loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 63 یکشنبه 08 اسفند 1395 نظرات (0)
کهکشانی‌ها در بازی امشب به یک گل نیاز دارند تا با رکورد تاریخی آبی اناری‌ها برابری کنند.

رئال کلاب - رئال مادرید تحت هدایت زین الدین زیدان در صورتی که در بازی امشب مقابل ویارئال موفق به باز کردن دروازه حریف شود، با رکورد تاریخی و 73 ساله بارسلونا با گلزنی در 44 بازی متوالی برابری خواهد کرد.

به گزارش as، پس از شکستن رکورد 39 بازی بدون شکست بارسلونای لوئيز انریکه، شاگردان زیزو امشب در دیداری که نیاز مبرمی به پیروزی دارند، در صورت باز کردن دروازه سرخیو آسنخو، برای چهل و چهارمین بازی متوالی موفق به باز کردن دروازه حریفان شده‌اند و از این نظر با رکورد تاریخی بارسا در مابین سال های 1942 تا 1944 برابری خواهند کرد.

در واقع در بازی قبلی مقابل والنسیا، این کریستیانو بود که با ضربه سر تماشایی و استادانه اش این اجازه را داد تا علی‌رغم شکست رئال مادرید، تیمش را به رسیدن به این رکورد امیدوار نگه دارد. آن بازی پس از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل پیش مقابل منچسترسیتی، چهل و سومین بازی متوالی بود که کهکشانی‌ها در آن موفق به باز کردن دروازه حریف شدند. 38 بازی در فصل جاری و 5 بازی از فصل گذشته.

البته تیم زیزو همین حالا نیز با گلزنی برابر اسپانیول و با عبور از رکورد مربیانی چون لئو بین‌هاکر، ایپینیا و ژوزه مورینیو با 41 بازی، در تاریخ رئال مادرید نام خود را جاودانه کرده است اما برای برابری و احتمالا شکستن رکورد تاریخی بارسلونا، به باز کردن دروازه آسنخو نیاز دارد. بیلان کاری تیم زیزو در این 43 بازی نیز به این ترتیب بوده است: 31 برد، 9 تساوی و سه شکست.

در این مدت رونالدو با 26، بنزما با 14، موراتا با 11 و راموس با 9 گل، بهترین گلزنان رئال مادرید بوده‌اند. باید دید امشب در دلاسرامیکا یک رکورد تاریخی دیگر نیز به نام تیم زیزو ثبت خواهد شد یا خیر.

احسان احمدزاده بازدید : 55 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
هفته ای که گذشت برای رئال مادرید خیلی خوب و راضی کننده دنبال نشد.

رئال کلاب - رئال مادرید در این فصل باز هم راهی رقابت های جام باشگاه های جهان شد، رقابت هایی که پس از قهرمانی در آن کار برای رئال مادرید سخت تر شده است و تعداد شکست های آن ها در سال 2017 بیشتر از تمامی شکست ها در سال 2016 بوده است.

در همین مورد MARCA گزارش می دهد که با این شکستی که مادریدی ها در بازی آخر خود برابر والنسیا متقبل شدند باعث شد تا بارسلونا به عنوان نزدیک ترین تیم به رئال مادرید، 3 امتیاز به کهکشانی ها نزدیک تر شود تا هم رقابت در صدرجدول بیشتر شود و هم فشار بر روی زیدان و شاگردانش بیشتر شود. در این هفته نیز مادریدی ها میهمان ویارئال هستند که دیداری دشواری برای آن هاست و از سوی دیگر بارسلونا در مادرید به مصاف اتلتیکو خواهد رفت و سویا در دیداری حساس به مصاف بتیس می رود.

در هر صورت و با هر نتیجه ای که در این دیدارها بدست بیاید چیزی که مشخص است بازی های اخیر و نتایجی که رئال بدست آورده است باعث شده فشار بر روی آن ها بیشتر شود و حالا با یک بازی بیشتر تنها یک امتیاز از بارسلونا رده دومی بیشتر داشته باشند و همین موضوع سختی کار را در ادامه برای سفیدپوشان بیشتر کند.

احسان احمدزاده بازدید : 65 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
هافبک جوان لورکوزن، مشتریان زیادی دارد.

رئال کلاب - رئال مادرید نیز به جمع مشتریان جولیان برانت، ستاره جوان بایرلورکوزن اضافه شد. منچسترسیتی و لیورپول نیز به دنبال خرید برانت هستند.

به گزارش Marca، جوان 20 ساله لورکوزن، یکی از آینده دار ترین بازیکنان فوتبال آلمان است. منچسترسیتی و لیورپول وضعیت او را زیر نظر دارند و به نظر می آید یورگن کلوپ، یکی از هواداران اصلی برانت است.

با این وجود، رئال مادرید آخرین تیمی است که فکر خرید برانت  را در ذهن می پروراند. تیم اسپانیایی به دنبال خرید برانت در تابستان پیش رو است. بعید به نظر می آید که برانت، با مبلغ کمی منتقل شود و خرید او حدود 30 میلیون پوند هزینه دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 67 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
هفته های سختی را تیم صدرنشین لالیگا می گذراند و همه به دنبال مقصر هستند.

رئال کلاب - دو فصل پیش بود که رئال مادرید به همراه سرمربی وقت خود کارلو آنچلوتی موفق به قهرمانی در جام باشگاه های جهان شد و به یک‌باره از یک فرم کاملا آماده افت کرد و در یک روند نزولی قرار گرفت، روندی که به نظر می رسد در این فصل هم برای آن ها در حال رخ دادن است.

به گزارش MARCA، پیش از این که مادریدی ها به ژاپن سفر کنند همه می دانستند که نباید اجازه دهند اتفاقات دوران آنچلوتی پس از قهرمانی در جام باشگاه های جهان رخ بدهد اما شرایط باز هم همانگونه پیش رفته است و زیدان نیز پس از قهرمانی در ژاپن شرایط خوبی ندارد. مادریدی ها کماکان از کوپا دل ری حذف شده اند و نتوانسته اند فاصله خود را در صدر جدول لالیگا حفظ کنند و البته در دوماه سال 2017 تعداد باخت های بیشتری نسبت به کل سال 2016 داده اند.

در سال 2015 رئال مادرید سال را با 8 پیروزی و 1 مساوی و 3 باخت شروع کرد و زیدان نیز در سال 2017 کار را با 7 پیروزی و 2 تساوی و 3 شکست آغاز کرده است. در حال حاضر قهرمانی در لالیگا پس از چند سال و دفاع دوباره از قهرمانی اروپا برای رئال مادرید اهداف اصلی هستند و آن ها باید خیلی زود دست به کار شوند و اجازه ندهند تاریخ بدین شکل برای آن ها دوباره اتفاق بیفتد.

احسان احمدزاده بازدید : 55 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
از اسپانیا خبر می رسد که رئال مادرید قصد برنامه ریزی جهت انتقال دو ستاره این روز های موناکو را در تابستان دارد.

رئال کلاب - پس از ادعای روز گذشته اکیپ فرانسه مبنی بر تمایل رئال مادرید به خرید کیلین امباپ، اکنون رسانه های اسپانیایی با تایید این خبر عنوان می کنند که علاوه بر امباپ، برناردو سیلوا هم در لیست خرید تابستانی مادریدی ها قرار دارد.

مارکای اسپانیا در گزارشی مدعی شد، بنا به علاقه زین الدین زیدان، مسئولان رئال مادرید در حال ارزیابی دو ستاره درخشان این فصل موناکو یعنی کیلین امباپ (مهاجم 18 ساله فرانسوی) و برناردو سیلوا (هافبک 22 ساله پرتغالی) هستند. اما کار آن ها آسان نیست چرا که باید با باشگاه های بزرگ زیادی برای جذب آن ها رقابت کنند.

