loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 73 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
مسوت اوزیل، هافبک آرسنال، احتمال بازگشتش به رئال مادرید را در مصاحبه اخیرش تایید کرد.

رئال نیوز - هافبک آلمانی سال 2013 رئال را به مقصد آرسنال ترک کرد و از آن موقع به یکی از بهترین‌های لیگ برتر تبدیل شده است. قرارداد او با آرسنال در سال 2018 به پایان می‌رسد و در حالی که باشگاه در تلاش است آن را تمدید کند، ولی هنوز موافقت هافبک آلمانی جلب نشده است. در همین فضا، او در مصاحبه ای با مارکا که به رئال مادرید نزدیک است، مدعی شد که احتمال بازگشتش وجود دارد.

او گفت:

بازگشت به مارید؟ من از حضور در باشگاه بزرگی مثل آرسنال که هوادارانی فوق العاده با محبت دارد خیلی خوشحالم. من از حضور در لندن خیلی لذت می‎‌برم ولی در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست. باید ببینیم چه رخ خواهد داد.مادرید باشگاه بزرگی است که برایش بازی کرده ام و بازیکنان فوق العاده ای دارد. هواداران مادرید به من وفادار بوده اند و هنوز من را تشویق می‌کنند. خیلی از آنها به من پیام می‌دهند و از من می‌خواهند که برگردم. از رئال فقط خاطرات خوب در ذهنم وجود دارد. سه سال فوق العاده را در انجا سپری کردم.

در صورت بازگشت به مادرید، اوزیل تحت نظر اسطوره اش زیدان بازی خواهد کرد. او در این رابطه گفت:

زیدان همیشه الگوی من بوده است. وقتی بچه بودم همیشه بازی هایش را تماشا می‌کردم و می‌خواستم مثل او شوم. ما در یک پست بازی می‌کنیم و او برای من در پیشرفتم یک مرجع بود. وقتی دفعه اول او را دیدم خیلی استرس داشتم. فکر می‌کنم او مربی بزرگی است. او در فصل اولش چمپیونزلیگ را برده و دیگر نمی‌توان از این بزرگتر تصور کرد. برایش خوشحالم زیرا او شخصیتی فوق العاده است و همیشه به عنوان یک مربی به او ایمان داشتم.
احسان احمدزاده بازدید : 43 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)
هافبک کارکشته باواریایی ها در مورد رونالدو و ال کلاسیکو صحبت کرد.

رئال نیوز - آلونسو هافبک باشگاه بایرن مونیخ به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و در مورد زیدان و ال کلاسیکو صحبت کرد.

به گزارش فور فور تو، ژابی آلونسو 5 فصل برای رئال مادرید بازی کرد و در طی این مدت با کریستیانو رونالدو به افتخارات زیادی رسید. آلونسو درباره هم تیمی سابقش گفت:

کریستیانو خیلی خوب با شرایط خودش را وفق داده است. او مهاجم نوک نیست اما تمایل دارد که در نزدیکی محوطه جریمه بازی کند. او مستقیما متوجه می شود که توپ ها کجا خواهند رفت و بنابراین بسیار از گل های او با یک بار لمس توپ شکل می گیرد. فکر می کنم از وقتی که او به محوطه جریمه نزدیک تر شده کارش را بهتر انجام داده است. تا وقتی که رونالدو بتواند در یک فصل 50 گل را بزند، دوست دارم کسی مثل او در بایرن مونیخ باشد. آمارهای رونالدو واقعا شگفت انگیز هستند.

هافبک 35 ساله بایرن در ادامه به تمجید زین الدین زیدان پرداخت:

زیدان به عنوان مربی من را شگفت زده کرده است. از توانایی های بالای او مطلع نبودم. زیدان در سالی که ما دسیما کسب کردیم، بسیار مفید و کارساز بود؛ از این بهترین نمی توانست عمل کند. او موفق به کسب اوندسیما شد و هم اکنون نیز با 6 امتیاز اختلاف در صدر جدول لالیگا است.

روز شنبه ال کلاسیکو برگزار خواهد شد، از این رو آلونسو در مورد شرایط دو تیم رئال و بارسلونا گفـت:

رئال اعتماد به نفس خوبی برای عملی کردن اهدافش دارد؛ همچنین آنها در توپ های هوایی برتری خواهند داشت و این یک راه خوب برای آنهاست. بارسلونا در بعضی از بازی های خارج از خانه به مشکل و سختی می افتد. بارسلونای کنونی در ضدحمله بهتر کار می کند. آنها سبک بازی شان را تغیر دادند ولی در دوره پپ گواردیولا بهتر بازی می کردند.
احسان احمدزاده بازدید : 49 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)
ستاره های سابق رئال مادرید، شاید دوباره در این تیم دیده شوند.

رئال نیوز - دو تن از بازیکنان مهم و سابق رئال مادرید، حسرت ترک این تیم را می خورند و حتی پیشنهاد داده اند که بار دیگر به سانتیاگو برنابئو برگردند.

