loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 54 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (0)
گفته می شود آنتونیو کونته به دنبال جذب مهاجم اسپانیایی رئال است.

رئال نیوز - به دنبال مشکلاتی که اخیرا بین دیگو کوستا و آنتونیو کونته، مهاجم و سرمربی چلسی پیش آمده، برخی مدعی اند در صورت خروج کوستا، این آلوارو موراتاست که احتمال دارد شاگرد کونته در چلسی شود.

به گزارش آ اس، دیگو کوستا بعد از اتفاقات اخیر پیشنهاد تمدید قرارداد چلسی را نیز پس زده و به دنبال رقم خوردن آینده جدیدی خارج از لندن و احتمالا اروپاست. در همین حال، چلسی گزینه هایی برای جایگزینی کوستا روی میز دارد که آلوارو موراتا اصلی ترین شانس جهت رفتن به نوک پیکان خط حمله آبی های لندن پس از خروج کوستاست.

کونته و چلسی که در همین تابستان گذشته هم به دنبال موراتا بودند با پاسخ منفی رئال مادرید مواجه شدند و تابستان سال پیش رو را فرصتی مناسب با توجه به مقدار زمان محدود بازی موراتا در مادرید برای انتقال این مهاجم 25 ساله می دانند.

مرتبط با همین ماجرا، به تازگی عنوان شد که فلورنتینو پرز در نظر دارد، آندره سیلوای پرتغالی و 21 ساله را از پورتو به مادرید آورده و جانشین یکی از بین کریم بنزما یا موراتا سازد.

احسان احمدزاده بازدید : 92 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
مهاجم مصدوم رئال مادرید هم با تیمش به بارسلونا آمد.

رئال نیوز - از هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا، دو تیم بالای جدولی بارسلونا و رئال مادرید ال کلاسیکوی دویست و شصت و پنجم خود را از ساعت 18:45 دقیقه در استادیوم نیوکمپ برگزار می کنند.

به گزارش آ اس، مجموعه رئال مادرید شب گذشته برای اقامت در هتل متخص به خود مادرید را به سمت بارسلونا ترک کردند که از نکات جالب توجه سفر آن ها حضور آلوارو موراتای مصدوم بود که فعلا در شرایط بازی به دلیل آسیب دیدگی  از  ناحیه همسترینگ پای راست قرار ندارد، اما با این حال با نظر زین الدین زیدان برای این سفر موراتا تیم را همراهی نمود.

احسان احمدزاده بازدید : 55 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
این دو بازیکن دوران ریکاوری را پشت سر می گذارند.

رئال نیوز - در جریان تمرینات امروز رئال مادرید، آلوارو موراتا و تونی کروس بار دیگر با توپ با یکدیگر کار کردند تا مشخص شود شرایط ریکاوری آن ها فراتر از زمانی که پیش بینی شده است، پیش می رود.

احسان احمدزاده بازدید : 49 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
پیش تر اعلام شده بود آلوارو موراتا و کارلوس کاسمیرو ال کلاسیکوی پیش رو را از دست خواهند داد.

رئال نیوز - آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی و 24 ساله رئال مادرید که در فیفادی اخیر از  ناحیه همسترینگ پای راست مصدوم و عنوان شد به دلیل غیبت یک ماهه قادر به همراهی تیمش مقابل بارسلونا نیست، اکنون اخبار امیدوار کننده ای از او به گوش هواداران مادریدی می رسد.

طبق گزارش آ اس، موراتا پیشرفت چشمگیری را در دوره نقاهت خود مشاهده می کند. او روز گذشته در کمپ والدیباس تمرین با توپ را آغاز کرد و در تلاش هست هر طور شده خود را به دیدار روز شنبه هفته پیش رو مقابل بارسلونا برساند.

همچنین کاسمیرو نیز با بهبود وضعیت خود فردا مقابل لئونسا در جام حذفی بازی خواهد کرد تا برای حضور در ال کلاسیکو در فرم طبیعی قرار گیرد. رافائل واران نیز که پیش تر از درد زانو رنج می برد جلسه ریکاوری درمان خود را پشت سر گذاشته است.

طبق این گزارش به دلیل آسوده خاطر بودن زین الدین زیدان از صعود تیمش به دلیل برد 7-1 در خانه لئونسا، بازیکنان ثابت ترکیب رئال مادرید فردا استراحت خواهند کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 51 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)
انتظار ی می رود زودتر از زمان اعلام شده وی به میادین بازگردد.

رئال نیوز - در تمرین رئال مادرید آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی مادریدی ها در حالی دیده شد که در کنار تونی کروس به دویدن مشغول بود، موضوعی که می تواند برای زیدان بسیار خوشحال کننده باشد چرا که ممکن است موراتا برای رقابت های جام باشگاه های جهان آماده شود.

احسان احمدزاده بازدید : 41 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
این بازیکن جوان یک ماه دور از میادین است.

