loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 52 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
پیش از دیدار با ویارئال، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

رئال کلاب - زین الدین زیدان سرمربی باشگاه رئال مادرید پیش از دیدار با ویارئال در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد که آن را به نقل از as با هم می‌‌خوانیم.

بازی با ویارئال:
“سخت تر شده است. حریف دشواری است و در دفاع بسیار محکم هستند. می‌‌دانیم دشوار است اما بعد از بازی چهارشنبه برای ما خوب است که زود بازی کنیم. فرصت افزایش امتیاز را داریم و به همین خاطر اینجا هستیم.”

خط‌ دفاع مقابل ویارئال:
“په په با ما خواهد بود و ناچو هم حضور دارد. فردا خواهیم دید. همه را به جز واران و دنیلو داریم.”

فرصتی که مقابل والنسیا از دست رفت:
“فرصت داشتیم. استفاده نکردیم و از دست رفت. نگاه به عقب فایده‌ای ندارد. مهم فردا است و اضافه کردن امتیازات. گذشته‌ها گذشته است.”

آنالیز شکست برابر والنسیا:
“اینکه راموس گفت شکست به خاطر ذهنیت بازیکنان نبوده است، درست بود. من هم اشتباه کردم چون برای توپ به خوبی‌ تلاش کردیم اما دو اشتباه داشتیم که بازی ۲ صفر شد. بعد از آن ذهنیت بازیکنان خوب بود. باید آنالیز کنید و خوب به آن فکر کنید. باید از لحظه اول تا آخر بازی تمرکز داشته باشید. در همه بازی ها، رقیبان می‌‌توانند کار شما را دشوار کنند. مشکل‌ترین چیز تداوم است. ما بازی‌هایی‌ را بردیم که رقیبان کار را بسیار دشوار کرده ‌اند. همیشه گفته‌ام اول و آخر بازی بسیار مهم است. بین این دو رقابتی است که البته به اهمیتی این دو نیست.”

بیل:
“۱۰۰% آماده است و چندین روز است که به خوبی‌ تمرین می‌‌کند.”

بازی با والنسیا:
“نکته کلیدی این است که دیگر این اتفاق رخ ندهد. با این حال شاید باز هم اتفاق بیفتد چون رقیبان کار را دشوار می‌‌کنند. من چند بازی از آنها دیده بودم اما این بازی تمام شده است. باید به بازی بعد نگاه کنیم. ببینیم با توپ و بدون توپ چطور عمل کنیم با اینکه تنها ۲ روز وقت داشتیم.”

واکنش به شکست:
“همیشه وقتی‌ نمی‌‌توانیم همه امتیازات را بگیریم ناراحت می‌‌شویم. قبل والنسیا ۴ بازی پشت سر هم را بردیم. می‌‌دانیم باید بهتر شویم اما باید بدانیم بازی مقابل رئال، بازی سال هر باشگاهی در اسپانیا است. گاهی‌ اوقات من رقیبان را به خوبی‌ نمی‌بینم چون بازی قبلی آنها را آنالیز می‌‌کنم اما این را متوجه نمی‌‌شوم که وقتی‌ مقابل رئال مادرید بازی می‌‌کنند، آنها یک تیم دیگر می‌‌شوند. خیلی‌ طبیعی است. بازی مقابل رئال یک انگیزه بالا است و باید این را در نظر داشته باشیم.”

بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا:
“کاری در مورد آن نمی‌‌توانم بکنم. فقط می‌‌توانم در مورد بازی خودمان نظر بدهم. بازی را خواهیم دید تا ببینبیم رقیبان چه نتیجه‌ای می‌‌گیرند.”

آسنسیو:
“چیزی تغییر نکرده است. از او راضی‌ هستم. وقتی‌ همه بازیکنان باشند، مجبوریم تنها ۱۸ نفر را انتخاب کنیم. اخیرا مارکو بیشتر کنار گذاشته شده است اما در آینده دقایقی‌ خواهد داشت. بیشتر از این نمی‌‌توانم چیزی بگویم.”

بازی مهم برای بردن لیگ:
“نمی‌ توانم کامل جوابتان را بدهم. پارسال به یاد دارم که امتیازات زیادی از دست دادیم اما فوتبال را نمی‌‌توان پیش بینی‌ کرد. همیشه فرصت افزایش امتیاز دارید. ما چهارشنبه باختیم اما فردا یک فرصت دیگر داریم. با این حال، نه تنها فردا که در ادامه فصل بازی‌های پیچیده زیادی داریم.”

دروازه بان:
“به کیلور اعتماد دارم. نظراتی که از خارج از تیم داده می‌‌شود را نمی‌‌توانم کنترل کنم. می‌‌توانیم بهتر شویم حتی خود من اما به کیلور و بازیکنان اعتماد داریم.”

تاریخ بازی با سلتا:
“نگرانش نیستم. الان نمی‌‌شود چون در اروپا هستیم. بعدا خواهیم دید. فقط به بازی مقابل ویا رئال فکر می‌‌کنم.”

بنزما و حمایت ریاست فدراسیون از او:
“بنزما مدت‌ها منتظر این حمایت بود. در‌های باز برای او نشانه مثبتی خواهد بود. برای من یکی‌ از بهترین‌ها یا شاید بهترین بازیکن فرانسه است. نه چون در تیم من است به خاطر اینکه واقعا هست.”

واران:
“دشوار خواهد بود چون دقایق زیادی بازی کرد و بازیکن مهمی‌ برای ماست. نمی‌‌توانیم تاریخ بازگشت میان کنیم اما امیدوارم به زودی برگردد. مصدومیت او زمان بر است و حالا باید به بقیه‌ بازیکنان در آن پست فکر کنیم. از مصدومیت او خوشحال نیستیم اما کاری نمی‌‌توانیم بکنیم.”

احسان احمدزاده بازدید : 56 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
از اسپانیا خبر می رسد که رئال مادرید قصد برنامه ریزی جهت انتقال دو ستاره این روز های موناکو را در تابستان دارد.

رئال کلاب - پس از ادعای روز گذشته اکیپ فرانسه مبنی بر تمایل رئال مادرید به خرید کیلین امباپ، اکنون رسانه های اسپانیایی با تایید این خبر عنوان می کنند که علاوه بر امباپ، برناردو سیلوا هم در لیست خرید تابستانی مادریدی ها قرار دارد.

مارکای اسپانیا در گزارشی مدعی شد، بنا به علاقه زین الدین زیدان، مسئولان رئال مادرید در حال ارزیابی دو ستاره درخشان این فصل موناکو یعنی کیلین امباپ (مهاجم 18 ساله فرانسوی) و برناردو سیلوا (هافبک 22 ساله پرتغالی) هستند. اما کار آن ها آسان نیست چرا که باید با باشگاه های بزرگ زیادی برای جذب آن ها رقابت کنند.

امباپ که از تیم جوانان موناکو دو فصلی است که به تیم اصلی آمده، موفق شده در 25 بازی 13 گل به ثمر برساند و سیلوای ملی پوش نیز که ژانویه 2015 از بنفیکا با رقم 16 میلیون یورو خریداری شد هم توانسته 26 بار برای بنفیکا در نقش گلزن ظاهر شود.

به غیر از امباپ و سیلوا، موناکو شاهد علاقه باشگاه های دیگر به باقی ستاره های خود نظیر باکایوکو، لمار و فابینیو نیز است.

احسان احمدزاده بازدید : 32 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
کهکشانی‌ها در وضعیت عجیبی برای تعیین تکلیف هافبک اسپانیایی خود به سر می‌برند.

رئال کلاب - ایسکو، هافبک اسپانیایی و ملی‌پوش رئال مادرید، آینده‌ای نامشخص دارد. ظاهرا تیم‌های خواهان وی با توجه به مدت زمان باقی مانده از قراردادش، قصد پرداخت مبالغ بالا برای به خدمت گرفتن وی را ندارند.

به گزارش mundodeportivo، ایسکو که اخیرا اعلام کرد نمی‌داند آینده‌اش چگونه خواهد بود، در این روزها به کانون شایعات نقل و انتقالاتی اروپا تبدیل شده است. او که زیرنظر زیدان به یک نیمکت نشین صرف و گاهی حتی به عنوان گزینه دوم یا سوم تعویضی تبدیل شده است، برای از دست ندادن جام جهانی 2018 روسیه به احتمال فراوان در تابستان پیش رو برنابئو را ترک خواهد کرد.

اما مسئله به این آسانی‌ها نیست. گفته می‌شود چلسی، یوونتوس و منچسترسیتی که از جمله مشتریان ایسکو به شمار می‌روند، قصد ندارند پولی برای جذب این بازیکن پرداخت کنند. آن هم زمانی که می دانند می‌توان تابستان بعد بدون هیچ هزینه‌ای او را جذب کرد. در این قضیه البته چند حالت وجود دارد. اصلی‌ترین قضیه به تمدید قرارداد ایسکو برمی‌گردد که تاکنون رخ نداده و شواهد حاکی از آن است که از این پس هم خبری از تمدید نخواهد بود.

در چنین قابی، رئال مادرید برای جلوگیری از جدایی رایگان ایسکو مجبور به فروش او در همین تابستان است. حال اینکه باشگاه‌های دیگر با توجه به مدت قرارداد این بازیکن قطعا حاضر به پرداخت مبلغ درخواستی پرز نخواهند بود. این یعنی یا رئال مادرید باید به فروش ایسکو با قیمتی پایین‌تر از حد انتظار راضی شود، یا او را برای یکسال دیگر هم حفظ کند و پس از آن با فروش رایگان وی موافقت کند یا اینکه قراردادی به این بازیکن پیشنهاد بدهد که ایسکو را مجاب به تمدید کند.

کادنا سر امروز گزارش داد که پرز آینده ایسکو را به دستان زیدان سپرده است. اگر زیزو مشکلی با جدایی ایسکو نداشته باشد، مادرید به پیشنهادی رسیده گوش خواهد داد و چنانچه زیدان به این بازیکن اعلام نیاز کند، ایسکو حفظ می‌شود و باشگاه یک بار دیگر برای تمدید قرارداد وی تلاش خواهد کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 119 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
نشست خبری سرمربی رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو برگزار شد.

رئال نیوز - از هفته چهاردهم رقابت های لالیگای اسپانیا و از ساعت 18:45 دقیقه فردا شب، رئال مادرید در استادیوم نیوکمپ میهمان آبی اناری پوشان بارسلونا خواهد بود.