به گزارش مارکا، مسوت اوزیل و آنخل دی ماریا که پیش از هم بارها از دوران لذتبخش در لوس بلانکوس سخن گفته اند، در حال بررسی گزینه های مختلفی برای دوران ورزشی خود هستند.

اوزیل همچنان بر سر تمدید قرارداد با آرسنال در حال مذاکره است و طبق قرارداد کنونی تا سال 2018، به این تیم متعهد است. پس این شانس وجود دارد که ستاره آلمانی به پایتخت اسپانیا بازگردد. دی ماریا هم شخصا در پاریسن ژرمن خوشحال نیست و هرگز نتوانسته فرمی که را که منجر به دسیما در زمان کارلو آنچلوتی شد، بدست آورد. ستاره آرژانتینی همچنان خودش را به سبک فوتبال پاریسی ها تطبیق نداده و ازینکه دوران فوتبالش پس از مادرید، طور دیگری رقم خورده، همواره ناامید است. فلورنتینو پرز و اعضای باشگاه به خوبی می دانند که این دو بازیکن بااستعداد و خلاق می توانند ترکیب هر تیمی را قوی تر کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 67 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
مهاجم اسبق رئال مادرید، کریستیانو رونالدو را مهاجمی بهتر از کریم بنزما برای پیکان خط حمله تیم زیدان توصیف می کند.

رئال نیوز - فرناندو مورینتس، مهاجم اسبق رئال مادرید به عنوان سفیر لالیگا امروز مصاحبه ای انجام داد و در خصوص ال کلاسیکو صحبت کرد.

به گزارش آ اس، مورینتس پیشبینی خود از دیدار پیش روی بارسلونا و رئال مادرید و همچنین اینکه چه بازیکنی بهتر است مهاجم نوک رئال در ال کلاسیکو باشد در گفتگو با اسپانسر جدید لیگ اسپانیا (kiko) اظهار داشت:

ال کلاسیکوی پیش رو بازی متفاوتی است از این جهت که اختلاف امتیازی میان دو رقیب وجود دارد. قلب و ذهن من می گوید رئال مادرید با نتیجه 2-1 پیروز ال کلاسیکوی آتی می شود. من فکر می کنم با توجه به قدرت هجومی دو تیم، از سوی هر دو، گلزنی را شاهد خواهیم بود. رئال مادرید کمی نسبت به حریفش برتری دارد اما این قطعی نیست و تنها گام مهمی برایش به حساب می آید. این برتری علاوه بر شانس، مسئولیت آن ها را نیز برای کسب برد بیشتر می کند.
علاقه مند هستم کریستیانو را در خط حمله رئال ببینم. در غیاب موراتا مقابل اسپورتینگ خیخون شاهد حضور بنزما و رونالدو بودیم اما اگر از کریستیانو نیز در خط حمله به تنهایی استفاده شود اتفاق چندانی رخ نمی دهد. او مهاجمی تمام عیار است. بنزما بازیکنی حرفه ای است و تمام آنچه که باید راجع به شماره 9 رئال بداند را مطلع است. با این حال، او در بهترین فرم خود نیست، اما چیزی که حائز اهمیت است اعتماد مربی است. بدون کمک مربی نمی توان از شرایط بد رهایی یافت. اکنون که موراتا مصدوم است، بازی نکردن بنزما می تواند اتفاقی منفی باشد و به او ضربه روحی جدی وارد کند.
مبین احمدزاده بازدید : 49 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)
بازیکن اسبق اتلتیکو مادرید و تیم ملی پرتغال ادعا می کند که رونالدو در پرتغال دشمنان زیادی دارد.

رئال نیوز - پائولو فوتره، بازیکن اسبق اتلتیکو مادرید و کارشناس یک شبکه تلویزیونی در پرتغال، در مصاحبه با شبکه رادیویی اسپانیایی ال لارگوئرو بیان کرده است که رونالدو با وجود فداکاری هایش برای رسیدن تیم ملی پرتغال به قهرمانی یورو 2016، هنوز مخالفان زیادی در این کشور دارد.به نقل از AS، فوتره، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ در مصاحبه با این شبکه گفت:

رونالدو یک پرتغالی واقعی است. او بیشترین افتخارات را کسب کرده است. او به قهرمانی اروپا رسیده است، ولی هنوز دشمنان زیادی در پرتغال دارد.

فوتره عنوان کرد که علت اصلی این که رونالدو در پرتغال دشمنان زیادی دارد این است که او رفتار هایی است که او در داخل یا خارج از زمین انجام می دهد. او بیان کرد:

به این خاطر است که او رفتار و کردار خاصی دارد. او قاطع است و به همین خاطر است که در کشور خودش دشمنان زیادی دارد. بدون شک افراد زیادی در پرتغال هستند که دوست دارند مسی جایزه توپ طلا را ببرد. رونالدو تندمزاج است. بارها شده بود که من شنیدم بعضی از هواداران پرتغال نام مسی را صدا می زنند. حتی کمی پیش از آن که او با تیم ملی پرتغال به هتلی در پرتغال برسد، افراد زیادی آنجا بودند که نام مسی را صدا می زدند و او را تشویق می کردند و این مایه شرم است.
احسان احمدزاده بازدید : 39 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
مهاجم جوان وولفسبورگ از دربی می گوید.

