loading...
رئال کلاب | پایگاه خبری رئال مادرید
احسان احمدزاده بازدید : 57 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)
سرمربی آرژانتینی از پاسخ تیمش به گل حریف خوشحال است.

رئال کلاب - خورخه سمپائولی، سرمربی آرژانتینی سویا پس از پیروزی ارزشمند تیمش در دربی آندلس مقابل رئال بتیس به تمجید از نمایش بازیکنانش در نیمه دوم بازی پرداخت.

به گزارش AS، سویا در حالی دربی را برد که در نیمه اول با یک نمایش ضعیف با یک گل خورده به رختکن رفت. در نیمه دوم اما میهمان از این رو به آن رو شد و ابتدا با گل مرکادو بازی به تساوی کشانده شد و پس از آن با گل ایبورا، سه امتیاز به حساب سویل واریز شد. سه امتیازی که این تیم را به رده دوم فرستاد تا آنها تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به رئال مادرید صدرنشینی را از دست بدهند. سمپائولی پس از این بازی به خبرنگاران گفت:

این شکست چیزی از ارزش‌ها یا تاریخ بتیس کم نمی‌کند. در نیمه اول آنها کاملا بر ما مسلط بودند و مطمئنا اگر بتوانند در تمام بازی مانند نیمه اول این بازی باشند، نتایج فوق العاده ای خواهند گرفت. خوش بختانه تیمم راه حل کنترل توپ و میدان در نیمه دوم را پیدا کرد و توانستیم از یک بازی دشوار سه امتیاز کسب کنیم. لذت‌بخش است که به همراه رئال مادرید در صدر جدول قرار داریم. امیدوارم همیشه مثل نیمه دوم امروز بازی کنیم.
در رختکن به بازیکنانم گفتم علی‌رغم اینکه بتیس از ما خیلی بهتر بود و خودمان نیز خیلی بد بودیم، تنها یک گل عقبیم و می‌توانیم آن را جبران کنیم. همه متحد شدیم تا با انگیزه‌ای دوچندان وارد میدان شویم و خوش بختانه راهکارهایمان به نتیجه نشست. برای رویاهایمان تلاش خواهیم کرد وخواهیم دید در آینده چه پیش خواهد آمد. اما نمایش‌هایی چون نیمه اول امروز ما از رسیدن به این رویا، دور می کند.
احسان احمدزاده بازدید : 165 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد به تمجید از هم تیمی اش، پل پوگبا پرداخت ولی تاکید کرد که انتظار ندارد او دستاوردهایی مثل رونالدو یا مسی داشته باشد.

رئال کلاب - پوگبا با 105 میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت و 4 فصل در این تیم سپری کرد و گاهی در بازی ها نتوانسته در حد انتظارات ظاهر شود. ماتا معتقد است که انتقادات به خاطر عملکرد ضعیف پوگبا نیست بلکه علتش انتظارات بیش از حد است.

او گفت:

به نظرم جای او بودن آسان نیست. وقتی با چنین انتقال سنگینی روبه رو هستیم، انتظارات بالاست، گاهی مردم واقعیت را گم می‌کنند. ما ماشین نیستیم. مسی و رونالدو تنها دو بازیکنی هستند که هر بازی گل می‌زنند. دیگر کسی مثل آنها نیست.

پوگبا و هم تیمی هایش روز یکشنبه برای قهرمانی در جام اتحادیه در فینال مقابل ساوتهمپتون قرار خواهند گرفت.

احسان احمدزاده بازدید : 63 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)
سلتاویگو که بازی رفت خود در دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را به شاختار باخته بود، شب گذشته در زمین حریف 2-0 پیروز شد تا در یک هشتم نهایی حاضر باشد.

رئال کلاب - این صعود غیرمنتظره باعث شد تا بدشانسی های رئال مادرید نیز تکمیل شود. کهکشانی ها قرار بود در هفته 21 لالیگا به مصاف سلتا بروند؛ ولی وضعیت بد جوی و خراب شدن بخشی از ورزشگاه بالائیدوس باعث به تعویق افتادن بازی شد.

اگر سلتا شب گذشته حذف می شد، بازی عقب افتاده این تیم با رئال روز 25 اسفند برگزار می شد ولی حالا امکان برگزاری بازی در آن تاریخ وجود ندارد چرا که سلتا 26 اسفند باید در بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف حریف خود برود.

اگر سلتا و رئال هر دو در یک هشتم نهایی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان حذف شوند (رئال بازی رفت خود را 3-1 از ناپولی برده)، بازی عقب افتاده آنها 12 یا 19 آوریل برگزار خواهد شد ولی در صورت صعود دو تیم به یک چهارم نهایی و حذف شان در این مرحله، بازی به 3 یا 10 ماه می موکول می شود.

چنانچه دو تیم به نیمه نهایی صعود کنند، امکان برگزاری بازی تا قبل از 17 می وجود نخواهد داشت. یعنی چند روز قبل از هفته پایانی لالیگا.

حال تصور کنید رئال مادرید با یک بازی عقب افتاده تا هفته پایانی لالیگا، یک یا دو امتیاز کمتر از صدرنشین داشته باشد و سرنوشت قهرمانی هم به بازی عقب افتاده این تیم با سلتا بستگی داشته باشد. مطمئنا فشار روحی مضاعفی به مجموعه رئال وارد خواهد شد و این مساله کاملا به ضرر این تیم است.

احسان احمدزاده بازدید : 29 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
امانوئل پتی، ستاره سابق فوتبال فرانسه، اعلام کرد که آنتوان گریزمان مطمئنا در پایان این فصل راهی منچستریونایتد خواهد شد.​​​​​​​

رئال کلاب - در چند ماه اخیر شایعات زیادی در مورد رفتن گریزمان به منچستریونایتد منتشر شده و ژوزه مورینیو هم اعلام کرد که قصد دارد در تابستان بازیکنان بسیار باکیفیتی را به خدمت بگیرد.

پتی که در لیگ برتر برای آرسنال و چلسی بازی کرد، معتقد است که رابطه گریزمان با پل پوگبا به شیاطین سرخ کمک خواهد کرد تا این بازیکن را به خدمت بگیرند.

او به خبرنگاران گفت:

فکر می کنم او مطمئنا به منچستریونایتد خواهد رفت. او در تیم ملی رابطه بسیار خوبی با پل پوگبا دارد. آنها دوستان بسیار نزدیکی هستند. او مطمئنا می تواند ذهنیت پیروزی خواهی را به منچستریونایتد بیاورد وهمین طور با گل ها و پاس گل هایش به تیم کمک کند.
گریزمان در 4 سال گذشته قدم به قدم پیشرفت کرد. هر سال که سپری می شود، سطح بازی او افزایش پیدا می کند؛ بنابراین او جاه طلبی های بیشتری پیدا می کند و البت این برای تیمی که در آن بازی می کند هم خوب است. به نظر من، انتقال او خیلی به سود منچستریونایتد خواهد بود.
احسان احمدزاده بازدید : 49 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)
جوردی آلبا، مدافع کناری بارسلونا از شایعات انتقال ایسکو، ستاره خط میانی رئال مادرید به بارسلونا استقبال کرد.​​​​​​​

رئال کلاب - ایسکو در سال 2013 و از مالاگا به رئال ملحق شد و قرارداد وی نیز در سال 2018 به اتمام می رسد. با توجه به اینکه هنوز قرارداد وی تمدید نشده و خود او نیز بارها در مورد احتمال جدایی صحبت کرده است، بسیاری بارسلونا را مقصد بعدی این ستاره خلاق می دانند.

آلبا گفت:

ما از پیوستن از هر بازیکن باکیفیتی به بارسلونا خوشحال شده و استقبال می کنیم. ایسکو را از زمانی که در والنسیا عضویت داشت به خوبی می شناسم و به نظر من وی بازیکن بزرگ و قابل احترامی است.
اما در حال حاضر وظیفه ما تمرکز بر روی داشته ها و بازیکنانی است که در ترکیب حاضر هستند اما از انتقال ایسکو به بارسا نیز استقبال می کنم.
احسان احمدزاده بازدید : 99 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی اسبق کهکشانی‌ها علی‌رغم اینکه رونالدو را شایسته‌ترین فرد برای توپ طلای امسال می‌داند، او را به دلایلی از بهترین‌های تاریخ نمی‌بیند.

رئال نیوز - کابیو کاپلو، سرمربی اسبق رئال مادرید در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شد رسیدن توپ طلای امسال به کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید از واضحات است اما این بازیکن به دلایلی درمثلث بهترین بازیکنان تاریخ قرار نمی‌گیرد.

