loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 58 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
زیدان به دنبال این است تا بار دیگر قدرت و اقتدار را به رئال مادرید برگرداند اما در ال مادریگال این کار دشوار است.

تاریخ: 8 اسفند 95

زمان: ساعت 23:15

مکان: ورزشگاه لاسرامیکا

داور مسابقه: آقای گیل مانزانو

پیش بازی
چند روز از شکست تلخ رئال مادرید برابر والنسیا می گذرد و حالا مادریدی ها باید در دیداری سخت دیگر در ورزشگاه تازه بازسازی شده ویارئال به نام لا سرامیکا به میدان برود، دیداری که برای زیدان و شاگردانش بسیار بااهمیت خواهد بود و می دانند که کار برای کسب برد در این مسابقه بسیار دشوار است.
در این دیدار زیدان می تواند از گرت بیل در ترکیب اولیه استفاده کند و همین موضوع در صورت رخ دادن می تواند قدرت تیم میهمان را افزایش دهد. این در حالیست که په په به جای واران مصدوم راهی این دیدار خواهد شد و باید دید که در کنار راموس در این دیدار سخت چگونه کار خواهد کرد. ویارئال نیز هم اکنون در رده 6 جدول حضور دارد و در بازی های اخیر پرنوسان نشان داده است ولی امیدوار است تا با یک نمایش کامل همانند والنسیا کار را برای تیم صدرنشین یعنی رئال مادرید دشوار کند.

غایبین دو تیم در این دیدار
ویارئال: احتمال باز ی نکردن سانسونه به دلیل مصدومیت وجود دارد.
رئال مادرید: دنیلو و واران به دلیل مصدومیت قادر به بازی کردن نیستند.

رویارویی های پیشین دو تیم
در 6 بازی آخری که این دو تیم برابر هم قرار گرفته اند، سهم کهکشانی ها 3 برد بوده است، 1 بازی به سود ویارئال به پایان رسیده است و 2 دیدار هم مساوی شده است. فصل گذشته نیز بازی رفت در مادرید 3-0 به سود سفیدها و بازی برگشت 1-1 مساوی به اتمام رسیده است.

پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه این دیدار
ویارئال 1-1 رئال مادرید

احسان احمدزاده بازدید : 76 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
از هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا، فرداشب بارسلونا و رئال مادرید ال کلاسیکوی 265 را برگزار می کنند.

تاریخ: 13 آذر 1395

زمان: 18:45 به وقت تهران

مکان: ورزشگاه نیوکمپ

توضیحی اجمالی از مسابقه و شرحی از وضعیت دو تیم
نبردی فراتر از یک مسابقه یا دوئل بدون تکراری شدن نامی ست که همواره بسیاری از هواداران با آن به استقبال ال کلاسیکو می روند. رقابت تنگاتنگ سیاسی و ورزشی و رتبه های اول و دوم این فصل مادرید و بارسلونا در لالیگای اسپانیا به حساسیت های جدالی افزوده که قرار است به دلیل سانحه هوایی یا به نوعی قابل توصیف تر فاجعه رخ داده در مدلین کلمبیا برای تیم چاپه کوئنسه با یک دقیقه تاخیر به احترام درگذشتگان برگزار شود.

بارسلونا؛ هر چقد نتایج اخیر، این تیم را وارد حاشیه و بحران کرده، بازگشت تک تک مصدومان مرهمی بوده بر زخم های تیم لوئیز انریکه، که با دو تساوی در هفته های دوازدهم و سیزدهم لالیگا مقابل مالاگا و رئال سوسیداد گام به دیدار هفته چهاردهم مقابل رئال مادرید می گذارد. آندرس اینیستا و ساموئل اومتیتی دو بازیکن کلیدی آبی اناری پوشان در خط دفاعی و هافبک میانی که نبودشان به بارسلونا ضربه زده، حال بازگشتشان می تواند مُسکن روحی را به اردوی کاتالان ها تزریق کند. خبرهای خوب با عدم مشکل صدمه دیدگی جرارد پیکه و جوردی آلبا برای بارسلونا ادامه دارد. هدف بارسلونا را می توان تنها پیروزی طلبی، کم کردن اختلاف 6 امتیازی با رئال صدرشنین و نفس گیری و بازگشت به لالیگا توصیف کرد.

رئال مادرید؛ شرایط آن ها کاملا متضاد با بارسلوناست. تیمی فاقد شکست در لالیگای این فصل اما با بدشانسی های پایان ناپذیر، که گریبان سه بازیکن مهم تیم را نیز گرفته است. بله، مصدومیت آن چیزی ست که رئال مادریدِ زین الدین زیدان را اجبار می کند بدون گرت بیل، تونی کروس و آلوارو موراتا به استقبال ال کلاسیکو بروند. البته آن ها اعتماد بنفسشان قابل قیاس با بارسلونا نیست، چرا که با اختلافی شش امتیازی نسبت به رقیب، تیم نخست لیگ هستند و پیروز آخرین ال کلاسیکو که در نیوکمپ نیز برگزار شده خودشان هستند. سفیدپوشان مادریدی می کوشند با غلبه بر آبی اناری ها و با اندوختن حداکثر امتیاز این دیدار و بیشتر کردن اختلاف، بار خود را برای فتح لالیگا پس از چندین سال ناکامی ببندند.

