loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 29 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
کاسمیرو، هافبک رئال مادرید از شکست 2-1 تیمش مقابل والنسیا ابراز عصبانیت کرد.

رئال نیوز - والنسیا با دو گل زازا و اورلانو موفق شد از رئال 2-0 پیش بیفتد و تک گل رونالدو هم نتوانست رئال را به بازی برگرداند. پس از بازی کاسمیرو از این نتیجه ابراز ناراحتی و عصبانیت کرد.

او گفت:

رئال مادرید عصبانی بود، ما در ده دقیقه بازی را باختیم، آنها دو گل زدند و بازگشت ما به بازی خیلی سخت بود. سعی کردیم به بازی برگردیم ولی بدشانس بودیم. می‌دانستیم که اگر حمله کنیم اینطور ضربه می‌خوریم، آنها خوب کار کردند. این ما بودیم که خوب ظاهر نشدیم، آنها دو گل در 10 دقیقه زدند و ضربه سختی به ما وارد شد.
سال گذشته عالی بودیم ولی رقبا سبک بازی ما را بررسی کرده اند. خیلی ناراحتیم زیرا نتوانستیم در ده دقیقه اول یکی از مهم ترین بازی های فصل خوب کار کنیم.
احسان احمدزاده بازدید : 49 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
پیش تر اعلام شده بود آلوارو موراتا و کارلوس کاسمیرو ال کلاسیکوی پیش رو را از دست خواهند داد.

رئال نیوز - آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی و 24 ساله رئال مادرید که در فیفادی اخیر از  ناحیه همسترینگ پای راست مصدوم و عنوان شد به دلیل غیبت یک ماهه قادر به همراهی تیمش مقابل بارسلونا نیست، اکنون اخبار امیدوار کننده ای از او به گوش هواداران مادریدی می رسد.

طبق گزارش آ اس، موراتا پیشرفت چشمگیری را در دوره نقاهت خود مشاهده می کند. او روز گذشته در کمپ والدیباس تمرین با توپ را آغاز کرد و در تلاش هست هر طور شده خود را به دیدار روز شنبه هفته پیش رو مقابل بارسلونا برساند.

همچنین کاسمیرو نیز با بهبود وضعیت خود فردا مقابل لئونسا در جام حذفی بازی خواهد کرد تا برای حضور در ال کلاسیکو در فرم طبیعی قرار گیرد. رافائل واران نیز که پیش تر از درد زانو رنج می برد جلسه ریکاوری درمان خود را پشت سر گذاشته است.

طبق این گزارش به دلیل آسوده خاطر بودن زین الدین زیدان از صعود تیمش به دلیل برد 7-1 در خانه لئونسا، بازیکنان ثابت ترکیب رئال مادرید فردا استراحت خواهند کرد.

علیرضا درویشی بازدید : 57 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی فرانسوی رئال مادرید، خود را برای دیدار جام حذفی و پس از آن ال کلاسیکوی رفت لالیگا آماده می کند

رئال نیوز - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید فرداشب تیمش را در دیدار برگشت کوپا دل ری به مصاف لئونسا می فرستد. در همین راستا وی ساعاتی پیش در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد موضوعات مختلفی صحبت نمود که وبسایت AS این صحبت ها را چنین پوشش داده است:

پیش از شروع کنفرانس خبری، من می خواهم به نمایندگی از همه باشگاه همین جا پیام حمایتی و تاسف خودم را برای تمام بازماندگان حادثه هوایی چاپه کوئنسه اعلام کنم.

 

دیدار فردا

این برای اولین بار است که در کوپا در خانه به میدان می رویم و می داینم که باید خوب باشیم. ما باید برای تمامی کسانی که به اینجا می آیند تلاش کنیم و به پیروزی برسیم.

 

کاسمیرو

خواهیم دید چه می شود. فردا دقایقی را بازی خواهد کرد و برای شنبه شب باید ببینیم شرایط چگونه می شود. او همین الان هم با گروه کار می کند و آماده بازی کردن است.

