loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 19 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال در نیم فصل اول شرایط مناسبی در رئال نداشت و حتی قصد داشت این تیم را ترک کند.

رئال نیوز - پس از فینال جام جهانی باشگاه ها بود که خامس صراحتا از شرایطش در رئال ابراز نارضایتی کرد و گفت که پیشنهاداتی که برایش رسیده اند را بررسی خواهد کرد.
 
در نهایت اما خامس تصمیم گرفت که در رئال بماند و حالا در بازی های حساس در ترکیب ثابت کهکشانی ها نیز قرار می گیرد.

رافائل سانتوس بوره،  هموطن خامس که برای ویارئال بازی می کند، در مورد خامس به خبرنگاران گفت:

من همواره با او در تماس هستم. خامس چندی پیش مصدوم بود و مرتب پیگیر وضعیتش بودم.
به تازگی نیز با او صحبت کرده ام. خامس به من گفت که حالا در رئال خوشحال است و در بهترین شرایط بدنی قرار دارد. او به من گفت که قصد دارد در رئال بماند چون بیشتر از گذشته در ترکیب ثابت قرار می گیرد و به ثبات خوبی نیز رسیده است.
احسان احمدزاده بازدید : 61 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
او در این 10 سال به کاپیتانی دوم تیم نیز رسیده است.

رئال نیوز - پس از این که در دیدار شنبه عصر رئال مادرید موفق شد در خانه با نتیجه 2-1 برابر خیخون به برتری برسد، مارسلو مدافع کهکشانی ها به همراه تیمش به یک پیروزی دیگر رسدی تا تعداد پیروزی های وی در لالیگا به همراه رئال مادرید به عدد 200 برسد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، از سوی دیگر خامس رودریگز که در این بازی در ترکیب فیکس کهکشانی ها حضور داشت هم موفق شد در پیراهن سفید این تیم به پنجاهمین پیروزی خود به همراه کهکشانی ها برسد. این آمار در حالیست که مارسلو در این مدت 272 بازی در لالیگا برای رئال انجام داده است و موفق به زدن 17 گل نیز شده است. در سوی دیگر خامس هم 62 مسابقه برای رئال انجام داده است و 21 گل نیز برای تیم خود به ثمر رسانده است.

گفتنیست در این بازی پیروزی کهکشانی ها مصادف با صدرنشینی محض آن ها در لالیگا بود.

احسان احمدزاده بازدید : 57 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (0)
آمار می گویند که خامس رودریگز، ضعیف ترین بازیکن رئال در مقابل اسپورتینگ خیخون بوده است.

رئال نیوز - هرچند خامس دو هفته پیش در یک مصاحبه از نیمکت نشینی اش در رئال ابراز گلایه کرد؛ اما با نمایش روز گذشته وی ثابت شد که زیدان از اینکه به وی کمتر میدان می دهد حق دارد.

خامس تا بدینجای فصل تنها برابر اسپانیول، ویارئال، دورتموند، کولتورال و خیخون از ابتدا به میدان رفته و شب گذشته نشان داد که نیمکت نشینی هایش بی دلیل نبوده است.

طبق آمار بازی، خامس که 71 دقیقه در زمین بود، بیش از همه بازیکنان رئال توپ از دست داد(16 بار)، ضعیف ترین بازیکن رئال از حیث دقت در ارسال پاس بود (80 درصد) و تنها در 33 درصد دوئل هایش موفق ظاهر شد. در مجموع نیز او در بیشتر دقایق بازی کم اثر و گم به نظر می رسید.

خامس تا بدینجا با 569 دقیقه حضور در زمین، بیستمین بازیکن رئال از حیث دقایق حضور در بازی هاست و با ادامه این روند، نیمکت نشینی هایش تداوم نیز خواهند داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 55 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (0)
هافبک کلمبیایی دیروز 72 دقیقه بازی کرد.

رئال نیوز - خامس رودریگز پیش از بازی دیشب برابر اسپورتینگ خیخون که تیمش 2-1 پیروز شد، 498 دقیقه در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته بود که با اضافه شدن 72 دقیقه امروز این عدد به 570 رسید.

خامس که سال 2014 با انتقالی به ارزش 80 میلیون یورو و قراردادی شش ساله به جمع مادریدی ها پیوسته در این فصل طبق گزارش AS، بدون در نظرگیری بازی امروز هر دقیقه 42.354 هزار یورو برای رئال مادرید هزینه داشته و مجموعا تاکنون 13.130 میلیون یورو خرجش شده است. او که به طور ناخالص 7.60 میلیون یورو در سال دستمزد می گیرد روی هم رفته  تا بدینجا برای باشگاه حدود 21 میلیون یورو آب خورده است.

شماره 10 بیست و پنج ساله رئال مادرید در فصل اول حضورش در جمع سفیدپوشان تا اینجای فصل 1500 دقیقه بازی کرده بود و هر دقیقه حضورش در میدان 14.061 هزار یورو هزینه داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 45 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
خامس رودریگز سال 2014 با رقم 80 میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید پیوست و سالانه نزدیک به 7.8 میلیون یورو نیز حقوق دریافت می کند.

