loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 57 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
بازیکن برزیلی در آخرین دیدار تیمش در مستایا هم موفق به دادن پاس گل شد.

رئال کلاب -  نفوذها و تکنیک بالای مدافع برزیلی رئال مادرید، مارسلو، کمک شایانی به امر گل‌زنی رئال مادرید کرده است.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، دیدار برابر والنسیا که چهارشنبه شب در مستایا برگزار شد، باز هم فرصتی شد تا این بازیکن روی یکی از ارسال های خود تک گل کریستیانو رونالدو را در این دیدار بسازد. وی که پیش از این در بسیاری از گل های رئال مادرید نقش مستقیم و غیرمسقیم داشته است، با این پاس موفق شده است در این فصل 5 پاس گل بدهد و بالاتر از دیگر مدافعین فوتبال در لیگ اسپانیا، این آمار را به نام خود ثبت کند.

بعد از مارسلو، میشل ماکدو مدافع لاس پالماس با 4 پاس گل، جوردی آلبا از بارسلونا، خوانفران از دیپورتیوو، ایسما لوپز از اسپورتینگ خیخون و سرجی روبرتو از بارسلونا با 3 پاس گل در رده های بعدی قرار گرفته اند.

احسان احمدزاده بازدید : 43 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
فوق ستاره آرژانتینی به مادرید سفر کرده بود.

رئال نیوز - مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید که این روزها خود را برای ال کلاسیکو آماده می کند، شب گذشته در مادرید به دیدار ی دوست و هم تیمی قدیمی یعنی آنخل دی ماریا و همسرش رفت. این دو که برای چند سال با هم در یک تیم بوده اند، رابطه ای بسیار نزدیک با هم داشته اند. در همین راستا مارسلو در توضیح عکس زیر نوشت:

یک ملاقات با یک خانواده فوق العاده، از دیدنت بسیار لذت بردم آنخلیتو. برادر من، دلتنگت هستم.
احسان احمدزاده بازدید : 61 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
او در این 10 سال به کاپیتانی دوم تیم نیز رسیده است.

رئال نیوز - پس از این که در دیدار شنبه عصر رئال مادرید موفق شد در خانه با نتیجه 2-1 برابر خیخون به برتری برسد، مارسلو مدافع کهکشانی ها به همراه تیمش به یک پیروزی دیگر رسدی تا تعداد پیروزی های وی در لالیگا به همراه رئال مادرید به عدد 200 برسد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، از سوی دیگر خامس رودریگز که در این بازی در ترکیب فیکس کهکشانی ها حضور داشت هم موفق شد در پیراهن سفید این تیم به پنجاهمین پیروزی خود به همراه کهکشانی ها برسد. این آمار در حالیست که مارسلو در این مدت 272 بازی در لالیگا برای رئال انجام داده است و موفق به زدن 17 گل نیز شده است. در سوی دیگر خامس هم 62 مسابقه برای رئال انجام داده است و 21 گل نیز برای تیم خود به ثمر رسانده است.

گفتنیست در این بازی پیروزی کهکشانی ها مصادف با صدرنشینی محض آن ها در لالیگا بود.

احسان احمدزاده بازدید : 47 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
در دیدار مقابل اسپورتینگ مدافع برزیلی احساس درد می کرد.

رئال نیوز - در جریان دیدار رئال مادرید و اسپورتینگ، پیش از این که گرت بیل ستاره ولزی کهکشانی ها مصدوم شود، مارسلو در صحنه ای از این مسابقه دچار مصدومیت شد و با احساس درد بر روی زمین افتاد.

این اتفاق که در دقیقه 46 بازی رخ داد، باعث شد تا کادر پزشکی وی بالای سر وی حاضر شوند و پس از مداوای وی او را دوباره راهی بازی کنند و مشخص شود که مشکل او خیلی جدی نیست ولی همین چند دقیقه برای هواداران رئال بسیار سنگین سپری شد.

با این حال به نظر زیدان مارسلو 90 دقیقه کامل بازی نکرد و کوئنترائو به جای وی به بازی آمد که بلافاصله با برخورد توپ به دست وی یک پنالتی برای حریف گرفته شد.

