loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 55 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
او یکی از امیدهای زیدان در نبرد شنبه شب در نیوکمپ است.

رئال نیوز - کمتر از چند روز دیگر به یکی از حساس ترین مسابقات فصل اروپا باقی مانده است، دیداری که در آن رئال مادرید صدرنشین باید در ورزشگاه خانگی بارسلونا یعنی نیوکمپ به میدان برود.

به گزارش MARCA، آخرین تقابل دو تیم در این ورزشگاه به بازی برگشت فصل پیش برمی گردد که رئال مادرید در شبی که کارلوس کاسمیرو یکی از بهترین بازیکنانش بود موفق به پیروزی 2-1 شد. بازیکنی که به دلیل مصدومیتی که داشته است و به تازگی از آن رهایی پیدا کرده است، بعید است از ابتدا برای تیمش به میدان برود و به همین منظور متئو کواچیچ هافبک کروات رئال که به خوبی در این مدت جای کاسمیرو را پر کرد، در میانه میدان به کار گرفته خواهد شد.

پیش بینی ها از این بازی این است که کواچیچ برای رئال مادرید یک نقش مهم و کلیدی داشته باشد، چرا که در بازی برگشت فصل پیش، کاسمیرو با نقش تخریبی که داشت بسیار خوب توانسته بود فضای پشت محوطه جریمه رئال را پوشش دهد و در این بازی هم گفته می شود ماموریت اصلی کواچیچ مهار و حرکت قدم به قدم وی با لیونل مسی در آن ناحیه می باشد، اتفاقی که برای این بازیکن جوان بسیار سخت خواهد بود و باید دید تا چه حد از پس آن برمی آید.

با تمام این اوصاف باید صبر کرد و دید که در این بازی میانه میدان به دست کدام تیم خواهد افتاد و کدام سمت تبض بازی را در دست خواهد گرفت.

احسان احمدزاده بازدید : 43 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)
این بازیکن جوان مشکلی برای بازی کردن ندارد.

رئال نیوز - پس از این که خبر رسید متئو کواچیچ هافبک رئال مادرید اردوی تیم ملی کرواسی را با درد ترک کرده است، نگرانی ها بابت حضور این بازیکن در دیدار حساس شنبه شب برابر اتلتیکومادرید زیاد شد.

در همین مورد اما امروز AS گزارشی منتشر کرده است که طی آن، این بازیکن دو روز گذشته را به همراه تیم تمرین نکرده است و در سالن بدنسازی مشغول بوده است اما مشکلی برای حضور در دربی ندارد و غیبت وی به معنای از دست دادن این مسابقه حساس نمی باشد. از سوی دیگر مودریچ هم شرایط خوبی دارد و در چند روز اخیر به راحنی با هم تیمی هایش تمرین کرده است و اگر کاسمیرو شرایط مسابقه را برای شنبه بدست نیاورد، انتظار می رود این زوچ کروات در میانه زمین برای کهکشانی ها به میدان بروند.

شایان ذکر است روز گذشته کاسمیرو، پپه و بنزما به دور از گروه تمرین کردند.

احسان احمدزاده بازدید : 55 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
هافبک دیگر مادریدی ها ضربه شدیدی خورد.

رئال نیوز - تیم ملی کرواسی برابر ایسلند بود که صحبت هایی مبنی بر مصدومیتی متئو کواچیچ در بازی برابر لگانس و احتمال بازی نکردن وی برای تیم ملی کرواسی به گوش می رسید، موضوع که با اعلام ترکیب اولیه این تیم رد شد.

در همین راستا MARCA گزارش می دهد کواچیچ که بازی را بین دو نیمه ترک کرد و جای خود را به مودریچ داد، در نیمه نخست این دیدار یک ضربه از طرف بازیکنان ایسلند به پایش خورد که باعث شد وی بازی را با احساس درد ترک کند. در همین مورد هنوز خبری در مورد این ضربه منتشر نشده است اما طبق برنامه قبلی وی به همراه مودریچ اردوی تیم ملی کرواسی را ترک می کنند و به مادرید برمی گردند چرا که قرار نیست در بازی دوستانه برابر ایرلند به میدان بروند.