امباپ که از تیم جوانان موناکو دو فصلی است که به تیم اصلی آمده، موفق شده در 25 بازی 13 گل به ثمر برساند و سیلوای ملی پوش نیز که ژانویه 2015 از بنفیکا با رقم 16 میلیون یورو خریداری شد هم توانسته 26 بار برای بنفیکا در نقش گلزن ظاهر شود.

به غیر از امباپ و سیلوا، موناکو شاهد علاقه باشگاه های دیگر به باقی ستاره های خود نظیر باکایوکو، لمار و فابینیو نیز است.

احسان احمدزاده بازدید : 63 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
هواداران فوتبال می توانند منتظر یک ال کلاسیکو پیش از آغاز فصل بعد باشند.

رئال کلاب - در برنامه تور پیش فصل 2017/2018 بارسلونا در ایالت متحده، سه دیدار تدارکاتی اما جذاب و هیجان انگیز به چشم می خورد.

به گزارش موندو دپورتیوو، قرار است در جام بین المللی قهرمانان ICC یا همان چمپیونز کاپ دوستانه، بارسلونا به مصاف دیگر قدرت های اول باشگاهی اروپا برود. در برنامه این تیم کاتالانی سه دیدار هیجان انگیز ابتدا با یوونتوس در تاریخ 22 جولای، با منچستریونایتد در 25 جولای و با رئال مادرید در 29 جولای دیده می شود که فرای از ال کلاسیکو، ملاقات با دنی آلوز در بازی با یوونتوس و یا ژوزه مورینیو و ابراهیموویچ در جدال با شیاطین سرخ می تواند از اتفاقات ویژه و دیدنی باشد.

از آنجایی که در تابستان پیش رو و در مقطع برگزاری مسابقات مذکور، تورنمنتی غیر از جام کنفدراسیون ها قرار نیست برگزار شود، می توان پیش بینی حضور بسیاری از بازیکنان بزرگ تیم ها را داشت. تا بدینجا حضور بازیکنان پرتغالی نظیر کریستیانو رونالدو، په په، آندره گومز و کوئنترائو و همچنین تراشتگن و تونی کروس از آلمان به دلیل حضور این دو کشور در جام کنفدراسیون ها، در رقابت های چمپیونز کاپ معلوم نیست.

بارسلونا دو فصل قبل نیز در این رقابت ها حاضر شد که بدون حضور اکثر مهره های کلیدی خود نظیر مسی، نیمار، آلوز، ماسکرانو، براوو و تراشتگن، در دو مسابقه خود برابر منچستریونایتد 3-1 و مقابل چلسی در ضربات پنالتی شکست خورد.

احسان احمدزاده بازدید : 49 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
راهیابی سلتا به دور بعد لیگ اروپا، اتفاق خوشایندی برای رئال مادرید صدر جدولی در لالیگا محسوب نمی شود.

رئال کلاب - طبق آخرین برنامه ها قرار بود جدال معوقه سلتاویگو برابر رئال مادرید از هفته بیست و یکم رقابت های لالیگا در تاریخ 14 مارس (24 اسفند) برگزار شود، اما صعود شب گذشته سلتاویگو به مرحله بعد لیگ اروپا، برنامه بازی دو تیم را بار دیگر دست خوش تغییر کرد.

به گزارش آ اس، این بازی که به میزبانی سلتاویگو قرار بود سر زمان معین برگزار شود، به دلیل شرایط جوی نامناسب و خراب شدن بخشی از استادیوم بالایدوس به آینده ای نزدیک موکول شد. با این حال صعود سخت سلتا به دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا با گذر از سد شاختار، برنامه جدید بازی دو تیم را یک بار دیگر بر هم زد تا با در نظر گرفتن برخی اوضاع، از حالا دیدار دو تیم به هفته ما قبل پایانی لالیگای فصل جاری منتقل شود.

البته سازمان برگزاری مسابقات این نظریه را نیز در سر دارد که در صورت کنار رفتن سلتاویگو یا رئال مادرید از مسابقات اروپایی خود، برنامه ای زودتر از زمان پایان فصل را برای بازی حساس دو تیم طراحی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 63 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
رئال مادرید بر خلاف آرزوی هوادارانش، در حال طی کردن همان مسیری است که سال 2015 منجر به از دست رفتن قهرمانی لالیگا برایش شد.

رئال کلاب - رئال با آنچلوتی به عنوان قهرمان جام جهانی باشگاه ها، سال 2015 را با روحیه ای خوب آغاز کرد. رئال که صدرنشین لالیگا هم بود، در حالی اولین بازی خود در سال جدید را با والنسیا برگزار کرد که پیش از آن 22 برد متوالی کسب کرده بود ولی با شکست از والنسیا هم افت این تیم شروع شد و هم روند بردهای متوالی اش پایان یافت.

کمی بعد رئال با شکست از اتلتیکو در یک هشتم نهایی کوپا دل ری، از این تورنمنت حذف شد و در ماه مارس با شکست از بیلبائو صدر را به بارسا واگذار کرد. آبی اناری ها دیگر از صدر سقوط نکردند و در نهایت قهرمان لالیگا شدند.

سال 2017 نیز برای رئال مثل 2015 پیش می رود؛ البته با اندکی تفاوت.

رئال سال 2016 را با قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها به اتمام رساند و سال جدید را نیز با پیروزی بر سویا در یک هشتم نهایی کوپا دل ری آغاز کرد. رئال حتی به یک چهارم نهایی این تورنمنت هم راه یافت ولی آنجا توسط سلتا حذف شد. رئالی ها در لالیگا هم با شکست از سویا نوار 40 بازی متوالی بدون شکستشان پاره شد.

رئال در حالی به ماه مارس نزدیک می شود که با یک بازی کمتر، هنوز یک امتیاز بیشتر از بارسا دارد و در 12 بازی ابتدایی سال 2017 توانسته 7 برد، 2 تساوی و 3 شکست کسب کند؛ در حالیکه سال 2015 با آنچلوتی، از 12 بازی ابتدایی خود توانسته بود 8 برد، 1 تساوی و 3 شکست به دست آورد.

به این ترتیب عملکرد زیدان در شروع سال ضعیف تر از عملکرد آنچلوتی بوده و اگر این روند ادامه یابد و بارسلونا هم بتواند روند سال 2015 خود را تکرار کند، این امکان وجود دارد که در ماه مارس، باز هم آبی اناری ها گوی سبقت را ربوده و در نهایت قهرمانی را از رئال بگیرند.

احسان احمدزاده بازدید : 23 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
پدیده 18 ساله موناکو خواهان زیادی در اروپا دارد.

رئال کلاب - کیلیان امباپ، مهاجم فرانسوی و 18 ساله موناکو با بازی‌های درخشانش از حالا علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و هیچ بعید نیست در همین تابستان شاهد رقابت جذاب میان مشتری‌های وی باشیم.

به گزارش آ.اس، کیلیان امباپ از جمله آینده‌دار ترین بازیکن فرانسوی دنیا محسوب می‌شود. او که در تمامی تیم‌های پایه‌ای فرانسه بازی کرده و در تیم زیر 19 ساله‌های این تیم نیز قهرمان اروپا شده است، همان بازیکنی بود که در جدال چند شب پیش منچسترسیتی و موناکو، گل دوم نماینده فرانسه را به زیبایی وارد دروازه کابایرو کرد. او البته در آن بازی در چند صحنه دیگر نیز استعدادش را نشان داد. استعدادی که باعث شده تا خیلی‌ها او را آنری جدید بنامند. چه آنری هم فوتبالش را از موناکو آغاز کرد.

روزنامه اکیپ چاپ فرانسه امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد رئال مادرید به همراه چندین باشگاه بزرگ دیگر اروپایی از جمله بارسلونا، آرسنال، دورتموند و بایرن مونیخ امباپ را زیرنظر دارند تا در فرصتی مناسب برای جذب او اقدام کنند. بازیکنی که تا سال 2019 با موناکو قرارداد دارد و گفته می‌شود مسئولان این باشگاه از حالا به فکر تمدید قرارداد مهاجم آینده‌دار هستند.