احسان احمدزاده بازدید : 49 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (1)
مارسلو به تحسین از هم تیمی اش پرداخته است.

رئال نیوز - مارسلو می گوید منتقدین کریستیانو رونالدو بعد از نمایشش فوق العاده در دربی شب گذشته مادرید باید ساکت شده باشند.

به گزارش FourFourTwo، رونالدو که در پی مصدومیتش بعد از رقابت های یورو 2016 با افتی محسوس در فرم خود مواجه شده بود، شب گذشته نمایش درخشان داشت و با زدن سه گل شبی به یاد ماندنی برای رئالی ها رقم زد. مارسلو در تحسین از هم تیمی پرتغالی اش گفت:

هرگز نمی توانید به رونالدو شک کنید و آنهایی که شک دارند بازی را دوباره ببینند و تماشا کنند او چه کرد.

او درباره بازی و اتلتیکو گفت:

اگر با جدیت وارد شوید و بر سر هر توپ بجنگید اعتماد به نفس بیشتری می دهد و می توانید بهتر بازی کنید. در هیچ زمانی از بازی کمبود جدیت نداشتیم. بازی برابر اتلتیکو آسان نیست اما ما عملاً در تمام لحظات تصمیمات درست را گرفتیم. در عقب زمین هم محکم بودیم و گلی نخوردیم.

وی درباره  رقابت بر سر قهرمانی لالیگا اضافه کرد:

لحظه تعیین کننده ای نیست چون راهی طولانی پیش رو داریم. ما به زمین آنها رفتیم که سخت کار کنیم و در کمال احترام و فروتنی نسبت به اتلتیکو به خوبی اینکار را انجام دادیم.
احسان احمدزاده بازدید : 37 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
مارسلو، مدافع رئال مادرید پس از یک دهه حضور در این باشگاه مدعی شد که به حضور در این باشگاه بسیار افتخار می‌کند و هنوز تشنه کسب موفقیت و جام است.

مارسلو در 18 سالگی به رئال مادرید پیوست و حالا که 28 سال دارد، 372 بازی برای این تیم انجام داده و 3 قهرمانی لالیگا و 2 قهرمانی چمپیونزلیگ را در این مدت کسب کرده است.

او در این رابطه گفت:

به اینکه در تیمی هستم که بازیکنانی مثل روبرتو کارلوس و آلفردو دی استفانو در جمع بزرگانش قرار دارند، افتخار می‌کنم. همانطور که می‌دانید، کارلوس الگوی من است و اینکه شما در طول دوران حرفه ای تان به الگویتان نزدیک شوید بی نظیر است. من از 18 سالگی به این باشگاه پیوستم و تجربه خیلی سختی داشتم زیرا پیوستن به باشگاهی مثل رئال مادرید، که باشگاه بسیار بزرگی است، در آن سن بسیار دشوار است ولی این دوره فوق العاده بوده و امروز سالگرد دهم حضورم را جشن می‌گیرم. من خیلی جوان بودم که به باشگاه پیوستم و در ابتدا کمی نگران بودم ولی همه چیز فوق العاده بود. این 10 سال استثنایی بوده است. برای کسب جام و اینکه بتوانم به ترکیب اصلی رئال راه پیدا کنم، به این باشگاه پیوستم. چندین جام کسب کردم و امیدوارم باز هم کسب کنم.
احسان احمدزاده بازدید : 35 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)
روبرتو کارلوس، اسطوره فوتبال برزیل مدعی شد که مارسلو، مدافع فعلی رئال مادرید، بهترین مدافع چپ جهان است.

رئال نیوز - مارسلو سال 2007 پس از جدایی کارلوس از رئال به عنوان مدافع چپ فیکس رئال به کار گرفته شد و خیلی سریع توانست جایگاه فیکس خود را در این تیم پیدا کند. حال با گذشت حدود 10 سال از حضور او در رئال، او به خوبی توانسته خود را در جمع بهترین مدافعین کناری جای دهد و کارلوس معتقد است که مارسلو حتی از خود او نیز بهتر است.