به نقل از آ اس، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از ال کلاسیکو، در خصوص دیدار پیش رو صحبت کرد:

بازی سختی در پیش خواهد بود. این طبیعی است، چرا که در مقابل یک رقیب بزرگ قرار خواهیم گرفت. آماده هستیم و قصد تمرکز روی بازی فردا را داریم. هواداران از ما برد می خواهند. ما همیشه به تمام مسابقات خود به چشم یک جدال مهم نگاه می کنیم و تنها این به بازی فردا ارتباط ندارد. خیلی خود را درگیر کسب یک نتیجه نمی کنیم، هدف بیشتر ارائه بازی خوب و قابل پسند است. پیروز شدن در نیوکمپ فوق العاده است و هر بازیکنی فکر آن را در سر می پروراند. من خوش شانس هستم که این مهم را تجربه کرده ام. مسابقه فردا را متفاوت با سال گذشته می دانم، دلیلش هم واضح است همه چیز به خصوص حریفمان تغییر کرده و باید با تمرکز بالا و آمادگی کامل پا به میدان بگذاریم. ما به دنبال بردن هستیم و اختلاف امتیاز و محاسبات فکر نمی کنیم. 90 دقیقه فرصت انجام یک بازی بزرگ را داریم.
پیشرفت روزانه در مربیگری را حس می کنم و چیز های بیشتری یاد می گیرم. مربیان زیادی می توانستند به جای من در لیست نامزدهای مربی سال باشند. می خواهیم مانند بازی با اتلتیکو باشیم. به بازی بارسلونا مقابل سوسیداد در سن سباستین توجهی ندارم. ما برابر یک قهرمان بازی می کنیم و قهرمانان در مسابقات بزرگ خود را نشان می دهند. من ترکیب تیمم را برای بازی فردا انتخاب کرده ام با این حال از بازگشت کاسمیرو خوشحالم. کروس هم شرایط خوبی دارد. به بنزما و رونالدو در این بازی نیاز داریم چون بازیکنان کلیدی ما هستند، با این حال نقش کل تیم را برای بازی فردا حائز اهمیت می دانم.
من مایل هستم تا پایان عمرم در مادرید بمانم، چون از زندگی در اینجا احساس راحتی می کنم. مردم به من احترام می گذارند و همه چیز خوب است. با وجود بسیاری از مخالفت ها، پرز به من فرصت داد و از او تشکر می کنم. در حال حاضر من مربی تیم هستم و وضعیت فرق می کند.
اینیستا بازیکن بزرگی است اما حضور وی تغییری در روند تاکتیکی ما ایجاد نمی کند. مسی یکی از بهترین های دنیاست، با این حال اعتقاد دارم حریف تنها یکی یا دو تا بازیکن مهم در اختیار ندارد. کل تیمشان خوب است و باید احتیاط کنیم.
احسان احمدزاده بازدید : 103 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
فیفا دقایقی پیش نامزدهای بهترین مربیان سال 2016 را اعلام کرد.

رئال نیوز - زیدان، سرمربی رئال مادرید، فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال و کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی به عنوان سه نامزد نهایی بهترین مربیان سال معرفی شدند. وجه مشترک هر سه مربی در این است که عملکرد فوق العاده تیم‌هایشان در طول سال، کاملا بر خلاف انتظارات بوده است.

لسترسیتی با رانیری موفق شد برای اولین بار در طول تاریخ 130 ساله باشگاه قهرمان لیگ برتر شود و این در حالیست که در ابتدای فصل، شانس قهرمانی آنها 1 به 5 هزار بود. کاری که رانیری کرد بیشتر به یک معجزه شباهت دارد. او توانست با تیمی که فصل قبلش در آستانه سقوط بود و جذب بازیکنانی ناشناخته، با رقبای متمول و قدرتمندی نظیر سیتی، آرسنال، منچستریونایتد، لیورپول و تاتنهام بجنگد و در نهایت قهرمان لیگ شود. این اولین جام قهرمانی لیگ رانیری در 30 سال کارنامه ورزشی اش بود.

سانتوس نیز با پرتغال فوق العاده کار کرد و موفق شد جام قهرمانی یورو 2016 را بالای سر ببرد. تیم سانتوس که به سختی به رقابت‌ها صعود کرده بود، در مرحله گروهی در آستانه حذف قرار داشت ولی به سختی به دور بعد صعود کرد، سپس کرواسی، لهستان و ولز را از پیش رو برداشت و در فینال موفق به شکست فرانسه شد و جام قهرمانی را در حالی بالای سر برد که هیچکس هیچ شانسی برای آنها قائل نبود و به علاوه در بازی فینال، کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم مصدوم شده بود و تیم را همراهی نمی‌کرد. در نهایت پرتغال با سرمربی گری سانتوس جام قهرمانی یورو را برای اولین بار در تاریخش در مقابل چشم فرانسوی ها بالای سر برد و عملکرد فوق العاده این مربی باعث شد تا در این فهرست قرار بگیرد.

نفر سوم لیست زین الدین زیدان است که فصل گذشته به عنوان جانشین رافا بنیتس در ژانویه هدایت رئال را برعهده گرفت. زیزو که برای اولین بار هدایت یک تیم بزرگسال را برعهده داشت، در نهایت موفق شد یازدهمین قهرمانی اروپایی رئال را برای آنها کسب کند. تیم او در 32 بازی اخیرش شکست نخورده و در حدود یک سالی که او روی نیمکت رئال نشسته، سپیدپوشان تنها 2 باخت به ثبت رسانده اند. در حال حاضر نیز رئال با 6 امتیاز اختلاف صدرنشین لالیگا است و زیدان در اولین تجربه مربی گری اش به خوبی نشان داده که چه توانایی هایی دارد.

در روز نهم ژانویه، برندگان تمامی بخش ها معرفی خواهند شد و بدین ترتیب بهترین مربی سال نیز در آن روز مشخص خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 112 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در حالی تیمش را برای دیدار ال‌کلاسیکو آماده می‌کند که با امتیازاتی که تا به اینجا کسب کرده، در مسیر رسیدن به بهترین رکورد تاریخ رئال در لالیگا قرار دارد.

رئال نیوز - بارسلونا در حال حاضر 6 امتیاز با رئال در صدر جدول فاصله دارد و شاگردان زیدان با به ثمر رساندن 36 گل بهترین خط حمله لیگ اسپانیا را دارند و در 76.19 درصد بازی‌هایشان در لیگ به پیروززی رسیده اند. به علاوه رئال در 13 بازی لالیگا، 5 بازی چمپیونزلیگ، 2 بازی کوپا دل ری و 1 بازی سوپرکاپ اروپا شکست ناپذیر بوده است. آنها 33 امتیاز تا به اینجا کسب کرده اند و به نظر زیدان قصد دارد جا پای مورینیو بگذارد.

مورینیو در فصل 12-2011 بهترین لالیگا تاریخ را با رئال کسب کرد. سپیدپوشان 100 امتیاز در آن فصل کسب کردند و 121 گل نیز به ثمر رساندند تا بهترین رکورد تاریخ لالیگا به ثبت برسد. رئال در حال حاضر  با میانگین گل 3.14 پیش می‌رود در حالی که در فصل لالیگا رکوردها، میانگین گلزنی تیم مورینیو 3 گل در هر بازی بود.  این نشان می‌دهد که این فصل می‌تواند فصلی رویایی با زیدان باشد ولی در ابتدا زیدان چالشی سخت در روز شنبه پیش رویش دارد. درست مثل مورینیو، زیدان هم باید در نوکمپ به پیروزی برسد تا مقدمات فصلی تاریخی را فراهم کند.

در آن زمان، رئال در حالی پا به نوکمپ گذاشت که 4 امتیاز بیش از بارسا کسب کرده بود و با برتری 2-1 خیال خود از قهرمانی را راحت کرد. پس از آن بازی رئال 91 امتیازی شد و با کسب پیروزی در 3 بازی باقیمانده به رکورد 100 امتیاز رسید.

احسان احمدزاده بازدید : 48 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)
اگر بارسلونائی دو آتشه هم باشید باز هم نمی توانید نسبت به زیدان سر مربی تیم رئال مادرید با دیدگاه بدی مواجه شوید. زیدان اولین سر مربی فرانسوی تیم رئال مادرید است.

رئال نیوز - زیدان در 33 بازی که با رئال مادرید بعنوان سر مربی حضور داشته 86 امتیاز کسب کرده است. 27 برد 5 تساوی و تنها یک شکست نصیب او شده است و این رکورد بیشتر از 33 بازی اول گواردیولا بوده است که 84 امتیاز و مورینیو بوده که 80 امتیاز کسب کرده است. زیزو لقبی که در روزگاری که این الجزایر - فرانسوی مشهور دنیای فوتبال در بوردو بازی می کرد به او داده اند. چون همیشه رکورد شکنی کرده است.

زیدان سه بار مرد سال جهان از سوی فیفا در سالهای 1998 و 2000 و 2003 شده است. یک بار بعنوان بازیکن سال اروپا و یک بار بعنوان ارزشمند ترین بازیکن جام باشگاههای اروپا و یک بار هم بعنوان برترین بازیکن جام جهانی انتخاب شده است.

او قهرمان جام جهانی و قهرمان جام ملتهای اروپا و قهرمان جام باشگاه های اروپا و سه بار فینالیست این جام و قهرمان لیگ اسپانیا و لیگ ایتالیا و تنها مرد در جهان فوتبال است که هم بعنوان بازیکن و هم بعنوان کمک آنجلوتی و هم بعنوان سر مربی قهرمان جام باشگاه های اروپا یا چمپیونز لیگ شده است.

بارسلونائی زیادی از فرانسه آمده اند. مردانی چون تیری آنری و آبیدال و ژولی و تورام و سیلوستره و پتی و این اواخردینیه و اومتیتی و ژرمی … اما فرانسوی رئال مادرید از همه آنها بزرگتر و قوی تر است. زیدان که حالا با 33 بازی درخشان خود توانسته است 32 بازی بی شکست را بگذراند و رکورد شکن باشد.

حالا برای کسب سی و سومین بازی بدون شکست خود کاری سخت در نیوکمپ دارد. زیدان پا به استادیومی می گذارد که روزگاری پسر بچه ای بعنوان توپ جمع کن در آن به دنبال امضا اسطوره فرانسوی یوونتوس سالهای دور یعنی میشل پلاتینی لحظه شماری می کرد اما هیچگاه موفق به دشت آن امضا نشد پسر بچه ای که سالها عکس میشل پلاتینی را در اتاقش گذاشته بود.

این پسر بچه پپ گواردیولا بود که همه عشق و علاقه ای که به نابغه فرانسوی یوونتوس داشت را در سیمای یوهان کرایوف هلندی یافت آن پسر بچه بزرگ شد. اسطوره بارسا هم بعنوان بازیکن و هم بعنوان سر مربی شد و بعد هم در دور دستی دور در شهر منچستر درسهای کرایوف را مرور می کند اما فضای نیوکمپ در روز شنبه یک فرانسوی دیگر و یوونتوسی سابق را می بیند که اسطوره رئال مادریدی شد.

رئال مادریدی که کهکشانی بود و با کهکشان ها لورکوزن را شکست دادند و قهرمان اروپا شدند و بعد بعنوان کمک و سر مربی از سد رقیب همشهری خودشان اتلتیکو دو بار گذشتند تا قهرمانی دهم و یازدهم را جشن بگیرند.

