loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 47 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
دروازه بان کاستاریکایی در این فصل خیلی مطمئن نشان نداده است و همین موضوع باعث نگرانی شده است.

رئال کلاب - بدون شک یکی از نگران کننده ترین موضوعات برای هواداران رئال مادرید در این فصل، موضوع دروازه بان و اطمینان آن ها از شرایط کیلور ناواس است، کسی که عملکردش نسبت به فصل پیش افت محسوسی داشته است و همین موضوع باعث شده است تا تردیدها در مورد وی بیشتر شود.

در همین مورد وبسایت AS، یک نظر سنجی ترتیب داده و از هواداران رئال مادرید در مورد انتخابشان برای دروازه بان شماره یک نظر خواسته اند که طبق آمار 67 درصد آن ها رای به نیمکت نشین شدن ناواس و فیکس شدن کیکو کاسیا داده اند. این در حالیست که دروازه بان کاستاریکایی در دیدارهای اخیر  روی چندگل مقصر بوده است و باعث واکنش هواداران شده است.

طبق آمار کیکو کاسیا و کیلور ناواس در تمامی رقابت های این فصل 44 گل در 38 دیدار خورده اند و این در حالیست که فصل پیش در 52 مسابقه ای که مادریدی ها انجام دادند تنها 41 گل خورده اند و این نشان از شرایط خیلی نگران کننده ای برای مادریدی ها دارد. این موضوعات در حالیست که دروازه بان هایی نظیر داوید دخیا و تیبو کورتوا در ماه های اخیر به مادریدی ها لینک شده اند.

احسان احمدزاده بازدید : 91 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
پدیده فوتبال فرانسه با رونالدو عکس یادگاری دارد.

رئال کلاب - کیلیان امباپه، پدیده 18 ساله باشگاه فوتبال موناکو در 14 سالگی با حضور در والدیباس در کنار کریستیانو رونالدو عکسی به یادگار گرفته است.

به گزارش مارکا، امباپه که اغلب با تیری آنری مقایسه می شود پس از کریم بنزما دومین گلزن جوان فرانسوی تاریخ لیگ قهرمانان است. وی در 14 سالگی به حضور در والدیباس از کمپ تمرینی رئال مادرید بازدید کرد و عکسی هم در کنار اسطوره پرتغالی گرفت. امباپه هفته گذشته در شکست 5-3 موناکو برابر منچسترسیتی یکی از گل های تیم فرانسوی را در اتحاد وارد دروازه سیتیزن ها کرد.

مارکا و اکیپ پیش از این مدعی شده اند که زین الدین زیدان و رئال مادرید به امباپه علاقه دارند.

احسان احمدزاده بازدید : 57 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
بازیکن برزیلی در آخرین دیدار تیمش در مستایا هم موفق به دادن پاس گل شد.

رئال کلاب -  نفوذها و تکنیک بالای مدافع برزیلی رئال مادرید، مارسلو، کمک شایانی به امر گل‌زنی رئال مادرید کرده است.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، دیدار برابر والنسیا که چهارشنبه شب در مستایا برگزار شد، باز هم فرصتی شد تا این بازیکن روی یکی از ارسال های خود تک گل کریستیانو رونالدو را در این دیدار بسازد. وی که پیش از این در بسیاری از گل های رئال مادرید نقش مستقیم و غیرمسقیم داشته است، با این پاس موفق شده است در این فصل 5 پاس گل بدهد و بالاتر از دیگر مدافعین فوتبال در لیگ اسپانیا، این آمار را به نام خود ثبت کند.

بعد از مارسلو، میشل ماکدو مدافع لاس پالماس با 4 پاس گل، جوردی آلبا از بارسلونا، خوانفران از دیپورتیوو، ایسما لوپز از اسپورتینگ خیخون و سرجی روبرتو از بارسلونا با 3 پاس گل در رده های بعدی قرار گرفته اند.

احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
حالا فرصت بیشتری در اختیار په په برای بازی کردن قرار خواهد گرفت.

رئال کلاب - در بازی برابر والنسیا ، تلخی شکست برای مدافع رئال مادرید، رافائل واران، زمانی بیشتر شد که در نیمه دوم به دلیل مصدومیت مجبور شد جای خود را به ناچو بدهد.

حالا با گذشت چند روز و پس از تست های پزشکی که بر روی پای وی انجام شده است، باشگاه رئال مادرید در وبسایت رسمی اش بیانیه ای منتشر کرد و مشخص شده که مدافع فرانسوی از ناحیه عضله دوسر ران دچار آسیب دیدگی درجه 2 شده است و به همین دلیل به چند هفته ریکاوری و تمرین برای بازگشت دوباره به میادین نیاز دارد. البته باشگاه هنوز خبری در مورد میزان دوری وی از میادین منتشر نکرده است اما AS احتمال داده که این نوع مصدومیت برای ریکاوری دوباره و بدست آوردن شرایط مسابقه به 4 تا 6 هفته زمان احتیاج دارد.