رئال نیوز - بورخا مایورال مهاجم بااستعداد رئال مادرید که فصل پیش برای تیم اصلی هم بازی کرد، در ابتدای تابستان راهی ولفسبورگ شد وبه صورت قرضی به این تیم پیوست. وی که در دربی مادرید غایب خواهد بود، در مورد این دیدار به Goal گفت:

در اردوی تیم جوانان به آسنسیو گفتم که این بازی را خواهید برد. امکان ندارد تماشای این مسابقه را ازدست بدهم. شنبه بازی داریم اما بعد از آن به خانه برمی گردم و به همراه برادرم و یکی از دوستانم بازی را تماشا خواهیم کرد.

گفتنیست دربی حساس مادرید شنبه از ساعت 23:15 به وقت ایران شروع خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 45 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و سابق رئال مادرید معتقد است زمانی که در رئال مادرید بازی می کنید فشارها بی رحمانه است.

اوزیل از سال 2010، 159 بار با لباس رئال مادرید به میدان رفت و در سال 2013 به آرسنال پیوست.

اوزیل گفت:

زمانی که در رئال مادرید بازی می کنید همه چیز متفاوت است و حتی تساوی برابر بارسلونا نیز ناکامی محسوب می شود زیرا شما در همه بازی ها باید پیروز باشید.
اگر شما 10 بازی متوالی پیروز شوید و تنها یک بازی در برابر یک تیم کم نام و نشان مساوی کنید، فشارها بر روی شما آغاز می شود.

اوزیل همچنین در مورد قهرمان دوران کودکی خود گفت:

همیشه زیدان را به عنوان یک اسطوره قبول داشتم و او در باشگاه بزرگی مثل رئال مادرید بازی می کرد. رئال مادرید در آن مقطع به من ابراز علاقه کرد و من بعد از تماس تلفنی با مورینیو، متوجه شدم که انتظارات او از من به چه اندازه است.
احسان احمدزاده بازدید : 37 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ، تایید کرد که دوست داشت گونسالو هیگواین را در رئال مادرید نگه دارد اما نتوانست این مهاجم آرژانتینی را متقاعد به ماندن کند.

هیگواین که در سال 2013 با انتقالی 40 میلیون یورویی از رئال به ناپولی رفت، در 190 بازی برای کهکشانی ها، 107 گل به ثمر رساند. او در این مدت به روند خوبش ادامه داد و بعد از اینکه فصل گذشته با 35 گل در 36 دیدار، بهترین گلزن سری A شد، با انتقالی 90 میلیون یورویی راهی یوونتوس شد.

آنچلوتی به توتو اسپورت گفت:

من نتوانستم ایگواین را متقاعد کنم که در رئال بماند. او می خواست بیشتر بازی کند و به همین دلیل، ناپولی را انتخاب کرد.
گونسالو، به همراه لوئیس سوارز و روبرت لواندوفسکی، بهترین مهاجم نوک فوتبال اروپاست.

آنچلوتی که اکنون هدایت بایرن را برعهده دارد، در مورد مهاجم لهستانی تیمش هم گفت:

لواندوفسکی بازیکنی جدی است. او از آن دسته بازیکنانی نیست که شوخی کنند؛ هرچند رابطه فوق العاده ای با سایر بازیکنان در رختکن دارد. او واقعا خوب کار می کند. او بسیار تاثیرگذار است. او یکی از بازیکنان کلیدی بایرن است و نمی توانم تصور کنم به ایتالیا برود.
احسان احمدزاده بازدید : 39 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - به نظر نمی رسد خسه بتواند جایی در برنامه های اونای امری داشته باشد.

خسه رودریگز، مهاجم 23 ساله اسپانیایی که در ماه آگوست با انتقالی به ارزش 25 میلیون یورو رئال مادرید را به مقصد پاریسن ژرمن ترک کرد نتوانسته در فرانسه موفق باشد و از این رو آینده اش را جایی غیر از لوشامپیونه می بیند.

به گزارش کالچومرکاتو، خسه به طور نصفه و نیمه در 8 بازی این فصل پی اس جی بازی کرده که در گلزنی و پاس گل نتوانسته تاثیری از خود به جای گذارد و اکنون خود را از برنامه های اونای امری در پاریس با اینکه تا سال 2021 با پاریسی ها قرارداد دارد، به دور مشاهده می کند. در پست او بازیکنانی نظیر آنخل دی مایا، لوکاس مورا، خاویر پاستوره، حاتم بن عرفا و همچنین ادینسون کاوانی انتخاب های نخست امری به شمار می روند و این موضوع کار خسه را دشوار کرده است.

سویا یکی از تیم هایی است که علاقه مند به جذب خسه به شمار می رود. خورخه سمپائولی در نظر دارد برای تقویت سویا و رقابت با بزرگان لالیگا این وینگر جوان را در ژانویه به سانپز پیزخوان بیاورد.

