loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 48 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
زیدان و شاگردانش برای آخرین بار خود را پیش از حضور در ال مادریگال آماده کردند.

رئال کلاب - همانطور که در جریان هستید، رئال مادرید باید در دیدار فرداشب برابر ویارئال حضور پیدا کند و به همین منظور زیدان و شاگردانش امروز ظهر برای آخرین بار خود را آماده کردند.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، مادریدی ها که در تمرین دیروز بدون دنیلو تمرین کردند، در تمرین امروز در بخشی از حرکات دنیلو را در کنار خود دیدند. جدا از دنیلو، رافائل واران به دلیل مصدومیت عضلانی که گریبان گیرش شده است، مشغول ریکاوری کردن است و وی هم در تمرینات گروهی غایب بود.

دیگر بازیکنان مشکلی برای حضور در بازی فردا ندارند و تمامی بازیکنان بدون مشکل در تمرین امروز حاضر شدند.

احسان احمدزاده بازدید : 52 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
پس از یک روز استراحت شاگردان سرمربی فرانسوی بار دیگر کار خود را از سر گرفتند.

رئال کلاب - چهارشنبه شب بود که رئال مادرید در ورزشگاه مستایا گرفتار خفاش ها شد و در یک بازی دشوار متحمل یک شکست دیگر شد تا فاصله اش با نزدیک ترین رقبایش در صدر جدول کمتر شود.

با این حال به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید با سپری کردن 1 روز تعطیل برای شاگردان زیدان، آن ها ظهر امروز به والدبباس آمدند تا خود را برای یک دیدار دشوار دیگر در لالیگا برابر ویارئال اماده کنند، دیداری که یکشنبه در ورزشگاه ال مادریگال برگزار خواهد شد. از نکات مهم این تمرین غیبت رافائل واران مدافع فرانسوی این تیم بود که به دلیل مصدومیت نزدیک به 1 ماه غایب خواهد بود و به غیر از وی، دیگر بازیکنان کهکشانی ها در این جلسه تمرینی حضور داشتند.

11 بازیکن فیکس رئال مادرید برابر والنسیا امروز تمرین سبک تری را پشت سر گذاشتند و به کارهای بدنسازی مشغول شدند و دنیلو نیز در بخشی از تمرین به صورت جداگانه به تمرینات انفرادی برای امادگی بیشتر حضور در میادین ادامه داد.

احسان احمدزاده بازدید : 55 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
مادریدی ها تنها یک جلسه دیگر تا دیدار شنبه تمرین خواهند کرد.

رئال نیوز - تیم فوتبال رئال مادرید پس از اینکه شب گذشته در حضور بسیاری از جوانانش موفق به پیروزی برابر لئونسا و صعود به مرحله بعدی کوپا دل ری شد، امروز در والدبباس به همراه تمامی بازیکنان در دسترس تیم حاضر شد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، کهکشانی ها که شنبه شب باید در نیوکمپ به مصاف بارسلونا بروند، امروز به همراه زیدان در زمین تمرینی حاضر شدند و خود را آماده این مسابقه کردند. به گفته این منبع در این جلسه تمرینی تمامی بازیکنانی که مشکل مصدومیت ندارند حضور داشتند و بدون مشکل تمرین کردند. از سویی دیگر دنیلو و کوئنترائو به صورت جداگانه به دلیل مصدومیت به تمرین پرداختند.  تونی کروس و آلوارو موراتا نیز که مشغول ریکاوری هستند این روند خود را ادامه دادند.

از بازیکنان آکادمی نیز ترخو، اودگارد و انزو نیز شامل بازیکنان حاضر در تمرین بودند.

احسان احمدزاده بازدید : 66 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
دو غول لالیگا، تمرین امروز خود را با یک دقیقه سکوت آغاز کردند.

رئال نیوز - همانطور که امروز مطلع شدید، اعضای تیم چاپه کوئنسه، تیمی از لیگ سری A فوتبال برزیل که برای دیدار نهایی مسابقات کوپا سود آمریکانا با هواپیمای Lamia BAE-146 در حال سفر به منطقه آنتونیوکویای کلمبیا بودند، در شهر مدلین این کشور سقوط کردند.