 آخرین اخبار دو تیم
گفته می شود جرمی متئو تنها مصدوم بارسلونا برای این دیدار است و جرارد پیکه و جوردی آلبا برای بازی پیش رو در دسترس کادرفنی تیمشان هستند.
رئال مادرید سه غایب مهم دارد که گرت بیل، آلوارو موراتا و تونی کروس  مصدومان این تیم هستند.

نکات آماری و جالب بازی
بارسلونا و رئال مادرید مجموعا 264 بار ال کلاسیکو را برگزار کرده اند و دیدار پیش رو مصاف دویست و شصت و پنجم آن هاست.
از این تعداد، آن ها 231 بار در بازی های رسمی مقابل هم قرار گرفته اند که 172 تای آن در لالیگا بوده است.
در 231 بازی رسمی دو تیم سهم بارسلونا 90 و سهم رئال مادرید 93 پیروزی بوده است و این در حالی ست که از 172 بازی لالیگا، بارسلونا 68 بار برده و رئال نیز 72 بار موفق به شکست رقیبش شده است.
بارسلونا بیش از 2.5 گل متوسط در 10 بازی خانگی اخیر خود برابر رئال مادرید در تمام مسابقات به ثمر رسانده است.
شاگردان لوئیز انریکه در 29 بازی از 32 بازی خانگی خود در لالیگا متحمل شکست نشده اند.
کاتالان ها در 3 بازی اخیر خانگی خود موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده اند.
رئال مادرید در 25 بازی اخیر خود در لالیگا شکست ناپذیر بوده اند.
سفید پوشان مادریدی بیش از 2.5 گل به طور میانگین در 6 بازی پیشین خود در لالیگا وارد دروازه حریفان کرده اند.
شاگردان زین الدین زیدان در 7 دیدار خارج از خانه گذشته خود در لالیگا موفق به زدن حداقل دو گل شده اند.
لوس بلانکوس در 6 بازی از 7 بازی اخیر دور از خانه خود در لالیگا توانسته در هر دو نیمه بازی پیروزی را از آن خود کند.
همچنین رئالی ها در 8 بازی از 10 مسابقه خود در خانه بارسلونا به رقیبشان دست کم 2 گل را زده اند.

پیش بینی وب سایت WhoScored از نتیجه بازی : بارسلونا 2-2 رئال مادرید

احسان احمدزاده بازدید : 56 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها در دیداری خانگی امروز به مصاف تیم خیخون می روند.

تاریخ: شنبه 6 آذرماه 95

زمان: ساعت 18:45 به وقت ایران

مکان: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

داور مسابقه: آقای هرناندز هرناندز

 

پیش بازی

دیدارهای هفته 13 لالیگا از دیشب شروع شده است و در دیداری که امروز در مادرید برگزار می شود، شاگردان زین الدین زیدان پس از بازی برابر اتلتیکو در ویسنته کالدرون که با پیروزی پشت سر گذاشتند، حالا در دیداری خانگی باید به مصاف خیخون بروند، تیمی که به گفته زیدان اصلا بازی آسانی برای کهکشانی ها نخواهد بود.

در این دیدار در یک سو تیم صدرنشین رئال مادرید قرار دارد که در حال حاضر با 30 امتیاز صدرنشین لالیگاست و امیدوار است با حداقل 4 امتیاز اختلاف در دیدار هفته آینده در ال کلاسیکو به میدان برود. با این حال در این روزها خبر های خوب و بدی به زیدان رسیده است که بدترین آن ها بدون شک مصدومیت چندماهه گرت بیل می باشد و خبر خوب هم بازگشت کاسمیرو و په په به لیست تیم بوده است.

با این حال این مسابقه بین تیم های رتبه اول و رتبه هجدهم جدول برگزار می شود و انتظار می رود یک بازی یک طرفه را شاهد باشیم، دیداری که کهکشانی ها برای کسب 3 امتیاز می آیند و کسب امتیاز برای خیخون نیز یک موفقیت بزرگ خواهد بود.

 

غایبین دو تیم در این دیدار

برای رئال مادرید در این مسابقه بیل، موراتا و کروس به دلیل مصدومیت غایب می باشند.

خیخون نیز ان دی، برگی و لورا را در اختیار نخواهد داشت.

 

پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه این دیدار

رئال مادرید 3-0 خیخون

احسان احمدزاده بازدید : 58 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها پس از پیروزی در دربی راهی پرتغال شده اند.