اسطوره سابق یوونتوس در نیوکمپ را کسی یوونتوسی نمی داند و بی شک هیچ توپ جمع کنی در استادیوم به دنبال امضا گرفتن از او نخواهد بود او سر بازی از قوهای سپید است او تیمی را رهبری می کند که روزگاری ژنرال فرانکو دشمن شماره یک کاتالان ها عاشق و صاحب آن بوده است اما با این همه کسی هم از زیزو بد نمی گوید زیدان مرد محترم قوهای سنتیاگو برنابئو است مردی که هیچ شباهتی به مورینیو ندارد که در نیوکمپ چون خائنی از او یاد می کنند مردی که از بارسا به رئال مادرید رفت هر چند که انریکه سر مربی امروز بارسلونائی ها هم یک رئال مادریدی قدیمی است اما تفسیر روی سکوها یک زمزمه کاملا احساسی است زیدان به نیوکمپ می آید و به مصاف انریکه که روزگاری در زمین مسابقه با هم دست به یقه هم شده اند زیزو به بارسلونا می آید که در کنار همه افتخاراتش به رکورهایش بیافزاید او می آید که 34 بازی خود را بازی کند شاید اختلافش را با بارسا به 9 امتیاز برساند و تعداد بازی های بی باختش را به 33 برساند او با ارتش بزرگش که از ستارگان بزرگی چون مارسلو و کارواخال و مودریچ و رونالدو و موراتا و.. بهره می گیرد تاریخ شکنی کند زیزو از کن و بوردو و یوونتوس و رئال مادرید مسیر سختی را عبور کرده است تا آقای رکورد شود و برای رسیدن به آن بی شک ترسی از بارسلونای این روزها نخواهد داشت او مرد غیر منتظره ها است او کسی است که در فینال جام جهانی کله می زند او کسی است که گران ترین بازیکن جهان در یک انتقال بی سابقه از یوونتوس به رئال مادرید می شود او کسی است که بجای بسیاری از مربیان مشهور سابق رئال مادرید چون کاپلو و مورینیو و آنجلوتی می آید و بسیار موفق تر از آنها عمل می کند هر چند که سابقه سر مربیگری اش چیزی در حد صفر بود او همان کسی است که گل استثنائی به بایرلورکوزن می زند او کسی است که ضربه سر بی نظیر به برزیل در استادو دو فرانس زد او مرد رکوردها و غیر منتظره ها است.

احسان احمدزاده بازدید : 52 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)
پس از یک پیروزی شیرین و نه چندان دشوار، سرمربی فرانسوی در کنفرانس خبر ی حاضر شد.

رئال نیوز - رئال مادرید چند روز پیش از ال کلاسیکوی دور رفت لالیگا، امشب در برنابئو میزبان تیم لئونسا بود که در پایان با یک پیروزی پر گل حریف را روانه خانه کرد. به گزارش AS در همین رابطه سرمربی فرانسوی مادریدی ها یعنی زین الدین زیدان در کنفرانس خبری حاضر شد و صحبت کرد.

آنالیز از بازی

بازی را خیلی خوب شروع کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم و برای بازیکنانی که توانستند بازی کنند خوشحالم. یک پیروزی خوب کسب کردیم که همه خوب بودند.

با حضور یانیز ، همه بازیکنان در این فصل بازی کرده اند

برای یانیز بسیار خوشحالم چون خیلی منتظر اولین بازی بود و او فوق العاده برای آن تمرین می کرد. برای همه بازیکنانی که بار اول بازی کردند خوشحالم.

بازگشت کاسمیرو

او را خوب دیدم البته کمی سخت بازی را شروع کرد ولی بعد از 2-3 ماه دوری طبیعیست. از بازگشتش خوشحال است و همه بازی را بازی کرد و خوب بود. با حضور او در میانه زمین ما قوی تر از بازی های قبل هستیم ولی باید ببینیم چه می شود و نمی توانم بگویم برنامه تیم برای شنبه چیست.

هت تریک ماریانو

او به هدفش رسید و برای گل های او خوشحالم.

احتمال جدایی ماریانو در ژانویه

باید ببینیم چه می شود. در پیش فصل هم گفتم که او بازیکن ماست و به خوبی برای تیم بازی کرده است.

اولین گل انزو زیدان

از اولین گل و کاری که کرد خوشحالم اما مهم تر از همه از بازی کل تیم خوشحالم. اولین بازی اودرگارد، ترخو، یانیز و ...

ال کلاسیکو

ما آماده هستیم و می خواهیم یک بازی خوب انجام دهیم. امشب وقت استراحت است و از فردا شروع می کنیم. برابر یک حریف خوب بازی می کنیم ولی این یک بازی مشخص کننده قهرمان نیست.

کریستیانو و مسی

هر دوی آن ها بازیکنان استثنایی هستند که در راه و روش خودشان جلو می روند. برای ما کریستیانو کار فوق العاده ای کرده است و امیدواریم این مسیر را ادامه دهد. مطمئنا توانایی های او را شنبه خواهیم دید. من فکر نمی کنم بحثی در انتخاب برنده توپ طلا بین این دو باشد چون کریستیانو برنده توپ طلا خواهد بود.
احسان احمدزاده بازدید : 49 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)
زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید تمایلی به از دست دادن کیلور ناواس، سنگربان باتجربه تیمش ندارد.

رئال نیوز - در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر عدم تمدید قرارداد کورتوا با چلسی شنیده شده است که بسیاری آن را دلیلی مبنی بر پیوستن به رئال مادرید در فصل آینده می دانند.

اما به نظر می رسد زیدان از حضور کیلور ناواس کاستاریکایی درون دروازه تیمش راضی است و حداقل در سال آینده تمایلی برای جذب سنگربان بلژیکی چلسی ندارد. در حال حاضر ناواس و کیکو کاسیا سنگربانان رئال مادرید محسوب می شوند و زیدان علاقمند است حداقل یک فصل دیگر از آنها استفاده کند.

در تابستان سال قبل داوید دخیا در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت اما زیزو ناواس را به او و کورتوا ترجیح می دهد. با این شرایط، شاید به زودی شاهد تمدید قرارداد کورتوا و ماندن این سنگربان جوان در استمفوردبریج باشیم.

علیرضا درویشی بازدید : 58 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی فرانسوی رئال مادرید، خود را برای دیدار جام حذفی و پس از آن ال کلاسیکوی رفت لالیگا آماده می کند

رئال نیوز - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید فرداشب تیمش را در دیدار برگشت کوپا دل ری به مصاف لئونسا می فرستد. در همین راستا وی ساعاتی پیش در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد موضوعات مختلفی صحبت نمود که وبسایت AS این صحبت ها را چنین پوشش داده است:

پیش از شروع کنفرانس خبری، من می خواهم به نمایندگی از همه باشگاه همین جا پیام حمایتی و تاسف خودم را برای تمام بازماندگان حادثه هوایی چاپه کوئنسه اعلام کنم.

 

دیدار فردا

این برای اولین بار است که در کوپا در خانه به میدان می رویم و می داینم که باید خوب باشیم. ما باید برای تمامی کسانی که به اینجا می آیند تلاش کنیم و به پیروزی برسیم.

 

کاسمیرو

خواهیم دید چه می شود. فردا دقایقی را بازی خواهد کرد و برای شنبه شب باید ببینیم شرایط چگونه می شود. او همین الان هم با گروه کار می کند و آماده بازی کردن است.

 

ترخو، اودگارد و انزو

این سه نفر هم برای بازی فردا در دسترس هستند و باید ببینیم که چگونه شرایط پیش می رود. در هر شکل آن ها در دیدار فردا در کنار تیم خواهند بود.

 

قضاوت کلوس گومز در ال کلاسیکو

من فکر می کنم که داوران همیشه تمام تلاششان را در بازی ها می کنند و در چنین بازی من معتقدم که باید با این فکر راهی مسابقه شویم و نباید به این فکر کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من به حرف هایی که گفته می شود اعتقادی ندارم و مردم می آیند که یک بازی خوب ببینید.

 

آیا رئال مادرید نگران قضاوت گومز است؟

نه اصلا، چیزی که برای من مهم است این است که تیم را خوب آماده کنم و روی کار خودم تمرکز کنم.

 

فکر کردن به ال کلاسیکو از الان

نه ما یک مسابقه فردا داریم و برای حریف احترام قائلیم و مردمی هم می آیند که این مسابقه را ببینند. بازی شنبه یک روز دیگر است و برای آن جداگانه فکر خواهیم کرد.

 

کریستیانو رونالدو

این یک روز برای دیگر بازیکنان است و او فردا بازی نخواهد کرد.

 

کوئنترائو و خامس

فابیو یک مشکل کوچک داشت و نتوانست با ما تمرین کند و در دسترس نخواهد بود. خامس اما خواهد بود و همانند دیگران آماده است. این بازی فرصتیست برای کسانیکه کمتر زمان برای بازی دارند.

احسان احمدزاده بازدید : 49 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
کمتر کسی فکر می کرد زیدان بتواند دوران مربیگری خود را نیز این گونه درخشان آغاز کند.

رئال نیوز - روز شنبه در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لالیگا رئال مادرید در یک روز بارانی موفق شد برابر خیخون غلبه کند تا رکورد شکست ناپذیری تیم زیدان همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، در این دیدار که کهکشانی ها با 2 گل کریستیانو رونالدو موفق به پیروزی شدند، تیم فعلی رئال مادرید موفق شد سی و یکمین بازی پیاپی را پشت سر بگذارد که شکست نخورد و با رکورد شکست ناپذیری تیم آنچلوتی که همین تعداد بازی در فصل 14-2013 بود برابری کند و حالا با بهترین رکورد تاریخ این باشگاه که مربوط به تیم لئو بن هاکر می باشد تنها 3 مسابقه فاصله دارد.

رئال مادرید در فصل 89-1988 تحت هدایت لئو بن هاکر در 34 بازی متوالی تن به شکست نداد و در آن تیمی که بازیکنان مشهوری معروف به دسته کرکس ها را داشت، روزهای فوق العاده ای را در تاریخ این باشگاه ثبت کرد و حالا زیدان و تیمش برای رسیدن به این رکورد باید برابر سه تیم لئونسا، بارسلونا و دورتموند شکست نخورند.

احسان احمدزاده بازدید : 51 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از پیروزی بر خیخون شرکت کرد.

رئال نیوز - رئال مادرید موفق شد با گل های کریستیانو رونالدو، 2-1 اسپورتینگ خیخون را در خانه شکست داده و به بردی دشوار اما روحیه بخش پیش از ال کلاسیکو برسد.