در همین حال و طبق گزارش آ اس، جلسه تمرینی ظهر امروز رئال مادرید و بارسلونا با یک دقیقه سکوت در کمپ های تمرینی ـشان به احترام قربانیان این سانحه هوایی برگزار شد. سانحه ای که گفته شد تنها 5 نفر از 81 سرنشین این هواپیما جان سالم به در بردند.

رئال مادرید و بارسلونا چهار روز دیگر در استادیوم نیوکمپ و از دور رفت رقابت های لالیگا مقابل هم قرار می گیرند.

احسان احمدزاده بازدید : 55 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
این دو بازیکن دوران ریکاوری را پشت سر می گذارند.

رئال نیوز - در جریان تمرینات امروز رئال مادرید، آلوارو موراتا و تونی کروس بار دیگر با توپ با یکدیگر کار کردند تا مشخص شود شرایط ریکاوری آن ها فراتر از زمانی که پیش بینی شده است، پیش می رود.

علیرضا درویشی بازدید : 58 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی فرانسوی رئال مادرید، خود را برای دیدار جام حذفی و پس از آن ال کلاسیکوی رفت لالیگا آماده می کند

رئال نیوز - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید فرداشب تیمش را در دیدار برگشت کوپا دل ری به مصاف لئونسا می فرستد. در همین راستا وی ساعاتی پیش در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد موضوعات مختلفی صحبت نمود که وبسایت AS این صحبت ها را چنین پوشش داده است:

پیش از شروع کنفرانس خبری، من می خواهم به نمایندگی از همه باشگاه همین جا پیام حمایتی و تاسف خودم را برای تمام بازماندگان حادثه هوایی چاپه کوئنسه اعلام کنم.

 

دیدار فردا

این برای اولین بار است که در کوپا در خانه به میدان می رویم و می داینم که باید خوب باشیم. ما باید برای تمامی کسانی که به اینجا می آیند تلاش کنیم و به پیروزی برسیم.

 

کاسمیرو

خواهیم دید چه می شود. فردا دقایقی را بازی خواهد کرد و برای شنبه شب باید ببینیم شرایط چگونه می شود. او همین الان هم با گروه کار می کند و آماده بازی کردن است.

 

ترخو، اودگارد و انزو

این سه نفر هم برای بازی فردا در دسترس هستند و باید ببینیم که چگونه شرایط پیش می رود. در هر شکل آن ها در دیدار فردا در کنار تیم خواهند بود.

 

قضاوت کلوس گومز در ال کلاسیکو

من فکر می کنم که داوران همیشه تمام تلاششان را در بازی ها می کنند و در چنین بازی من معتقدم که باید با این فکر راهی مسابقه شویم و نباید به این فکر کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من به حرف هایی که گفته می شود اعتقادی ندارم و مردم می آیند که یک بازی خوب ببینید.

 

آیا رئال مادرید نگران قضاوت گومز است؟

نه اصلا، چیزی که برای من مهم است این است که تیم را خوب آماده کنم و روی کار خودم تمرکز کنم.

 

فکر کردن به ال کلاسیکو از الان

نه ما یک مسابقه فردا داریم و برای حریف احترام قائلیم و مردمی هم می آیند که این مسابقه را ببینند. بازی شنبه یک روز دیگر است و برای آن جداگانه فکر خواهیم کرد.

 

کریستیانو رونالدو

این یک روز برای دیگر بازیکنان است و او فردا بازی نخواهد کرد.

 

کوئنترائو و خامس

فابیو یک مشکل کوچک داشت و نتوانست با ما تمرین کند و در دسترس نخواهد بود. خامس اما خواهد بود و همانند دیگران آماده است. این بازی فرصتیست برای کسانیکه کمتر زمان برای بازی دارند.

احسان احمدزاده بازدید : 42 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها جمعه برای آخرین بار پیش از جدال با خیخون تمرین کردند.

رئال نیوز - زین الدین زیدان به همراه شاگردانش در والدبباس حاضر شد و آخرین دستورات تاکتیکی و انفرادی خود را با آن ها مرور کرد.

