loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 52 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
پیش از دیدار با ویارئال، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

رئال کلاب - زین الدین زیدان سرمربی باشگاه رئال مادرید پیش از دیدار با ویارئال در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد که آن را به نقل از as با هم می‌‌خوانیم.

بازی با ویارئال:
“سخت تر شده است. حریف دشواری است و در دفاع بسیار محکم هستند. می‌‌دانیم دشوار است اما بعد از بازی چهارشنبه برای ما خوب است که زود بازی کنیم. فرصت افزایش امتیاز را داریم و به همین خاطر اینجا هستیم.”

خط‌ دفاع مقابل ویارئال:
“په په با ما خواهد بود و ناچو هم حضور دارد. فردا خواهیم دید. همه را به جز واران و دنیلو داریم.”

فرصتی که مقابل والنسیا از دست رفت:
“فرصت داشتیم. استفاده نکردیم و از دست رفت. نگاه به عقب فایده‌ای ندارد. مهم فردا است و اضافه کردن امتیازات. گذشته‌ها گذشته است.”

آنالیز شکست برابر والنسیا:
“اینکه راموس گفت شکست به خاطر ذهنیت بازیکنان نبوده است، درست بود. من هم اشتباه کردم چون برای توپ به خوبی‌ تلاش کردیم اما دو اشتباه داشتیم که بازی ۲ صفر شد. بعد از آن ذهنیت بازیکنان خوب بود. باید آنالیز کنید و خوب به آن فکر کنید. باید از لحظه اول تا آخر بازی تمرکز داشته باشید. در همه بازی ها، رقیبان می‌‌توانند کار شما را دشوار کنند. مشکل‌ترین چیز تداوم است. ما بازی‌هایی‌ را بردیم که رقیبان کار را بسیار دشوار کرده ‌اند. همیشه گفته‌ام اول و آخر بازی بسیار مهم است. بین این دو رقابتی است که البته به اهمیتی این دو نیست.”

بیل:
“۱۰۰% آماده است و چندین روز است که به خوبی‌ تمرین می‌‌کند.”

بازی با والنسیا:
“نکته کلیدی این است که دیگر این اتفاق رخ ندهد. با این حال شاید باز هم اتفاق بیفتد چون رقیبان کار را دشوار می‌‌کنند. من چند بازی از آنها دیده بودم اما این بازی تمام شده است. باید به بازی بعد نگاه کنیم. ببینیم با توپ و بدون توپ چطور عمل کنیم با اینکه تنها ۲ روز وقت داشتیم.”

واکنش به شکست:
“همیشه وقتی‌ نمی‌‌توانیم همه امتیازات را بگیریم ناراحت می‌‌شویم. قبل والنسیا ۴ بازی پشت سر هم را بردیم. می‌‌دانیم باید بهتر شویم اما باید بدانیم بازی مقابل رئال، بازی سال هر باشگاهی در اسپانیا است. گاهی‌ اوقات من رقیبان را به خوبی‌ نمی‌بینم چون بازی قبلی آنها را آنالیز می‌‌کنم اما این را متوجه نمی‌‌شوم که وقتی‌ مقابل رئال مادرید بازی می‌‌کنند، آنها یک تیم دیگر می‌‌شوند. خیلی‌ طبیعی است. بازی مقابل رئال یک انگیزه بالا است و باید این را در نظر داشته باشیم.”

بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا:
“کاری در مورد آن نمی‌‌توانم بکنم. فقط می‌‌توانم در مورد بازی خودمان نظر بدهم. بازی را خواهیم دید تا ببینبیم رقیبان چه نتیجه‌ای می‌‌گیرند.”

آسنسیو:
“چیزی تغییر نکرده است. از او راضی‌ هستم. وقتی‌ همه بازیکنان باشند، مجبوریم تنها ۱۸ نفر را انتخاب کنیم. اخیرا مارکو بیشتر کنار گذاشته شده است اما در آینده دقایقی‌ خواهد داشت. بیشتر از این نمی‌‌توانم چیزی بگویم.”

بازی مهم برای بردن لیگ:
“نمی‌ توانم کامل جوابتان را بدهم. پارسال به یاد دارم که امتیازات زیادی از دست دادیم اما فوتبال را نمی‌‌توان پیش بینی‌ کرد. همیشه فرصت افزایش امتیاز دارید. ما چهارشنبه باختیم اما فردا یک فرصت دیگر داریم. با این حال، نه تنها فردا که در ادامه فصل بازی‌های پیچیده زیادی داریم.”

دروازه بان:
“به کیلور اعتماد دارم. نظراتی که از خارج از تیم داده می‌‌شود را نمی‌‌توانم کنترل کنم. می‌‌توانیم بهتر شویم حتی خود من اما به کیلور و بازیکنان اعتماد داریم.”

تاریخ بازی با سلتا:
“نگرانش نیستم. الان نمی‌‌شود چون در اروپا هستیم. بعدا خواهیم دید. فقط به بازی مقابل ویا رئال فکر می‌‌کنم.”

بنزما و حمایت ریاست فدراسیون از او:
“بنزما مدت‌ها منتظر این حمایت بود. در‌های باز برای او نشانه مثبتی خواهد بود. برای من یکی‌ از بهترین‌ها یا شاید بهترین بازیکن فرانسه است. نه چون در تیم من است به خاطر اینکه واقعا هست.”

واران:
“دشوار خواهد بود چون دقایق زیادی بازی کرد و بازیکن مهمی‌ برای ماست. نمی‌‌توانیم تاریخ بازگشت میان کنیم اما امیدوارم به زودی برگردد. مصدومیت او زمان بر است و حالا باید به بقیه‌ بازیکنان در آن پست فکر کنیم. از مصدومیت او خوشحال نیستیم اما کاری نمی‌‌توانیم بکنیم.”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 402
  • بازدید ماه : 877
  • بازدید سال : 13,113
  • بازدید کلی : 205,248