رئال نیوز - اوضاع برای این ستاره کلمبیایی در دو فصل اخیر خوب پیش نرفته و او حالا یک نیمکت نشین محض در رئال مادرید است. با وجود اینکه زیدان در نشست خبری روز گذشته خود عنوان کرد که به خامس در ادامه لالیگا بازی خواهد رسید و اینکه ترک رئال مادرید راهکار خوبی برای وی نیست؛ اما یک بررسی ساده نشان می دهد که رئال برای حفظ بازیکنی که از حیث دقایق بازی، نفر بیستم است، در حال پرداخت چه هزینه گزافی است.

رئال با رقم 80 میلیون یورو خامس را با قراردادی 6 ساله به خدمت گرفت و به عبارتی برای هر فصل، 13.3 میلیون یورو هزینه کرده است. به این مبلغ، 7.75 میلیون یورو حقوق سالانه خامس را نیز اضافه کنید تا به رقم 21 میلیون یورو برسید. خامس در این فصل با 498 دقیقه بازی، تنها بالاتر از کاسمیرو، ماریانو و ینیز از حیث دقایق حضور در زمین قرار دارد.

به عبارتی ساده، رئال بابت هر دقیقه بازی خامس در این فصل، 42000 یورو هزینه کرده است؛ هزینه ای سنگین برای حفظ بازیکنی که مورد نظر زیدان نیز نیست

احسان احمدزاده بازدید : 45 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)
ستاره کلمبیایی زیر 500 دقیقه این فصل برای رئال مادرید به میدان رفته است.

رئال نیوز - خامس رودریگز، هافبک 25 ساله رئال مادرید این فصل آن طور که انتظار می رفته نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب تیم زین الدین زیدان داشته باشد و از 11 بازی تنها در 5 دیدار فیکس و زیر 500 دقیقه در میدان حاضر بوده است.

شایعات ناراضی بودن او از وضعیتش در مادرید گزارشاتی از نشریه AS را به همراه داشته که عنوان می کند ژوزه مورینیو در منچستریونایتد هنوز هم به خامس فکر می کند و شرایط او را بار دیگر تحت نظر گرفته است. مربی پرتغالی در تصور جایگزینی مطمئن برای وین رونی است و از این سو هافبک اهل آمریکای جنوبی لوس بلانکوس را گزینه ای ایده آل برای پست شماره 10 شیاطین سرخ می داند.

اینترمیلان و چلسی نیز از علاقه مندان به خامس هستند و این ها همه در حالی است که فلورنتینو پرز علاقه ندارد در صورت محرومیت رئال مادرید از دو پنجره نقل و انتقالات آتی و عدم خرید جایگزین، بازیکنی را به فروش رساند.

احسان احمدزاده بازدید : 47 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (0)
اخبار حاکی از آن است که ژوزه مورینبو، سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد خواهان جذب خامس رودریگز است.

رئال نیوز - به نظر می رسد زیدان اعتقادی به استفاده از خامس رودریگز ندارد و در فصل جاری، در بازی های کمی از او در ترکیب ثابت استفاده کرده است.

دیلی استار مدعی شد که به همین دلیل مورینیو با خامس تماس گرفته و از او خواسته در صورت راضی کردن پرز، منچستریونایتد علاقمند است تا او را به خدمت بگیرد. مورینیو از خامس خواسته با پرز مذاکره کند و او را راضی کند تا امکان این انتقال را با 60 میلیون یورو فراهم کند.

البته وجود مدیربرنامه های مشترکی به نام خورخه منذس، رابطه مورینیو و خامس را بهبود بخشیده و احتمال زیادی می رود تا در تابستان آینده شاهد مهاجرت این ستاره کلمبیایی به انگلیس باشیم.

احسان احمدزاده بازدید : 47 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
بازیکن سابق پارما به انتقاد از رونالدو پرداخته است.

رئال نیوز - این فصل هم خامس رودریگز شرایط خیلی خوبی در تیم باشگاهی اش یعنی رئال مادرید ندارد و او یکی از بازیکنان نیمکت نشین تیم است در تیم ملی نیز با شکست برابر آرژانتین شرایط این تیم برای صعود به جام جهانی هنوز مشخص نیست. در همین مورد فاستینو آسپریا مهاجم سابق کلمبیا در گفتگویی با ESPN گفت:

من خامس را خیلی دوست دارم و برای او احترام زیادی قائلم اما دوستی او با رونالدودر حال آسیب رساندن به وی می باشد. او هم همانند رونالدو وقتی در تیم ملی پاسی دریافت نمی کند همان ژست ها را می گیرد. کریستیانو هم به کسی پاس نمی دهد و بقیه را مدیریت می کند و این اتفاق برای خامس هم افتاده است.

او ادامه می دهد:

نبرد با حریف و صحبت با داور یک چیز طبیعی است ولی اعتراض و اخلاق بد با هم تیمی ها بدترین چیزیست که یک فوتبالیست می تواند داشته باشد. او این چیزها را از رونالدو یاد گرفته است چون هر 8 روز این کار را می کند.