رئال نیوز - روز گذشته بود که خبر رسید آلوارو موراتا مهاجم جوان رئال مادرید از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است و 1 ماه از میادین دور خواهد بود و دو دیدار حساس برابر اتلتیکومادرید و بارسلونا را از دست خواهد دارد.

در همین راستا مارکا گزارش داده است که مسئولین باشگاه رئال مادرید از این اتفاق بسیار خشمگین هستند چرا که عقیده دارند این بازیکن در دیدار باربر مقدونیه مصدوم شد و بازی را ترک کرد اما پس از آن مسابقه هیچ تست و بررسی روی مصدومیت وی انجام نشده است. جدا از این موضوع با توجه به مصدومیت وی چرا موراتا در بازی باربر انگلستان که یک دیدار دوستانه بود به بازی گرفته شد تا این چنین مصدوم شود و 1 ماه از میادین دور باشد.

این در حالیست که پزشکان و کادر فنی تیم ملی اسپانیا عقیده دارند موراتا با سلامت کامل در ومبلی به میدان رفته است و مصدومیت وی هیچ ارتباطی به مصدومیتش در دیدار برابر مقدونیه ندارد.

احسان احمدزاده بازدید : 43 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
گلزن‌ترین مهاجم رئال‌مادرید مصدوم شد و مهمترین بازی‌های تیمش در نیم فصل نخست لالیگا را از دست داد.

رئال نیوز - باشگاه رئال‌مادرید با انتشار بیانیه‌ای در سایت خود اعلام کرد که آلوارو موراتا، مهاجم ملی‌پوش این تیم به دلیل مصدومیتی که در بازی اخیر ماتادورها برابر انگلیس دچارش شد، یک ماه خانه‌نشین خواهد بود و به این ترتیب بازی حساس روز شنبه کهکشانی‌ها مقابل اتلتیکومادرید و همچنین بارسلونا که سه هفته دیگر برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.

ظاهراً موراتا در تساوی 2 بر 2 سه‌شنبه ماتادورها برابر انگلیس در ورزشگاه ومبلی دچار مصدومیت عضلانی شده است و به سبب این مصدومیت نه تنها بازی شنبه هفته پیش روی تیمش برابر اتلتیکو در ورزشگاه ویسنته کالدرون بلکه ال‌کلاسیکوی اول فصل که سه هفته دیگر در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود را از دست می‌دهد.

با مصدومیت موراتا که این فصل با وجود ایفای نقش بازیکن تعویضی در اکثر بازی‌های رئال، گلزن‌ترین بازیکن این تیم بوده است، زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها باید روی کریم بنزمایی حساب کند که هنوز 100 درصد آماده نیست و این روزها به صورت انفرادی تمریناتش را انجام می‌دهد و این یعنی ضربه‌ای بزرگ به برنامه‌های زیزو برای سخت‌ترین مقطع نیم فصل.

طبق ادعای باشگاه رئال‌مادرید موراتا در حالی برابر انگلیس به میدان فرستاده شده است که او در بازی سه روز قبل از آن برابر مقدونیه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 مصدوم شده بود و به این ترتیب مصدومیتش عود کرد.

مبین احمدزاده بازدید : 42 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
این مهاجم جوان نزدیک به 1 ماه دور از میادین است.

رئال نیوز - ساعاتی پیش خبر رسید که بازی های ملی یک مصدوم دیگر روی دست مادریدی ها گذاشته است و آلوارو موراتا، مهاجم ارزشمند و ملی‌پوش رئال مادرید به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست، دربی حساس روز شنبه مقابل اتلتیکومادرید و دیدار مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو را از دست داد و احتمال دارد یک ماه از میادین به دور باشد.

در همین راستا بلافاصله صحبت هایی به وجود امد مبنی بر این که طبق خبرها این بازیکن در دیدار برابر مقدونیه مصدوم شده بود و دلیل مصدومیت جدی وی به بازی دادن او در بازی دوستانه با انگلستان برمی گردد که باعث شده است مصدومیت وی تشدید شود و یک دوری 1 ماهه روی دست رئالی ها بگذارد، رئالی که این روزها یکی از پرمصدوم ترین تیم های جهان است.

این در حالیست که نشریه مارکا در خبری که رسمی نیست اعلام کرده است این مصدومیت وی هیچ ربطی به مصدومیت بازی برابر مقدونیه ندارد و هیچ ریسکی روی وی با بازی دادن در ومبلی انجام نشده است و او در برابر انگلستان ضربه خورده است.

احسان احمدزاده بازدید : 42 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)
مهاجم اسپانایی هم به لیست مصدومین پیوست.

رئال نیوز - تیم ملی اسپانیا در حالی شب گذشته برابر مقدونیه به برتری رسید، که آلوارو موراتا مهاجم جوان رئال مادرید از ابتدا در ترکیب تیم لوپتگی به میدان رفت و موفق نشد گلی برابر حریفش به ثمر برساند.