این البته پایان کار نیست و تیم سراسر استعداد ژاردیم به یکی از جذاب‌ترین اهداف باشگاه‌های بزرگ اروپایی تبدیل شده است. از برناردو سیلوا، باکایوکو، سیدیبه و لمار به عنوان بازیکنانی یاد می‌شود که در تابستان آتی پیشنهادهای فراوانی از سوی دیگر تیم‌ها دریافت خواهند کرد و احتمالا موناکو به کانون نقل و انتقالات تابستان آتی تبدیل شود.

احسان احمدزاده بازدید : 29 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
کاسمیرو، هافبک رئال مادرید از شکست 2-1 تیمش مقابل والنسیا ابراز عصبانیت کرد.

رئال نیوز - والنسیا با دو گل زازا و اورلانو موفق شد از رئال 2-0 پیش بیفتد و تک گل رونالدو هم نتوانست رئال را به بازی برگرداند. پس از بازی کاسمیرو از این نتیجه ابراز ناراحتی و عصبانیت کرد.

او گفت:

رئال مادرید عصبانی بود، ما در ده دقیقه بازی را باختیم، آنها دو گل زدند و بازگشت ما به بازی خیلی سخت بود. سعی کردیم به بازی برگردیم ولی بدشانس بودیم. می‌دانستیم که اگر حمله کنیم اینطور ضربه می‌خوریم، آنها خوب کار کردند. این ما بودیم که خوب ظاهر نشدیم، آنها دو گل در 10 دقیقه زدند و ضربه سختی به ما وارد شد.
سال گذشته عالی بودیم ولی رقبا سبک بازی ما را بررسی کرده اند. خیلی ناراحتیم زیرا نتوانستیم در ده دقیقه اول یکی از مهم ترین بازی های فصل خوب کار کنیم.
احسان احمدزاده بازدید : 31 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
جواهر اسپانیایی خط هافبک رئال مادرید، آینده اش نامعلوم است.

رئال نیوز - منچستریونایتد، چلسی و آرسنال همگی منتظرند چون آسنسیو جوان، به گفته برخی منابع می خواهد در تابستان از لوس بلانکوس جدا شود.

به گزارش کالچو مرکاتو و به نقل از Diario Gol ، این هافبک 21 ساله فرصت کمی در تیم زیدان در اختیارش گذاشته می شود و با وجود اینکه این بازیکن آینده باشگاه است اما قصد ندارد به فوتبالش ادامه دهد. قرارداد او با رئال مادرید تا سال 2022 اعتبار دارد و این تیم اصلا قصد فروش جواهر خود را ندارد اما منچستریونایتد اماده است با پرداخت 40 میلیون پوند، آسنسیو را به اولدترافورد ببرد. خامس رودریگز و ایسکو نیز وضعیت مشابهی با آسنسیو دارند.

مبین احمدزاده بازدید : 111 یکشنبه 14 آذر 1395 نظرات (0)
هافبک کروات در ال کلاسیکو هم از بهترین های میدان بود.

رئال نیوز - یکی از حساس ترین دیدارهای فصل رئال مادرید امروز در حالی با تساوی به پایان رسید، که لوکا مودریچ هافبک کروات این تیم باز هم از بهترین ها بود و توانست یک پاس گل نیز بدهد. در همین راستا پدراگ میاتوویچ مهاجم صربستانی و سابق رئال مادرید به El Larguero گفته است:

زمانی که مورینیو مربی رئال مادرید بود، من مودریچ را به وی توصیه و پیشنهاد کردم. آن ها در پایان وی را جذب کردند. سال های زیادیست که من لوکا را می شناسم و از زمانیکه در دیناموزاگرب بازی می کرد او را دنبال می کردم. او را به عنوان یک بازیکن خیلی دوست دارم اگرچه در ابتدای رسیدنش به مادرید تردیدهایی در مورد فیزیک وی برای خط هافبک وجود داشت.
مبین احمدزاده بازدید : 119 یکشنبه 14 آذر 1395 نظرات (0)
فوق ستاره ولزی که امروز در نیوکمپ غایب بود، حمایت خود را از کاپیتان تیم اعلام کرد.

رئال نیوز -  رئال مادرید امروز عصر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف بارسلونا رفت که در پایان با گل دقایق آخر سرخیو راموس شکست را با تساوی عوض کرد. در همین راستا به گزارش MARCA، بعد از این مسابقه گرت بیل فوق ستاره ولزی مادریدی ها که به دلیل مصدومیت در بازی امروز غایب بود در توئیتر رسمی اش نوشت:

همیشه می توانید روی سرجی حساب باز کنید!
http://s8.picofile.com/file/8277168918/14807885141111.jpg

این در حالیست که در سال های اخیر سرخیو راموس گل های مهم و حیاتی برای رئال مادرید به ثمر رسانده است

احسان احمدزاده بازدید : 91 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
دروازه بان آلمانی و اسبق رئال مادرید با تمجید از زیدان در خصوص ال کلاسیکو صحبت کرد.

رئال نیوز - از هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا، دو تیم بالای جدولی بارسلونا و رئال مادرید ال کلاسیکوی دویست و شصت و پنجم خود را از ساعت 18:45 دقیقه در استادیوم نیوکمپ برگزار می کنند.

به گزارش آ اس، بودو ایگنر 49 ساله که بین سال های 1996 تا 2001 سنگربان رئال مادرید بود، پیرامون ال کلاسیکو و زین الدین زیدان در گفتگو با گل صحبت کرده است:

زیدان را مربی ایده آلی برای رئال مادرید می دانم. بزرگ و اسطوره بودنش در دوره ای که بازی می کرد دلیلی ست برای اینکه جوانان به او احترام بگذارند. چیزی که در زمان مربیگری بنیتز رخ نمی داد این بود که ستارگان تیم نظیر رونالدو می توانند رودر رو با زیدان صحبت کنند.

مقایسه زیدان با مربیان دیگر؟ مربیان از چندین حیث با هم تفاوت دارند. به طور مثال، دیگو سیمئونه مربی ست که با کاریزمای خاص خود در باشگاهش کار می کند و زیدان از جنس کارلو آنچلوتی و ویسنته دل بوسکه است. دسته دوم مربیانی هستند که از امکانات و فرصت هایی که نصیبشان شده استفاده و با بازیکنان درجه یک به بهترین نحو همکاری می کنند.

ال کلاسیکوی پیش رو؟ فوق العاده خواهد بود. بازی بزرگی که دو بازیکن برتر دنیا مقابل هم قرار می گیرند و نیمار نیز به عنوان نفر سوم بهترین ها در این بازی مهم خودنمایی خواهد کرد. مسابقه مجذوب کننده ای است.
احسان احمدزاده بازدید : 83 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
به نظر می‌رسد زیدان تصمیم خود را درباره ترکیب اصلی تیمش در ال کلاسیکو گرفته باشد.

رئال نیوز - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید تصمیم خود را درباره ترکیب اصلی تیمش برای ال کلاسیکو گرفته و بدین ترتیب، کاسمیرو، هافبک تدافعی برزیلی کهکشانی‌ها کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

به گزارش AS، ال کلاسیکوی رفت فردا عصر در نیوکمپ برگزار می‌شود. دیداری که دو تیم با توجه به مصدومانی که دارند، به چندین حالت می‌توانند آرایش ابتدایی خود را تغییر دهند. پس از چند روز حدس و گمان، امروز منبع ادعا کرد که زیدان تصمیم خود را گرفته و کاسمیرو به همراه پپه در بازی فردا روی نیمکت خواهند نشست تا واران و کواچیچ جای آن‌ها را پر کنند.

مطابق ادعای آ اس، ترکیب اصلی رئال برای ال کلاسیکو به این ترتیب است: کیلور ناواس، کارواخال، واران، راموس، مارسلو، کواچیچ، مودریچ، ایسکو، وازکز، بنزما و رونالدو.