به گزارش MARCA، در این جلسه تمرینی په په و کاسمیرو برای دومین روز پیاپی به همراه گروه تمرین کردند و نشان دادند توانایی بازی برابر خیخون را دارند، خبری که می تواند برای زیزو بسیار امیدوارکننده باشد. از سوی دیگر اودگارد و انزو نیز از تیم های پایه در کنار دیگر بازیکنان قرار گرفتند و به تمرین پرداختند. از دیگر نکات تمرین ادامه ریکاوری کروس و آلوارو موراتا بود.

گرت بیل نیز که به تازگی مصدوم شده است، در تمرین امروز غایب بود و به همراه دکترها در باشگاه تمرین کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 38 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها آخرین تمرین خود را نیز برگزار کردند.

رئال نیوز - تیم های رئال مادرید و اسپورتینگ لیسبون از سری رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا امشب در پرتغال برابر هم قرار می گیرند و به همین منظور اسپانیایی ها وارد پایتخت این کشور شدند.

در همین راستا به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، شاگردان زیدان پس از کنفرانس خبری سرمربی و دروزاه بان تیم در زمین چمن این ورزشگاه آخرین جلسه تمرینی خودرا برای حضور در این دیدار برگزار کردند. به گفته این منبع در تمرین امشب تمامی بازیکنانی که نامشان برای این دیدار اعلام شده بود حضور داشتند و بدون مشل به کار با توپ، پاسکاری و در قابل تیم های جند نفره به بازی پرداختند.

گفتنیست دیدار دو تیم از ساعت 23:15 برگزار خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 50 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها فرصتی برای استراحت ندارند.

رئال نیوز - زیدان و شاگرداش که شب گذشته در یکی از دشوار ترین بازی های فصل خود در لالیگا با 3 گل به برتری رسیدند، از امروز ظهر بدون استراحت تمرینات خود را برای دیدار بعدی در پی گرفتند.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید مادریدی ها که باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیسبون بروند، فردا عازم پرتغال خواهند شد و به همین منظور از همین امروز در والدبباس تمریناتشان را پیگیری کردند. در تمرین امروز بازیکنان فیکس شب گذشته به ریکاوری پرداختند و خیلی به خود فشار نیاوردند. از سوی دیگر پپه و کاسمیرو به دور از گروه تمرینات خود برای بازگشت را از سر گرفتند و کروس و موراتا هم به ریکاوری از مصدومیتشان پرداختند.

گفتنیست دیگر بازیکنان هم پس از دویدن گروهی به تمرین پاسکاری دریبل زنی و ... مشغول بودند.

احسان احمدزاده بازدید : 39 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
امروز زیدان پذیرای تعداد بیشتری از بازیکنانش بود.

رئال نیوز - رئال مادرید امروز عصر در حالی تمرینات خود را زیر نظر زیدان برای بازی شنبه شب برابر اتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون پیش گرفت که تعداد زیادی از ستاره های این تیم به تمرینات برگشته بودند و سرمربی فرانسوی با تعداد بیشتری از بازیکنان اصلی اش تمرین را برگزار کرد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، در تمرین امروز بازیکنانی نظیر رونالدو، بیل، کواچیچ، وازکز و ایسکو در کنار سایر هم تیمی ها به تمرین پرداختند و بخشی از تمرین گروهی بودند. همچنین ناچو نیز به صورت شخصی تمرین کرد. رافا واران و دنی کارواخال نیز در باشگاه بدنسازی خود را آماده می کردند و دیگر بازیکنان مصدوم تیم نظیر کاسمیرو، په په و بنزما به صورت جداگانه ریکاوری خود را در پیش گرفتند.

گفتنیست خامس رودریگز و کیلور ناواس آخرین بازیکنانی هستند که فردا به اردوی تیم اضافه خواهند شود. بازیکنان جوانی نظیر انزو و ترخو در تمرین امروز در کنار تیم اصلی تمرین کردند.

احسان احمدزاده بازدید : 45 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها امروز پرستاره تر بودند.

رئال نیوز - همانند دیروز، امروز هم تمرین رئال مادرید در حالی شروع شد که بر خلاف روزهای گذشته این تمرین در عصر برگزار شد، تمرینی که کمی پرستاره تر از روزهای خلوت والدبباس بود.