تاریخ: سه شنبه 2 آذرماه 95

زمان: ساعت 23:15 به وقت ایران

مکان: ورزشگاه خوزه آلوالاده

داور مسابقه: آقای ویلیام کالوم از اسکاتلند ( ویلیام کالوم داور اهل اسکاتلند برای قضاوت این مسابقه انتخاب شده است و این دومین بار است که این داور برای کهکشانی ها قضاوت می کند. دیدار قبلی که فصل 14-2013 برمی گردد که رئال مادرید در خانه میزبان گالاتاسارای بود و بازی با نتیجه 4-1 به سود کهکشانی ها به پایان رسید. )

 

پیش بازی

پس از پیروزی در دربی مادرید حالا رئالی ها با یک روحیه مضاعف تری در رقابت های اروپایی می شوند و این هفته باید در دیداری خارج از خانه در لیسبون به مصاف تیم این شهر یعنی اسپورتینگ بروند.

زیدان که حالا موفق شده است آرامش را به اردوی کهکشانی ها بیاورد، می داند که برای ادامه دادن این  روند رو به رشدش به پیروزی در این مسابقه و کسب 3 امتیاز و رقابت با دورتموند برای صدرنشینی نیاز دارد، بازی که دیدار رفت آن آن طور ها هم راحت نبود و مادریدی ها در ثانیه های پایانی موفق شدند به پیروزی برند. باید صبر کرد و دید بازی فردا چگونه برای آن ها پیش خواهدرفت.

 

غایبین دو تیم در این دیدار

برای تیم پرتغالی اسپالویس، جفرسون، پائولیستا و پترویچ به دلیل مصدومیت غایب هستند.

رئال مادرید اما کاسمیرو، پپه، موراتا و کروس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

 

رویارویی های پیشین دو تیم

از سال 2000 تا به امروز این دو تیم 4 بار به مصاف هم رفته اند که در مجموع رئال مادرید 3 بار برنده بوده است و یک بازی هم به تساوی 2-2 رسیده است.

 

پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه این بازی

اسپورتینگ 1-3 رئال مادرید

احسان احمدزاده بازدید : 57 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (0)
فردا دو تیم بزرگ پایتخت در کالدرون به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ: شنبه 29 آبان 1395

زمان: ساعت 23:15 به وقت تهران

مکان: ورزشگاه ویسنته کالدرون

داور مسابقه: آقای فرناندز بوربالان / فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که قضاوت این دیدار را فرناندز بوربالان داور 43 ساله و اهل آلمریا عهده دار خواهد بود.

پیش بازی
بدون شک این بازی هم همانند دربی های قبل مادرید سنگین، پرفشار و پر از برخوردهای مختلف خواهد بود. شاید در چند سال اخیر اتلتیکومادرید این چنین به پیروزی در این دیدار احتیاج نداشته است چرا که آن ها در حال حاضر 6 امتیاز از حریف و تیم صدرنشین یعنی رئال کمتر دارند و بدون شک عدم پیروزی برای سیمئونه می تواند به بحرانی بزرگ برای وی تبدیل شود.همین موضوع شاید باعث شود که بازی هجومی تری را از قرمزها نسبت به دربی های قبل ببینیم و سبک بازی به گونه ای باشد که کمتر از این دو تیم دیده ایم. چیزی که هست:
رئال مادرید صدرنشین است، مصدومین زیادی دارد، کریستیانو رونالدو در فرم ایده آل نیست و تیم آمار دفاعی خوبی ندارد و در آن سو اتلتیکو چهارم است، 6 امتیاز از صدر کمتر است و تیم تمامی بازیکنان را در اختیار دارد. همین چند جمله باعث می شود تا هر کس بتواند یک دورنما برای خود از این مسابقه و شرایطش متصور شود.

غایبین دو تیم در این مسابقه
اتلتیکومادرید در این دیدار السیو چرچی و آگوستو فرناندز را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
رئال مادرید اما کروس، موراتا، پپه و کاسمیرو را به دلیل مصدومیت در این دیدار حساس در اختیار نخواهد داشت.

آمار و حقایقی از این مسابقه
رئال مادرید حداقل در20 بازی از 23 بازی اخیر خود در لالیگا 2 گل زده است.
رئال مادرید 23 مسابقه است که شکست نخورده است.
اتلتیکو 11 مسابقه از 12 بازی آخر خود در کالدرون را برنده بوده است.
رئال مادرید در 4 بازی آخر خود در لالیگا بیش از  2/5 گل در مسابقه زده است.
اتلتیکو در 12 مسابقه از 13 مسابقه آخر برابر رئال شکست نخورده است.

تاریخچه رویارویی های این دو تیم
این دو تیم در طول تاریخشان 213 مسابقه برابر هم قرار گرفته اند که حاصل این تعداد بازی 105 برد برای رئال مادرید، 54 برد برای اتلتیکو و 51 مساوی بوده است. در این بازی های کهکشانی ها 356 گل زده اند و اتلتیکو 272 گل دزه است. در دربی های لالیگایی اما آمار به این شکل است:
185 مسابقه برگزار شده که 85 برد برای رئال و 39 برد برای اتلتیکو بوده است و سایر دیدارها هم به تساوی کشیده است.

پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه این دیدار
اتلتیکومادرید 2-1 رئال مادرید

احسان احمدزاده بازدید : 69 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هفته یازدهم رقابت های لیگ اسپانیا برای رئال مادرید با دیداربرابر لگانس برگزار می شود.

تاریخ: یکشنبه 16 آبان ماه 95

زمان: ساعت 14:30 به وقت ایران

مکان: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

داور مسابقه: آقای متئو لاهوز

پیش بازی
زیدان و شاگردانش پس از تساوی که برابر لژیا ورشو ان ها را متوقف کرد و مورد هجوم انتقادات زیادی قرار داد، فردا ظهر در ادامه رقابت های خودش در لیگ اسپانیا باید در یک دیدار خانگی به عنوان صدرنشین لیگ به مصاف لگانس برود.
کهکشانی ها که پس از این مسابقه راهی مسابقات ملی می شوند، می دانند که رقیبانشان در این هفته دیدارهای دشواری دارند و از همین رو باید با پیروزی در این دیدار خانگی منتظر نتایج رقیبانش باشد تا شاید بتواند فاصله را با آن ها بیشتر کند. این در حالیست که هم اکنون فاصله مادرید با بارسا 2 امتیاز است و در صورت حتی یک تساوی امتیاز این دو تیم با هم برابر می شود.
شایان ذکر است همچنان مشکل مصدومیت دامن گیر کهکشانیهاست و در این دیدار هم بنزما، راموس، کاسمیرو و پپه به دلیل مصدومیت حضور ندارند ولی بازگشت لوکا مودریچ می تواند خبر فوق العاده ای برای مادریدیستاها باشد.

غایبین دو تیم در این دیدار
رئال مادرید در این دیدار راموس، بنزما، کاسمیرو و پپه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.
لگانس نیز  آلبرتو برینولی، روبر، ممدو کانه، آدرین مارین و تونی دوواله را به دلیل مصدومیت ندارد.

رویارویی های پیشین دو تیم
این دو تیم در طول تاریخشان تنها در دو مسابقه در فصل 04-2003 رقابت های کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که در آن دو مسابقه مادریدی ها با نتایج 2-1 و 4-3 حریفشان را شکست دادند.

پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه این دیدار
رئال مادرید  4-1 لگانس

این دیدار به صورت زنده و مستقیم از شبکه ورزش پخش خواهد شد.
لگانس یکی از شهر های کوچک در حاشیه پایتخت اسپانیا، مادرید است.

احسان احمدزاده بازدید : 56 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کهکشانی ها پس از 3 تساوی حالا به دنبال برد هستند.

تاریخ : یکشنبه 11 مهر 95

زمان : ساعت 17:45 به وقت ایران

مکان : ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو

داور مسابقه : آقای مارتینز مونوئرا

پیش بازی
رئال مادرید روزهای آسانی را پشت سرنمی گذارد و این روزها ان ها پس از 3 تساوی در بازی های آخرشان حالا به دنبال این هستند تا با گسب پیروزی در این بازی خانگی به مسیر و روند پیروزی های خود برگردند.
تیم زیدان که این روزها درگیری مصدومیت های بسیار از ستارگانش می باشد، حتی نداشتن بازیکنان مهم خودش را هم نمی تواند دلیل محکمی برای عدم پیروزی در بازی هایش باشد و از همین رو مادریدی ها هم قسم شده اند رتبه نخست لالیگا را به راحتی از دست ندهند. رئال در این دیدار بازیکنانی نظیر راموس، مودریچ، مارسلو، کوئنترائو و کاسمیرو را در اختیار ندارد و می داند ایبار رده هفتمی نمی تواند خیلی بی آزار باشد.

غایبین دو تیم در این دیدار
رئال مادرید در این دیدار مودریچ، مارسلو، کاسمیرو و کوئنترائو را به دلیل مصدومیت و راموس را به دلیل محرومیت ندارد.
ایبار نیز در این دیدار گالوز و لونا به دلیل مصدومیت غایب هستند.

رویارویی های پیشین دو تیم
این دو تیم از سال 2004 تا به امروز در 6 بازی به میدان رفته اند که سهم رئال مادرید 5 پیروزی بوده است و 1 بازی دو تیم نیز مساوی شده است. فصل پیش نیز در یک بازی 2-0 و در بازی دیگر 4-0 کهکشانی ها برنده بازی بودند.

پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه این دیدار
رئال مادرید 4-1 ایبار

احسان احمدزاده بازدید : 240 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فردا شب فوتبال اروپا شاهد نبردی جذاب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک خواهد بود.

تاریخ: سه شنبه 6 مهر ماه 95

زمان: ساعت 22:15 به وقت ایران

مکان: ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک

داور: آقای مارک کلاتنبرگ از انگلستان

(کلاتنبرگ که اکثرا بازی های بزرگ را قضاوت می کند پیش از این در بازی هایی نظیر فینال لیگ قهرمانان سال گذشته یا بازی 3 سال پیش رئال و دورتموند در برنابئو که با نتیجه 3-0 به سود مادریدی ها تمام شد را قضاوت کرده بود.)