ستاره سابق رئال گفت:

من به همراه کافو، راهی جدید برای حمله کردن ایجاد کردیم. امروزه برزیل مارسلو و فیلیپه (لوئیس) را در اختیار دارد. مارسلو بهترین مدافع چپ جهان است که فوتبال را زنده کند ولی این انتقاد از فیلیپه نیز مطرح است.امیدوارم مارسلو بهتر از من نباشد ولی او خیلی خوب کار کرده است. کمی نیاز به بررسی هست ولی او در حال حاضر بهترین مدافع چپ جهان است. او از لحاظ تکنیکی او بهتر از من است، من بیشتر قدرتی بودم.
احسان احمدزاده بازدید : 41 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)
10 سال از حضور مارسلو در مادرید گذشت.

رئال نیوز - ژانویه سال 2006 بود که مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید راهی این تیم شد وحالا در 28 سالگی 10 سال است که در این باشگاه عضویت دارد. در همین راستا به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، او در مصاحبه ای با در مورد 12 قهرمانی به همراه کهکشانی ها گفت:

من برای این به این باشگاه آمدم که در ترکیب این تیم باشم و قهرمانی ها را بدست بیاورم. به ان ها رسیدم اگرچه زمانی که شما به مادرید می آیید یاد می گیرید که برای هر بازی بجنگید. من تعداد کمی قهرمانی بردم و می خواخم بیشترش کنم.

فراموش نشدنی لحظه در مادرید

تعداد زیادی وجود دارد. زمانیکه به این تیم پیوستم، زمانی که اولین بازی را کردم و اولین گلم را زدم. اگرچه زمانی که برای من غیرقابل وصف است، بردن دسیما بود. سال های زیادی بود که رئال مادرید در پی بردن قهرمانی اروپا بود و با سوت آور یک لحظه به یاد ماندنی برای من ثبت شد.

شماره 12 در تیم

زمانیکه به مادرید آمدم باید بین 12، 16 و 20 یک شماره را انتخاب می کردم که 12 را انتخاب کردم چون روز تولد من بود (12 می). از آن زمان تاکنون شماره من همین است و نمی خواهم آن را تغییر دهم.
احسان احمدزاده بازدید : 29 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)
مدافع برزیلی امروز در بزنابئو حاضر شد.

رئال نیوز - عصر امروز بود که در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید حضور یافت و در مراسمی که با حضور فلورنتینو پرز برگزار شد، از 10 سال حضور این بازیکن در رئال مادرید تقدیر شد.

به گفته وبسایت رسمی رئال مادرید، مارسلو که در سال 2006 از لیگ برزیل به عنوان یک مدافع جوان به رئال مادرید پیوست، امروز پیراهن رئال مادرید را با عبارت "10 سال حضور" دریافت کرد. گفتنیست این بازیکن در این مدت نزدیک به 327 بازی برای کهکشانی ها کرده است و به 2 قهرمانی لیگ قهرمانان، 3 لالیگا، 2 کوپا دل ری، 2 سوپرکاپ اروپا و 1 جام باشگاه های ازبکستان رسیده است.

احسان احمدزاده بازدید : 39 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)
مدافع رئال مادرید بامداد امروز فیکس بازی کرد.

رئال نیوز - تیم ملی برزیل بامداد جمعه در حالی موفق شد با 3 گل برابر تیم ملی آرژانتین در سوپرکلاسیکو به برتری برسد که مارسلو مدافع چپ کهکشانی ها در ترکیب این تیم حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد.

در همین مورد مارکا گزارش می دهد که این بازیکن در جریان این دیدار بعد از خطایی که بر روی سرخیو آگوئرو انجام داد یک کارت زرد دریافت کرد و همین موضوع باعث شد تا وی از بازی بعدی سلسائو برابر پرو محروم شود و این فرصت را به کاپیتان دوم کهکشانی ها بدند تا رودتر از سایرین به مادرید برگردد و خود را برای بازی حساس تیمش در لالیگا برابر اتلتیکومادرید آماده کند.

احسان احمدزاده بازدید : 43 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - اسطوره رئال مادرید از هم وطنش می گوید.