به گزارش AS، کاپلو چند هفته پیش گفت که پله، مارادونا و مسی بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند. اظهارنظری که چندان به مذاق هواداران رئال خوش نیامد. واقعا چرا کریستیانو از این جمع خارج است؟

این خیلی ساده است. کریستیانو گلزن قهاری‌ست اما برخلاف مسی، نابغه نیست.

از چه نظر؟

مسی از همان 17 - 18 سالگی یک نابغه بود. کریستیانو هم بازیکن خوبی بود که با تلاش و اراده خود را ساخت و به یک فوق ستاره تبدیل شد. او خوب نیست، عالی‌ست و به احترامش کلاهم را از سر برمی دارم اما او نبوغ و خلاقیت را در بازی خود ندارد و متاسفانه این چیزی نیست که بتوان آن را به دست آورد. این تفاوت مسی و رونالدوست.

بنابراین شما معتقدید مسی یک استعداد ذاتی‌ست اما رونالدو بازیکنی خودساخته است؟

دقیقا! این توصیف وضعیت این دوست. مسی همانند یک کودک است. یک استعداد خدادادی... در حالی که کریستیانو با گذرزمان به این سطح رسیده است.

در سال 2016 به نظر شما رونالدو لایق توپ طلاست؟

پرواضح است! یعنی امسال غیر از او چه کسی باید برنده شود؟ او پرتغال را قهرمان یورو کرد و با رئال هم قهرمان اروپا شد. او لایق‌تر از هر بازیکن دیگری‌‌ست. اما اگر درباره نابغه‌ها صحبت می‌کنیم، نظر من چیز دیگری‌ست.

آنچلوتی گفت که نیمار و دیبالا می‌توانند وارث رونالدو و مسی در سالیان آتی باشند. موافقید؟

این دو بازیکن خصوصیات متفاوتی دارند. با این حال، معتقدم رسانه کار خود را خواهد کرد. اگرچه هر دو بازیکنانی فوق العاده‌اند که من سبک بازی آن‌ها را می‌پسندم.

رئال زیدان را چگونه می‌بینید. آیا آن‌ها می‌توانند لالیگا را فتح کنند؟

زیدان کار بزرگی در رئال انجام می‌دهد و تیمش نیز هم‌اکنون صدرنشین لالیگاست. در این بین بازی‌هایی چون تساوی 3-3 با لژیا ورشو هم وجود داشت که البته پیش می‌آید و تقصیر مربی نیست و این بازیکنان هستند که بازی را بسیار ساده فرض می کنند. نتایج را آمادگی فیزیکی تیم‌ها در بهار مشخص می‌کند. خودم دو فینال لیگ قهرمانان اروپا را به دلیل مصدومیت‌ها از دست دادم. آماده و سالم بودن بازیکنان در چنین مقطعی، تفاوت‌ها را رقم می‌زند.
احسان احمدزاده بازدید : 91 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
وضعیتی مشابه فوق ستارگان بارسلونا برای کریستیانو رونالدو پیش آمده، اما فعلا چیزی به مرز اثبات نرسیده است با این حال برخی واکنشات پیرامون این مسئله وجود دارد.

رئال نیوز - همانطور که مطلع شدید، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید به تازگی به اتهام فرار مالیاتی محکوم شده است و پس از ادعای اولیه ال کانفیدنشنال، پروژه بررسی پرونده وی و وکلای ژرژ مندس وارد فاز جدی تری شده است.

در همین حال کارلس ویلاروبی، نایب رئیس باشگاه بارسلونا در واکنش به اتهام مالیاتی رونالدو معتقد است باید رفتاری که با لیونل مسی، نیمار و خاویر ماسکرانو صورت گرفت و آن ها جریمه شدند با مهاجم رئال مادرید هم برخوردی عادلانه صورت گیرد.

به نقل از موندو دپورتیوو، ویلاروبی در گفتگویی که روز گذشته با رادیو کاتالاونیا داشت در این باره گفت:

رسانه ها باید از تمام جزئیات در این خصوص مطلع شوند. ما امیدواریم برخورد بی رحمانه ای که با بازیکنان بارسلونا نظیر مسی شد و حکم 21 ماهه زندان برایش صادر کردند، برای رونالدو هم تصمیمی برابر و عادلانه گرفته شود.
احسان احمدزاده بازدید : 85 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
هافبک ترک بارسا احساس خوبی نسبت به ال کلاسیکوی فردا دارد.

رئال نیوز - آردا توران، هافبک ترک و ملی‌پوش بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شد ال کلاسیکو مهم‌ترین بازی دنیاست. آردا می‌گوید بارسا اگر آن‌گونه که می‌داند بازی کند، مهارناپذیر خواهد بود.

به گزارش marca، فردا اولین ال کلاسیکوی فصل میان بارسلونا و رئال مادرید برگزار خواهد شد. دیداری که آردا توران معتقد است مهم‌ترین بازی دنیاست و البته نسبت به آن احساس خوبی نیز دارد. هافبک ترک بارسا در گفتگو با تلویزیون باشگاه گفت:

ال کلاسیکوها مانند تمام دیدارهای بزرگ دیگر، مانند یک شوک بزرگ هستند. این بازی، مهم‌ترین بازی دنیای فوتبال است و ما می خواهیم ضمن لذت بردن از این بازی، سه امتیاز را در حضور هوادارانمان جشن بگیریم. بارسا بهترین تیم دنیاست و اگر مانند چیزی که می دانیم بازی کنیم، مهارناپذیر خواهیم بود. به شخصه احساس خوبی به ال کلاسیکوی پیش رو دارم.

بارسلونا فردا از ساعت 18:45 در نیوکمپ میزبان رئال خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 85 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از ال کلاسیکو حضور یافت.

رئال نیوز - از هفته چهاردهم رقابت های لالیگای اسپانیا و از ساعت 18:45 دقیقه فردا شب، بارسلونا در استادیوم خانگی خود نیوکمپ پذیرایی از تیم صدرنشین لالیگا، رئال مادرید را عهده دار است.

به نقل از آ اس، لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا با حضور در نشست مطبوعاتی پیش از ال کلاسیکو، در خصوص دیدار پیش رو صحبت کرد:

دیدار دشواری مقابل رئال مادرید داریم. آن ها خط دفاع خیلی خوبی دارند و به طور سازمان یافته و با نظم بازی می کنند. عملکرد آن ها بدون مالکیت توپ هم بسیار سریع است. بازیکنانی در سطح جهانی در تیم رقیب وجود دارد و این مسابقه فردا را به یک بازی خاص تبدیل کرده است. برای فردا به بهترین نسخه خود نیاز داریم و باید سعی کنیم کنترل بازی را تا جایی که امکان دارد از دست ندهیم. شانس پیروزی خوبی داریم، زیرا در خانه و تحت حمایت هوادارانمان بازی می کنیم که به ما امتیازی مثبت می دهد. نتیجه مهم و تاثیرگذار است اما این موضوع نباید فراموش شود که لالیگا در ماه دسامبر به اتمام نمی رسد. به اعتقاد من انتقادات همیشه وجود دارد حتی اگر پیروز بازی فردا مقابل رقیب مستقیم ما باشیم. اختلاف 6 یا 100 امتیاز باشد خیلی فرق نمی کند، ال کلاسیکو بازی متفاوتی است.
اینیستا بهبود یافته است. او کاپیتان ما و یکی از رهبران سبک بازی بارسلوناست، اما فوتبال ورزشی تیمی است نه انفرادی که سیستم را با بود و نبود بازیکن تغییر دهد. با این حال بازگشت او خبر بسیار خوبی است. پیکه و آلبا نیز به طور طبیعی تمرین کرده اند و در خصوص بازی کردنشان تصمیم گرفته خواهد شد. به ترکیب تیمم فکر نکرده ام، اگر مثل حریف از الان آن را رسانه ای کنم ممکن است پیش از بازی مجبور شوم دوباره تغییرش دهم! ما تفکراتمام عوض نمی شود. در مورد حریف اگر 4-1-4-1 بازی کنند کاسمیرو فضا های میانی را خواهد بست و در سیستم 4-3-3 ایسکو خط هافبکشان به خصوص موقع حمله را تقویت می کند. رئال در همه پست ها بازیکن توانمند دارد و قصد ندارم در خصوص غایبین دو تیم صحبت کنم. این امر عادی است به دلیل برنامه پرفشار بازی ها و بیشتر به مربیان دو تیم بستگی دارد.
سرنوشت باشگاه چاپه کوئنسه در دست ما نیست. اتفاق خوب و جالبی ست که در خوان گمپر سال آینده آن ها حریف بارسلونا باشند، این باعث متحد شدن تمام فوتبال می شود. من استرسی ندارم و امشب آسوده خواهم خوابید. این سومین فصلی ست که به عنوان مربی بارسلونا ال کلاسیکو را تجربه می کنم. به بازی فردا بسیار خوشبین هستم و به تیمم که بهترین است اطمینان دارم.
احسان احمدزاده بازدید : 287 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو به یکی از اهداف انتقادی همیشگی در فوتبال آلمان تبدیل شده است و هر از چندگاهی شاهد این هستیم که نشریات و نیز شخصیت های بعضا مشهور این کشور، به انتقاد از فوق ستاره رئال می پردازند.