به گزارش MARCA اما این مهاجم اسپانیایی نیز در این بازی در دقیقه 59 بازی ضربه ای توسط بازیکن حریف خورد و جای خود را به آدوریز داد، موضوعی بار دیگر باعث نگرانی رئال مادرید و هوادارانش شد. با این حال خبر مهمی در مورد این مصدومیت هنوز وی منتشر نشده است و به نظر می رسد مصدومیت خیلی مهمی برای وی رخ نداده باشد و مشکل جدی برای بازی های بعدی در ترکیب رئال مادرید نداشته باشد.

گفتنیست شنبه آینده مادریدی ها باید به مصاف اتلتیکومادرید بروند و این در حالیست که بنزما هنوز دچار مصدومیت است.

احسان احمدزاده بازدید : 59 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)
از سال 2009 که کریستیانو رونالدو به رئال پیوست و پا به فوتبال اسپانیا گذاشت، سابقه نداشت که یک مهاجم از رئال در ماه نوامبر بیشتر از او گلزنی کرده باشد.

رئال نیوز - این طلسم اما امسال توسط آلوارو موراتا شکسته شد. موراتا که تابستان امسال پس از دو سال به رئال بازگشت، تاکنون با ثبت 8 گل در همه رقابت ها برای رئال، بهترین گلزن کهکشانی ها محسوب می شود و او را رونالدوی 7 گله تعقیب می کند.

افت عجیب رونالدو در این فصل و عدم گلزنی او در 5 بازی خانگی متوالی برای رئال، بی شک در شکسته شدن این طلسم توسط موراتا تاثیرگذار بوده است. مهاجم جوان رئال با گلزنی به لگانس توانست از رونالدو پیش بیفتد.

رائول، بنزما، ایگواین و گرت بیل در فصول گذشته نتوانسته بودند در چنین مقطعی از فصل، رونالدو را پشت سر بگذارند.

در فوتبال اسپانیا تنها مسی و سوارز بوده اند که پیش از این توانسته بودند در ماه نوامبر از حیث گلزنی از رونالدو پیشی بگیرند و حالا موراتا نیز به این جمع پیوسته است.

رونالدو ضعیف ترین روند گلزنی خود از زمانی که به رئال پیوسته است را طی می کند. او در فصول گذشته در چنین مقطعی به ترتیب، 9 ، 12، 17، 18، 21، 23 و 13 گل به ثمر رسانده بود.

رونالدو با 7 گل زده برای رئال تا بدینجای فصل، همراه با گرت بیل، موراتای 8 گله را تعقیب می کند.

احسان احمدزاده بازدید : 36 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم اسپانیایی این روزها در اردوی تیم ملی است.

آلوارو مورتا مهاجم گلزن تیم ملی اسپانیا که این روزها در اردوی لاروخا در کنار دیگو کوستا حضور دارد، در مصاحبه ای با شبکه ششم اسپانیا در مورد تفاوت ارتباطش با کوتا و کریم بنزما گفته است:

از لحاظ کلامی و زبانی کوستا را بهتر می فهمم تا بنزما. کوستا هر چیزی که من می گویم را می فهمد و تمام اصلاحات را بلد است چون تمام عمرش اینجا بوده است. البته رابطه خوبی با هردوی آنها دارم.
من زمان زیادی را در کنار کوستا بوده ام و او شخصیت فوق العاده ای دارد. رابطه ام با او و دیگر هم تیمی هایم خیلی خوب است.
احسان احمدزاده بازدید : 39 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این مهاجم با فرمی خوب راهی لاروخا شد.

این روزها اردوی رئال مادرید خلوت است اما وبسایت رسمی این باشگاه آماری منتشر کرده است که طی آن آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی و محصول آکادمی این باشگاه در شرایط خوبی راهی اردوی لاروخا شده است و میانگین گلزنی خیلی خوبی از خود به جای گذاشته است.

به گفته این منبع موراتا در حالی اردوی رئال را ترک کرد که موفق شده است در 3 بازی آخر این تیم 3 گل بزند و نقش مهمی در پیروزی های رئال مادرید در لالیگا داشته باشد. او ابتدا برابر بیلبئو گل پیروزی تیم زیدان را زد، سپس برابر آلاوز گل سوم زا زد و در آخرین بازی نیز گل سوم را برابر لگانس زد تا به بهترین گلزن رئال مادرید نیز با 8 گل در این فصل تبدیل شود.

او از این 8 گل، 4 گل در لالیگا، 2 گل دز لیگ قهرمانان اروپا و 2 گل در کوپا دل ری زده است و به دنبال این است تا به رکورد 9 گل در لالیگا در فصل 2013-14 خود برسد و از آن جلو بزند.

احسان احمدزاده بازدید : 43 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم مادریدی ها به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی انتخاب شد.