در دوران ابتدایی کهکشانی های 1 بود که روبرتو کارلوس سال های زیادی را به عنوان مدافع چپ رئال مادرید بازی کرد و حالا در این دوران مارسلو هم وطن می برای سال های دیگری در همان پست به میدان می رود. در همین مورد نشریه MARCA به سراغ کارلوس رفته است و از وی در مورد بازیکن هموطنش و کاپیتان دوم کهکشانی ها پرسیده است:

مارسلو شما یک است و فوتبالش هیچ حد و حدودی ندارد. بازی کردن وی در پست من، و اقرار به بهترین بودن وی برای من باعث لذت است و به آن افتخار می کنم. من خوشحالم که برای 6 یا 7 ماه در کنار وی در زمین حضور داشتم.

وی ادامه می دهد:

زمانی که او بازی می کند، رئال مادرید نمی بازد و بنابراین مردم راضی هستند.

کارلوس در ادامه در مورد احتمال جذب کوتینیو توسط رئال می گوید:

تصمیم جذب بازیکنان به عهده سران باشگاه است و چیزی که من می بینیم این است که ما همیشه قوی ترین تیم را داشته ایم.
احسان احمدزاده بازدید : 47 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این دو بازیکن امروز جایزه شان رادریافت کردند.

در  تمرین امروز رئال مادرید که با بازگشت ستاره کروات رئال مادرید به تمرینات گروهی همراه بود، بهترین بازیکنان 3 ماه اخیر این تیم جایزه شان را دریافت کردند.

به گزارش realmadrid.com، این جایزه که از طرف یکی از اسپانسرهای رئال مادرید به نام Mahou داده می شود، برای ماه های آگوست و سپتامبر به لوکا مودریچ اهدا شد و برای ماه قبل یعنی اکتبر را آلوارو موراتای جوان دریافت کرد.

لازم بذکر است برنده این جایزه از طرف هواداران و در شبکه های اجتماعی انتخاب می شود.

احسان احمدزاده بازدید : 63 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع برزیلی پا به توپ شد.

مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید که پیش از این خبر رسید برای 2 هفته از میادین دور خواهد بود، در جلسه تمرینی امروز کهکشانی ها پا به توپ شد و تا بیشتر به شرایط مسابقه نزدیک شود.

http://s8.picofile.com/file/8269056900/photo_2016_09_29_17_46_09.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 55 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دو مهره ملی پوش باشگاه رئال مادرید مصدوم هستند.

تیته، سرمربی برزیل نام مارسلو و کاسمیرو را به دلیل آسیب دیدگی از فهرست تیم ملی جهت دو بازی آینده سلسائو در راه مقدماتی جام جهانی 2018 خط زده است.

به گزارش سامبافوت، پس از خط خوردن این دو بازیکن، وندل، مدافع چپ جوان لورکوزن و رافائل کاریوکا، هافبک تدافعی اتلتیک مینی یرو به تیم ملی فراخوانده شدند تا برزیل را برای بازی برابر بولیوی و ونزوئلا همراهی کنند.

گفتنی است جانشین داگلاس کوستا، دیگر مصدوم ملی پوش هنوز اعلام نشده است.

احسان احمدزاده بازدید : 79 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این دو بازیکن مصدوم هستند.

در هفته ای که گذشت خبر های زیادی از مصدومیت دو بازیکن برزیلی رئال مادرید یعنی مارسلو و کاسمیرو منتشر شد و انتظار می رود مدافع برزیلی برای 2 هفته و کاسمیرو برای 1 ماه از میادین دور باشند.

در همین مورد تیته سرمربی تیم ملی برزیل به زودی اسامی بازیکنانش برای دیدار برابر بولیوی و ونزوئلا را اعلام خواهد کرد. وی در مورد غیبت 3 بازیکن مهمش یعنی مارسلو، کاسمیرو و داگلاس کوستا به TV Globo گفته است:

به دلیل مصدومیت حضور ندارند و من همین الان هم جانشینان آن ها را انتخاب کرده ام و به زودی اسامی آن ها را در لیست اعلام شده خواهد دید.

گفتنیست برزیل در حال حاضر از 8 بازی مقدماتی جام جهانی به 15 امتیاز رسیده است و در رده 2 قرار دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 61 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع برزیلی مصدوم شده است.