رئال نیوز - آخرین نمونه از این انتقاد را از جانب ادموند اشتویبر، یکی از مدیران باشگاه بایرن شاهد بودیم. او در مصاحبه با بیلد برای تمجید از توماس مولر ترجیح داد رونالدو را زیر سوال ببرد!

توماس مولر در این فصل عملکرد خوبی نداشته و همین باعث شده تا زیر فشار انتقادات قرار داشته باشد.

اشتویبر در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت نه چندان خوب مولر به بیلد گفت:

مولر فراتر از یک فوتبالیست برای بایرن است. او DNA بایرن را در خود دارد و در قلب هواداران رخنه کرده است. برعکس رونالدو که محبوبیت زیادی در میان هواداران رئال ندارد و فقط یک فوتبالیست فوق العاده است.
ما هرگز مولر را به منچستریونایتد یا باشگاهی دیگر نخواهیم فروخت. دوست نداریم بلای شواین اشتایگر بر سر او نیز بیاید.
احسان احمدزاده بازدید : 89 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
با حضور اینیستا و ژوردی آلبا در تمرین امروز بارسلونا، حالا لوئیس انریکه فقط ژرمی متیو را برای بازی فردا مقابل رئال در اختیار ندارد.

رئال نیوز - تا هفته گذشته یکی از ابهامات بزرگ در بارسلونا برای ال کلاسیکو، حضور یا عدم حضور آندرس اینیستا بود. کاپیتان بارسا 40 روز پیش در بازی مقابل والنسیا به شدت آسیب دید و برای او دوری 6 تا 8 هفته ای پیش بینی شده بود.

خبر خوب برای هواداران بارسلونا اینکه اینیستا پس از 6 هفته، حالا آماده بازی کردن شده است.

او در تمرینات چند روز اخیر بارسا حضور داشت و امروز هم بدون مشکل تمرین کرد. ژوردی آلبا نیز که مقابل سوسیداد دچار مصدومیتی جزئی شده بود نیز در تمرین امروز بدون مشکل حضور یافت و نشان داد آماده رویارویی با رئال مادرید است.

بدین ترتیب لوئیس انریکه، سرمربی بارسا، با تمام قوا(به استثنای متیو) می تواند تیمش را به مصاف رئال بفرستد.

بارسلونا فعلا با 6 امتیاز کمتر از رئال در جایگاه دوم لالیگا قرار دارد و اگر فردا شکست بخورد،  امیدهای خود برای قهرمانی در لالیگا را تا اندازه زیادی از دست خواهد داد.

احسان احمدزاده بازدید : 53 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
مدافع بدون جانشین و اسبق بارسلونا به نیوکمپ باز می گردد.

رئال نیوز - دنی آلوز، مدافع راست 33 ساله و برزیلی که تابستان امسال با جدایی از بارسلونا به یوونتوس پیوست، به دلیل مصدومیت اخیری که برایش رخ داده به بارسلونا بازگشته است.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، در بازی گذشته یوونتوس برابر بلونیا بود که آلوز با مصدومیتی نسبتا شدید از ناحیه استخوان مچ پای چپ و شکاف آن مواجه شد و پذیرای دوری شش هفته ای از میادین گردید.

با کمی بهبود وضعیت، آلوز که به بارسلونا سفر کرده، روز گذشته دیداری با هم بازی های اسبقش داشته و قرار است با حضور در استادیوم نیوکمپ نظاره گر دیدار عصر شنبه ال کلاسیکو میان بارسلونا و رئال مادرید باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 47 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
اسطوره کاتالان‌ها معتقد است جایگاه دو تیم هیچ تاثیری بر جذابیت‌های لالیگا ندارد و مسی از نظر او بهترین بازیکن دنیاست.

رئال نیوز - ژاوی هرناندز، هافبک سابق و اسطوره بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شد ال کلاسیکو چندان ربطی به جایگاه و شرایط جدولی دو تیم ندارد و همواره حساسیت و جذابیت‌های خاص خود را دارد. از نظر ژاوی، بهترین بازیکن روی زمین همواره لیونل مسی‌ست. اگرچه جام‌های معتبر را کریستیانو رونالدو فتح کرده است.

به گزارش mundodeportivo، ژاوی در آستانه اولین ال کلاسیکوی فصل در قطر به مصاحبه با کوپه پرداخته است. آن‌چه در ادامه خواهید خواند، صحبت های ژاوی در این مصاحبه است.

با مسی ارتباط داشتم و او را خوشحال دیدم. او خوشحال است. با او درباره تمدید قرارداد صحبت نکردم اما می دانم بارسلونا بهترین باشگاه دنیا برای اوست. اگر مجبور به شرط بندی باشم،قطعا روی جدایی مسی از بارسا نمی‌بستم.
ال کلاسیکو بازی متفاوتی‌ست. شما می‌توانید 20 امتیاز از رئال مادرید بیشتر داشته باشید اما افتضاح بازی کنید یا خیلی عالی باشید. به همین دلیل هم اینکه بارسا در آنوئتا نمایش خوبی نداشت، هیچ ربطی به بازی روز شنبه ندارد. تنها چیزی که وجود دارد این است که شاید فشار بیشتری روی ما به دلیل اختلاف شش امتیازی‌مان با رئال برای پیروزی وجود داشته باشد.
در سال آخرم در بارسا، لوئيز انریکه شرکت در کارهای دفاعی را از تمامی بازیکنان می‌خواست. مهم نبود مسی باشید یا نیمار یا سوارز. همه باید در دفاع تیمی شرکت می‌کردند. حالا هم فکر نمی‌کنم مشکل تیم در آنوئتا شرکت نکردن مهاجمان در دفاع بوده که اگر هم بوده، مشکل تیم بوده نه فقط مهاجمان.
بازیکنانی که در حال حاضر در بارسا تفاوت‌ها را رقم می‌زنند، سه نفر خط حمله هستند. گواردیولا اما اهمیت بیشتری به خط هافبک می‌داد. با این حال، ایده‌های پپ و انریکه تغییر چندانی نکرده است.
اینیستا بازیکن مهمی برای بارسلوناست. گفته می‌شود تیم در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به توقف و کنترل بازی نیاز دارد و این نیاز با حضور آندرس برطرف خواهد شد.
من مهارت‌های ریاست را در پیکه می‌بینم. او تمام چیزهایی که لازم است را دارد. من مربی و پیکه رئيس باشگاه به صورت همزمان بیشتر به رویا می‌ماند. این تنها یک خیال و رویاست که البته خودم هم به آن فکر کرده و می کنم.
مادرید را تیم بسیار مستحمی می‌بینم. در کارهای تیمی به خوبی از یکدیگر حمایت می‌کنند. آن‌ها مجموعه قدرتمندی در اختیار دارند و حالا به خوبی تفکرات زیدان را درک می کنند. در مادرید من بازی مودریچ و مارسلو را که در سطح فوق العاده‌ای بازی می‌کند را می‌پسندم. در خط حمله هم که کریستیانو، بیل و بنزما تفاوت‌ها را رقم می‌زنند. علاوه بر این‌ها، لوکاس وازکز و کارواخال هم هستند که از تیم‌های پایه باشگاهند و نقش بزرگی در موفقیت‌های تیم ایفا کرده و می‌کنند و این برای رئال مهم است.
اگر ملاک را جام‌های قهرمانی کسب شده قرار دهیم، کریستیانو شانس اول توپ طلاست. اگر ملاک بهترین بازیکن روی کره زمین باشد، برای من هیچ شکی وجود ندارد که او مسی خواهد بود.
من سوتفاهم پیش آمده با کریستیانو را برطرف خواهم کرد. هیچ‌گاه سعی نکردم به کسی بی‌احترامی کنم.
لوپتگی کار بزرگی را در تیم ملی انجام می‌دهد و تیم مانند همیشه خوب به نظر می‌رسد. رابطه فوق العاده خوبی را دلبوسکه داشتم و خیلی خوب پرونده‌ام در تیم ملی را بستم. نمی‌توانید انسان بهتری نسبت به دلبوسکه باشید.
خداحافظی پیکه از تیم ملی؟ این تصمیم شخصی او بود و باید به آن احترام گذاشت. جرارد سال‌هاست که تعهدش به تیم ملی را نشان داد و اگر حالا تصمیم به خداحافظی گرفته، به این دلیل است که خسته شده است.
احسان احمدزاده بازدید : 43 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)
سوپر واکنش های اوچوا و کامنی به وضوح مهاجم برزیلی بارسلونا را در گلزنی در دیدار های خانگی این فصل لالیگا با ناکامی مواجه کرده است.