در مراسم نشریه مارکا بود که آلوارو موراتا به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی اسپانیا در فصل گذشته انتخاب شد. وی پس از این انتخاب در مورد فرصت های بازی در این فصل در مصاحبه ای گفت:

هر لحظه یک فرصت طلایی است و شما باید نهایت استفاده را از آن بکنید چون من عضو بزرگترین باشگاه جهان هستم و در رویایم زندگی می کنم. شما همیشه دوست دارید بازی کنید اما این یک بازی تیمیست.
زمانیکه من در کنار خانواده ام فوتبال می بینیم به این فکر می کنم که یک روز بازی در برنابئو تمام می شود و این واقعیت است. من می خواهم از همه هواداران تشکر کنم و برای خوشحالی آن ها همه کار خواهم کرد.
احسان احمدزاده بازدید : 41 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - عصر دیروز این جایزه به وی اهدا شد.

 آلوارو موراتا که این فصل آمار خوبی از خود در رئال مادرید به جای گذاشته است، در طول ماه های اخیر و یورو 2016 در تیم ملی اسپانیا نیز عملکرد قابل قبولی داشت و امروز نیز از سوی روزنامه مارکا جایزه "لوئیس آراگونس" را به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی اسپانیا دریافت کرد.

گفتنیست موراتا در مهم ترین رویداد ملی فصل پیش یعنی یورو 2016 با 3 گلی که در مرحله نهایی این تورنمنت زد، بهترین گلزن لاروخا در این مسابقات لقب گرفت.

احسان احمدزاده بازدید : 21 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این مهاجم جوان بازگشت خوبی داشته است.

همین تابستان بود که آلوارو موراتا پس از 2 فصل حضور در سری آ و تیم یوونتوس به رئال مادرید بازگشت تا به تیم دوران نوجوانی خود برای رسیدن به موفقیت های بیشتر کمک کند.

در همین مورد به گزارش MARCA با این حال زیدان در پست نوک خط حمله کریم بنزما را بیشتر به وی ترجیح داده است و در ترکیب اولیه استفاده کرده است، موضوعی که مانع درخشش و گلزنی های موراتای جوان نشده است. به گفته این منبع، موراتا با تک گلی که در دیدار برابر لگانس زد، تعداد گل های خود را در فصل جدید عدد 8 رساند و موفق شد بالاتر از رونالدو و بیل که تا به اینجای کار 7 گل زده اند بهترین گلزن رئال مادرید لقب بگیرد.

گفتنیست از این 8 گل، 4 گل در لالیگا، 2 گل در لیگ قهرمانان اروپا و 2 گل در کوپا دل ری زده شده است.

احسان احمدزاده بازدید : 28 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این مهاجم جوان حالا بهترین گلزن رئال در این فصل است.

دیدار دیروز رئال مادرید برابر لگانس باز هم فرصتی شد تا آلوارو موراتای جوان در ترکیب این تیم خودش را نشان دهد و در غیاب کریم بنزما  برای کهکشانی ها گلزنی کند. به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، وی که از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود، پس از پایان مسابقه گفت:

بازی دشواری بود چون لگانس کار را برای ما سخت کرد و آن ها در کل تیم کاملی بودند اما این ما بودیم که برنده شدیم. فوتبال همین است و باید همیشه به کار کردن ادامه داد. همیشه آن گونه که شما می خواهید پیش نمی رود و بعضی روزها شما بهتر یا بدتر هستید ولی همیشه باید با تلاشتان شخصیت خودرا نشان دهید. باید سعی کنیم در بازی ها گل نخوریم و اگر کمتر گل بخوریم می توانیم چنین بازی هایی را ببریم. من همیشه به تلاش ادامه می دهم و همه سعیم را می کنم به رویایم که موفقیت در مادرید است برسم.

وی همچنین در مورد هم بازی و زوج بودن با رونالدو در خط حمله گفت:

کریستیانو یک ماشین گلزنی و یک بازیکن فوق العاه است که در بین همه بهترین است. این طبیعیست که وقتی کسی همیشه گل بزند، همه از او انتظار گلزنی دارند. مهم ترین چیز این است که تیم به همین مسیر یعنی پیروزی ادامه دهد.
احسان احمدزاده بازدید : 52 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - این بار نوبت به ستاره جوان مادریدی ها رسیده است.

رئال مادرید فردا ظهر در یک دیدار خانگی برابر لگانس به میدان می رود و از همین رو کهکشانی ها امروز در تمرین آخر برای این مسابقه شرکت کردند و طبق انتظار کریم بنزما در این تمرین حاضر نبود.

به گزارش as، دلیل غیبت مهاجم فرانسوی در این تمرین مصدومیتی بود که در دیدار برابر لژیا از ناحیه کشاله برای وی به وجود امد و او نتوانست در تمرین های پس از ان مسابقه حاضر شود و به تمرینات بدنسازی پرداخت. بر همین اساس انتظار می رود در دیدار فردا آلوارو موراتا این بار در ترکیب فیکس قرار بگیرد و در کنار رونالدو و بیل مثلث خط حمله کهکشانی ها را تشکیل دهند.