در همین مورد به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، گرت بیل و متئو کواچیچ در سالن بدنسازی مشغول بودند و با کارهای فیزیکی سعی در بدست آوردن آمادگی برای دربی مادرید بودند. همچنین کریم بنزما، کاسمیرو و په په نیز بار دیگر به دور از گروه تمرین کردند و به نظر می رسد کم کم اماده حضور در تمرینات گروهی خواهند شد. اگرچه به نظر می رسد زیدان زمان بیشتری به این بازیکنان برای حضور در مسابقات بدهد. سرخیو راموس نیز بار دیگر بدون مشکل به همراه دیگر بازیکنان تمرین کرد تا حضور او در دربی مادرید قطعی شود.

گفتنیست در حالی 4 روز به دربی مادرید مانده است که دو تیم مادریدی ابهامات زیادی در مورد مصدومین خود دارند.

احسان احمدزاده بازدید : 56 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)
به نظر می رسد مصدومین رئال مادرید در یک مسیر خوب قرار دارند.

رئال نیوز - همانطور که پیش تر گفته شد تمرنات رئال مادرید این روزها در حالی برگزار می شود که 14 بازیکن این تیم به دلیل حضور در اردوهای ملی غایب هستند و تمرینات لوس بلانکوس خلوت تر از همیشه دنبال می شود.

در همین راستا به گزارش realmadrid.com اما این تمرینات خیلی هم کم خبر نبوده است و در این چند روز خبرهای خهوبی به هواداران رئال مادرید رسدیه است. در چند روز گذشته که خبر پا به توپ شدن سرخیو راموس و کاسمیرو بود که مادریدی ها را امیدوار کرد و امروز هم از والدبباس خبر رسید کریم بنزما و په په نیز پا به توپ شده اند تا یک قدم دیگر به بازگشت به میادین نزدیک تر شوند. البته زمان بازگشت مدافع پرتغالی مشخص نیست اما با این اتفاق احتمال آماده شدن کریم برای دربی بالا رفته است.

در جلسه تمرینی امروز ماریانو نیز به دلیل ابتلا به آنفولانزا غایب بود و تمرین در حضور بازیکنانی نظیر دنیلو، کاسیا، کوئنترائو و ... برگزار شد. گفتنیست تونی کروس نیز مراحل درمانی خود را این روزها در آلمان ادامه می دهد. راموس و کاسمیرو نیز با انجام حرکات بدنسازی سبک کار سبک با توپ خود را برای بازگشت آماده کردند.

احسان احمدزاده بازدید : 52 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (1)
امروز نیز رئال مادرید تمرین کرد.

رئال نیوز - در حالی که بازی های باشگاهی به دلیل برگزار رقابت های ملی تعطیل است، امروز نیز همانند روز گذشته زدان و با دیگر شاگردان باقیمانده خود در مادرید در والدبباس حاضر شد و به همرا آن ها به تمرین پرداخت.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، در تمرین امروز کاسمیرو که روز گذشته کمی به کار با توپ پرداخته بود در کنار بنزما و په په بر روی زمین چمن حاضر شدند و دویدن سبک را در دستور کار قراردادند که البته بعد از آن هافبک برزیلی به کار با توپ نیز پرداخت و این موضوه نشان از نزدیک تر شدن این بازیکنان به شرایط مسابقه داشت. همچنین سرخیو راموس نیز پس از انجام کارهای فیزیکی و آمادگی جسمانی به تمرین با توپ مشغول شد.

از سوی دیگر بازیکنانی نظیر دنیلو، کاسیا، کوئنترائو و ... به انجام کارهای تاکتیکی و تمرین شوت زنی مشغول شدند. تونی کروس نیز در آلمان روند درمانی خود را پیگیری می کند.

احسان احمدزاده بازدید : 50 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره کروات در تمرین گروهی تیمش حاضر شد.

شاگردان زین الدین زیدان صبح امروز در والدببا س حاضر شدند و خد را برای دیدار یکشنبه عصر برابر لگانس آماده کردند. در این تمرین که با حضور تمامی بازیکنان در دسترس برگزار شد، یکی از خبرهای مهم بازگشت لوکا مودریچ به تمرینات گروهی و ریکاوری کاملش از مصدومیت بود.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، در این تمرین ستاره کروات که چند روزیست در کنار بقیه بازیکنان حاضر است، بدون مشکل تمرینات شوت زنی و مالکیت توپ را انجام داد. از سوی دیگر رونالدو بنزما در سالن بدنسازی به تمرین مشغول شدند و کاسمیرو و په په نیز به ادامه دادن ریکاوری خود پرداختند.