پیش بازی:
دوباره لیگ قهرمانان اروپا فرا رسید و هیجانی دوباره به فوتبال باشگاهی در اروپا بازگشت و این هفته در یکی از جذاب ترین دیدارهای این مرحله سفیدهای رئال مادرید از خانه دور هستند و باید در ورزشگاه سهمناک تیم زردپوش دورتموند به میدان بروند.
در این دیدار در یک سوی میدان تیم میزبان یعنی دورتموند حضور دارد که فصل را می توان گفت خیلی خوب شروع کرده است و توخل و یارانش توانسته اند در لیگ آلمان تمام بازی ها جز یک بازی را ببرند و در رده سوم جدول قرار بگیرند. آن ها می دانند که در اروپا شرایط فرق دارد و تمامی تیم ها با نگرشی دیگر وارد می شوند و با وجود دو تساوی پی در پی رئال مادرید در لالیگا، ولی بازی برابر کهکشانی ها همیشه دشوار خواهد بود و باید در بهترین فرم به مصاف آن ها بروند وگرنه نمی توانند از پس پرافتخارترین تیم اروپا بربیایند.
در آن سو اما رئال مادرید است، تیمی که نامش با لیگ قهرمانان اروپا گره خورده است و در هر شرایط و اوضاعی که باشد، مادرید در میان شانس های قهرمانیست و باید از آن ها ترسید. کهکشانی ها کمی از شرایط آرمانی فاصله گرفته اند و با مصدومیت دو بازیکن مهم شان یعنی مارسلو و کاسمیرو کمی در بازی هایشان به مشکل خورده اند و آن ها هم می دانند دورتموند در خانه تیم قدرتمندیست و باید با احتیاط فراوان برابر آن ها قرار گرفت.

http://s8.picofile.com/file/8268736076/14.jpg

ترکیب احتمالی دو تیم

http://s8.picofile.com/file/8268736126/3212.jpg

غایبین دو تیم در این دیدار:
زردهای دورتموند در این دیدار سوبتیچ، دورم، رویس، بندر به دلیل مصدومیت حضور ندارند.
سفیدهای مادرید نیز مارسلو و کاسمیرو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

رویارویی های پیشین دو تیم:
در 10 بازی آخری که این دو تیم برابر هم صف آرایی کرده اند، 4 بار مادریدی ها برنده بوده اند، 3 بازی مساوی شده است و سهم دورتموند هم پیروزی در 3 مسابقه بوده است. جالب است بدانید که در 4 بازی از این 10 بازی در 4 سال اخیر بوده است که سهم رئال در این بازی ها 2 پیروزی و سهم دورتموند هم 2 پیروزی بوده است.

http://s8.picofile.com/file/8268736226/12321.jpg

آمار و ارقامی از دو تیم:
رئال مادرید در 14 بازی از 15 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان کست نخورده است.
دورتموند هر سه بازی خانگی خود برابر رئال در همه تورنمنت ها را برده است.
در 3 بازی آخر زردها در اروپا حداقل 3-5 گل ردوبدل شده است.
دورتموند در 3 بازی خانگی آخر خود برابر رئال موفق به زدن حداقل 2 گل شده است.

پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه بازی: بروسیا دورتموند 3-2 رئال مادرید

احسان احمدزاده بازدید : 55 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دو تیم رئال مادرید و لاس پالماس، امشب در ورزشگاه گرن کاناریا شهر لاس پالماس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رئال مادرید با کسب 13 امتیاز از 5 بازی خود در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها  در این 5 بازی، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند که تساوی آنها به دیدار اخیرشان مقابل ویارئال بازمی‌گردد. در حالی که زیدان این فرصت را داشت که با پیروزی در بازی قبلی، نامش در کتاب رکوردها ثبت شود، با تساوی 1-1 مقابل ویارئال این فرصت او سوخت.

در سوی دیگر لاس پالماس با کسب 9 امتیاز از 5 بازی در ره ی پنجم قرار گرفته است. آنها نیز در این 5 بازی، 3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده اند و حال امیدوارند مقابل رئال موفق به کسب امتیاز شوند. کاسمیرو بزرگترین غایب رئال مادرید خواهد بود. او به دلیل شکستگی استخوان پا قادر به همراهی رئال نیست و باید دید زیدان چه بازیکنی را برای جانشینی او انتخاب خواهد کرد. رئال و لاس پالماس در چند سال اخیر تنها سال گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که رئال موفق شد در هر دو بازی به پیروزی برسد.

احسان احمدزاده بازدید : 74 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - شاگردان زیدان فرداشب به مصاف شگفتی ساز لالیگا خواهند رفت.