گفتنیست آسپریا معتبرترین باشگاه اروپایی که آسپریا در آن بازی کرده است نیوکاسل می باشد و همچنین وی 57 بازی ملی نیز دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 39 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)
روبرتو کارلوس، اسطوره باشگاه رئال مادرید مدعی شد که خامس برای اثبات کیفیتش به محبت نیاز دارد.

رئال نیوز - ستاره کلمبیایی تحت هدایت زیدان نتوانسته به کیفیت سابق خود بازگردد و عملکرد خوبش در فصل 15-2014 را تکرار کند. حال کارلوس که 4 قهرمانی لالیگا و 3 قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال به دست آورده مدعی شد که خامس به محبت نیاز دارد تا به اوج برگردد.

او گفت:

اگر خامس آنطور که بعضی مردم می‌گویند ضعیف بود، کاپیتان تیم ملی کلمبیا نمی‌شد. مردم می‌توانند راجع به عملکرد او بحث کنند ولی او در بهترین تیم دنیا بازی می‌کند. او به محبت نیاز دارد، من هم در دوره ای نیاز دشتم. او باید به وجوهی که می‌تواند در آنها پیشرفت کند فکر کند. باید به خودش اطمینان کند. او بازیکن فوق العاده ای است. گاهی زیدان از او استفاده می‌کند و گاهی ایسکو. این به تصمیم او بستگی دارد ولی چیزی که من در تمرینات از او دیدم فوق العاده بوده است.
احسان احمدزاده بازدید : 39 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - شماره 10 رئال مادرید راهی اردوی ملی شده است.

خامس رودریگز یکی از بازیکنانیست که در تیم ملی کشورش شرایط کاملا متفاوتی را نسبت به تیم باشگاهی اش تجربه می کند. وی که این روزها به عنوان شماره 10 کلمبیا برای بازی های پیش رو برابر شیلی و آرژانتینی آماده می شود، در مادرید همچنان نیمکت نشین است و شنیده هایی مبنی بر جدایی اش نیز به گوش می رسد، اما با بازگشت دوباره وی به تیم ملی به نظر می رسد شرایط او فرق کرده است. در صحبت هایی کوتاه به RCN در مورد بازگشت به اردوی ملی گفت:

هر زمان که به کلمبیا برمی گردم، احساس می کنم یک هوای جدید به من کمک می کند تا کارها را درست انجام بدهم.

گفتنیست این موضوع به خوبی در تمرینات کلمبیا دیده می شود و حامس با یک شادابی خاصی با پکرمن کار می کند.

احسان احمدزاده بازدید : 37 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این بازیکن کلمبیایی در مادرید نیمکت نشین است.

بدون شک یکی از بازیکنانی که در این ماه ها شرایط خوبی در رئال مادرید نداشته است و اکثرا نیمکت نشین بوده است، خامس رودریگز کلمبیایی می باشد که هرگز موفق نشد زیدان را برای قرار  دادن وی در ترکیب اولیه راضی کند.

در همین مورد به گزارش MARCA، نشریه ایتالیایی Corriere dello Sport گزارشی منتشر کرده است که طی آن باشگاه یوونتوس ایتالیا بار دیگر علاقه جدی خود را به جذب این بازیکن نشان داده است و امکان دارد در ماه های آتی و تعطیلات زمستانی برای به خدمت گرفتن وی وارد عمل شود. به گفته این منبع این اولین بار نیست که یووه از علاقه اش به رودریگز رونمایی می کند و در تابستان هم پس از جدایی پل پوگبا، یکی از بازیکنان مورد نظر الگری برای خط میانی بیانکونری رودریگز بود.

از سوی دیگر فلورنتینو پرز و ماروتا همیشه رابطه خوبی با یکدیگر داشته اند و همین موضوع شانس این انتقال را بیش از پیش می کند و باید دید بعد از ویتسل که باید تقریبا او را بازیکن آینده یووه دانست، رودریگز هم راه راه پوش خواهد شد یا خیر.

احسان احمدزاده بازدید : 37 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره لیورپول حالا دیگر فقط مورد توجه بارسلونا و پاریسن ژرمن نیست.

بسیاری بر این باورند که فیلیپه کوتینیو، هافبک 24 ساله لیورپول برترین بازیکن این فصل لیگ برتر است. همین موضوع سبب شده تا بارسلونا و پاریسن ژرمن طی چند روز اخیر جویای شرایط انتقال کوتینیو شوند.

اما Diario Gol گزارش داده از آنجایی که زین الدین زیدان خامس رودریگز را خارج از برنامه هایش می داند و علاقه بسیاری به بازیکنان برزیلی دارد، فیلیپه کوتینیو توانسته با عملکردش نظر او  را جلب کند تا شماره 10 لیورپول جانشین شماره 10 رئال یعنی خامس رودریگز شود.