این خبر در حالی بود که رونالدو و مودریچ برای دیدار فردا هیچ مشکلی ندارند و در لیست زیدان حضور خواهند داشت. سرخیو راموس، پپه و کاسمیرو دیگر بازیکنان مهمی هستند که در بازی فردا غایب خواهند بود.

احسان احمدزاده بازدید : 55 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - شب گذشته سرمربی فرانسوی ریسک کرد.

پیش از دیدارهای این فصل رئال مادرید همیشه بحث این موضوع هست که در نوک خط حمله رئال مادری دبنزما بازی خواهد کرد یا موراتای چوان به جای وی در ترکیب قرار می گیرد، موضوعی که به نظر می رسد شب گذشته کمی شرایطش متفاوت بود و زیدان تصمیم به بازی دادن همزمان این دو بازیکن بود که نتیجه هم نداد.

به گزارش MARCA مطالعه و بررسی نقشه های حرارتی 4 بازیکن هجومی رئال مادرید به وضوع عدم موفقیت این تاکتیک را نشان می دهد چرا که گرت بیل طبق معمول و مانند همه بازی بیشتر حرکات و فعالیتش در سمت راست بوده است و رونالدو نیز با این که شب خوبی نداشت در پست تخصوص خود کار کرد اما این بنزما و موراتا بودند که در یک سردرگمی تاکتیمی قرار داشتند و بررسی حرکات آن ها نشان می دهد که هیچ یک نتوانستند برای تیم مفید واقع شوند.

موراتا که در این دیدار تنها موفق به دادن 40 پاس شد و کار خاصی نکرد و بنزما هم با وجود گلی که زد ولی در دقیقه 65 جای خودرا وازکز داد تا همه این اتفاقات نشان از شکست خوردن زیدان در تاکتیک دیشبش باشد.

http://s9.picofile.com/file/8273278000/14781276775380.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 78 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم اسپانیایی رئال مادرید پیش از شروع فصل در مورد نقشش در تیم، با زیدان صحبت کرده است.

تابستان گذشته، آلوارو موراتا به خاطر بند بازخریدی که رئال مادرید داشت، از یوونتوس به مادرید رفت و به محض انجام این انتقال تیم های زیادی به فکر، جذب این مهاجم جوان افتادند اما درنهایت وی در مادرید ماندنی شد. موراتا در گفتگو با Cadena SER گفت:

با زیدان صحبت کردم و او گفت من بازیکن مهم برای تیم خواهم بود و زیاد بازی خواهم کرد. نمی دانم باید بیشتر بازی کنم یا نه زیرا مربی است که تصمیم می گیرد. رئال مادرید سخت ترین جا برای رقابت است اما من به جنگیدن و تلاش ادامه می دهم.
چندین مربی به من پیشنهاد دادند اما احساس کردم چنین موقعیتی سخت به دست می آید. رئال مادرید جایی بود که دوست داشتم و حالا اینجا هستم.

وی در مورد نتایج نامطلوب اخیر رئال مادرید گفت:

واضحا همه ما عصبانی هستیم. زیدان مربی است که خیلی با بازیکنانش صحبت می کند. به ما همه چیزهایی که با آن مواجه خواهیم شد را می گوید و فکر می کنم این مهم است. ما بازیکنان جوان و اسپانیایی داریم و یک مربی اینجاست که می داند بازی برای رئال مادرید چگونه است. ما همه ابزار لازم برای یک سال خیلی خوب را در اختیار داریم.
احسان احمدزاده بازدید : 79 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم اسپانیایی رئال مادرید از غیبت جورجو کیه لینی در دیدار برابر اسپانیا شادمان است!

در هفته های اخیر رسانه های ایتالیایی شایعات عجیبی مبنی بر بازگشت آلوارو موراتا به یوونتوس منتشر کرده اند. این مهاجم 23 ساله در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت به تکذیب این شایعات پرداخت:

اولین باری است که چنین چیزی را می شنوم و فکر کردن به این مسئله غیر ممکن است. امیدوارم تا یوونتوس همیشه پیروز شود و من هنوز هم یک یوونتوسی هستم و خواهم بود اما فکر نمی کنم که اکنون به این تیم باز گردم. هیگواین و دیبالا؟ من انتظار داشتم تا آن ها به خوبی باهم هماهنگ شوند. آن ها بازیکنان بزرگی هستند و در ایتالیا هیچ زوج خط حمله ای به خوبی آن ها وجود ندارد. پس از اتمام جام ملت های اروپا فابیو پاراتیچی به من گفت که یوونتوس مایل است تا مرا حفظ کند و آن ها پیشنهاد مهمی برای من آماده کرده بودند. او به من گفت که اگر شرایط برای جذب من خوب پیش نرفت، یوونتوس خریدی گران قیمت انجام خواهد داد که در نهایت همین طور هم شد.