بدین ترتیب رئال در این بازی نسبت به آخرین ال کلاسیکو، چهار تغییر را در ترکیب خود به وجود آورده است. واران به جای په په، کواچیچ به جای کاسمیرو، وازکز به جای بیل و ایسکو به جای تونی کروس. دیداری که البته رئال در آن پیروز شد.

البته ترکیبی که زیزو برای بازی مقابل بارسا در نظر گرفته، برگرفته از همان تیمی‌ست که در دربی مادرید و دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون به میدان فرستاد. با این تفاوت که بیل چهار ماه از میادین به دور خواهد بود، کروس و موراتا نیز اگرچه آخرین مراحل ریکاوری را می گذرانند اما هنوز در دسترس نیستند. خبر خوب اما همان بازگشت کاسمیرو به میادین است. هافبک برزیلی که پس از چندین هفته مصدومیت، در بازی میان هفته در کوپا دل ری نود دقیقه به میدان رفت اما در ال کلاسیکو کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

این نکته را نیز باید گفت که خط دفاعی فوق، ترکیب ایده‌آل زیدان است که تاکنون در این فصل پنج بار از آن استفاده کرده و هر پنج بازی را با 12 گل زده و تنها 5 گل خورده، با پیروزی پشت سر گذاشته است. اگرچه ترکیب اصلیِ رسمی، چیزی حدود 30 ساعت دیگر اعلام خواهد شد!

احسان احمدزاده بازدید : 43 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
بازیکن اسبق بارسلونا و رئال مادرید ال کلاسیکو را مورد تحلیل قرار داد.

رئال نیوز - پیش از ال کلاسیکوی روز شنبه، برند شوستر، مربی آلمانی در خصوص ال کلاسیکو صحبت های داشته است.

به گزارش آ اس، شوستر 57 ساله که سابقه مربیگری در رئال مادرید را نیز دارد ضمن تمجید از زین الدین زیدان شانس رئال مادرید را کمتر از بارسلونا برای پیروزی در این ال کلاسیکو نمی داند. او همچنین درباره نقش آندرس اینیستا و برنده توپ طلا نیز صحبت کرده است:

نمی توان احتمال بردن بارسلونا در ال کلاسیکوی پیش رو را تنها به خاطر میزبانی بیشتر دانست، رئال مادرید راه و مسیری که باید طی کند را می داند و اخیرا نیز در نیوکمپ پیروز بازی شده است. زیدان همانطور که بازیکن بزرگی بوده در حال اثبات این موضوع است که مدیریت یک مجموعه را نیز بلد است. اگر رئال مادرید برنده ال کلاسیکوی پیش رو شود گام مهمی را برداشته اما لالیگا را به سود خود تمام نکرده است. بیش از نیمی از بازی ها باقی مانده و برد در این بازی می تواند یک ضربه سنگین به بارسلونا باشد، چرا که اختلاف با صدر به 9 امتیاز رسیده و مشکل را جدی می کند.
حضور و بازگشت اینیستا را برای بارسلونا مهم و ارزشمند می دانم. هیچکس مثل او نمی تواند جنگ های میانه میدان را به سود بارسلونا رقم بزند، از این حیث او بازیکنی غیر قابل جانشین و دارای تفاوت با بازیکنانی نظیر مسی یا رونالدو است. هر چند توپ طلای امسال نمی تواند برای بازیکنی غیر از مسی یا رونالدو باشد. در خصوص مسی می توانم بگویم او اکنون پخته تر شده و دیگر جوانی سر به هوا نیست. او در امر مسئولیت پذیری و رهبری یک تیم بهتر شده و نیاز دارد بهتر از این ها شود.
احسان احمدزاده بازدید : 49 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
پیش تر اعلام شده بود آلوارو موراتا و کارلوس کاسمیرو ال کلاسیکوی پیش رو را از دست خواهند داد.

رئال نیوز - آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی و 24 ساله رئال مادرید که در فیفادی اخیر از  ناحیه همسترینگ پای راست مصدوم و عنوان شد به دلیل غیبت یک ماهه قادر به همراهی تیمش مقابل بارسلونا نیست، اکنون اخبار امیدوار کننده ای از او به گوش هواداران مادریدی می رسد.

طبق گزارش آ اس، موراتا پیشرفت چشمگیری را در دوره نقاهت خود مشاهده می کند. او روز گذشته در کمپ والدیباس تمرین با توپ را آغاز کرد و در تلاش هست هر طور شده خود را به دیدار روز شنبه هفته پیش رو مقابل بارسلونا برساند.

همچنین کاسمیرو نیز با بهبود وضعیت خود فردا مقابل لئونسا در جام حذفی بازی خواهد کرد تا برای حضور در ال کلاسیکو در فرم طبیعی قرار گیرد. رافائل واران نیز که پیش تر از درد زانو رنج می برد جلسه ریکاوری درمان خود را پشت سر گذاشته است.

طبق این گزارش به دلیل آسوده خاطر بودن زین الدین زیدان از صعود تیمش به دلیل برد 7-1 در خانه لئونسا، بازیکنان ثابت ترکیب رئال مادرید فردا استراحت خواهند کرد.

علیرضا درویشی بازدید : 57 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی فرانسوی رئال مادرید، خود را برای دیدار جام حذفی و پس از آن ال کلاسیکوی رفت لالیگا آماده می کند

رئال نیوز - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید فرداشب تیمش را در دیدار برگشت کوپا دل ری به مصاف لئونسا می فرستد. در همین راستا وی ساعاتی پیش در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد موضوعات مختلفی صحبت نمود که وبسایت AS این صحبت ها را چنین پوشش داده است:

پیش از شروع کنفرانس خبری، من می خواهم به نمایندگی از همه باشگاه همین جا پیام حمایتی و تاسف خودم را برای تمام بازماندگان حادثه هوایی چاپه کوئنسه اعلام کنم.

 

دیدار فردا

این برای اولین بار است که در کوپا در خانه به میدان می رویم و می داینم که باید خوب باشیم. ما باید برای تمامی کسانی که به اینجا می آیند تلاش کنیم و به پیروزی برسیم.

 

کاسمیرو

خواهیم دید چه می شود. فردا دقایقی را بازی خواهد کرد و برای شنبه شب باید ببینیم شرایط چگونه می شود. او همین الان هم با گروه کار می کند و آماده بازی کردن است.

 

ترخو، اودگارد و انزو

این سه نفر هم برای بازی فردا در دسترس هستند و باید ببینیم که چگونه شرایط پیش می رود. در هر شکل آن ها در دیدار فردا در کنار تیم خواهند بود.

 

قضاوت کلوس گومز در ال کلاسیکو

من فکر می کنم که داوران همیشه تمام تلاششان را در بازی ها می کنند و در چنین بازی من معتقدم که باید با این فکر راهی مسابقه شویم و نباید به این فکر کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من به حرف هایی که گفته می شود اعتقادی ندارم و مردم می آیند که یک بازی خوب ببینید.

 

آیا رئال مادرید نگران قضاوت گومز است؟

نه اصلا، چیزی که برای من مهم است این است که تیم را خوب آماده کنم و روی کار خودم تمرکز کنم.

 

فکر کردن به ال کلاسیکو از الان

نه ما یک مسابقه فردا داریم و برای حریف احترام قائلیم و مردمی هم می آیند که این مسابقه را ببینند. بازی شنبه یک روز دیگر است و برای آن جداگانه فکر خواهیم کرد.

 

کریستیانو رونالدو

این یک روز برای دیگر بازیکنان است و او فردا بازی نخواهد کرد.

 

کوئنترائو و خامس

فابیو یک مشکل کوچک داشت و نتوانست با ما تمرین کند و در دسترس نخواهد بود. خامس اما خواهد بود و همانند دیگران آماده است. این بازی فرصتیست برای کسانیکه کمتر زمان برای بازی دارند.