گفتنیست سرخیو راموس نیز امروز را به دویدن سبک روی زمین چمن پرداخت.

احسان احمدزاده بازدید : 42 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - تعداد کمی از کهکشانی ها امروز در والدبباس حاضر شدند.

تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته برابر لژیا ورشو به میدان رفت و همان دیشب به مادرید برگشت ولی بازیکنان این تیم امروز را استراحت کردند و در تمرین حاضر نشدند و تمرینات رئال مادرید در غیاب آن ها برگزار شد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، در تمرین امروز خامس، مودریچ، مارسلو و سیلوا با بازیکنان تیم های پایه به تمرین پرداختند و کاسمیرو، په په و راموس نیز مراحل ریکاوری خود را از سر گرفتند. گفتنیست هافبک کروات در تمرین امروز شرایط خوبی داشت و در کنار دیگر بازیکنان تمرین را به صورت عادی برگزار کرد و راموس همچنین بدون توپ روی زمین چمن دوید.

احسان احمدزاده بازدید : 72 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زیدان تمرینات را ادامه می دهد.

این روزها فوتبال باشگاهی در اروپا تعطیل می باشد ولی رئال مادرید و زیدان در حضور بازیکنان دیگرش که به اردوهای ملی نرفته اند تمریناتشان را برای فصل ادامه می دهند.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، در همین راستا امروز صبح آن ها اولین جلسه تمرینی را پس از تعطیل شدن بازی ها برگزار کردند که در این تمرین از بازیکنان اصلی تیم بنزما، مارسلو، دنیلو، کاسیا و ماریانو حضور داشتند به صورت معمول به تمرین پرداختند که از مهم ترین نکته های این تمرین حضور مدافع برزیلی مصدوم یعنی مارسلو بود.

پس از تمرین نیز بازیکنان حاضر به باشگاه بدنسازی رفتند و ادامه تمرینات را آنجا برگزار کردند. از سوی دیگر کوئنترائو نیز درون سالن به تمرینات آمادگی جسمانی پرداخت و مودریچ و کاسمیرو نیز مراحل ریکاوری را در پی گرفتند.

احسان احمدزاده بازدید : 72 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها امشب در آخرین جلسه تمرینی شرکت کردند.

تیم فوتبال رئال مادرید فردا عصر میزبان ایبار خواهد بود و پس از 3 تساوی پیاپی انتظار می رود کهکشانی ها همه تلاش خودشان را برای بازگشت به مسیر پیروزی انجام دهند.

در همین راستا به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، زیدان امروز صبح آخرین جلسه تمرینی تیمش را برگزار کرد، تمرینی که مارسلو به صورت جداگانه کار خودش را ادامه داد و به صورت تکی با توپ کار کرد. همچنین مودریچ به دلیل مصدومیت زانو و کوئنترائو در راستای ریکاوری قدیمی اش در سالن بدنسازی مشغول شدند و کاسمیرو هم تمرینات بازگشت خود را ادامه داد.

سرخیو راموس کاپیتان تیم نیز به درخواست زیدان امروز غایب بود و استراحت کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 56 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مادریدی ها بار دیگر به والدبباس برگشتند.

پس از این که دو شب پیش تیم فوتبال رئال مادرید برابر دورتموند به تساوی 2-2 رسید، بازیکنان این تیم 1 روز استراحت کردند و از صبح امروز تمریناتشان را برای بازی یکشنبه برابر ایبار در لالیگا از سر گرفتند.

به گزارش Realmadrid.com، تمامی بازیکنان رئال مادرید به جز مارسلو که به تنهایی کار با توپ می کرد در تمرین حضور داشتند. از سوی دیگر موراتا، مودریچ و کاسمیرو امروز در سالن بدنسازی به تمرین مشغول بودند. همچنین چند بازیکن جوان از تیم پایه رئال به نام های انزو زیدان، اودگارد، اشرفف سالتو، خاوی سانچز و بورخا سانچز در تمرین حضور داشتند و در کنار بازیکنان اصلی تمرین کردند.

احسان احمدزاده بازدید : 69 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - مادریدی ها سه شنبه شب در آلمان بازی خواهند کرد.