 

ترخو، اودگارد و انزو

این سه نفر هم برای بازی فردا در دسترس هستند و باید ببینیم که چگونه شرایط پیش می رود. در هر شکل آن ها در دیدار فردا در کنار تیم خواهند بود.

 

قضاوت کلوس گومز در ال کلاسیکو

من فکر می کنم که داوران همیشه تمام تلاششان را در بازی ها می کنند و در چنین بازی من معتقدم که باید با این فکر راهی مسابقه شویم و نباید به این فکر کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من به حرف هایی که گفته می شود اعتقادی ندارم و مردم می آیند که یک بازی خوب ببینید.

 

آیا رئال مادرید نگران قضاوت گومز است؟

نه اصلا، چیزی که برای من مهم است این است که تیم را خوب آماده کنم و روی کار خودم تمرکز کنم.

 

فکر کردن به ال کلاسیکو از الان

نه ما یک مسابقه فردا داریم و برای حریف احترام قائلیم و مردمی هم می آیند که این مسابقه را ببینند. بازی شنبه یک روز دیگر است و برای آن جداگانه فکر خواهیم کرد.

 

کریستیانو رونالدو

این یک روز برای دیگر بازیکنان است و او فردا بازی نخواهد کرد.

 

کوئنترائو و خامس

فابیو یک مشکل کوچک داشت و نتوانست با ما تمرین کند و در دسترس نخواهد بود. خامس اما خواهد بود و همانند دیگران آماده است. این بازی فرصتیست برای کسانیکه کمتر زمان برای بازی دارند.

احسان احمدزاده بازدید : 45 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک برزیلی یک قدم به بازگشت نزدیک تر شد.

این روزها تمرینات رئال مادرید به دلیل حضور 14 بازیکن در اردوهای ملی خیلی خلوت است و به همین دلیل تیم پایه رئال با بازیکنان بزرگسال حاضر در والدبباس تمرین می کنند.

در همین مورد به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، پس از چند روز تعطیلی تمرینات، امروز بار دیگر بازیکنان به والدبباس آمدند و خود را برای بازی های پیش رو آماده کردند. در این بین خبر مهم در تمرین امروز بازگشت کاسمیرو به زمین چمن بود و وی برای اولین بار پس از چند هفته در حال کار کردن با توپ دیده شد و این نشانه خوبی برای زیدان است. از سوی دیگر راموس هم در این تمرین به کار با توپ پرداخت تا نشانه های روشنی در آستانه دربی مادرید از بازیکنان مصدوم رئال به چشم بخورد.

در این بین، په په، بنزما و کروس (در آلمان) به انجام تمرینات ریکاوری پرداختند.

احسان احمدزاده بازدید : 45 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک برزیلی آماده نشده است.

کارلوس کاسمیرو هافبک جنگنده رئال مادرید یکی از بازیکنانیست که این روزها مصدوم است و دوران ریکاوری را پشت سر می گذارد. وی که چند هفته ایست به دلیل شکستگی استخاون نازک نی از میادین دور است، در ابتدا پیش بینی می شد که به دربی مادرید خواهد رسید اما حالا AS گزارش داده است که این بازیکن به موقع اماده نخواهد شد ودر این این بازی سنگین حاضر نخواهد بود.

انتظار می رود مودریچ و کواچیچ دو گزینه اصلی زیدان در پست هافبک دفاعی رئال مادرید در ویسنته کالدرون باشند.  این در حالیست که تونی کروس نیز به دلیل مصدومیت تا 2 ماه از میادین دور می باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 47 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کاپیتان کهکشانی ها آماده دیدار حساس خواهد شد.

این روزها زیدان تمرینات رئال مادرید را در حالی تعطیل کرده است که 15 بازیکن از ترکیب کهکشانی ها راهی اردو های ملی خود شده اند و این فرصت خوبیست تا بازیکنان مصدوم در والدبباس تمرینات ریکاوری خودشان را ادامه دهند و برای هفته های پیش رو آماده شوند.