البته در شرایط عادی نمی توان تا سال 2018 این انتقال را نزدیک به واقعیت دانست چرا که مادریدی ها از دو پنجره نقل و انتقالات بعدی محروم اند و دل خوشی به تجدید نظر رای فیفاست که زیدان را امیدوار به جذب مهره تکنیکی و خلاق لیورپول جهت بر طرف سازی ضعف های ترکیب لوس بلانکوس ساخته است.

در این گزارش آمده که کوتینیو از زمانی که در لیگ برزیل و در واسکودوگاما بازی می کرد، مورد توجه زیدان جهت انتقال به اروپا قرار داشت اما حقیقت این است که اگر چنین خواسته ای از سوی رئال به صورت رسمی مطرح شود، سران آنفیلدی شاید علاوه بر خامس مقداری پول نقد هم طلب کنند.

بند جداسازی کوتینیو در حال حاضر و با توجه به تمدید قرارداد در سال گذشته هم اکنون 75 میلیون یوروست.

احسان احمدزاده بازدید : 51 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - خامس از زیدان می گوید.

خامس رودریگز این فصل شرایط همچنان با ثباتی ندارد و به مهره نیمکت نشین زیدان تبدیل شده است ولی برخلاف چیزی که برخی رسانه ها اعلام می کنند، از رابطه خوبش با زیدان می گوید. وی در این رابطه به رسانه های کلمبیایی گفته است:

من دوست دارم بیشتر بازی کنم اما این من نیستم که تصمیم می گیرم و بعضی اوقات شخص دیگری را فرا می خواند. زیدان کسی است که مسئول تصمیم گیریست و من به تصمیم او احترام می گذارم. رابطه ما واقعا اینگونه که رسانه های می گویند بد نیست و در واقع بسیار طبیعی و خوب همانند یک مربی و بازیکن است.
احسان احمدزاده بازدید : 55 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک کلمبیایی مصدومیتی جزئی داشت و نتوانست چهارشنبه شب به میدان برود.

رئال مادرید در حالی در دیدار اروپایی خود برابر لژیا به میدان رفت که خامس رودریگز را به دلیل مصدومیتی جزئی که داشت در این سفر همراه خود نداشت. در مورد این بازیکن امروز مصاحبه ای با وبسایت کلمبیایی RCN انجام داده است:

من خوب هستم و مصدومیتم چیزی نبود که خیلی در مورد آن صحبت کنیم. موضوع کوچکی بود. الان دوباره به تمرینات برگشته ام و خوب هستم و می خواستم در لیگ قهرمانان هم بازی کنم اما بعضی مواقع باید باهوش بود و ریسک نکرد. بعضی اوقات باید فکر کرد و کاری را که اشتباه است انجام نداد. در همین مورد با کادر فنی صحبت کردم و قرار شد یک استراحت کوچک بکنم.
احسان احمدزاده بازدید : 49 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بر خلاف آنچه در رسانه های اسپانیا و کلمبیا مطرح شده، خامس رودریگس دچار مصدومیت نشده و می تواند رئال و تیم ملی کلمبیا را در دیدارهای آینده همراهی کند.

یک ماه پیش بود که خامس به دلیل مصدومیت، بازی های ملی را از دست داد.

کلمبیایی ها ادعای مصدومیت او را باور نکرده و وی را به اردوی تیم ملی دعوت کردند؛ این در حالی بود که تیم پزشکی رئال، مصدومیت خامس را تایید کرده بود. خامس به کلمبیا رفت و مشخص شد که به دلیل مصدومیت، توانایی حضور در میدان را ندارد. او مسافرتی 9 هزار کیلومتری را بدون اینکه یک دقیقه بازی کند، تجربه کرد.

پس از غیبت خامس در بازی برگشت مقابل لژیا، گفته شد که وی دچار مصدومیت شده و به همین دلیل به لهستان سفر نکرده است.

خامس در همین رابطه به RCN گفت:

من مصدوم نیستم و شرایط خوبی دارم. مشکل خیلی کوچکی داشتم و به همین دلیل به لهستان نرفتم. به کسانی که نگرانم هستند می گویم که خیالشان راحت باشد و هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارم.

خامس در یک ماه گذشته، تنها 163 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

احسان احمدزاده بازدید : 91 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - خامس که در تمرینات پیش از دیدار رئال مقابل ایبار مصدوم شده بود، در اردوی تیم ملی کلمبیا شرکت کرده است.

او روند ریکاوری اش را در اردوی تیم ملی کلمبیا آغاز کرده تا در صورت آمادگی بتواند برای این تیم در مقدماتی جام جهانی به میدان برود.

احسان احمدزاده بازدید : 65 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - بازیکن کلمبیایی راهی تیم ملی شده است.

این روزها بازی های باشگاهی باردیگر تعطیل شده است و بازیکنان راهی اردوهای ملی شده اند و یکی از بازیکنانی که شرایطش کمی پیچیده است، خامس رودریگز کاپیتان تیم ملی کلمبیا می باشد.