بعد از این مسابقه، زین الدین زیدان، سرمربی سفیدپوشان مادریدی در کنفرانس مطبوعاتی به نقل از AS اظهار داشت:

بله، بازی مشکلی بود، اما فقط سه امتیازش اهمیت داشت و این در ذهنم خواهد ماند. عملکردمان آن طور که ما می خواستیم نبود و بعد از 2-0 شدن بازی کمی از دستمان در رفت، می توانستیم گل های سوم و چهارم را بزنیم اما خیخون با گلزنی روحیه گرفت. با این حال باید امروز را فراموش کنیم. لیگ همچنان ادامه دارد و هر بازی مهم و دشوار است. تنها از بابت سه امتیاز خوشحال هستیم. بارش باران را دلیلی بر نقاط ضعف نمی دانم، چرا که شرایط برای هر دو تیم مساوی بود.
مثبت نگاه می کنم و در خصوص راموس به چیزی غیر از این بازی فکر نکردم و بدون توجه به اینکه او چهار کارته است، تنها به دلیل خستگی تعویضش کردم و مارسلو را به زمین فرستادم. از نمایش په په رضایت دارم و از بازگشتش خوشحالم. او بازیکن مهمی برای تیم است و پس از مدتی دوری در این بازی آماده نشان داد. کاسمیرو مشکلی ندارد. فراموش نکنید که ما باید در روز چهارشنبه هم یک بازی انجام دهیم و برنامه داریم دقایقی فرصت بازی به او دهیم. عملکرد هامس مطابق میل ما بود، اما می بایست با تعویض وی ریتم بازی را به سود خود می کردیم. وضعیت رونالدو و کواچیچ نیز نگران کننده نیست.
رکورد 31 بازی نباختن اتفاقی مثبت است اما شخصا به من تعلق ندارد. بلکه برای کل تیم است. من از وقتی سکان هدایت رئال را بر عهده گرفتم گفتم رئال بهترین تیم در جهان است. من راضی هستم و از شاگردانم تشکر می کنم چرا که با هم می توانیم به بزرگترین ها فکر کنیم، در حال حاضر این آمار ها هدف ما نیست و به آخر فصل فکر می کنیم. کریستیانو امروز به خوبی کارش را انجام می دهد. او زمانی که گل نمی زند، مردم تصور می کنند نمایش سطح پایینی داشته در حالی که این گونه نیست. من نگران ال کلاسیکو نیستم. ما چیزی را از دست نداده ایم. همه بازی ها مهم هستند اما باید قبل آن به جام حذفی فکر کنیم.
احسان احمدزاده بازدید : 56 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
رئال مادرید با پیروزی 2-1 امروز برابر خیخون توانست به رکورد 31 بازی متوالی بدون شکست دست یابد.

رئال نیوز - پس از باخت به ولفسبورگ در آوریل گذشته، حالا رئال 234 روز است که شکستی متحمل نشده، 23 بازی را برده و 8 بازی را نیز مساوی کرده است. کسب برد در بازی امروز مقابل خیخون، به منزله برابری زیدان با رکورد 31 بازی متوالی بدون شکست آنچلوتی بود.

کهکشانی ها در زمان حضور کارلتو، از 26 اکتبر 2013 و پس از شکست 2-1 در نوکمپ مقابل بارسا، تا بازی برگشت ال کلاسیکو (مارس 2014)، در 31 بازی متوالی بدون شکست ماندند. آمار رئال در این مدت، 26 برد و 5 مساوی بود؛ اما این روند با شکست 3-4 از بارسا متوقف شد.

زیدان اما باید تیمش را در سه بازی بعدی نیز بدون شکست نگاه دارد تا با رکورد تاریخی لئو بین هاکر، مربی هلندی رئال در فصل 88-89 برابری کند.

احسان احمدزاده بازدید : 57 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
رئال مادرید امشب در برنابئو مقابل خیخون به برد پرزحمت 2-1 دست یافت؛ در حالیکه حریف در دقیقه 78 یک پنالتی را نیز از دست داد.

رئال نیوز - هر دو گل رئال را رونالدو به ثمر رساند تا کهکشانی ها فاصله خود در صدر با بارسلونا را به 7 امتیاز افزایش دهند.

زیدان در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

بازی دشواری بود؛ دیداری که فقط سه امتیازش به یادم خواهد ماند. بد بازی کردیم و اوضاع برایمان آنطور که می خواستیم پیش نرفت. در همه خطوط ضعف هایی داشتیم و بهتر است این بازی را فراموش کنیم. با وجود نمایش بدی که داشتیم، از کسب سه امتیاز خوشحالم و مهم نیز همین بود.

زیدان در مورد تاثیر باران شدید روی کیفیت بازی رئال گفت:

فکر نمی کنم این توجیه مناسبی باشد. باران و شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان بود.

بازگشت په په به ترکیب رئال:

په په برای ما بازیکن مهمی است و امروز با وجود اینکه چند هفته از میادین به دور بود، نمایش خوبی هم داشت.

گلزنی رونالدو:

کریستیانو همین است. او در هر لحظه ای می تواند گلزنی کند. وقتی گل نمی زند، همه دنیا فکر می کنند که او خوب بازی نکرده است. امروز دو گل زد و در همه نقاط زمین نمایشی عالی داشت.
احسان احمدزاده بازدید : 47 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
رئال مادرید در آستانه ثبت آماری جدید است.

رئال نیوز - رئال مادرید زیدان در آستانه رسیدن به یک نقطه عطف دیگر است.

به گزارش Marca، رئال مادرید که طی 32 بازی لالیگایی گذشته زیر نظر زیدان آمار فوق العاده ای در امتیاز گیری داشته اند می توانند امروز در دیدار برابر اسپورتینگ خیخون با زدن سه گل به رکورد 100 گل دست یابند. میانگین گلزنی سفیدپوشان مادرید از زمان پیوستن زیزو به تیم در ژانویه 2016 هر بازی سه گل بوده است.

آمار گلزنی رئال مادرید درست مثل آمار امتیاز گیری آنها در این فصل در بازی های خارج از خانه بهتر از بازی های خانگی بوده است. سال گذشته تیم زیدان موفق شد 5 گل به خیخون بزند.

احسان احمدزاده بازدید : 41 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
وی جانشین رافا بنیتز روی نیمکت مادرید شد.

رئال نیوز - فصل گذشته و پس از دیدار رئال مادرید برابر والنسیا بود که خبر رسید رافا بنیتز از کارش برکنار شده است و زین الدین زیدان جوان جای وی را در پایتخت اسپانیا خواهد گرفت.

به گزارش بلیچر ریپورت از همان دوران صحبت ها در مورد توانایی ها و شایستگی های زیدان در عرصه مربیگری زیاد بود و پیش بینی هایی در مورد موفقیت یا عدم موفقیت وی می شد تا این که او توانست تیم به هم ریخته بنیتز را تبدیل به قهرمان اروپا کند و آمار مثبتی را از خود به جای بگذارد. در همین راستا این نشریه پیش از بازی رئال مادرید برابر خیخون که سی و سومین بازی رئال مادرید در لالیگا زیر نظر زیزو است به بررسی آمار و مقایسه آمار وی با مربی ها بزرگ قبلی در لالیگا کرده است و همین نشان از درخشش وی روی نمکت کهکشانی ها دارد.

طبق این آمار زیدان در 32 بازی ابتدایی خود در لالیگا موفق به کسب 83 امتیاز شده است که این میزان امتیاز بیش از دیگر مربیان برتر در لیگ اسپانیاست. در همین تعداد بازی نخست، پپ گواردیولا به همراه بارسلونا موفق به کسب 81 امتیاز، مانوئل پیگرینی 80 امتیاز، لوئیس انریکه 78 امتیاز و ژوزه مورینیو 77 امتیاز شده اند.

از سوئی دیگر زیدان به همراه رئال تا به اینجا رکورد 30 بازی بدون شکست را دارد و برای شکستن رکورد تاریخ باشگاه مادریدی به 4 بازی بدون شکست دیگر نیاز دارد.

http://s8.picofile.com/file/8276155876/photo_2016_11_26_00_16_59.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 49 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری شرکت کرد.

رئال نیوز - در آستانه دیدار دو تیم رئال مادرید و خیخون در رقابت های فوتبال لالیگا، زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات پاسخ داد. وبسایت رسمی رئال مادرید این چنین پوشش داده است:

بازی فردا

بازی فردا سخت تر از چیزیست که مردم فکر می کنند و بعد از دو بازی سنگین ما در هفته اخیر از راه می رسد. کمی بازیکنان خسته بودند و در این چند روز در حال بازگردانی انرژی خودمان هستیم.

مصدومیت بیل

این بسیار ناراحت کننده و بد است که یک نفر مصدوم می شود و همه در راه ریکاوری آن شخص کمک می کنند اما گاهی اوقات نمی توان کاری کرد. ما تمام تلاشمان را کردیم و در نهایت بهترین متخصصان گفتند گه او باید عمل کند و امیدواریم یک ریکاوری پرسرعت داشته باشد. بازیکنان زیادی داریم که جایگزین وی کنیم و این یک موضوع فوق العاده برای تیم است.

کاسمیرو و په په

هر دوی آن ها شرایط خوبی دارند و به خوبی آماده شده اند و در لیست بازی فردا هستند و باید ببینیم چه می شود. کاسمیرو شرایط خوبی دارد و باید تا فردا برای این دو بازیکن صبر کرد.

ستایش از کواچیچ

او همیشه سخت کار می کند تا در مواقع نیاز به خوبی خودش را ثابت کند. در این فصل با توجه به مصدومیت ها او فرصت های زیادی برای بازی پیدا کرد و بازیکن بسیار مهمی برای ماست و توانست کم کم اعتماد به نفسش را بدست آورد.

خامس

او هم همانند دیگر بازیکنان آماده است و همیشه بازی کردن برای تیمی مثل رئال مادرید و فرصت پیدا کردن سخت بوده است. اگر من جای او بودم رئال را ترک نمی کردم چرا که این منم که تصمیم گیرنده هستم و می دانم فرصت بازی وی از راه خواهد رسید.

خطر محرومیت راموس از ال کلاسیکو

راموس هم فردا بازی خواهد کرد چرا که از اهمیت بازی فردا آگاه هستیم و من به تمامی بازیکنانم برای عملکردشان ایمان دارم.

مصدومیت واران

او یک مشکلی در زانویش داشت و ما روی او ریسک نکردیم. او یک ضربه به زانویش وارد شده است و امیدواریم طی 2-3 روز بازگردد.
احسان احمدزاده بازدید : 41 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی فرانسوی در کنفرانس خبری حاضر شد.

رئال نیوز - پس از پیروزی 2-1 رئال مادرید برابر اسپورتینگ لیسبون طبق رسم همیشگی زین الدین زیدان در کنفرانس خبری پس از این دیدار حاضر شد و به سوالات پاسخ داد. وبسایت AS اینصحبت ها را این گونه پوشش داده است:

تعادل در بازی

من فکر می کنم خیلی به زحمت افتادیم ولی طبیعیست. اینجا لیگ قهرمانان است و بازی در زمین حریف است و باید برابر آن ها جنگید. در پایان خوشبختانه موفق بودیم و این یک پیروزی حساس بود.

بازی چطور بود؟

مادرید خوب بازی کرد اما حریف کار را برای ما سخت کرد. می دانستیم که بازیکنان خوبی دارند و بازی سختی خواهد بود.

مصدومیت بیل

در حال حاضر چیزی نمی دانم. از ناجیه مچ بود و باید ببینیم چه می شود. چیز بیشتری نمی دانم و در حال حاضر اتفاق خوبی نبود. مارسلو هم برای احتیاط بیشتر بیرون آورده شد.

بنزما خودش را ثابت کرد

بله مثل همیشه. ما می دانیم کریم همیشه می تواند به ما کمک کند و این بار هم نه فقط گلزنی کرد بلکه در میزان دوندگی تیم هم به ما کمک کرد.