رئال نیوز - نیمار، ستاره 24 ساله بارسلونا در رقابت های این فصل لالیگا تاکنون موفق به گلزنی در استادیوم نیوکمپ نشده است.

این مهاجم برزیلی که 11 بازی این فصل انجام داده، 4 گل به ثمر رسانده که همگی در دیدار های خارج از خانه زده شده اند. در 5 بازی خانگی این فصل مقابل آلاوز، اتلتیکومادرید، دپورتیوو لاکرونیا، گرانادا و مالاگا ضربات در چارچوب نیمار همگی توسط گیلرمو اوچوا و کارلوس کامنی، دروازه بان های گرانادا و مالاگا به شکل متعدد بلاک شده و از این تعداد بازی فقط 3 پاس گل از وی به ثبت رسیده است.

البته نیمار در لیگ قهرمانان امسال و در نیوکمپ به منچسترسیتی و سلتیک 2 گل زده است، با این حال وی امیدوار است با گلزنی مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکوی روز شنبه این آمار منفی کنار نامش را ناپدید کند. او در بازی های اخیر برابر سفیدپوشان مادریدی موفق به زدن 3 گل شده است.

احسان احمدزاده بازدید : 57 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)
باشگاه بارسلونا قرار است دوباره در نیوکمپ پرچم کاتالان را به اهتزاز در آورد.

رئال نیوز - دو تیم بارسلونا و رئال مادرید شنبه شب مقابل هم قرار خواهند گرفت بازی که میلیون ها بیننده خواهد داشت , علاوه بر جنبه فوتبالی و تبلیغی این بازی باشگاه بارسلونا میخواهد جنبه بیان آزاد آن را نیز در نظر بگیرد.

طبق گزارش موندو بارسلونا در بازی های مقابل سلتیک و سیتی هر بار حدود 30 هزار پرچم کاتالان را در نیوکمپ به اهتزاز در آورد ، فیفا بارسلونا را تهدید کرد که با تکرار این کار علاوه بر جریمه از این باشگاه کسر امتیاز میشود, تهدیدی که هیچگاه نتوانست باشگاه بارسلونا را بترساند و حالا باشگاه تصمیم گرفته است در بازی شنبه مقابل رئال حدود 30 هزار پرچم کاتالان دیگر را در نیوکمپ به اهتزاز دربیاورد کاری که شاید برای بارسلونا گران تمام شود , باید دید واکنش رئیس لالیگا و فیفا نسبت به این موضوع چه خواهد بود !

احسان احمدزاده بازدید : 45 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)
خوان لاپورتا، رئیس سابق بارسلونا، امروز ضمن تایید صحبت های 2 هفته پیش رونالدو مبنی بر پیشنهاد بارسلونا به وی، فاش ساخت که چرا این انتقال منتفی شد.

رئال نیوز - خوان لاپورتا، بین سال های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت و توانست این باشگاه را دچار تحولی شگرف کند. لاپورتا بود که با جذب رونالدینیو توانست بارسلونا را از رکودی 5 ساله و زیر سلطه رئال خارج کند. گواردیولا نیز با اعتماد وی سرمربی بارسلونا در سال 2008 شد.

او در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی در مورد ال کلاسیکوی شنبه آتی گفت:

بدون شک بارسا شانس اول برد خواهد بود. با حمایت هواداران می توانیم رئال را شکست دهیم. معتقدم هنوز در دور رفت رقابت ها قرار داریم و با شناختی که از کیفیت بازیکنان دارم، بارسا می تواند عقب افتادگی خود در جدول را جبران کند. باید به این مجموعه اطمینان کرد. در هر فصل طبیعی است که در مقطعی یک تیم دچار افت شود.

مسی یا رونالدو

مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. بازیکنان بزرگ دیگری هم در دنیا هستند ولی به پای مسی نمی رسند. او یک رهبر، یک گلزن و یک انسان فوق العاده فروتن است.

رونالدو

سال 2004 ما رونالدینیو، کوارشما و رافا مارکز را جذب کرده بودیم تا بارسلونا را دچار تحول کنیم.
ژرژ مندس(ایجنت مشهور) به ما دکو را پیشنهاد کرد؛ ولی برای او جایی در تیم نداشتیم. او کمی بعد به ما گفت که یک استعداد فوق العاده به نام کریستیانو رونالدو در اختیار دارد. ما پیشنهادی 17 میلیون یورویی برای جذب رونالدو دادیم؛ ولی او با رقم 19 میلیون یورو با یونایتد توافق کرد و به این تیم پیوست.
احسان احمدزاده بازدید : 35 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)
کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا در مصاحبه با خبرنگاران به صحبت در مورد ال کلاسیکوی حساس شنبه آتی پرداخت.

رئال نیوز - بارسلونا شنبه آتی در نوکمپ میزبان رئال است؛ در حالی که به دلیل فاصله 6 امتیازی با کهکشانی ها، نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارد. در روزهایی که رونالدو آماده نشان می دهد، بیشترین نگرانی در جبهه بارسلونا به وی بر می گردد.

پویول در همین رابطه گفت:

نه فقط رونالدو، بلکه همه رئالی ها بسیار خوب و خطرناک هستند. معتقدم بارسلونا باید به سبک همیشگی خودش یعنی حفظ و کنترل توپ بازی کند. در این صورت خطر رونالدو و دیگر بازیکنان رئال کمتر خواهد شد. این گونه می توان شانس بیشتری برای پیروزی پیدا کرد. بارسلونا باید در ال کلاسیکو به فلسفه خودش وفادار باشد.

پویول در مورد خاطراتش از ال کلاسیکو گفت:

این بزرگترین بازی فصل برای دو تیم است. یک دنیا منتظرند تا این بازی فرا برسد. شانس این را داشتم تا در ال کلاسیکوهای زیادی حاضر باشم. مسابقه ای پراسترس که از 10 روز قبل از شروع، سوژه اول رسانه ها می شود. برد 2-6 و 0-3 در برنابئو و پیروزی 5-0 در نوکمپ، از بهترین خاطراتم هستند. به خصوص پیروزی 2-6؛ چرا که رئال در حال کم کردن فاصله خود با ما بود.

در ال کلاسیکوی سال 2000 که فیگو برای اولین بار با پیراهن رئال به نوکمپ باز می گشت، همه می گفتند که رایزیگر مامور مهار فیگو خواهد بود؛ ولی گواردیولا یک هفته قبل از بازی به من گفت که باید هر روز به بازیکن پرتغالی رئال فکر کنم(فیگو).
آنجا بود که فهمیدم سرافرر(مربی وقت بارسا) قصد دارد به من از ابتدا در ال کلاسیکو میدان داده و مامور مهار فیگو کند. جو ورزشگاه عجیب و باورنکردنی بود. معتقدم در همان شرایط هم فیگو بهترین بازیکن رئال بود.
احسان احمدزاده بازدید : 45 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)
دو مهره کلیدی بارسلونا برای ال کلاسیکو در دسترس کادرفنی تیمشان هستند.

رئال نیوز - لوئیز انریکه برای ال کلاسیکوی شنبه هفته آینده، می تواند خوشحال باشد که آندرس اینیستا و ساموئل اومتیتی با بازگشت از مصدومیت می توانند بارسلونا را مقابل رئال مادرید در نیوکمپ همراهی کنند.

همانطور که پیش تر هم مطلع شدید، آندرس اینیستا از پنجشنبه و ساموئل اومتیتی نیز از روز گذشته به تمرینات گروهی بارسلونا اضافه شدند و پا به پای سایرین جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتند تا برای دو دیدار پیش رو طی یک هفته آینده آماده باشند.

به نقل از موندو دپورتیوو، اینیستا و اومتیتی همراه با متئو، سه مصدوم بارسلونا که اکنون شرایط بازی را به دست آورده اند، قرار است چند دقیقه ای در بازی چهارشنبه در جام حذفی مقابل هرکولس به میدان بروند تا از نظر دور بودن از شرایط بازی برای ال کلاسیکوی شنبه هفته آتی احساس مشکل نکنند.

همچنین احتمال اینکه 2/3 بازیکنان بارسلونا که در دار یکشنبه مقابل رئال سوسیداد بازی کردند مقابل هرکولس استراحت کنند بسیار زیاد است که می توان از این بین فرصت رفع خستگی را برای مثلث MSN، سرخیو بوسکتس، خاویر ماسکرانو، جرارد پیکه، جوردی آلبا، ایوان راکیتیچ و مارک آندره تراشتگن قطعی دانست.