در همین راستا به گزارش MARCA، خامس رودریگز این روزها با وجود مصدومیتی که پیش از بازی با ایبار برایش رخ داد در اردوی تیم ملی کلمبیا حضور دارد و قرار است زبر نظر پزشکان این تیم تست دهد. گفته می شود می به طور قطع بازی اول برابر پاراگوئه را از دست خواهد داد ولی پکرمن و کادر فنی اش امیدوارند هر طور که شده وی را برای بازی بعدی با اروپوئه اماده کنند و به میدان بفرستند.

گفته می شود مسئولین رئال مادرید نیز از این تصمیم سران تیم ملی کلمبیا رضایت ندارند.

احسان احمدزاده بازدید : 57 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک کلمبیایی مصدوم می باشد.

روز گذشته بود که رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برابر ایبار به میدان رفت، دیداری که در آستانه آن خبر رسید خامس رودریگز هافبک شماره 10 کهکشانی ها به دلیل مصدومیت هنگام گرم کردن نمی تواند در آن به میدان برود.

در همین راستا نشریه AS اقدام به بررسی میزان مصدومیت و دوری وی از میادین کرده است. به گفته این منبع در حال حاضر که بازیکنان راهی اردوهای ملی می شوند، خامس نیز قرار بود برابر پاراگوئه و اروگوئه به میدان برود که با توجه به این مصدومیت وی در این بازی های حاضر نخواهد شد و در مادرید به ریکاوری اش ادامه خواهد داد. اما AS اعلام کرده است که پس از گذشته این بازی های ملی وی می تواند بار دیگر به میادین برگردد و در بازی بعدی کهکشانی ها در لالیگا برابر بتیس که روز 15 اکتبر در سویا برگزار خواهد شد به میدان برود و مشکلی برای آن دیدار نخواهد داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 71 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - شماره 10 کهکشانی ها دیشب غایب بود.

همانطور که پیش تر گفته شد زین الدین زیدان امروز در آخرین لحظات قبل از بازی برابر ایبار خبر بدی را شنید و آن هم مصدومیت خامس رودریگز ستاره شماره 10 رئال مادرید در جریان تمرین های پیش از بازی بود.

در همین راستا وبسایت رسمی رئال مادرید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که رودریگز از ناحیه ماهیچه پشت پای چپ خود دچار آسیب عضلانی درجه 1 شده است و باید با بررسی های بیشتر در مورد زمان بازگشت وی نظر داده شود. گفتنیست خامس در بازی امروز در کنار واران و بنزما از مصدومین کهکشانی ها بودند.

احسان احمدزاده بازدید : 269 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (1)
رئال نیوز - خامس هم مصدوم شد.

زین الدین زیدان امروز در آخرین لحظات قبل از بازی برابر ایبار خبر بدی را شنید و آن هم مصدومیت خامس رودریگز ستاره شماره 10 رئال مادرید در جریان تمرین های پیش از بازی بود.

به گزارش AS، طبق تصمیم مربی فرانسوی قرار بود خامس در کنار ایسکو و کروس در خط میانی رئال بازی کنند ولی مصدومیت خامس پیش از بازی تمامی برنامه های رئال مادرید را به هم ریخت و با مصدومیت خامس، ایسکو جای وی را در بازی گرفت.

گفتنیست هنوز هیچ بیانیه ای رسمی در مورد مصدومیت خامس منتشر نشده است.

احسان احمدزاده بازدید : 53 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - خامس در وستفالن بازی کرد ، ایسکو و آسنسیو نه!

زیدان با اعتماد به خامس در بازی مهم وستفالن نشان داد که علاقه اش به بازیکن کلمبیایی برگشته است. در این بازی ایسکو و آسنسیو حتی یک دقیقه هم به میدان نرفتند.

احسان احمدزاده بازدید : 87 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک کلمبیایی لوس بلانکوس از تساوی برابر دورتموند خوشحال نیست.

شب گذشته و از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در خانه بروسیا دورتموند به تساوی 2-2 دست یافت.

به گزارش AS، پس از این نتیجه، خامس رودریگز معتقد است رئال مادرید شایسته پیروزی بوده است:

با پشت سر گذاشتن مسابقه ای پرفشار در استادیوم حریف، اکنون حس خوبی داریم. دورتموند همیشه اینجا خوب کار می کند. نتیجه می توانست در انتها به نفع ما رقم بخورد، اما قبول داریم فوتبال گاهی به همین صورت است. هیچکس دوست ندارد که در تورنمنتی عملکرد ضعیف داشته باشد، بنابراین موظف هستیم که با فراموشی دو بازی اخیر لالیگا که مساوی کرده ایم، یکشنبه برابر حریف پیروز شویم. هرگاه که برای تیم بازی می کنم احساس خوبی دارم با این حال تنها می خواهم مثمر ثمر عمل کنم.
احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - روز گذشته خبر از مصدومیت کاسمیرو آمد.

در دیدار برابر اسپانیول بود که خبر رسید کاسمیرو هافبک جنگنده رئال مادرید دچار شکستگی در استخوان نازکی نی شده است و نزدیک به 1ماه نمی تواند برای رئال مادرید به میدان برود.