فرانسوی ها تیم را نجات دادند

همه تیم. کریم و واران برای تیم گل زدند اما همه تیم برد و من به همه تیم تبریک می گویم.

آیا تیم به دلیل خستگی از دربی مشکل داشت؟

ما در بعضی دقایق به مشکل خوردیم ولی این طبیعیست و من پیش از بازی هم به شما گفتم حریف دشواری پیش رویمان است. من در بازی های قبلی اسپورتینگ چنین شدتی ندیده بودم. البته بازی در هر 3 رو کار سختیست و ما در بعضی دقایق افت انرژی داشتیم و این طبیعیست.

بیل و مارسلو

مارسلو بیرون کشیده شد چون کمی مشکل داشت و برای احتیاط این کار را کردیم. بیل هم در مچ خود مشکل داشت و چیز بیشتری نمی دانم. ضربه؟ نه بیشتر یک پیچ خوردگی بود.

بیل و حضور در ال کلاسیکو

خیلی زود است در این مورد صحبت کنیم چون چیز زیادی نمی دانم و هنوز او را ندیده ام. باید فردا تست های بیشتر انجام شود و مشخص شود وضعش جطور است. مشخصا ضربه ای به پای وی وارد نشد و برای همین نمی دانم شرایط چگونه است.

30 بازی بدون شکست. احساس شکست ناپذیری می کنید؟

چیزی که هست این است که می خواهیم این مسیر را دامه دهیم و این رکورد 30 بازی بدون شکست به ما انگیزه بیشنر می دهد. نمی دانم این موضوع تا چه زمانی ادامه دارد ولی مهم این است که خوب ریکاوری کنیم چون بازی در هر 3 روز دشوار است.
احسان احمدزاده بازدید : 45 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اسپورتینگ لیسبون شرکت کرد.

رئال نیوز - زین الدین زیدان، سرمربی موفق و فرانسوی رئال مادرید که تیمش فرداشب در هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه اسپورتینگ لیسبون به میدان خواهد رفت، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش marca، زیدان ابتدا درباره بازی فردا مقابل اسپورتینگ گفت:

از نمایش دور رفت اسپورتینگ سوپرایز نشدم. آن‌ها بازی فوق العاده‌ای به نمایش گذاشتند و ما به سختی توانستیم پیروز شویم. فردا نیز بازی دشوار در پیش داریم و اسپورتینگ بدون شک، کار را برای ما سخت خواهد کرد.

راموس و بنزما

خواهیم دید. همه به جز مصدومین با تیم به پرتغال سفر کرده‌اند و همه نیز آماده بازی‌کردن هستند.

422 یا 433

می‌توان روی آن فکر کرد اما مهم‌ترین نکته در تیم ما این است که همه برای بازی آماده‌اند و با ورود به زمین، کار را برای تیم آسان‌تر می‌کنند. سیستم بازی ما تغییر نخواهد کرد. به خوبی از دشواری پیروزی در هر بازی باخبریم. شکست اتلتیکو هیچ‌چیزی را تضمین نمی‌کند. به بازی فردا امیدوارم. اگرچه بازی بسیار دشواری در پیش داریم.

دوم شدن بهتر است؟

اهل چنین محاسباتی نیستم. تنها چیزی که برایم اهمیت دارد این است که در تک تک بازی‌ها برای پیروزی تلاش کنیم. هر کاری برای پیروزی انجام می‌دهیم و پس از آن هیچ اهمیتی ندارد که چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر فردا به پیروزی رسیدیم، آنگاه به جدول نگاه خواهیم کرد. ابتدا باید از سه امتیاز بازی دشوار فردا اطمینان حاصل کنیم.

سیستم

درباره سیستم بازی ما هر کسی نظر خود را دارد اما برای من همواره ساده بوده است. تیمی را روانه میدان می‌کنم که فکر می‌کنم پیروز خواهد شد. فارغ از سه یا چهار نفره بودن خط هافبک. بهترین بازیکنان را در اختیار دارم و اینکه هر کدام در چه قسمتی از زمین قرار بگیرند، تفاوت چندانی ایجاد نخواهد کرد. همیشه حریف و شرایط خود را آنالیز می‌کنیم و طبق آن تصمیم می‌گیریم. به همین سادگی!

BBC

آن‌ها بهترین هستند اما غیرقابل جایگزینی نیستند. هیچ‌کس نیست. همه بازیکنانم بهترین هستند اما آن‌ها(BBC) کمی بیشتر!
احسان احمدزاده بازدید : 42 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
رئال مادرید با هدایت سرمربی فرانسوی بیشتر از بارسلونا و اتلتیکو امتیاز کسب کرده است.

رئال نیوز - به گزارش as، زین‌الدین زیدان اولین بحران خود را در 27 فوریه سال 2016 تجربه کرد. سرمربی فرانسوی که اوایل ژانویه جایگزین رافائل بنیتس شده بود در داربی شهر مادرید در سانتیاگو برنابئو یک بر صفر مغلوب اتلتیکو مادرید شد. کریستیانو رونالدو پس از این بازی اظهارات جنجالی داشت. مهاجم مادرید گفت: "اگر همه مثل من بازی می‌کردند اکنون صدرنشین بودیم" سپس به رسانه‌ها گفت منظورم شرایط بدنی بازیکنان بود. همچنین فلورنتینو پرس (رییس باشگاه مادرید) شعار "پرس برکنار شو را" در ورزشگاه می‌شنید.

267 روز از آن شکست گذشت و این بار زیدان ابهام‌ها را در رابطه با اتلتیکو دیگو سیمئونه به همه نشان داد. رئال پس از باخت برابر اتلتیکو در 27 فوریه در لالیگا شکستی را تجربه نکرده است. زیدان در این مدت ( 24 بازی) به همراه مادرید 15 امتیاز بیشتر از اتلتیکو و بارسلونا کسب کرده است.

سفیدپوشان برترین تیم لالیگا در چند ماه اخیر بوده‌اند اما از هشت جام اخیر لالیگا تنها یک بار به عنوان قهرمانی رسیدند. نتایج مادرید زیدان در لالیگا از مارس فوق‌العاده بوده است: 21 پیروزی و 3 تساوی. بارسلونا و اتلتیکو نیز سه تساوی را در این مدت کسب کردند اما 5 بار شکست خورده‌اند.

در این 24 هفته مادریدی‌ها 73 گل زده‌اند (تنها دو گل کمتر از بارسا) اما دو گل کمتر از آبی‌اناری‌ها دریافت کردند (19 به 21). تفاضل گل سفیدپوشان 54+ بود. اتلتیکو در این مدت 52 گل را وارد دروازه حریفان کرد و 18 گل دریافت کرد (تنها یک گل کمتر از مادرید) تفاضل گل این تیم 34+ بود.

پس از داربی ۲۷ فوریه رئال ۹ امتیاز بیشتر از بارسلونا و چهار امتیاز بیشتر از اتلتیکو کسب کرد و فصل را با نایب قهرمانی به پایان رساند. این تیم با بارسلونا قهرمان تنها یک امتیاز فاصله داشت و اتلتیکو با دو امتیاز کمتر، رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در حقیقت زیدان در ژانویه نخستین بازی‌اش را به عنوان سرمربی مادرید تجربه کرد و تیمش توانست در برنابئو با پنج گل دپورتیوو لاکرونیا را شکست دهد. این تیم تا پایان فصل ۶ امتیاز بیشتر از اتلتیکو و ۹ امتیاز بیشتر از بارسا کسب کرد.

آمار فوق‌العاده رئال زیدان در 32 هفته (20 هفته در فصل گذشته و 12 هفته در این فصل) 97 گل زده و 26 گل خورده است. بارسلونا تنها چهار گل بیشتر از مادریدی‌ها به ثمر رساند و گل‌های خورده‌اش با سفیدپوشان برابر بوده است. زیدان بدون شک سرمربی برتر لالیگا است و می‌تواند این فصل را با قهرمانی پشت سر بگذارد.

مبین احمدزاده بازدید : 42 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
سرمربی لوس بلانکو از پیروزی تیمش می گوید.

رئال نیوز - رئال مادرید در خانه تیم اتلتیکو مادرید به میدان رفت و در نهایت با نتیجه قاطع 3 بر 0 همشهری خودش را شکست داد.

به نقل از marca، پس از این پیروزی زین الدین زیدان از پیروزی خوب تیمش و البته فرم خوب بازیکنانش گفت اما اعتقاد دارد هنوز چیزی به دست نیاورده اند.

از ابتدای بازی ما خوب کار کردیم. بردن در کالدرون کار مشکلی است. ما بازی حریف را به خوبی خواندیم و با قدرت ظاهر شدیم. این پیروزی اصلا آسان نیود. تیم های کمی هستند که بتوانند اتلتیکو را در زمین خودش با حساب 3 بر 0 شکست دهند. در نیمه دوم به خاطر فشار اتلتیکو مادرید به مشکل برخوردیم. کارمان در نیمه دوم مقابل اتلتیکو سخت شد.
کاری که ما امروز انجام دادیم، بردن بازی بود. از سختی هایی که از الان تا آخر فصل در انتظارمان است با خبریم. ما در شرایط خوبی هستیم و در آینده بازی های سختی خواهیم داشت.
امروز با داشتن مودریچ، ایسکو و کواچیچ در میانه زمین حرف های زیادی برای گفتن داشتیم و این بسیار مهم است.

وی در مورد ایسکو هم صحبت کرد.

در نیمه اول او خیره کننده ظاهر شد و بهترین پست برای او بازی کردن پشت سر کریستیانو است. ما تعادل خوبی در حمله و دفاع داشتیم و به خوبی به همراه هم در بازی مسئولیت های دفاعی را انجام دادیم. برای تمام بازیکنان خوشحالم.

زیدان در مورد تعویض راموس هم گفت:

او 100 درصد آماده بود اما من فکر کردم و ترجیح دادم که ریسک نکنم.

وی در مورد بازی کردن رونالدو در پست شماره 9 نیز گفت:

این تصمیمی قطعی نیست اما امروز کار خوب پیش رفت. اما باید برای بازی های آینده تصمیم گیری کنیم.
احسان احمدزاده بازدید : 41 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)
سرمربی رئال مادرید پاسخ کری سرمربی بارسلونا را داد.

رئال نیوز - پس از اظهارات لوئیز انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار بارسلونا و مالاگا که گفته بود "از دربی مادرید شکست یا توقف هر دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو را می خواهد"، زین الدین زیدان- سرمربی فرانسوی رئال مادرید به صحبت های انریکه در بخشی دیگر از کنفرانس خود واکنش نشان داد.

به نقل از موندو دپورتیوو، زیدان در پاسخ به جمله لوئیز انریکه در خصوص دربی مادرید گفت:

حق با اوست. اگر هر دوی ما به توقف برسیم، بهترین نتیجه برای آن هاست. من فکر می کنم این خواسته او برای ما هم زمانی که بارسلونا و اتلتیکو مادرید بازی دارند صدق می کند.