در دیدار برابر ویارئال بود که مارسلو مصدوم شد و آژیر خظر در باشگاه رئال به صدا در آمد و مشخص شد برای دو هفته وی در دسترس نخواهد بود. در همین مورد پیغام های زیادی برای این بازیکن توسط طرفداران فرستاده شد و باعث شد تا وی با انتشار پستی در اینستاگرام پیغامی بدهد:

از همین حالا کارکردن برای بازگشت را شروع کرده ام!
احسان احمدزاده بازدید : 75 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع برزیلی هم به لیست مصدومین پیوست.

این روزها خبرهای زیادی از مصدومیت ستاره های رئال مادرید به گوش می رسد و جدیدترین آن ها مارسلو کاپیتان دوم کهکشانی ها می باشد که در دیدار برابر ویارئال مصدوم شد و جای خود را به کارواخال داد.

در همین راستا به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید؛ این بازیکن در کلینیک سانیتاس تست های پزشکی را داده است و مشخص شده است که در ناحیه ماهیچه پشت پای راست دچار مصدومیت درجه 2 شده است. رسانه های اسپانیایی پیش بینی کرده اند که وی به دلیل این مصدومیت حداقل 2 هفته از میادین دور خواهد بود و بدین ترتیب دیدار برابر تیم های لاس پالماس، دورتموند و ایبار و همچنین بازیهای ملی را از دست خواهد داد.

احسان احمدزاده بازدید : 61 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع کناری مادریدی ها دیشب مصدوم شد.

 رئال مادرید دیشب در سانتیاگوبرنابئو شب سختی را پشت سر گذاشت و جدا از دو امتیازی که برابر ویارئال از دست داد، یکی از بازیکنان بدون جایگزین خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش MARCA، در این دیدار مارسلو همانند بازی های قبل در ترکیب قابت رئال مادرید قرار گرفت که در جریان بازی پس از صحنه ای اعلام کرد که مشکل مصدومیت دارد و نمی تواند بازی را ادامه دهد. همین موضوع باعث شد تا کارواخال به بازی بیاید و در پست دفاع راست بازی کند و دنیلو به سمت چپ برود و جای مارسلو بگیرد.

به هر شکل مصدومیت مارسلو می تواند خبر بدی برای زیدان باشد چرا که با توجه به مصدومیت کوئنترائو و آماده نبودنش وی تنها بازیکن تخصصی ان پست بود. هنوز هم هیچ خبری در مورد مصدومیت وی منتشر نشده است و گفته می شود در دیدار برابر لاس پالماس وی قطعا غایب خواهد بود. مارسلو فردا تست پزشکی می دهد.

احسان احمدزاده بازدید : 59 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کاپیتان دوم مادریدی ها در کنفرانس خبری شرکت کرد.

در آستانه شروع لیگ قهرمانان اروپا، مارسلو در کنار زیدان به عنوان کاپیتان دوم رئال مادرید در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

قهرمانی
"با همان شور و شوق همیشگی جلو می رویم تا هواداران باز هم شاد شوند. ما می خواهیم تمام عناوین را ببریم."

اتمسفر خوب تیم
"شرایط فرق کرده است ولی شما همیشه اتمسفر خوب را از اول در یک تیم حس می کنید. ما هر چیزی را که مربی می خواهد انجام می دهیم قصد داریم هر بازی پیشرفت کنیم و همه از همین ابتدا خوشحال هستیم."

کریستیانو رونالدو
"مردم همیشه از او حرف می زنند و برای خیلی ها او بهترین هست و هر روز تلاش می کند و برای همین خیلی ها نیز دوست دارند ارزش رونالدو را پایین بیاورند. او تا به اینجا 3 توپ طلا برده است و برای من بدون شک بهترین است."

رائول
"من با او بازی کردم و او را به خوبی می شناسم و او همه توانش را برای تیم گذاشته است. هیچ چیز روی این موضوعات تاثیر نمی گذارد."

بهترین ترکیب
"من بازیکنان و ترکیب های زیادی را دیده ام و نمی دانم بهترین تیم را داریم یا نه ولی من راحت هستم چون ستاره های فوق العاده ای داریم."

دوازدهمین قهرمانی
"هر چیزی ممکن است. البته که سخت خواهد بود دو قهرمانی پشت سر هم ولی ما تمام توانمان را می گذاریم."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 915
  • بازدید سال : 13,151
  • بازدید کلی : 205,286