به گزارش MARCA یکی از این بازیکنان راموس کاپیتان تیم است که چند روزیست تمرینات سبک را شروع کرده و کادر پزشکی رئال مادرید حتم دارد این بازیکن هیچ مشکلی برای حضور در دربی 19 نوامبر نخواهد داشت و زیدان می تواند از وی در کنار واران استفاده کند. اما مشکل اصلی مادریدی ها مربوط به 3 بازیکن مصدوم دیگر یعنی کاسمیرو، بنزما و په په می باشد. کاسمیرو که در دیدار برابر اسپانیول دچار شکستگی نازک نی شد هنوز تمرینات ریکاوری را نجام می دهد و وارد زمین چمن نشده است، از سویی دیگر په په و بنزما نیز هر دو هنوز در ابتدای دوران ریکاوری شان هستند و مشخص نیست چه زمانی اماده بازگشت شوند.

در همین راستا به گفته این منبع حضور این 3 بازیکن در دربی در هاله ای از ابهام است و به نظر می رسد زیدان باید برنامه های خود در این دیدار را در نبود این 3 بازیکن پایه ریزی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 51 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک رئال مادرید همچنان دور از میادین است.

در هفته های آتی تیم ملی برزیل باید در دو دیدار حساس به مصاف تیم ملی آرژانتین و پرو برود و بر همین اساس تیته سرمربی این تیم باید بازیکنان منتخب خود را برای این دیدار اعلام می کرد.

در همین راستابه گزارش Marca طبق بیانیه ای که وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال برزیل منتشر کرده است در مورد کاسمیرو چنین می گوید:

این بازیکن نتوانست سر وقت ریکاوری خود را به اتمام برسد و به همین منظور تیته یک بازیکن دیگر را جایگزین وی کرد.

گفتنیست این اتفاق در حالیست که نماینده تیم ملی برزیل پس از حضور در والدبباس این موضوع را تایید کرد و انتظار می رود این بازیکن 3 هفته دیگر آماده حضور در میادین شود.

احسان احمدزاده بازدید : 75 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک برزیلی این روزها مشغول ریکاوریست.

کارلوس کاسمیرو بازیکن جنگنده و بااهمیت رئال مادرید در این فصل، این روزها در مادرید حضور دارد و مشغل ریکاوری از مصدومیت استخوان نازک نی خود می باشد. در همین رابطه وی مصاحبه ای کوتاه با وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید انجام داده است که با هم آن را مرور می کنیم:

زمانی که من در زمین نیستم و به دلیل مصدومیت نمی توانم به تیم کمک کنم عصبانی می شوم. من می خواهم بازی کنم و به هم تیمی هایم کمک کنم. این را می دانم که هم تیمی هایم دوست دارند من هرچه زودتر با آمادگی برگردم و برای همین هم تمام تلاشم را می کنم هرچه زودتر راهی مسابقات شوم.

شرایط و وضعیت تیم

من هم همانند دیگر هم تیمی هایم مهم هستم نه بیشتر و اگر آن ها هم نباشند من هیچ ارزشی ندارم. در حال حاضر ما در صدر هستیم و این را می دانیم باید بسیار مراقب باشیم و این احساس خیلی خوبیست. در اروپا نیز با 4 گروه در شرایط خوبی هستیم و فراموش نکنید ما با همین تیم قهرمان اروپا شدیم و من همیشه گفته ام که مردم به قهرمانی ما در اروپا باور دارند. ترکیب خیلی خوبی داریم و مطمئنم که ناموفق نخواهیم بود.

باشگاه و تیم ملی

برای من این یک افتخار است که در رئال مادرید و تیم ملی برزیل بازی کنم. من هر زمان که در لیست هستم دوست دارم بازی کنم و این همانند یک روایست که من در این دو تیم بازی می کنم و می توانم از هر لحظه زندگیم لذت ببرم.
احسان احمدزاده بازدید : 79 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید که این روزها مصدوم است، از خانه تماشاگر جدال هم تیمی هایش مقابل دورتموند بود.