علیرضا درویشی بازدید : 41 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
هواپیمای تیم چاپه کوئنسه با 72 مسافر سقوط کرد

رئال نیوز- صبح امروز بود خبر رسید اعضای تیم چاپه کوئنسه، تیمی از لیگ سری A فوتبال برزیل که برای دیدار نهایی مسابقات کوپا سود آمریکانا با هواپیمای Lamia BAE-146 در حال سفر به منطقه آنتونیوکویای کلمبیا بودند، در شهر مدلین این کشور سقوط کردند.

در همین راستا باشگاه رئال مادرید در وبسایت سسمی اش با انتشار بیانیه ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد:

باشگاه رئال مادرید غم و اندوه فراوان خود را به مناسبت سانحه هوایی هواپیمای چاپه کوئنسه ابراز می کند و به این باشگاه برزیلی، بازماندگان و نزدیکان اعضای آن تسلیت می گوید. در همین حال آرزوی بهبودی هرچه سریعتر برای صدمه دیدگان این حادثه دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 43 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
پس از گذشت یک سال، حالا رئال مادرید جایگاهی را در لالیگا در اختیار دارد که سال گذشته در چنین مقطعی از آن بارسلونا بود.

رئال نیوز - پیروزی شنبه شب رئال مادرید برابر خیخون در دیداری که کهکشانی ها به زحمت توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند؛ سبب شد تا با یک بازی بیشتر، فاصله این تیم با بارسا به 7 برسد.

آبی اناری ها شب گذشته این فرصت را داشتند تا فاصله با رئال را به 4 کاهش دهند اما با تساوی مقابل سوسیداد، فاصله به 6 امتیاز تقلیل یافت.

نکته جالب اینجاست که سال گذشته در چنین مقطعی از فصل و پس از 13 بازی، بارسا با 33 امتیاز صدرنشین لالیگا بود و رئال 27 امتیاز داشت. یک سال بعد، جای این دو تیم عوض شده و رئال با 33 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و بارسا با 27 امتیاز به طور مشترک با سویا تیم دوم لالیگا است.

از حیث پسرفت نسبت به سال گذشته، بارسا پس از والنسیا و دپورتیوو قرار دارد.

بیشترین پیشرفت را نیز سوسیداد و سویا با 11 و 9 امتیاز (بیشتر از فصل گذشته) داشته اند. سوسیداد در حال حاضر تیم پنجم جدول است و نسبت به فصل گذشته در چنین مقطعی، 11 امتیاز بیشتر اندوخته است.

احسان احمدزاده بازدید : 69 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
پیروزی دشوار شنبه عصر برابر خیخون، رئال مادرید را تبدیل به موفق ترین تیم اروپا در بین 5 لیگ معتبر کرد.

رئال نیوز - با گذشت یک سوم لالیگا و سیزده هفته، کهکشانی ها 33 امتیاز از 39 امتیاز ممکن را به دست آورده و تنها تیم لالیگا هستند که هنوز شکستی را نپذیرفته اند. البته این روند در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری نیز تکرار شده و آنها شکستی را در کارنامه نمی بینند.

در 5 لیگ معتبر اروپا شامل لالیگا، سری آ، لاشامپونه، بوندس لیگا و لیگ برتر است، کهکشانی ها با میانگین پیروزی (84.61) بی رقیب هستند.

نکته جالب اینجاست که بعد از رئال مادرید، لایپزیگ ناشناخته در بوندس لیگا در حضور قدرت هایی مانند بایرن مونیخ و دورتموند بالاترین میانگین پیروزی را در اختیار دارد. لایپزیگ هم هنوز شکستی را در بوندس لیگا نپذیرفته و میانگین (83.33) را در اختیار دارد.

در انگلیس، چلسی صدرنشین با میانگین (79.48) با دو شکست بهترین عملکرد را در یبن تیم های مدعی ارائه کرده است.

در ایتالیا، علیرغم شکست سنگین ابتدای هفته یوونتوس در برابر جنوا، این تیم با 11 پیروزی از 14 بازی و میانگین (78.57) بهترین تیم است و نیس در فرانسه با درخشش بالوتلی نیز دقیقا چنین آماری را به ثبت رسانده است.

در حال حاضر تنها تیمی که در اروپا شرایط بهتری از رئال مادرید دارد، بنفیکا است که میانگین پیروزی (86.66) را به ثبت رسانده است و حتی رئال مادرید شرایط بهتری از صدرنشینان لیگ های درجه دوم مثل ترکیه، هلند، یونان و روسیه ارائه داده است.

احسان احمدزاده بازدید : 49 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
کمتر کسی فکر می کرد زیدان بتواند دوران مربیگری خود را نیز این گونه درخشان آغاز کند.

رئال نیوز - روز شنبه در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لالیگا رئال مادرید در یک روز بارانی موفق شد برابر خیخون غلبه کند تا رکورد شکست ناپذیری تیم زیدان همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، در این دیدار که کهکشانی ها با 2 گل کریستیانو رونالدو موفق به پیروزی شدند، تیم فعلی رئال مادرید موفق شد سی و یکمین بازی پیاپی را پشت سر بگذارد که شکست نخورد و با رکورد شکست ناپذیری تیم آنچلوتی که همین تعداد بازی در فصل 14-2013 بود برابری کند و حالا با بهترین رکورد تاریخ این باشگاه که مربوط به تیم لئو بن هاکر می باشد تنها 3 مسابقه فاصله دارد.

رئال مادرید در فصل 89-1988 تحت هدایت لئو بن هاکر در 34 بازی متوالی تن به شکست نداد و در آن تیمی که بازیکنان مشهوری معروف به دسته کرکس ها را داشت، روزهای فوق العاده ای را در تاریخ این باشگاه ثبت کرد و حالا زیدان و تیمش برای رسیدن به این رکورد باید برابر سه تیم لئونسا، بارسلونا و دورتموند شکست نخورند.

احسان احمدزاده بازدید : 61 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
او در این 10 سال به کاپیتانی دوم تیم نیز رسیده است.

رئال نیوز - پس از این که در دیدار شنبه عصر رئال مادرید موفق شد در خانه با نتیجه 2-1 برابر خیخون به برتری برسد، مارسلو مدافع کهکشانی ها به همراه تیمش به یک پیروزی دیگر رسدی تا تعداد پیروزی های وی در لالیگا به همراه رئال مادرید به عدد 200 برسد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، از سوی دیگر خامس رودریگز که در این بازی در ترکیب فیکس کهکشانی ها حضور داشت هم موفق شد در پیراهن سفید این تیم به پنجاهمین پیروزی خود به همراه کهکشانی ها برسد. این آمار در حالیست که مارسلو در این مدت 272 بازی در لالیگا برای رئال انجام داده است و موفق به زدن 17 گل نیز شده است. در سوی دیگر خامس هم 62 مسابقه برای رئال انجام داده است و 21 گل نیز برای تیم خود به ثمر رسانده است.

گفتنیست در این بازی پیروزی کهکشانی ها مصادف با صدرنشینی محض آن ها در لالیگا بود.

احسان احمدزاده بازدید : 47 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)
توقف مقابل سوسیه‌داد، زنگ خطر را برای آبی اناری‌پوشان به صدا درآورده است.

رئال نیوز - بارسلونا شب گذشته مقابل رئال سوسیه‌داد با ارائه یک نمایش فوق العاده ضعیف متوقف شد تا علاوه بر هفت ساله‌شدن طلسم آنوئتا، حالا با اختلافی شش امتیازی پای به اولین ال‌کلاسیکوی فصل بگذارد. اختلافی که به حکم تاریخ، قهرمانی را از بارسا خواهد گرفت.

