loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 44 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
بازیکن جوان کهکشانی ها احتمالا در ترکیب فیکس تیم زیدان خواهد بود.

رئال نیوز - لوکاس وازکز بازیکن جوان رئال مادرید که انتظار می رود در غیاب گرت بیل به عنوان یکی از وینگرهای کهکشانی ها در ال کلاسیکو به میدان برود، در مصاحبه ای در یک مراسم تبلیغاتی گفت:

من به زیدان ایمان دارم و می داند که چگونه تیم را مدیریت کند. ما یک تیم از بهترین بازیکنان را داریم که این ترکیب فوق العاده برای 31 بازی بدون شکست باقیمانده است و همین به تیم اعتماد به نفس می دهد.

وی در مورد مقایسه با ال کلاسیکوی فصل پیش گفت:

این بازی در حالی از راه می رسد که ما شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته داریم. به وضوح در صدر جدول هستیم و برای کسب 3 امتیاز به این دیدار خواهیم رفت.
احسان احمدزاده بازدید : 37 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)
شب گذشته بازیکنان اسپانیا در رختکن چالش مانکن برگزار کردند.

رئال نیوز - این روزها چالش مانکن موضوعیست که بین افراد و شخصیت های مهم رواج یافته است و شب گذشته پس از دیدار تیم های انگلیس و اسپانیا بازیکنان لاروخا اقدام به انجام این چالش کردند.

در همین مورد به گزارش MARCA لوکاس وازکز یکی از بازیکنانی بود که ویدئو مربوط به این اتفاق را در صفحه رسمی خود قرار دارد. پس از این بود که کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی که چند روز پیش به همراه تیم ملی این کشور این چالش را انجام داده بودند، در زیر پست مربوط به وازکز نوشت:

کپی خوبی بود، هه!

وازکز هم خطاب به این رونالدو نوشت:

هاهاها، نمی دانستم که شما این رو اختراع کرده بودید کریستیانو!
احسان احمدزاده بازدید : 46 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)
این وینگر جوان هم اکنون در اردوی لاروخا حضور دارد.

رئال نیوز - لوکاس وازکز به همراه ایسکو و ناچو و موراتا بازیکنان جوانی هستند که این روزها در مادرید به همراه تیم ملی اسپانیا خود را برای دیدار برابر مقدونیه آماده می کند. در همین مورد پس از کارواخال، وازکز نیز مصاحبه ای با رادیو کوپه انجام داده است. او ابتدا در موردشرایط دفاعی رئال مادرید گفته است:

یک تیم هستیم که بر اساس عملکرد هر نفر کار می کنیم. هم خط میانی تیم و هم بی بی سی باید در کارهای دفاعی کمک کنند و اصلا این گونه نیست که فکر کنیم آن ها غیر قابل تغییر هستند.

وازکز در مورد نیمکت نشینی نیز اضافه کرده است:

احساس دیوانگی و مفید نبودن می کنم وقتی بازی نمی کنم. اما باید زمانی هم که در زمین نیستیم به تیم کمک کنیم. زیدان بارها با من صحبت کرده است و گفته است به من اعتقاد دارد و از بازی بازیکنانی چون من خوشش می آید. من واقعا خوش شانس هستیم که در رئال مادرید بازی می کنم و بابت کاری که دوست دارم (فوتبال بازی کردن) پول هم می گیرم.

و اما دربی مادرید:

بازی های خاص و بزرگی هستند که به آن ها بیشتر می پردازیم مثل دربی مادرید. سیمئونه مربی بزرگیست و این بازی می تواند برای آینده لالیگا مهم باشد.
احسان احمدزاده بازدید : 36 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - لوکاس وازکز، هافبک رئال مادرید متعتقد است که مثلث بی بی سی متشکل از بنزما، بیل و رونالدو باید در کارهای دفاعی به تیم کمک کنند.

بی بی سی تا به اینجای کار در تمامی رقابت‌ها 19 گل برای رئال به ثمر رسانده تا رئال در صدر جدول لالیگا قرار بگیرند و در آستانه صعود از گروهش در چمپیونزلیگ باشد. با این حال تیم زیدان 18 گل نیز دریافت کرده که شامل 3 گل در مقابل لژیا ورشو می‌شود و تنها 1 کلین شیت در 11 بازی داشته است. حال وازکز مدعی شد که مثلث خط حمله تیمش نیز باید در دفاع به تیم کمک کنند.

او گفت:

یک تیم بر پایه تلاش بازیکنان بنا شده است. بی بی سی و هافبک‌های میانی باید در دفاع کمک کنند تا آمار گل‌های خورده انقدر بالا نباشد.

وازکز درباره شانس فیکس شدنش گفت:

اینکه حضور بی بی سی در زمین غیرقابل بحث است خیلی مهم نیست. این مربی است که تصمیم می‌گیرد و ما باید تمرین کنیم. زیدان به من اعتماد به نفس داده است. نمی‌دانم در طول دو یا سه سال آینده چه خواهد شد ولی من در حال حاضر از حضور در رئال خوشحالم. اینکه از بازی نکردن ناراحت بشویم به بازیکنی کمک نمی‌کند. باید بیشترین تلاش را برای تیم کرد. از وقتی بچه بودم، رویایم بازی کردن برای رئال بوده و هر بازی را مثل یک فینال می‌بینم. من واقعا خوش شانس هستم.
احسان احمدزاده بازدید : 34 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - وی در بازی دیشب به جای بنزما به بازی آمد.

پس از تساوی رئال مادرید برابر لژیا ورشو، لوکاس وازکز در مصاحبه با وبسایت رسمی رئال مادرید گفت:

این نتیجه باعث خجالت است چون 2 امتیاز از دستمان در رفت و باید از آن درس بگیریم. نتوانستیم در بازی امشب برتری خودمان را حفظ کنیم و یک بازی عجیب و غریب رقم خورد و سخت است آن را آنالیز کنیم، ولی باید از اشتباهاتمان درس بگیریم.
احسان احمدزاده بازدید : 54 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - محصول آکادمی رئال مادرید آمار خوبی در زمینه پاس گل دارد.

اختصاصی | لوکاس وازکز سازنده دومین گل رئال در بازی با اسپانیول بود. او به پیروزی رئال مادرید کمک کرد. پاس عالی وازکز در محوطه جریمه به کریم بنزما رسید تا این مهاجم فرانسوی اولین گل لالیگایی اش را در اولین بازی لالیگایی اش به ثمر برساند.

وازکز در این فصل برای رئال، 3 پاس گل داده. فصل پیش (2015/2016) 7 پاس گل داده بود که آمار خوبی به حساب می آید.

آمار پاس گل های وی در لیگ های مختلف:

لالیگا : 7 پاس گل

لیگ قهرمانان : 2 پاس گل

سوپر جام اروپا : 1 پاس گل

وازکز برای رونالدو 5 پاس گل و برای خامس، گرت بیل تونی کروس، راموس، بنزما یک پاس گل داده. (به شش هم تیمی متنوع)

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 391
  • بازدید ماه : 866
  • بازدید سال : 13,102
  • بازدید کلی : 205,237