در همین راستا نشریه MARCA به گزینه های پیش روی سرمربی فرانسوی رئال مادرید پرداخته است. به گفته این روزنامه سه بازیکنی که بیشترین شانس را برای بازی دارند عبارتند از خامس رودریگز، ایسکو و متئو کواچیچ. شماره 10 کلمبیایی یکی از بازیکنانیست که که شانس زیادی دارد چرا که با توجه به حضور طولانی مدتش در بازی های اخیر به نظر می رسد شانس بازی زیدای برای وی وجود دارد. از سوی دیگر کواچیچ می تواند در کنار هموطنش مودریچ به بازی گرفته شود و در این صورت کروس می تواند در پست شماره 10 به کار گرفته شود.

ایسکو هم یکی از بازیکنانیست که می تواند با توجه به حضور دوباره کروس در کنار مودریچ، برای مادریدی ها به زمین بیاید و پشت مثلث هجومی رئال مادرید بازی کند. بدون شک این انتخاب برای زیدان بسیار اساسی خواهد بود، چرا که با توجه به شرایط تیمش، روی آینده این بازیکنان در مادرید نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت

احسان احمدزاده بازدید : 55 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زیدان از شرایط خامس راضی است.

خامس رودریگز در بازی رئال و ویارئال پس از مدتها 90 دقیقه بازی کرد تا مشخص شود که زیدان از عملکردش راضی است. بازیکن کلمبیایی با تلاشی که انجام داده زیدان را مجاب به استفاده از خودش کرده و به نظر می رسد که در بازیهای بعدی هم در ترکیب اثرگذار باشد.

http://s8.picofile.com/file/8268356584/1832008_38637391_2560_1440.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 59 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - خامس رودریگز معتقد است رئال مادرید مستحق نتیجه بهتری بوده است.

دو تیم رئال مادرید و ویارئال به تساوی 1-1 دست یافتند. خامس رودریگز پس از بازی در گفتگو با AS گفت:

نیمه دوم خیلی خوب بودیم و مستحق پیروزی بودیم. به نظر من می توانستیم به گل های بیشتری برسیم. ویارئال تیم خوبی بود و خوب بازی می کرد اما ما در نیمه دوم بسیار عالی کار کردیم. باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

وی در مورد عملکرد داور گفت:

آنها هر کار خواستند، کردند و وقت را نیز تلف می کردند. داور فقط 3 دقیقه وقت اضافه گرفت در حالی که می توانست 5 یا 6 دقیقه اعلام کند.
احسان احمدزاده بازدید : 51 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره کلمبیایی فیکس خواهد بود.

تیم فوتبال رئال مادرید امشب در حالی در برنابئو میزبان ویارئال خواهد بود که در این مسابقه در خط میانی اش کاسمیرو و مودریچ را در اختیار ندارد و بازیکنان نیمکت نشین این تیم فرصت بازی پیدا خواهند کرد.

در همین راستا به گزارش MARCA، خامس رودریگز یکی از بازیکنانی است که انتظار می رود در این بازی فرصت بازی از ابتدا را داشته باشد و اگر این اتفاق بیفتد، پس از 136 روز اولین بار است تا این بازیکن در ترکیب فیکس مادریدی ها در برنابئو حضور خواهد داشت. آخرین بازی و حضور او در ترکیب فیکس رئال در این ورزشگاه به بازی برابر والنسیا برمی گردد که رئال 3-2 پیروز شد و در چند بازی اخیر هم در بازی برابر سلتا به جای مودریچ و بازی برابر لیسبون نیز به جای کروس به بازی آمده است و باید دید که از این فرصت بدست آمده خامس چگونه استفاده می کند و در دیدار برابر ویارئال چه عملکردی خواهد داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 55 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کیکو کاسیا، دروازه بان رئال مادرید به تمجید از خامس رودریگس پس از گلزنی ستاره کلمبیایی در دیدار مقابل اسپانیول پرداخت.

خامس که به ندرت توسط زیدان فیکس شده، شب گذشته در غیاب ستاره های رئال در ترکیب اصلی قرار گرفت و توانست یک گل برای تیمش به ثمر برساند. گل دوم نیز توسط بنزما به ثمر رسید تا رئال 2-0 پیروز میدان شود تا کاسیا پس از بازی به تمجید از خامس بپردازد.

گلر رئال گفت:

فکر نمی‌ کنم در 20 دقیقه اول آنطور که باید بازی کردیم. حریف بازیکنانی داشت که سرعت و قدرت بالایی داشتند. ولی ما تیم با کیفیتی هستیم و گل خامس فوق‌العاده بود. او بازیکن خیلی مهمی است و امروز نشان داد که چه توانایی‌ هایی دارد.
فکر می‌ کنم دو سیو مهم داشتم که با توجه به نتیجه از عملکردم راضی هستم. ما باید به امتیاز گرفتن ادامه دهیم، ما هنوز صدرنشینیم
احسان احمدزاده بازدید : 69 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره کلمبیایی رئال مادرید به گفتگو با آ اس نشست.