کاسمیرو که در بازی مقابل اسپانیول آسیب دید و یک ماه به دور از میادین خواهد ماند، با انتشار عکس زیر در اینستاگرام، ضمن ابراز تاسف از عدم همراهی رئال در این بازی، برای رئال در برابر دورتموند آرزوی موفقیت کرد. این دیدار در نهایت 2-2 به اتمام رسید.

http://s8.picofile.com/file/8268919600/01146031.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 55 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دو مهره ملی پوش باشگاه رئال مادرید مصدوم هستند.

تیته، سرمربی برزیل نام مارسلو و کاسمیرو را به دلیل آسیب دیدگی از فهرست تیم ملی جهت دو بازی آینده سلسائو در راه مقدماتی جام جهانی 2018 خط زده است.

به گزارش سامبافوت، پس از خط خوردن این دو بازیکن، وندل، مدافع چپ جوان لورکوزن و رافائل کاریوکا، هافبک تدافعی اتلتیک مینی یرو به تیم ملی فراخوانده شدند تا برزیل را برای بازی برابر بولیوی و ونزوئلا همراهی کنند.

گفتنی است جانشین داگلاس کوستا، دیگر مصدوم ملی پوش هنوز اعلام نشده است.

احسان احمدزاده بازدید : 79 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این دو بازیکن مصدوم هستند.

در هفته ای که گذشت خبر های زیادی از مصدومیت دو بازیکن برزیلی رئال مادرید یعنی مارسلو و کاسمیرو منتشر شد و انتظار می رود مدافع برزیلی برای 2 هفته و کاسمیرو برای 1 ماه از میادین دور باشند.

در همین مورد تیته سرمربی تیم ملی برزیل به زودی اسامی بازیکنانش برای دیدار برابر بولیوی و ونزوئلا را اعلام خواهد کرد. وی در مورد غیبت 3 بازیکن مهمش یعنی مارسلو، کاسمیرو و داگلاس کوستا به TV Globo گفته است:

به دلیل مصدومیت حضور ندارند و من همین الان هم جانشینان آن ها را انتخاب کرده ام و به زودی اسامی آن ها را در لیست اعلام شده خواهد دید.

گفتنیست برزیل در حال حاضر از 8 بازی مقدماتی جام جهانی به 15 امتیاز رسیده است و در رده 2 قرار دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - روز گذشته خبر از مصدومیت کاسمیرو آمد.

در دیدار برابر اسپانیول بود که خبر رسید کاسمیرو هافبک جنگنده رئال مادرید دچار شکستگی در استخوان نازکی نی شده است و نزدیک به 1ماه نمی تواند برای رئال مادرید به میدان برود.

در همین راستا نشریه MARCA به گزینه های پیش روی سرمربی فرانسوی رئال مادرید پرداخته است. به گفته این روزنامه سه بازیکنی که بیشترین شانس را برای بازی دارند عبارتند از خامس رودریگز، ایسکو و متئو کواچیچ. شماره 10 کلمبیایی یکی از بازیکنانیست که که شانس زیادی دارد چرا که با توجه به حضور طولانی مدتش در بازی های اخیر به نظر می رسد شانس بازی زیدای برای وی وجود دارد. از سوی دیگر کواچیچ می تواند در کنار هموطنش مودریچ به بازی گرفته شود و در این صورت کروس می تواند در پست شماره 10 به کار گرفته شود.

ایسکو هم یکی از بازیکنانیست که می تواند با توجه به حضور دوباره کروس در کنار مودریچ، برای مادریدی ها به زمین بیاید و پشت مثلث هجومی رئال مادرید بازی کند. بدون شک این انتخاب برای زیدان بسیار اساسی خواهد بود، چرا که با توجه به شرایط تیمش، روی آینده این بازیکنان در مادرید نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت

احسان احمدزاده بازدید : 89 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زین الدین زیدان کار سختی در غیاب کاسمیرو دارد و تصمیم گیری دشواری پیش روی اوست.