احسان احمدزاده بازدید : 55 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره کنونی آرسنال به تمجید از هم تیمی سابق خود پرداخته است.

مسوت اوزیل ستاره این روزهای آرسنال معتقد است کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تمام تاریخ است و بر این باور است بازی در کنار ستاره پرتغالی سطح فوتبال او را نیز افزایش داده است.

مسوت اوزیل ما بین سال های 2010 تا 2013 در طی 3 فصل در رئال مادرید در کنار رونالدو بازی کرده است.

اوزیل در این خصوص به وب سایت آرسنال گفت:

واقعا از بازی کنار او لذت می بردم زیرا رونالدو به من کمک می کرد تا در زمین بازیکن بهتری باشم. رونالدو یک انسان خوب و یک دوست خوب است. البته من پاس های زیادی به او داده ام و به او کمک کرده و خودش نیز این را می داند اما بازی کردن در کنار او واقعا ساده است. رونالدو برای گلزنی نیاز به فرصت های زیادی ندارد. ممکن بود من فقط دو پاس به او بدهم و او هر دو را تبدیل به گل کند. کریستیانو شگفت انگیز است. او یکی از بهترین بازیکن های تمام دوران است.
تا کنون کسی را مانند او ندیده ام. بسیار سخت تلاش می کند. همیشه اولین نفر است که در رختکن حاضر می شود و شاید آخرین کسی که آنجا را ترک می کند. بسیار حرفه ای است و همیشه دوست دارد مبارزه کند. حتی اگر در حال تمرین باشد.
احسان احمدزاده بازدید : 33 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - چیچاریتو تمایلی به بازگشت به مادرید ندارد.

خاویر هرناندز این روزها تبدیل به ماشین گلزنی بایر لورکوزن شده است و همین مسئله رئالی‌ ها را بر آن داشته تصمیم به برگرداندن او به مادرید بگیرند.

به گزارش Goal، این مهاجم 28 ساله بعد از بازی چهارشنبه تیمش مقابل تاتنهام هاتسپر راجع به این گمانه‌ زنی‌ها گفت:

من بازیکن لورکوزن هستم و از این موضوع هم خوشحال و راضی‌ ام. بازگشت دوباره به رئال حقیقت ندارد. اصلا در این باره چیزی نشنیده‌ام و نمی‌خواهم هم بشنوم. اولین باری که آنجا بودم دوران بسیار بدی را سپری کردم اما کم کم که فرصت بیشتری برای حضور در میدان به من داده شد شرایطم بهبود یافت. در مجموع حیف که طی آن دوران جام قهرمانی کسب نکردیم.

گفتنی است اخیرا سانتیاگو اگوادو ،مدیر باشگاه رئال مادرید، اعلام کرده بود چنانچه چیچاریتو بخواهد به مجموعه کهکشانی‌ها بازگردد با آغوش باز از او استقبال خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 57 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک سابق رئال مادرید بار دیگر جنجال‌ ساز شده است.

گوتی، بازیکن محبوب سال های پیش رئال مادرید که در حال حاضر در تیم های پایه این باشگاه مشغول مربیگری‌ است، در جدیدترین توئيت خود، جنجال جدیدی را به راه انداخته است.

به گزارش mundodeportivo، بارسلونا شب گذشته مانند فصل پیش شکست سنگینی را در خانه سلتاویگو متحمل شد. این شکست تنها ساعتی پس از تساوی نا امیدکننده رئال در برنابئو مقابل ایبار رقم خورد و باعث شد تا گوتی، فرصت را برای کنایه به هواداران بارسلونا که نتیجه کهکشانی‌ ها را به تمسخر گرفته بودند، غنیمت بشمارد و در حساب رسمی خود در توئيتر بنویسد:

از تبریک‌ هایتان برای یک امتیازی که رئال امروز کسب کرد متشکرم. متاسفم که نمیتوانم همین تبریک را به شما بگویم!!

کنایه گوتی به این نکته است که رئال اگرچه نتیجه نا امیدکننده‌ ای گرفت اما حداقل امتیاز را کسب کرد و این در حالیست که بارسا با دست خالی به خانه بازخواهد گشت. گفتنیست، مطابق انتظار این توئيت با حمایت هواداران رئال و با واکنش‌ های تند کاتالان ها همراه شد.

احسان احمدزاده بازدید : 51 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدیر برنامه سابق گارای در مورد پرونده این بازیکن با رئال مادرید و بنفیکا اظهار نظر کرد.

ازکوئل گارای مدافع سابق رئال مادرید، در حالی در آن زمان به بنفیکا فروخته شد، که طبق قرارداد اگر پرتغالی ها او را دوباره به فروش می رساندند، نصف مبلغ فروش متعلق به مادریدی ها بود. بنفیکا، گارای را به زنیت روسیه فروخت و مبلغ این انتقال را 6 میلیون یورو اعلام کرد. گارای که اکنون در والنسیا بازی می کند، موضوع اختلاف دو تیم رئال مادرید و بنفیکا است.