لازم به ذکر است نشست خبری هر دو مربی همزمان برگزار شد، اما برای زیدان کمی به دلیل مطلع شدن از صحبت های انریکه و پاسخگویی به این سوال خبرنگاران طول کشید.

احسان احمدزاده بازدید : 48 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (0)
مرد فرانسوی در کنفرانس خبری حاضر شد.

رئال نیوز - در آستانه دیدار فرداشب رئال مادرید و اتلتیکومادرید، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد موضوعات مختلف صحبت کرد که AS این صحبت ها را چنین پوشش داده است:

شرایط تیم

بازیکنانمان از اردوهای ملی برگشته اند و در کل شرایط تیم خوب است. چند روز فرصت برای آماده شدن داشتیم و همه تلاششان را کردند.

شرایط بنزما

او در ترکیب است و حالش خوب است و خوشحال است که برگشته است. او آماده بازی کردن است و باید ببینیم فردا چه می شود.

مصدومیت موراتا در بازی های ملی

این چیزها اتفاق می افتد و یک موضوع عادیست. ما قصد نداریم کسی را سرزنش کنیم و امیدواریم او زودتر به میادین برگردد.

راموس تمرین کرد، کاسمیرو همچنان جداگانه تمرین می کند

بله کاسمیرو روز به روز در حال بهتر شدن است ولی هنوز جداگانه تمرین می کند و هفته آینده شرایط وی را برای بازگشت بررسی می کنیم. راموس هم به تمرینات برگشته است و فردا خواهیم دید که چگونه بازی خواهد کرد. او کاپیتان ماست و بازگشتش معانی زیادی برای ما دارد هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان یک شخص.

تنها شکست شما به عنوان مربی رئال برابر اتلتیکو بوده است

مرسی برای یادآوری این موضوع! (باخنده) بدون شک بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و ما قصد داریم بازی خودمان را بکنیم و برای بردن تلاش کنیم.

کاسمیرو و کروس نیستند. تیم چگونه ارنج می شود؟

ببخشید کوتاه جواب می دهم اما فردا متوجه خواهید شد.

ایسکو از ابتدا بازی خواهد کرد؟

او خوب است و به عنوان مربی او را خوشحال می بینیم. شرایط در اسپانیا نیز به خوبی پیش می رود.

پیروز نشدن رئال در کالدرون از سال 2013

فردا همه چیز 50-50 است. ما بازی های سخت زیادی داریم و فردا یکی از آن هاست.

رونالدو تنها 2 گل تا تبدیل شدن به بهترین گلزن دربی مادرید فاصله دارد

او همیشه انرژی دارد و تلاش می کند و فردا هم می خواهد همانند همیشه باشد و تلاشش را بکند.
احسان احمدزاده بازدید : 38 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره لیورپول حالا دیگر فقط مورد توجه بارسلونا و پاریسن ژرمن نیست.

بسیاری بر این باورند که فیلیپه کوتینیو، هافبک 24 ساله لیورپول برترین بازیکن این فصل لیگ برتر است. همین موضوع سبب شده تا بارسلونا و پاریسن ژرمن طی چند روز اخیر جویای شرایط انتقال کوتینیو شوند.

اما Diario Gol گزارش داده از آنجایی که زین الدین زیدان خامس رودریگز را خارج از برنامه هایش می داند و علاقه بسیاری به بازیکنان برزیلی دارد، فیلیپه کوتینیو توانسته با عملکردش نظر او  را جلب کند تا شماره 10 لیورپول جانشین شماره 10 رئال یعنی خامس رودریگز شود.


البته در شرایط عادی نمی توان تا سال 2018 این انتقال را نزدیک به واقعیت دانست چرا که مادریدی ها از دو پنجره نقل و انتقالات بعدی محروم اند و دل خوشی به تجدید نظر رای فیفاست که زیدان را امیدوار به جذب مهره تکنیکی و خلاق لیورپول جهت بر طرف سازی ضعف های ترکیب لوس بلانکوس ساخته است.

در این گزارش آمده که کوتینیو از زمانی که در لیگ برزیل و در واسکودوگاما بازی می کرد، مورد توجه زیدان جهت انتقال به اروپا قرار داشت اما حقیقت این است که اگر چنین خواسته ای از سوی رئال به صورت رسمی مطرح شود، سران آنفیلدی شاید علاوه بر خامس مقداری پول نقد هم طلب کنند.

بند جداسازی کوتینیو در حال حاضر و با توجه به تمدید قرارداد در سال گذشته هم اکنون 75 میلیون یوروست.

احسان احمدزاده بازدید : 47 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال مادرید پس از 11 بازی متوالی توانست کلین شیت کرده و لگانس را با نتیجه 3-0 شکست دهد.

رئال که به خاطر دریافت گل در هر بازی، زیر فشار انتقادات قرار داشت، امروز در برنابئو برابر لگانس به یک پیروزی ساده دست یافت و گلی هم دریافت نکرد. دو گل بیل و یک گل از موراتا، حکم به برتری کهکشانی ها داد.

زیدان در پایان بازی گفت:

ابتدای بازی به دلیل دفاع متمرکز و پرس شدید لگانس برای ما سخت گذشت؛ ولی بعد از زدن گل اول، شرایط عوض شد و با زدن گل دوم کنترل کاملی روی حریف پیدا کردیم. نیمه دوم نیز بر بازی مسلط بودیم و در نهایت به هدفمان که کسب سه امتیاز بود رسیدیم. خوشبختانه امروز گلی هم دریافت نکردیم. از ما انتقادات زیادی می شد؛ اما امروز به خوبی پاسخ منتقدان را دادیم و دروازه مان را بسته نگاه داشتیم. این نتیجه کار و تلاش همه تیم بود.

زیدان در مورد صدرنشینی و افزایش فاصله با رقبا گفت:

این چیزی را تغییر نمی دهد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده؛ هرچند که فاصله پیدا کردن با رقبا همیشه خوب است. حالا خیلی از بازیکنان به تیم های می خود می روند و باید با تعداد اندکی تمرینات را ادامه دهیم. امیدوارم بازیکنی از رئال در این دو هفته مصدوم نشود.

بازگشت مودریچ:

از این اتفاق بسیار خوشحالم. لوکا امروز عالی بود و خوشبختانه نشان داد مصدومیتش برطرف شده و دیگر مشکلی ندارد. فکر نمی کنم او امروز حتی یک توپ را از هم از دست داده باشد. وقتی مودریچ در زمین است، شکل بازی ما بسیار بهتر می شود. او بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود.

بیل:

او دو گل زد و از این بابت خوشحالم؛ ولی امروز همه در خدمت تیم بودند و باید از سایر بازیکنانم نیز تقدیر کنم.

زیدان در مورد تمدید قرارداد رونالدو هم گفت:

این رویای کریستیانو است که دوران حرفه ای خود را در رئال مادرید به پایان ببرد و من از تمدید قرارداد او خوشحال خواهم شد.
احسان احمدزاده بازدید : 54 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مصدومیت ها و گاه محرومیت انضباطی بازیکنان باعث شده تا زین الدین زیدان( سرمربی رئال) نتواند یک ترکیب دفاعی را در چند هفته متوالی به میدان بفرستد.

در 16 بازی رسمی اخیر رئال مادرید، زیدان 11 ترکیب مختلف دفاعی را امتحان کرده است.

از ماه آگوست و پس از بازی با سلتا ویگو، زیدان دیگر نتوانسته در بیش از دو هفته متوالی، یک ترکیب 4 نفره ثابت دفاعی را به زمین بفرستد. پس از آن، تنها در دو بازی برابر بیلبائو و بتیس و نیز آلاوس و بازی رفت با لژیا، ما ترکیب دفاعی یکسانی از رئال مادرید دیده ایم.

در بازی با آلاوس وقتی په په مصدوم شد، ناچو به جای او وارد زمین شد و برای اولین بار در این فصل شاهد زوج واران-ناچو در قلب خط دفاعی رئال بودیم.

رئال در آخرین بازی خود با ترکیب دفاعی کارواخال، ناچو، واران و کوئنترائو به مصاف لژیا ورشو در لهستان رفت و به تساوی 3-3 دست یافت. فردا برابر لگانس، با توجه به مصدومیت راموس و په په و نیز با بازگشت مارسلو به ترکیب رئال، شاهد حضور کارواخال، ناچو، واران و مارسلو در خط دفاعی رئال خواهیم بود که دوازدهمین ترکیب دفاعی متفاوت زیدان در فصل جاری به حساب می آید.

ترکیب کارواخال، په په، راموس و مارسلو با 4 بار تکرار در این فصل(سوپرکاپ اسپانیا برابر سویا و بازی با سوسیداد، سلتا و اسپورتینگ لیسبون)، بیشتر از همه مورد استفاده زیدان قرار گرفته است.

احسان احمدزاده بازدید : 42 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سرمربی فرانسوی در کنفرانس خبری حاضر شد.

در آستانه دیدار فردا ظهر رئال مادرید برابر لگانس، زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها در کنفرانس خبری حاضر شد و وبسایت AS صحبت های وی را اینگونه پوشش داده است:

انتظار از دیدار فردا

بازی فردا کمی متفاوت اما دشوار است و می دانیم که این تیم در خاج از خانه خوب فوتبال بازی می کند. به خوبی آماده شده ایم و با نهایت تمرکز این دیدار را جدی می گیریم. می خواهیم خوب بازی کنیم و همه را راضی نگه داریم.

بنزما

برای فردا در دسترس نیست. پس از بازی برابر لژیا احساس ناراحتی می کرد و موفق نشد با ما تمرین کند و برای همین ما روی بازیکنی که احساس ناراحتی کنیم ریسک نمی کنیم.

و باز هم مودریچ

بگذارید ببینیم چه می شود. او در لیست حضور دارد و هدفمان این است که دقایقی را بازی کند. مهم ترین چیز برای من این است که او خوب است و به خوبی ریکاوری کرده است.

رابطه با خامس

همانطور که قبلا گفته ام شرایط به همان شکل است و خامس هم بازیکن مهمی برای ماست. او این روزها کم بازی می کند ولی شرایط برای همه به یک شکل است و مهم کاریست که تیم انجام می دهد. او هم همانند هر فرد دیگری دوست دارد بیشتر بازی کند و این برای همه بازیکنان است. من مثل همیشه دوست دارم او در کنار ما بماند و همه امیدواریم که بیشتر بتواند بازی کند.

بررسی بازی برابر لژیا

انتقادات همیشه هست و چیزی که برای من مهم است این است که بازی قبلی را فراموش کنیم و به بازی های مهم پیش رو بپردازیم. بعضی اوقات فوتبال انگونه که شما می خواهید پیش نمی رود و ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهتر شویم و پیشرفت کنیم.

درس از تساوی در ورشو

من فکر می کنم در این نوع بازی ها یعنی ما خوب نبودیم ولی نباید شکل دیگری فکر کنیم. می دانیم اوضاع گاهی شکل دیگری پیش می رود اما می دانیم که چه می خواهیم و من همیشه فکر می کنم بهترین ترکیب دنیا را دارم اما این همیش کافی نیست و باید همیشه بازی کنیم و هیچگاه متوقف نشویم.