باید صبر کرد و دید شرایط هافبک سابق نراتزوی در آستانه دربی مادرید چگونه خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 43 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)
هافبک رئال مادرید هنوز درگیر مصدومیتش است.

رئال نیوز - این روزها متئو کواچیچ علی رغم مصدومیتی که در دیدار برابر لگانس داشت در اردوی تیم ملی کرواسی حضور دارد و مشخص نیست که بتواند در بازی های پیش رو این تیم را همراهی کند یا خیر.

در همین راستا به گزارش مارکا تیم ملی کرواسی در دو بازی آینده خود به مصاف ایسلند و ایرلند شمالی خواهد رفت و احتمال می رود کواچیچ برای این دو بازی آماده نشود. به گفته این منبع کبودی مچ پای این بازیک هنوز بهبود نیافته است و زیدان هم نگرانی سلامتی وی می باشد چرا که با مصدومیت تونی کروس، مادریدی ها نیاز مبرمی به کواچیچ در خط میانی خود دارند و پیش بینی می شود این بازیکن با موافقت کادر فنی تی ملی کرواسی زاگرب را ترک کند و به مادرید برگردد.

گفتنیست لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی کرواسی و دیگر رئالی این تیم مشکلی ندارد و برابر ایسلند به میدان می رود.

احسان احمدزاده بازدید : 37 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این بازیکن هم به تیم ملی کرواسی دعوت شده است.

تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته موفق شد برابر لگانس با 3 گل به برتری برسد و متئو کواچیچ یکی از بازیکنانی بود که در این دیدار فیکس بود و سپس جای خودرا به لوکا مودریچ داد.

در همین مورد اما نشریه AS گزارش داده است این بازیکن در این مسابقه دچار مصدومیتی در ناحیه قوزک پای خود شده است و به همین دلیل جای خود را به لوکا مودریچ داد و ممکن است در صورت جدی بودن مصدومیتش سفر وی به کرواسی برای حضور در اردوی تیم ملی لغو شود و وی در مادرید به ریکاوری خود بپردازد. به گفته این منبع با این حال امروز (2شنبه) تست های بیشتر روی پای وی انجام خواهد شد و میزان مصدومیتش اعلام خواهد شد. در همین مورد زیدان پس زا بازی دیروزی گفت:

متئو کارش را عالی انجام می دهد و شاید زمان زیادی بازی نکند اما این معنی خاصی نمی دهد و او از کار خود و شرایط در مادرید و تیم راضیست. با این حال او مصدومیتی را در دیدار امروز داشت که امیدواریم خیلی جدی نباشد.
احسان احمدزاده بازدید : 41 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - به نظر می رسد در این فصل گلزنی در رئال مادرید تقسیم شده است.

در دیدار برابر لئونسا بود که رئال مادرید موفق شد در اولین دیدار خود در کوپا دل ری به برتری برسد و نام ناچو فرناندزو ماریانو دیاز نیز به لیست گلزنان رئال مادرید در این فصلش اضافه کند و همین موضوع باعث ثبت یک رکورد جالب برای زیدان و تیمش شد.

در همین مورد به گزارش مارکا، در آن زمان گفته شد که تنها 3 بازیکن به نام های کواچیچ، کاسمیرو و کوئنترائو از تیم اصلی موفق به گل زده نشده اند و در دیدار برابر لژیا ورشو متئو کواچیچ گل سوم مادریدی ها را زد تا به نوزدهمین بازیکن گلزن کهکشانی ها تبدیل شود و این تیم را به ثبت یک رکورد جالب نزدیک کند.

در حال حاضر  تنها 2 بازیکن دیگر در تریب رئال مادرید هستند که موفق به گلزنی در این فصل نشده اند. کوئنترائویی که به تازگی از مصدومیتش برگشته است و 70 دقیقه بازی کرد و کاسمیرویی که مصدوم است.