به گزارش mundodeportivo، نمایش بارسا در بازی با سوسیه‌داد تردیدهای فراوانی را به همراه داشت. بارسا با خوش‌شانسی محض و البته اشتباه داور، توانست با امتیاز از سن سباستین خارج شود تا در روزی که تصور بر شکسته‌شدن طلسم پیروزنشدن در آنوئتا بود، اختلاف با رئال مادرید صدرنشین به شش امتیاز افزایش پیدا کند.

اما نگاهی به تاریخ لالیگا نشان می‌دهد که جام قهرمانی این فصل احتمالا به مادرید خواهد رفت. چه آخرین باری که بارسا تا هفته سیزدهم لالیگا تنها موفق به کسب 27  امتیاز شده بود، فصل 2007 - 2008 ، در نهایت با تشکیل دالان افتخار برای تشویق رئال در برنابئو همراه شد. در ال‌کلاسیکویی که البته باخت سنگینی نیز برای کاتالان‌ها به همراه داشت. کهکشانی‌ها با هدایت برند شوستر با 18 امتیاز اختلاف(!) قهرمان شدند.

اما این پایان کار نیست. آمار می‌گوید آخرین باری که بارسا شش امتیاز کمتر از رئال مادرید داشته، فصل 2011 - 2012، در نهایت قهرمانی را هم به رقیب سنتی واگذار کرده است. فصلی که با نمایش‌های تحسین‌برانگیز رئال مورینیو در نهایت به لالیگای رکوردها شهرت پیدا کرد. رئال با 100 امتیاز در آن فصل قهرمان و بارسا نیز با 9 امتیاز کمتر، دوم شد. البته این اختلاف امتیازی میان دو تیم در هفته‌های پایانی رقم خورد اما این نکته، چیزی را درباره عملکرد ضعیف مدافع عنوان قهرمانی تغییر نمی‌دهد.

حالا شرایط را با آخرین میزبانی بارسا در ال‌کلاسیکو مقایسه کنید. بارسایی که حالا به دنبال رساندن اختلافش با رئال به سه امتیاز است، مدتی پیش در ال‌کلاسیکوی برگشت فصل قبل، با 10 امتیاز برتری نسبت به رئال پای به میدان گذاشت. اگرچه زیدان و تیمش با پیروزی در این بازی و همه بازی‌های بعدی، در نهایت قهرمانی را با تنها یک امتیاز اختلاف  به کاتالان‌ها واگذار کردند.

زنگ خطر برای انریکه و تیمش به صدا درآمده است. چیزی که هم انریکه به آن اعتراف کرد - وقتی کسب تساوی در بازی با سوسیه‌داد را چیزی شبیه معجزه دانست - و هم پیکه. بارسا فارغ از هر آماری، با این روند قهرمانی را به مادرید واگذار خواهد کرد. در چنین شرایطی، دو ال‌کلاسیکوی این فصل بسیار حساس‌تر دنبال خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 45 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
دیدار امروز کهکشانی‌ها مقابل خیخون نکته جالبی به همراه داشت.

رئال نیوز - رئال مادرید دقایقی پیش موفق شد با دو گل کریستیانو رونالدو اسپورتینگ خیخون را شکست داده و صدرنشینی خود را مستحکم‌تر کند. اما در قسمت پایانی بازی، یک نکته جلب توجه می‌کرد.

به گزارش AS، همان‌طور که روز گذشته خواندید، پیراهن‌های امروز رئال مادرید کاملا از پلاستیک‌های بازیافتی سواحل اقیانوس‌ها ساخته شده بود. اقدامی که برای حمایت از شعار حفظ محیط زیست انجام شد. اما تصاویر زیر به خوبی گویای تاثیر بارش شدید باران در مادرید روی آن‌هاست:

http://s9.picofile.com/file/8276212526/625919922.jpg

http://s9.picofile.com/file/8276212592/625931368.jpg

http://s9.picofile.com/file/8276212618/01159587.jpg

همان‌طور که می‌بینید، هیچ‌کدام از تبلیغات و حتی آرم باشگاه رئال نیز روی پیراهن‌های تمام پلاستیکی این تیم مشخص نیست و باران همه را با خود برده است!

احسان احمدزاده بازدید : 45 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
خامس رودریگز سال 2014 با رقم 80 میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید پیوست و سالانه نزدیک به 7.8 میلیون یورو نیز حقوق دریافت می کند.

رئال نیوز - اوضاع برای این ستاره کلمبیایی در دو فصل اخیر خوب پیش نرفته و او حالا یک نیمکت نشین محض در رئال مادرید است. با وجود اینکه زیدان در نشست خبری روز گذشته خود عنوان کرد که به خامس در ادامه لالیگا بازی خواهد رسید و اینکه ترک رئال مادرید راهکار خوبی برای وی نیست؛ اما یک بررسی ساده نشان می دهد که رئال برای حفظ بازیکنی که از حیث دقایق بازی، نفر بیستم است، در حال پرداخت چه هزینه گزافی است.

رئال با رقم 80 میلیون یورو خامس را با قراردادی 6 ساله به خدمت گرفت و به عبارتی برای هر فصل، 13.3 میلیون یورو هزینه کرده است. به این مبلغ، 7.75 میلیون یورو حقوق سالانه خامس را نیز اضافه کنید تا به رقم 21 میلیون یورو برسید. خامس در این فصل با 498 دقیقه بازی، تنها بالاتر از کاسمیرو، ماریانو و ینیز از حیث دقایق حضور در زمین قرار دارد.

به عبارتی ساده، رئال بابت هر دقیقه بازی خامس در این فصل، 42000 یورو هزینه کرده است؛ هزینه ای سنگین برای حفظ بازیکنی که مورد نظر زیدان نیز نیست

احسان احمدزاده بازدید : 47 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
رئال مادرید در آستانه ثبت آماری جدید است.

رئال نیوز - رئال مادرید زیدان در آستانه رسیدن به یک نقطه عطف دیگر است.

به گزارش Marca، رئال مادرید که طی 32 بازی لالیگایی گذشته زیر نظر زیدان آمار فوق العاده ای در امتیاز گیری داشته اند می توانند امروز در دیدار برابر اسپورتینگ خیخون با زدن سه گل به رکورد 100 گل دست یابند. میانگین گلزنی سفیدپوشان مادرید از زمان پیوستن زیزو به تیم در ژانویه 2016 هر بازی سه گل بوده است.

آمار گلزنی رئال مادرید درست مثل آمار امتیاز گیری آنها در این فصل در بازی های خارج از خانه بهتر از بازی های خانگی بوده است. سال گذشته تیم زیدان موفق شد 5 گل به خیخون بزند.

احسان احمدزاده بازدید : 37 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
کهکشانی‌ ها مانند بایرن مونیخ به حمایت از پاکسازی دریاها خواهند پرداخت.

رئال نیوز - رئال مادرید فردا در هفته سیزدهم لالیگا در برنابئو به مصاف اسپورتینگ خیخون خواهد رفت. نکته جالب این دیدار اما پیراهن‌های تیم میزبان است که مطابق برنامه‌ریزی‌ها، از جنس پلاستیک باقی‌مانده در سواحل دریا و اقیانوس‌ها خواهد بود.

به گزارش mundodeportivo، همان‌طور که حدود یک ماه پیش گفته شد، کمپانی آدیداس قصد داشت لباس‌های دو تن از معروف‌ترین تیم‌های تحت اسپانسرینگ خود یعنی بایرن مونیخ و رئال مادرید را کاملا از پلاستیک‌های رهاشده در سواحل دریاها و اقیانوس‌ها بسازد. اقدامی که برای حفاظت از محیط زیست و البته، کمک به فرهنگ‌سازی در سراسر دنیا صورت گرفته است.