علیرضا درویشی بازدید : 39 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (2)
ستاره اتلتیکو در مصاحبه جدید خود عنوان کرد که هرگز به رئال نخواهد رفت ولی احتمال پیوستنش به بارسا را رد نکرد

رئال نیوز - آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، امسال یکی از شانس ها کسب توپ طلا است؛ هرچند که خودش چندان به این مساله امیدوار نیست.

او با وجود پیشنهادات خوبی که تابستان امسال داشت، تصمیم گرفت که به حضورش در اتلتیکو ادامه دهد. گریزمان بهترین گلزن روخی بلانکوس ها در دو فصل اخیر بوده است.

گریزمان در مورد احتمال جدائیش از اتلتیکو گفت: "در اتلتیکو شرایط خوبی دارم. تیمی داریم که می تواند مدعی قهرمانی در همه جام ها باشد.

واضح است که دوست دارم قهرمانی های بیشتری کسب کنم و شاید در تیمی دیگر، شانس رسیدن به اهداف بزرگ، بیشتر باشد؛ ولی نمی توانم به دلیل رقابت بین اتلتیکو و رئال، راهی رئال مادرید شوم. بین دو باشگاه توافقی نانوشته نیز برای عدم یارگیری از یکدیگر وجود دارد."

بارسلونا؟ "چنین توافقی وجود ندارد و شاید در آینده به این تیم بروم (با خنده). در مورد پاری سن ژرمن هم باید بگویم که فعلا قصد حضور در لیگ کشورم را ندارم."

توپ طلا: "رونالدو به دلیل افتخارات مهمی که سال 2016 کسب کرد، شانس اول است. مسی هم به درخشش خود ادامه داده و روند گلزنی خوبی در این فصل دارد. با وجود اینکه به توپ طلا فکر می کنم؛ ولی با وجود رونالدو و مسی، کسب آن بسیار دشوار است."

احسان احمدزاده بازدید : 37 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)
ژوزه مورینیو عنوان کرده است که از سال ها پیش نظر مثبتی را به مدافع راست کنونی تیمش داشته است.

رئال نیوز - ژوزه مورینیو - سرمربی منچستریونایتد - عنوان کرده است که از فرم خوب مدافع راست تیمش - آنتونیو والنسیا - متعجب نیست و همچنین اذعان نمود که در زمان حضور در رئال مادرید برای جذب این مدافع اکوادوری تلاش کرده بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، با وجود اینکه والنسیا در زمان حضور مورینیو در مادرید به عنوان وینگر برای شیاطین سرخ بازی می کرد، اما مورینیو عنوان کرده است که از آن زمان می توانست تصور کند که از این بازیکن تنومند در  پست دفاع راست تیم پر ستاره اش استفاده کند. مورینیو در این باره بیان کرد:

وقتی چند سال پیش در رئال مادرید حضور داشتم، برای جذب آنتونیو [والنسیا] اقدام کردم. فکر می کردم که او می تواند در آن پست استثنائی کار کند. همانطور که انتظار می رفت، یونایتد به من گفت "هیچ شانسی برای این انتقال وجود ندارد"!

صحبت های مورینیو با فرم آنتونیو والنسیا در این فصل تناسب دارد. والنسیا با وجود ترک خوردگی دستش در این فصل که او را برای 3 بازی از ترکیب یونایتد به دور نگه داشت، عملکردهای قدرتمندانه و در عین حال کنترل شده ای را در پست دفاع راست ارائه داده است. سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در ادامه صحبت هایش گفت:

من از فرم خوب والنسیا در این فصل متعجب نشده ام. به جز عملی که روی دست او انجام گرفت و نتوانست وی را برای مدت زیادی از فوتبال به دور نگه دارد، والنسیا فارغ از مصدومیت بوده است. من هم با استراحت دادن به او در برخی بازی های خاص اروپایی، در سرزنده نگه داشتن او موفق بوده ام. فکر می کنم والنسیا مدافع راستی است که می تواند بیشترین قدرت را به ما در ارائه فوتبال تهاجمی مان بدهد.

منچستریونایتد از ساعاتی دیگر (23:15 پنج شنبه شب به وقت تهران) در اولدترافورد میزبان فاینورد روتردام خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 39 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
به اعتقاد ریو فردیناند، بازیکنانی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خود را در شرایطی مانند وین رونی قرار نمی دهند.

رئال نیوز - چند روز پیش حضور وین رونی در یک جشن عروسی تا نزدیک صبح آن هم در حالی که وی همراه با تیم ملی انگلیس به سر می برد، و حالت غیر طبیعی او، جنجال زیادی در رسانه های انگلیس به پا کرد و افراد زیادی از جمله یورگن کلوپ، گواردیولا و مورینیو،  به این مساله واکنش نشان دادند.

ریو فردیناند، هم تیمی سابق رونی در منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، در گفتگو با بی تی اسپورت، در این مورد گفت:

اگر به بازیکنان نخبه ای مانند کریس رونالدو، مسی، گرت بیل و نیمار نگاه کنید، هرگز چنین چیزهایی را از آنها نمی بینید. شما نمی بینید که آنها تا 5 صبح در شرایط غیرطبیعی بیرون باشند. آنها فوتبال برایشان در اولویت است و زندگی شان را بر این مبنا درست می کنند تا خودشان را حفظ کنند.
احسان احمدزاده بازدید : 47 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)
بارسلونا در لالیگا و پس از تساوی خانگی مقابل مالاگا، اوضاع چندان خوبی در مقایسه با رئال مادرید ندارد.

رئال نیوز - تساوی بدون گل مقابل مالاگا با برد رئال در زمین اتلتیکو همراه شد تا فاصله آبی اناری ها با رئال مادرید صدرنشین به 4 امتیاز افزایش یابد. کمتر کسی تصور می کرد که بارسا حتی در غیاب مسی و سوارز نتواند از پس مالاگا بر بیاید و در سوی دیگر، رئال بتواند در زمین اتلتیکو سه گل به این تیم بزند.

آبی اناری ها حالا خود را برای مصاف با سلتیک در لیگ قهرمانان مهیا می کنند. بارسا فعلا با کسب 9 امتیاز، صدرنشین گروه C است و این تیم را سیتی با 7 و گلادباخ با 4 امتیاز تعقیب می کنند.

بارسا قصد دارد با کسب پیروزی در زمین سلتیک (چهارشنبه آتی) صدرنشینی خود را تداوم بخشیده و صعودش به یک هشتم نهایی را قطعی کند. آبی اناری ها اگر سلتیک را شکست داده و سیتی نتواند از پس گلادباخ بر بیاید، قطعا به عنوان تیم اول راهی یک هشتم نهایی خواهند شد.

بارسلونا پس از بازی با سلتیک، یکشنبه آینده در آنوئتا، بازی حساسی مقابل سوسیداد پیش رو دارد. از سال 2010 تاکنون، بارسلونا 6  بار به زمین سوسیداد رفته، 5 بار شکست خورده و یک تساوی کسب کرده است. از سال 2007 نیز بارسا موفق به شکست سوسیداد در زمین این تیم نشده است.

همان روز، رئال یک بازی خانگی ساده مقابل خیخون پیش رو دارد و لغزش بارسا ممکن است فاصله این تیم با رئال را افزایش دهد.

پس از بازی با سوسیداد، ال کلاسیکو از راه خواهد رسید. 13 آذر در نوکمپ، بارسا میزبان رئال خواهد بود و اگر موفق به کسب پیروزی نشود، مسیر رئال برای ادامه صدرنشینی اش را هموارتر خواهد کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 43 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
سنگربان اسلوونیایی شب گذشته 3 بار مغلوب رونالدو شد.

رئال نیوز - دیدار دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید شب گذشته در حالی برگزار شد که یکی از امیدهای سیمئونه در این مسابقه یان اوبلاک سنگربان مطمئن تیمش بود که آمار خوبی پیش از این دیدار در برابر حریف به خصوص کریستیانو رونالدو داشت.

به گفته مارکا، اما شرایط بد اوبلاک در بازی های اخیر مانع آمار خوب او برابر رئال شد و این دروازه بان با دریافت 3 گل در این مسابقه، برای پنجمین دیدار پیاپی برابر حریفان در لالیگا گل بخورد تا بدترین آمار وی از زمان پیوستن به اتلتیکومادرید ثبت شود. اوبلاک پیش از این در 8 بازی برابر رئال در 3 مسابقه کلین شیت کرده بود و سرخیو راموس با 2 گل زده بهترین آمار را برابر وی داشت ولی با سه گلی که رونالدو زد، آمار او برابر اوبلاک به 4 گل رسید.