شرایط فیزیکی تیم

از نظر بردنی چیزی هستیم که من می خواهم و ما یک مربی بدنساز جدید داریم و شرایط تیم خوب است. بله می توانیم بهتر شویم ولی هر 3 روز بازی کردن دشوار است .
احسان احمدزاده بازدید : 46 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید مدعی شد که از اینکه تیمش مقابل لژیا شکست نخورده خوشحال است.

شاگردان زیدان شب گذشته در ورشو به مصاف لژیا رفتند که در نهایت با نتیجه 3-3 متوقف شدند. رئال در ابتدا از حریف پیش افتاد ولی در نهایت این لژیا بود که در دقیقه 86، 3-2 از آنها پیش افتاد و رئال به سختی و توسط کواچیچ توانست کار را به تساوی بکشاند.

زیدان پس از بازی گفت:

وقتی از حریف جلو هستیم و گل می‌خورید، کارمان سخت می‌شود. وقتی پیش افتادیم، بی انگیزه و کند بودیم. گاهی بازی‌ها اینگونه می‌شود. باید صبور تر می‌بودیم. خوشحالیم که نباختیم و از حالا به فکر بازی بعد هستیم. ما سعی داشتیم که با سه مدافع بازی کنیم و هافبک ها در کارهای دفاعی به دفاع اضافه شوند. هدف ما پیروزی بود. وقتی بازی 2-2 شد، نمی‌خواستیم متحمل شکست شویم. یکی از بدترین روزهای خط دفاعی مان را پشت سر گذاشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و دو گل پیش افتادیم ولی بی انگیزه بودیم. کار سخت شد.

زیزو سپس درباره استفاده از 4 مهاجم در ترکیب گفت:

ما به دنبال پیروزی بودیم. بیشتر سعی داشتیم 2-4-4 باشیم تا 4-2-4. دو مهاجم هدف درترکیب داشتیم. باید با تلاش زیاد پیشرفت کنیم. گفته بودم اگر انگیزه مان را از دست بدهیم دچار مشکل خواهیم شد.
احسان احمدزاده بازدید : 254 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - پس از تساوی 1-1 در نیمه اول بازی با ایبار، زیدان در رختکن به انتقاد از بازیکنانش پرداخت.

رئال مادرید که پس از سه تساوی متوالی به مصاف ایبار آمده بود، در نهایت نتوانست از این بازی خانگی بیشتر از یک امتیاز کسب کند و برابر این تیم 1-1 متوقف شد. رئال دقیقه 4 بازی از حریف خود عقب افتاد؛ اما با گل بیل توانست کار را مساوی کند.

این نتیجه با وجود تلاش زیاد رئال در نیمه دوم نیز پابرجا ماند تا رئال چهارمین تساوی متوالی خود را تجربه کند.

MARCA ادعا کرده است که زیدان بین دو نیمه به تندی از بازیکنانش انتقاد کرده؛ با این حال ترجیح داد که از داد و فریاد و خشمگین شدن برای ستاره های تیمش خودداری کند.

زیزو که از عملکرد بازیکنانش ناراضی بود به آنها گفت:

شما فکر می کنید چون پیراهن رئال را بر تن دارید و به خاطر اعتبار این باشگاه می توانید در خانه بر هر حریفی پیروز شوید؟ اینگونه نیست. تلاش و انگیزه لازم را در زمین ندارید و روحیه جنگندگی در شما دیده نمی شود. هیچ وقت به خاطر نشان باشگاه نمی توانید در بازی ها پیروز شوید.
احسان احمدزاده بازدید : 51 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این صحبت ها در یک رویداد تبلیغاتی انجام شد.

به گزارش MARCA پس از این که روز گذشته رئال مادرید زیدان از رسیدن به پیروزی عاجز ماندند و به چهارمین تساوی پیاپی خود رسیدند، امروز زین الدین زیدان در یک رویداد تبلیغاتی حاضر شد و در مورد شرایط تیمش صحبت کرد:

بچه های تیم فوق العاده هستند. آن ها شور و شوق زیادی دارند و کاملا حرفه ای هستند. من به آن ها افتخار می کنم چون پس از کسب 4 تساوی روزهای سختی را می گذرانیم. آن ها می خواهند همیشه پیشرفت کنند و نمونه واضح آن رونالدو می باشد که دوست دارد همیشه گل بزند حتی در تمرین ها!

وی در ادامه در مورد شرایط بنزما اضافه کرد:

من می دانم که کریم دوست دارد به تیم ملی برگردد. اما نمی دانم چه زمانی این اتفاق می افتد چون من تصمیم گیرنده نیستم. چیزی که من را علاقه مند می کند این است که او تمام توان خود را برای رئال مادرید می گذارد.
احسان احمدزاده بازدید : 42 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سرمربی فرانسوی امروز سومین تساوی پیاپی خود در لیگ را بدست آورد.

عصر دیروز بود که رئال مادرید در دیداری نه چندان درخشان برابر ایبار در زمین خودی متوقف شد و نتوانست نوار تساوی های خود را قطع کند و به نتیجه 1-1 برابر حریفش رسید.

در همین راستا به گزارش MARCA، با کسب این تساوی برابر ایبار زیدان در 7 بازی ابتدایی خود در لالیگای جاری موفق شده است به 15 امتیاز دست پیدا کند. وی در این 7 بازی سوسیه داد، سلتاویگو، اوساسونا، اسپانیول را برده است و برابر ویارئال و لاس پالماس و ایبار نیز به تساوی رسیده است.


7 بازی ابتدایی زیدان در فصل جاری لالیگا

رئال سوسیداد 0-3 رئال مادرید

رئال مادرید 2-1 سلتاویگو

رئال مادرید 5-2 اوساسونا

اسپانیول 0-2 رئال مادرید

رئال مادرید 1-1 ویارئال

لاس پالماس 2-2 رئال مادرید

رئال مادرید 1-1 ایبار

اما نکته جالب این امتیازات این است که کهکشانی ها در فصل گذشته نیز با رافا بنیتز کار را شروع کردند و به همراه سرمربی نه چندان محبوب اسپانیایی نیز در مجموع 7 بازی اول به 15 امتیاز رسیدند. آن ها در این 7 بازی بتیس، اسپانیول، گرانادا، بیلبائو را بردند و برابر خیخون و اتلتیکومادرید و مالاگا نیز به تساوی رسیدند. باید دید که آیا زیدان در ادامه راه می تواند آمار بهتری به نسبت بنیتز کسب کند یا خیر.

7 بازی ابتدایی بنیتز در فصل گذشته لالیگا

اسپورتینگ خیخون 1-1 رئال مادرید

رئال مادرید 5-0 رئال بتیس

اسپانیول 0-6 رئال مادرید

رئال مادرید 1-0 گرانادا

بیلبائو 1-2 رئال مادرید

رئال مادرید 0-0 مالاگا

اتلتیکو مادرید 1-1 رئال مادرید

احسان احمدزاده بازدید : 60 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - پس از تساوی امروز زیدان در کنفرانس شرکت کرد.

رئال مادرید امروز باز هم ناموفق بود و در دیداری خانگی نتوانست برابر حریفش یعنی ایبار برنده باشید و برای چهارمین دیدار پیاپی به تساوی رسید. در همین راستا به گزارش MARCA زین الدین زیدان پس از بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد.

بحران در رئال مادرید

ما در بحران نیستیم. تازه در اکتبر هستیم و به چهارتساوی رسیده ایم. ما در مسیر دشواری قرار داشتیم و نمی خواهیم که به این راحتی ها کوتاه بیاییم. تنها چیزی که من حس می کنم این است که باید بیشتر کار کنیم. در ابتدای بازی ها با فشار و شدت زیادی بازی کنیم و همانطور که در این بازی همین کار را کردیم ولی در پایان بازی آن فشار لازم را نداریم.

مشکل اصلی

اگر تیم حریف جلوی شما گل می زند و خوب دفاع می کند این کار را سخت می کند. بنابراین مشکل در ابتدای بازی هاست.

بنزما و واران

هر دوی آن ها مصدوم شدند. کریم یک سوراخ بر روی زانوی خود داشت و باید صبر کنیم. واران نیز یک ضربه به پشتش برخورد کرد و برای همین تعویض شد و امیدواریم که زود آماده شود.

نمایش بهتر با وازکز و موراتا و آسنسیو

این به نظر من درست نیست. همه چیز به احساس کادر فنی قبل از بازی مربوط می شود تا بهترین ترکیب را به بازی بفرستند. اگر شما نیمه دوم را ببینید می بینید که ما همیشه واکنش نشان دادیم و این چیزیست که باید از اول بازی داشته باشیم. چیزی که به غیر از این 3 بازی آخر همیشه انجام دادیم.

اوضاع فعلی

من خوشحال نیستم و البته این خوب نیست که برای سومین بازی پیاپی در لیگ به این نتیجه رسیده ایم. این پیچیده ترین شرایط برای ما نیست چرا که بدتر از شکست برابر اتلتیکو و دو تساوی پشت سر هم نمی باشد.
احسان احمدزاده بازدید : 49 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال مادرید پس از سه تساوی متوالی فردا در برنابئو میزبان ایبار است.

رئال پس از شروعی خوب در فصل جاری، به یکباره در مسیر تساوی افتاد و نتوانست از پس ویارئال، لاس پالماس و دورتموند بر بیاید؛ هرچند که نمایش خوبی مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان داشت.

زیدان در نشست خبری بازی با ایبار گفت:

در خانه بازی داریم و می دانیم که محکوم به پیروزی هستیم. باید با قدرت وارد زمین شویم و می دانیم که بازی سختی خواهد بود. حریفان به برنابئو می آیند تا خودشان را نشان دهند. نگران برنامه های ایبار نیستم و برای من، عملکرد خودمان مهم است. باید به مسیر پیروزی برگردیم و از دقیقه 1 تا 90 برای برد بازی کنیم. سه تساوی متوالی؟ خوشبختانه فعلا نباخته ایم که وجه مثبت قضیه است ولی باید این روند تساوی ها را متوقف کنیم. باید از همان ابتدا با 100 درصد تمرکز وارد زمین شویم.

او در مورد ایسکو گفت:

او خیلی خوب تمرین کرده و فردا بازی خواهد کرد. دعوت شدن ایسکو به تیم ملی نشان می دهد که چه بازیکن با ارزشی است و من به کیفیت بالای او آگاه هستم. از سبک بازی او خوشم می آید و به وی امیدوارم.

زیزو در پی دعوت نشدن بنزما به تیم ملی فرانسه عنوان کرد:

این دیگر نظر مربی فرانسه است و من نمی خواهم وارد این قضیه شوم. سعی من در این است که بنزما را به بهترین روزهایش برگردانم و به تدریج در حال رسیدن به هدفم هستم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید که سابقه بازی در این تیم پرهوادار را نیز در کارنامه خود دارد در مورد انتظارات در باشگاه گفت:

اینجا رئال مادرید است. خودم بازیکن رئال بوده ام و می دانم که در این باشگاه توقعات چقدر بالا است. وظیفه من پیدا کردن راه حل برای برطرف کردن مشکلات است. مردم برای قهرمانی فصل گذشته ما در چمپیونزلیگ، ارزش زیادی قائل هستند ولی خوب می دانم که اگر فردا نتوانیم ایبار را شکست دهیم، در برنابئو چه چیزی انتظارمان را می کشد. باید رو به جلو حرکت کرده و بهتر شویم. می دانم که در چه تیمی مربیگری می کنم.