موراتا درباره محرومیت جورجو کیه لینی و دیدار برابر ایتالیا گفت:

خدا را شکر می کنم. حالا قوزک هایم در امان هستند! (خنده) من دوست داشتم تا دوباره کیه لینی را به همراه بونوچی، بارتزالی و بوفون ببینم. ما همیشه با ارسال عکس، ویدیو و پیام با هم در ارتباط هستیم. من همیشه برای آن ها بهترین ها را می خواهم زیرا زمانی که از رئال مادرید به یوونتوس پیوستم بازیکن جوانی بودم و آن ها بسیار به من کمک کردند و رفتاری عالی با من داشتند. من از آن ها ممنونم البته در تمرینات حسابی مرا می زدند! با غیبت کیه لینی فکر نمی کنم ایتالیا در خط دفاع تغییرات زیادی داشته باشد. اوگبونا و آستوری بازیکنان خوبی هستند که می توانند در سمت چپ خط دفاعی ایتالیا بازی کنند. من اوگبونا را به خوبی می شناسم. ما در یوونتوس باهم، هم بازی بودیم و هنوز هم در ارتباط هستیم. آنجلو بازیکن و انسان بزرگی است. اگر بحث خط دفاعی در میان باشد، ایتالیا در بین تیم های ملی بهترین است.
احسان احمدزاده بازدید : 62 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - لندنی ها به دنبال آلوارو.

آرسنال و چلسی، دو باشگاه لندنی همچنان شرایط خرید آلوارو موراتا ، مهاجم اسپانیایی رئال مادرید را زیر نظر دارند. موراتا در رئال آن طور که لیاقتش را دارد بازی نمی کند و فعلا با وجود تلاش هایش نیمکت نشین بنزما بوده است.

احسان احمدزاده بازدید : 57 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال مادرید دیشب در زمین لاس پالماس در حالی که تا دقیقه 85 با یک گل پیش بود، در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد.

رئال ابتدا با گل آسنسیو پیش افتاد اما سپس گل تساوی را دریافت کرد. کهکشانی ها در نیمه دوم توسط بنزما یک بار دیگر پیش افتادند اما نتوانستند برتری خود را حفظ کنند.

آلوارو موراتا، مهاجم رئال در پایان بازی گفت:

دو امتیازی که ممکن است در انتهای فصل به ضرر ما تمام شود را از دست دادیم. نتوانستیم پیروز شویم و باید بیشتر کار کنیم. الان خیلی ساده است در مورد اشتباهات حرف بزنیم اما اینها جزئی از فوتبال هستند.
باید این بازی را به دقت آنالیز کرده و تلاش کنیم تا در بازی های بعدی مرتکب اشتباهات دیشب نشویم. باید هر کاری برای قهرمانی در لالیگا انجام دهیم و برای این مهم باید در حداکثر بازی های پیش رو پیروز شویم.
معتقدم این تساوی یک فاجعه نیست و نباید درامش کرد. هنوز صدرنشینیم و مهم پایان فصل است. این تساوی مثل زهر بود ولی از حالا باید به بازی با دورتموند فکر کرد.
احسان احمدزاده بازدید : 58 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - آلوارو موراتا مهاجم ملی پوش رئال مادرید اذعان می کند که قبل از تصمیمش مبنی بر بازگشت به رئال مادرید، چلسی خواهان جذب وی بوده است.

آلوارو موراتا در طول تابستان به تیم های زیادی لینک شد و سرانجام تصمیم گرفت با بازگشت به رئال مادرید در این تیم بماند. وی در مصاحبه با Sport Bild گفت:

چلسی علاقه زیادی به جذب من داشت. آنتونیو کونته همچنین من را در یوونتوس می خواست و من با این تیم قرارداد امضا کردم و این پیشنهاد بسیار خوبی در آن زمان بود. چلسی پیشنهادی 70 میلیون یورویی برای جذب من ارائه داد. من می توانستم به گرانترین بازیکن اسپانیایی تاریخ تبدیل شوم.
احسان احمدزاده بازدید : 48 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - آلوارو موراتا در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی برای آدیداس، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

موراتا که تابستان امسال پس از دو فصل درخشان در یووه به رئال بازگشته، توانسته در شروع فصل، گل های حساسی برای رئال به ثمر برساند. به خصوص گل دقیقه 94 چهارشنبه شب برابر اسپورتینگ لیسبون که باعث پیروزی 2-1 رئال شد.

