی رئال مادرید و بروسیا دورتموند بود. رئال مادرید با پیروزی 2-0 در بازی خانگی و تساوی 1-1 در دورتموند به فینال رقابت‌ ها راه یافت. میشائیل تسورک، مدیر ورزشی کنونی دورتموند در هر دو دیدار حضور داشت.

✓ در فینال فصل 1996/97 لیگ قهرمانان اروپا بروسیا دورتموند به مصاف یوونتوس رفت و با شکست 3-1 یوونتوس به مقام قهرمانی رسید. زین الدین زیدان در آن بازی در ترکیب یووه حضور داشت.

✓ دورتموند به طور متوسط 3 گل در هر بازی خانگی در لیگ اروپای 2015/16 به ثمر رساند.

✓ دورتموند در مصاف‌ های خانگی با تیم‌ های اسپانیایی، 7 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست را در کارنامه دارد.

✓ رئال مادرید 29 بار در آلمان با تیم‌های این کشور بازی کرده که حاصل آن 4 پیروزی، 6 تساوی و 19 شکست بوده است.

✓ رئال مادرید در 19 بازی اخیرش شکستی را تجربه نکرده است. آخرین شکست رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به فصل گذشته برمی‌گردد، لوس بلاکوس در فولکس واگن آرنا 2-0 مغلوب وولفسبورگ شد.

احسان احمدزاده بازدید : 63 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک اسپانیایی بایرن از بازی رئال و دورتموند می گوید.

ژابی آلونسو در بخش دیگری از صحبت هایش با MARCA به دیدار امشب رئال مادرید و دورتموند در ورزشگاه وستفالن می پردازد، دیداری که از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود. در همین مورد وی می گوید:

مادرید در بازی امشب باید منتظر سورپرایزهایی و یک فضای هواداری سخت باشد. آن ها یک تیم هجومی هستند که بازیکنان سریعی دارند و اگر مادرید تواند آن ها را کنترل کند به مشکل می خورد. رئال هم پتانیسل بالایی دارد و از فضاها می تواند استفاده کند اما بروسیا تیم خوبیست و من ان ها را خوبی می شناسم. مادرید از رویارویی با دورتموند در آلمان خاطره خوبی ندارد.

وی در مورد آخرین حضور کاسمیرو برابر دورتموند که امشب غایب است اضافه کرد:

حضور در چنین بازی بسیار باارزش است. حتی اگر 17 دقیقه باشد. همانطور که شما گفتید، کاسمیرو بازیکنیست که می توان حساب زیادی روی وی باز کرد.
احسان احمدزاده بازدید : 73 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مرد فرانسوی در کنفرانس خبری شرکت کرد.

در آستانه دیدار حساس و مهم رئال مادرید برابر دورتموند که فرداشب برگزار خواهد شد، زین الدین زیدان در کنفرانس خبری شرکت کرد و در مورد مسائل مختل صحبت نمود.

کریستیانو و تعویضش

همه می دانند که عصبانی شدن طبیعی است و همه وقتی بیرون می ایند ناراحت می شوند. من در مورد این موضوع با همه تیم صحبت کرده ام و آن ها باید با این موضوع کنار بیایند. من احمق نیستم و او هم انسان باهوشیست و همه ما برای یک هدف این جا هستیم.

ناواس یا کاسیا؟

فردا مشخص خواهد شد. الان نمی توانم پاسخی بدهم.

تغییر سیستم بازی

من چنین چیزی فکر نمی کنم و این چیزیست که قبلا هم وجود داشته است. اما این بار کمی متفاوت است چون بازی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم فوتبالمان را بازی کنیم و برنده باشیم.

سیستم چرخشی برای دروازه بان ها

من با هر دوی آن ها صحبت کرده ام و موضوع مهم این است که هردوشان آماده هستند و البته یانیز. آن ها خودشان بسیار تصمیم گیرنده می باشند.

دو تساوی پیاپی

این سوال کردن ندارد چون ممکن است باز هم پیش بیاید. ما خوب هستیم ولی دوست نداشتیم 4 امتیاز از دست بدهیم. بعضی وقت ها همه چیز سخت پیش می رود.