تاریخ: شنبه 3 مهر 1395

زمان: ساعت 22:15 به وقت تهران

مکان: ورزشگاه گرن کاناریا

داور: آقای استرادا فرناندز

پیش بازی
رئال مادرید بالاخر روند پیروزی هایش در لالیگا متوقف شد و 4 شنبه شب برابر ویارئال به تساوی 0-0 رسید و حالا باید به فاصله 3 روز به جزایر قناری سفر خواهند کرد و به مصاف تیم لاس پالماس خواهند رفت.
رئال مادرید هم اکنون در صدر جدول قرار دارد اما می داند که با کوچکترین لغزش تیم های پایین تر جای او را خواهند گرفت و برای همین در دیدار شنبه شب با وجود خستگی و همچنین بازی سخت پیش رویشان برابر دورتموند، برای پیروزی به میدان خواهند رفت. آن ها در این دیدار بازیکنان تاثیرگذاری نظیر کاسمیرو و مارسلو و په په را در اختیار نخواهند داشت و همین کار را برای کهکشانی ها سخت تر می کند.

غایبین دو تیم در این مسابقه
رئال مادرید در این دیدار کاسمیرو، مارسلو، په په و کوئنترائو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
لاس پالماس نیز بیگاس، هرنان و کاستیانو را به دلیل مصدومیت و بواتنگ را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

رویارویی های پیشین دو تیم
در 5 مسابقه اخیری که این دو تیم به مصاف هم رفته اند، سهم رئال مادرید 5 پیروزی بوده است وهیچ دیداری مساوی نشده است و لاس پالماس توانسته1 پیروی کسب کند. فصل گذشته نیز در دو بازی رفت و برگشت رئالی ها با نتیجه 2-1 و1 -3 برابر زردها برنده شدند.

پیش بینی نتیجه مسابقه توسط هواسکورد
لاس پالماس 2-3 رئال مادرید

احسان احمدزاده بازدید : 65 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - امشب شاگردان زیدان میزبان زردهای ویارئال هستند.

تاریخ: 4شنبه 31 شهریور 95

زمان: ساعت 21:30 به وقت ایران

مکان: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

داور: آقای گونزالس گونزالس

پیش بازی
رئال مادرید فصل را کاملا ایده آل شروع کرده است و هم اکنون با 12 امتیاز به تنهایی در صدر جدول اسپانیا قرار گرفته است و امشب در خانه برابر شاگردان فران اسکریبا به میدان خواهد رفت.
زیدان در این فصل از بیشتر بازیکنانش بازی گرفته است و برای امشب هم چند مهره مهم خود نظیر مودریچ و کاسمیرو را در اختیار ندارد و می داند بازی برابر ویارئال خیلی هم آسان نخواهد بود. مثل همیشه انتظار می رود در خانه مادریدی ها بازی را هجومی دنبال کنند اما بدون شک از خطرهای خط حمله زردها هم آگاه هستند و به همین منظور شاید بازی کمی محتاطانه تری به نمایش بگذارند.
از آن سو ویارئال در این فصل هنوز طعم شکست را نچشیده است و در حال حاضر دو پیروزی و دو تساوی نصیبش شده است. آن ها می دانند این دیدار شاید یکی از سخت ترین دیدار های فصلشان باشد و با توجه به عملکرد نه چندان مطلوب برابر رئال در مادرید در گذشته خود را برای یک بازی دشوار اماده می کنند.

غایبین دو تیم در این دیدار
برای مادرید در این دیدار کاسمیرو، په په، ناواس و کوئنترائو به دلیل مصدومیت و مودریچ به دلیل استراحت غایب هستند.
ویارئال هم در این دیدار سولدادو و باکامبو را در اختیار ندارد.

صحبت های مربی دو تیم پیش از این بازی

زیدان: چیزی که می می دانیم این است که بازی سختیست و برابر یک حریف خوب در خانه بازی می کنیم. تیمی کهتا بحال نباخته است و مهم ترین چیز این استکه برای این بازی اماده شویم. در زمین جایی برای امتحان نیست وباید با آمادگی کامل به زمین رویم.
اسکریبا: در بازی امشب ما یک نقشه آنتی مادریدی داریم و تمام سعیمان این است که عملکرد ستاره های آن ها را به حداقل برسانیم و پس از آن که بازی را 0-0 نگه داشتیم، به گل برسیم. در ابتدا باید به فکر دفاع باشیم و سپس به گل فکر کنیم.

رویارویی پیشین دو تیم
در 6 دیدار آخری که این دو تیم به مصاف هم رفته اند، سهم رئال مادرید 3 پیروزی بوده است، از سوی دیگر سهم ویارئال هم 1 پیروزی بوده است و 2 بازی هم مساوی شده است. فصل گذشته اما در دیدار رفت کهکشانی ها با نتیجه 1-0 بازنده بودند و در بازی برگشت با نتیجه 3-0 پیروز شدند.

پیشبینی هواسکورد از نتیجه این دیدار
رئال مادرید 3-1 ویارئال

احسان احمدزاده بازدید : 58 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (2)
رئال نیوز - دو تیم اسپانیول و رئال مادرید،‌امشب در ورزشگاه کورنیا ال پرات شهر بارسلون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رئال که 3 برد از 3 بازی خود به دست آورده،‌در حال حاضر بارسا را با یک بازی بیشتر بالاتر از خود می‌بیند و همین موضوع انگیزه کافی به شاگردان زیدان برای کسب نتیجه در این دیدار خارج از خانه را خواهد داد.