مادریدی ها معتقدند، بنفیکا این بازیکن را با رقمی بسیار بیشتر به زنیت فروخته و از این تیم شکایت کرده اند و قرار است دادگاهی در لیسبون به این پرونده رسیدگی کند. به گزارش مارکا، ریکاردو اشلیپر مدیر برنامه سابق گارای بود و البته هنگامی که انتقال این بازیکن به زنیت انجام شد، او دیگر این مسئولیت را بر عهده نداشت. وی در گفتگویی، اعلام کرد:

من یک پیشنهاد 20 میلیون یورویی از بایرن مونیخ را روی میز مدیران بنفیکا گذاشتم. فکر نمی کنم گارای از این مساله با خبر شده باشد. این پیشنهاد برای گارای از نظر اقتصادی بسیار جذاب بود. بهتر از زنیت. ارزش او در نقل و انتقالات بسیار بیشتر از 6 میلیون یورویی بود که زنیت برای او پرداخت.
کاملا منطقی است که رئال مادرید این موضوع را به دادگاه کشانده است. بسیاری از افراد در آن زمان می دانستند یک اتفاق عجیب رخ داده است. منطقی نیست که گارای چنین پیشنهادی را قبول کرده باشد.
احسان احمدزاده بازدید : 61 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم مکزیکی بایرلورکوزن تاکید کرد دلش برای رئال مادرید تنگ نمی‌ شود زیرا یک فصل بسیار سخت در این تیم داشته است.

به نقل از گلوبو، خاویر هرناندس که در ترکیب بایرلورکوزن عملکرد خوبی داشته و به نوعی احیا شده است، زمانی در رئال مادرید بازی کرد ولی در این تیم چندان موفق نبود. او امشب (سه شنبه) باید در قالب بایرلورکوزن در دومین دیدار در لیگ قهرمانان اروپا برابر موناکو به میدان برود. او هفته قبل توانست برای تیمش در برتری 3 بر 2 برابر ماینتس، هت تریک کند تا حضور در بوندسلیگا برای او تجربه خاطره انگیزی باشد.

خاویر هرناندس درباره حضور خود در رئال مادرید گفت:

هرجا رفتم تلاش کردم یاد بگیرم و بهتر شوم ولی دلم برای اسپانیا و رئال مادرید تنگ نمی شود. از دوران حضورم در این تیم راضی نبودم. دو مقطع در رئال بازی کردم. در مقطع اول به من فرصت بازی داده نشد و در مقطع دوم هر وقت به من اعتماد کردند، سعی کردم با بهترین عملکردم پاسخ اعتماد مربیان را بدهم. در رئال به من خیلی کم فرصت بازی می رسید. البته در یونایتد نیز اوضاع برای من همین شکل بود ولی در لورکوزن زمان زیادی در زمین حضور پیدا می کنم. در یونایتد نسبت به دقایقی که به من بازی می رسید، بیشترین آمار گلزنی را در تیم داشتم.

چیچاریتو در ادامه گفت:

دلم برای خانواده‌ام در مکزیک تنگ شده است. در حال حاضر از زندگی در آلمان راضی هستم و خوشحالم در این کشور زندگی می کنم. لورکوزن یکی از بهترین شهرهای آلمان است و آب و هوای این شهر عالی است.

چیچاریتو درباره ادامه حضور در لورکوزن و درخشش در این تیم گفت:

به تنهایی موفق نمی‌شدم. اگر در گلزنی توانستم بدرخشم، به این خاطر بوده است که هم تیمی هایم به خوبی من را حمایت کردند. تا زمانی که حضور مفیدی برای لورکوزن داشته باشم، در این تیم باقی می مانم.
احسان احمدزاده بازدید : 63 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک اسپانیایی بایرن از بازی رئال و دورتموند می گوید.

ژابی آلونسو در بخش دیگری از صحبت هایش با MARCA به دیدار امشب رئال مادرید و دورتموند در ورزشگاه وستفالن می پردازد، دیداری که از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود. در همین مورد وی می گوید:

مادرید در بازی امشب باید منتظر سورپرایزهایی و یک فضای هواداری سخت باشد. آن ها یک تیم هجومی هستند که بازیکنان سریعی دارند و اگر مادرید تواند آن ها را کنترل کند به مشکل می خورد. رئال هم پتانیسل بالایی دارد و از فضاها می تواند استفاده کند اما بروسیا تیم خوبیست و من ان ها را خوبی می شناسم. مادرید از رویارویی با دورتموند در آلمان خاطره خوبی ندارد.

وی در مورد آخرین حضور کاسمیرو برابر دورتموند که امشب غایب است اضافه کرد:

حضور در چنین بازی بسیار باارزش است. حتی اگر 17 دقیقه باشد. همانطور که شما گفتید، کاسمیرو بازیکنیست که می توان حساب زیادی روی وی باز کرد.
احسان احمدزاده بازدید : 57 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بخشی دیگر از صحبت های آلونسو را مرور می کنیم.