 موراتا که در یک مراسم تبلیغاتی برای آدیداس شرکت کرده بود به خبرنگاران گفت:

فصل را خیلی خوب شروع کرده ایم و همه خوشحالیم. سال مهمی پیش روی ماست و هدف اصلی رئال، قهرمانی در لالیگا است هرچند که جام های دیگر نیز برای ما مهم هستند. گلم به اسپورتینگ؟ از کودکی در رویای زدن چنین گلی برای رئال بودم. گلم را در این چند روز بارها تماشا کرده ام. باورنکردنی بود ولی هرچه بود گذشت و حالا به اسپانیول فکر می کنیم.
احسان احمدزاده بازدید : 54 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم اسپانیایی گل مهمی زد.

در دیدار دیشب رئال مادرید آلوارو موراتا که به جای کریم بنزما وارد زمین شد، موفق شد در دقیقه 94 گل مهمی را برای تیمش به ثمر برساند و سه امتیاز مهم در اولین بازی مرحله گروهی کسب کند.
به گزارش MARCA اما این گل از جنبه ای دیگر هم جالب و خوشایند بود و آن هم به ارمغان آوردن 1 میلیون یورو برای باشگاه بود. طبق قوانین یوفا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به ازای هر مساوی 500 هزار یورو و هر برد 1 میلیون و 500 هزار یورو یه هر تیم پاداش داده می شود و این گل در دقایق نهایی باعث شد تا پاداش کهکشانی ها 1 میلیون یورو افزایش یابد.

احسان احمدزاده بازدید : 57 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم جوان بازگشتش به رئال مادرید در چمپیونزلیگ را با گلی‌ حساس جشن گرفت.

 آلوارو موراتا مهاجم باشگاه رئال مادرید، پس از همه سرخوشی ها، نفس راحتی‌ بعد از بازی با اسپورتینگ کشید. او خیلی‌ سریع تبدیل به بازیکنی مهم برای تیم شده است. هر دو گل او این فصل جز گل‌های مهم بوده است. گل اولش به سلتا بود که رئال مادرید را به برد 2-1 رساند و گل دیگرش دیشب بود که در واقع گل پیروزی بخش تیم بود.
او ثابت کرده است که در چمپیونزلیگ همواره عملکرد خوبی‌ دارد. در لیگ او 11 گل برای رئال مادرید زده است اما در شب‌های اروپایی او بازیکن دیگری است. چمپیونزلیگ بود که ویسنته دل بوسکه را مجبور کرد او را فرا بخواند. در 1488 دقیقه، او 9 گل زده است و 6 پاس گل داده است. عملکردی که به او می‌‌تواند لقب "آقای چمپیونزلیگ" بدهد.
بعد از رفتنش به تورین، او مرد مهمی‌ در خط‌ حمله یوونتوس بود. او در ۷۴۴ دقیقه برای یووه در اروپا 5 گل و 2 پاس گل انجام داد. در فصل اولش در بازی برابر دورتمند، او در هر دو بازی گل زد و در بازی برابر رئال مادرید هم در هر دو بازی دروازه تیم سابقش را باز کرد.
موراتا حتی در فینال چمپیونزلیگ هم گلزنی کرد اما آنها 3-1 به بارسلونا باختند. حالا او دوباره جلد اول روزنامه‌ ها است. او این بار در تیم بچگی‌ خودش بازی می‌‌ کند.

احسان احمدزاده بازدید : 62 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - آلوارو موراتا می گوید که از سوی ناپولی پیشنهاد داشت اما به خاطر احترام به یوونتوس، به پارتنوپی نرفت.

آلوارو موراتا، مهاجم 23 ساله اسپانیایی در این تابستان به رئال مادرید بازگشت و شب گذشته گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه 95 برابر اسپورتینگ لیسبون به ثمر رساند. او در مصاحبه با مدیاست گفت:
"من از ترک یوونتوس ناراحت شدم اما فوتبال همین است. یوونتوس خانه دوم من است و من امیدوارم آن ها به جز وقتی که مقابل رئال مادرید قرار می گیرند، همیشه پیروز باشند. رئال مادرید مرا می خواست و من فردی حرفه ای هستم. من در بهترین باشگاه ایتالیا توپ می زدم. علاقه ناپولی به من؟ درست است. آن ها با مدیر برنامه های من صحبت کردند اما من به دلیل احترام به یوونتوس به آن جا نرفتم زیرا یوونتوس خانه دوم من است."

احسان احمدزاده بازدید : 68 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - آلوارو موراتا دیشب ناجی رئال مادرید در برنابئو شد و موفق شد با گل دقیقه 94 خود باعث پیروزی 2-1 کهکشانی ها شود.