شایان ذکر است اتلتیکو تا به اینجای فصل از 12 بازی 3 شکست داشته است و همین زنگ خطر را برای سیمئونه به صدا در آورده است.

احسان احمدزاده بازدید : 61 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
سرمربی آرژانتینی روزهای سختی را تجربه می کند.

رئال نیوز - شب گذشته در حالی رئال مادرید در خانه اتلتیکومادرید و ورزشگاه ویسنته کالدرون به میدان رفت که انتظار می رفت با توجه به 6 امتیاز اختلاف میان دو تیم، این تیم میزبان باشد که با تمام وجود برای پیروزی بجنگد.

به گزارش AS اما همه چیز آن گونه که سیمئونه انتظار داشت پیش نرفت و در نهایت شاگردان زیدان بودند که با 3 گل موفق شدند 3 امتیاز مهم را بدست بیاورند تااختلاف اتلتیکو و رئال در لالیگا به 9 امتیاز برسد. آمار نشان می دهد که این ضعیف ترین شروع اتلتیکو در لالیگا زیر نظر سیمئونه بوده است چرا که تا به اینجا که هفته دوازدهم این رقابت هاست، اتلتیکو از 36 امتیاز ممکن موفق به کسب 21 امتیاز شده است.

این در حالیست که از فصل 13-2012  که چولو هدایت روخی بلانکوس را زیر نظر گرفته است، تا به امروز در 12 هفته اول او چنین امتیازات کمی را بدست نیاورده است و این می تواند یک زنگ خطر برای قرمزپوشان مادرید باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 37 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
کوکه در خصوص شکست مقابل رئال مادرید صحبت کرده است.

رئال نیوز - کوکه هافبک تیم اتلتیکو مادرید معتقد است تیمش شایسته چنین شکست سنگین در مقابل رقیب خود یعنی رئال مادرید نبوده است.

به گزارش Fourfourtwo شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لالیگا تیم رئال مادرید موفق شد در ویسنته کالدرون حریف خود یعنی اتلتیکو مادرید را با نتیجه 3-0 شکست دهد. نتیجه ای که کوکه معتقد است تیمش شایسته آن نبوده است.

او در این خصوص گفت:

شب سختی بود. زیرا ما می خواستیم در این بازی پیروز شویم. در عین حال باید به حریف نیز تبریک بگوییم. ناراحت هستیم که به رقیب همشیگی خود باخته ایم ولی باید به مسیر خود ادامه دهیم. هنوز بسیاری بازی دیگر از لیگ باقی مانده است و ما قصد داریم عملکرد خود را بهبود ببخشیم زیرا تیم بزرگی هستیم.

کوکه ادامه داد:

بازی برای آنها راحت تر پیش رفت. به خصوص وقتی رونالدو گل دوم را زد. ما در نیمه دوم بهتر بودیم ولی وقتی گل دوم را خوردیم بازی برای ما سخت شد.ما شایسته چنین شکستی نبودیم.
احسان احمدزاده بازدید : 47 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
سرمربی روخی بلانکو در مورد دربی شهر مادرید صحبت کرده است.

رئال نیوز - اتلتیکو مادرید در دربی شهر مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون میزبان رئال مادرید بود و در نهایت با حساب 3 بر 0 مغلوب این حریف شد.

به نقل از AS، دیگو سیمئونه در مورد شکست تیمش سخن گفته است. وی اعتقاد دارد پس از پنالتی رئال مادرید بازی از دست آن ها خارج شد.

تا زمان پنالتی رئال مادرید ما بازی خوبی ارائه دادیم اما بعد از پنالتی کار مشکل شد. ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما پنالتی حریف بازی را از دستمان خارج کرد. در نیمه اول ما تیم برتر بودیم و این روند در 20 دقیقه نیمه دوم هم ادامه داشت تا پنالتی رئال مادرید گل شد.
اینکه ما تیم ضعیف تر بودیم بستگی به نوع نگاه دارد. در نیمه دوم قطعا ما تیم ضعیف تر نبودیم. بعد از گل اول باید روش بهتری برای حفظ آرامش در ادامه بازی پیدا می کردیم. این شکست باید باعث پیشرفتمان شود. این شکست به همه ما ضربه زده است و همه ناراحتیم.
رئال مادرید به مانند همیشه بازی کرد. اما ین بار رونالدو در اوج بود. آن ها تغییر زیادی در سیستمشان نداشتند اما آنها بسیار خوب بازی کردند.

وی در پاسخ به اینکه شکست های این فصل تیمش را چگونه شرح می دهد گفت:

هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. بر این باور هستم که در بازی امروز اشتباهات زیادی نداشتیم. بعد از پنالتی رئال مادرید بازی بیشتر و بیشتر از دستانمان خارج شد.

وی در مورد این باخت در کالدرون که احتمال دارد آخرین دربی در این ورزشگاه باشد گفت:

درست به مانند بقیه شکست ها در کالدرون این شکست هم ناراحت کننده است.
احسان احمدزاده بازدید : 45 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)
راه راه پوشان مادریدی، به ندرت سه گل در ورزشگاه خانگی دریافت می کنند اما در دیدار مقابل رئال مادرید، این اتفاق افتاد.

رئال نیوز - دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از چارچوب رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و در نهایت رئالی ها توانستند در یک بازی برتر، 3-0 اتلتیکو را شکست دهند.

آخرین باری که اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی اش در چارچوب لالیگا سه گل دریافت کرده بود در تاریخ 6 سپتامبر 2012 بود. در آن روز، رایو والکانو توانست سه گل وارد دروازه اتلتیکو کند و در عوض، مادریدی ها 4 گل زدند و در نهایت 4-3 پیروز میدان شدند.

احسان احمدزاده بازدید : 41 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)
97 دقیقه تلاش بازیکنان بارسلونا را کارلوس کامنی بی ثمر کرد تا بازی 0-0 تمام شود.

بارسلونا تیم دوم لالیگا، در خانه میزبان مالاگای رده دهمی بود.

آبی اناری ها در این بازی غایبان مهمی چون اینیستا، اومتیتی و سوارز داشتند؛ ضمن اینکه مسی نیز یک ساعت مانده به شروع بازی با تصمیم تیم پزشکی بارسا به علت مشکلات گوارشی از حضور در بازی منع شد تا انریکه ترکیب خط حمله خود را با نیمار، آردا و آلکاسر بچیند.

بازی با هجوم های بی وقفه بارسا شروع شد و مالاگا به لاک دفاعی فرو رفت.

پس از چند حمله نصفه و نیمه مثل شوت نیمار که به کنار دروازه برخورد کرد، بارسلونا با ضربه سر پیکه می توانست قفل دروازه مالاگا را بشکند اما ضربه او به تیر برخورد کرد. کمی بعد دنیس سوارز بیرون محوطه جریمه فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او بی دقت بود و با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه 31 بازی، لوکاس دینیه با یک پاس به عقب تماشایی، رافینیا را بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و شوت سهمگین او را کامنی، گلر مالاگا به شکلی استثنایی مهار کرد تا حساب کار بدون گل بماند.

بارسلونا در ادامه می توانست در چند نوبت گلزنی کند اما کامنی و نیز بی دقتی مهاجمان این تیم اجازه نداد تا آبی اناری ها در خانه پیش بیفتند. مالاگا نیز دو بار توسط ساندرو در ضد حملات موقعیت داشت؛ اما ضربات این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکردند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم نیز با هجوم های بارسا آغاز شد اما دفاع فشرده مالاگا اجازه خلق موقعیت گل به میزبان نمی داد. ماسکرانو و نیمار با شوت های خود سعی در غافلگیر کردن کامنی داشتند اما هیچکدام راهی به دروازه مالاگا پیدا نکردند

پس از این چند حمله بارسا، مالاگا دقیقه 58 می توانست به گل برسد اما خوانمی پس از دریبل گلر بارسا نتوانست دروازه خالی را باز کند تا آبی اناری ها با خوش شانسی از پذیرش گل فرار کنند.

هجوم های بارسا بی وقفه ادامه داشت و دقیقه 67 کار برای مالاگا با اخراج دیگو یورنته دشوارتر نیز شد. خطای شدید یورنته روی نیمار را داور با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد تا مالاگا ده نفره به کار ادامه دهد.

بارسلونا یکیارچه حمله بود و بارها موقعیت های خوب گلزنی با بی دقتی بازیکنان این تیم از دست رفت. بارسا حتی دقیقه 83 توسط پیکه به گل نیز دست یافت اما کمک داور گل او را آفساید اعلام کرد. پیکه در ریباند ضربه سر گومز که به تیر برخورد کرده بود و در موقعیت آفساید به توپ ضربه زد.