احسان احمدزاده بازدید : 81 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - متئو کواچیچ هافبک کروات رئال مادرید از اینکه باید در بازی های ملی جانشین لوکا مودریچ شود صحبت کرده است.

متئو کواچیچ که به ملاقات لوکا مودریچ - هم وطن و هم باشگاهی خود - رفته بود، از این دیدار و صحبت های رد و بدل شده با هم تیمش اش صحبت کرده است.

به گزارش سایت AS، با مصدومیت لوکا مودریچ، آنته کاکیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی قصد دارد تا از متئو کواچیچ به عنوان جانشین مودریچ در مسابقات پیش روی این تیم مقابل کوزوو و فنلاند استفاده کند. روز گذشته متئو کواچیچ در نشست مطبوعاتی به خبرنگاران گفت:

بعد از مصدومیت مودریچ به ملاقات او رفتم و گفتم که حاضرم این مسئولیت را قبول کنم و جانشین تو بشوم. البته جانشینی مودریچ کار بسیار سختی است زیرا او در فوتبال کارهایی می‌کند که انجام دادن آنها بسیار سخت است.

کواچیچ که فصل گذشته توسط رافائل بنیتز به رئال مادرید آمده بود درباره ادامه حضورش در مادرید گفت:

بسیار خوشحالم که سال دومم را در رئال تجربه می‌کنم. در این فصل بیشتر به میدان می‌روم و همه چیز آنطور است که باید باشد.

گفتنی است که کواچیچ در پایان فصل قبل به عنوان یکی از خروجی های احتمالی رئال مادرید نام برده می‌ شد، اما وی در این فصل با انجام تعهدات خود نسبت به باشگاه (از جمله کوتاه کردن تعطیلات) توانست زیدان را متقاعد کند تا او را در تیم نگه دارد. او در این فصل 453 دقیقه به میدان رفته است، یعنی 48% کل دقایق بازی تیمش.

احسان احمدزاده بازدید : 81 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - سنگربان مادرید این روزها آرایشگری هم می کند.

امروز متئو کواچیچ هافبک کروات رئال مادرید با انتشار پستی خبر از کوتاه کردن موهایش داد. اما موضوع جالب این بود که این کار را کیلور ناواس سنگربان شماره 1 رئال انجام داده بود. ناواس پیش از این در ویدئویی موهای ایسکو را نیز کوتاه کرده بود.

http://s9.picofile.com/file/8268703292/13774657_1122097387885506_364329959_n.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - روز گذشته خبر از مصدومیت کاسمیرو آمد.

در دیدار برابر اسپانیول بود که خبر رسید کاسمیرو هافبک جنگنده رئال مادرید دچار شکستگی در استخوان نازکی نی شده است و نزدیک به 1ماه نمی تواند برای رئال مادرید به میدان برود.

در همین راستا نشریه MARCA به گزینه های پیش روی سرمربی فرانسوی رئال مادرید پرداخته است. به گفته این روزنامه سه بازیکنی که بیشترین شانس را برای بازی دارند عبارتند از خامس رودریگز، ایسکو و متئو کواچیچ. شماره 10 کلمبیایی یکی از بازیکنانیست که که شانس زیادی دارد چرا که با توجه به حضور طولانی مدتش در بازی های اخیر به نظر می رسد شانس بازی زیدای برای وی وجود دارد. از سوی دیگر کواچیچ می تواند در کنار هموطنش مودریچ به بازی گرفته شود و در این صورت کروس می تواند در پست شماره 10 به کار گرفته شود.

ایسکو هم یکی از بازیکنانیست که می تواند با توجه به حضور دوباره کروس در کنار مودریچ، برای مادریدی ها به زمین بیاید و پشت مثلث هجومی رئال مادرید بازی کند. بدون شک این انتخاب برای زیدان بسیار اساسی خواهد بود، چرا که با توجه به شرایط تیمش، روی آینده این بازیکنان در مادرید نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 890
  • بازدید سال : 13,126
  • بازدید کلی : 205,261