پیش از این بخش هایی از مصاحبه مفصل ژابی آلونسو با نشریه مارکا را با هم خواندیم. حالا در بخشی دیگر وی به صحبت در مورد لوکا مودریچ و تونی کروس دو هافبک بازیساز رئال مادرید پرداخته است:

توانایی های مودریچ از من بیشتر بود. او یک بازیکن کلیدی برای تیم بود و است که وقتی در زمین است تاثیرش مشخص می شود. او همه کار را خوب انجام میدهد؛ پاس دادن، یارگیری، دریبل و ... همه چیز! از زمانی که وی به مادرید آمده است کاملا تاثیرش در تیم مشخص است.

ژابی در ادامه در مورد تونی کروس هافبک دیگر مادریدی ها می گوید:

کروس یک سبک شیک است. او توپ را می گیرد و با کنترل زیاد آن را به گردش در می آورد.
احسان احمدزاده بازدید : 201 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ژابی آلونسو، هافبک بایرن در مورد دسیما و دوران حضورش در رئال صحبت کرد.

ژابی در مورد دوران حضورش در رئال و دسیما گفت:

در آن بازی حضور نداشتم. دسیما از همه چیز بالاتر بود. اتفاقی که برای ما در سکوها افتاد بازتاب چندانی نداشت. گل راموس یکی از خوش ترین لحظه های من بود چرا که می دانستم به چه سختی به ان جا رسیدم و تیم چه فراز و نشیب هایی تجربه کرده بود. بردن دسیما حس آزادی داشت. وقتی درون زمین هستی با بیرون آن حس متفاوتی داری. وقتی گرت گل زد از خود بیخود شدم. مثل هر هوادار رئال به زمین پریدم و بعد از آن محرومم کردند.

وی در مورد مقایسه گریزمن با رونالدو و مسی گفت:

ریزمن سطح بالایی دارد اما هنوز به سطح رونالدو و مسی نرسیده است. نمی دانم چقدر فاصله دارد. کریستیانو هم تیمی من بوده است و در پنج دقیقه می تواند دو گل به تو بزند.
احسان احمدزاده بازدید : 69 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک برزیلی خبر خوبی به هوادارانش داد.

چند هفته پیش در جریان بازار تابستانی بود که خبر رسید لوکاس سیلوا هافبک جوان رئال مادرید به دلیل مشکل قلبی که داشته است نتوانسته است به تیم اسپورتینگ لیسبون بپیوندد و به همین دلیل بدون تیم مانده است.

در همین راستا به گزارش AS، امروز این بازیکن خبر داد که به زودی می تواند به والدیباس برود و با پشت سر گذاشتن مشکل قلبی اش بار دیگر تمرینات را با رئال مادرید از سر بگیرد. این در حالی بود که در آن دوران کادر پزشکی رئال مادرید هر گونه تمرین ورزشی را برای وی ممنوع اعلام کردند ولی الان به او برای حضور در تمرینات چراغ سبز نشان داده اند.

وی در همین راستا در توئیترش نوشت:

بعد از یک ماه سخت خیلی خوشحالم که می توانم از فردا بار دیگر به والدیباس بروم و تمرین کنم. بسیار هیجان زده هستم!
احسان احمدزاده بازدید : 161 یکشنبه 21 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ژابی آلونسو، هافبک اسپانیایی از بازی رئال مادرید و بارسلونا در سال 2010 که با شکست پنج بر صفر در نیوکمپ همراه شد خاطره ای نقل کرد.

وی اظهار داشت : "در دقیقه 20 می خواستم از زمین خارج شوم. ما را ویران کردند و نمی توانستیم کاری کنیم. البته شش ماه بعد در فینال کوپا شکستشان دادیم و در نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابلشان قرار گرفتیم. توانستیم مسی را مهار کنیم."

احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - نگاهی‌ داریم به بازیکنان آکادمی رئال مادرید که در باشگاه‌های دیگر حضور دارند و با محرومیت فیفا فرصت بازگشت به لوس بلانکوس خواهند داشت.

درخواست فرجام خواهی‌ رئال مادرید مورد قبول واقع نشد و حالا آنها باید به دادگاه CAS بروند تا شاید به آنها اجازه خرید بدهند. به گزارش AS نگاهی‌ داریم به بازیکنان آکادمی لا فابریکا که می‌‌توانند بعدا با وجود محرومیت رئال مادرید به سانتیاگو برنابئو بازگردند.