ساعاتی پیش رئال مادرید توانست در خانه اسپانیول 2-0 پیروز شود. خامس رودریگز ستاره کلمبیایی این تیم، موفق شد گل اول لوس بلانکوس را وارد دروازه اسپانیول کند. وی پس از بازی با آ اس گفتگو کرد.

از اینکه گل حساسی به ثمر رساندی، چه احساسی داری؟

احساس خیلی خوبی دارم. فکر می کنم تیم ما تحت فشار اسپانیول قرار داشت و آنها خوب کار می کردند. با این حال به نظر من نتیجه عادلانه بود.

وضعیتت در رئال مادرید؟

من از سوی همه حمایت می شوم. راه اشتباهی نرفته ام. من با زیدان رابطه خوبی دارم. همچنین با هواداران و بازیکنان. ما یک گروه متحدیم و می خواهیم رکوردها را بشکنیم. همه ما یکی هستیم. همیشه خواسته ام که اینجا باشم و همه تلاشم را کرده ام. زیدان در رابطه با این مساله با من حرفی نزده است.

بازی را تمام نکردی و تعویض شدی؟

من هم یکی از بازیکنان هستم و باید با این مساله کنار بیاییم که بازیکنان خوب زیادی اینجا هستند. تصمیم زیدان مهم است و به آن احترام می گذاریم.

ترک رئال مادرید در تابستان؟

هرگز این را نخواسته ام و با هیچ تیمی مذاکره نکردم. می خواهم اینجا بمانم.

پیشنهاد اینتر؟

درست است. پیشنهاد وجود داشت اما من همیشه می خواستم اینجا بمانم.
احسان احمدزاده بازدید : 47 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - خامس روز یکشنبه مقابل اسپانیول در کورنیا ال پرات می تواند بدرخشد.

شماره 10 برای اولین بار در این فصل می تواند فیکس باشد. سرما خوردگی رونالدو و مصدومیت جزئی بیل فرصت را در اختیار او قرار داده است. غیبت این دو علاوه بر عملکرد ضعیف بنزما در بازیهای اخیر درها را به روی درخشش خامس باز کرده تا رهبر خط حمله رئال در مقابل اسپانیول باشد.

خامس در بازیهای اخیر رئال عملکرد خوبی داشته و تاثیرگذار بوده است. مسئله ای که باعث شده که امیدها به بازگشتش به اوج افزایش یابد. این بازیکن می خواهد از فرصتی که کل فصل پیش رویش بوده استفاده کند و امیدوار است که امشب بهترین عملکردش را داشته باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 189 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت بر خلاف ادعای باشگاه، از اینترمیلان پیشنهاد رسمی دارم و آن را بررسی خواهم کرد.

باشگاه اینترمیلان در تلاش است خامس رودریگس ستاره کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا را به خدمت بگیرد.
این در حالی است که باشگاه رئال مادرید این موضوع را بارها تکذیب و تلاش وکیل این بازیکن برای بازار گرمی را به ادعای خود، برملا کرده است. خامس در مصاحبه ای با روزنامه آس اسپانیا ضمن اشاره به این موضوع گفته است:

بر خلاف ادعای باشگاه، از اینترمیلان پیشنهاد رسمی دارم و آن را بررسی خواهم کرد.
احسان احمدزاده بازدید : 45 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون برای خامس امیدوار کننده بود.

این بازیکن مطابق انتظار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقایق پایانی وارد زمین مسابقه شد. اما خامس در همان مدت کم پاس گل داد و عملکرد بسیار خوبی داشت. این بازیکن می تواند با این روند به کسب اعتماد زیزو امیدوار باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 49 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - شیاطین سرخ ممکن است برای جذب ستاره کلمبیایی رئال مادرید دست به کار شوند.

خامس رودریگز ستاره کلمبیایی باشگاه رئال مادرید می تواند خرید جدید باشگاه منچستریونایتد باشد.
به گزارش MEN، منچستریونایتد در تابستان نتوانست موکل خورخه مندس را به تیمش منتقل کند، اما ژوزه مورینیو امیدوار است که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان آینده این اتفاق بیافتد.
رودریگز که تنها 24 سال سن دارد، پس از نمایش درخشانش در جام جهانی 2014 و کسب آقای گلی، به رئال مادرید پیوست ولی پس از اولین فصل حضور در سانتیاگو برنابئو، اوضاع برای او خوب پیش نرفت و این بازیکن هنوز جایگاه ثابتی را در ترکیب رئال مادرید پیدا نکرده است.
اکنون طبق گزارشات منتشر شده، ژوزه مورینیو قول یک نقش ثابت در ترکیبش را به خامس داده است. این در حالی است که گفته می شود آنتوان گریزمان دیگر گزینه شیاطین برای تقویت ترکیبشان است.
موضوعی که باعث می شود انتقال خامس رودریگز و آنتوان گریزمان سخت به نظر برسد، محرومیت دو تیم مادریدی از جذب بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی است. اما با این حال به نظر می آید که رئال مادرید می خواهد از دست خامس راحت شود. زیرا گزینه های خوبی برای ترکیبش دارد.
گریزمان نیز به هواداران منچستریونایتد نشانه خوبی داده است. او دیروز مدیر برنامه هایش را اخراج کرد تا آینده او بیش از پیش به آینده دیگو سیمئونه ی آرژانتینی گره بخورد.