داور بازی 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. دقیقه 94 بازی نیمار با ضربه سر از فاصله چند متری می توانست کار مالاگا را تمام کند اما کامنی با واکنش استثنایی توپ را به کرنر فرستاد تا در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به اتمام برسد. همچنین باید اشاره داشت که مالاگا با اخراج خوانکار در دقیقه پایانی، بازی را 9 نفره تمام کرد.

بارسا با این تساوی به یک امتیازی رئال مادرید رسید و در رده دوم باقی ماند.

احسان احمدزاده بازدید : 53 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)
سرمربی روخی بلانکو از بازی حساس تیمش مقابل رئال مادرید گفته است.

رئال نیوز - دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در چارچوب رقابت های لالیگا در یک رقابت حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در زیر می توانید مطالب مهم مرتبط با بازی را مشاهده کنید.

به نقل از AS، دیگو سیمئونه در مورد این بازی صحبت کرده است و از برابری سطح تیمش با رئال مادرید گفته است.

آنچه در این بازی مهم است، نحوه ورود و آغازمان در بازی است. در این بازی باید احساساتمان را کنترل کنیم و کنار هم بمانیم تا بتوانیم آنچه از این بازی می خواهیم را به دست آوریم. بعد از این 6 یا 9 امتیازی بودن بازی ارزشی ندارد. در این بازی ما به یار دوازدهم احتیاج داریم و نیازی نمی بینم از اینجا پیامی به هواداران بدهم.
مدت زیادی بود که رئال مادرید تیم بهتری از ما بود و حالا سطح ما برابر شده است و در یک سطح مسابقه می دهیم. ما نقاط قوت و ضعفمان را می دانیم.

او در مورد اینکه زیدان گفته بود رئال مادرید عوض نشده هم صحبت کرد.

من می دانم منطق و روش زیدان چیست. او با بنزما، کریستیانو و بیل در خط حمله بازی خواهد کرد و ایسکو را در خط میانی به کار خواهد گرفت. آن ها این روش را بسیار خوب انجام می دهند.

وی در مورد مودریچ گفت:

او وزنه تعادل رئال مادرید در فاز هجومی و فاز دفاعی است.

سیمئونه در مورد آنتوان گریزمان هم سخن گفت.

او امروز به خوبی تمرین کرد و مشکل خاصی نداشت و این از خوش شانسی من است که او بازیکن با استعدادی است و همیشه می خواهد پیشرفت کند و بهتر شود.
احسان احمدزاده بازدید : 49 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)
مهاجم اتلتیکو از دربی شهر مادرید گفته است.

رئال نیوز - در چارچوب لالیگای اسپانیا در یک بازی حساس دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در ورزشگاه یونسته کالدرون شهر مادرید به مصاف هم خواهند رفت. در آخ راین مطلب می توانید مهم ترین اخبار و یادداشت ها پیرامون این بازی را بخوانید.

به نقل از AS، کوین گامیرو که در تابستان به اتلتیکو مادرید ملحق شد در مورد ال دربی صحبت کرده است و از علاقه اتلتیکویی ها به پیروزی در این بازی گفته است.

برای به میدان رفتن در این بازی اشتیاق زیادی دارم. هیجان زده ام چراکه همه دوست دارند در چنین بازی هایی به میدان بروند. ما می خواهیم شبی فوق العاده در کالدرون بسازیم. من واقعا می خواهم که پیروز این بازی باشیم.
اتلتیکو باشگاه بزرگی است و بازیکنان خوب و خودمانی دارد و من اینجا را دوست دارم. به عنوان یک تازه وارد، خو گرفتن با تیم کار سختی است اما من به سرعت با تیم خو گرفتم و هماهنگ شدم.
احسان احمدزاده بازدید : 51 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)
سرمربی بارسلونا پیش از دیدار با مالاگا در نشست خبری حضور یافت.

رئال نیوز - از هفته دوازدهم رقابت های لالیگای اسپانیا، ساعت 18:45 دقیقه فردا بارسلونا در استادیوم نیوکمپ از مالاگا پذیرایی خواهد کرد.

در آستانه این دیدار، لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال تیمش با مالاگا شرکت کرده که صحبت های او را در ادامه به نقل از موندو دپورتیوو می خوانید:

مالاگا در بهترین فرم این فصل خود قرار دارد و در شرایطی بسیار خوب گام به مسابقه فردا می گذارد. آن ها با نتایج خوبی که کسب کرده اند به روحیه اعتماد بنفس قابل توجهی رسیده اند. نسبت به بازی های بعد از فیفادی های قبلی ـمان، بازی های این سری مشکل تر و بیشتر هستند. ده بازی تا پایان سال مانده که امیدوار هستم نتایج دلخواه را کسب کنیم. البته این فیفادی مزایایی هم برای ما داشت که آن بازگشت به موقع برخی مصدومان تیم بود. چیزی که بیش از پیش مهم است حفظ فرمی ست که در آن قرار داریم و به دنبال ارتقایش هستیم. لالیگا بسیار دشوار است و بردن تمامی بازی ها امکان ناپذیر، اما به دنبال دستیابی به اهدافمان هستیم.
با محرومیت سوارز، آلکاسر به جای او در ترکیب اولیه به میدان خواهد رفت. آلکاسر تنها موظف به گلزنی نیست و وظایف زیادی دارد. اما فردا فرصتی عالی برای اوست. بازیکنان صدمه دیده بهبود یافته اند، بله پیکه و آلبا بازگشته اند و ریکاوری متئو نیز به خوبی پیش می رود و در آستانه بازگشت به رقابت هاست. نیمار نیز در تمرینات حضور داشته و برای بازی پیش رو در دسترس ماست. حضور اینیستا در ال کلاسیکو به خودش بستگی دارد، من به او فشاری نمی آورم. اگرچه شنیده ام او درمانش به سرعت پیش می رود.
ما باید مسابقه خود را ببریم و سپس ببینیم دربی مادرید چه می شود. اگر به من باشد دوست دارم هر دو تیم شکست بخورند، اما خوب نمی شود! توافق برای اسپانسر جدید خبر خوب و مفیدی بود که می تواند به رشد باشگاه کمک کند. مسی توپ طلا ببرد یا خیر، بهترین از نظر ماست. در خصوص تمدید قرارداد مسی، شاید بهتر باشد او به جای من صحبت کند. ما از ماندنش استقبال می کنیم، چرا که وی می تواند تا آخرین سال های دوران فوتبالش بارسلونا در رساندن به موفقیت همراهی کند.
احسان احمدزاده بازدید : 39 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (0)
رئیس اتلتیکو مادرید شایعات پیوستن گریزمان به رئال مادرید یا منچستریونایتد را رد کرد.

رئال نیوز - اخیرا شایعات زیادی پیرامون آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید برای انتقالش به منچستریونایتد یا رئال مادرید به گوش می رسد. شایعات رفتن او به منچستریونایتد زمانی به اوج رسید که او شخصا گفت دوست دارد در کنار پل پوگبا ستاره منچستریونایتد بازی کند.

انریکه کرزو، رئیس اتلتیکو مادرید در گفتگو با Onda Cero گفت:

هیچ امکانی وجود ندارد گریزمان به رئال مادرید یا هر تیم دیگری برود. رابطه ما با رئال مادرید به عنوان یک باشگاه همسایه و همشهری بسیار خوب است.

اتلتیکو مادرید و رئال مادرید پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو، برای اولین بار در این هفته لالیگا به مصاف هم خواهند رفت و اتلتیکو می داند اگر در این مسابقه خانگی شکست بخورد، اختلاف امتیاز آنها با رقیب همشهری به 9 امتیاز می رسد و امید زیادی برای قهرمانی نخواهند داشت. کرزو ادامه داد:

سعی می کنیم فصل بهترین نسبت به فصل گذشته داشته باشیم. لالیگا یک رقابت طولانی است. شانس در لیگ قهرمانان نقش بازی می کند و کوپا دل ری جامی است که همه آن را می خواهند و ما نیز برای آن می جنگیم. رقابت اقتصادی با رئال مادرید و بارسلونا خیلی سخت است و ما هر سال سعی می کنیم از این نظر پیشرفت کنیم.

وی در مورد بهترین خاطره اش از رویارویی با رئال مادرید گفت:

بهترین خاطره من فینال کوپا دل ری در سال 2013 در برنابئو است که ما پیروز شدیم. در فینال لیگ قهرمانان اخیر در میلان، ما نباید اجازه می دادیم کار به پنالتی برسد اما فوتبال همین است.
احسان احمدزاده بازدید : 125 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (0)
سرمربی صرب از دیدار شنبه شب می گوید.