مارکوس یورنته (آلاوز)
او تنها ۳ دیدار برای رافائل بنیتز به میدان رفت که یکی‌ از آنها بازی معروف و طلسم شده کادیز بود. با کاستیا، یورنته کلاس خود را در مرکز دفاع نشان داده بود و با پای راست خود توپ‌ ها را به خوبی‌ دفع می‌‌کرد. او DNA رئال مادرید را دارد؛ پدر او پاکو یورنته بازیکن رئال مادرید و پاکو خنته دایی اوست.
بازی در تیم اصلی‌: 3
دقایق بازی: 131
بازی برای کاستیا: 62
زیر 19 ساله‌های اسپانیا: 3 بازی

بورخا مایورال
بورخا مایورال بعد از یک فصل عالی‌ در کاستیا مانند دنی کارواخال به بوندسلیگا رفت تا نشان دهد چه توانایی‌ دارد. دو فصل قبل، مایورال 50 گل در همه رقابت‌های کاستیا زد و با اسپانیا قهرمان زیر 19 ساله‌ های اروپا شد اما فصل قبل، با وجود بازی برای تیم اصلی‌، زیر سایه ماریانو در کاستیا بود. ماریانو به اصلی‌ رسید و او به آلمان رفت.
بازی در تیم اصلی‌: 6
دقایق بازی: 280
بازی برای کاستیا: 38

 

وایخو (اینتراخت فرانکفورت)
رئال مادرید تابستان 2015 او از ساراگوسا خرید که همانند مارکو آسنسیو شود و اول قرض دادن شود و بعد به باشگاه برگردد. در مورد او وایخو عضوی از تیم زیر 19 ساله‌ های اسپانیا بود همانطور که مایورال و آسنسیو هم بودند. حالا به آلمان رفته است و با مایورال هم روبرو خواهد شد. این مدافع وسط هیچگاه در تیم اصلی‌ بازی نکرده است. او نه در کاستیا نه در تیم اصلی‌ دقیقه‌ای بازی نکرده است.

دیگو یورنته (مالاگا)
او دومین فصلش را در لالیگا آغاز می‌‌کند و در تیم اصلی‌ 3 بازی کرده است که مورینیو هم حتی 3 دقیقه مقابل اوساسونا به او بازی داده بود. آنچلوتی او را جانشین فابیو کوئنترائو کرد و 12 ماه پس از اوساسونا او در لالیگا به میدان رفت. سال گذشته در رایووایکانو بود و حالا این مدافع وسط مدافع اول مالاگا است.
بازی در تیم اصلی‌: 3
دقایق بازی: 65
بازی برای کاستیا: 63

بورگویی (اسپورتینگ گیخون)
او هم نسل لوکاس وازکز است. نسلی که با کاستیا به مقام بالایی‌ رسیدند و در باشگاه‌های دیگر اسپانیا بازی کردند. او تجربه خوبی‌ دارد و از پاس گل دهندگان دسته دوم لالیگا است. او در اسپانیول بود و حالا به اسپورتینگ گیخون رفته است.
بازی در تیم اصلی‌: 0
بازی برای کاستیا: 74

ده‌ توماس (وایادولید)
مهاجم جوان هیچ تجربه‌ای در لالیگا ندارد و تنها در کوپا دل ری ۱۵ دقیقه بازی کرده است. ده توماس در اکتبر ۲۲ ساله می‌‌شود و وایادولید او را در روز آخر خرید.
بازی برای تیم اصلی‌ : 1
دقایق بازی : 15
بازی برای کاستیا: 62

احسان احمدزاده بازدید : 51 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - باشگاه رئال مادرید از بنفیکا به دادگاه حکمیت ورزشی شکایت کرده است.

موضوع شکایت رئال به فروش ازکیل گارای از سوی باشگاه بنفیکا به زنیت در سال 2014 بر می گردد. گارای بین سال های 2008 تا 2011 بازیکن رئال مادرید بود و سپس از این تیم به بنفیکا پیوست.
در قرارداد دو باشگاه قید شده بود که در آینده اگر گارای از سوی بنفیکا به تیمی دیگر انتقال داده شود، نصف مبلغ فروشش به رئال خواهد رسید. بنفیکا سال 2014 با رقم 6 میلیون یورو این بازیکن را به زنیت واگذار کرد و حالا رئالی ها معتقدند که بنفیکا در این زمینه شفاف سازی نکرده است.

باشگاه مادریدی معتقد است که بنفیکا، گارای را با رقمی بالاتر به زنیت فروخته است چون در همان مقطع، گارای پیشنهادی 15 میلیون یورویی از بایرن داشت و اینکه او تنها با 6 میلیون یورو به زنیت ملحق شده باشد غیرمنطقی است.
رئیس باشگاه بنفیکا در همین زمینه به نشریه رکورد گفت:" واقعا دلیل این شکایت را درک نمی کنم. تابستان 2014، گارای به ما اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد را ندارد و بهتر است به وی اجازه جدایی بدهیم. در نهایت نیز او با 6 میلیون یورو به زنیت رفت.

این مساله مثل سفیدی برف شفاف است. گارای یک سال بعد بازیکن آزاد بود و هیچ باشگاهی از جمله بایرن برای چنین بازیکنی 15 میلیون یورو پرداخت نمی کند.
ما امسال قصد بازگرداندن گارای را داشتیم ولی زنیت برای او 20 تا 25 میلیون یورو می خواست. در این زمینه همه چیز شفاف است. ما با رئال روابط خوبی داشتیم اما از حالا دیگر اینگونه نخواهد بود."