وی در پایان در مورد ایسکو خاطرنشان کرد:

او یک بازیکن بسیار حرفه ای و ارزشمند است. کروس گفته است که می تواند هر سه روز یک بار بازی کند. خوش شانس هستیم که چنین بازیکنی برای ما بازی می کند. با او قدرت حفظ توپ ما بالا می رود. چه در حمله و چه در دفاع، کروس برای رئال مهره مهمی است.
احسان احمدزاده بازدید : 53 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سرمربی فرانسوی سفید پوشان مادریدی به مدافع اسپانیایی و هافبک کروات خود در تقابل با ایبار استراحت می‌ دهد.

در حالی که تیم فوتبال رئال مادرید عصر فردا (یکشنبه) در هفته هفتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید پذیرای ایبار است که زین‌ الدین زیدان قصد ندارد از دو بازیکن کلیدی خود در این دیدار استفاده کند.

در تمرینات امروز (شنبه) رئال مادرید، سرخیو راموس و لوکا مودریچ حضور نداشتند و زیدان که قصد دارد از ترکیب چرخشی برای این بازی استفاده کند، تصمیم گرفته تا به این دو بازیکن برای بازی فردا مقابل ایبار استراحت بدهد. فابیو کوئنترائو، مدافع پرتغالی کهکشانی‌ ها نیز که امروز در تمرینات غایب بود، بازی فردا را از دست خواهد داد.

در نبود راموس، رایزنی‌ های رسانه‌های اسپانیایی این است که په‌ په به همراه رافائل واران در بازی با ایبار در قلب خط دفاعی رئال مادرید ایفای نقش خواهند کرد. همچنین در نبود مودریچ، ایسکو می‌ تواند فرصت قرار گرفتن در ترکیب اصلی را پیدا کند.

رئال مادرید از ساعت 17:45 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) از ایبار میزبانی می‌ کند.

احسان احمدزاده بازدید : 80 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - علیرغم دعوت نشدن کریم بنزما از سوی دیدیه دشان در فهرست جدید تیم ملی فرانسه، زیدان به شکل تمام قد از مهاجم گلزن تیمش حمایت کرد.

بعد از رسوایی اخلاقی کریم بنزما قبل از شروع مسابقات یورو 2016 در رابطه با دیگر هم تیمی اش والبوئنا، این بازیکن فرصت حضور در فهرست تیم ملی را نیافت و به نظر این روال همچنان ادامه دارد.

به این ترتیب، بنزما دو دیدار آینده تیم ملی فرانسه برابر بلغارستان و هلند را از دست خواهد داد. اما زیدان کاملا مهاجم گلزن تیم خود را در برابر تصمیمات فدراسیون فرانسه و همبازی سابق خود دشان، مورد حمایت قرار داده است.

اگرچه ممکن بود به علت چند ماه دوری بنزما از میادین، حضور وی در اردوی فرانسه به سود زیدان باشد، اما سرمربی رئال مادرید سعی می کند تا با قرار دادن وی در ترکیب به شکل متناوب، او را در به دست آوردن آمادگی یاری کند. بنزما در برابر دورتموند از ابتدا به میدان رفت اما قبل از آن در دیدار مقابل لاس پالماس نیمه اول را روی نیمکت نشست.

احسان احمدزاده بازدید : 63 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زیزو به کیلور اعتماد بیشتری دارد.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال کاملا به کیلور ناواس اعتماد دارد و اشتباه دروازه بان کاستاریکایی مقابل دورتموند هم نظرش را عوض نخواهد کرد.

کیلور در بازی مقابل ایبار هم در ترکیب اصلی رئال می ماند چرا که زیدان به وی کاملا اعتماد دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 61 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال در سه بازی اخیر تن به تساوی داده و درخشش و موفقیت لازم را نداشته است.

زیدان مسلما از اشتباهات این بازی مثل عدم تمرکز تیم و گل خوردن در دقایق پایانی استفاده خواهد کرد تا رئال بتواند با درس گرفتن از این اشتباهات بتواند جام بگیرد و به توفیق برسد.

احسان احمدزاده بازدید : 55 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زین الدین زیدان از زمان حضورش روی نیمکت رئال، در هیچ دیداری مثل دیدار شب گذشته برابر دورتموند به دردسر نیفتاده است.

رئال مادرید شب گذشته برابر دورتموند دو چهره متفاوت داشت.  در بسیاری از دقایق نیمه اول، تحت تاثیر بازی هجومی دورتموند قرار داشت اما در نیمه دوم توانست کنترل میدان را در اختیار بگیرد و حتی تا دقیقه 87 نیز 2-1 پیش بود که با گل شورله بازی به تساوی کشیده شد.

آمارها نشان می دهند که دورتموند 20 شوت به سمت دروازه رئال شلیک کرده بود که 10 تای آنها داخل چارچوب بود، 5 ضربه به بیرون رفت و 5 ضربه نیز بین راه با واکنش مدافعان روبرو شد.

رئال که آخرین بار برابر ولفسبورگ شکست خورده و در 20 بازی قبلی خود متحمل هیچ باختی نشده است، در هیچ کدام از دیداری هایی که زیدان را به عنوان مربی روی نیمکت داشته، به اندازه بازی شب گذشته زیر فشار قرار نگرفته بود حتی در ال کلاسیکوی برگشت فصل قبل برابر بارسا که 2-1 در نوکمپ پیروز شد.

ولفسبورگ نیز که فصل قبل در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2-0 بر رئال پیروز شد، 10 بار به سمت دروازه کهکشانی ها شلیک کرده بود. در بازی شب گذشته بین رئال و دورتموند، آمار مالکیت توپ نیز 61 به 39 به نفع دورتموند بود و زردپوشان 82 برنامه تهاجمی روی دروازه رئال تدارک دیدند در حالیکه این آمار برای رئالی ها27 مورد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 99 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زین الدین زیدان از تساوی به دست آمده در مقابل دورتموند رضایت ندارد و پیروزی در بازی دیشب را حق بازیکنان تیمش می داند.

با گل دیرهنگام آندره شورله که موجب تساوی 2-2 تیم های بروسیا دورتموند و رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد، شاگردان زین الدین زیدان برای سومین بازی متوالی متوقف شدند و همچنین نتوانستند اولین پیروزی تاریخشان در استادیوم وستفالن (سیگنال ایدونا پارکِ جدید) را حفظ کنند.

به گزارش سایت Sky Sports، رئال مادرید - مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا - دیشب میهمان بروسیا دورتموند بود و در حالی که تا دقیقه 87 با گل های کریستیانو رونالدو و رافائل واران از حریف پیش بود، گل زیبایی را از آندره شورله دریافت کرد. این گل موجب به تساوی کشیدن دوباره بازی شد تا مادریدی ها بار دیگر از کسب 3 امتیاز در وستفالن باز مانند. پس از پایان این دیدار، زین الدین زیدان درباره بازی تیمش و نتیجه دیدار گفت:

من برای بازیکنانم ناراحت هستم، ما شایسته این [دریافت گل دیر هنگام و از دست دادن پیروزی] نبودیم. تساوی خارج از خانه مقابل دورتموند نتیجه بدی نیست، اما با توجه به عملکردمان، نتیجه ای ناراحت کننده است. ما و شخص خودِ من از این نتیجه کلافه هستیم. در فاز هجومی و تدافعی خوب بازی کردیم و همه بازیکنان عملکرد خوبی را ارائه دادند. ما همان عملکردی را ارائه دادیم که از پیش در نظر داشتیم. در نهایت، باز هم به همان منوال اخیر، برای سومین بازی پیاپی برنده نشدیم. من برای بازیکنانم ناراحت هستم، زیرا چنین نتایجی با عملکرد آن ها همخوانی ندارد. این نتیجه بدی نیست، اما با توجه به عملکردمان و اینکه تا 3 دقیقه مانده به انتهای بازی با نتیجه 1-2 از حریف پیش بودیم، این نتیجه ... [حرفش را ناتمام باقی می گذارد].
ما از دقیقه اول تا پایان بازی خوب عمل کردیم. آن ها در آخرین دقیقه بازی گلزنی کردند... گاهی اوقات در فوتبال وارد یک روند بد می شوید. ما این روند را پشت سر خواهیم گذاشت. نکته سخت ماجرا در اینجاست که به بازیکنان بگویید که شایسته بیشتر از این ها بوده اند. با توجه به تلاش های آن ها در داخل زمین، سخت است که کلمات مناسب را برای آن ها پیدا کنید. اما آن ها با استعداد هستند. ما کمی استراحت خواهیم کرد، برای بازی بعد آماده خواهیم شد و این روند را تغییر خواهیم داد.

زیدان همچنین به ستایش از کیلور ناواس - دروازه بان تیمش - پرداخت. ناواس که 4 ماه به دلیل مصدومیت از میادین فوتبال دور بود، در بازی مقابل دورتموند به دروازه تیمش بازگشت و چندین بار با واکنش های خوبش مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. زیدان درباره دروازه بان کاستاریکایی تیمش گفت:

ناواس 4 ماه دور از میادین فوتبال بوده و من فکر می کنم که او در این بازی خوب کار کرد. او توانایی بازی کردن در هر استادیومی را دارد و عملکرد خوبی را در این بازی از خود به نمایش گذاشت. دریافت گل با بدشانسی همراه بود و این اتفاق ها رخ می دهند. من از عملکرد او رضایت دارم.

در پایان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید درباره 3 تساوی اخیر تیمش اظهار داشت:

در بازی مقابل لاس پالماس، ما فاقد تمرکز بودیم، اما این مساله در بازی با دورتموند صادق نبود. ما از دقیقه 1 تا 90 همان کاری را انجام دادیم که می بایست انجام می دادیم. در نیمه اول، فشار آن ها کمی ما را به دردسر انداخت، اما چنین چیزی در چنین استادیومی طبیعی است. ما به کارمان ادامه خواهیم داد و قصد داریم که این روند را تغییر دهیم.
احسان احمدزاده بازدید : 60 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زین‌ الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال‌ مادرید از میانه‌ های فصل گذشته جانشین رافائل بنیتس شد وتا بدین جا مربی فرانسوی رئالی‌ ها 35 مرتبه روی نیمکت این تیم نشسته و آماری کاملاً مشابه با کارلتو در کارنامه‌ اش ثبت کرده است.

آمار زیدان و آنچلوتی در 35 مسابقه نخست‌شان روی نیمکت رئال مادرید :
امتیاز: 90-89
بازی: 35-35
برد: 28-28
تساوی: 5-5
باخت: 2-2
گل زده: 92-92
گل خورده: 27-27
تفاضل: +65 - +65

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 849
  • بازدید سال : 13,085
  • بازدید کلی : 205,220