رئال نیوز - به گزارش MARCA، شنبه شب در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل لالیگا تیم های رئال مادرید و اتلتیکومادرید در وزشگاه ویسنته کالدورن به مصاف هم می روند. دیداری که اولین دربی فصل است و برای هر دو تیم به خصوص اتلتیکو بسیار حساس است. در همین راستا رادومیر آنتیچ سرمربی سابق روخی بلانکوس در مورد دیگو سیمئونه می گوید:

این درست است که سیمئونه یکی از بهترین مربی های فوتبال مدرن است، اما او رابطه خوبی با رسانه ها دارد و به علاوه به خوبی به بازیکنانش در زمین انگیزه می دهد و هم چنین از کنار زمین هواداران را به وجد می آورد.

آنتیچ ادامه می دهد:

پس از دو شکست برابر سوسیه داد و سویا، مردم شروع به صحبت کردند که این بدترین فصل سیمئونه است. بدون شک این شرایط و 6 امتیاز کمتر از رئال مادرید و جایگاه چهارم اصلا گزینه خوبی نیست و باشگاه برای شرایط بهتری روی تیم سرمایه گذاری کرده است.
احسان احمدزاده بازدید : 43 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (0)
سانسونه می گوید رونالدو باعث شده تا به اسپانیا نقل مکان کند.

رئال نیوز - نیکولا سانسونه، مهچام ویارئال می گوید شانس رویارویی با کریستیانو رونالدو یکی از دلایلش برای انتقال به لالیگا بوده است.

به گزارش FourFourTwo، سانسونه 25 ساله که در آگوست از ساسولو به ویارئال پیوست تا به حال عملکرد خوبی داشته و در 11 بازی پنج باز گلزنی کرده است. بازیکن ایتالیایی که سه بازی ملی نیز در کارنامه دارد درباره رونالدو گفت:

یکی از دلایلم برای انتقال به اسپانیا بازی در برابر الگویم رونالدو بود. وقتی با او دست دادم مثل یک کودک لبخند می زدم. از او پیراهنش را خواستم اما او زیادی از تساوی عصبی بود. به من گفت دفعه بعد آن را به من می دهد.
احسان احمدزاده بازدید : 55 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
مدافع سابق قرمزها هشدار داد که ایستادگی در برابر پیشنهاد باشگاه‌های بزرگ دنیا تقریبا غیرممکن است.

رئال نیوز - مارک لاورنسن، مدافع ایرلندی اسبق لیورپول مدعی شد مقاومت در برابر پیشنهاد باشگاه‌هایی چون بارسلونا و یا رئال مادرید برای دیگر تیم‌ها تقریبا غیرممکن است و به صورت غیرمستقیم احتمال جدایی کوتینیو از جمع قرمزها را بالا دانست.

به گزارش Goal، در روزها و هفته‌های اخیر، فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی و ملی‌پوش لیورپول با نمایش‌های درخشانی که در ترکیب قرمزهای مرسی‌ساید و تیم ملی برزیل از خود نشان داده، به شدت به بارسلونا و حتی رئال مادرید لینک می شود تا هوادارن لیورپول نگران از دست دادن یکی دیگر از ستارگان سالیان اخیر خود باشند.

در چنین قابی، مارک لاورنسن، مدافع سابق قرمزها اعتراف کرد که لیورپول باید خود را برای بدترین حالت آماده کند چون مقاومت در برابر علاقه و پیشنهاد تیم‌های این‌چنینی، تقریبا غیرممکن است:

بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکومادرید و در درجه دوم، پاریسن‌ژرمن و بایرن مونیخ تیم‌هایی هستند که به صورت مداوم در اروپا موفقیت کسب می‌کنند. بنابراین، وقتی چنین تیم‌هایی به دنبال بازیکنان بزرگ بیایند، شما نمی‌توانید آن‌ها را حفظ کنید. به شخصه معتقدم هیچ تیمی جز منچسترسیتی توانایی انجام این کار را ندارد (حفظ بازیکنانش در این شرایط).
اما اتفاق هوشمندانه، برنامه جایگزین داشتن برای زمان پس از جدایی این بازیکنان است. به این معنی که به جای گفتن « کوتینیو ممکن است برود، پس از او چه کار کنیم؟» از حالا برای جایگزینی او اقدام کنید.
احسان احمدزاده بازدید : 59 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
سنگربان اتلتیکو امار خوبی از خود به جای گذاشته است.

رئال نیوز - شنبه شب دربی مادرید در حالی میان دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید برگزار می شود که بار دیگر یان اوبلاک به عنوان سنگربان روخی بلانکوس درون دروازه است و کریستیانو رونالدو نیز شماره 7 کهکشانی ها خواهد بود.

به گزارش MARCA در همین مورد امار نشان می دهد که این دروازه بان اهل اسلوونی، در برابر رونالدو بسیار موفق بوده است و تا به حال در 7 بازی برابر وی قرار گرفته است که در 6 مسابقه گلی از رونالدو دریافت نکرده است. این آمار در حالیست که در کل این دروازه بان پس از جدایی تیبوت کورتوا بسیار خوب جای وی را پر کرده است و توانسته است در بازی های بسیاری در دربی های مادرید به کمک سیمئونه بیاید.

باید دید در دیدار این شنبه شرایط چگونه پیش خواهد رفت و کریستیانو رونالدو می تواند در زمین حریف قفل دروازه اوبلاک را باز کند یا نه.

احسان احمدزاده بازدید : 27 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
سرمربی آرژانتینی برنامه جدیدی ندارد.

رئال نیوز - به گزارش AS، در حالی که پیش از این ادعاهایی مبنی بر تغییر احتمالی ترکیب و تاکتیک اتلتیکومادرید در دربی را شاهد خواهیم بود، اما تمرینات روز گذشته این تیم نشان می دهد که این موضوع احتمالا منتفی می باشد.

به گفته این منبع در تمرین دیروز روخی بلانکوس، چولو همان خط هافبک همیشگی یعنی گابی، کوکه، کاراسکو و سائول را به کار گرفته است و دیگر بازیکنان اصلی تیم شامل گامیرو، گریژمان، اوبلاک، خوانفران، ساویچ، گودین و فلیپه لوئیس بوده اند که بدین ترتیب اسکلت اصلی این تیم در دیدار شنبه شب طبق بازی های قبلی است و تغییری در آن دیده نمی شود.

البته هنوز چند جسه تمرینی باقی مانده است و مشخص نیست بازیکنانی نظیر تورس و گایتان راهی به ترکیب اصلی پیدا می کنند یا نه.

احسان احمدزاده بازدید : 33 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
دفاع راست روخی بلانکوس پیش از دربی مادرید صحبت کرده است.

رئال نیوز - اتلتیکو مادرید روز شنبه در یکی از حساس ترین بازی های خود در لالیگا میزبان رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش فور فور تو، آنتوان گریزمان که پیش تر دچار آسیب دیدگی شده بود، در خطر از دست دادن دربی قرار داشت. خوانفران هم تیمی گریزمان در رابطه با حضور او در دربی مادرید گفت:

من در تمرینات تیم از گریزمان پرسیدم که آیا می تواند در دربی بازی کند که او به من گفت، بله بازی خواهم کرد. او شنبه در میدان حضور خواهد داشت.

اتلتیکو مادرید آخرین فصل حضور خود در ورزشگاه ویسنته کالدرون را سپری می کند. از این رو خوانفران 31 ساله ارزش این بازی را بالا می داند:

این آخرین دربی ما در ویسنته کالدرون می باشد بنابراین این یک بازی خاص برای ما خواهد بود.
احسان احمدزاده بازدید : 35 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)
مدافع سویا در خصوص ستارگان لالیگا صحبت کرده است.

رئال نیوز - عادل رامی مدافع تیم سویا و تیم ملی فرانسه معتقد است که لیونل مسی در هنگام بازی تیمی عملکردی بهتر از کریستیانو رونالدو دارد.

عادل رامی در این خصوص به Fourfourtwo گفت:

بله من رونالدو، مسی و گریزمان را دیده ام. برای هر سه آنها احترام زیادی قائل هستم. این سه بهترین بازیکنان حال حاضر جهان هستند هر چند می توان افراد دیگری را نیز به آنها اضافه کرد. اما از وقتی من به اسپانیا آمده ام این سوال پرسیده می شود که رونالدو یا مسی؟ آنها دو تن از بهترین بازیکنان دنیا هستند ولی مسی، مسی است.
در بین دو یا سه بازیکن مسی می تواند تفاوت را ایجاد کند. مسی در بازی تیمی بهتر از رونالدو است و من او را بالاتر از رونالدو قرار می دهم.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با پیوستن کدامیک به رئال موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 896
  • بازدید سال : 13,132
  • بازدید کلی : 205,267