پس از اینکه بایرن چند هفته پیش از این پیراهن‌ها استفاده کرد، خبر رسیده که رئال نیز در بازی فردای خود مقابل خیخون از این لباس‌ها استفاده خواهد کرد. لباس‌هایی که 100 از پلاستیک بازیافتی هستند و روی گردن آن‌ها نوشته شده : « برای اقیانوس‌ها». البته شکل و شمایل این لباس کاملا مانند طرح همیشگی پیراهن‌های رئال است و قیمت این پیراهن‌ها که از هفته پیش در سایت رسمی آدیداس قابل خرید است نیز چیزی بین 89 تا 95 یورو خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 47 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)
به فاصله 8 روز تا ال کلاسیکو، زیدان نسبت به از دست دادن نفرات خط دفاعی خود بیم دارد.

رئال نیوز - رافائل واران پس از بازی با اسپورتینگ لیسبون هنوز نتوانسته در تمرینات رئال حاضر شود. او برای دومین روز متوالی به صورت انفرادی تمرین کرد تا به طور حتم غایب رئال در بازی فردا مقابل خیخون باشد.

هنوز مشخص نیست که شدت مصدومیت او چگونه است و آیا هفته بعد می تواند رئال را برابر بارسا همراهی کند یا خیر.

سرخیو راموس، کاپیتان رئال که پس از هفته ها غیبت به دلیل مصدومیت، سه شنبه گذشته برابر اسپورتینگ به میادین بازگشت، 4 اخطاره است و با گرفتن یک کارت زرد برابر خیخون، ال کلاسیکو را از دست خواهد داد.

دیگر مدافع مرکزی رئال یعنی په په نیز هفته هاست مصدوم است و تنها دو روز است که توانسته به تمرینات برگردد و هنوز مجوز پزشکی لازم برای حضور در میادین را کسب نکرده است. بدین ترتیب تنها مدافعی که زیدان می تواند تا حدود زیادی نسبت به حضورش برابر بارسا مطمئن باشد، ناچو است؛ البته اگر او هم فردا در بازی مقابل خیخون دچار مصدومیت نشود!

در حال حاضر رئال سه مصدوم بزرگ دارد که در تمرینات شرکت نمی کنند: کروس، موراتا و گرت بیل. دو بازیکن اول تا 3 هفته دیگر شرایط بازی پیدا خواهند کرد ولی گرت بیل تا اواخر بهمن ماه قادر به همراهی رئال نخواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 55 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)
نتیجه فرجام خواهی رئال نسبت به حکم محرومیت فیفا تا سه هفته دیگر اعلام خواهد شد.

رئال نیوز - چندی پیش فیفا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را به اتهام زیر پا گذاشتن قانون در جذب بازیکنان زیر سن قانونی غیر اروپایی، به محرومیت از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی محکوم کرد.
 
هر دو باشگاه علیه این حکم به دادگاه استیناف اعتراض کرده و کمی بعد محرومیتشان به حالت تعلیق در آمد. دادگاه استیناف فیفا نیز حکم اولیه را تایید کرد و این بار دو باشگاه به دادگاه حکمیت ورزشی (CAS) رجوع کردند. با تعلیق دوباره حکم رئال و اتلتیکو، هر دو باشگاه توانستند در نقل و انتقالات تابستانی به خرید بازیکن بپردازند.

امروز اعلام شد که 15 دسامبر(25 آذر)، نتیجه فرجام خواهی رئال به دادگاه CAS مشخص خواهد شد و مسئولان این باشگاه مطلع می شوند که در 2 پنجره نقل و اتتقالاتی سال 2017 قادر به ثبت نام بازیکن جدید خواهند بود یا خیر.

بر خلاف معمول که سه قاضی در دادگاه CAS روی فرجام خواهی ها کار می کردند، قرار است تنها یک قاضی در مورد پرونده رئال تصمیم گیری کند.

پیشتر اتلتیکو با صرفنظر کردن از خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی، خواستار مشخص شدن نتیجه فرجام خواهی اش در انتهای فصل شده بود.

احسان احمدزاده بازدید : 45 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها یک بار دیگر در دقایقی پایانی با گل کریم بنزما از سد اسپورتینگ گذشتند؛ کاری که در آن تخصص دارند.

رئال نیوز - تاکنون و در مرحل گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری، رئال مادرید در 2 دیدار رفت و برگشت در برابر اسپوتینگ لیسبون و بازی مقابل لژیاورشو، موفق به گلزنی در دقایقق 85، 87 و 94 شده است.

در دیدار رفت برابر اسپورتینگ و در حالیکه شاگردان زیدان در آستانه شکست قرار داشتند، کریس رونالدو و آلوارو موراتا در دقایق 89 و 94 گلزنی کردند و شکست خانگی را تبدیل به پیروزی ساختند.

در دیدار در لهستان برابر لژیا ورشو، علیرغم گل لحظات ابتدایی و دیدنی گرت بیل، کهکشانی ها در آستانه شکست قرار داشتند اما گل دقیقه 85 متئو کواچیچ، مانع شکست رئال مادرید شد.

البته این روند در سالهای اخیر بارها از سوی رئال مادرید دیده شده است که شاید مهم ترین آن، گل لحظات پایانی سرخیو راموس در برابر اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان سال 2014 بوده است که باعث شد شاگردان آنچلوتی بعد از 12 سال قهرمان اروپا شوند.

بازی با اسپورتینگ نیز مانند بسیاری از دیدارهای سالهای اخیر، لوس بلانکوس توانست با گل دقایقی پایانی بنزما، با امتیازات کامل از جدال دشوار برابر اسپورتینگ به خانه بازگردد و شاید هیچ تیم دیگری در طول تاریخ به اندازه رئال در این زمینه تخصص نداشته است.

احسان احمدزاده بازدید : 43 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
رئال مادرید هرگز موفق نشده در شهر لیسبون بر یک تیم پرتغالی غلبه کند و شاید امشب بتواند این طلسم را بشکند.

رئال نیوز - رئال مادرید تنها یک بار در لیسبون پیروز شده و آن هم به فینال لیگ قهرمانان دو سال پیش برابر اتلتیکو بر می گردد. کهکشانی ها هرگز در لیسبون مقابل بنفیکا و اسپورتینگ این شهر پیروز نشده اند.

آنها سال 1965 در زمین بنفیکا 5-1 شکست خوردند و سال 94 نیز 2-1 به اسپورتینگ باختند. سال 2000 نیز رئال در ورزشگاه آلوالاده برابر اسپورتینگ با تساوی 2-2 متوقف شد.

رئال در شرایطی امشب در زمین اسپورتینگ به میدان خواهد رفت که برای امیدوار ماندن به اول شدن در گروه، نیاز مبرم به پیروزی دارد. رئال در 25 بازی گذشته خود در دور گروهی لیگ قهرمانان، هرگز شکست نخورده و از این حیث رکورددار است. آخرین باخت رئال در این مرحله به اکتبر 2012 و در زمین دورتموند بر می گردد (1-2).

پیش از رئال، رکورد در اختیار بارسلونای پپ گواردیولا بود که بین سال های 2009 تا 2012، در 18 دیدار متوالی در دور گروهی لیگ قهرمانان متحمل شکست نشد.

احسان احمدزاده بازدید : 31 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
لوس بلانکوس امشب بنفش می پوشد.

رئال نیوز - دو تیم اسپورتینگ لیسبون و رئال مادرید در دیداری حساس امشب از ساعت 23:15 به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش مارکا، با وجود آنکه توافق شده بود تا قوهای سفید امشب با لباس های سفید به میدان بروند، اما میزبان تصمیم گرفته با لباس اصلی اش پا به میدان بگذارد. بنابراین رئال مادرید امشب بنفش پوش است.

لوس بلانکوس چندان بدش نمی آید پیراهن بنفش را بپوشد زیرا در این فصل با این پیراهن نتایج بسیار خوبی گرفته است. پیروزی 6-1 مقابل بتیس و 7-1 مقابل لئونزا در کوپا دل ری با این پیراهن برای رئال مادرید رقم خورده است.