موراتا از دقیقه 66 به جای بنزما وارد زمین شد و روند بازی را با ورودش به نفع رئال تغییر داد. سانتر زیبای خامس در دقیقه 94 با ضربه سر تماشایی او وارد دروازه اسپورتینگ شد تا رئال یک بار دیگر در ثانیه های پایانی، سه امتیاز ارزشمند را دشت کند.
موراتا در پایان بازی گفت:" در رئال همیشه به بازگشت امیدواریم. نشان دادیم که تا زمانیکه داور سوت پایان را نزده، هیچ چیز قطعی نیست. می دانستم خامس توپ را کجا می فرستد و سعی کردم با تمام قدرتم به توپ ضربه بزنم.
نتیجه ناعادلانه بود؟ برخی مواقع فوتبال همینگونه است. نمی دانم بردمان عادلانه بود یا نه ولی هدف ما پیروزی بود و بدان رسیدیم. باید تیم اول گروه شویم و به سه امتیازهای خانگی نیاز مبرم داریم.
به رئال برگشتم برای زدن چنین گل هایی. قصد دارم با گلزنی هایم کمک کنم رئال جام های بیشتری ببرد. رویای من افتخار آفرینی با رئال است."

احسان احمدزاده بازدید : 42 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره جوان و گلزن تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: "امیدوارم زیدان در سه ضلعی BBC تجدید نظر کند."

آلوارو موراتا در نشست خبری شب گذشته خود که در حاشیه ضیافت شام باشگاه رئال مادرید برگزار شده بود در واکنش به سوال خبرنگاران حول محور نیمکت نشینی یا حضور در ترکیب اصلی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: "برای من مهم اطاعت از دستور سرمربی تیم است، نیمکت نشینی وقتی مربی بخواهد، می تواند برای یک بازیکن مفید باشد، با چنین نگاهی من هرگز ناامید نمی‌شوم. باید خود را به تیم تحمیل کنم. امیدوارم زیدان هم تحت تاثیر رسانه‌ها نباشد و این را بداند که تنها راه گلزنی رئال مادرید، مثلث BBC نیست."

وی ادامه داد: "امیدوارم زیدان در سه ضلعی BBC تجدید نظر کند، شاید بتوانیم دو یا سه زوج رویایی داشته باشیم و حتی یک مربع ویران کننده که دو مهاجم در کنار و دو مهاجم تمام کننده در پیشانی تیم قرار بگیرند. در هر حال من هم حق دارم به فکر پیشرفت باشم."

احسان احمدزاده بازدید : 49 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - دیگو کوستا در 10 بازی زیر نظر دل بوسکه تنها یک گل زد.

آلوارو موراتا مهاجم اسپانیا باشگاه رئال مادرید می‌‌گوید که رقابت او با دیگو کوستا در لاروخا بسیار خوب است. به گزارش مارکا، بازگشت دیگو کوستا به فرم خوب خود هیچکس را اندازه موراتا خوشحال نکرده است. کوستا دائما در حال خوشحال کردن جولن لوپتگی است.

حالا موراتا می‌‌گوید:"هر چه رقابت بیشتر باشد برای فوتبال اسپانیا بهتر است. باید ادامه بدهیم و به خودمان ایمان داشته باشیم. او یکی‌ از گل‌ های خود را به من تقدیم کرد پس چرا باید مشکلی‌ بین ما باشد. منتقدان می‌‌ گفتند که مهاجمان گل نمی‌‌ زنند و حالا ما دو تا 4 گل زدیم."

لوپتگی قبلا از بازیکنان خود اعلام رضایت کرده بود و پیروزی 8-0  اسپانیا برابر لیختن اشتاین این حرف را ثابت می‌‌ کند.

احسان احمدزاده بازدید : 49 سه شنبه 16 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - موراتا که شب گذشته بازی اسپانیا برابر لیختن اشتاین را از روی نیمکت آغاز کرد، نیمه دوم به جای کاستا وارد زمین شد و دبل کرد.

ستاره جوان رئال مادرید که در یورو 2016 مهاجم اول اسپانیا بود، شب گذشته در برتری 8 گله لاروخا برابر لیختن اشتاین موفق شد در دقایق 81 و 82، دو بار گلزنی کند. فاصله بین این دو گل تنها 75 ثانیه بود و بدین ترتیب او موفق شد رکورد سریعترین دبل تاریخ فوتبال ملی اسپانیا را به ثبت برساند.

این رکورد پیش از این در اختیار آنتونیو ماچدا بود که 21 دسامبر 1983 در بازی برابر مالت ثبت شده بود. او گل های ششم و هفتم اسپانیا را به فاصله 82 ثانیه به ثمر رسانده بود.

پس از موراتا و ماچدا، رکورد در اختیار دنی گیزا است که سال 2009 در دیدار رده بندی جام کنفدراسیون ها دو گل به فاصله 89 ثانیه وارد دروازه آفریقای جنوبی کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 75 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)
رئال نیوز - موراتا در هر بازی لالیگایی خود در دقیقه 77 توسط زیدان تعویض شده است.

شاید اتفاقی به نظر برسد اما زیزو در هر دو بازی مقابل سلتا و سوسیه داد یک دقیقه خاص را برای تعویض موراتا در نظر گرفته است. با بازگشت بنزما جای برای آلوارو تنگ خواهد شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 336
  • بازدید ماه : 811
  • بازدید سال : 13,047
  • بازدید کلی : 205,182