کاسمیرو در طی مدت زمان حضور زیدان به یکی از کلیدی ترین بازیکنان رئال تبدیل شد و نقش مهمی در خط میانی این تیم ایفا می‌کرد. همچنین رئال در طول تابستان جانشینی برای او به خدمت نگرفت و نگرانی هایی از این بابت وجود داشت. حال این نگرانی ها به واقعیت تبدیل شد و پای کاسمیرو دچار شکستگی شد و او برای از ترکیب رئال به دور خواهد بود.حال زیدان با چالشی دشوار روبرو است. او باید از بین خامس رودریگس، ایسکو و متئو کواچیچ انتخاب داشته باشد.

ستاره کلمبیایی کم کم جایش را در ترکیب زیدان پیدا کرده است. او مقابل اسپانیول و ویارئال فیکس بود و پاسخ خوبی به اعتماد مربی اش داد. در سوی دیگر کواچیچ که از حالا به عنوان جانشین مودریچ شناخته می‌شود و در بیشتر بازی‌ ها به عنوان تعویضی به جای او به میدان می‌آید نیز می‌تواند در خط میانی و در پست هافبک دفاعی بازی کند و همینطور به خط حمله اضافه شود و در حمله ها نیز شرکت کند.

با بهبود عملکرد خامس، ایسکو کمی از مرکز توجهات دور شده است، هر چند با بدشانسی که کاسمیرو با آن روبرو شد، شانس ایسکو برای بازی کردن بیشتر خواهد شد. اینکه مصدومیت کاسمیرو چه تاثیری در ترکیب رئال خواهد داشت، در دیدار مقابل لاس پالماس مشخص خواهد شد و اینکه زیدان قصد دارد با کدام یک از این 3 بازیکن، جای خالی هافبک برزیلی را پر کند.

احسان احمدزاده بازدید : 67 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

پیش بینی های متفاوت مارکا و آ اس از مدت زمان دوری وی

رئال نیوز - هافبک جنگنده برزیلی مصدوم شده است.

همانطور که در جریان هستید کارلوس کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید در جریان دیدار ابتدای هفته این تیم برابر اسپانیول مصدوم شد و در دیدار دیشب برابر ویارئال نیز غایب بود.

در همین راستا امروز وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای در مورد نوع مصدومی وی توضیح داده است:

بعد از تست های انجام شده روی پای کاسمیرو در کلینیک سانیتاس باشگاه رئال مادرید، مشخص شد که وی در قسمت استخوان نازک نی خود دچار شکستگی شده است و مراحل ریکاوری وی ادامه خواهد داشت.

پس از این موضوع بود که نشریه های معتبر مارکا و آ اس در مورد مدت زمان دوری وی از میادین اخباری را دادند که در نوع خود جالب بود. در ابتدا نشریه AS اعلام کرد که کاسمیرو به دلیل این مصدومیت برای مدت زمان 1 تا 2 ماه از میادین دور است و زیدان وی را در اختیار نخواهد داشت. اما دقایقی بعد نوبت MARCA رسید که در مورد این مصدومیت خبر بدهد و در کمال تعجب میزان زمان مورد نظر بسیار متفاوت بود. به گفته این منبع مدت زمان دوری وی از میادین 3 هفته می باشد و بعد از آن در دسترس خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 43 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - زیدان برای نبرد با زیردریایی های زرد دو بازیکن خود را ندارد.

همانطور که پیش تر گفته شد، رئال مادرید و زیدان امروز آخرین جلسه تمرینی خودرا برای بازی فرداشب برگزار کردند که در این تمرین دو بازیکن جنگنده این تیم یعنی په په و کاسمیرو غایب بودند و همراه دیگران تمرین نکدند.