گفتنی‌ست در صورت صعود رئال مادرید به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا واران احتمالاً می تواند در آن مرحله برای مادریدی ها به میدان برود.

احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
انتقال ایسکو در این تابستان به بارسلونا امکان پذیر نخواهد بود.

رئال کلاب - قرارداد ایسکو آلارکون با رئال مادرید در تابستان سال 2018 به پایان می رسد و این هافبک 24 ساله اسپانیایی به خاطر عدم حضور در ترکیب ثابت تیم زیدان، تمایلی به امضای قرارداد جدید با مادریدی ها ندارد.

در حالی که طی روز های گذشته عنوان شد که ایسکو قصد دارد با انتقال به بارسلونا و درخشش دوباره، به حضور در جام جهانی روسیه نزدیک شود، اما اکنون گفته می شود که ایسکو بنا به یک دلیل حائز اهمیت نمی تواند تا پیش از جام جهانی 2018، آبی و اناری پوش شود.

بنا به گزارش موندو دپورتیوو، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در برگه قرارداد سال 2013 ایسکو، به مانند سایر بازیکنان رئال مادرید بند ضد انتقال به بارسلونا گنجانده تا بدون صورت گرفتن هیچ گونه خیانتی، ترانسفری مستقیم از رئال مادرید به بارسلونا انجام نشود.

با این حال، ایسکو چاره ای ندارد که گزینه انتقال به بارسلونا را در تابستان پیش رو فراموش کند. البته او می تواند در پایان قراردادش با مادریدی ها به بارسلونا انتقال یابد اما اصرار وی به جدایی زودهنگام، او را به مشتری انگلیسی اش یعنی منچسترسیتی نزدیک می کند.

در بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو از کسانی است که ایسکو را به شدت دوست دارد و مثل جوردی آلبا موافق حضور این هافبک تکنیکی در نیوکمپ است.

احسان احمدزاده بازدید : 37 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
فوق ستاره پرتغالی از باخت تیمش عصبانی شده و البته جملاتی هم بر زبان آورده است.

رئال کلاب - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید از شکست تیمش مقابل والنسیا بسیار شاکی بوده و از عملکرد هم تیمی‌هایش در این بازی انتقاد کرده است.

به گزارش as، رئال مادرید شب گذشته در حالی که می‌توانست با پیروزی برابر والنسیا اختلافش با دیگر رقبا را افزایش داده و گام بلندی برای قهرمانی بردارد، در همان ده دقیقه ابتدایی بازی دو گل دریافت کرد تا گل نیمه اول رونالدو نیز نتواند امتیازی برای کهکشانی‌ها به همراه داشته باشد. فوق ستاره پرتغالی به نظر از این شکست بسیار شاکی بوده و پس از بازی سر خود را چند ثانیه‌ای بالا آورده و می‌گوید:

من گل زدم؛ شما چکار کردید؟

البته تصاویر تلویزیونی دقیقا نشان نمی‌‌دهد خطاب رونالدو دقیقا به کیست.

احسان احمدزاده بازدید : 33 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
آینده ایسکو در رئال مادرید به یکی از معضلات این روزهای مدیران رئال تبدیل شده است.

رئال نیوز - پس از بازی با اسپانیول بود که ایسکو مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از آینده نامعلوم خود در رئال سخن گفت.

ایسکو دوست دارد بیشتر از گذشته برای رئال بازی کند و تداوم حضور در ترکیب اصلی، برای وی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در حالی که او در 4 فصل اخیر هرگز نتوانسته جایگاه ثابتی در رئال مادرید پیدا کند. ستاره اهل مالاگای رئال، در مصاحبه خود همه چیز را به انتهای فصل موکول کرد. او تا ژوئن 2018 با رئال قرارداد دارد و اگر راضی به تمدید قراردادش نشود، مدیران رئال چاره ای جز فروش وی در تابستان آتی نخواهند داشت.

بسیاری از رسانه های اسپانیا از مصاحبه ایسکو اینگونه تعبیر کرده اند که او قصد ماندن در رئال و پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد را ندارد.

در حوزه مدیریتی رئال نیز برداشت ها اینگونه بوده است و طبق ادعای مارکا، مدیران رئال از این مصاحبه ایسکو در حالی که رئال شرایط حساسی را سپری می کند، بسیار ناراضی هستند.

آنها معتقدند که در چنین مقطع حساسی از فصل که رئال در دو جبهه لالیگا و لیگ قهرمانان بازی های حساسی پیش رو دارد، صحبت کردن ایسکو از آینده یک کار غیرعاقلانه بوده و تاثیر منفی روی فضای کلی تیم گذاشته است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 895
  • بازدید سال : 13,131
  • بازدید کلی : 205,266