امشب همچنین استقبال بسیار خوبی در سطح جهان از این بازی به عمل آمده است. 50 هزار نفر گنجایش ورزشگاه لیسبون مدت ها پیش پر شده و 1500 نفر از هواداران رئال مادرید در ورزشگاه حضور خواهند داشت. بیش از 60 کشور، این مسابقه را برای پخش تلویزیونی خریداری کرده اند.

امشب در لیسبون 26 گزارشگر به طور زنده این بازی را از نزدیک گزارش می کنند. 64 عکاس و 221 خبرنگار نیز در ورزشگاه حاضر خواهند بود. رئال مادرید با یک تساوی می تواند صعودش را به مرحله بعد قطعی کند اما این دیدار از این بابت که بازگشت رونالدو به شهر و باشگاه اولش به حساب می آید نیز جالب توجه است.

احسان احمدزاده بازدید : 53 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
ایسکو، هافبک ارزشمند رئال مادرید، قراردادش 2 سال دیگر به اتمام می رسد و با وجود پیشنهاد رئال، هنوز برای تمدید متقاعد نشده است.

رئال نیوز - ماه گذشته او در مصاحبه با مارکا صراحتا گفت که اگر نیمکت نشینی هایش در رئال ادامه دار باشد، به صورت جدی به ترک این تیم فکر خواهد کرد. البته ایسکو عنوان کرد که اگر نه با آنچلوتی و نه با مربیان بعدی رئال نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب کهکشانی ها پیدا کند، مقصر اصلی خود اوست.

شرایط برای ایسکو در هفته های اخیر بسیار بهتر شده و به لطف مصدومیت هافبک های رئال، حالا ایسکو تبدیل به بازیکن ثابت این تیم شده است. او از 17 بازی این فصل رئال در 8 بازی از ابتدا به میدان رفته و در بازی مقابل اتلتیکو که شنبه برگزار شد نیز ستاره تیمش بود.

پس از بازی درخشان او در پیروزی 3-0 رئال مقابل اتلتیکو، مسئولان رئال به وی پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند اما به ادعای کادنا سر، ایسکو اعلام کرده است که فعلا عجله ای برای این کار ندارد و باید بیشتر فکر کند. ایسکو هنوز در مورد اینکه جایگاهش در ترکیب ثابت رئال تا چه حد تثبیت شده است، تردیدهایی جدی دارد و در انتهای فصل تصمیم خود برای تمدید قرارداد را خواهد گرفت.

در رئال مادرید تنها ایسکو، روبن ینیز، و په په هستند که قراردادشان پیش از 2019 به اتمام می رسد.

احسان احمدزاده بازدید : 45 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها امشب تنها نخواهند بود.

رئال نیوز - بدون شک شهر لیسبون برای همیشه برای مادریدی ها خاص و ویژه خواهد بود چرا که دهمین قهرمانی این تیم در اروپا یعنی "دسیما" در این شهر بدست آمد و از همین رو یادآور خاطرات خوشی برای مادریدیسموها می باشد.

در همین مورد MARCA گزارش داده است با توجه به برگزاری دیدار امشب میان رئال مادرید و اسپورتینگ لیسبون در این شهر، نزدیک به 1500 هوادار رئال مادرید راهی پرتغال شده اند تا تیم قهرمان اروپا را برای این مسابقه تنها نگذارند. این در حالیست که در دیدار امشب ورزشگاه مملو از تماشاگر خواهد بود و نزدیک به 50 هزار نفر هوادار تیم پرتغالی در ورزشگاه حضور خواهد داشت.

دیداری که با بازگشت کریستیانو رونالدو به این شهر و رویارویی با تیم سابق بسیار خاص و ویژه خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 39 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها امشب در آخرین بازی خارج از خانه گروهی به میدان می روند.

رئال نیوز - همانطور که پیش تر به طور مفصل در جریان قرار گرفته اید، امشب از ساعت 23:15 در ورزشگاه خوزه آلوالاده شهر لیسبون، تیم های رئال مادریدو اسپورتینگ به مصاف هم خواهند رفت.

در همین مورد وبسایت رسمی رئال مادرید خبری منتشر کرده است که طی آن کهکشانی ها در صورتی که در دیدار امشب برابر اسپورتینگ شکست نخورند، به رکورد 4 سال شکست ناپذیری رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهند رسید، رکوردی که توسط مربیانی همچون مورینیو، آنچلوتی، بنیتز و زیدان ثبت شده است و کماکان ادامه دارد.

آخرین شکست رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به اکتبر سال 2012 برمی گردد و از آن زمان تاکنون کهکشانی ها با تیم هایی همچون یوونتوس، منچسترسیتی، دورتموند، لیورپول و پی اس جی روبرو شده است و در خانه آن ها نباخته است. گفتنیست رئال مادرید در صورت کسب تساوی یا پیروزی در بازی امشب صعوش به دور بعد قطعی خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 43 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
این بازیکن جوان بار دیگر به فرم ایده آل برگشته است.

رئال نیوز - بدون شک این دو هفته اخیر روزهای خوبی برای ایسکو بازیکن آینده دار رئال مادرید بوده است چرا که وی در بازی های ملی برابر انگستان گل تساوی تیمش را زد و در دربی مادرید نیز یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و نمایش خیلی خوبی داشت.

به گزارش MARCA در همین مورد بررسی سیستم و سبک بازی رئال مادرید در دیدار شنبه نشان می دهد که کهکشانی ها با ترکیبی به میدان رفتند که ایسکو نقش یک بازیکن شماره 10 را پشت سر دو مهاجم یعنی بیل و رونالدو ایفا کرد و توانست به خوبی موقعیت سازی های برای تیمش بکند. آمار نشان می دهد او در این بازی دقت پس 91 درصد داشت و بارها توانست بازیکنان تیمش را در موقعیت های خوبی قرار داد که نمونه بارز آن روی گل سوم بود که بیل رو پاس ایسکو توانست فرار رو به جلوی خوبی انجام دهد.

انتظار می رود در بازی امشب نیز ایسکو در ترکیب ثابت بازی کند و باید دید که در صورت بازگشت بنزما نقش او در تیم همانگونه خواهد بود یا نه.

احسان احمدزاده بازدید : 37 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)
کهکشانی ها امشب در پرتغال بازی دارند.

رئال نیوز - همانطور که پیش تر گفته شد، تیم فوتبال رئال مادرید امشب از ساعت 23:15 در لیسبون به مصاف تیم اسپورتینگ خواهدرفت، دیداری که برای کریستیانو رونالدو می تواند بسیار خاص و ویژه باشد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، در این دیدار رئال مادردی برای اولین بار در طول تاریخش در این ورزشگاه به میدان می رود چرا که آخرین رویارویی دو تیم به سال 2000 برمی گردد و این ورزشگاه در سال 2004 برای رقابت های یورو 2004 افتتاح شد. خوزه آلوالاده نام یکی از موسسین باشگاه پرتغالی می باشد و به همین منظور نام وی را روی این ورزشگاه گذاشته اند.

شایان ذکر است در طول برگزاری رقابت های یورو 2004، 5 مسابقه در این ورزشگاه انجام شد، ورزشگاهی که ظرفیت 55000 نفری دارد و دارای بالاترین استانداردهای یوفا نیز می باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 53 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
یوفا لیست نامزدهای بهترین بازیکن فصل اروپا را منتشر کرد و از امروز رای گیری آغاز شد.

رئال نیوز - کاربران یوفا از امروز می توانند لیست منتخب سال یوفا را انتخاب کنند. یوفا لحظاتی قبل لیست کامل نامزدها را منتشر کرد که به صورت زیر است:

دروازه بان:

1-جانلوییجی بوفون (یوونتوس - ایتالیا)

2- کیلور ناواس (رئال مادرید - کاستاریکا)

3- یان اوبلاک (اتلتیکو مادرید - اسلوونی)

4- روی پاتریشیو (اسپورتینگ - پرتغال)

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 882
  • بازدید سال : 13,118
  • بازدید کلی : 205,253