به گزارش MARCA، در این تمرین که پشت درب های بسته برگزار شد، کارلوس کاسمیرو به دلیل ضربه ای که در بازی برابر اسپانیول به پشت پایش وارد شد و په په به دلیل مصدومیت زانویی که در تمرین دیروز برایش اتفاق افتاد در تمرین امروز حاضر نبودند و در سالن بدنسازی به ریکاوری پرداختند و بدین ترتیب انتظار می رود این دو در دیدار فرداشب غایب باشند.

از سویی دیگر رونالدو و بیل که در بازی پیشین غایب بودند در تمرین این دو روز بدون مشکل حاضر شدند و فردا به میدان می روند.

احسان احمدزاده بازدید : 47 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - تنها 17 دقیقه از دیدار رئال مادرید و اسپانیول گذشته بود که کاسمیرو، هافبک دفاعی ارزشمند رئال در یک صحنه که در جدال برای تصاحب توپ با دیوپ بود، دچار مصدومیت شد.

کاسمیرو برای مداوا از زمین خارج شد و سپس دوباره وارد میدان شد اما پس از چند دقیقه از زیدان خواست که او را تعویض کند. بدین ترتیب تونی کروس جای کاسمیرو را در زمین گرفت. مصدومیت کاسمیرو در شرایطی که رئال طی روزهای آینده چند بازی حساس و فشرده از جمله بازی با ویارئال و دورتموند را پیش رو دارد، می تواند برای زیدان دردسرساز باشد.

http://s8.picofile.com/file/8267895800/01144143.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 71 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال مادرید مدت هاست که در لالیگا، شکست و تساوی را تجربه نکرده و در صورت برتری بر اسپانیول در بازی فردا، به رکورد بارسلونا در کسب بردهای متوالی دست خواهد یافت.

رئال تاکنون 15 برد متوالی در لالیگا داشته و در صورت کسب پیروزی در زمین اسپانیول، به رکورد 16 برد متوالی دست یافته و با رکورد بارسلونای پپ گواردیولا برابری خواهد کرد. آخرین باخت رئال در لالیگا به فوریه گذشته و بازی برابر اتلتیکو در برنابئو بر می گردد که شاگردان زیدان 1-0 مغلوب شدند. در آن بازی کاسمیرو، هافبک دفاعی مقتدر برزیلی رئال غایب بود.

در واقع نگاهی به آمار رئال در حضور کاسمیرو نشان می دهد که این تیم با هافبک برزیلی خود در 31 دیداری که در خانه برگزار کرده هرگز شکست نخورده است. 30 برد و تنها یک تساوی، حاصل کار رئال در برنابئو با حضور کاسمیرو بوده است.
کاسمیرو اولین بار آوریل 2013 برابر بتیس بود که زیر نظر مورینیو اولین بازی خود با پیراهن رئال را تجربه کرد. او فصل بعد با آنچلوتی کم و بیش در ترکیب رئال قرار گرفت اما فصل 2014-2015 به پورتو قرض داده شد و آنقدر درخشید که سال گذشته به رئال بازگشت.
یکی از بدترین شکست های خانگی تاریخ رئال در برنابئو بدون حضور کاسمیرو رقم خورده است. شکست 4-0 برابر بارسا که بنیتس به دلیل بازی ندادن به کاسمیرو، زیر تیغ انتقادات شدید قرار گرفت.

احسان احمدزاده بازدید : 33 چهارشنبه 24 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این روزها کاسمیرو به حیاتی‌ترین بازیکن رئال مادرید تبدیل شده است و حالا مارکا تصمیم گرفته است با این بازیکن مصاحبه‌ای اختصاصی داشته باشد.

کاسمیرو هافبک برزیلی باشگاه رئال مادرید مطمئن است که تیم زیر نظر زین الدین زیدان به موفقیت می‌‌رسد.