دورتموند

تیم خوبیست که خوب هم بازی می کند. آن ها با تغییر بازیکن فلسفه بازیشان تغییر نکرده است و ما هم می خواهیم برویم و بازی کنیم.

شباهت های کاسمیرو و ماکله له

من عادت به مقایسه کردن ندارم ولی کاسمیرو بازیکن مهمی برای ماست اما مصدومیت ها دست ما نیست. حالا باید کار متفاوتی بکنیم چون بازیکنان خوبی داریم.

جایگزین ها برای BBC

من عقیده دارم که جابجایی همیشه هم درست نیست بخصوص برای بازیکنی که در پست جدیدی بازی نکرده است. من همیشه می خواهم بهترین تیم ممکن را بازی دهم و برای همین مکن است آن سه نفر هم جابجا شوند.

چرا برای مارسلو و کاسمیرو جایگزین نگرفتید؟

برای کاسمیرو انتخاب من یورنته بود ولی تصمیم گرفتیم او به جایی برود که 30 یا 40 بازی کند. برای مارسلو هم ما فابیو را داریم که آماده است و همچنین ناچو.

ناواس و کوئنترائو برای 90 دقیقه آماده هستند؟

بله آماده اند!
احسان احمدزاده بازدید : 63 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سرمربی بروسیا دورتموند خبر از آماده بودن شورله، بارترا و اوبامیانگ برای دیدار مقابل رئال مادرید داد.

بروسیا دورتموند فردا سه شنبه در چارچوب دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید خواهد بود. سرمربی دورتموند پیرامون شرایط تیمش و این بازی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار صحبت کرد.

صحبت‌ های توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی را به نقل از خبرنگار باشگاه دورتموند می خوانیم.

آنالیز رئال مادرید و غیبت کاسمیرو:

سعی کردیم که عملکرد رئال مادرید را بدون توجه به نتایج اخیر آن‌ها آنالیز کنیم، غیبت کاسمیرو فقدان بزرگی برای رئال است. نقش او در 4-3-3 بسیار مهم است. بازیکنی که دوندگی بالایی دارد، به سازماندهی تیم کمک می کند، باید دید که او در بازی حاضر خواهد بود یا خیر.

خبرنگار به توخل گفت که کاسمیرو مصدوم است و سرمربی دورتموند پاسخ داد: می‌دانیم، اما گاهی اوقات درمان‌های معجزه آسا رخ می‌دهند.

وضعیت 4 مصدوم تیم:

اوبامیانگ، بارترا، راموس و شورله برای بازی فردا آماده هستند.

شرایط بازی:

از کیفیت رئال مادرید آگاهی داریم، دفاع مقابل آن‌ها آزمایش بزرگی برای ما خواهد بود. به هوشیاری بالایی احتیاج داریم، در هنگام تغییر وضعیت از حمله به دفاع نیاز به نظم داریم. همه چیز به مالکیت یا گذار خلاصه نمی شود، تک تک وضعیت ها را باید جداگانه بررسی کنیم.

استفاده از سرعت اوبامیانگ و دمبله:

البته که می‌خواهیم از سرعت اوبامیانگ و دمبله استفاده کنیم. شما باید برای هر شکلی از بازی آماده باشید، از دیگر نقاط قوتمان نیز استفاده خواهیم کرد. برای نتیجه گرفتن در این لحظه باید به اندازه کافی شجاع باشیم.

افت کریستیانو رونالدو:

کریستیانو در فرم همیشگی نیست؟ آسان است که این را بگوییم، اما چه کسی در این خصوص تصمیم می گیرد؟ و او فردا چگونه خواهد بود؟ من چه کسی باشم که بگویم او یکی از بهترین فوتبالیست های جهان است، یک برنده. انتظار داریم در بهترین شرایطش باشد.

وضعیت در اردوی دورتموند:

در تیم ما جو بسیار مثبتی وجود دارد. بازیکنانم انگیزه بالایشان را نشان داده‌اند و قادر خواهند بود روی هدف تمرکز کنند.