رئال پس از سال 2012 موفق به قهرمانی در لالیگا نشد و همین موضوع باعث شده تا تمرکز اصلی آنها در این فصل بر روی لیگ باشد. سپیدپوشان فصل را بسیار خوب آغاز کرده اند و به جز پیروزی در تمام بازی‌های لالیگا، در چمپیونزلیگ نیز موفق شدند 2-1 لیسبون را شکست دهند تا قدرت خود را در تمامی لیگ ها و رقابت‌ها به رخ بکشند.

در سوی دیگر اسپانیول شروع ضعیفی در لیگ داشته است. آنها در 3 بازی خود دو تساوی و یک شکست کسب کرده اند و تا به اینجای کار موفق به کسب پیروزی نشده اند. همچنین آنها مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که نتایج بسیار ضعیفی مقابلش به ثبت رسانده اند. در 5 تقابل اخیر دو تیم رئال 5 پیروزی کسب کرده،‌22 گل به ثمر رسانده و در هر بازی موفق به زدن حداقل 3 گل شده است.

 دو بازی آخر دو تیم با برتری 6-0 سپیدپوشان به پایان رسیده و با توجه به آمار خوب حط حمله بارسا،‌رئال نیز می‌خواهد یک پیروزی پر گل به ثبت برساند. رونالدو به این بازی نخواهد رسید و حضور گرت بیل و ناواس در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. در سوی دیگر میدان خاوی فوئگو به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 98 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فردا شب تیم زیدان راهی بندر بارسلون می شود.

تاریخ: یکشنبه 28 شهریور 95

زمان: ساعت 23:15 به وقت ایران

مکان: ورزشگاه RCDE

داور: آقای هرناندز هرناندز

پیش بازی
فرداشب دو تیم رئال مادرید و اسپانیول در هفته 4 لالیگا برابر هم صف آرایی می کنند دیداری که بین تیم اول جدول و تیم شانزدهم جدول برگزار می شود و انتظار می رود زیدان به همراه شاگردانش برای کسب پیروزی به میدان بروند و از همین رو با وجود غایبینی که دارند یک بازی کاملا تهاجمی را به نمایش بگذارند.
طبق اخبار رسیده در این دیدار رئال مادرید دو فوق ستاره خودش به نام های رونالدو و بیل را در اختیار ندارد و همین موضوع شاید کار را برای کهکشانی ها سخت کند ولی با توجه به رقابتی که در صدر جدول وجود دارد باز هم مادریدی ها برای برد به میدان بروند. اسپانیول نیز تیم 16 جدول است و در این فصل به دو تساوی و یک شکست رسیده است و می داند میزبانی از رئال مادرید یکی از سخت ترین بازی های فصل خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

http://s9.picofile.com/file/8267712468/4545_0.jpg

غایبین دو تیم در این دیدار
برای رئال مادرید بیل، ناواس و کوئنترائو به دلیل مصدومیت و رونالدو به دلیل بیماری غایب هستند.
اسپانیول نیز در این بازی فوئگو را به دلیل محرومیت ندارد.

رویارویی های پیشین دو تیم
در 6 بازی آخری که این دو تیم به مصاف هم رفته اند تیم کاتالانی هیچ حرفی برای گفتن نداشته است و در همه 6 بازی بازنده بوده است. در این 6 بازی سهم رئال 23 گل بوده است و اسپانیول تنها 2 گل زده است. فصل پیش نیز بازی دو تیم با نتایج 6-0 و 6-0 به سود مادرید تمام شد.

پیش بینی نتیجه این دیدار توسط هواسکورد
اسپانیول 1-2 رئال مادرید

احسان احمدزاده بازدید : 47 چهارشنبه 24 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دو تیم رئال مادرید و اسپورتینگ لیسبون، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم زیدان که مدافع عنوان قهرمانی است، خود را برای یک دستاورد تاریخی در رقابت‌های چمپیونزلیگ امسال آماده می‌کند. هر چند که فشارها بر رئال برای بردن لالیگاست و آنها در 10 سال اخیر آمار بسیار ضعیفی در لیگ اسپانیا دارند، ولی مطمئنا رئال به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ امسال نیز خواهد بود. مدافع عنوان قهرمانی قصد دارد به اولین تیمی تبدیل شود که از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده است و همین موضوع به انگیزه ای برای بازیکنانش تبدیل شده است.
این دومین بار است که دو تیم در مرحله گروهی چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر می‌روند. آخرین بار فصل 01-2000 بود که دو تیم هم گروه شدند و بازی اول در لیسبون با نتیجه 2-2 و در مادرید با نتیجه 4-0 به نفع رئال به پایان رسید. اسپورتینگ هر دو باری که به برنابئو سفر کرده با شکست این ورزشگاه را ترک کرده است، 5 گل دریافت کرده و گلی به ثمر نرسانده است. کیلور ناواس،‌فابیو کوئنترائو و ایسکو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سپیدپوشان نخواهند بود. در سوی دیگر جفرسون و اسپالویس نیز نمی‌توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 56 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مدافع عنوان قهرمانی فردا شب لیگ قهرمانان را آغاز خواهد کرد.