همانطور که مطلع هستید تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در جزایر قناری به مصاف تیم زردپوش لاس پالماس رفت که این دیدار در پایان با تساوی 2-2 به پایان رسید.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید در همین مورد امروز صببح شاگردان زیدان به رسم دیگر روزها بدون استراحت تمریناتشان را برای بازی سه شنبه شب برابر دورتموند در آلمان شروع کردند. در این جلسه تمرینی تیمی که دیشب بازی کرده بود به انجام کارهای ریکاوری و تمرینات بدنسازی مشغول شد و دیگر بازیکنان که په په هم شامل آن ها بود در دو تیم تمرینات پرفشاری را انجام دادند.

از سوی دیگر مارسلو و کاسمیرو نیز که به تازگی مصدوم شده اند تمرینات ریکاوری خود را ادامه دادند.

احسان احمدزاده بازدید : 59 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها امروز در والدیباس حاضر شدند.

تیم فوتبال رئال مادرید که این روزها به صدر جدول لالیگا تکیه زده است، خود را برای دیدار شنبه خود برابر لاس پالماس در جزایر قناری آماده می کند. کهکشانی ها که این روزها خودشان را درگیر مصدومیت های زیادی می بینند، می دانند که این بازی به هیچ وجه بازی آسانی نخواهد بود و به همین منظور خودشان را آماده کرده اند.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید در تمرین امروز رئال مادرید بازیکنانی نظیر کوئنترائو و ناواس به صورت نرمال در کنار دیگر بازیکنان تمرین کردند و په په و کاسمیرو و مارسلو هم غایبان تمرین بودند. در این تمرین جدا از کارهای بدون توپ بازیکنان در دو تیم مختلف به تمرین پرداختند

احسان احمدزاده بازدید : 50 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها دیشب تساوی کردند.

رئال مادرید دیشب اولین تساوی فصل خود را بدست آورد و برابر ویارئال با یک تساوی 1-1 متوقف شد.

در همین راستا به گزارش وبسایت رسمی این باشگاه، زیدان و شاگردانش با توجه به فاصله کم بازی ها از همین امروز صبح تمریناتشان را برای بازی شنبه شب برابر لاس پالماس پیگیری کردند و خودشان را به والدیباس رساندند. در تمرین امروز بازیکنانی که دیشب دقایق زیادی بازی کردند امروز تمرینات ریکاوری و نرمی را انجام دادند و بقیه بازیکنان تمرینات با توپ را مدنظر قرار دادند.

در این تمرین خبری از مارسلو بازیکن مصدوم مادریدی ها نبود، په په هم به دور از دیگر بازیکنان برنامه های انفرادی اش را پیش گرفت و کاسمیرو هم تمرینات ریکاوری اش را در سالن بدنسازی باشگاه ادامه داد.

احسان احمدزاده بازدید : 44 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زیدان برای نبرد با زیردریایی های زرد دو بازیکن خود را ندارد.

همانطور که پیش تر گفته شد، رئال مادرید و زیدان امروز آخرین جلسه تمرینی خودرا برای بازی فرداشب برگزار کردند که در این تمرین دو بازیکن جنگنده این تیم یعنی په په و کاسمیرو غایب بودند و همراه دیگران تمرین نکدند.

به گزارش MARCA، در این تمرین که پشت درب های بسته برگزار شد، کارلوس کاسمیرو به دلیل ضربه ای که در بازی برابر اسپانیول به پشت پایش وارد شد و په په به دلیل مصدومیت زانویی که در تمرین دیروز برایش اتفاق افتاد در تمرین امروز حاضر نبودند و در سالن بدنسازی به ریکاوری پرداختند و بدین ترتیب انتظار می رود این دو در دیدار فرداشب غایب باشند.

از سویی دیگر رونالدو و بیل که در بازی پیشین غایب بودند در تمرین این دو روز بدون مشکل حاضر شدند و فردا به میدان می روند.

احسان احمدزاده بازدید : 43 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها فرداشب میزبان هستند.