به گزارش مارکا، این بازیکن می‌‌گوید از مادرید راضی‌ است و اگر لوس بلانکوس در ولز قهرمان شود، به معنی این است که آنها اولین تیمی هستند که از قهرمانی خود دفاع کردند. حالا مصاحبه اختصاصی مارکا با این بازیکن را با هم می‌‌خوانیم:

در رویا‌های خود وقتی‌ که سال 2013 به باشگاه آمدی این را متصور می‌‌ شدی که تبدیل به یکی‌ از حیاتی‌ ترین بازیکنان زیدان شوی؟
"اول از همه بگویم که این احساس را ندارم که بازیکن دست نخوردنی تیم هستم. من بیشتر احساس می‌‌ کنم بازیکنی هستم که تلاش می‌‌کند به تیم کمک کند بیشتر گل بزند. هر بچه‌ ای در دنیا آرزوی پوشیدن پیراهن رئال مادرید را دارد و من احساس غرور می‌‌ کنم. جواب من به این فرصت باشگاه، بازی کردن از ته دل و جانم است."

به من بگو که شروع در مادرید دشوار بود؟
"از وقتی‌ به والدبباس پا گذاشتم می‌‌ دانستم که به بزرگترین باشگاه دنیا آمده ام. هر تغییری سخت است اما من نامزدم که حالا همسرم است را با خود به اینجا آوردم و برای من یک پشتیبان بزرگ بود. وقتی‌ آمدم اینجا فکر می‌‌ کردم به رویای خودم رسیدم پس نمی‌‌ خواستم فرار کنم."

وقتی‌ فهمیدی بعضی‌ از باشگاه‌ها حاضرند 50 میلیون یورو برای تو بدهند چه حسی داشتی؟
"احساس اینکه هرگز نمی‌‌ خواهم اینجا را ترک کنم. خانواده من و خود من از باشگاه و شهر مادرید راضی هستیم. غیر ممکن است که به ترک اینجا فکر کنم حتی اگر پول زیادی به دست بیاورم."

از مورینیو و بازی برابر بتیس شروع شد. آیا به یاد داری که مربی‌ پرتغالی به تو در اولین روز چه گفت؟
"او به من اعتماد به نفس زیادی داد و گفت که بازی معمولی خودم را انجام بدهم. ژوزه سبک بازی من را می‌‌ دانست و آخر بازی به من تبریک گفت. برای همیشه به خاطر اعتمادش ممنونم."

کاسمیرو حالا روی بورس است. همه از او حرف می‌‌زنند اما تو خودت را چطور تعریف می‌‌ کنی‌؟
"فکر نمی‌‌ کنم روی بورس باشم، من فقط می‌‌ دانم که مردم از تلاشم در زمین خوشحال هستند. چه در باشگاه چه در تیم ملی‌. دفاع از رئال مادرید و تیم ملی‌ برزیل من را مغرور‌ترین آدم دنیا می‌‌ کند. کاسمیرو تنها کسی‌ است که نمی‌‌ خواهد این رویا را از دست بدهد و از آن به بهترین نحو لذت می‌‌ برد. البته من همیشه می‌‌ دانم که رویا‌ ها همیشه نمی‌‌ ماند. من خودم را وقف این سبک زندگی‌ کرده‌ ام تا رویا من بیشتر باقی‌ بماند."

2 مثلث مهم در رئال مادرید وجود دارد. BBC و مثلث تو، کروس و مودریچ. در مورد آن به من بگو.
"BBC به معنی واقعی‌ کلمه فوق العاده هستند. چون آنها گل‌ های می‌‌ زنند و بازی‌ هایی می‌‌ کنند که من شخصا از آنها لذت می‌‌ برم. برای من کروس و مودریچ عالی‌ هستند. لوکا پاس‌ های فوق العاده‌ ای می‌‌ دهد که خطوط دفاعی حریف را بهتر از هر چیزی باز می‌‌ کند و شوت‌ های فوق العاده‌ ای دارد. از دیدن او لذت می‌‌ برم. منظم بازی کردن کروس و نظم دادن به تیم توسط او هم فوتبال را برای ما بسیار ساده می‌‌ کند. قبل از گرفتن توپ، یک صفحه شطرنج در ذهنش دارد و می‌‌ داند که حرکات بعدی چه هستند."