دیدار با رئال مادرید در وستفالن:

برای بازی مقابل احتمالا بزرگ ترین نام در فوتبال آماده می‌شویم. جوی باورنکردنی در ورزشگاه خواهیم داشت. انتظار داریم رئال مادرید در بهترین شرایطش باشد.
احسان احمدزاده بازدید : 81 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کاپیتان سابق بایرن از دیدار فرداشب می گوید.

به گزارش AS اولیور کان دروازه بان سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ که این روزها به عنوان کارشناس در شبکه ورزشی ZDF کار می کند، در جدیدترین مصاحبه اش در مورد بازی فرداشب میان دو تیم رئال مادرید و دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا گفته است:

در رئال مادرید هنوز مانده است تا تیم به شرایط قهرمانی فصل قبل برگردد و انتظار نمی رود آن ها در فوم فوق العاده ای باشند و برای همین دورتموند فرصت خوبی پیش رویش است.

وی در ادامه در مورد زیدان، سرمربی کهکشانی ها افزود:

او اتمسفر رئال مادرید را با توجه به سابقه اش به خوبی می شناسد و کار کردن با بازیکنان سطح بالا را بلد است. زیدان از نظر من یک الگوی فوق العاده برای یک بازیکن سابق است که دوست دارد رشد کند و یاد بگیرد و به خوب هم یاد گرفته است. قهمیده است که یک فوتبالیست فوق العاده بودن برای یک مربی خوب بودن کافی نیست و برای همین یاد گرفت.

گفتنیست کان چهارشنبه شب به عنوان کارشناس ZDF در ویسنته کالدرون حضور خواهد داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 51 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این داور بریتانیایی راهی آلمان خواهد شد.

این هفته دیداری های لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر پیگیری می شود و در یکی از حساس ترین بازی های این مرحله تیم رئال مادرید با زیدان باید در آلمان و در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف زنبورها برود.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید؛ در همین راستا یوفا امروز رسما داور ی این دیدار را به مارک کلاتنبرگ داور سرشناس انگلیسی سپرد. این داور که اکثرا بازی های بزرگ را قضاوت می کند پیش از این در بازی هایی نظیر فینال لیگ قهرمانان سال گذشته یا بازی 3 سال پیش رئال و دورتموند در برنابئو که با نتیجه 3-0 به سود مادریدی ها تمام شد را قضاوت کرده بود.

گفتنیست دیدار دو تیم سه شنبه شب در وستفالن برگزار می شود.

احسان احمدزاده بازدید : 203 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - جورجیو کیلینی تاکید کرده که یوونتوس رئال مادرید نیست و هیچ وقت هم نخواهد بود.

یوونتوس در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل سویا با تساوی بدون گل متوقف شد. کیلینی در این خصوص گفت:

رئال مادرید می توانست 6 بر 2 به پیروزی برسد، میلان با رونالدینیو 5 بر 2، ما یک بر صفر و یا 2 بر صفر به پیروزی می رسیم. این تاریخ باشگاه است و ما در باره دهه ها صحبت می کنیم. تنها یک راه برای پیروزی در اروپا وجود ندارد. ما باید بهتر شویم، اما رئال مادرید نیستیم و هرگز نخواهیم بود. ما شخصیت آنها را نداریم. اگر بازی 3 بر 2 باشد قطعا 6 بر 2 به پایان خواهد رسید. ما تیمی هستیم که اگر از حریف جلو باشیم، نباید گل بخوریم.
احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم اسپانیایی گل مهمی زد.

در دیدار دیشب رئال مادرید آلوارو موراتا که به جای کریم بنزما وارد زمین شد، موفق شد در دقیقه 94 گل مهمی را برای تیمش به ثمر برساند و سه امتیاز مهم در اولین بازی مرحله گروهی کسب کند.
به گزارش MARCA اما این گل از جنبه ای دیگر هم جالب و خوشایند بود و آن هم به ارمغان آوردن 1 میلیون یورو برای باشگاه بود. طبق قوانین یوفا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به ازای هر مساوی 500 هزار یورو و هر برد 1 میلیون و 500 هزار یورو یه هر تیم پاداش داده می شود و این گل در دقایق نهایی باعث شد تا پاداش کهکشانی ها 1 میلیون یورو افزایش یابد.