تیم موفق زیدان که این روزها صدرنشین رقابت های لالیگا می باشد، از روز گذشته بدون استراحت خود را برای دیدار فرداشب برابر ویارئال در مادرید آماده کرده است و طبق گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید امروز هم از ساعت 11 به وقت مادرید آخرین جلسه تمرینی پیش از این دیدار در حال برگزاریست.

به گزارش این منبع در این جلسه تمرینی انتظار می رفت طبق گفته بازیکن برزیلی لوکاس سیلوا بار دیگر در تمرینات رئال مادرید دیده شود ولی خبری نبود. از سوی دیگر تمامی بازیکنان به جز په په و کاسمیرو در تمرینات گروهی حاضر شدند و خود را برای بازی فرداشب آماده کردند.

احسان احمدزاده بازدید : 60 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها خود را آماده می کنند.

تیم فوتبال رئال مادرید که این روزها در صدر جدول لالیگا قراردارد، آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از رویارویی با اسپانیول مروز در والدیباس برگزار کرد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید؛ در این جلسه تمرینی اکثر بازیکنان حضور داشتند ولی غیبت دو ستاره رئالی ها باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. از یک سو بیل به دلیل مصدومیتش در بازی برابر اسپورتینگ غایب بود و کریستیانو رونالدو هم به دلیل بیماری آنفولانزا در این جلسه تمرینی شرکت نکرد.

از سویی کیلور ناواس هم به تمرینات انفرادی اش ادامه داد.

احسان احمدزاده بازدید : 45 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - گرت بیل و کریستیانو رونالدو، دو غایب بزرگ تمرین گروهی امروز رئال مادرید بودند.

رئال مادرید پس از برتری 2-1 برابر اسپورتینگ در لیگ قهرمانان، خود را برای بازی روز یکشنبه در زمین اسپانیول آماده می کند. رئالی ها پس از یک روز استراحت، از امروز به تمرینات برگشتند درحالی که گرت بیل و رونالدو در این تمرین حضور نداشتند.
بیل که در بازی برابر اسپورتینگ لیسبون از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بود، به احتمال فراوان به بازی با اسپانیول نخواهد رسید در حالیکه رونالدو که امروز در سالن بدنسازی مشغول ریکاوری بود، مشکل خاصی برای همراهی کهکشانی ها نخواهد داشت.
در تمرین امروز همچنین فابیو کوئنترائو نیز پس از مدت ها مصدومیت توانست تمرین را بدون مشکل به اتمام برساند و احتمالا در فهرست 18 نفره زیدان قرار خواهد گرفت. پیش بینی می شود که زیزو در بازی برابر اسپانیول، از لوکاس واسکز و خامس در ترکیب ثابت استفاده کند.
رئال در بازی روز یکشنبه دو هدف مهم خواهد داشت و قصد دارد با کسب پیروزی، هم صدرنشینی خود را حفظ کند و هم روند بردهای متوالی خود در لالیگا را به 16 رسانده و با رکورد بارسلونای پپ گواردیولا برابری کند.

احسان احمدزاده بازدید : 45 یکشنبه 21 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها خود را آماده اروپا می کنند.

تیم فوتبال رئال مادرید روز گذشته موفق شد در دیداری خانگی برابر اوساسونا به برتری برسد و صدرنشین لالیگا شد و از امروز بدون این که استراحتی به بازیکنانش بدهد، تمریناتش را برای دیدار بعدی ادامه دهد.
در همین راستا به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، امروز نیز زیدان بازیکنان رئال را فرا خواند و تمرینات گوناگونی را با بازیکنانی که دیروز به میدان رفته بودند و بازیکنان ذخیره در نظر گرفته بود. در این تمرین اکثر بازیکنان فیکس دیروز به ریکاوری پرداختند و سپس کار سبک با توپ کردند و بقیه بازیکنان تمرینات سنگین تری را انجام دادند.
از سویی دیگر ناواس و ماریانو امروز را در باشگاه بدنسازی گذراندند و انزو زیدان و اودگارد نیز به همراه تیم اصلی تمرین کردند. شایان ذکر است بازی بعدی رئال 4 شنبه شب برابر اسپورتینگ در برنابئو خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 40 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ایسکو و کوئنترائو امروز به صورت انفرادی تمرین کردند.

ایسکو و کوئنت رائو غایبان تمرین گروهی امروز رئال مادرید بودند. رئال آخرین جلسه تمرینی را با فکر بازی مقابل اوساسونا برگزار کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 42 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها خود را کامل تر از قبل می بینند.