می‌ گویند که حضور تو در کنار آنها، باعث می‌‌ شود که آنها بهترین بازی‌ های خود را انجام بدهند...
"من از قربانی کردن خودم برای تیم لذت می‌‌برم چون می‌‌دانم که با این کار آنها گل‌ ها و پاس گل‌ های بیشتری خواهند داشت. شما نمی‌‌ دانید که چقدر تشویق هواداران وقتی‌ من توپ حریفان را می‌‌ دزدم لذت بخش است. قبل از آمدن به مادرید از خوانیتو شنیده بودم. شاید روزی، بعد از سال ها، مردم در مورد کاسمیرو هم مانند خوانیتو صحبت کنند."

باشگاه ادعا می‌‌کند که بهترین بازیکن شماره 5 دنیا یعنی‌ تو را دارد.
"من در مورد این مطمئن نیستم اما باشگاه می‌‌ تواند این ادعا را بکند که بازیکنی دارد که هر روز برای منافع باشگاه فداکاری می‌‌ کند. می‌‌ دانم بازی برای رئال مادرید چه معنی دارد و باید بیرون و درون زمین الگو باشم. نمی‌‌ توانم شکست بخورم چون حسی بهتر از پوشیدن این پیراهن وجود ندارد."

مثل اینکه تو هر روز بهتر می‌‌شوی. انگار تراکتور تو قصد ایستادن ندارد.
"فکر می‌‌ کنم که به خاطر حضور در کنار بهترین‌ های دنیا هر روز بهتر می‌‌ شوم. هم تیمی‌ های من اینقدر خوب هستند که تو را مجبور می‌‌کنند بهتر باشی‌. مشخص است که هر کس این پیرهن را به تن می‌‌کند تبدیل به بازیکنی بهتر می‌‌شود."

برنابئو و چمپیونزلیگ، چیزی جذاب تر از این هم وجود دارد؟
"استادیوم سانتیاگو برنابئو چمپیونزلیگ را ستایش می‌‌کند. این ورزشگاه یک جادوی خالص است."

آیا می‌‌ توانید هر فصل قهرمان شوید؟
"بهترین ترکیبی‌ که تا به حال با آنها بازی کردم را داریم. بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم هستند که برای تمام رقابت‌ها تلاش می‌‌ کنند. "

احسان احمدزاده بازدید : 43 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - آمار فوق العاده کاسمیرو : 20 توپربایی در 2 بازی!

کاسمیرو در دو بازی اول رئال 20 توپربایی داشت و آمار فوق العاده ای به ثبت رساند. این هافبک در مقابل اوساسونا حضور ندارد و جای خالیش مشهود خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 45 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - كاسميرو رهبر کنسرت برزیل است.

كاسميرو هافبک برزیلی باشگاه رئال مادرید در تبریک تیم ملی‌ دوباره جان گرفته است.
به گزارش AS دونگا آنچنان اعتمادی به كاسميرو نداشت اما از زمان آمدن تیته، او دل خبرنگاران برزیل را به دست آورده است و با بازی مقابل کلمبیا در دیدار دیشب، خود را باز هم ثابت کرد.

خبرنگار Esporte Inteativo به سمت كاسميرو دوید تا به او بگوید که مانند یک "دیوار" محکم است. کاربران اینترنت در برزیل به او نمره 8 دادند که دومین بازیکن برتر برزیل بود بعد از نیمار با نمره 8.5.

یک دیوار واقعی‌، اگر مدافعان کار زیادی برای بازی نداشتند به خاطر كاسميرو بود. این ها چیزی بود که Esporte Inteativo در گزارش خود آورده بود.
كاسميرو در 20 سالگی، مدت‌ها قبل از رفتن به اسپانیا اولین بازی ملی‌ خود را کرد اما اسکولاری و دونگا هیچ اعتقادی به او نداشتند. حالا او هم مقابل اکوادور فیکس بوده است و هم مقابل کلمبیا.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 919
  • بازدید سال : 13,155
  • بازدید کلی : 205,290