طبق گزارش این نشریه، گارای در دادگاه حکمیت ورزشی به نفع بنفیکا شهادت داده است.

احسان احمدزاده بازدید : 49 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - مدافع پیشین رئال مادرید، حال ماجراجویی تازه ای را در لیگ برتر شروع کرده است.

 آلوارو آربلوا مدافع اسپانیایی جدید وست هم یونایتد، می گوید که قبل از پیوستن یه جم چکش ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی، پیشنهاد آث میلان را رد کرده است. این بازیکن که بین سال های 9-2007 هم در لیگ برتر حضور داشت و برای لیورپول بازی می کرد، در پاین فصل 16-2015 و با اتمام قراردادش با رئال مادرید، یک بازیکن آزاد محسوب می شد.

به گزارش ESPN، آربلوا که با قراردادی یکساله به جمع شاگردان اسلاون بیلیچ ملحق شده، در این باره می گوید: "گفت و گو ها با میلان در مراحل پیشرفته ای قرار داشت اما مالکان چینی (میلان) مانع از این انتقال شدند. من تصمیم گرفتم که این دیگر با این گزینه ادامه ندهم و خوشبختانه این پیشنهاد (از سوی وست هم) از راه رسید."

آربلوا که حالا دیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت نمی شود، برای هفت سال متوالی در مادرید حضور داشت. او با پیوند این مطلب به حرف هایش گفت: "ترک رئال مادرید و انتخاب مقصد دیگری، دشوار است. این همانند ترک کردن بهشت و انتخاب مکانی در زمین است. من خواستار تیمی بودم که در تمامی زمینه ها من را متقاعد کند. پیشنهادی را از تیم های اسپانیایی داشتم ولی نمی خواستم پس از مادرید، پیراهن تیم دیگری را در اسپانیا بر تن کنم و به همین خاطر خارج را انتخاب کردم."

این مدافع راست عقیده دارد که در بهترین زمان ممکن، به لیگ برتر بارگشته است: "انتخاب وست هم، باشگاه، شهر، مربی و هواداران در تمامی زمینه ها حس خوبی داشت و برای همین من الان اینجا هستم.خیلی راضی هستم؛ جایی هستم که می خواستم باشم و به دنبال بازی کردن هستم. کیفیت لیگ برتر تنها در بازیکنانش خلاصه نمی شود، بلکه مربیانی که آمدند، رقابت را خیلی نفس گیر و زیبا می سازند. این یک لیگ برتر متعادل است و تقریبا متعادل ترین در طی فصول اخیر. می خواهم که از آن لذت ببرم."

احسان احمدزاده بازدید : 45 سه شنبه 16 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال مادرید معتقد است بنفیکا، گارای را گرانتر از چیزی که اعلام کرده، به زنیت فروخته است.

در سال 2014 ازکوئل گارای مدافع سابق رئال مادرید در حالی از بنفیکا به زنیت منتقل شد، که نیمی از مالکیت این بازیکن هنوز در اختیار باشگاه رئال مادرید بود. باشگاه بنفیکا در آن زمان اعلام کرد مبلغ انتقال گارای به زنیت، 6 میلیون یورو بوده و 3 میلیون یورو به لوس بلانکوس پرداخت کرد. با این حال مادریدی ها عقیده دیگری دارند.

به گزارش AS رئال مادرید معتقد است سال 2014، بنفیکا با رقمی بیش از 6 میلیون یورو، گارای را فروخته است. بایرن مونیخ در همان زمان حاضر بود برای انتقال او 15 میلیون یورو بپردازد و رئالی ها معتقدند حداقل قیمت انتقال گارای 10 تا 12 میلیون یورو بوده است(یعنی چیزی حدود دو برابر رقم اعلام شده توسط بنفیکا).

به گزارش رسانه های کشور پرتغال، به زودی دادگاهی در لیسبون، به این موضوع رسیدگی خواهد کرد زیرا رئال مادرید معتقد است بندهایی در قرارداد زنیت و بنفیکا وجود داشته تا قیمت واقعی را مخفی کنند. ازکوئل گارای در همین تابستان، با 20 میلیون یورو از زنیت به والنسیا پیوست.

احسان احمدزاده بازدید : 75 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

رئال نیوز - مسوت اوزیل هافبک آلمانی آرسنال از مذاکراتش برای تمدید قرارداد با آرسنال خبر می دهد.
اوزیل ستاره سابق رئال مادرید که در طول فصل نقل و انتقالات به حضور در تیم سابقش لینک شده بود، از تمدید قرارداد با آرسنال صحبت می کند. به گزارش Sky Sports، اوزیل گفت:
"من تا سال 2018 قرارداد دارم. ما مذاکراتی داشته ایم، اما به دلیل مسابقات جام ملت های اروپا متوقف شد. من در آن زمان تنها می خواستم بر روی مسابقات ملی تمرکز کنم. اکنون ما می توانیم مذاکرات را ادامه دهیم."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 885
  • بازدید سال : 13,121
  • بازدید کلی : 205,256