تاریخ: چهارشنبه 24 شهریور 95

زمان: ساعت 23:15 به وقت ایران

مکان: ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو

داور بازی: پائولو تالیاونتو از تورین

پیش بازی : باز هم تورنمنت لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود و بدون شک رئال مادرید تیمیست که بیش از هر تیم دیگری متخصص موفقیت در این تورنمنت است. کهکشانی ها که چند ماه پیش برای یازدهمین بار در این تورنمنت قهرمان شدهد، به دنبال این هستند تا این بار با زیدان دوست داشتنی اروپا را شروع کنند و در اولین مسابقه باید به مصاف اسپورتینگ لیسبون بروند.
در این دیدار یک سوی میدان تیمی قدرتمند وجود دارد که با تمام قوا به این دیدار می آید و با بازگشت ستارگانش نظیر بنزما و رونالدو وارد این تورنمنت جذاب می شود. بدون شک زیدان می داند که جدا از موفقیت در  لالیگا باید در این تورنمنت هم تیم خوبی را روانه میدان کند تا از همان ابتدای کار با اقتدار بازی ها را جلو بیاید. در سوی دیگر اما اسپورتینگ لیسبون حاضر است که می داند این بازی سخت ترین بازی آن ها در مرحله گروهی می باشد و به همین منظور شاید امتیاز گرفتن از این دیدار یک ماموریت غیرممکن برای آن ها باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم :

http://s9.picofile.com/file/8267275184/dddd.jpg

غایبین دو تیم در این دیدار
برای رئال مادرید در این دیدار ایسکو، آسنسیو و دیاز به دلیل پر بودن لیست و ناواس و کوئنترائو به دلیل محرومیت غایب هستند.
در تیم پرتغالی اما جفرسون و اسپالویس به دلیل مصدومیت حاضر نیستند.
رویارویی های پیشین دو تیم
این دو تیم تا به امروز 3 بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن 2 پیروزی برای کهکشانی ها بوده است و یک بازی هم مساوی شده است. آخرین بازی دو تیم به سال 2008 برمی گردد که مادریدی ها در یک بازی دوستانه 5-3 به برتری رسیدند.
پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه این دیدار
رئال مادرید 3-1 اسپورتینگ

احسان احمدزاده بازدید : 43 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - فردا شب بار دیگر سفیدهای مادرید به میدان می آیند، این بار با بهترین بازیکن خود!

تاریخ : شنبه 20 شهریور ماه 95

زمان : ساعت 18:30 به وقت ایران

مکان : ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

داور مسابقه : آقای داوید فرناندز

پیش بازی
بار دیگر رقابتهای فوتبال ملی به پایان رسید و نوبت به بازی های باشگاهی رسید و در فوتبال اسپانیا هم فردا عصر در پایتخت تیم رئال مادرید در هفته سوم میزبان اوساسونا خواهد بود.
تیم زیدان در این فصل طوری کار را شروع کرد که ستاره های مهم خود نظیر رونالدو و بنزما را در اختیار نداشت و توانست در دو دیدار حساس برابر سلتا و سوسیه داد به برتری رسید و توانست به 6 امتیاز کامل برسد. اما حالا شرایط فرق کرده است و زیدان تیم کامل تری را در اختیار دارد و امیدور است تا با پیروزی در بازی فردا به پانزدهمین پیروزی پیاپی خود با رئال مادرید برسد.
از سوی دیگر اوساسونا در حالی به این دیدار می آید که از دو بازی به  تنها 1 امتیاز رسیده است و می داند که این بازی شاید سخت ترین بازی آن ها در این فصل باشد. دیداری که باید در زمین کهکشان پرستاره زیدان به میدان بروند و امیدوارند با ماموریت غیرممکن خود یعنی کسب امتیاز از مادرید برگردند.

غایبین دو تیم در این دیدار
برای رئال مادرید مارسلو، کاسمیرو و هامس به دلیل استراحت، ایسکو، ناواس و کوئنترائو به دلیل مصدومیت غایب هستند.
اوساسونا نیز فوئنتاس و فلانو را به دلیل مصدومیت ندارد.

رویارویی های پیشین دو تیم
در 6 بازی اخیری که این دو تیم برابر هم صف آرایی کرده اند، سهم رئال مادرید 4 پیروزی و سهم اوساسونا 0 پیروزی بوده است و 2 دیدار هم به تساوی کشیده است. دیدارهای دو تیم در فصل گذشته نیز با نتایج 4-0 و 2-0 به سود سفیدها تمام شد.

پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه بازی دو تیم
رئال مادرید 3-0 اوساسونا

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 344
  • بازدید ماه : 819
  • بازدید سال : 13,055
  • بازدید کلی : 205,190