تیم فوتبال رئال مادرید زیر نظر زیدان این روزها تمرینش را شلوغ تر از روزهای ابتدایی فصل می بیند و دلیل این موضوع هم بازگشت ستاره های غایب این تیم از مصدومیت و اردوهای ملی می باشد.

به گزارش RealMadrid.com در تمرین امروز کاسمیرو و مارسلو که روز گذشته از برزیل بازگشته بودند، به صورت انفرادی تمرین کردند. په په و واران نیز موفق شدند به تمرینات گروهی برگردند و ایسکو و کوئنترائو به ادامه ریکاوری خود پرداختند. از سویی دیگر امروز دومین روزی بود که در این فصل مثلث بیل، بنزما و رونالدو در تمرینات زیدان بدون مشکل حاضر بودند.

شایان ذکر است خامس نیز قرار است امروز به مادرید برگردد.

احسان احمدزاده بازدید : 42 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بدنسازان رئال مادرید مانند قبل عمل نمی‌‌ کنند.

آنتونیو پینتوس بدن ساز باشگاه رئال مادرید برای بازی رئال مادرید برابر اوساسونا بازیکنان را به شدت آماده می‌‌ سازد.

به گزارش مارکا، با وجود بازیکنان بسیار زیادی که در بازی‌های ملی‌ حضور دارند اما مربی‌ بدن ساز رئال مادرید در ولدبباس شدیدا در حال آماده سازی لوس بلانکوس است. وی تمرینات متنوع‌ای در نظر گرفته است که کیلور ناواس امروز در زمین تمرین کوچک حضور داشت.

فابیو کوئنترائو و ایسکو به کار‌های انفرادی ادامه دادند تا به آمادگی کامل برساند و گرت بیل، بازیکنان تیم ملی‌ اسپانیا، کواچیچ و لوکا مودریچ هم بعد از بازی‌های ملی‌ به آنها می‌‌ پیوندند.

احسان احمدزاده بازدید : 64 سه شنبه 16 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بعد از مدت ها، کریس رونالدو و کریم بنزما، دو ضلع از سه ضلع هجومی رئال مادرید به تمرینات گروهی این تیم بازگشتند.

از ابتدای فصل و بعد از اتمام مسابقات یورو، زیدان بالاجبار چند بازی را بدون حضور دو عنصر مهم هجومی خود سپری کرد اما حالا بعد از مدت ها در دیدار این هفته تیمش برابر اوساسونا، میتواند از هر سه ضلع مثلث "بی بی سی" استفاده کند.
علیرغم حضور 14 بازیکن در بازی های ملی، تمرینات مادریدی ها زیر نظر زیدان و با حضور بازیکنان جوانی از کاستیا (تیم دوم رئال مادرید)، برگزار شد. نکته مهم تمرینات، حضور کامل و بدون مشکل کریس رونالدو و کریم بنزما، در تمرینات روزهای اخیر مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است.

احسان احمدزاده بازدید : 90 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فوق ستاره پرتغالی رئال با انتشار تصویری در اینستاگرام آخرین وضعیت خود را به هوادارانش اطلاع داد.

کریستیانو رونالدو که از ناحیه زانو در فینال یورو 2016 مصدوم شده بود، در آستانه بازگشت به ترکیب رئال مادرید است.
تعطیلی رقابت های باشگاهی به دلیل انجام بازی های ملی، فرصت خوبی در اختیار رونالدو قرار داده است تا بتواند روند بهبود خود را در بهترین حالت سپری کند.
این فوق ستاره 31 ساله دو دیدار ابتدایی تیمش در لالیگا مقابل رئال سوسیداد و سلتاویگو را از دست داده است و امید دارد در سومین هفته بتواند در مقابل اوساسونا به میدان برود.
رونالدو با انتشار تصویری از تمرینات پرفشار خود در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشته است: "از تلاشم خوشحالم و هنوز رو به بهبود هستم."
این جمله به  این معناست که هواداران رونالدو و رئال می تواند ستاره محبوبشان را بار دیگر در ترکیب اصلی ببینند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 798
  • بازدید سال : 13,034
  • بازدید کلی : 205,169