احسان احمدزاده بازدید : 57 چهارشنبه 24 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم میلان به دفاع از هموطنش پرداخته است.

بار دیگر خامس رودریگز به اردوی رئال مادرید برگشته است و پس از درخشش در بازی های ملی باید منتظر باشد و ببیند که آیا در تیم زیدان نیز می تواند بازی کند یا نه. در همین راستا کارلوس باکا مهاجم تیم ملی کلمبیا در مصاحبه ای با Cadena SER گفته است:
"شرایط خامس را می دانم و می دانم که سخت است. اما من فکر می کنم که باید به وی در تیم علاقه و اعتماد نشان داده شود. در این صورت او هم می تواند بهترین عملکردش را نشان دهدو ما با هم در تیم ملی صحبت کرده ایم و به خوبی کار کردیم. شرایط در هر تیمی متفاوت است و میزان عقیده مربیان به هر بازیکن متفاوت است. در تیم ما همه کادرفنی و هم تیمی ها به او به عنوان کاپیتان اعتقاد داریم و او هم نمایش خیلی خوبی دارد."

احسان احمدزاده بازدید : 55 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - خامس در تیم ملی 50 تایی شد.

خامس رودریگز در بازی کلمبیا و برزیل به رکورد 50 گل ملی رسید. خامس در بازیهای ملی خود 17 گل زده و 14 پاس گل داده است. این بازیکن فقط در دو بازی نیمکت نشین بوده و در بقیه بازیها به عنوان یار فیکس به میدان رفته است.

احسان احمدزاده بازدید : 45 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد که خامس رودریگز باید در رئال بماند و برای جایگاهش بجنگد.

آنچلوتی در زمان حضورش در رئال خامس را به خدمت گرفت و ستاره کلمبیایی نمایش‌ های بسیار خوبی تحت هدایت سرمربی ایتالیایی داشت. تحت هدایت زیدان خامس نیمکت نشین شده و به ندرت در ترکیب اصلی قرار می‌ گیرد. حال آنچلوتی مدعی شد که خامس باید برای جایگاهش در رئال بجنگد.
او گفت:" من تعجب کردم که خامس کمی افت کرد ولی او هنوز خیلی جوان است. گاهی همه چیز خوب پیش نمی‌ رود. یک سال ممکن است با مشکل روبرو شوید. مهم ترین چیز این است که به جنگیدن ادامه دهید بازی کردن در رئال کار ساده ای نیست زیرا رقابت در این تیم بسیار بالاست."
آنچلوتی درباره زیدان گفت:" بزرگترین موفقیت زیدان بردن چمپیونزلیگ بود. در دوران حضور من در در رئال با حضور تونی کروس ، خامس و  مودریچ، ‌ما 22 بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. همه چیز به تعلق خاطر بازیکنان بستگی دارد."

احسان احمدزاده بازدید : 77 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - چینی ها مایل هستند خامس یا ایسکو را به میلان بیاورند.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید که با نیمکن نشین کردن ایسکو و خامس نشان داده است تا به اینجای فصل اعتقادی به این ستاره ها ندارد. اکنون که حساب میلانی ها پر شده است و می توانند هزینه سنگینی انجام دهند و خامس و ایسکو جزو گزینه های آن ها هستند.
به گزارش گاتزتا دلو اسپورت و Okdiario، رئال مادرید هافبک های بسیاری دارد و خامس و ایسکو فرصت بازی پیدا نمی کنند با توجه به اینکه مارکو آسنسیو هم عملکرد خیره کننده ای داشته است. حال با 85 میلیون یورویی که قرار است به حساب میلان واریز شود چینی ها می خواهند یکی از بین خامس یا ایسکو را برای میلان جذب کنند. زیدان ترجیح می دهد خامس به فروش برسد اما از طرفی پرز هم ترجیح می دهد ایسکو اسپانیایی را بفروشد.
بعضی از باشگاه های اروپایی از جمله میلان خواهان این دو بازیکن هستند که روسونری به دلیل منابعی مالی هنگفتی که دارد در جذب آن ها پیش قدم است. گفتنی است چینی ها قول داده اند 350  میلیون یورو طی سه سال در نقل و انتقالات میلان هزینه کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 95 شنبه 13 شهریور 1395 نظرات (0)

رئال نیوز - دانیلا اوسپینا، همسر خامس رودریگز، بازیکن کلمبیایی رئال پیغامی امید بخش در اینستاگرام منتشر کرد.
وی نوشت:” در سکوت سخت تلاش کن و اجازه بده که موفقیت تو همه سر و صدا را به خود اختصاصی دهد.”

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 891
  • بازدید سال : 13,127
  • بازدید کلی : 205,262