احسان احمدزاده بازدید : 55 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - به نظر می رسد شکست در بازی شب گذشت برای وی سخت بوده است.

نونو سارایوا مدیر رسانه ای باشگاه اسپورتینگ پرتغال پس از این که تیمش برابر رئال مادرید در دقایق پایانی شکست خورد بسیار ناراحت و عصبانی بود و نتوانست این موضوع را از دید خبرنگاران پنهان کند. در همین راستا به گزارش مارکا وی به خبرنگاران گفت:
"این موضوع که یک تیمی همانند رئال مادرید به عنوان بهترین تیم جهان آنگونه در میانه بازی احساس کمک می کمد و به هر چیزی برای فرار از باخت دست می زند نشان می دهد که ما چقدر خوب بودیم. بی صبرانه منتظر حضور مادریدی ها در لیسبون هستیم تا در آن جا عدالت اجرا شود."

احسان احمدزاده بازدید : 75 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - شهر کیف به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 برگزیده شد.

استادیوم NSK Olimpiyskyi شهر کیف به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال2018 (26 می) برگزیده شد.
این استادیوم 68 هزار نفری پیش از این میزبان دیدار برگشت سوپرجام اروپا در سال 1975 بین دینامو کیف و بایرن مونیخ، المپیک 1980 و پنج دیدار یورو 2012 از جمله فینال مسابقات بوده است.
گفتنی است فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2017 در شهر کاردیف ولز برگزار خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 57 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم جوان بازگشتش به رئال مادرید در چمپیونزلیگ را با گلی‌ حساس جشن گرفت.

 آلوارو موراتا مهاجم باشگاه رئال مادرید، پس از همه سرخوشی ها، نفس راحتی‌ بعد از بازی با اسپورتینگ کشید. او خیلی‌ سریع تبدیل به بازیکنی مهم برای تیم شده است. هر دو گل او این فصل جز گل‌های مهم بوده است. گل اولش به سلتا بود که رئال مادرید را به برد 2-1 رساند و گل دیگرش دیشب بود که در واقع گل پیروزی بخش تیم بود.
او ثابت کرده است که در چمپیونزلیگ همواره عملکرد خوبی‌ دارد. در لیگ او 11 گل برای رئال مادرید زده است اما در شب‌های اروپایی او بازیکن دیگری است. چمپیونزلیگ بود که ویسنته دل بوسکه را مجبور کرد او را فرا بخواند. در 1488 دقیقه، او 9 گل زده است و 6 پاس گل داده است. عملکردی که به او می‌‌تواند لقب "آقای چمپیونزلیگ" بدهد.
بعد از رفتنش به تورین، او مرد مهمی‌ در خط‌ حمله یوونتوس بود. او در ۷۴۴ دقیقه برای یووه در اروپا 5 گل و 2 پاس گل انجام داد. در فصل اولش در بازی برابر دورتمند، او در هر دو بازی گل زد و در بازی برابر رئال مادرید هم در هر دو بازی دروازه تیم سابقش را باز کرد.
موراتا حتی در فینال چمپیونزلیگ هم گلزنی کرد اما آنها 3-1 به بارسلونا باختند. حالا او دوباره جلد اول روزنامه‌ ها است. او این بار در تیم بچگی‌ خودش بازی می‌‌ کند.

احسان احمدزاده بازدید : 57 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کریستیانو رونالدو مقابل اسپورتینگ لیسبون به یک رکورد دیگر رسید.

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید در بازی برابر اسپورتینگ لیسبون از روی ضربه کاشته به زیبایی دروازه تیم سابقش را باز کرد.
این گل به این معنی بود که حالا در تاریخ چمپیونزلیگ هیچ بازیکنی اندازه کریستیانو رونالدو ضربه آزاد‌ها را تبدیل به گل نکرده است. او 12 گل در این تورنمنت از روی ضربه ایستگاهی زده است.
رونالدو توانست دل پیرو را با 11 گل پشت سر بگذارد و حالا آقای گل ضربات ایستگاهی تاریخ چمپیونزلیگ باشد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 900
  • بازدید سال : 13,136
  • بازدید کلی : 205,271